<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
hofi | Adatlap | 395486 | 2008. augusztus 4. 15:27 | ||
Körülnézek este otthon, ha van valamim, éjjel elküldöm. Előzmény: (395485) Ákimáki 2008. augusztus 4. 15:20 | |||||
Ákimáki | Adatlap | 395485 | 2008. augusztus 4. 15:20 | ||
Köszönöm warbirds a segítséget. Valóban volt anyag hozzá, bár a fülkéről nem igazán van kép. Minden esetre remek anyag így is!Üdv: Ákimáki | |||||
warbirds | Adatlap | 395484 | 2008. augusztus 4. 14:06 | ||
Ákimáki! Próbáld meg itt: www.filefactory.com/f/6f2537dba86ed306/ Van egy rakat csotrogány, ha jól láttam a Fokker E.IV is ott van. Üdv! warbirds | |||||
Ákimáki | Adatlap | 395483 | 2008. augusztus 4. 13:38 | ||
Sziasztok! Éppen egy Fokker E IV-es gépen dolgozom. Tudnátok abban segíteni, hogy egy tűrhető "kabint" tudjak megalkotni? Van esetleg valakinek valami fogalma, hogy hogy is nézett ki a műszerfal? Nagyon szívesen fogadnék bárminemű anyagot! Köszönöm a segítségeteket! | |||||
Hickory | Adatlap | 395482 | 2008. július 27. 12:57 | ||
Kösz srácok! Azon kívül ha jól láttam,rossz a műszerfal,rossz a kiömlő,rossz az orrkúp és az aknákkal is lesz némi meló.Azt hiszem megveszem:))) Kell a mazochizmus.Boldoggá tesz :) | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395481 | 2008. július 27. 12:43 | ||
Szia! Egy nagyon nagy hibája van:a gerinc egy különállló része rosszul van bekarcolva és h jól legyen beállítva 3-4 mm-t kell odébb csusztatni és az így keletkezett lyukat el kell tüntetned, nem egyszerű meló:) Matyi | |||||
f2d | Adatlap | 395480 | 2008. július 27. 12:31 | ||
Hickory | Adatlap | 395479 | 2008. július 27. 10:52 | ||
Az Italeri 1/48 F-16A Falconjáról érdeklődnék. A beszámolók szerint vérzik egy pár sebből...Korrigálható hibák,érdemes vele foglalkozni,vagy reménytelen az ügy? Gyanúsan olcsón láttam:) | |||||
borisz | Adatlap | 395478 | 2008. július 25. 22:04 | ||
Régebbi darab:) Kb négy éve kaptam. Összegányoltam, örültem neki, aztán elkezdett nem tetszeni. Szétszedtem, fél litar teszkós lefolyótisztítóba megfürdettem és újracsinálom. A fényképes szegecselés jó ötlet, köszönöm. Közben rájöttem, hogy csak besuvasztottak a katonai maketthez +1 polgári matricát, de egyébként is kevés az "ugyanolyan" példány. Sok átalakítás, kevés darabszám. Az olaszok tűzoltónak vettek ilyet. | |||||
Fodi | Adatlap | 395477 | 2008. július 25. 21:52 | ||
2000 forintért tudod mit kapsz 2008-ban. :) Nézz meg róla közeli fotókat, nagyon el van túlozva a szegecselés, ennél sokkal ksiebbek voltak rajta. Én a helyedben lecsiszolnám, szegecstérkép helyett meg fotókat használnék, tele van a net jó minőségű közeliekkel, azok alapján meg lehet csinálni. | |||||
borisz | Adatlap | 395476 | 2008. július 25. 21:29 | ||
Az csak az egyik része a dolognak, hogy átvesznek egy régi kittet máshonnan, fel nem tüntetik, még az is elmegy, hogy benne hagynak olyan teljesen felesleges dolgokat mint egy háromszög a farok végén a faroklégcsavarnál, ami még csak hírből sincs a az eredetin, a pilótaülke plafonján -lehetőleg mindenhonnan láthatóan- egy nagy csap van, adnak a hajtóműhöz valamiket két oldalra, aminek köze nincs a valósághoz, mert nincs rajta olyan, pláne olyan érdekes alakkal, értelmetlen lyukak vannak a testen de hogy az összeállítási útmutató is téves legyen... Most már reálsianak látom, hogy miért volt ez 2000 ft körül. De a látványért, ahogy betölti az egész polcot egy nagy, narancssárga izé, csak megéri... | |||||
borisz | Adatlap | 395475 | 2008. július 25. 21:18 | ||
Muszáj lesz, mert már nem nagyon van rajta... Valahol találnom kéne egy szegecstérképet, vizont ez már világos, hogy nem lesz egyszerű. | |||||
Fodi | Adatlap | 395474 | 2008. július 25. 21:07 | ||
Azért azt is figyelembe kell venni, hogy nem mai darab... Szerintem jobb lenne újrapanelezni az egészet. | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395473 | 2008. július 25. 21:02 | ||
a Te stílusoddal élve: F..-t Revell, csak régi Matchbox átvétel...b+ Matyi | |||||
borisz | Adatlap | 395472 | 2008. július 25. 20:43 | ||
Olyan, mint egy ékszer. | |||||
Hickory | Adatlap | 395471 | 2008. július 25. 20:25 | ||
Gyönyörű lett! Degelow paripái közül nekem a Fokker D.VII van meg.egyszer össze kéne rakni:) | |||||
borisz | Adatlap | 395470 | 2008. július 25. 19:38 | ||
Tamiya putty:) Mostmár vihetem fradi meccsre, teljesen ződ-fehér... Revell b+... | |||||
Zebi | Adatlap | 395469 | 2008. július 25. 19:23 | ||
Grat, nagyon szép makett! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 395468 | 2008. július 25. 18:52 | ||
Te már megint Neoflexből akarsz makettet építeni? :) Matyi | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395467 | 2008. július 25. 16:44 | ||
borisz | Adatlap | 395466 | 2008. július 21. 19:53 | ||
Jólvan, te sem unatkozol:D Én ma még hozzá sem nyúltam a döghöz... | |||||
kumpir | Adatlap | 395465 | 2008. július 21. 19:31 | ||
itt tartok,a törzset kivakoltam,a szárnyak egy délutánba került mire ilyen lett.de a hajtóművekkel még lesz gubanc,mivel a szárny konturja és a hajtómű belső éle közt kb 4mm van. | |||||
borisz | Adatlap | 395464 | 2008. július 21. 09:19 | ||
sok szeretettel várom | |||||
kumpir | Adatlap | 395463 | 2008. július 20. 20:27 | ||
igen az.eredetileg a harci változatot akartam de eztküldték és ez acivil változat.az a keret amin a fegyverzet van nem is volt benne a zacsiban,mivel doboz nem volt.ha valakit érdekel rakhatok fel róla képet | |||||
borisz | Adatlap | 395462 | 2008. július 20. 20:21 | ||
kumpir | Adatlap | 395461 | 2008. július 20. 20:20 | ||
nekem is meg van ez a heli de még nem mertem hozzáfogni!de ezek után egy ideig hanyagolom.viszont most egy AN-74-essel küzdök kb annyi putty kell hozzá mint ehez,de jólesz. | |||||
borisz | Adatlap | 395460 | 2008. július 20. 18:22 | ||
ujjnyi szélesen végigkentem rajta a puttyot kapásból, szó nélkül. Most meg azon gondolkodom, hogy hogy fogom pótolni azt a kismilió szegecset... Igazából ezt egyszer már "összeraktam" most meg is építem, remélem normálisan. | |||||
Hickory | Adatlap | 395459 | 2008. július 20. 17:42 | ||
Wazz,gletteltél rendesen.:) Pedig ezt a csattogót én is nézegettem már megvétel céljából,de most el lettem rettentve:) | |||||
borisz | Adatlap | 395458 | 2008. július 20. 17:26 | ||
emerson | Adatlap | 395457 | 2008. július 20. 15:11 | ||
SZia! Szep lett nagyon!Csak egy eszrevetel ha lehet.A kapinteto kerete nincs lefestve igy rontja az osszkepet,ha megcsinalod szep lesz nagyon. Udv emerson | |||||
emerson | Adatlap | 395456 | 2008. július 20. 15:10 | ||
SZia! Szep lett nagyon!Csak egy eszrevetel ha lehet.A kapinteto kerete nincs lefestve igy rontja az osszkepet,ha megcsinalod szep lesz nagyon. Udv emerson | |||||
1310tx | Adatlap | 395455 | 2008. július 19. 20:30 | ||
Tibcsi | Adatlap | 395454 | 2008. május 5. 12:56 | ||
www.aircraftresourcecenter.com/Gal8/7401-7500/gal7465-MiG-19-Ching/00.shtm Mondjuk ez éppenséggel az "Égbolt meghódítói - NAGYON kicsiben" topikba lenne való. :-)) | |||||
hofi | Adatlap | 395453 | 2008. május 5. 10:17 | ||
Én úgy tudom, hogy - 1:72-ben - a SMER egyedül az Il-2-est fejlesztette saját maga, minden más makettje Heller átvétel. Nota bene: annak az Il-2-esnek a High-Tech változata kenterbe verte az összes riválist több teszten is, köztük az Eduard Profipackot is. Sajnos, az átvett francia formákhoz nem nagyon nyúltak, legalábbis nekem volt Heller és Smer Morane-Saulnier 230-asom, és egyforma volt (gyenge). | |||||
Miggyuri | Adatlap | 395452 | 2008. május 3. 12:32 | ||
Csatlakozom az előttem a Grad-makettről adott véleményhez. Ez nem rémálommakatte, hanem egy kalap sz@r, ráadásul drágán. Raktam már össze MiG-15 makettet, nem egyet,de ez... Az UTI még gyengébb. Egyetlen előnye a kitéríthető szárnyfelületek külön alkatrészebn való kiadása. De, ennyi. Miggyuri | |||||
Kalóz | Adatlap | 395451 | 2008. május 2. 19:06 | ||
Hind! Sajnos kicsit homályos akép, így a részleteket nem tudom kivenni :-). Egyébként volt szerencsém összerakni szovjet makettet a '70-es években. Némelyikről csak annyi derült ki, hogy repülőgépet fornmmáz, mert volt törzse meg szárnya, néha légcsavarféle is. Egyébként rengeteg Donyeck kiadású makettem is van, (exFrog Novo, stb.), újabban meg A-model, úgyhogy ismerem a szintet tőlünk kleletre. Mellesleg én nem szólom le a Heller makettjeit, mivel elég sok jóval találkoztam már, de ez a Puma most kicsit feladta a leckét. Mintha Pannon puma lenne :-) de lassan festés felé közeledek vele, ha kész lesz, teszek fel képeket. Nagy durranást azért ne várjatok. Kalóz | |||||
Hind | Adatlap | 395449 | 2008. május 2. 08:33 | ||
Papí-repülő vagy Kalózbácsi!! Majd megtudnád mi a magyarok istene,ha látnád a GRAN-MiG-15 ösét!!Ehez képest a Heller Tamiya a köbön!! | |||||
Kalóz | Adatlap | 395448 | 2008. május 1. 22:09 | ||
Ami a Hellerek minőségét illeti: most kinlódom egy A 330 Pumával. A két féltörzs szinte sehogy nem passzol, ha sikerül satuban összekényszeríteni, akkor is milliméteres eltérések maradnak, aminek lecsiszolása a rengeteg apró, kiemelkedő szegecs miattnem éppen leányálom, az orrüvegezés három darabból és nem is passzol (tényleg, átlátszó erlemeket hogyan lehet tömíteni?), a hajtóműbeömlők tartója el sem ér az üvegig, nemhogy ráfeküdne stb. stb. Érdekes módon a harcjárműveik (legalább is 1:72-ben) sokkal pontosabbak. A Smer féle Tempest is francia szerszám (Legalább is az enyémben benne volt a Heller embléma), és viszonylag korrekt makatt volt. Mondjuk lehetett volna részletesebb. Kalóz | |||||
Charger | Adatlap | 395447 | 2008. május 1. 18:58 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 395446 | 2008. május 1. 09:10 | ||
Vadász | Adatlap | 395444 | 2008. április 30. 20:37 | ||
Charger! Gyantából,ettől már eleve drága. De ezt a Neomega késziti, Ez Orosz cég, az öntés tökéletes, csak nyugaton keresztül értékesítenek. Én valamelyik angol cégtől rendeltem, de a csomag feladása az oroszoknál történt. A minőség garantált. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 395443 | 2008. április 30. 19:06 | ||
Műgyagyából. :)) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 395442 | 2008. április 30. 19:06 | ||
Magó Karcsi 72-ben sztreccselte meg. | |||||
Charger | Adatlap | 395441 | 2008. április 30. 18:45 | ||
Okés köszi minenkinek a hozzászólást...85$?!Az igen...miből van hogy ennyi?! | |||||
Donor | Adatlap | 395440 | 2008. április 30. 15:30 | ||
Donor | Adatlap | 395439 | 2008. április 30. 15:26 | ||
No, ezek szerint tévedtem :) | |||||
Donor | Adatlap | 395438 | 2008. április 30. 15:25 | ||
Szerintem nem. 1:72-ben is csak az AModel gyártja tudtommal. Marad a scratch-build --> a Modell és Makett 2001 vmelyik számában Magó Károly megtette. Bár azt nem tudom, hogy 1:48-ban-e? Üdv: Donor | |||||
Ákos | Adatlap | 395437 | 2008. április 30. 15:22 | ||
Neomega műgyanta, beszerezni a lehetetlenséggel határos: www.aircraftresourcecenter.com/Gal7/6701-6800/gal6728-Yak-52-Gochaleishvili/00.shtm | |||||
Charger | Adatlap | 395436 | 2008. április 30. 13:42 | ||
Hali! Érdekelne hogy létezik-e Yak-52es makett 1/48as méretben! És ha igen hol tudnék hozzájutni? | |||||
hofi | Adatlap | 395435 | 2008. április 30. 10:49 | ||
Ja, és az Academy-n a motorburkolat lemezeinek találkozása is pozitív vonal. Szóval, kicsit elkínlódtam vele, de a vásznazás tényleg szebb, mint a Hellernél volt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |