<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
MDSca | Adatlap | 395273 | 2008. január 2. 16:37 | ![]() | |
Szerintem valóban értelmesebb lenne a műsor, ha mondjuk koronként volna top10. Tényleg ez a F-22 a 10ik, Mustang az első elég vicces. Meg mondjuk fura, hogy 109-es nem volt a listában. Van egy csörömpös változata is ennek a műsornak, hasomlóképpen mókás az eredmény, de legalább nem a Shermant hozták ki elsőnek :) (asszem benne volt az első 3ban) | |||||
Charger | Adatlap | 395272 | 2008. január 2. 15:59 | ![]() | |
Jolvan na! Én csak beraktam a forumba,hogy legyen téma:) az én sorrendem is máshogy néz ki,bár annyira nem értek a repcsikhez:) | |||||
Stefan | Adatlap | 395271 | 2008. január 2. 15:33 | ![]() | |
Nem csak a te véleményed :) Ez ugyanolyan, mint amikor autót versenyeztetnek repülővel. Semmi közük egymáshoz. | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395270 | 2008. január 2. 15:31 | ![]() | |
Hát mivel nem is nagyon vetették be, no mind1:) Szerintem az egész baromság, nem lehet összehasonlítani egy háborúban szolgált 2fedelűt, egy modern géppel, semmilyen tekintetben, de ez csak az én véleményem... Matyi | |||||
Stefan | Adatlap | 395269 | 2008. január 2. 15:27 | ![]() | |
Arról nem is beszélve, hogy a légi fölénynél a Spitfire jobban teljesített volna, ha az angliai légicsatánál a túlerővel szembeni küzdelem nem rontja a "statisztikát". Az a baj, hogy olyan sok szempontot vettek figyelembe, hogy szinte csak statisztikai alapon lehetett ítélni, ami viszont nem tükrözni a valóságot, arról nem is beszélve, hogy ilyen széles időskálán teljesen másképp kéne nézni minden kor gépeit. Más volt a szempont a létrehozásuknál. Persze, ha megnézed a helyezéseket, akkor láthatod, hogy melyik ország csinálta a filmet :) Ennek ellenére érdekesek az ilyen filmek, én szeretem ezeket, csak ezek az erőltetett dolgok idegesítenek. | |||||
Charger | Adatlap | 395268 | 2008. január 2. 14:13 | ![]() | |
Aszonták' az F22esre,hogy nagyon szép,nagyon jó,de semmire sem lehet igazán használni:) nem ért el eddig semmilyen eredményt... | |||||
ChevyG | Adatlap | 395267 | 2008. január 2. 14:06 | ![]() | |
ez mekkora hüjjeség: F22: -yártási költség -szolgáltai idő -megfélemlítés -légi fölények száma LOL!!! | |||||
Charger | Adatlap | 395265 | 2008. január 2. 12:59 | ![]() | |
A discovery-n most volt 1 műsor!Amiben a valaha szolgált és szolgáló legjobb vadászgépeket rangsoroltál! 10.F/A 22Raptor 9.Sea Harier FA2 8.Sopwhit Camel 7.Me 262 6.Spitfire 5.Mig 15 4.F86 Sabre 3.F4 Phantom 2.F15 C Eagle 1.P51 Mustang Mindent figyelembe vettek./pl:gyártási költség,szolgáltai idő,megfélemlítés,légi fölények száma stb/ | |||||
Tibcsi | Adatlap | 395264 | 2008. január 2. 12:20 | ![]() | |
Azannya! A Revell új Lancaster-e: www.internetmodeler.com/2008/january/first-looks/revell_lancaster.php | |||||
Stefan | Adatlap | 395262 | 2008. január 2. 10:40 | ![]() | |
Köszönöm szépen! A csotrogányok az igaziak. Amikor süvít a huzalok között a szél... :))) Egy Roden Alba nekem is várja az összerakást, de még nem tudom, hogy az, vagy pedig az Airco lesz e előbb elkészítve. | |||||
warbirds | Adatlap | 395261 | 2008. január 2. 10:13 | ![]() | |
Pöpec lett Stefan! Nekem egy Albatros várja otthon sorsának jobbra fordulását. Mostanában meghoztátok a kedvemet a csotrogányokhoz...:))) warbirds | |||||
Stefan | Adatlap | 395260 | 2008. január 2. 09:31 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 395258 | 2008. január 1. 18:07 | ![]() | |
Nekem a Globemaster izgatja a fantáziámat... :-)) | |||||
ChevyG | Adatlap | 395257 | 2008. január 1. 17:40 | ![]() | |
a revellnek a matrica lesz az előnye az amt-hez képest! de majd szerzek én tőlük:) | |||||
hofi | Adatlap | 395256 | 2008. január 1. 17:36 | ![]() | |
A Do-28 és a BF-110 erősen Matchbox-gyanús, a Sw. Triplane pedig '80-ban már volt egyszer... | |||||
Zebi | Adatlap | 395255 | 2008. január 1. 17:34 | ![]() | |
Az A-20G az AMT lesz, nem maradtál le semmiről :-) | |||||
ChevyG | Adatlap | 395254 | 2008. január 1. 17:21 | ![]() | |
amikre nagyon kiváncsi vagyok: 04728 Junkers Ju 88 A-1 A-4 Bomber 32!!!:-O 04598 Douglas A-20G Havoc (tuti az AMT -most fizettem ki 1et:D:D:D) 04555 Mosquito Mk.IV Bomber 48 | |||||
ChevyG | Adatlap | 395253 | 2008. január 1. 16:35 | ![]() | |
Keri | Adatlap | 395252 | 2007. december 30. 11:32 | ![]() | |
Sziasztok! Hú,egy régóta várt makett 1:48-ban! www.hyperscale.com/2007/reviews/kits/tamiya61100reviewbg_1.htm Keri | |||||
Charger | Adatlap | 395249 | 2007. december 29. 19:01 | ![]() | |
Hát azért írtam ebbe a topicba,hogy hátha valaki tud ilyet. | |||||
Apaka | Adatlap | 395248 | 2007. december 29. 18:56 | ![]() | |
Ezt nekünk kellene tudni? :D | |||||
Charger | Adatlap | 395247 | 2007. december 29. 18:54 | ![]() | |
Hali Tudok olyan oldalt amint Vought f4u Corsair-hez vannak érdekes festések? | |||||
Hickory | Adatlap | 395246 | 2007. december 19. 11:09 | ![]() | |
Félreértés történt,én nem a giroszkópra értettem,hanem még mindig a hajtóműnél járok:D | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395244 | 2007. december 19. 10:48 | ![]() | |
Bocs, de ez téves, a giroszkópban egy három szabadságfokú keretre függesztett lendkereket pörgetnek, amely az igy megnövelt tehetetlensége miatt bármely mozgás/elfordulás esetén megtartja eredeti helyzetét a kereteket a tengelyük körül elforditva.A keretek elmozdulását mérve és kijelezve müködtetik pl az elfordulásjelző müszert és a mühorizontot is, de ez az alapja a tehetetlenségi navigációs rendszernek is, amit pl. használnak a ballisztikus rakétákon és a repüléstechnikában is. Amire Te gondolsz /és amiben tényleg nem forog semmi/ az a "kissé" más elven müködő sokkal pontosabb, de könnyebb, kisebb energia-igényü LÉZERGIROSZKÓP /csak a feladatkör ugyanaz/. | |||||
Hickory | Adatlap | 395242 | 2007. december 18. 20:48 | ![]() | |
Abban sem forog,bleee!:D | |||||
Stefan | Adatlap | 395241 | 2007. december 18. 15:19 | ![]() | |
Ja, ez olyan fajta? Nem néztem. Abban tényleg nincs. Akkor a giroszkópban forog csak valami, igaz az már nem légcsavar :DDD | |||||
Hickory | Adatlap | 395240 | 2007. december 18. 15:13 | ![]() | |
A torlósugárhajtóműben nincsenek turbinalapátok,bleee!:) | |||||
Stefan | Adatlap | 395239 | 2007. december 18. 14:05 | ![]() | |
Végül is a turbinalapát is olyan, mint egy légcsavar... :DDD | |||||
xcraft | Adatlap | 395238 | 2007. december 15. 16:52 | ![]() | |
Szia Prop! Attól, hogy nincs rajta "propeller", még volt hajtóműve. :)) Ez ramjet volt, írva is van valahol. Van egy kép, amin propelleres gépek hátán van a Leduc 021, ez volt az indítófokozat, csak így indult be a torlósugárhajtómű. A 021-et továbbfejlesztették, és létrehozták a 022-őt, ez sokkal szebb, és úgy tudom, már önállóan is tudott startolni, talán rakétahajtással. www.book-of-thoth.com/portalsupport/coppermine/displayimage-271-1011.html | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395237 | 2007. december 15. 15:06 | ![]() | |
Hali! Mr. X majd helyesbít, de ez nem az a francia gép, amelyiknek nem volt hajtóműve? | |||||
ChevyG | Adatlap | 395236 | 2007. december 15. 01:37 | ![]() | |
Hi! Elképzelem, hogy 1 apró hiba miatt beszippantja a kabint:) üdv | |||||
Charger | Adatlap | 395235 | 2007. december 14. 23:32 | ![]() | |
Ilyet sem láttam még! | |||||
xcraft | Adatlap | 395234 | 2007. december 14. 23:22 | ![]() | |
Szia Chevy! Köszi. Ez alapból olyan sz.r makett, hogy Martin biztosan egy mágus. Már voltam rendelésközeli állapotban hozzá, de szerencsére megfékeztem magamat. :) Technikatörténetileg viszont nagyon érdekes gép, én nem szerettem volna a szívócsatorna közepén ücsörögni. | |||||
ChevyG | Adatlap | 395233 | 2007. december 14. 19:35 | ![]() | |
Hind | Adatlap | 395232 | 2007. december 13. 11:30 | ![]() | |
Srácok!Indításkor lebukik a szívócsatorna,a nagy sebességű repülés közben már nem ezzel a buktatással szabályozzák a sebességet,hanem egy belső,felülről leereszkedő belső plafonlemez mozog.A szívócsatorna buktatása,a levegő áramlásának támadásfelületét optimalizálja.Pl felszálláskor amikor 30-40fokos az állásszög. a YOUTUBE-n nézzétek meg | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395231 | 2007. december 13. 11:14 | ![]() | |
MDSca Automatikus üzemmódú földi állapotban törvényszerü a felső helyzetü beállitás, /indi- tásnál és kis sebességen nagy keresztmetszet kell, hogy elég levegőt kapjon a hajtómü/ de pl. müszaki karbantartás, tesztelés közben bármely pozició ugyanúgy előfordulhat, mint repülés közben.Tehát normál helyzetben, pl. fegyverzettel felszerelve parkol a gép az állóhelyen - logikusabb a felső pozició - ,karbantartásnál - szigorúan fegyverek nélkül - pl. diorámába helyezve bármelyik OK' | |||||
MDSca | Adatlap | 395230 | 2007. december 13. 11:00 | ![]() | |
Rumcájsz, köszi az információt. Ezek szerint bármelyiket rátehetem. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 395229 | 2007. december 13. 10:52 | ![]() | |
MDSca' Majd minden hangsebességnél gyorsabb jet-gépnél szabályozzák a levegó-beömlő keresztmetszetét,az F-15-nél ez a módszer.Sürü légkörben /földközelben/, nagy sebes- ségnél csökkenteni kell a keresztmetszetet, hogy ne túl sok levegő jusson be a hajtó- mühöz. A beömlő aljánál lévő forgáspont körül "buktatják" a felső terelőlemezt, ezzel szabályozzák a keresztmetszetet. | |||||
MDSca | Adatlap | 395228 | 2007. december 12. 22:00 | ![]() | |
Jó kis oldal, a minap akadtam rá, onnan puskázok:) De ha már F-15E.. Adtak hozzá kétféle beömlőt, az egyik felső része tök egyenes, párhuzamos a törzs felső részével, a másik meg ilyen kókatag:) Mi az ábra ezzel? Fotókon mindkét félét láttam. Bocsi ha esetleg láma a kérdés, köbö az első sugárhajtású makettem:) Üdv! | |||||
Cébés | Adatlap | 395227 | 2007. december 12. 21:56 | ![]() | |
na menj a... ez nagyon komoly lesz vazze!!! Az a kerék nagyon durva. minden elismerésem! | |||||
Joce | Adatlap | 395226 | 2007. december 12. 21:52 | ![]() | |
Sziasztok! Ha már F-15E... Itt mindent megtaláltok vele kapcsolatban, majdnem minden Magyarul! is olvasható. www.f-15estrikeeagle.com/ Üdv Joce | |||||
MDSca | Adatlap | 395224 | 2007. december 12. 19:46 | ![]() | |
Köszönöm mindenkinek a tippeket, kipróbálom mindegyiket! | |||||
Kalóz | Adatlap | 395223 | 2007. december 12. 17:25 | ![]() | |
Nagyon vékony rézdrót. Egyes villanyvezetékeket (0,75 1.0 mm2-esek) lecsupaszítva juthatsz megfelelő vastagságúhoz. lehetőleg ne áram alattival kísérletezz :-) | |||||
Zoltán | Adatlap | 395222 | 2007. december 12. 17:12 | ![]() | |
MDSca. Én régebben húzott szállal kísérleteztem.Megtörtem 3szög alakban aztán lefestettem valami fémszínnel.Nem nagy szám,de a semminél jobb. | |||||
Stefan | Adatlap | 395221 | 2007. december 11. 16:41 | ![]() | |
Csak tipp, de ezeket én már próbáltam: - Valamilyen joghurt, vagy tejfölös doboz alufóliás teteje ollóval akkorára vágva, amekkora kell; - Vékony forrasztóón kilapítása (pl. vastag csavarhúzó hengeres részével), így ékszíjat csináltam egyszer. Mindkét esetben erősen ajánlott fémalapozóval átfutni rajta festés előtt. | |||||
MDSca | Adatlap | 395220 | 2007. december 9. 11:53 | ![]() | |
Sziasztok! Vettem egy Academy F-15E gépet 1:48ban éshát a katapultülés elég szegényes. Meg szeretném csinálni az öveket rá, de a csatokat nem tudom miből készítsem el. Tudnátok segíteni? | |||||
Daala | Adatlap | 395219 | 2007. december 5. 21:44 | ![]() | |
Főleg, hogy átmérőben is kisebb az F-15-ös kiömlője | |||||
Keri | Adatlap | 395218 | 2007. december 5. 21:28 | ![]() | |
Köszi,xcraft,akkor azt használom! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395217 | 2007. december 5. 18:44 | ![]() | |
Matróz, sztem egyszerűbb lenne ezt beszerezni hozzá:) www.kitreview.com/reviews/bonenozzlereviewbg_1.htm Matyi | |||||
Matróz | Adatlap | 395216 | 2007. december 5. 18:39 | ![]() | |
Ha már F-15... Olyasmi jutott eszembe hogy 72-es B-1-eshez 48-as F-15 kiömlők ,de 48-ban nem vagyok járatos,nem tudom milyen az átmérője a 48as Sas-kiömlőnek.Realizálható? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |