<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Ákos | Adatlap | 395684 | 2009. augusztus 25. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz :) Előzmény: (395683) warbirds 2009. augusztus 25. 16:10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 395683 | 2009. augusztus 25. 16:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondoltam erre a verzióra is, ettől függetlenül viszont akkor is a tiéd a jobb. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 395682 | 2009. augusztus 25. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az övé volt előbb, tőle kaptam az archív fotókat... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 395681 | 2009. augusztus 25. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nahát Ákos bekerült a klasszikusok közé! Másolják...:)) www.modellversium.de/galerie/9-flugzeuge-militaer-bis-1949/4792-chance-vought-f4u-1a-corsair-tamiya.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 395680 | 2009. augusztus 8. 04:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 395679 | 2009. augusztus 7. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 395678 | 2009. augusztus 7. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! A futóaknák mivel vannak kitakarva a 'jj 014' képen? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 395677 | 2009. augusztus 7. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Tibor! Kezdeném az elejétől a történetet. -miután a sárkány össze van ragasztva, tömítve, csiszolva, lefújom a Tamiya szürke alapozójával. Itt jegyzem meg -tanulva a korábbi hibámból- hogy az alapozóréteget mindenképpen át kell még csiszolni 2000es vagy 2500as vizes papírral! -ezután egy méretarányos szegecstérkép alapján ceruzával és vonalzóval, milliméterről-milliméterre haladva bejelölőm a vonalak helyét, majd egy vastagabb kartoncsík segítségével meghúztam a vonalakat, melyek majdan a szegecssorok helyén lesznek. Ha itt rontok (nem jellemző), akkor radírral még nyugodtan tudok javítani. -következő lépésben a 'Z63' féle szegecselőt végig toltam a vonalak mentén (szabad kézzel), majd a végén leradíroztam a segédvonalakat. -ezután fekete tus és barna tempera vizes keverékével átmostam-befuttattam az egész makettet, majd egy puha mosószeres ronggyal vissza töröltem. -hogy egy kicsit gyakoroljam a pre-shading technikát, Gunze feketét 50%ban hígítottam és alacsony nyomáson minél közelebbről. Utána fehérrel bepacsmagoltam a paneleket közepük felé haladva sűrűbben. -a szárnyak vászonborításának merevítőit 0.7es maszkolószalaggal takartam ki, hogy majd világosabb árnyalatával kiemelkedjenek. Remélem tudtam segíteni neked és másoknak is. Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 395676 | 2009. augusztus 7. 17:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz! Tetszik amit csinálsz. Lenne egy kérdésem: A panelezés és a szegecselés milyen technológiával készült? A fotók alapján úgy tűnik, mintha rajzolva lenne. Tévedek? Üdv: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.István | Adatlap | 395675 | 2009. augusztus 7. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395674 | 2009. július 29. 21:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
még1x köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395673 | 2009. július 29. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megjött!Köszönöm szépen! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 395672 | 2009. július 29. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MÁG Fokker D.VII-t akaram írni de ha itt tartunk van a Special Hobbynak Fokker D.II-e is OM matricával Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 395671 | 2009. július 29. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nos most elvileg töltheted már le.üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 395670 | 2009. július 29. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48-ban kicsit bonyolultabb az ügy de nem reménytelen: Az Edu kiadja az EIII-at 48ban is a Flashback, meg az Albatros Berg D.I-t meg Brandenburg D.I-t Az Eduard honlapon szerepel a 48-as Oeffag Albatros, és a MÁG Fokker D.II kiadásának terve. A Fly special markings Macchi M.5-öséhez Osztrák Magyar zsákmánygépéhez ad matricát, bár ennek vannak bajok a festési leírásával. Van még Gavia Albatros W4 amiből 5 volt nekünk, bár itt matricát házilag kell gyártani. 48ban itt is nyomul pár műgyantás cég, de ezeket sajnos csak dobozfedélről ismerem Üdvözlettel: Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395669 | 2009. július 29. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hűha,jó kis tájékoztató!köszönöm szépen,kár,hogy nem 48asok...:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 395668 | 2009. július 29. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv gyors vagy még 6 perc és tölheted le .bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395667 | 2009. július 29. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért köszi!:) bigboy!Köszi!nézem én,de nem látom..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395666 | 2009. július 29. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért köszi!:) bigboy!Köszi!nézem én,de nem látom..:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 395665 | 2009. július 29. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia 72-ben a Fokker A.III az az Edu Fokker E. III dobozban található. Hansa Brandenburg B.I-t 72-ben a Legato adott ki nemrég, türhető minőségben. A Roden 1/72-ben kiadta a teles Osztrák-Magyar licensz gyártású (Oefffag) Albatros D.II-.III-at 53-tól 253-as sorozatig a későbbiekben rengeteg martica van többek közt Kiss József és Kaszala Károly gépeinek festésével. A MAC kiadta a Phőnix D-I-t és D.II-t is ez utóbbinak a tengerészeti változatát is, a próbléma vele hogy utbbiról nincs fotó. Ezek viszonylag könnyen beszerezhetőek. Ha kis szerencséd van akkor összefuthatsz A Toko/Eastern Express Brandenburg D.I-val vagy Aviatik Berg D.I-vel, esetleg Brandenburg W.29-el. Ha egy kicsit a pénztárcájába nyúl az ember akkor beruházhat gyanta modellekre is: Az Omega Models MÁG gyártású Fokker D.VII-je elég szép. A HR modell Brandenburg és Phőnix C.I-ket gyárt tőbbé kevésbé elfogadható minőségben A Tom-m UFAG C.I-t gyárt csak elvetemültek részére. Ezen túl ha az ember odafigyel, van jópár I. VHs "idegen" típus amit lehet "osztrák-magyarítani" pl: Gotha G.IV, Albatros W.4 Bristol Fighter Nieuport 11 stb. Nem túl sok, de nem mondhatjuk, hogy "reménytelen" a helyzet :) Üdvözlettel: VIktor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395664 | 2009. július 29. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztos meg is van valahol :):):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 395663 | 2009. július 29. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv nézd meg a email fiókod.Kis segítség üdv bigboy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 395662 | 2009. július 29. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs pontatlan voltam: 1997 novembertől 1998 novemberi számig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 395661 | 2009. július 29. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A TOP GUN-ban anno Tobak Tibornak volt egy csodálatos sorozata. 1998-1999-es számok. Nézz utánna. Az első világháború magyar repülői a sorozat címe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joozsyka | Adatlap | 395660 | 2009. július 29. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kimondottan magyar felségjelű nem is lesz:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395659 | 2009. július 29. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja és 1/48ban! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395658 | 2009. július 29. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali kéne egy kis segítség!:) Szeretnék egy első világháborús Osztár-Magyar repcsit csinálni,mennyire van erre lehetőség? Nagyából tudom,hogy mik voltak akkor pl: Fokker A.III,Hansa-Brandenburg B.I,Aviatik D.I,Albatros D.III,Phönix D.I,Fokker D.VII Ezek közül létezik valamelyik?Eduardnál láttam ,hogy Albatros van meg Fokker is,de egyik sem magyar felségjelzésű,sajna.Ne is reménykedjek? Esetleg van valakinek fölösben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.Pisti | Adatlap | 395657 | 2009. július 11. 23:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia T.Zoli! Én is szeretlek téged. OFF! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 395656 | 2009. július 11. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia M.Pisti! Reflexiók egy marék fotóhoz. 1.Nem tudom,milyen fotókrol dolgoztál, de az eredeti gépen nem láttam olyat, hogy a géppuskacsöveket maszkolószalag tartotta volna! 2.Amint halaci is írta, bizony a dugattyúkat én is hiányolom... 3. A beömlőkről készült kép miért életlen? Csak nem valami trehány megoldást akarsz így leplezni? 4.Néhány műszer nincs rendesen bekalibrálva. Az óra pl. egy kicsit késik! Remélem sikerült építő jellegű hozzászólásommal segítenem! Tudod, hogy cseppet sem gonoszkodó szándékkal írok! :-) :-P :-) OFF,OFF! Üdv,Z63 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 395653 | 2009. július 9. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.Pisti | Adatlap | 395652 | 2009. július 5. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm srácok! Remélem sikerült néhány embert inspirálnom hasonló munkákra. Már akkor megérte. Zoli! A Te Corsaired is fantasztikus. Gratulálok! Ezt a "szintezést" nem igazán értem. Bár csak az enyém is már ebben a fázísban lenne. Lesznek még képek, hát ha kedvet kapnak mások is Corsairezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoltán | Adatlap | 395651 | 2009. július 5. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Hát... le a kalappal,nem találok szavakat. Épp tegnap fejeztem be énis az épülő Corsair-t. Eddig azt hittem egész jó lett saját szintemhez képest,aztán megláttam a tiedét... A Mi készül topikba teszek fel pár képet. Mégegyszer GRATULÁLOK, várom a további képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 395650 | 2009. július 4. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Autós szemmel nézve is REMEK ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 395649 | 2009. július 4. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy már korábban is mondtam: mindent beleadsz ebbe a makettbe. Csak így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 395648 | 2009. július 4. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 395647 | 2009. július 4. 10:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
halaci | Adatlap | 395646 | 2009. július 3. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem ér! A dugattyúkat nem csináltad meg a hengerekben! Ilyen összecsapott, elnagyolt munkával megjelenni, szépen vagyunk... :-))) Minden tiszteletem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 395645 | 2009. július 3. 23:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 395644 | 2009. július 3. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mármint a Corsairre és a Apacsra is gondolok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 395643 | 2009. július 3. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olálá! Ez nem semmi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M.Pisti | Adatlap | 395641 | 2009. július 3. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Folytattam a 48-as Corsairt. A moci után most a kabint és néhány "apróságot" készítettem el. Jó részt saját és néhány Eduard maratás segítségével. Jó makettezést mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 395640 | 2009. június 7. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! mszl.xoo.hu/ Felkerült pár érdekes dokumentáció a ME 109 repülőről a letöltések közé! 109E F G parts manual-ok (csavarról csavarig sok midenről) A jövőben lesz ME262, FW190..ME109 kezelési utasítások | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 395638 | 2009. március 29. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
prop! Várunk-várlak! Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 395637 | 2009. március 28. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Kalóz! Láthattad! Mondjuk Tokajba megyünk, de van egy hü... szokásom, hogy én csak egyszer viszek minden makettet kiállításra. Éppen oda, amikor elkészül. De ha nem lesz sok cuccunk, elviszem. Russel! Nem volt ilyen kicsi kerekem, de igazából nem is akartam rá rakni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 395636 | 2009. március 28. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Peti! Már Szolnokon is hanyattestem ettől az Öffag-Apacstól, de a közeli fotók miatt most jobban meg tudtam nézni! A véleményem: szenzációs ötlet, és a Tőled szokásos csodálatos kidolgozás jellemzi az I. világhaború egyik titkos fegyverét! Sajnos nem az én ötletem - a Vadász Pistivel beszéltünk, s Ő említette - szerintem egy küllős kereket simán elbírna még. De az már csak hal a tortán... Nekem így is fantasztikus látvány! Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 395635 | 2009. március 28. 09:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki régebben a Hortenről keresett doksit: www.moduni.com/product_info.php/products_id/6431667 ezt találtam | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 395634 | 2009. március 28. 08:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
prop! Mint zsűrielnök és -tag szívesen látnám bármelyik, általam bírált versenyen. Márcsak az ötletért is, a kivitelezésről nem beszélve. Láthattam Szolnokon? Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 395633 | 2009. március 28. 07:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hátezkééész! Kiváló ötlet - Brilliáns kivitelezés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 395632 | 2009. március 27. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Éédesanyááám... :D :D :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 395631 | 2009. március 27. 19:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prop, te igen pihent vagy! :-)) De tetszik az ötlet! :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |