<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Kalóz | Adatlap | 393820 | 2006. szeptember 20. 20:34 | ||
HungryCoyote | Adatlap | 393819 | 2006. szeptember 20. 19:24 | ||
Sziasztok! Talán tudtok nekem segíteni. Annyit szeretnék csak kérdezni, hogy a magyar Fieseler Storchoknak milyen festése volt (mondjuk RLM szabványban)? Volt-e köze a német szabványhoz (színkódok, minta) vagy itthon más festéssel repültek (néhány fotó alapján egyértelműen volt más jellegű festés is)? Esetleg a németeknél az exportra szánt gépek festését viselte (RLM 64 és 68)? A www.luftarchiv.de-t már átnyálaztam, de kezdek nagyon összezavarodni. Előre is köszönöm. Üdv: Coyote | |||||
Bombraider | Adatlap | 393817 | 2006. szeptember 19. 18:26 | ||
Sziasztok! www.network54.com/Forum/47751/message/1158682540/1-48+PZL+P.23A+%28Trainer%29%2C Nekem nagyon bejön! üdv:bomb | |||||
Stefan | Adatlap | 393806 | 2006. szeptember 19. 09:43 | ||
| |||||
Bundesign | Adatlap | 393805 | 2006. szeptember 18. 20:37 | ||
jópofa az első kép :) www.modellversium.de/galerie/artikel.php | |||||
Bundesign | Adatlap | 393804 | 2006. szeptember 18. 14:50 | ||
de az is reális! nézd csak meg itt egy hírtelen példa :D | |||||
warbirds | Adatlap | 393803 | 2006. szeptember 18. 14:46 | ||
Akkor ráfogod, hogy pilóta nélkülire van átalakítva...:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393802 | 2006. szeptember 18. 14:29 | ||
De zárt deklivel lesz. :) Csakazértis! :-))) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393801 | 2006. szeptember 18. 13:08 | ||
nyitott kabin, létrával! :) és pillanatokon belül be is tud űlni!:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393800 | 2006. szeptember 18. 12:13 | ||
Akkor az tisztára olyan, mint a Matchbox... | |||||
Apaka | Adatlap | 393799 | 2006. szeptember 18. 12:04 | ||
Tibcsi! Az az igazság, hogy az egy Heller makett, ami több mint fél évig készült, mert egy csomó mindent át kellett rajta építeni. Kezdve azzal, hogy nem volt kabin hozzá, csak egy ülés, amit a beömlő felső felére kellett volna ragasztani. Ebből következik, hogy a beömlője szép hosszan megvan eredetileg, nem kellett vele semmit csinálni. Persze ez a semmi csak a hosszára vonatkozik! :) Apaka | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393798 | 2006. szeptember 18. 11:51 | ||
De nem ül benne senki. :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393797 | 2006. szeptember 18. 11:36 | ||
mért ne lehetne!felvan fegyverezve, és várja az indítási parancsot, de rajta van a takaró még! ez teljesen reális 4 | |||||
Zoli | Adatlap | 393796 | 2006. szeptember 18. 11:34 | ||
Felőlem megcsinálhatod a teljes csatornát is, csak akkor a végét zárd le, ahogy Warbirds is írta! z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393795 | 2006. szeptember 18. 11:25 | ||
Zoli, De csak egy takaróm van... :) Különben is: hogy néz ki egy állig felfegyverzett Corsair beömlőtakaróval? :)) Teljesen friss ötlet, most jutott eszembe: Itt a melóhelyen vannak alkalmasnak látszó méretű műanyag csövek. Viszek haza egypárat, kipróbálom, hogy melyik a jó méret. :) Amúgy is fehér meg világosszürke színűek, talán még festeni sem kell. :)) | |||||
Zoli | Adatlap | 393794 | 2006. szeptember 18. 11:15 | ||
Tibcsi, szerintem az a legegyszerűbb, ha inkább a beömlő takaróját készíted el. z | |||||
warbirds | Adatlap | 393793 | 2006. szeptember 18. 10:57 | ||
Tibcsi! Egy tipp: mustáros tubusból hosszabbítsd meg a beömlőt a törzsben, a végét meg zárd le, hogy ne lehessen átlátni rajta. Én egy KP Yak-23-assal csináltam meg ugyanezt (bár ott a két csatornát elválasztó részt ki kellett vágni és újra építeni) és elég pofás lett a dolog. Üdv! warbirds | |||||
Tibcsi | Adatlap | 393792 | 2006. szeptember 18. 10:42 | ||
Apaka, Az egyik fotón látszik egy készülő A-7-es. Te hogyan csináltad meg a beömlőcsatornát? Én most csak agyalok rajta, de eddig még nincs ötletem. | |||||
Zoli | Adatlap | 393791 | 2006. szeptember 18. 09:47 | ||
Nem feltétlenül, sok gyenge makettet vett át a Zvezda a Nakotne-től, és ha az együléses 29-est adták ki először, akkor lehet, hogy az is Nakotne, majd rájöttek, hogy jobb az olasz kit, és a kétülésest már tőlük vették át. Csak feltételezés, de érdemes lenne utánanézned, mielőtt megveszed. Ha jól emlékszem, Ka-50-esből is két fajtát gyárott a Zvezda, a régi pozitív, az újabb negatív paneles pl. De szerintem az eredeti csomagolású változat, vagy a Bilek által forgalmazott se lenne drágább a orosznál, miért nem azokat veszed meg? z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393790 | 2006. szeptember 18. 09:20 | ||
akkor elvileg az együlésesnek is annak kell legyen! csak nem csinálnak ilyet, nem? az a baj, hogy neten sehol se találtam 1 képet se csak dobozfotókat, de azt mindenmennyiségben, és a helyi makettboltokban nincs!de áálítólag lesz karácsony körül, de addigra már a kész gépet szeretném látni kb :) | |||||
Zoli | Adatlap | 393789 | 2006. szeptember 18. 08:34 | ||
Szia Bundes! Először nézz bele a Zvezda MiG-29 dobozba, mert lehet, hogy az nem Italeri! Ha a Nakotne átvétele, akkor felejtsd el! A kétüléses viszont állítólag tuti Italeri. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393788 | 2006. szeptember 17. 22:13 | ||
épp most akarok építeni egy magyart, és én is most nézegetem mi a szitu, és mindenképp vagy italeri vagy ha igaz a hír zvezda lesz a gép:) | |||||
Apaka | Adatlap | 393787 | 2006. szeptember 17. 22:09 | ||
Ha ezen még javítottak, akkor lehet, hogy én is benevezek. :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 393786 | 2006. szeptember 17. 22:02 | ||
szerintem nagyon szép ez , nekem tetszik, köszi! az italerit ismerem aúgy, nekem is van egy réges rég készült, költözködéskor kissé megviselt darab! azért érdekel a zvezda mert állítólag italeri átvétel,és kicsit javítva! | |||||
Apaka | Adatlap | 393785 | 2006. szeptember 17. 21:48 | ||
Ez az Italeri Mig-29. Nekem sikerült egy cseppet a festést "eltolni", ez viszont nem a makett hibája. :). Ebben Pavla belső van, de így utólag inkább hagynám az erdetit egy gyanta üléssel. Sztem jó makett, könnyű építeni, kis plusz munkával nagyon jól néz ki. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 393784 | 2006. szeptember 17. 17:01 | ||
Az Ita MiG-29-e megvan nekem. Szép. Könnyen építhető, egyszerű, némi feljavítással csodákat lehet tenni. Miggyuri | |||||
Bundesign | Adatlap | 393783 | 2006. szeptember 17. 14:44 | ||
hally! visszatérva mig 29re(72) többen azt mondják hogy a zvezda italeri átvétel,és hogy érdemesebb aztvenni! ti tuttok ilyenről?mert én nem találtam erről semmit, meg képeket se a kitről | |||||
Bundesign | Adatlap | 393782 | 2006. szeptember 16. 13:47 | ||
pilotka | Adatlap | 393781 | 2006. szeptember 16. 11:32 | ||
Bundesign ! Még nincs bent, de nem új fejlesztés, vmi régi öreg kit átvétele lesz, viszont a matricája biztosan a szokásos Revell csoda lesz. Ahogyan beérkezik, azonnal lesz infóm róla, ui az egyik kedvenc tipusom! | |||||
Bundesign | Adatlap | 393780 | 2006. szeptember 15. 22:16 | ||
tényleg, bocsi | |||||
Kalóz | Adatlap | 393779 | 2006. szeptember 15. 20:42 | ||
Bundi! Melyik gépről van szó, mert nekem a Revell honlap ezt írja ki: Sorry, the page you are looking for was not found. Kalóz | |||||
Bundesign | Adatlap | 393778 | 2006. szeptember 15. 18:20 | ||
www.revell.de/de/produkte/modellbau/modellbau/flugzeuge/ hally! erről tudtok valamit?mert még sose láttam a kitet, de a gép jó | |||||
Keri | Adatlap | 393777 | 2006. szeptember 15. 18:05 | ||
Keri | Adatlap | 393776 | 2006. szeptember 15. 18:04 | ||
warbirds | Adatlap | 393775 | 2006. szeptember 15. 16:59 | ||
Én Fokker DVII-re tippelek... | |||||
Stefan | Adatlap | 393774 | 2006. szeptember 15. 16:54 | ||
Szépek. Azért ezeket tök jó hallani, hogy hogyan menekülnek meg ilyen értékes dolgok. | |||||
hellodebil | Adatlap | 393773 | 2006. szeptember 15. 16:50 | ||
Nekem is van egy légcsavarom itthon, egy Lohner B III. repülőgépen szolgált hajdanán. Muzeális darab, a Közlekedési Múzeumban sincs nekik, ezeket a vh. után feldarabolták, egy öreg bácsi rejtette el annó, aki ezzel repült! A feleségétől vettük meg nevetséges összegért a bácsi halála után... ...és most ott van a falunkon :D | |||||
