<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
hellodebil | Adatlap | 393773 | 2006. szeptember 15. 16:50 | ![]() | |
Fodi | Adatlap | 393771 | 2006. szeptember 15. 16:10 | ![]() | |
280? Nem sok az kicsit? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393770 | 2006. szeptember 15. 16:06 | ![]() | |
na ha ezt valaki tudja, akkor az nagyon kétfedeles őrült :) B | |||||
Hooligan | Adatlap | 393769 | 2006. szeptember 15. 14:24 | ![]() | |
Segítség kéne egy légcsavar beazonosításához! Ez a légcsavar kb 280 hoszú lehet, származás ismeretlen és a géptipus is. Szóval ha tudtok segítsetek! Fontos lenne! THX! Üdv.:Bala | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 393768 | 2006. szeptember 15. 13:14 | ![]() | |
tényleg aranyos | |||||
hellodebil | Adatlap | 393767 | 2006. szeptember 15. 13:14 | ![]() | |
Réges régen készitettem el - nem egy nagy durranás - de kedves kis makett, a német hadiflotta hajóin volt rendszeresitve, mint felderitést végző repülőgép. Tudni illik én hajó őrült vagyok :D Arado Ar196 Revell 1:72 | |||||
Podva | Adatlap | 393766 | 2006. szeptember 15. 06:31 | ![]() | |
Hi Archi! Szerintem semmit, hacsak nem a G-14AS-t építed. Nézz körül itt: http://109lair.hobbyvista.com/index800.htm A G-14 Punka Gy szerint, A G-6-on végrehajtott különböző módosítások "egységesítépse" volt(magas svanc, nagyobb futó, szárnydudor Galland dekli) . Vagyis a kései G-6-ot a G-14-től szinte csak a gyári szám alapján lehetett megkülönböztetni Ha szavatosabb választ akarsz kérdezd meg Fülöp Sándort Alias T-t Üdv Podva | |||||
Archy | Adatlap | 393765 | 2006. szeptember 14. 22:52 | ![]() | |
Zebi! Nagyon tetszik mindkettő! Szakmai kérdés Messer ügyben. Mi a különbség a Bf 109 G6 és Bf 109G14 motorja, és kabinja között? Másképp fogalmazva, mit kell átalakítanom az aries 72-es G6-os feljavítójában, hogy G14-esbe építhessem? Köszi! Áron | |||||
Akos | Adatlap | 393764 | 2006. szeptember 14. 09:47 | ![]() | |
Én összeraktam a Tamiya Spitet, egy az egyben a 48-as lekicsinyítése, tehát eszeveszett jó felület és szinte öszepattanó alkatrészek jellemzik. A kabintető buborék része viszont vastag, torzít, pont a vastagsága miatt nem készíthető el nyitottan, ezért húztam egyet a régi alapján. Szép lett a CR-42, de én magyart csináltam volna belőle :) | |||||
Podva | Adatlap | 393763 | 2006. szeptember 14. 09:39 | ![]() | |
hi nekem megvan mindkettő CR42-es! A Pavla viszi a pálmát a minden tekintetben az erős közepesével. Plusz bónusz a magyar matrica, igaz az oldalszám csak az egyik oldalra jó... Üdv Podva | |||||
Zoli | Adatlap | 393762 | 2006. szeptember 14. 09:23 | ![]() | |
Hello Zebi! Akkor mégiscsak jól emlékeztem, a jellegzetes festése (ami szép is) alapján. Köszi az infot, most komolyan elgondolkozhatok, hogy akkor melyiket vegyem meg. A Pavla-tól jobban féltem eddig (van egy-két makettem tőlük), de talán akkor mégis az lesz az áldozat. Amúgy nagyon szép lett a makett a Spit-tel együtt, tetszik! z | |||||
Zebi | Adatlap | 393761 | 2006. szeptember 14. 01:16 | ![]() | |
Az alábbi én voltam :-) | |||||
nicknevem | Adatlap | 393760 | 2006. szeptember 14. 01:07 | ![]() | |
Zoli! Igen tegnap (illetve már tegnapelőtt) készült el. Az utóbbi egy hónapban kb 90%-on állt, nem tudtam vele foglalkozni. Ebben az állapotában már szerepelt itt a fórumon. A gondok: nagyon rosszak a vásznazott felületek, és ahányféle felület, annyiféle módszerrel jelenítették meg. A felső szárny kilépőéle legalább 1 mm volt. A légcsavar nevetséges szerkezet. A matricák (nálam) csúnyán el voltak csúszva. És nem sikerült szépen megépítenem a szárnyakat, a szárnytartó dúcok nem mindenhol értek be. Mondjuk ez annak is betudható, hogy ez az első és - egy darabig még - egyetlen kétfedelű gépem. | |||||
Zoli | Adatlap | 393759 | 2006. szeptember 13. 23:33 | ![]() | |
Szia Zebi! Ez a cséer nagyon ismerős, biztos tegnap készült el? Amúgy milyen gondok voltak vele? Én is megvenném a makettet, de most eléggé elbizonytalanítottál. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393758 | 2006. szeptember 13. 14:56 | ![]() | |
én 2gép üvegéből csináltam 1 nyitottat, és kis ponyvát rá, így nem kelett vegyek hozzá másikat, és nem feltűnő a hibája. a következőmet már feljavítva fogom, ez volt az utolsó doboz(ok)ból épültem, az remélhetőleg sokkal szebb lesz | |||||
Zebi | Adatlap | 393757 | 2006. szeptember 13. 14:46 | ![]() | |
A Revell üvege 1-1.5 mm-el szűkebb, mint a hely, ahova megy. Persze nem próbáltam előtte össze, úgyhogy utólag faraghattam le a törzs két oldalából. Mondanom sem kell, hogy milyen csúnya lett. | |||||
Zebi | Adatlap | 393756 | 2006. szeptember 13. 14:44 | ![]() | |
Az Academy XIV-e nem néz ki rossznak, de azok a szárny alatti hűtők borzalmasak. Ugyanis mindenáron az alsó szárnyféllel együtt akarták gyártani őket, emiatt aztán szép trapéz alakúak lettek. Az Italeri-nél figyelni kell az összeépítésre az orr környékén. Én kettőt is csináltam, az elsőnél sokat szenvedtem vele, a másodiknál már jobb lett az eredmény. Van még a Tamiya, de azzal nem találkoztam. Azt mondják róla, hogy részletes, és könnyen megépíthető, viszont vannak alakhibái. Nem tudok sokat a Haseegawa és a Fujimi Spitjeiről. Alak szempontjából a legjobbnak az Airfix-et tartják (tartották). | |||||
Bundesign | Adatlap | 393755 | 2006. szeptember 13. 14:18 | ![]() | |
az italeriről én is csak jkat halottam, majd kipróbálom 1x, idén már biztos nem :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393754 | 2006. szeptember 13. 14:10 | ![]() | |
Bundes, Az Academy Mk.XIV-ese 72-ben szerintem nagyon derék. Igaz, a matrica egy kissé szegényes. A többi alváltozatnál (Mk.V, Mk.IX) minden hibája ellenére az Italeri a befutó. Szerintem... :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393753 | 2006. szeptember 13. 14:04 | ![]() | |
ha a revell üvegét rakod rá, kabin se kell :)) amúgy szerinted melyik a legjobb spit 72ben? | |||||
Zebi | Adatlap | 393752 | 2006. szeptember 13. 13:33 | ![]() | |
Tibcsi! Igen, a szárny alja teljesen rossz, az orr-részen, és a szárnynál is nagyon vacak volt az illeszkedés, egy új kabintető kellene hozzá, és nem árt feljavítani a belsejét sem. Az Italeri még talán úgy is jobb választás, hogy annak meg hosszirányban bontott a törzse. Italeri matricák vannak rajta. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393751 | 2006. szeptember 13. 13:21 | ![]() | |
Zebi, Mi a "bajod" a Revell Spit-jével? Azon kívül, hogy a szárny alja a törzsnél teljesen egyenes... amúgy korrekt makettnek látszik. A tiéden Italeri matricák vannak? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393750 | 2006. szeptember 13. 13:07 | ![]() | |
szépek, különösen a cr42 tetszik nekem | |||||
Zebi | Adatlap | 393749 | 2006. szeptember 13. 11:47 | ![]() | |
Egyik készletet sem ajánlom senkinek, természetesen a mazochisták kivételével :-) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393748 | 2006. szeptember 13. 10:35 | ![]() | |
én még nem láttam. igaz 2x annyi mint a revell, dee lehet megérné | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393747 | 2006. szeptember 13. 10:33 | ![]() | |
Hát, nem. Láttam már megépítve. Szép! Miggyuri | |||||
Bundesign | Adatlap | 393746 | 2006. szeptember 13. 09:25 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 393745 | 2006. szeptember 12. 14:26 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 393744 | 2006. szeptember 11. 21:09 | ![]() | |
Én Aires kabint és kiömlőket vennék, Part-ból meg a külső elemeket csak. Igaz, hogy elég sokba kerül ez mind, de én ezeket favorizálom. Persze a Te dolgod, csak javaslat volt ez. Ha tudod, nézd meg, melyikben mi van! z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393743 | 2006. szeptember 11. 20:58 | ![]() | |
hát nemtudom, mert a part maratásba gyönyörűséges műszer van, meg oldalkonzol, és veszek hozzá gyanta űlést, tehát a kabin fölösleges lenne, a kiömlő az jó lehetne, de a pat külső maratásában vannak oda cuccok, majd megnézem, de köszi az infót, amelyik jobban megéri az lesz :) | |||||
Zoli | Adatlap | 393742 | 2006. szeptember 11. 15:33 | ![]() | |
Szia Bundes! Ha az Italeri-t választottad, ajánlom hozzá az Aires kabin és kiömlő készleteit! Szerintem érdemes lenne azokat is beépíteni. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393741 | 2006. szeptember 10. 12:38 | ![]() | |
köszi, pont most néztem már ki a Partot :) | |||||
atlasz | Adatlap | 393740 | 2006. szeptember 10. 08:22 | ![]() | |
Bund ! Szerintem is jobban jársz az Italerivel. Feljavítóként a Part gyárt hozzá külső/belső maratást, a H.A.D pedig éket és számsort. Üdv:atlasz | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393739 | 2006. szeptember 10. 07:10 | ![]() | |
Arról már nem is beszélve, hogy a HC Szuhojára pl. kifordítva rajzolja a futókat. Viszont ez legalább rendesen meg van hizlalva, hajtóműházilag. Miggyuri | |||||
Zoli | Adatlap | 393738 | 2006. szeptember 9. 22:43 | ![]() | |
Én nem tudok róla, hogy az ICM gyártaná a B, UB változatokat. A C meg ugyebár nem jó magyarhoz. Egyébként nem hiszem, hogy az Italeri átalakítása lenne, szerintem jobban jársz az Italeri-vel. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393737 | 2006. szeptember 9. 22:11 | ![]() | |
nemtudjátok az italeri és az icm 72 es mig 29 e ugyan az, az italeri kit? minőségre is? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393736 | 2006. szeptember 9. 22:06 | ![]() | |
hy. érdemes megnézni a kabinját. szerintem egy 1:35ös is megirigyelhetné www.modellversium.de/galerie/artikel.php X az italeri nagyonnagyon jó, kedvet hoztál hozzá :) B | |||||
Tomcat | Adatlap | 393735 | 2006. szeptember 9. 20:43 | ![]() | |
Húúú, Gyuri, ne is mondd a Hobbycraftot... Én nem bírtam már a rengeteg pluszmelót vele, úgyhogy most egy hónapja egy régi Airbusom újraépítésével foglalkozok. Ha kész lesz, majd folytatom a Szuhojt. Addigra legalább visszatér hozzá a kedvem..:) Tomcat | |||||
xcraft | Adatlap | 393734 | 2006. szeptember 9. 18:51 | ![]() | |
Sziasztok! Köszi mindenkinek, egymás után készültek, előbb a KP utána az Italeri, a Kp mégis láthatóan rosszabb, még a festése is. Zoli! A Kp valóban azonos a Pantherával. X | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393733 | 2006. szeptember 9. 18:41 | ![]() | |
A leggagyibb Szu-22 a Hobbycraft rémsége. Miggyuri | |||||
Zoli | Adatlap | 393732 | 2006. szeptember 9. 18:23 | ![]() | |
Szia Xcraft! Nagyon szépek lettek a szuhojok! A KP véletlen nem ugyanaz, mint a Pantera? Mert ha igen, akkor nagyon gyenge, és szerintem az Italeri hibái nem olyan óriásiak. z | |||||
Cébés | Adatlap | 393731 | 2006. szeptember 9. 17:10 | ![]() | |
xcraft | Adatlap | 393730 | 2006. szeptember 9. 16:41 | ![]() | |
Azon kevés gépeimből kettő, amit még nem fényképeztem körbe. Mindkettő 1/72- es Su 17, az Italeritől és a KPtól. Az Italeri sokkal jobb makett, de óriási hibái is vannak. A rövid futószárakat mindenképp meg kell toldani, a valódi gépen a főfutókerekek is a törzs felé néznek, az olaszok ezt is elrontották. A Kp maketten a hajtóműbeömlő az egyetlen, ami szebben van megoldva az Italerinél, a pompázsredőnyök is könnyen nyithatók. A kabinüveg borzalmasan opálos. Az Italerit kiegészítettem Eduard kabinbelső maratással, egy saját gyártású létrával, és Precíz Stúdió K-36 katapultokkal. A beömlőt takaró piros kúp, és a gépágyú hővédő lemeze pillanatragasztóval átitatott papírból van. X. | |||||
Stefan | Adatlap | 393729 | 2006. szeptember 8. 12:52 | ![]() | |
Igen, ezt tudtam, hogy a LIX az egyetlen, azért lett volna poén, ha Magyarországnak lenne meg mindkét eredeti működőképes :) Sajnos itt közép-keleten... A remény hal meg utoljára :( | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393728 | 2006. szeptember 8. 12:44 | ![]() | |
Farkaskoma | Adatlap | 393727 | 2006. szeptember 8. 12:43 | ![]() | |
Nem ez nem lesz működő, ez csak múzeumi tárgy. Tulajdonilag ez a közlekedési múzeumé, de ők nem tudtak egy forintot sem rákölteni. Mi most rendberakjuk. Mellesleg ha jól tudjuk ( nem találtunk eddig ezzel ellentétes infót) ez az utolsó Li-2-es a világon, aminek meg van az eredeti berendezése. HA-LIX meg az utolsó Li-2-es a világon, ami repül. Még sem kap sem a Goldtimer alapítvány, sem az Emlékpark egyetlen fitying támogatást sem. Mind ketten saját erölködésünkben bízhatunk csak a fennmaradás érdekében, amit sokszor nem könnyít meg kis hazánk végletekig balkáni közigazgatási, és állami vezetői gondolkodása. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 393726 | 2006. szeptember 8. 12:34 | ![]() | |
Le a kalappal, szép munkát végeztetek az utastérrel, gondolom rengeteg meló van benne | |||||
Stefan | Adatlap | 393725 | 2006. szeptember 8. 12:14 | ![]() | |
Ez is működőképes lesz majd, mint a HA-LIX? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393724 | 2006. szeptember 8. 12:00 | ![]() | |
| |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393723 | 2006. szeptember 8. 11:52 | ![]() | |
HA-LIQ kint nálunk az Emlékparkben, Ferihegyen, 2004-ben a restaurálás kezdetekor. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Nekem is van egy légcsavarom itthon, egy Lohner B III. repülőgépen szolgált hajdanán. Muzeális darab, a Közlekedési Múzeumban sincs nekik, ezeket a vh. után feldarabolták, egy öreg bácsi rejtette el annó, aki ezzel repült! A feleségétől vettük meg nevetséges összegért a bácsi halála után...
...és most ott van a falunkon :D