<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
jerry82 | Adatlap | 395747 | 2011. június 15. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 395746 | 2011. június 15. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos Az amerikai (pl Boeing 737) és Airbus-tipus-családokon a hidraulika és kenőolaj-csövek csatlakozásai nem az orosznak megfelelő kúpos kialakításúak. A csatlakozó az oroszhoz képest "negatív", süllyesztett kúpos, ebbe belelóg a csővég, és a hollander meghúzásakor a csővégen lévő kúpos roppantó/tömítőgyűrűt szorítjuk a csatlakozóra, a csővég köré. Tehát ha szivárog és utánahúzol, semmi sem reped el, csak a tömítés lesz tökéletesebb. Ami viszont szivároghat: a munkahengerek tömítései a dugattyúszár mellett, a berendezésekbe becsavart csatlakozók tömítései a berendezésház illesztésénél (amire a csőhollanderek csatlakoznak),a szervómunkahengerek bemeneti vezérlőelemeinél, stb. Itt viszont szigorúan meg van határozva az engedélyezett mérték, pl. 10 teljes működési ciklus alatt 1-2 esetleg három csepp folyadék, ha a szivárgás tűrésen kívül van, akkor csere! Ráadásul ezeken a gépeken a hidraulika-folyadék nem túl tűzveszélyes olaj-jellegű, hanem speciális, foszfor-észtersav tartalmú anyag. Tehát olajfolyás lehet, van is, meg rátapadó kosz is. A jelenséget az is fokozza, hogy egy hidraulikus berendezés cseréje során kifolyt olajat le lehet ugyan törölgetni, de azért a lemezek közül még napokig szivárog a maradék, ebben a menetszél is segít, ráadásul szétkeni a felületen, és erre is ragad a por (ez pl. ugyanúgy előfordult az orosz tipusoknál is, hiába cseréltünk szivárgás esetén azonnal berendezést). Más eset persze az esetleges hajtómű kenőolaj vagy tüzelőanyagszivárgás, hiszen ezek sokkal tűzveszélyesebb matériák! Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 395745 | 2011. június 15. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No-no! Ha ez így igaz, akkor semmi képen nem ülök amerikai gyártású, és üzemeltetésű repülőre! Nem tudom, hogy milyen típusnak, hol, mijéből engedélyezett az olajfolyás csöpögés! Tudomásom szerint, a hidraulika, és kenőolaj rendszer csőkötései kúpos csőkötések. Ezeknél nincs, és nem is lehet olajszivárgás, még cseppekben megállapítva sem! Ezeket a kötéseket csak egyszer szabad után húzni, és ha a szivárgás nem szűnik, cserélni kell a csövet. Tudni illik, ha a cső kúpja repedt, akkor azt minél jobban húzzuk annál jobban nyílik a repedés, és a szivárgás ahelyett, hogy megszűnne, egyre jobban fokozódik. A fotószár rugóstagoknál a simeringeknél szintén nem lehet olajfolyás, lévén, hogy nem csak olaj, hanem gáz is van bele töltve, aminek esetleges elillanása esetén igencsak pattogni kezdene, és már a földi rezonanciától is felborulhatna. Tehát akkor honnan jöhet az olaj? Hát szerintem sehonnan. Az pedig csak ismétlés, hogy az olaj folyás tüzet okozhat! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395744 | 2011. június 15. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez üzemeltetőtől és előírások alapján változhat. Van ahol megengedett,persze az előírásoknak és az üzemeltetési utasításoknak megfelelően...az amerikai/Boeing/ azt is megmondja,hogy hány cseppnek szabad lecsöppennie,és hány csepp tesz ki egy liter stb.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marcell 0708 | Adatlap | 395743 | 2011. június 15. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia iikk! Szerintem a festésen lehetne még javítani. (egyébként az egy kicsit fura, hogy gép pilóta nélkül repül) A vattás felhő érdekes megoldás, de nekem mondjuk ez se jött volna össze :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 395742 | 2011. június 15. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kis olaj folyás? Rep technikán? Agyon is lőtték volna a gazdáját, de még béke időben is! Üzemeltetetés során semmilyen olaj folyás nem lehet! Hát abból még tűz is származhat. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 395741 | 2011. június 15. 11:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello feco Lehet kopást imitálni ,bár mértékéről megoszlanak a vélemények meg kell találni az aranyközép utat. A koptatás mértéke függhet a kiszemelt típustól is (német: gépeket kevésbé szokták ,japánok: nem tudom az okét kevesebb réteget vittek fel ,rosszabb festék , tengeri levegő ? de egy zero erős kopásnyomok nélkül nem túl hiteles) A kipufogókból , gépágyukból kiáramló korom ,festék lepattogzódás a szárnytőben, kabin környékén, szerelőnyílásoknál , motor borító lemezeknél, ahol karbantartást végezték ,kis olajfolyás stb Ha megvan a kiszemelt típus googlevel tudsz eredeti képeket keresni ami sokat segít . További jó makettezést! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
feco70 | Adatlap | 395740 | 2011. június 15. 09:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Igazán harc járműveket csinálok de kedvet kaptam a repülő készítéshez is. Azt kérdezném,hogy a repcsiket mennyire kell koptatni,kopást imitálni rajtuk? Koszolást lehet-e rajtuk csinálni? A segítő válaszokat köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iikk | Adatlap | 395739 | 2011. május 29. 12:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bazyjoe | Adatlap | 395738 | 2011. május 28. 16:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia jerry Ez a könyves cucc tetszik! Köszi a segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 395737 | 2011. május 28. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hello ilyen re gondoltál anonymous-generaltopics.blogspot.com/search/label/Fw%20189 http://cs.finescale.com/FSMCS/forums/t/134111.aspx militaria.forum-xl.com/viewtopic.php könyv lelőhely http://ebookee.org/ http://military-machine.blogspot.com google: fw 189+pdf és ha a speciális keresés alatt kiválasztod orosz nyelvet a könyveket 24 órán belül töröld le a gépedről :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bazyjoe | Adatlap | 395736 | 2011. május 28. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Igen kabinfotókat,futómű,motorterek,ilyesmire gondoltam.Természetesen a Googlét én is használom,használtam,de valahogy nem találok igazán jó fotókat ezekről. Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 395735 | 2011. május 28. 14:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hello Valami konkrétat keresel ?(egyedi festés ,részlet fotókat ,kabinfotó futómű stb ) mert így nehéz segíteni (google barátunk 47000 képet 197000 oldalt talált nálam) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bazyjoe | Adatlap | 395734 | 2011. május 28. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Focke-Wulf 189-hez keresnék referencia fotókat.Már napok óta keresgélek a neten,de nem találok semmi használhatót.Ha valakinek akad esetleg,nagy örömet okozna,ha megosztaná velem. Előre is köszönöm a segítséget. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bazyjoe | Adatlap | 395733 | 2011. május 28. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Focke-Wulf 189-hez keresnék referencia fotókat.Már napok óta keresgélek a neten,de nem találok semmi használhatót.Ha valakinek akad esetleg,nagy örömet okozna,ha megosztaná velem. Előre is köszönöm a segítséget. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395732 | 2011. április 10. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OláhMatyi | Adatlap | 395731 | 2010. október 11. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395729 | 2010. június 7. 18:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én még ilyen nagy volumenü munkába nem merek belevágni, mert csak rontanék a helyzeten. Neked viszont sok sikert kívánok hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 395728 | 2010. június 7. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is megvan félig elkészülve ugyanez a gép, én kijavítottam a készlet egyik látványos és a képeken is jól látható hibáját ami a motorborításon lévő géppuskák. Ezek a készleten "lecsúsztak" az oldalára. Nagyon pepecselős meló :(( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395727 | 2010. június 6. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395726 | 2010. június 6. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsola | Adatlap | 395725 | 2010. április 5. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok talán nem egészen a topik témájába vág,de azért felteszem a kérdésem...hátha:) Kinek volt már szerencséje a Zvezda 72-es Ju-88 éjszakai vadászához? Olvastam valahol hogy a kabintető nagyon rossz. Tényleg ennyire tré a helyzet vele? Úgy összességében mennyire építhető jól? Megéri az árát? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 395724 | 2010. április 5. 15:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A rosszhoz pedig még több! :)) Bár erre a munkára ez nem vonatkozik! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 395723 | 2010. április 4. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matyikám, hát ezt is megértük! :) Ahogy elnézem, a végeredmény igazolja a beléfektetett munkanapokat. Hiába: a jó munkához idő kell. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OlahMatyi | Adatlap | 395722 | 2010. április 4. 17:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Réges régen elkezdtem egy makettet...azóta eltelt 912 nap, ma befejeztem.A készlet az ICM Jak-7Vjéből és a Part ehhez tartozó maratásából készült, a Gaz-67 Tamiya Eduard maratással, a figurák pedig a CMK termékei.beszéljenek inkább a képek! Matyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395721 | 2010. március 9. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor bátran szembe nézek a valósággal :) Remélem azért lassult be itt az élet, mert mindenki serényen, fest, ragaszt, meg matricázik :):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 395720 | 2010. március 9. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali zoo! Aki idejön annak bírnia kell a kritikát! Szép! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoo | Adatlap | 395719 | 2010. március 9. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom "kicsit" pang itt az élet, úgyhogy megmutatom legutóbbi munkámat. Revell 1/72-es P-47-es. Az összeállításnál csak a motor burkolattal volt gond, ami túl vastagnaak bizonyult. A festés már bonyolltabb volt, hisz a dobozon, és a leírásban szereplő festési útmuató jelentősen különbözik egymástól. A dobozon lévő reálisabb, bár onnan is hiányzik a vizszintes vezérsíkról a piros sáv. Kritikát csak módjával, hisz csak amatőr módon űzöm eme hobbit:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 395718 | 2010. január 11. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Igen az! Ez azzal "járt" hogy a kabin előtt nem volt szellőzőnyílás, és a kabin üveg sarkában páramentesítő anyag volt erősítve... Üdv Podva | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
index | Adatlap | 395717 | 2009. december 3. 15:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tudom jó helyen kérdezek-e? Mi a különbség a Me 109 G-5 és G-6 között? A túlnyomásos kabin? Vagy van más is? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395716 | 2009. november 30. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Értem,:( Különben S-et akartam írni,csak épp utána olvastam...és a C maradt meg bennem!:) Holnap megnézem a Replica-ban!Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 395715 | 2009. november 30. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger! Az egy S :-) De tudtommal az S-nek más hajtóműve van, ezért nem pontos a makett olasznak, csak német, holland, dán, belga, spanyol, norvég változatnak (meg JAPÁNNAK!) A makett árai között az is képez különbséget, hogy mikor hozták be, mert az euró árfolyam megváltozhat. Ráadásul szerintem nem nagykerből hozzák, ha kínai oldalakat nézel, nagy a különbség. Sajna ez van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395714 | 2009. november 30. 21:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a macskás nagyon kemény!Kár,hogy C változat...:( meg,hogy itthon ilyet nem lehet kapni...:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395713 | 2009. november 30. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Ákos és Daala! Az a helyzet,hogy én mindenképpen a G változatot szeretném megcsinálni,mert beszereztem egy 1/12es Italeri F104G Cockpitot és úgy akarom,hogy mellé egy ugyanolyan G változatot csinálok meg teljes fotomaratással,remélem majd jól fog mutatni a polcomon:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 395712 | 2009. november 30. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dobozbontások: www.cybermodeler.com/hobby/kits/has/kit_has_09655.shtml www.cybermodeler.com/hobby/kits/has/kit_has_07240.shtml Egyébként nagyon szép makett, raktam már össze egyet, és van is még egy dobozban. Talán csak az övek hiányoznak az ülésről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 395711 | 2009. november 30. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Közben utánanéztem, a TF rendes katalógus-sorozatú gép, saját Hase matricával...szóval így én sem értem az árazásbeli különbséget! Még ha 1/32-es lenne... www.1999.co.jp/eng/10050967 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 395710 | 2009. november 30. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy a TF-be Cartograph matricát tettek...csak egy tipp! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 395709 | 2009. november 30. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek szerint. Mert a két kit egyébként ugyanaz. Kinti börzén 32 eur körül szokott lenni mindegyik verzió. Mondjuk az együlésesnél fura, hogy a kép németet ábrázol, a felirat pedig olaszt ír. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395708 | 2009. november 30. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jó,de azonkívül?:)+1ülés=3ezer? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 395707 | 2009. november 30. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A TF kétüléses. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charger | Adatlap | 395706 | 2009. november 30. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintetek mi a különbség a 2Hasegawa kitt között? www.replica.hu/index.php és www.replica.hu/index.php Esetleg tud valaki dobozbontást róluk? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 395705 | 2009. november 7. 22:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdemes végig nézni. Legjobb a rézből készült katapultülés és bombaemelő. forums.europeanmodeller.com/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 395704 | 2009. október 6. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoltán | Adatlap | 395703 | 2009. október 6. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Látom lehetett rajta melózni... De ahogy elnézem megérte. Nagyon szép lett,gratulálok. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 395702 | 2009. október 6. 15:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirci18 | Adatlap | 395700 | 2009. szeptember 18. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi megtaláltam a 2 cikket nagyon tetszik a makett csak sajnos sehol nem találok ilyet. pedig engem kimondottan a repülés korai szakasza érdekel az első repülők helikopterek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mty | Adatlap | 395699 | 2009. szeptember 18. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a wrightn fivérek gépét kiadta a revell.van is 2 cikk róla a makettek menüpontba | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirci18 | Adatlap | 395698 | 2009. szeptember 18. 21:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0dv mindenkinek lenne egy olyan kérdésem hogy repülőmaketteknél léteznek e olyan korai repülőkről készült modellek mint pl wright fivérek gépe vagy még régebbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csillagvadász | Adatlap | 395697 | 2009. szeptember 8. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! SOS keresem az Italeri 1/72-es Raptorának összeállítási útmutatóját, eredeti, fénymásolt v elektronikus formában, teljesen mindegy! Nagyonnagyon fontos lenne, egy kisgyerek szomorkodik miatta! Üdv:CSV | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Joci16 | Adatlap | 395696 | 2009. szeptember 4. 13:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A hajó körüli "szomorú fűzfa" ábrázolást tisztelettel. De tudom hogy azon már nem lehet változtatni. Ettől függetlenül kíváncsian várom a folytatást. Üdv. B. József |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
sajnálom ha félreérthető voltam, írhattam volna hogy II vh repülőkről beszéltem nagy általánosságban azoknál pedig előfordult olaj folyás stb
(Ha ez így igaz, akkor semmi képen nem ülök amerikai gyártású, és üzemeltetésű repülőre!) akkor sr 71 blackbird szóba se jöhet :))