Fodi | Adatlap | 393771 | 2006. szeptember 15. 16:10 | ||
280? Nem sok az kicsit? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393770 | 2006. szeptember 15. 16:06 | ||
na ha ezt valaki tudja, akkor az nagyon kétfedeles őrült :) B | |||||
Hooligan | Adatlap | 393769 | 2006. szeptember 15. 14:24 | ||
Segítség kéne egy légcsavar beazonosításához! Ez a légcsavar kb 280 hoszú lehet, származás ismeretlen és a géptipus is. Szóval ha tudtok segítsetek! Fontos lenne! THX! Üdv.:Bala | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 393768 | 2006. szeptember 15. 13:14 | ||
tényleg aranyos | |||||
hellodebil | Adatlap | 393767 | 2006. szeptember 15. 13:14 | ||
Réges régen készitettem el - nem egy nagy durranás - de kedves kis makett, a német hadiflotta hajóin volt rendszeresitve, mint felderitést végző repülőgép. Tudni illik én hajó őrült vagyok :D Arado Ar196 Revell 1:72 | |||||
Podva | Adatlap | 393766 | 2006. szeptember 15. 06:31 | ||
Hi Archi! Szerintem semmit, hacsak nem a G-14AS-t építed. Nézz körül itt: http://109lair.hobbyvista.com/index800.htm A G-14 Punka Gy szerint, A G-6-on végrehajtott különböző módosítások "egységesítépse" volt(magas svanc, nagyobb futó, szárnydudor Galland dekli) . Vagyis a kései G-6-ot a G-14-től szinte csak a gyári szám alapján lehetett megkülönböztetni Ha szavatosabb választ akarsz kérdezd meg Fülöp Sándort Alias T-t Üdv Podva | |||||
Archy | Adatlap | 393765 | 2006. szeptember 14. 22:52 | ||
Zebi! Nagyon tetszik mindkettő! Szakmai kérdés Messer ügyben. Mi a különbség a Bf 109 G6 és Bf 109G14 motorja, és kabinja között? Másképp fogalmazva, mit kell átalakítanom az aries 72-es G6-os feljavítójában, hogy G14-esbe építhessem? Köszi! Áron | |||||
Akos | Adatlap | 393764 | 2006. szeptember 14. 09:47 | ||
Én összeraktam a Tamiya Spitet, egy az egyben a 48-as lekicsinyítése, tehát eszeveszett jó felület és szinte öszepattanó alkatrészek jellemzik. A kabintető buborék része viszont vastag, torzít, pont a vastagsága miatt nem készíthető el nyitottan, ezért húztam egyet a régi alapján. Szép lett a CR-42, de én magyart csináltam volna belőle :) | |||||
Podva | Adatlap | 393763 | 2006. szeptember 14. 09:39 | ||
hi nekem megvan mindkettő CR42-es! A Pavla viszi a pálmát a minden tekintetben az erős közepesével. Plusz bónusz a magyar matrica, igaz az oldalszám csak az egyik oldalra jó... Üdv Podva | |||||
Zoli | Adatlap | 393762 | 2006. szeptember 14. 09:23 | ||
Hello Zebi! Akkor mégiscsak jól emlékeztem, a jellegzetes festése (ami szép is) alapján. Köszi az infot, most komolyan elgondolkozhatok, hogy akkor melyiket vegyem meg. A Pavla-tól jobban féltem eddig (van egy-két makettem tőlük), de talán akkor mégis az lesz az áldozat. Amúgy nagyon szép lett a makett a Spit-tel együtt, tetszik! z | |||||
Zebi | Adatlap | 393761 | 2006. szeptember 14. 01:16 | ||
Az alábbi én voltam :-) | |||||
nicknevem | Adatlap | 393760 | 2006. szeptember 14. 01:07 | ||
Zoli! Igen tegnap (illetve már tegnapelőtt) készült el. Az utóbbi egy hónapban kb 90%-on állt, nem tudtam vele foglalkozni. Ebben az állapotában már szerepelt itt a fórumon. A gondok: nagyon rosszak a vásznazott felületek, és ahányféle felület, annyiféle módszerrel jelenítették meg. A felső szárny kilépőéle legalább 1 mm volt. A légcsavar nevetséges szerkezet. A matricák (nálam) csúnyán el voltak csúszva. És nem sikerült szépen megépítenem a szárnyakat, a szárnytartó dúcok nem mindenhol értek be. Mondjuk ez annak is betudható, hogy ez az első és - egy darabig még - egyetlen kétfedelű gépem. | |||||
Zoli | Adatlap | 393759 | 2006. szeptember 13. 23:33 | ||
Szia Zebi! Ez a cséer nagyon ismerős, biztos tegnap készült el? Amúgy milyen gondok voltak vele? Én is megvenném a makettet, de most eléggé elbizonytalanítottál. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
A legelső PM-ben folytatták a Gólya építését, amit még az MM-ben kezdtek el. Ott emlékeim szerint volt magyar festési ábra is.
Kalóz