<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Vadász | Adatlap | 394413 | 2007. február 18. 10:03 | ||
Solo | Adatlap | 394408 | 2007. február 18. 09:48 | ||
Szerintem a szolnoki makettversenyt ne keverd a laktanyával. Igaz, hogy a hely ugyanaz, de a hangulat azért nem. Ha soha nem voltál még, akkor inkább ne véleményezd. | |||||
Robidoki | Adatlap | 394407 | 2007. február 18. 09:43 | ||
Igen-igen erről beszélek!A Szolnok-in sosem voltam,sőt nem is fogok menni mert a neandervölgyben nem érzem jól magam.Nekem bőven elég volt egy év a szolnoki hozzáállásból.Balatonalmádiban is jó kis gyüjtemények ,és kiállítások voltak. | |||||
Vadász | Adatlap | 394405 | 2007. február 18. 07:35 | ||
Sokáig nem volt egy se. Aztán megkezdődtek a probálkozások. Szolnok, Debrecen, Kaposvár, Hadtörténeti Múzeum, Gyöngyös. Emlékeim szerint ezek közül a szolnoki futotta ki magát a legjobban, majd éledt újra. A Közlekedési volt a repülősök éves nagy versenye 1985-1998 között. Akkor lett kidolgozva a mostani kategória bontás, és értékelési rendszer. Viszont csak rep kategóriák voltak. Se elég hely, se fogadókézség a múzeum részéről nem volt a háborus eszközök iránt. Volt olyan év amikor 450 db repcsit neveztek. Sorban álltak a múzeum elött a nevezők. Jó lenne újra inditani, de már nem mint versenyt, hanem gála kiállitásként. Meghivásos alapon az év legszebb munkáit, valamint egy klubot és egy-két nevesebb makettezőt bemutatni. Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 394404 | 2007. február 18. 07:15 | ||
Nem ez a lényeg. A lényeg ez a szép MiG-15 UTI. Amiből ebben a méretarányban azóta sincs másik. Az biztos, hogy több, mint tíz éve nehezebben terjedtek a hírek a versenyekről - pl.: nem volt ilyen széleskörű az net használata, vagy külföldről odautazva, vagy arra járó haverrel hozhattunk olyan maketteket, amiket itthon nem értünk el. X! Szép a maketted, jó hogy nem tévedtél másfelé a makettezés helyett! Miggyuri | |||||
Robidoki | Adatlap | 394403 | 2007. február 17. 23:21 | ||
Természetesen volt több is!!! Pl a DATACO-nál is, ahol nem volt helikopter kategória!!!Miről is beszélünk? Mára meg böffentünk egyet,aztán hopp egy kiállítás! Természetesen ez így a jó! Robidoki | |||||
xcraft | Adatlap | 394401 | 2007. február 17. 22:12 | ||
OK. Akkoriban még én úgy tudtam. :)) De mindenképpen ekkor indultak a klubok, kiállítások, szóval a kezdeti idők voltak, nem volt a maihoz hasonló dömping. | |||||
Zebi | Adatlap | 394399 | 2007. február 17. 22:06 | ||
Azért az elég merész kijelentés, hogy 1 db makettverseny volt évente az egész országban :-) | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 394397 | 2007. február 17. 21:56 | ||
Respect és Tisztelet! Jól tetted, hogy ennél a hobbynál maradtál!!! | |||||
xcraft | Adatlap | 394396 | 2007. február 17. 21:46 | ||
Nagyon régen raktam már ide gépet, mert már szinte mindet láttátok. Ez még nem volt. KP UTI MiG 15 1/72. Minden változtatás házi barkácsolás rajta. Tulajdonképpen azért mutatom meg, hogy lássátok a lakkok viselkedését az idő távlatából, ez Humbrol enamel fényes a matricák alatt és fölött, a fedőréteg pedig matt. A sárgulás nem jelentkezik mindenhol egyformán, van ahol észrevehetetlen, és van ahol szembetűnő. Egy számomra fontos, személyes vonatkozása is van: Ez volt az első szórópisztollyal festett makettem, 1995-ben készült, amikor még évente csak egy makettkiállítás volt az országban, decemberben, a Közlekedési múzeumban. A Repülés Baráti Kör szervezte, és életemben először ott értem el eredményt, felnőtt repülő II/A kategóriának hívták, és III. lettem. Az utolsó képen ott az érem, bocsássátok meg, nem nagyarcúságból, ereklyeként őrzöm mindmáig. Ha akkor és ott ezt nem kapom, lehet, hogy ma egésszen más hobbyt űznék. | |||||
Archy | Adatlap | 394395 | 2007. február 17. 13:51 | ||
Tophatters | Adatlap | 394394 | 2007. február 16. 20:47 | ||
Jajjj Bocsi!! Én zebi 1815-ös hsz.-ére reagáltam...DDD Azt én is tudom hogy az angol gépek nem hordoztak Amraamot. Amúgy "ismerem" a német F-4F-ICE Phantomokat. Nekem is van már egy készen. | |||||
Archy | Adatlap | 394393 | 2007. február 16. 20:37 | ||
Igazán nem azért, de mi a makettről beszéltünk, ami egy F-4E, Vietnamból. Namost amit te belinkeltél ez egy F-4 akármicsoda(nemtom angolok hogyan jelölték, de nem is ez a lényeg, hanem hogy) ez sem hordozhat AIM-120 AMRAAM-ot, mert azt kizárólag a Luftwaffe modernizált F-4F Phantomjai hordozhatják, amik már megkapták a Hornet Radarját (ezek egyébként az un. "radom" - világos okker - árnyalatú daradkúpokkal repülnek. Amelyiknek fekete a radarkúpja, az még a nem modrnizált, tehát azon sem lehet AMRAAM) Üdv: Áron | |||||
Tophatters | Adatlap | 394392 | 2007. február 16. 20:30 | ||
Tibcsi! Ez nem "vietnamos" Phantom! Nézd meg jobban :) Ez egy angol Phantom. www.jetphotos.net/viewphoto.php Íme egy link az igazi gépről és még egy: i2.planepictures.net/55/88/1164290082.jpg | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394391 | 2007. február 16. 18:42 | ||
Igen, csak nem Vietnam-ban. :) A makett pedig kifejezetten egy "vietnámos" Phantom-ot ábrázol. | |||||
gábor76 | Adatlap | 394390 | 2007. február 16. 18:08 | ||
Nekem nem jön be a kép. De a Phantom hordhat aim 120-at.Pl a Luftwaffe-nél. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 394386 | 2007. február 13. 14:58 | ||
én a plexit hiányoltam... | |||||
warbirds | Adatlap | 394385 | 2007. február 13. 10:25 | ||
Bakker, télleg... Annyira megzavart a dolog pillanatnyilag, hogy a típust nem is figyeltem...:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394384 | 2007. február 13. 10:08 | ||
Kösz, Archy! :) | |||||
Archy | Adatlap | 394383 | 2007. február 13. 10:07 | ||
Talált, süllyedt :-) Tibcsi! Well, it looks realy great, but as well as I know, these Phantoms used AIM-7, not the AIM-120. Áron | |||||
Zebi | Adatlap | 394382 | 2007. február 13. 10:04 | ||
www.vflintham.demon.co.uk/aircraft/phantom/xv489.jpg Szerintem a pozícíók jók, de az ipse AIM-120-at tett rá, ami nem OK. | |||||
Archy | Adatlap | 394381 | 2007. február 13. 10:03 | ||
Melyik aim-7-esre gondolsz, mert szerintem mindegyik jó helyen van. www.military.cz/usa/air/post_war/f4/f4b.jpg Áron | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394380 | 2007. február 13. 09:44 | ||
Végülis csak azért említettem meg, mert nem tudom, hogyan lehetne angolul kúltúráltan felhívni a figyelmet erre a hibára. Ahogy olvasom, ott mindenki nagyon dícséri a másikat. :-)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394379 | 2007. február 13. 09:40 | ||
Igen, azokra gondolok. :-)) | |||||
Zebi | Adatlap | 394378 | 2007. február 13. 09:31 | ||
Szerintem jól vannak rajta a raketták. | |||||
Zoli | Adatlap | 394377 | 2007. február 13. 09:31 | ||
Hello! Szerintem nem az elhelyezéssel van gond, nézd meg jobban! z | |||||
warbirds | Adatlap | 394376 | 2007. február 13. 09:29 | ||
öhhh... akarom mondani elhelyezése :) | |||||
warbirds | Adatlap | 394375 | 2007. február 13. 09:28 | ||
Nekem is furcsa kissé a hátsó két Sparrow eléhelyezése. Volt egyáltalán ott rakéta? warbirds | |||||
Zoli | Adatlap | 394374 | 2007. február 13. 09:25 | ||
Zebi | Adatlap | 394373 | 2007. február 13. 09:22 | ||
Phantomnak néz ki. Mit találtál rajta? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 394372 | 2007. február 13. 08:17 | ||
Sziasztok, Nem tudom, hogy igazából hová kellene ezt írnom... arról van szó, hogy találtam egy Phantom makettet a Hyperscale-on, szerintem jókora hibával megáldva. Erről van szó: www.network54.com/Forum/47751/message/1170867728/WIP++1-72++Phantom%2C+second+try... vagy csak én tévedek, és nincs hiba rajta? Tibcsi | |||||
pilotka | Adatlap | 394371 | 2007. február 7. 21:39 | ||
halaci ! olyan 1500-1600 Ft körül jönne ki, ha tőlem vennétek... | |||||
halaci | Adatlap | 394370 | 2007. február 7. 18:16 | ||
Pilotka! Árat tudsz már ezekre a készletekre? Egyébként tényleg furák, de azt hiszem, hogy abszolút kezdőknek, gyerekeknek ideálisak, ha nem drágák, mert a kész gép tényleg szép lehet. Ha jó az áruk, akkor festési trükköket tanulni kiválóak. | |||||
Atlasz | Adatlap | 394369 | 2007. február 7. 15:46 | ||
Szia ! Oké, akkor maradok az alsó szürke átecsetelésénél. Köszi! Üdv: Atlasz | |||||
Zoli | Adatlap | 394368 | 2007. február 7. 14:39 | ||
Szia! Érdekes egy készlet, az biztos. Amúgy ennél rosszabbra számítottam, de így is elég sok érthetetlen megoldás van benne. Az A-7K készletük viszont több, mint bíztató, ezt a céget se tudom hova rakni... (Ja és szerintem inkább a Mi van a dobozban? nevű rovatba kellett volna tenni.) Kösz a bemutatót! z | |||||
pilotka | Adatlap | 394367 | 2007. február 7. 14:03 | ||
"instant" P-40N / 3. | |||||
pilotka | Adatlap | 394366 | 2007. február 7. 13:59 | ||
| |||||
pilotka | Adatlap | 394365 | 2007. február 7. 13:56 | ||
Szenzációs kínai cég: Hobbyboss 1/72 "instant" P-40N-je, és a többi is ilyen remek... Hasegawa minőség, pontos és mint látjátok gyerek is, felnőtt is örömmel rakja össze | |||||
Zoli | Adatlap | 394364 | 2007. február 7. 00:05 | ||
A Hasegawa is úgy ábrázolja az egyik éjszakait, hogy csak az alja van átfestve, illetve a törzs oldala a keresztnél, ha jól emlékszem. (Amúgy elég gyakran hibás festési rajzokat adnak meg még a modern gépekhez is.) Bár több olyan profilrajzot is láttam, amin teljesen feketére volt festve a gép, ami persze elképzelhető, de én sok értelmét nem látom, mert a sötétzöld/feketészöld színek se túl vakítóak éjszaka. Szóval én továbbra is csak az alsó felületek feketére festését javaslom. z | |||||
Atlasz | Adatlap | 394363 | 2007. február 6. 21:16 | ||
Tehát akkor hagyjam úgy a felső kamót, és csak a szárny és a törzs alját mázoljam át. Ezzel a megoldással viszont ellentmond a hase festési útmutatója. Én tényleg nem tudom hogyan fest(h)ették. Igazatok lehet, éjszakai bombázóról lévén szó, csak az alját fstették, mivel akkor még nem voltak igazán kiforrott vadászok. Üdv: Atlasz | |||||
Zoli | Adatlap | 394362 | 2007. február 6. 20:36 | ||
Szia! A festési rajz szerint elég hézagosan festették át a felületeket, de ettől még lehet, hogy fújták a feketét. Valahol láttam egy képet az alakulat egyik gépéről, azon úgy tűnt, mintha a szárnyat nem festették volna át, a törzs oldalát viszont akár ecsettel is festhették, legalábbis élesnek tűntek a foltok szélei. Egyik könyvben meg azt olvastam, hogy csak az alsó felületeket festették át. Én azt javaslom, hogy azt a változatot építsd meg, amelyiknek csak az alja volt fekete. z | |||||
Archy | Adatlap | 394361 | 2007. február 6. 20:22 | ||
az majdnem biztos, hogy az alsó szürkét ecsettel festették feketére, és a felős minta is éles kontúros, vagyis ecsettel kivitelezhető! Áron | |||||
Atlasz | Adatlap | 394360 | 2007. február 6. 19:27 | ||
Sziasztok! lenne 1 kérdésem: A Hasegawa He-111 készletében van egy P-6 változat.(Tesztelték: Pro modell 2006/4) Erre a gépre azt írta Forgács Zoltán Úr, hogy eléggé kezdő módon festették át standard nappali színekről éjszakaira. Elképzelhető hogy ecsettel kenték le? A gép egyébként a KG 55 alakulatnál szolgált Franciaországban. Segítsetek légyszi Üdv: Atlasz | |||||
Archy | Adatlap | 394359 | 2007. február 2. 22:37 | ||
Ez nagyon komoly: www.hyperscale.com/features/p47d72jh_1.htm | |||||
Archy | Adatlap | 394358 | 2007. február 1. 00:08 | ||
pilotka | Adatlap | 394357 | 2007. január 31. 12:29 | ||
http://www.cybermodeler.com/hobby/kits/it/kit_it_2649.shtml magyar matricás Mig-23 1/48 Italeri | |||||
Kalóz | Adatlap | 394356 | 2007. január 30. 20:41 | ||
Gyártó: Blue tank Grumman E-2C Hawkeye No 2023 Ha eldobtad a dobozt, sajnálhatod, mert a hátoldalán van az öá. rajz is. (Nekem megvan, ha esetleg kellene) A matrica tényleg bűn rossz. Nekem van tőlük egy f-16-is, a minőség detto. Az utóbbi érdekessége, hogy anno a modell és makett high tech matricaként dícsérte. Egyébként harcjármű maketteket adtak ki elég sokat. Olyan gyerekjáték minőségben. A Sólyomszem amúhgy tényleg nem rossz, én az üvegezésével kínlódtam, amíg elfogadható lett. a szegecseket nem csiszoltam le, de a panelvonalakat átkarcoltam. Ja, és a radartányér forgatható. A fékezőhorog meg megakadályozza, hogy popsira üljön állandóan. ha elkészül, teszek fel képeket. | |||||
Zoli | Adatlap | 394355 | 2007. január 30. 20:02 | ||
gumikacsa | Adatlap | 394354 | 2007. január 30. 19:04 | ||
Én eccer egy kínai üzletben(!) találtam maketteket, és köztük volt egy gép, ami nagyon tetszett, de nem lehetett sehol sem hozzájutni. Ez egy E2C HAWKEYE tengerészeti légtér ellenőrző(1:72). meg is vettem, 999ft-volt. Nem vártam nagyon jó minőséget, de mikor hazaértem, kicsit döbbentem, egész elfogadható minőség, egyedül a matricakészlet használhatatlan (egyébként egy az egyben a FUJIMI makett koppintása még a dobozgrafika is ugyan az volt). Ha valaki tudja, mi lehetett ez a kínai márka, annak örülnék, mert a dobozt kidobtam, az összeállításin meg semmi nincs. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 394353 | 2007. január 24. 23:07 | ||
Kalóz! akkor csak a te kedvedért, ha kész lesz(bár ez szerintem még eléggé a jövő zenéje), lövök róla egy képet és megosztom veletek, legalább nem kell sokpízt a moziban hagynotok horror filmre, egy kis borzongáshoz:PPP |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Aki kimarad, az lemarad.
A szolnoki makettezők egyébként baromi jó rendezvényt szoktak összehozni.
Nagy dumálások, jó kaják, jó hangulat.
A balatonalmádi rendezvényhez kevesen vagyunk, mind időben, mind pénzben.
Vadász