/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
warbirds 396707 2006. május 15. 10:01
Válasz erre
K?p 108.jpg méret: 226.1 KB
K?p 109.jpg méret: 232.9 KB
K?p 110.jpg méret: 263.1 KB
K?p 111.jpg méret: 190.7 KB
Helló! Beszereztem végre egy digit. gépet. Nos nálam ez készül mostanság. Üdv! warbirds
KeyPi 396706 2006. május 15. 09:57
Válasz erre
Szia Vadász!
Jó tudni, hogy más sem kapkodja el az építést! :)
De a képeket elnézve érdemes volt befejezni!
Üdv. KeyPi
Zoli 396705 2006. május 15. 08:53
Válasz erre
Tudom, hogy nem olyan rossz, láttam a kínai másolatát is. Viszont egy új kitet már nem igazán akarok faragni, legfeljebb, ha valami nagyon kuriózum téma, és más nem gyártja. És ha jól emlékszem, ez még az előszériáról készült, szóval inkább várok egy jobb minőségűre, ami már a szolgálatba állított gépeket mintázza. Ne értsd félre a lustaságom, nagyon sok szutyokszart begyűjtöttem már, amit bőven tömíthetek és csiszolhatok, de egy újabb kitnél már elvárom, hogy illeszkedjen is, illetve a nyugaton készülteknél. Pl a Condor MiG-25 makettjét nem ezért vettem meg, és nincs is ezirányú elvárásom iránta. A típus amúgy nem tartozik a kedvenceim közé, csak jobban tetszik, mint a Lightning, bár a névváltoztatást megint csak nem díjaztam. Egyébként én az YF-23 iránt lelkesedtem inkább, szerintem az sokkal szebb!
z
Bundesign 396704 2006. május 14. 23:29
Válasz erre
Zoli. nem olyan rosz ám ez, sőt, elég jó! alakhűségre nagyon szép, jó panelvonalak, meg elégrészletes, meg stb csakhát anyi hogy egy kicsit nehezenilleszkednek a darabok, de lehet azért is mertmostanába csupa japán mkettet csináltam, ami sebészi pontosággal illett össze :) de a réseket simán ki lehet tömíteni, és akkor jó lesz! ha szerete a típust, akkor vágj bele szerintem! a rések 1általán nem gond. ami inkább már zavaró, hogy a törzs alső felső része 2-2 darabból ál, nem úgy mint a lightningná, és egy nagyon nyers vágás illeszekdés van amit nem könnyű szépen eltüntetni! vagyis az nem lenne gond, csak ott sok a panevonal, és ha lecsiszolod akkor mégroszabb. énmár ot tömítettem is meg csiszoltam is , most már kb elmegy ha lefujom. összegezve nem olyan rosz, érdemes nekiálni, az árát megéri. ;)
Tophatters 396703 2006. május 14. 21:31
Válasz erre
Sziasztok!

Én most a Cápetit építem (többek között) az Academy 48-as MF makettjéből. Ma ragasztottam be az FM Detail kabint a törzselsőrészbe, holnap ragasztom a két törzsfelet egymáshoz. Majd rakok fel képeket holnap.
Kisrozi 396702 2006. május 14. 20:14
Válasz erre
van referncia fotód, archiv vagy múzeumi esetleg ? én is építek egyet nem osztanád meg ja szépen kérlek?
Pilota 396701 2006. május 14. 20:10
Válasz erre
PICT0001.JPG méret: 103.2 KB
PICT0002.JPG méret: 129.8 KB
PICT0007.JPG méret: 110.5 KB
PICT0010.JPG méret: 116.3 KB
Kicsit bütyköltem az sdkfz-n, a belső lassan elkészül, és jöhet a festés:)
rcm 396700 2006. május 14. 18:35
Válasz erre
Harold Keck1-.jpg méret: 22.4 KB
Harold Keck-nek hívják a pilótát és elsőre ezt találtam.
Zoli 396699 2006. május 14. 18:25
Válasz erre
A típus a proto-hoz képest kezd tetszeni, de látva a tömítéseket, inkább még várok a vásárlással, hátha lesz egy jobb makett, amiből már a végleges változatot lehet megépíteni. Kíváncsian várom a folytatást.
z
rcm 396698 2006. május 14. 18:22
Válasz erre
Gyurmakoma,ezek után tuti verdát kell építs!:-))Van egy oldal ahol az'50 -es évektől fent van minden:verseny, rajtszám ,versenyző és fotó,ott még utánna nézek hátha kivülröl is találok Neked fotót.
gyurmakoma 396697 2006. május 14. 18:21
Válasz erre
Jók a képek,köszi.
Gyakorlatilag nekem a légszűrő előtt levő tartály /olaj?/ teljesen hiányzik.Legalább eddig nem teláltam még meg :(
Zoli 396696 2006. május 14. 18:21
Válasz erre
getImagecobradoor.jpg méret: 72.4 KB
getImagecobraframe.jpg méret: 76.4 KB
getImagecobrainterior.jpg méret: 90.3 KB
getImagecobrainterior2.jpg méret: 53.3 KB
getImagecobrainterior3.jpg méret: 91.4 KB
getImagecobrainterior4.jpg méret: 66.9 KB
getImagecobratrunk.jpg méret: 58.8 KB
getImagecobratrunk2.jpg méret: 55.7 KB
És talán ezeknek is hasznát veszed.
z
Zoli 396695 2006. május 14. 18:18
Válasz erre
getImagecobraengine.jpg méret: 83.1 KB
getImagecobraengine2.jpg méret: 64 KB
getImagecobraengine3.jpg méret: 58.7 KB
getImagecobraengine4.jpg méret: 52.6 KB
getImagecobraengine5.jpg méret: 90.6 KB
Hírtelenjében ennyit találtam.
z
gyurmakoma 396694 2006. május 14. 18:14
Válasz erre
És a legközelebbi verda amit találtam az a 10 es rajtszámú meg a 3-as volt :)
határeset..
rcm 396693 2006. május 14. 18:12
Válasz erre
7.0 liter,427 V8, 0-100 4 másodperc,S/C(Semi/Competition).ennyi adat van a papíron.
Segít valamit?
Bundesign 396692 2006. május 14. 18:01
Válasz erre
IMG_8532.jpg méret: 193.4 KB
IMG_8533.jpg méret: 158.8 KB
IMG_8534.jpg méret: 188.6 KB
IMG_8535.jpg méret: 205 KB
jó lesz Gyurmakoma, imádom ezt a vasat :) nekem meg kész az X, és most elkeztem egy új cuccot, 1:72 italeri f 22 raptort. a kit elég szép, de nekem valahogy olyan semmi se passzol semmihez... ugyhogy most ösze van dobva a törzs, meg kicsit csiszolva, és minnyárt tömítek még mert hatalmas résyek vannak, és még fel se raktam mindnet rá :S de amúgy téleg nem rosz kit, szép madár lesz ő :) a pilótafülke gomjai kissé kautiksnak látszanak, de a valóságban jók, csak a kép túl lentről készült, meg hát 100x os nagyítás :))
Zoli 396691 2006. május 14. 17:59
Válasz erre
Gyurmakoma, a motor típusa nincs rajta a készlet valamelyik darabján? Úgy egyszerűbb lenne. Egyébként eddig tetszik, bár a zöld kicsit világosnak tűnik.
z
gyurmakoma 396690 2006. május 14. 17:26
Válasz erre
nanáá!!Megköszönném..
igazából a motorral vagyok bajban,mert legalább 3 fajtát találtam már hozzá,elég nagy külömbségekkel.Meg hát jó lenne bármilyen eredeti fotó is..
rcm 396689 2006. május 14. 17:24
Válasz erre
1965 SCCA bajnokság.Nézzek róla fotókat Neked?
gyurmakoma 396688 2006. május 14. 17:19
Válasz erre
Shelby Cobra 427 004.jpg méret: 85.5 KB
ez a leirás,de nem vagyok jó angolos..
gyurmakoma 396687 2006. május 14. 17:17
Válasz erre
112-2828l.jpg méret: 76.8 KB
ez lesz elvileg
rcm 396686 2006. május 14. 17:16
Válasz erre
Semmi?Az sem hogy ki ment vele és melyik versenyen?
gyurmakoma 396685 2006. május 14. 17:15
Válasz erre
Gyakorlatilag nincs..
De eh..én balga rosszul irtam.A 11 es a kék,fehér csikkal.
A zöld, a 2 es számú autó
rcm 396684 2006. május 14. 17:12
Válasz erre
Az AC Cobrából és a Shelby Cobrából rengeteg ment a verseny pályákon és agyonütött mindenkit.Simán létezhetett ez a verzió is de lehet hogy a Revell grafikusai találták ki.Az összerakási rajzon szokott lenni néha egy kis ismertető ,nincs ott leírva valami konkrétabb dolog?
gyurmakoma 396683 2006. május 14. 17:09
Válasz erre
kap dekort.A revell dobozán látható 11 es -t kapja meg.nekem az tetszik,bár nem tudom,hogy létezett e az a kocsi,ugyanis semmi infót nem találtam róla
rcm 396682 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Szia,alakul!A szine elsőre kicsit furcsa a sokszor látott és ezért megszokott kék-fehér és fehér-kék szinezés után de nem rossz.Egyszinű marad vagy dekort kap?
gyurmakoma 396681 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Bársonypor???
Arra a flokkolásra vagy mire gondolsz?
Bombraider 396680 2006. május 14. 17:06
Válasz erre
Szia!
Jó lesz!
Kárpitozást megpróbálhatnád azzal a bársonyporral vagy mivel. Sztem elég élethű.
Kérdezd a kamejonosokat,vagy barackdr-t.

üdv:bomb
gyurmakoma 396679 2006. május 14. 17:02
Válasz erre
Shelby Cobra 427 001.jpg méret: 54.8 KB
Shelby Cobra 427 002.jpg méret: 57.2 KB
Shelby Cobra 427 003.jpg méret: 53.7 KB
Elindult a Cobra-project..
Megkapta az első réteg festéket a kicsike.
Összeraktam nagyjából a motorját,épp megpróbálok valami kis kábelezést beletenni,gyatra sikerrel..
Zoli 396678 2006. május 14. 16:47
Válasz erre
A piros belső tényleg jól megy a feketéhez, viszont külsőnek inkább a felsorolt színek közül választottam volna.
z
MrChef 396677 2006. május 14. 16:18
Válasz erre
Zoli, köszi!:-) Majd a végeredményről is dobogk fel képet.
Sokat tököltem, hogy milyen színe legyen: krémszínű, tűzpiros, mentazöld...végül a talonban lévő többi autó orozta el ezeket a színeket, a Chevy-nek maradt a fekete. Ráadásul piros belsőtérrel elég frankó lesz...remélem.
Csillagvadász 396676 2006. május 13. 22:47
Válasz erre
Naná,csk lehet,h Lucaszéke lesz,mert több projekttel párhuzamosan fut szegényke;) Hangulat kell hozzá:))) Képek lesznek:)
Üdv:CSV
Apaka 396675 2006. május 13. 22:37
Válasz erre
OK! Csak még mikroszkópot kellene vennem a bolhapiacon. :)
Viccen kívül, ha nem gond, dobhatnál majd fel képeket a készítésről.
Csillagvadász 396674 2006. május 13. 22:27
Válasz erre
Apaka,legalább kiállíthatjuk közösen, géppárban:)
Apaka 396673 2006. május 13. 22:11
Válasz erre
Csillagvadász!
Sok sikert! De vigyázz, mert ha megtetszik én is nekilátok! :)
Csillagvadász 396672 2006. május 13. 21:56
Válasz erre
Üdv Urak:)
Kicsit megőrültem, nekiálltam a Revell 1:144-es F-5E (korábbi Dragon,nagyon szép)
szétdarabolásának és feljavításának. A tervek szerint nyitva lesz a gépágyútér és a kabin;) A legelső lépésekről csatolnám képeim:)
Üdv:CSV
Tibcsi 396671 2006. május 13. 21:00
Válasz erre
Vadász 396670 2006. május 13. 20:35
Válasz erre
Akor most hátradőlök a székemben, kinyitottam egy üveg borocskát, jöhetnek a fiatalok.
Mától nyúgdíjas vagyok.
Az életmű kész!

Vadász
Corpuschristi 396669 2006. május 13. 20:21
Válasz erre
Szia Vadász

Gratulálok az életművedhez, nagyon szép lett, élőben is tetszett.

Ui.: de azért bagoly mondja verébnek, hogy nagy fejű (Rata)
Zoli 396668 2006. május 13. 18:32
Válasz erre
Nagy kár, hogy ismeretlen. Én a Dako vagy Toko makettre gondoltam, előbbiből egyet már sikerült elcsesznem és selejteznem. Valószínű, hogy majd legközelebb is Dako-t veszek, mert eddig állítólag az a legjobb.
z
Zoli 396667 2006. május 13. 18:32
Válasz erre
Nagy kár, hogy ismeretlen. Én a Dako vagy Toko makettre gondoltam, előbbiből egyet már sikerült elcsesznem és selejteznem. Valószínű, hogy majd legközelebb is Dako-t veszek, mert eddig állítólag az a legjobb.
z
Zoli 396666 2006. május 13. 18:30
Válasz erre
Nekem tetszik a Chevy, még feketén is, bár én valami szolidabb színre fogom fújni.
z
Vadász 396664 2006. május 13. 15:40
Válasz erre
Zoli!
Ismeretlen lengyel vacumos.

Vadász
MrChef 396663 2006. május 13. 15:27
Válasz erre
egesz.jpg méret: 78.9 KB
chassis.jpg méret: 74.7 KB
belter.jpg méret: 67.7 KB
Üdv!

1958-as Chevy Impala darabokban, félkészen. A kasztnira még jó sok csiszolgatás és újrafényezés, a beltérre pedig még egy réteg festék és sok pingálás vár.
Batya 396662 2006. május 13. 10:32
Válasz erre
Gratula!

Élőben Sokkal szebb én tanúsíthatom:)!

Üdv
Batya
Zoli 396661 2006. május 13. 09:03
Válasz erre
Nagyon szép lett a LaGG, melyik makett volt az alap?
z
Vadász 396660 2006. május 13. 07:01
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Lagg-3,25.3 méret: 174.9 KB
lagg-3,25.4 méret: 136 KB
lagg-3,25.5 méret: 131.6 KB
Lagg-3,25.6 méret: 120.1 KB
Lagg-3.25,1 méret: 37.4 KB
Remélem most sikerül.
Vadász
Vadász 396659 2006. május 13. 06:59
Válasz erre
Lagg-3.25,1 méret: 37.4 KB
A többi kép
Vadász 396658 2006. május 13. 06:48
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Ime egy példa a történelmi távlatokon átívelő makettezésre

1987:-ajándékot kaptam egy lengyel barátomtól, egy LaGG-3 lapult a csomagban.
1988 ápr. 1: megszületett a második gyerekünk.
1988. jún. összeépítettem a LaGG törzsét
1989 okt. 23: A csehországi Novy-Bor városában egy makettversenyen ér minket a rendszerváltozás híre.
1989. nov. Levágtam a LaGG szárnyát a centroplán résztől kifele és pótoltam egy HC La-5 FN szárnyával
1989 dec. vettünk egy építési telket
1989 dec. Végre sikerült összetömítenem a szárnyakat
1990. márc. elkezdtük az építkezést
1990. már a vezérsíkok is a helyükön vannak.
1991. elkészült a tető a házon
1991. a jobb oldali szárny a kezemben maradt.
1992 dec. felépült a házunk
1993-1999 folytonosan elpattannak a ragasztások, de nem adom fel
2000 eladtuk a házat és egy másik városba költöztünk
2000. dec. kipakoltam és újra megtaláltam a LaGG-t
2001 felépítettünk egy asztalos műhelyt.
2001. dec. a kabin is felkerült.
2002 elkészült a második házunk és beköltöztünk.
2002.dec felkerültek a futóművek,
2003. feláldoztam egy Jak-9 légcsavart a cél érdekében, a LaGG-é a kosárban landolt.
2004. sikerült új keréktárcsákat vásárolnom a LaGG-ra
2005 júl. A nagyobbik fiam beiratkozott a főiskolára
2005 aug. elkészült a LaGG-3
2005 okt. az ICM hírül adta, hogy 1/48-as LaGG-3-t fog piacra dobni.

Vadász
komppeter 396654 2006. május 11. 20:43
Válasz erre
Huhhh!

Arcátlanul olcsó volt...
Tudta a kedves eladó hogy mit ad el?
Gratula a szerzeményhez.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.