<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Cébés | Adatlap | 393325 | 2006. július 23. 22:34 | ||
köszi:) Előzmény: (393324) warbirds 2006. július 23. 22:01 | |||||
warbirds | Adatlap | 393324 | 2006. július 23. 22:01 | ||
Nagy vagy Cébés! Kalaplengetés! :) warbirds | |||||
Figaro | Adatlap | 393323 | 2006. július 23. 21:45 | ||
| |||||
Akos | Adatlap | 393322 | 2006. július 23. 21:28 | ||
Tényleg, kissé jobb lett, mint volt:) Kicsit nosztalgiázom, én is ilyeneket kezdtem összeregasztgatni, talán még 10 éves sem voltam. | |||||
Cébés | Adatlap | 393321 | 2006. július 23. 21:20 | ||
Holnap már dolgozom,ezért szerettem volna minnél előbb ilyen állapotban látni. Nem vagyok egy profi,nincs megfelelő felszerelésem se,de azért az első képhez képest jobb lett mint volt nem? Az előző tulaja már ki akarta dobni. Cébés | |||||
Akos | Adatlap | 393320 | 2006. július 23. 21:12 | ||
Ezt nevezem gyors munkának... | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393319 | 2006. július 23. 21:11 | ||
zseniális...:o | |||||
Cébés | Adatlap | 393318 | 2006. július 23. 21:05 | ||
Mint írtam,beszereztem néhány NDK-s makettet. A 154-es borzasztó állapotban volt,mint ahogy a kép is mutatja,elég extrém festése volt. Reggel még az első képen látható állapotban került a műtőasztalra. Az egész napos munka eredménye a második képen látható. Még nincs kész,matrica hiányzik,szárnyak,hajtóművek nincsenek fölragasztva,stb. üdv:Cébés üdv:Cébés | |||||
Kalóz | Adatlap | 393317 | 2006. július 23. 18:47 | ||
Épp azért szedtem le a szekrény tetejéről, mert tegnap szó volt itt róla. Kicsit viharvert ugyan (Leningrád-Budapest-Tiszalök-Siófok-Tiszalök útvonal, meg két itteni helyijárat, no meg az idő), de amúgy egészben van, mint látható. | |||||
korzaar | Adatlap | 393316 | 2006. július 23. 17:12 | ||
És a bal felsö sarokban fehér talpon ott a kis kedvencem:))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 393315 | 2006. július 23. 17:04 | ||
gyurmakoma! Párszor tíz perc volt, mivel némelyiket le is kellett porolni. De ez még csak kb. fele a készeknek, de most nem volt hozzá nagy kedvem azokat is leszedegetni a szekrények tetejéről, meg kiszedegetni a vitrinekből a többi csecsebecse közül :))) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 393314 | 2006. július 23. 15:42 | ||
Gratulálok,szép kis gyűlytemény. gondolom nem tiz perc volt kipakolni és fotózni őket | |||||
Kalóz | Adatlap | 393313 | 2006. július 23. 15:38 | ||
| |||||
Kalóz | Adatlap | 393312 | 2006. július 23. 15:37 | ||
Felhívnám a képen az asztal alatt lévő terítőre a figyelmet. Mert hogy az is saját gyártmány. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393311 | 2006. július 23. 15:36 | ||
| |||||
Kalóz | Adatlap | 393310 | 2006. július 23. 15:34 | ||
Egyben nem engedte át, hátha egyenként menni fog. | |||||
Mekett | Adatlap | 393309 | 2006. július 23. 08:08 | ||
A képen a Ka-22 Vintokril rajza látható. Amit fulcrum kérdezett, az valóban a Jak-24. Az előbbi csak kísérleti stádiumig jutott, és számos világrekordot tart mindmáig. A Jak-24-ből úgy 300 épült, ha jól tudom. Be is váltak, eltekintve egy komoly konstrukciós hibától: sosem tudták megszüntetni a szerkezet vibrációját. Érdekesség, hogy a Plasticart által kiadott gázturbinás utasszállító Jak-24 már csak a csillagmotoros katonai változat továbbálmodásaként létezett. | |||||
Kaloz | Adatlap | 393308 | 2006. július 23. 05:18 | ||
Ez valóban nem a Jak 24-es, ennek a neve azt hiszem vertoplan volt, és valóban abbahagyták, de épült belőle pár példány. A Jak-24-est az Aeroflot repülte is, anno a Plasticart ki is adta 1:100-ban. | |||||
pilotka | Adatlap | 393307 | 2006. július 22. 23:26 | ||
korzaar | Adatlap | 393306 | 2006. július 22. 20:38 | ||
Aha megnéztem a gugliban a jak 24 et az az a gép , annyira kis csunya hogy az már szép | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393305 | 2006. július 22. 20:35 | ||
RaPe- nek volt igaza. | |||||
korzaar | Adatlap | 393304 | 2006. július 22. 20:34 | ||
nem ez , annak elöl meg hátul volt a rotorja | |||||
korzaar | Adatlap | 393303 | 2006. július 22. 20:33 | ||
Köszike az infokat | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393302 | 2006. július 22. 20:33 | ||
ez az? | |||||
korzaar | Adatlap | 393301 | 2006. július 22. 20:33 | ||
csak mert volt 1 ilyen makettem és gondoltam hátha még lehet kapni, annak idején nagyon a szivemhez nött , sajnos az idö vasfoga ... | |||||
RaPe | Adatlap | 393300 | 2006. július 22. 20:32 | ||
fulcrum69 | Adatlap | 393299 | 2006. július 22. 20:30 | ||
talán valami kamov de hagyták az egészet a francba, mert nem vált be nekik... | |||||
korzaar | Adatlap | 393298 | 2006. július 22. 20:28 | ||
Sziasztok! Nem tudja valaki mi a neve annak az orosz (ex szovjet) helikopternek ami olyan rotorelrendezésü mint a chinook, csak egy kicsit szögletesebb a formája??? | |||||
Kalóz | Adatlap | 393297 | 2006. július 22. 19:25 | ||
Mázlista! Erre írtam Bundesingnek, hogy szedje elő a tv-s dobozát. Azt a Tu-20-ast hátul külön irígylem, pedig nem kis madár. | |||||
Cébés | Adatlap | 393296 | 2006. július 22. 17:24 | ||
Hosszú kutatómunka után sikerült rábukkannom ezekre a gépekre. Hírdetések,ismerősök,ismeretlenek,mindenkinek küldtem az infót hogy miket keresek és előbb utóbb be kellett jönnie. A gépek Szekszárdról származnak. Van még 3 vidéki vonalam ahonnan talán fölbukkanhat még egy pár ilyen eresztés. Egy TU-144-est szivesen látnék már idehaza. A terepszínű 154-es már javítás alatt áll,épp a festés eltávolításával foglalatoskodom. üdv:Cébés | |||||
warbirds | Adatlap | 393295 | 2006. július 22. 16:28 | ||
Ejha! Hol lehet ilyen garázsokat lomolni még? :))) | |||||
Podva | Adatlap | 393294 | 2006. július 22. 16:28 | ||
Hali! Nagyon érdekes! Kapásból azt mondtam volna, hogy egy K.u.K. csatahajóhoz készült mint fedélzeti felderítő repülőgép... Igen ám de annak idején ilyen nemigen volt. Üdv Podva | |||||
Nadam | Adatlap | 393293 | 2006. július 22. 16:17 | ||
Az a szőnyeg teljesen összezavar! Nem tudom megkülönböztetni a makettektől:-))) | |||||
Cébés | Adatlap | 393292 | 2006. július 22. 15:19 | ||
Ezeket sikerült megmentenem az elmúlt napokban. Egy garázs mélyéről kerültek elő,legnagyobb örömömre. A gépeket le kellett zuhanyozni mert több évnyi(évtizednyi?)por volt rájuk tapadva. A takarítással a legtöbb gépről eltünt a matrica is,ami nem baj hiszen az összes gép nagyjavításon fog átesni. A TU-154-es a legdúrvább,nem sűrűn látni ilyen festéssel.(pláne fél centi vastagon) üdv:Cébés | |||||
Bundesign | Adatlap | 393291 | 2006. július 21. 19:52 | ||
de hát ez nem is hiszem hogy önnáló makettnek gondolták, de egy hajó diorámán jól mutathat | |||||
Kalóz | Adatlap | 393290 | 2006. július 21. 19:24 | ||
Na, erre írtam, hogy nekem is van pár db, de inkább Kindertojás, mint makett. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393289 | 2006. július 21. 15:50 | ||
mikroszkóp makett :) | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393288 | 2006. július 21. 15:49 | ||
ez eg mi a lőcs? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393287 | 2006. július 21. 15:42 | ||
egy psziho makett :) www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
warbirds | Adatlap | 393278 | 2006. július 20. 17:40 | ||
Nadam! wp.scn.ru/en/ww2/b/29 Itt van bolgártól Jugoszlávig minden. :) Magyar is! Igazi kincsesbánya az oldal!! Üdw! warbirds | |||||
Kalóz | Adatlap | 393276 | 2006. július 20. 16:47 | ||
Nadam! Próbáld meg a Googlet, hogy cirill betűvel írod be a Ju-87-et. (A Word Beszúrás Szimbólum között találsz cirill betűket (én is úgy szoktam)). A gugli akkor ui. az orosz oldalak között keres, és ők elég jó anyagokat szoktak közzétenni. Meg a betah oldalán is vannak Stukával foglalkozó és letölthető anyagok. Üdv: Kalóz | |||||
Zoli | Adatlap | 393275 | 2006. július 20. 16:40 | ||
Szerintem matricagyártók honlapján nézz körbe, kiadványokban is szoktak lenni színes festési rajzok, illetve vannak honlapok, melyek csak festési rajzokkal foglalkoznak (pl wp.scn.ru/en/ww2/b/29), biztos találsz valamit. z | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393273 | 2006. július 20. 16:33 | ||
próbáld ógy, hogy a JU-87 -et írod szóközzel, egybe kötőjellel, kisbetűvel, stb! ezt alakalmazd a b2-re is! | |||||
Nadam | Adatlap | 393272 | 2006. július 20. 16:31 | ||
Onnan már mindent leszedtem. De köszi:))) | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393271 | 2006. július 20. 16:22 | ||
google képkeresőben nézz utána, meglátásom szerint | |||||
Nadam | Adatlap | 393270 | 2006. július 20. 16:19 | ||
Sziasztok! A segitségeteket kérném. Ju 87 B-2-es stukához keresek festési alternatívákat. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Ádám | |||||
Bundesign | Adatlap | 393257 | 2006. július 19. 12:27 | ||
hát azok se kicsik! az ilyen nagy dög gépek közül engem a 72 es b2 érdekel 1x majd :) jó nagy bumeráng | |||||
Tophatters | Adatlap | 393254 | 2006. július 19. 12:02 | ||
Pontosabban az An-26 még nem készül, azt majd csak valamikor nyár végén/ősszel kezdem el. | |||||
Tophatters | Adatlap | 393253 | 2006. július 19. 12:01 | ||
Hát nekem a 4 MiG-21-em a következő méretarányokban oszlik meg: 1db 1:144, 1db 1:72, 1db 1:48 és 1db 1:32 ...szóval mindegyik más. A globál méretű makettekről is tudok mesélni: van egy 1:100 as Tu-20-asom, egy 1:125 B-747 (jó darab!!) de a 48-as Mirage IV se semmi. És most készül a 72-es Tu-22 Blinder, meg a 72-es An-26. | |||||
Zoli | Adatlap | 393252 | 2006. július 19. 11:11 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |