<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
hofi | Adatlap | 395256 | 2008. január 1. 17:36 | ||
A Do-28 és a BF-110 erősen Matchbox-gyanús, a Sw. Triplane pedig '80-ban már volt egyszer... Előzmény: (395253) ChevyG 2008. január 1. 16:35 | |||||
Zebi | Adatlap | 395255 | 2008. január 1. 17:34 | ||
Az A-20G az AMT lesz, nem maradtál le semmiről :-) | |||||
ChevyG | Adatlap | 395254 | 2008. január 1. 17:21 | ||
amikre nagyon kiváncsi vagyok: 04728 Junkers Ju 88 A-1 A-4 Bomber 32!!!:-O 04598 Douglas A-20G Havoc (tuti az AMT -most fizettem ki 1et:D:D:D) 04555 Mosquito Mk.IV Bomber 48 | |||||
ChevyG | Adatlap | 395253 | 2008. január 1. 16:35 | ||
Keri | Adatlap | 395252 | 2007. december 30. 11:32 | ||
Sziasztok! Hú,egy régóta várt makett 1:48-ban! www.hyperscale.com/2007/reviews/kits/tamiya61100reviewbg_1.htm Keri | |||||
Charger | Adatlap | 395249 | 2007. december 29. 19:01 | ||
Hát azért írtam ebbe a topicba,hogy hátha valaki tud ilyet. | |||||
Apaka | Adatlap | 395248 | 2007. december 29. 18:56 | ||
Ezt nekünk kellene tudni? :D | |||||
Charger | Adatlap | 395247 | 2007. december 29. 18:54 | ||
Hali Tudok olyan oldalt amint Vought f4u Corsair-hez vannak érdekes festések? | |||||
Hickory | Adatlap | 395246 | 2007. december 19. 11:09 | ||
Félreértés történt,én nem a giroszkópra értettem,hanem még mindig a hajtóműnél járok:D | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395244 | 2007. december 19. 10:48 | ||
Bocs, de ez téves, a giroszkópban egy három szabadságfokú keretre függesztett lendkereket pörgetnek, amely az igy megnövelt tehetetlensége miatt bármely mozgás/elfordulás esetén megtartja eredeti helyzetét a kereteket a tengelyük körül elforditva.A keretek elmozdulását mérve és kijelezve müködtetik pl az elfordulásjelző müszert és a mühorizontot is, de ez az alapja a tehetetlenségi navigációs rendszernek is, amit pl. használnak a ballisztikus rakétákon és a repüléstechnikában is. Amire Te gondolsz /és amiben tényleg nem forog semmi/ az a "kissé" más elven müködő sokkal pontosabb, de könnyebb, kisebb energia-igényü LÉZERGIROSZKÓP /csak a feladatkör ugyanaz/. | |||||
Hickory | Adatlap | 395242 | 2007. december 18. 20:48 | ||
Abban sem forog,bleee!:D | |||||
Stefan | Adatlap | 395241 | 2007. december 18. 15:19 | ||
Ja, ez olyan fajta? Nem néztem. Abban tényleg nincs. Akkor a giroszkópban forog csak valami, igaz az már nem légcsavar :DDD | |||||
Hickory | Adatlap | 395240 | 2007. december 18. 15:13 | ||
A torlósugárhajtóműben nincsenek turbinalapátok,bleee!:) | |||||
Stefan | Adatlap | 395239 | 2007. december 18. 14:05 | ||
Végül is a turbinalapát is olyan, mint egy légcsavar... :DDD | |||||
xcraft | Adatlap | 395238 | 2007. december 15. 16:52 | ||
Szia Prop! Attól, hogy nincs rajta "propeller", még volt hajtóműve. :)) Ez ramjet volt, írva is van valahol. Van egy kép, amin propelleres gépek hátán van a Leduc 021, ez volt az indítófokozat, csak így indult be a torlósugárhajtómű. A 021-et továbbfejlesztették, és létrehozták a 022-őt, ez sokkal szebb, és úgy tudom, már önállóan is tudott startolni, talán rakétahajtással. www.book-of-thoth.com/portalsupport/coppermine/displayimage-271-1011.html | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395237 | 2007. december 15. 15:06 | ||
Hali! Mr. X majd helyesbít, de ez nem az a francia gép, amelyiknek nem volt hajtóműve? | |||||
ChevyG | Adatlap | 395236 | 2007. december 15. 01:37 | ||
Hi! Elképzelem, hogy 1 apró hiba miatt beszippantja a kabint:) üdv | |||||
Charger | Adatlap | 395235 | 2007. december 14. 23:32 | ||
Ilyet sem láttam még! | |||||
xcraft | Adatlap | 395234 | 2007. december 14. 23:22 | ||
Szia Chevy! Köszi. Ez alapból olyan sz.r makett, hogy Martin biztosan egy mágus. Már voltam rendelésközeli állapotban hozzá, de szerencsére megfékeztem magamat. :) Technikatörténetileg viszont nagyon érdekes gép, én nem szerettem volna a szívócsatorna közepén ücsörögni. | |||||
ChevyG | Adatlap | 395233 | 2007. december 14. 19:35 | ||
Hind | Adatlap | 395232 | 2007. december 13. 11:30 | ||
Srácok!Indításkor lebukik a szívócsatorna,a nagy sebességű repülés közben már nem ezzel a buktatással szabályozzák a sebességet,hanem egy belső,felülről leereszkedő belső plafonlemez mozog.A szívócsatorna buktatása,a levegő áramlásának támadásfelületét optimalizálja.Pl felszálláskor amikor 30-40fokos az állásszög. a YOUTUBE-n nézzétek meg | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395231 | 2007. december 13. 11:14 | ||
MDSca Automatikus üzemmódú földi állapotban törvényszerü a felső helyzetü beállitás, /indi- tásnál és kis sebességen nagy keresztmetszet kell, hogy elég levegőt kapjon a hajtómü/ de pl. müszaki karbantartás, tesztelés közben bármely pozició ugyanúgy előfordulhat, mint repülés közben.Tehát normál helyzetben, pl. fegyverzettel felszerelve parkol a gép az állóhelyen - logikusabb a felső pozició - ,karbantartásnál - szigorúan fegyverek nélkül - pl. diorámába helyezve bármelyik OK' | |||||
MDSca | Adatlap | 395230 | 2007. december 13. 11:00 | ||
Rumcájsz, köszi az információt. Ezek szerint bármelyiket rátehetem. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395229 | 2007. december 13. 10:52 | ||
MDSca' Majd minden hangsebességnél gyorsabb jet-gépnél szabályozzák a levegó-beömlő keresztmetszetét,az F-15-nél ez a módszer.Sürü légkörben /földközelben/, nagy sebes- ségnél csökkenteni kell a keresztmetszetet, hogy ne túl sok levegő jusson be a hajtó- mühöz. A beömlő aljánál lévő forgáspont körül "buktatják" a felső terelőlemezt, ezzel szabályozzák a keresztmetszetet. | |||||
MDSca | Adatlap | 395228 | 2007. december 12. 22:00 | ||
Jó kis oldal, a minap akadtam rá, onnan puskázok:) De ha már F-15E.. Adtak hozzá kétféle beömlőt, az egyik felső része tök egyenes, párhuzamos a törzs felső részével, a másik meg ilyen kókatag:) Mi az ábra ezzel? Fotókon mindkét félét láttam. Bocsi ha esetleg láma a kérdés, köbö az első sugárhajtású makettem:) Üdv! | |||||
Cébés | Adatlap | 395227 | 2007. december 12. 21:56 | ||
na menj a... ez nagyon komoly lesz vazze!!! Az a kerék nagyon durva. minden elismerésem! | |||||
Joce | Adatlap | 395226 | 2007. december 12. 21:52 | ||
Sziasztok! Ha már F-15E... Itt mindent megtaláltok vele kapcsolatban, majdnem minden Magyarul! is olvasható. www.f-15estrikeeagle.com/ Üdv Joce | |||||
MDSca | Adatlap | 395224 | 2007. december 12. 19:46 | ||
Köszönöm mindenkinek a tippeket, kipróbálom mindegyiket! | |||||
Kalóz | Adatlap | 395223 | 2007. december 12. 17:25 | ||
Nagyon vékony rézdrót. Egyes villanyvezetékeket (0,75 1.0 mm2-esek) lecsupaszítva juthatsz megfelelő vastagságúhoz. lehetőleg ne áram alattival kísérletezz :-) | |||||
Zoltán | Adatlap | 395222 | 2007. december 12. 17:12 | ||
MDSca. Én régebben húzott szállal kísérleteztem.Megtörtem 3szög alakban aztán lefestettem valami fémszínnel.Nem nagy szám,de a semminél jobb. | |||||
Stefan | Adatlap | 395221 | 2007. december 11. 16:41 | ||
Csak tipp, de ezeket én már próbáltam: - Valamilyen joghurt, vagy tejfölös doboz alufóliás teteje ollóval akkorára vágva, amekkora kell; - Vékony forrasztóón kilapítása (pl. vastag csavarhúzó hengeres részével), így ékszíjat csináltam egyszer. Mindkét esetben erősen ajánlott fémalapozóval átfutni rajta festés előtt. | |||||
MDSca | Adatlap | 395220 | 2007. december 9. 11:53 | ||
Sziasztok! Vettem egy Academy F-15E gépet 1:48ban éshát a katapultülés elég szegényes. Meg szeretném csinálni az öveket rá, de a csatokat nem tudom miből készítsem el. Tudnátok segíteni? | |||||
Daala | Adatlap | 395219 | 2007. december 5. 21:44 | ||
Főleg, hogy átmérőben is kisebb az F-15-ös kiömlője | |||||
Keri | Adatlap | 395218 | 2007. december 5. 21:28 | ||
Köszi,xcraft,akkor azt használom! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395217 | 2007. december 5. 18:44 | ||
Matróz, sztem egyszerűbb lenne ezt beszerezni hozzá:) www.kitreview.com/reviews/bonenozzlereviewbg_1.htm Matyi | |||||
Matróz | Adatlap | 395216 | 2007. december 5. 18:39 | ||
Ha már F-15... Olyasmi jutott eszembe hogy 72-es B-1-eshez 48-as F-15 kiömlők ,de 48-ban nem vagyok járatos,nem tudom milyen az átmérője a 48as Sas-kiömlőnek.Realizálható? | |||||
xcraft | Adatlap | 395215 | 2007. december 5. 18:29 | ||
hello! Szerintem jó a H58, még világosítani sem kell. | |||||
Keri | Adatlap | 395214 | 2007. december 5. 15:46 | ||
Helló! A törzsközépen nem utazókonténer van,hanem egy AN/AXQ-14-es Data Pod,éppen az imént említett AGM-130-as és EGBU-15 miatt. Keri | |||||
Keri | Adatlap | 395213 | 2007. december 5. 15:35 | ||
Titteletem! Az lenne a kérdésem felétek,hogy a Gunze H58-as mennyire színhelyes 2.vh-s Us Int.green-nek(az ANA 611-esnek),illetve ha nem jó,ti mit szoktatok használni? Köszönöm a válaszokat! Keri | |||||
Archy | Adatlap | 395212 | 2007. december 5. 14:24 | ||
A beömlők alatt a Lantirn rendszer két konténewre van. Az USAF F-15E-k még ezt használják. Az F-16-osok nagy részén már a Litening, vagy a Sniper van rendszerben. A törzs alatt középen az az utazókonténer. A szárnyak alatt a ball oldali egyértelműen a Mk. 84 1t-nás bomba valamelyik precíziós változatának (Aszem HOBOS) gyakorlópéldánya. A jobb szárny alatti viszont nemtom mi. Áron | |||||
xcraft | Adatlap | 395211 | 2007. december 4. 23:32 | ||
Lantirn, itt van két link hozzá, a két konténer együtt. images.google.hu/imgres és ugyanez a konfiguráció, csak F-16-on www.mensa-barbie.com/bloggerimages/LANTIRN_MB.JPG | |||||
halaci | Adatlap | 395210 | 2007. december 4. 09:20 | ||
szerintem is a Lantirn (Low Altitude Navigation and Targeting Infra-Red for Night) két kapszulája van a beömlők alatt. A szárnyak alattiak pedig siklóbomba makettnek látszanak, esetleg csak terhelési próbára vannak felszerelve, azért nincsenek a szárnyak. | |||||
Matróz | Adatlap | 395209 | 2007. december 3. 19:47 | ||
A Lantirn talán a két konténer együtt,talán a rendszer elnevezése. Nem hiszem hogy kazettás bomba sem utazó konténer_az valamivel kisebb.A középső tartón mintha adatközlő konténer lenne ami megmagyarázná az emlitett fegyvereket,de akkor miért nem látni szárnyakat rajtuk? | |||||
Matróz | Adatlap | 395208 | 2007. december 3. 19:47 | ||
A Lantirn talán a két konténer együtt,talán a rendszer elnevezése. Nem hiszem hogy kazettás bomba sem utazó konténer_az valamivel kisebb.A középső tartón mintha adatközlő konténer lenne ami megmagyarázná az emlitett fegyvereket,de akkor miért nem látni szárnyakat rajtuk? | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 395207 | 2007. december 3. 17:39 | ||
Lantirn?? Én utazókonténerre, vagy vmilyen kazettás bombára tippelek | |||||
Matróz | Adatlap | 395205 | 2007. december 3. 16:47 | ||
Azt hiszem a terepkövető radar.Engem meg az érdekelne mik vannak a szárnyai alatt? Tippem volna a GBU-15 vagy az AGM-130 szárnyak nélkül? | |||||
bgyasoldier | Adatlap | 395204 | 2007. december 3. 16:00 | ||
warbirds | Adatlap | 395203 | 2007. december 3. 14:17 | ||
Prop, ez nem lesz egyszerű! Eddig nagyon jó, csak így tovább! warbirds | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395202 | 2007. december 3. 13:24 | ||
Hickory | Adatlap | 395201 | 2007. november 29. 22:37 | ||
Bund! Ha Part ügyben megtudsz valamit,értesíts,mert az a szépség nekem is megvan:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |