<<< Vissza | Tovább >>> |
Mustang | Adatlap | 395947 | 2008. február 6. 21:10 | ![]() | |
Sziluboy | Adatlap | 395946 | 2008. február 5. 21:33 | ![]() | |
Sziasztok! Egy amerikai B-25 J belsejét szeretném lefesteni Gunze festékkel, mert nekem a Revell által megadott sántít. H58 vagy H312? Vagy esetleg valami más? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 395945 | 2007. október 8. 16:34 | ![]() | |
www.betah.co.il aviation, vagy a keresőbe he-111, és töltsd le. | |||||
ChevyG | Adatlap | 395944 | 2007. október 7. 23:49 | ![]() | |
Wellingtonra gondoltál? tudtommal csak ezek a cégek gyárottak Lancaster-t (fröccsöntött műanyag, nagyobb darabszámban): 72: Airfix Revell Hasegawa 48: Tamiya | |||||
jaffa | Adatlap | 395943 | 2007. október 6. 21:59 | ![]() | |
ChevyG | Adatlap | 395942 | 2007. október 6. 20:35 | ![]() | |
Sziasztok! piacon van már a(z új) revell lancaster? üdv! | |||||
ChevyG | Adatlap | 395939 | 2007. február 5. 21:41 | ![]() | |
| |||||
ChevyG | Adatlap | 395938 | 2007. február 1. 22:49 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 395937 | 2007. február 1. 22:43 | ![]() | |
Szerintem érdemesebb a Ju-88-ból a Dragon/Revell, az Ar 234-ből a Hasegawa féle verziót választani. | |||||
ChevyG | Adatlap | 395936 | 2007. február 1. 22:15 | ![]() | |
48as Hobbycraft Ju-88asrol, és Ar-234-esröl mit lehet tudni? Üdv: C | |||||
reptile | Adatlap | 395935 | 2007. január 29. 13:10 | ![]() | |
Sziasztok! Heinkel He111 H6 hoz keresek anyagot, tud valaki segíteni? Elsősorban képek ill. festésminta érdekelnéne. | |||||
pilotka | Adatlap | 395934 | 2007. január 27. 09:35 | ![]() | |
KormosP | Adatlap | 395933 | 2007. január 22. 13:46 | ![]() | |
pilotka: Ezek mind a Warbirdtech -bol vannak? kp | |||||
Podva | Adatlap | 395932 | 2007. január 20. 22:50 | ![]() | |
Üdv Podva | |||||
pilotka | Adatlap | 395931 | 2007. január 7. 07:49 | ![]() | |
egy kis új szerzemény...igen törpös kis könyv digitalizálva | |||||
ChevyG | Adatlap | 395930 | 2007. január 4. 11:44 | ![]() | |
kaptam választ "Az égbolt meghódítói - kicsiben" tápikba | |||||
ChevyG | Adatlap | 395929 | 2007. január 4. 11:20 | ![]() | |
én ezt a verziot (és ezzl a fstéssel) szeretném mgépíteni, de nem a matchboxot. melyik kitből lenne érdemes megcsinálni? (hasegawa-revell szerintem más verzio) | |||||
Kalóz | Adatlap | 395926 | 2007. január 2. 21:03 | ![]() | |
A II. vh-ban Budapesten is landolt gép házban. Ráadásul vitorlázó. Elég sok kép terjeng róla. | |||||
korzaar | Adatlap | 395925 | 2007. január 2. 17:06 | ![]() | |
Ráadásul mégcsak nem is arabok vezettték:))) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 395924 | 2007. január 1. 22:40 | ![]() | |
Sziasztok! Most látam egy filmet a Sprektrumon, egy B-25ösről, amelyik "megtalálta" az Empire State Buildinget. hát kemény volt... A másik oldalon jött ki néhány alkatrész, a farok, meg közben kint maradt... Megmutatja, hogy mennyire megcsinálták a bombázót, hogy jópár alkatrésze megmaradt, a leszakadt motor betonfalakat öött át, satöbbi mindez a második vh végefele volt ködben, a gép 300KM/H nál gyorsabban mehetett valamivel fecó | |||||
Béla | Adatlap | 395923 | 2006. december 29. 10:45 | ![]() | |
Pilotka! Nagyon köszönöm a képeket,megoldódott a probléma. B.U.É.K Neked, családodnak és a Fórum minden olvasójának! Béla | |||||
gluer | Adatlap | 395922 | 2006. december 29. 00:32 | ![]() | |
van még azon az oldalon egy pár érdekes eset www.daveswarbirds.com/b-17/contents.htm ez meg egy másik kép arról a gépről, a pilóta nézegeti, hogy mit hozott haza :) img.photobucket.com/albums/v385/FrankDrebin/AllAmericanBraggAfrica.jpg | |||||
Bendeguz | Adatlap | 395921 | 2006. december 28. 11:17 | ![]() | |
godolom a faroklövész, ha túlélte a támadást, akkor spurizott onnan ahogy csak tudott:P | |||||
Fodi | Adatlap | 395920 | 2006. december 28. 09:37 | ![]() | |
Hihetetlen, hogy mit kibírt a B-17... | |||||
pilotka | Adatlap | 395919 | 2006. december 27. 12:05 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 395918 | 2006. december 27. 12:02 | ![]() | |
Béla ! | |||||
Podva | Adatlap | 395916 | 2006. december 27. 08:37 | ![]() | |
Hali Fodi! Nagyon köszönöm! Ez hiányzott a boldogságomhoz köszi! Matricát meg mindenbki gyárt hozzá azt megoldom! Még egyszer köszi Üdv Podva | |||||
Fodi | Adatlap | 395915 | 2006. december 26. 20:31 | ![]() | |
www.revell.de/manual/04377.PDF Podva, ez itt egy Revell He-111 útmutató. Sajnos nem írtad pontosan melyik kell, de ez épp fenn van a Revell honlapon. Mostanában újítottak, elég sok készlet útmutatója felkerült PDF formátumban. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 395914 | 2006. december 26. 19:48 | ![]() | |
hi, ha a matricákat is lefelejtette, akkor szerintem jobban jársz, ha írsz a revellnek egy meleghangú levelet, hogy ugyanmárejnyebejnye, és küldjék el neked postán és akkor "talán" megbocsátasz nekik | |||||
Podva | Adatlap | 395913 | 2006. december 26. 19:33 | ![]() | |
Hali! A segítségeteket szeretném kérni a következőkben: A Jézuska hozottegy Revell Heinkel 111-et sajnos a összeállítási útmutatót és a matricákat nem rakta bele a dobozba. Ki tudtok segíteni agy scannelt vagy fénymásolt brossúrával? Előre is köszi mindent Üdv Podva | |||||
Béla | Adatlap | 395912 | 2006. december 20. 19:06 | ![]() | |
Vadász | Adatlap | 395911 | 2006. december 20. 05:22 | ![]() | |
Béla! Két ünnep között szólj rám. Vadász | |||||
Kalóz | Adatlap | 395910 | 2006. december 19. 20:37 | ![]() | |
Szia, Vadász! Részvétem. Eddig nekem sem volt, tudom, mi az. Viszont most már bármikor küldheted, van időm foglalkozni vele. Üdv: Kalóz | |||||
Béla | Adatlap | 395909 | 2006. december 19. 20:06 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna esetleg valaki képet küldeni B-25B Mitchell felső lövészkupolájáról, amelyiken látszik a hevederek csatlakoztatása a géppuskákhoz? Előre is köszönöm a segítségeteket! Béla | |||||
Vadász | Adatlap | 395908 | 2006. december 19. 18:44 | ![]() | |
Kalóz! Most nekem níncs. Vadász | |||||
Kalóz | Adatlap | 395907 | 2006. december 19. 17:28 | ![]() | |
Vadász! Eddig nem jött meg, de most már bármikor jöhet, mert mától több lett az időm (a kocsim holnap vizsgázik :) ) Kalóz | |||||
TKB | Adatlap | 395906 | 2006. december 18. 17:56 | ![]() | |
Üdv! Elnézést,mostanában nem néztem ide,köszönöm, a választ a heinkelhez,pár órán múlott hogy nem véstem be a panelvonalakat.Nem revell,iteleri 1:72. üdv | |||||
Vadász | Adatlap | 395905 | 2006. december 17. 07:46 | ![]() | |
Kalóz! Bemásolom és átküldöm. Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 395904 | 2006. december 16. 18:08 | ![]() | |
A színes belsőtérről hallottam más adomákat is, de azok nem férnek ebbe a topicba. A szír T-72-esek legénységének kiképzéséről szól a dolog. Miggyuri | |||||
Kalóz | Adatlap | 395903 | 2006. december 16. 18:00 | ![]() | |
Szia, Vadász! Természetesen lehet róla szó, ha nem az elkövetkezendő napokban kellene. Egyébként bocsi, ha manapság nem reagálok azonnal, de a kocsim szerdán műszakis, és holnap reggel vissza kell bontani a sebváltót, mert a kiemelőkar beleér a nyomlapházba. Szívás! :((( | |||||
Vadász | Adatlap | 395900 | 2006. december 16. 05:59 | ![]() | |
Némo | Adatlap | 395898 | 2006. december 15. 16:36 | ![]() | |
Vadász! Muzzy! Köszönöm a rengeteg infót.Aminek a közeljövőben neki fogok állni az valószinű egy román B-24/D(123782).Amiböl tudtommal 1db-ot zsákmányoltak az amerikai Tidal Wave hadművelet során.Kényszerleszállás után kijavították átfestették és üzemanyaggal feltöltve a brassói reptéren egy hangár előtt tartották.1943 dec.-22-én repültek vele elösször,de éles bevetésen soha nem vett részt.A román kiugrás után a németek apró darabokra bombázták a brassói reptéren.De még ehez néhány szerszámot,matricát be kell szereznem.Vadász!Tudatlanságomnak köszönhetően nem vágom hogy mit takar az RBK.(talán repülési baráti kör??) | |||||
Stefan | Adatlap | 395897 | 2006. december 15. 14:58 | ![]() | |
Erről a helyről konkrétan (még -de már rákerestem :) ) nem hallottam, de tudom (és ezért is írtam), hogy vannak nagyon kellemes éghajlatú (meg persze dögmeleg -mint Kara Kum) helyek is ott, de én arra gondoltam, hogy a ezen a legek országán vanak a világ leghidegebb pontjai :) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 395896 | 2006. december 15. 14:51 | ![]() | |
HAllotttál ár Kara Kum-ról? az is ruszkiföld és nem sokkal kissebb, mellesleg akkorriban még a távolisztáni országok is a birodalomhoz tartoztak | |||||
Stefan | Adatlap | 395895 | 2006. december 15. 14:47 | ![]() | |
Mondjuk az orosz átlaghőmérsékletre azért jellemző (persze vannak meleg területek, de azért mégis Szibériáról híres nép...), hogy a legtöbb szerkezetnek nem a hűtésével szokott gond lenni, hanem épp ellenkezőleg ;DDD | |||||
Muzzy | Adatlap | 395894 | 2006. december 15. 14:35 | ![]() | |
Állítólag a kormányoszlopon a Boeing logó is benne volt. Azonban mégsem sikerült tökéletesre a másolás Az eredeti gép amgolszász méretezésű volt, a szovjetek viszont metrikust alkalmaztak (pl. lemezvastagság) Azonban azt maguk az amik is elismerték, hogy a szovjetek a motorok hűtését megoldották, ugyanis a B-29-es egyik legnagyobb gondja a motorok túlmelegedése volt. (rengeteg volt a hajtóműtűz!) Muzzy | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 395893 | 2006. december 15. 13:53 | ![]() | |
Sziasztok! A Tu-4-ről, én is olvastam ezt a szolgai másolást,lehet, csak anekdota, de a B-29 pilotafülkéjében talált az oroszok számára ismertelen funkcióju kihúzható tálcákat is beszerelték a Tupoljevbe, csak sok évvel később derült ki, hogy ezek egyszerű hamutálcák voltak:). Félelmetes, lehet tényleg igaz a mondás, "az oroszok maguktól, csak a szamovárt találták fel"...bár ez szerintem kicist túlzás. | |||||
KormosP | Adatlap | 395892 | 2006. december 15. 13:24 | ![]() | |
Valahol azt olvastam, hogy Sztálin parancsára a B-29 koppintási programot (Tupolev Tu-4) annyira betartották az oroszok, hogy nemcsak külsőre volt ugyanolyan, de még belsőre is. A Boeing beszállítók és/vagy a festési specifikáció alapján a zsákmány B-29 -esek belső festése nem volt egységes - keveredtek a festetlen, cinkkromát sárga és zöld részek. A megtorlástól félve a Tupoljev gyárban szolga módon az egyes egységeken található eltérő festést is 1-1 lemásolták. kp | |||||
Muzzy | Adatlap | 395891 | 2006. december 15. 12:01 | ![]() | |
Nemo! Annyiban egészítem ki Vadász Pistit, hogy az ingajáratnak hivott akció angliai illetve olaszországi repülőterek és Poltava között folytak. Azonban a németek két három támadás után azt a taktikát alkalmazták, hogy miután a bombázók megszabadultak Németország felett bombaterhüktől és megérkeztek Poltavára, a németek a rendelkezésre álló bombázókkal támadták a Poltava környéki reptereket. Ennek esett áldozatul néhány gép, és személyzete is, ezért viszonylag hamar le is állítottták az akciót. A sérült gépeket nem volt gazdaságos a helyszínen javítani, ezért az amik otthagyták, amelyeket később a szovjetek kijavítottak. Így jutottak távolsági bombázóhoz. Állítólag a szovjetek szándékosan hagyták a repteret lebombázni, így jutottak ingyen gépekhez (lancaster, B-17, B-24 és P-51 Mustang) (az USA nem volt hajlandó a B-29-esek lend leasing keretében átadni a szovjeteknek, ez okozott is egy kis feszültséget. A távolkelet egyébként érdekes ilyen szempontból, mert a szovjetek a japánokkal kötött egyezmény alapján elvileg internálták az itteni USA gépeket és személyzetet. (gyakorlatilag hadifoglyként kezelték őket, bár ez a fogság inkább csak látszólagos volt.) Muzzy | |||||
Vadász | Adatlap | 395890 | 2006. december 15. 05:09 | ![]() | |
Nemo! A történet csak annyban sántit, hogy a Poltaván ott ragadt B-17 -eseket az USAF nem akarta haza vinni, mert drága és esetleg veszélyes vállalkozás lett volna. Inkább leselejtzték. Ezekből a gépekből használtak az oroszok néhányat, de már csak a háború után. A távolkeleten kényszerleszált B-29-eseket viszont tényleg kérték volna vissza az amik, és ott tényleg csak a személyzetet adták vissza. Hasonló módon került a VVS kezelésébe néhány B-24, Lancester, és Ventura. Tudok még egy Walrusról is. Egy db B-24 Zsukov személyi gépe lett. A Lancesterek szállitási feladatokat láttak el, késöbb oktatási célokat szolgáltak. A Venturák egyike a Távolkeleti fő parancsnok személyi gépe lett. A többivel felderitéseket hajtottak végre a japánok felett, még jóval az 45-ös hadműveletek elött. A Walrusról sajna nincs több infóm. Ha valamelyikbe belekezdesz, akkor kérdezz nyugodtan, mert egyre újabb infók kerülnek elő. Esetleg érdemes Kalózt megkérni némi forditásra, ha válalja. Kalóz! Vállalod? Vadász |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Szerintem keress pár képet a neten, vagy a youtube-on nézz meg pár filmet a B-25 inside el kapcsolatban. Nekem is ezek segitettek a B-17 belselyét elkésziteni. Ahogy észrevettem nem volt szinte egységes zöld árnyalat. Pl. a Memphis Belle-ben teljesen más árnyalatú volt a zöld belső mint amit fényképeket találtam a neten.
Keress egyet ami szinpatikus és hihető és keverd ki. Szerintem ez a legjobb és legmegnyugtatobb!
Mustang