<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Bundesign | Adatlap | 393758 | 2006. szeptember 13. 14:56 | ||
Zebi | Adatlap | 393757 | 2006. szeptember 13. 14:46 | ||
A Revell üvege 1-1.5 mm-el szűkebb, mint a hely, ahova megy. Persze nem próbáltam előtte össze, úgyhogy utólag faraghattam le a törzs két oldalából. Mondanom sem kell, hogy milyen csúnya lett. | |||||
Zebi | Adatlap | 393756 | 2006. szeptember 13. 14:44 | ||
Az Academy XIV-e nem néz ki rossznak, de azok a szárny alatti hűtők borzalmasak. Ugyanis mindenáron az alsó szárnyféllel együtt akarták gyártani őket, emiatt aztán szép trapéz alakúak lettek. Az Italeri-nél figyelni kell az összeépítésre az orr környékén. Én kettőt is csináltam, az elsőnél sokat szenvedtem vele, a másodiknál már jobb lett az eredmény. Van még a Tamiya, de azzal nem találkoztam. Azt mondják róla, hogy részletes, és könnyen megépíthető, viszont vannak alakhibái. Nem tudok sokat a Haseegawa és a Fujimi Spitjeiről. Alak szempontjából a legjobbnak az Airfix-et tartják (tartották). | |||||
Bundesign | Adatlap | 393755 | 2006. szeptember 13. 14:18 | ||
az italeriről én is csak jkat halottam, majd kipróbálom 1x, idén már biztos nem :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393754 | 2006. szeptember 13. 14:10 | ||
Bundes, Az Academy Mk.XIV-ese 72-ben szerintem nagyon derék. Igaz, a matrica egy kissé szegényes. A többi alváltozatnál (Mk.V, Mk.IX) minden hibája ellenére az Italeri a befutó. Szerintem... :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393753 | 2006. szeptember 13. 14:04 | ||
ha a revell üvegét rakod rá, kabin se kell :)) amúgy szerinted melyik a legjobb spit 72ben? | |||||
Zebi | Adatlap | 393752 | 2006. szeptember 13. 13:33 | ||
Tibcsi! Igen, a szárny alja teljesen rossz, az orr-részen, és a szárnynál is nagyon vacak volt az illeszkedés, egy új kabintető kellene hozzá, és nem árt feljavítani a belsejét sem. Az Italeri még talán úgy is jobb választás, hogy annak meg hosszirányban bontott a törzse. Italeri matricák vannak rajta. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393751 | 2006. szeptember 13. 13:21 | ||
Zebi, Mi a "bajod" a Revell Spit-jével? Azon kívül, hogy a szárny alja a törzsnél teljesen egyenes... amúgy korrekt makettnek látszik. A tiéden Italeri matricák vannak? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393750 | 2006. szeptember 13. 13:07 | ||
szépek, különösen a cr42 tetszik nekem | |||||
Zebi | Adatlap | 393749 | 2006. szeptember 13. 11:47 | ||
Egyik készletet sem ajánlom senkinek, természetesen a mazochisták kivételével :-) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393748 | 2006. szeptember 13. 10:35 | ||
én még nem láttam. igaz 2x annyi mint a revell, dee lehet megérné | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393747 | 2006. szeptember 13. 10:33 | ||
Hát, nem. Láttam már megépítve. Szép! Miggyuri | |||||
Bundesign | Adatlap | 393746 | 2006. szeptember 13. 09:25 | ||
pilotka | Adatlap | 393745 | 2006. szeptember 12. 14:26 | ||
Zoli | Adatlap | 393744 | 2006. szeptember 11. 21:09 | ||
Én Aires kabint és kiömlőket vennék, Part-ból meg a külső elemeket csak. Igaz, hogy elég sokba kerül ez mind, de én ezeket favorizálom. Persze a Te dolgod, csak javaslat volt ez. Ha tudod, nézd meg, melyikben mi van! z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393743 | 2006. szeptember 11. 20:58 | ||
hát nemtudom, mert a part maratásba gyönyörűséges műszer van, meg oldalkonzol, és veszek hozzá gyanta űlést, tehát a kabin fölösleges lenne, a kiömlő az jó lehetne, de a pat külső maratásában vannak oda cuccok, majd megnézem, de köszi az infót, amelyik jobban megéri az lesz :) | |||||
Zoli | Adatlap | 393742 | 2006. szeptember 11. 15:33 | ||
Szia Bundes! Ha az Italeri-t választottad, ajánlom hozzá az Aires kabin és kiömlő készleteit! Szerintem érdemes lenne azokat is beépíteni. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393741 | 2006. szeptember 10. 12:38 | ||
köszi, pont most néztem már ki a Partot :) | |||||
atlasz | Adatlap | 393740 | 2006. szeptember 10. 08:22 | ||
Bund ! Szerintem is jobban jársz az Italerivel. Feljavítóként a Part gyárt hozzá külső/belső maratást, a H.A.D pedig éket és számsort. Üdv:atlasz | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393739 | 2006. szeptember 10. 07:10 | ||
Arról már nem is beszélve, hogy a HC Szuhojára pl. kifordítva rajzolja a futókat. Viszont ez legalább rendesen meg van hizlalva, hajtóműházilag. Miggyuri | |||||
Zoli | Adatlap | 393738 | 2006. szeptember 9. 22:43 | ||
Én nem tudok róla, hogy az ICM gyártaná a B, UB változatokat. A C meg ugyebár nem jó magyarhoz. Egyébként nem hiszem, hogy az Italeri átalakítása lenne, szerintem jobban jársz az Italeri-vel. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393737 | 2006. szeptember 9. 22:11 | ||
nemtudjátok az italeri és az icm 72 es mig 29 e ugyan az, az italeri kit? minőségre is? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393736 | 2006. szeptember 9. 22:06 | ||
hy. érdemes megnézni a kabinját. szerintem egy 1:35ös is megirigyelhetné www.modellversium.de/galerie/artikel.php X az italeri nagyonnagyon jó, kedvet hoztál hozzá :) B | |||||
Tomcat | Adatlap | 393735 | 2006. szeptember 9. 20:43 | ||
Húúú, Gyuri, ne is mondd a Hobbycraftot... Én nem bírtam már a rengeteg pluszmelót vele, úgyhogy most egy hónapja egy régi Airbusom újraépítésével foglalkozok. Ha kész lesz, majd folytatom a Szuhojt. Addigra legalább visszatér hozzá a kedvem..:) Tomcat | |||||
xcraft | Adatlap | 393734 | 2006. szeptember 9. 18:51 | ||
Sziasztok! Köszi mindenkinek, egymás után készültek, előbb a KP utána az Italeri, a Kp mégis láthatóan rosszabb, még a festése is. Zoli! A Kp valóban azonos a Pantherával. X | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393733 | 2006. szeptember 9. 18:41 | ||
A leggagyibb Szu-22 a Hobbycraft rémsége. Miggyuri | |||||
Zoli | Adatlap | 393732 | 2006. szeptember 9. 18:23 | ||
Szia Xcraft! Nagyon szépek lettek a szuhojok! A KP véletlen nem ugyanaz, mint a Pantera? Mert ha igen, akkor nagyon gyenge, és szerintem az Italeri hibái nem olyan óriásiak. z | |||||
Cébés | Adatlap | 393731 | 2006. szeptember 9. 17:10 | ||
xcraft | Adatlap | 393730 | 2006. szeptember 9. 16:41 | ||
Azon kevés gépeimből kettő, amit még nem fényképeztem körbe. Mindkettő 1/72- es Su 17, az Italeritől és a KPtól. Az Italeri sokkal jobb makett, de óriási hibái is vannak. A rövid futószárakat mindenképp meg kell toldani, a valódi gépen a főfutókerekek is a törzs felé néznek, az olaszok ezt is elrontották. A Kp maketten a hajtóműbeömlő az egyetlen, ami szebben van megoldva az Italerinél, a pompázsredőnyök is könnyen nyithatók. A kabinüveg borzalmasan opálos. Az Italerit kiegészítettem Eduard kabinbelső maratással, egy saját gyártású létrával, és Precíz Stúdió K-36 katapultokkal. A beömlőt takaró piros kúp, és a gépágyú hővédő lemeze pillanatragasztóval átitatott papírból van. X. | |||||
Stefan | Adatlap | 393729 | 2006. szeptember 8. 12:52 | ||
Igen, ezt tudtam, hogy a LIX az egyetlen, azért lett volna poén, ha Magyarországnak lenne meg mindkét eredeti működőképes :) Sajnos itt közép-keleten... A remény hal meg utoljára :( | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393728 | 2006. szeptember 8. 12:44 | ||
Farkaskoma | Adatlap | 393727 | 2006. szeptember 8. 12:43 | ||
Nem ez nem lesz működő, ez csak múzeumi tárgy. Tulajdonilag ez a közlekedési múzeumé, de ők nem tudtak egy forintot sem rákölteni. Mi most rendberakjuk. Mellesleg ha jól tudjuk ( nem találtunk eddig ezzel ellentétes infót) ez az utolsó Li-2-es a világon, aminek meg van az eredeti berendezése. HA-LIX meg az utolsó Li-2-es a világon, ami repül. Még sem kap sem a Goldtimer alapítvány, sem az Emlékpark egyetlen fitying támogatást sem. Mind ketten saját erölködésünkben bízhatunk csak a fennmaradás érdekében, amit sokszor nem könnyít meg kis hazánk végletekig balkáni közigazgatási, és állami vezetői gondolkodása. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 393726 | 2006. szeptember 8. 12:34 | ||
Le a kalappal, szép munkát végeztetek az utastérrel, gondolom rengeteg meló van benne | |||||
Stefan | Adatlap | 393725 | 2006. szeptember 8. 12:14 | ||
Ez is működőképes lesz majd, mint a HA-LIX? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393724 | 2006. szeptember 8. 12:00 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393723 | 2006. szeptember 8. 11:52 | ||
HA-LIQ kint nálunk az Emlékparkben, Ferihegyen, 2004-ben a restaurálás kezdetekor. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393722 | 2006. szeptember 8. 11:51 | ||
ez szépen leharcolódott | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393721 | 2006. szeptember 8. 11:49 | ||
Bundesign | Adatlap | 393720 | 2006. szeptember 8. 11:39 | ||
hát nemtudom, mert én is így halotam , most viszont mindehol már egy jó ideje zt olvasom, ahol csak utána nézek, és hogy mégis csak lesz nekik! szerintem jól tudod, mert megrendelte őket, és ki is fizette, el is készültek neki, lefestve meg minden, de mire szálították volna,a politika közbe szolt! és ha rákereel , csak ugyanazokat a képeket találod mindig a pakisztáni gépekről, és mind kb 80 as évek beli kép, így stimmelhet is! | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393719 | 2006. szeptember 8. 11:01 | ||
Rekmélem segít mindenkinek... | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393718 | 2006. szeptember 8. 11:01 | ||
Bocsi de csak darabjával ment... | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393717 | 2006. szeptember 8. 11:01 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393716 | 2006. szeptember 8. 11:00 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393715 | 2006. szeptember 8. 11:00 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393714 | 2006. szeptember 8. 10:59 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393713 | 2006. szeptember 8. 10:59 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393712 | 2006. szeptember 8. 10:59 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393711 | 2006. szeptember 8. 10:58 | ||
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393710 | 2006. szeptember 8. 10:58 | ||
nem tudok többet feltölteni... | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393709 | 2006. szeptember 8. 10:51 | ||
kis "lemezesmunka" ez kb 20 év szabadban állás eredménye, nem trópusi környezetben... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
B