<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Varjúbácsi | Adatlap | 394293 | 2007. január 11. 08:00 | ||
pilotka | Adatlap | 394292 | 2007. január 11. 06:51 | ||
www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Revell/Rev_B-25/Rev_B-25J_JAF.html
ChevyG ! Hajrá! Mennyi kell belőle? még az árát nem tudom... | |||||
Bendeguz | Adatlap | 394291 | 2007. január 10. 23:53 | ||
Part bácsi meg ilyet csinál a roden fröcsijáhez: www.part.pl/s72/s72167.jpg kb 1600 pízé vettem a lengyelektől a bolyai börzéjén | |||||
Hickory | Adatlap | 394286 | 2007. január 10. 14:34 | ||
Na ezt azért ne...Az eduard üzletpolitikája igencsak khm,termékeny:) | |||||
Stefan | Adatlap | 394285 | 2007. január 10. 14:32 | ||
1:72-ben "stripdown" (lehet, hogy csak nekem új)? www.eduard.cz/./products/card.php Azért ez elég merész. Szerintem. | |||||
Zebi | Adatlap | 394284 | 2007. január 9. 19:49 | ||
Szépen meg volt csinálva, csak nem volt élethű. Mint már írtam, a P-51-esek szárnyát már a gyártósoron tömítették, csiszolták, mégpedig azért, mert a simább szárnnyal nagyobb sebességre és kisebb fogyasztásra voltak képesek a gépek. A nagyobb sebesség meg különösen fontos egy versenygépnél, tehát valószínűleg azon különös gonddal tüntették el az összes illesztés és szegecssort (kivéve a mozgó burkolatokat). Ezért nem találtam azt a gépet élethűnek, annak ellenére, hogy tényleg szépen volt megépítve. | |||||
ChevyG | Adatlap | 394283 | 2007. január 9. 18:22 | ||
Pilotka! Köszi! Nekem is a kedvenc gépem! vagyis az ik kedvenc! A legelső makettem is 1 25ös volt. Academy 144. Pont az a gép ott van az agyik képen! (1 nőci ül egy bombán) | |||||
Vadász | Adatlap | 394282 | 2007. január 9. 17:37 | ||
Zebi! Arra a gyorsasági P-51-re gondoltál? Mert az bizony nagyon szép volt. Vadász | |||||
Zebi | Adatlap | 394281 | 2007. január 9. 16:59 | ||
Volt néhány, főleg a fegyverek fedelei látszottak, de a legtöbb nem. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 394280 | 2007. január 9. 16:54 | ||
magyarán nem volt a szárnyon panelvonal, se alul se felül? | |||||
pilotka | Adatlap | 394279 | 2007. január 9. 14:05 | ||
sztem már elég belőle-m | |||||
pilotka | Adatlap | 394278 | 2007. január 9. 13:57 | ||
| |||||
pilotka | Adatlap | 394277 | 2007. január 9. 13:53 | ||
| |||||
pilotka | Adatlap | 394276 | 2007. január 9. 13:43 | ||
| |||||
Zebi | Adatlap | 394275 | 2007. január 9. 09:17 | ||
Főleg mert a Mustang szárnyait még a gyárban simára tömítették és csiszolták. Ezért nevettem jókat azon, hogy a tavalyi Mosonmagyaróvári versenyen egy olyan Mustang lett a "legszebb repülőgép", amin jó vastagon, feketével kiemelt panelvonalak voltak. A Mustang elég ismert típus, ennyit azért illett volna tudni róla a gyártónak, és a zsűrinek is. | |||||
halaci | Adatlap | 394274 | 2007. január 9. 08:56 | ||
Úgy látszik, hogy a Dragon átvette a Matchbox korábbi dizájnerét a repülőgépeknél. Néztem az új 1/32 Mustang és az 1/72 Lightning képeit, és olyan túlhangsúlyozott panelvonalakat és szegecseléseket mutatnak, hogy szerintem a páncélos részlegnél körülröhögnék őket. | |||||
ChevyG | Adatlap | 394273 | 2007. január 7. 21:15 | ||
persze a többi alaktrész a REVELL-HASEGAWA lenne:) | |||||
ChevyG | Adatlap | 394272 | 2007. január 7. 21:14 | ||
Pilotka! Köszönöm! azt a gépet szeretném elkészíteni, ami az ITALERI dobozán van, de az ITALERIböl csak az orrot és a matricákat szeretném felhasználni. Mást át kel alakitani? v 1az1ben megeggyezik? Chevy | |||||
pilotka | Adatlap | 394271 | 2007. január 7. 21:04 | ||
még 75mm-es | |||||
pilotka | Adatlap | 394270 | 2007. január 7. 20:38 | ||
| |||||
ChevyG | Adatlap | 394269 | 2007. január 7. 19:38 | ||
Nos belenéztem a HELLER féle1 B-25ös dobozában. Ad 2v3 fajta orrot, de amiben a 75mmes van, az szerintem alakhibás! Amúgy szörnyű a kitt.- A régi AIRFIX... | |||||
georch | Adatlap | 394268 | 2007. január 5. 14:01 | ||
Ezt találtam, miközben Mig-15 részletfotókat kerestem. Hasznos lehet. www.philsaeronauticalstuff.com/aircraftdetailphotos.html | |||||
tsaba | Adatlap | 394267 | 2007. január 5. 13:59 | ||
Az airbust biztos az Űrgolyhókból szedte! :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 394266 | 2007. január 5. 13:50 | ||
ChevyG | Adatlap | 394264 | 2007. január 5. 13:11 | ||
okés! köszi! | |||||
halaci | Adatlap | 394262 | 2007. január 5. 12:00 | ||
Passz, a Hellert nem láttam még kinyitva. Az Airfix a korához képest elég részletes makett volt (1974-ben 125 db egy 1/72-es kitnél), három féle orral (üveges, tömör ágyús és tömör 8 géppuskás), a szokásos mozgatható vezérsíikokkal, forgatható kupolákkal. Valahol meg kell legyen az összeállítási rajza, ha érdekel, beszkennelem és átküldöm. | |||||
ChevyG | Adatlap | 394260 | 2007. január 5. 08:46 | ||
hoppp! akkor az ua mint a HELLER! jol tévedek? | |||||
halaci | Adatlap | 394258 | 2007. január 4. 18:05 | ||
Csak kiegészítésül, az Airfix régi B-25 készlete is tartalmazta a H változat orrát. Ha különlegességre (és sok szegecsre) vágysz... Egyébként a löveg valóban 75 mm-es volt, főleg hajókra vadásztak vele. | |||||
Mekett | Adatlap | 394257 | 2007. január 4. 13:12 | ||
Fiúk! Légyszi ne a fórumon cseteljetek. Arra ott a csevegő. Köszi Mekett | |||||
ChevyG | Adatlap | 394256 | 2007. január 4. 12:48 | ||
tudom;) ezt adta ki a REVELL | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394254 | 2007. január 4. 12:36 | ||
Tibcsi | Adatlap | 394253 | 2007. január 4. 12:36 | ||
Nekem pont ugyanilyen a B-25-ösöm, mint a b-25h.jpg-n... | |||||
Stefan | Adatlap | 394252 | 2007. január 4. 12:34 | ||
kísértetien hasonlóan... | |||||
ChevyG | Adatlap | 394251 | 2007. január 4. 12:28 | ||
keresd meg Galll-t. neki van 1 elado b-25öse! | |||||
ChevyG | Adatlap | 394250 | 2007. január 4. 12:26 | ||
| |||||
ChevyG | Adatlap | 394249 | 2007. január 4. 12:13 | ||
uhh, ez az, csak kár h hasegawa. a 10e az több mint sok érte. | |||||
ChevyG | Adatlap | 394248 | 2007. január 4. 12:12 | ||
nekem az a verzio kell, amiben 4db 12,7es és 1 ágyú található (talán 75mmes, de nem tuti) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394247 | 2007. január 4. 11:51 | ||
Nekem van egy Revell (Hase) B-25J-m, ennek az orrában (ha jól emlékszem) 8 géppuska van. Véletlenül lett, azt hittem, ez is üvegezett orrú, mint a Duittle gépek. Szívesen elcserélném egy üvegezett orrú változatra, vagy ha valakinek van feleslegben üvegezett orra, akkor csak az orrot. (na ez elég zavaros lett, de talán érthető voltam.. :)) | |||||
Zebi | Adatlap | 394246 | 2007. január 4. 11:49 | ||
| |||||
ChevyG | Adatlap | 394245 | 2007. január 4. 11:43 | ||
Akos | Adatlap | 394244 | 2007. január 4. 11:42 | ||
Szerintem a nyerő páros az Italeri Gunship orr része és a Revell/Hasegawa makett párosítása. Hozzápróbáltam még régebben, illik egymáshoz. Az Italeri makett amúgy nem rossz, de pozitív panelvonalas és eléggé elnagyolt. | |||||
ChevyG | Adatlap | 394243 | 2007. január 4. 11:35 | ||
Adja a fém orrot? (a képen J verzio van, én pedig H-t akarok csinálni) Azt tudom h a REV-HAS kit agyon szép (és a németek jóvoltábol kevesebb mint a fele az ára mint a japán készleté) | |||||
tsaba | Adatlap | 394242 | 2007. január 4. 11:24 | ||
Én a Heller készletét vettem meg, de megküzdöttem rendesen. Lehet, hogy pont nem azok a verziók, de az eltérés szerintem minimális, a készlet minősége pedig a revellnek és a Hasegawa-nak nagyon jó. (Szerintem) | |||||
ChevyG | Adatlap | 394241 | 2007. január 4. 11:17 | ||
én ezt a verziot (és ezzl a fstéssel) szeretném mgépíteni, de nem a matchboxot. melyik kitből lenne érdemes megcsinálni? (hasegawa-revell szerintem más verzio) | |||||
Stefan | Adatlap | 394240 | 2007. január 4. 10:24 | ||
Már nézegettem a kötelezős topikot, de nem értettem (egy kicsit mazohizmusnak tűnt nekem), hogy miért csinálják egyesek sérülékenyebb műanyagból -neadjisten kihúzzák a szálat műanyagból, amikor ott a kézenfekvő "drót" -bár ennek a színe nem mindíg élethű (gondoltam biztos ezért nem ebből csinálják). A damil nem jutott eszembe (vagy elkerülte a figyelmemet), pedig az a legkézenfekvőbb (strapabíró és végül is műanyag). Köszi a tippet. A következő már másképp lesz, bár még lehet, hogy kipróbálom a cérnát, abban tudok válogatni a kész színek között is. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394239 | 2007. január 4. 05:05 | ||
Én is próbálkoztam harisnyaszállal, de inkább vettem fekete színű 0,1-es horgászdamilt (olyan feketepárduc emblémásat) egy gurigával. Hétszázvalahány pénz és egy életre elég. :) Antennahuzalnak még elmegy a harisnyaszál, de merevítőhuzalokat szerintem érdemesebb damilból készíteni. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 394238 | 2007. január 3. 21:59 | ||
igen, mert a gombás kéz az nem jó:) bár ez jobban tetszik, majd vadészom anyu szétszakadt példányaira:) | |||||
xcraft | Adatlap | 394237 | 2007. január 3. 21:51 | ||
Egyik fele fixen beragasztva, megvárni amíg megköt. A másik felénél egyik kezemmel feszesen tartom a damilt, a másikkal egy csepp pillragaccsal bekenem, és úgy tartom amíg megköt. Van aki harisnyaszálat használ, mert ez rugalmas, és még akkor is feszes, ha nem sikerül tökéletesen a ragasztás, de én idegenkedem ettől. (nem a harisnyától, hanem az ilyen alkalmazásától.) :)) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 394236 | 2007. január 3. 21:37 | ||
Szia! nekem lenne egy kérdésem azzal kapcsban, hogy hogyan sikerül neked összehozni, hogy a damíl egyenes legyen? nekem mindíg hullámos marad:( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 394235 | 2007. január 3. 20:14 | ||
MiG-9 - az első, légcsavar nélküli MiG MPM Az egyik tudományos kisfilmeket játszó csatornán láttam érdekes kinézésű gépeket, amint éppen elemelkednek a betonról. Vörös csillag a farokrészen, hagyományos elrendezés, de, mintha hiányozna róluk valami. Nincs rajtuk légcsavar, sőt az orruk inkább beömlőnyílást formáz. A szöveg MiG-eket emleget. Nocsak! A II. világháború végén, természetesen, „teljesen önkéntesen”, német tudósok jutottak a győztes országokba. Velük egyidőben zsákmányolt technika is utazott. Így, a frissen elkezdődött hidegháború frontjainak mindkét oldalán, nagyjából azonos forrásból érkezett az újdonságok egy része. A zsákmányul esett BMW hajtóműveket érdekes repülő szerkezetek be építették. 1946. április 24-én emelkedett fel az első ilyen gép, akkor még I-300 jelzéssel. Sebessége 910 km/h volt. Két BMW hajtóművét RB-20-ra keresztelve építették be a szovjet alkotók. Fegyverzete megegyezett a MiG-15 fegyverzetével. Több változatban összesen 550 példányban készült. Változatai: MiG-9F, MiG-9FF MiG-9FR MiG-9FL MiG-9FS MiG-9UTI A végleges változat az I-301 néven került gyártásra. A NATO azonnal kódolta "Fargo" néven. 1946-47-ben került renszersítére a Szovjet Légierőban. Fényképek alapján a kínai léierő is kapott ebből a korai, MiG-ből. Évekkel később, az akkor még működő Váci Mihály-sarki Makettsarok üzletben megláttam ugyanezt a gépet, ez dobozon. A cseh MPM gyártmánya volt. MiG-9 típusjellel. (Jelenleg a típus minden változata megépíthető az Amodell választékából. De akkor ez a cég még talán nem is létezett.) Nos, nézzük mit kapunk a pénzünkért. A kellemes grafikájú dobozban egyetlen átlátszó alkatrész mellett 50 szürke alkatrészből álló műanyagkeretet kapunk. Mellette egy fémmaratás lapocska. Az összeállítási rajz alapján szépen elkészíthető. Érdemes végiggondolni a fémmaratások beépítését. Ne akadályozzuk saját munkánkat. A gép orrában kevés helyet terveztek a nehezéknek. Így figyelmesen kell kitöltenünk a meglévő űrt, hiszen könnyen a farkára ül a makettünk. A fülkéről eléggé kicsi, de jó látható rajz készült, hasonlóan a futóaknákról, alapként feljavításra. Ötleteket kapunk a fegyvercsövek cseréjéhez is. A matricalap egyetlen gép, a prototípus elkészítést támogatja. Az orr-részen lévő, stilizált, villám matricája túlzottan vékonyra sikerült. megfelelő alapozás nélkül a halvány, sárga színen átüt a fémszínű festés.. A festésben a kabinbelső és a és a futóaknák szürkéje mellett a nyers aluszínt és a sötétebb acélszínt használhatjuk. A kerekek kapnak még kekizöld festést s a fúvócső végei lesznek rozsdaszíűek. A neten barangolva azonban találtam terepszínű mintás MiG-9-et. Ez a gép, a kínai légierőket erősítette. Fűzöld alapra halványabb, sárgászöld csíkok kerültek, a gép alja pedig halványkék festésű. Fehér, szögletes számokat látni, de a bal oldalról készült képen enyhe rózsaszín árnyalat fedezhető fel. Eszerint, elképzelhető, hogy piros számok voltak, a fehér alapon? MiG-9UTI a Szkarabej rémálma A későbbiekben sikerült beszereznem a MiG-9UTI változatát. Az orosz Szkarabej cég rémálom-makettjéről van szó. Az előzőhöz képest durva, csúnya munka. A megfolyások levagdosása után erős sorjázatú alkatrészeket kapunk. Egyetlen, A/4-es lapra felrakták az összes tudnivalót a gép történetéről, az összeszerelés és festés menetéről, sőt helyet kapott a típust először repülő pilóta A.N. Grincsik képe is. A matricák a kék 06-os számú gép megépítéséhez lennének jók, ha nem „nessz-matricák” volnának. (Vízbe dobva oldódnak és apró szilánkokként úszkálnak.) Szerencsére nincs közöttük olyan, amit ne tudnánk pótolni, ha építettünk már néhány, szovjet gépet. A műszerfal felépítése, nem nagyon hasonlít semmihez sem. A fegyverzetet érdemes lecserélni injekciós tűkre. A futóaknák nincsenek részletezve. Sőt, szinte nincsenek. Ezt a példány készítettem el a fent leírt kínai festéssel. Nem ártott neki. Egész komoly gépnek tűnik ezzel a „macsósabb” kinézéssel. Ugyanez a cég legyártotta a továbbfejlesztett FR variációt. Minősége éppen min az előbb leírté. Alapvető különbség abban látható, hogy a terezők átalakították az orr-részt. A beömlők előtt lévő illetve vonala elé kiérő fegyvercsöveket besüllyesztették a burkolat alá, amúgy Sabre-módra. Ezt a makettet csak láttam, el nem készítettem. Pintér György Gersekaráti Makettépítő Kör |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Már nagyon régen csinálják, sőt több típus már ki is futott!
Ha megnézed, már is csak discounted!!
Varjú bácsi