/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Zoli 396731 2006. május 15. 20:47
Válasz erre
Konkrétan melyik MiG-makettről van szó? Mert eddig az YF-23 volt a téma, arról írtam. Talán az Italeri? Ha jól tudom, a Zvezda kiadta MF vezérsíkkal is, a Bilek dobozában meg asszem gyanta vezérsík van.
z
Bundesign 396730 2006. május 15. 19:58
Válasz erre
cstomm 396729 2006. május 15. 19:30
Válasz erre
Szép kis gép!
Kalóz 396728 2006. május 15. 19:14
Válasz erre
YF23_04M2.jpg méret: 164.5 KB
Valahol egyszer már feltette. Ez az Italeri YF-23-asa.
Akos 396727 2006. május 15. 19:13
Válasz erre
Zoli!
A legnagyobb baja a MiG-23-asnak nem az, hogy pozitiv paneles, hanem az, hogy ezek rossz helyen vannak és el is tűnnek, valamint az, hogy nincs kabin, futóakna, hajtómű be- és kiömlő, és külső részletek, valamint a függőleges vezérsík az S verzióé, nekünk meg az MF volt.
Zoli 396725 2006. május 15. 17:14
Válasz erre
Ez is egy szempont! Én is gondolkodok az An-26-on, de közelről már nem tűnt annyira bizalomgerjesztőnek, mint képeken. De egyszer eljön annak az ideje is.
z
Tophatters 396724 2006. május 15. 16:57
Válasz erre
Tudom, csak az már kicsit sok lett volna árban, futóaknák helyett van 72-es An-26 :))
Zoli 396723 2006. május 15. 16:38
Válasz erre
Egész jó, tetszik. Bár a futóaknákat is kicserélhetted volna, ekkora méretnél legalábbis.
z
Tophatters 396722 2006. május 15. 16:05
Válasz erre
DSCF4362.JPG méret: 101.2 KB
DSCF4363.JPG méret: 121 KB
DSCF4366.JPG méret: 101.1 KB
DSCF4367.JPG méret: 107.1 KB
DSCF4368.JPG méret: 107.7 KB
DSCF4361.JPG méret: 286.8 KB
bocsi, a képek lemaradtak!
Tophatters 396721 2006. május 15. 16:02
Válasz erre
Itt van a Cápetim! Ma is csináltam kicsit. A futóaknákat házilag javítottam fel. Ez volt az első makettem melyen ilyen "nagyobb" volumenü házi feljavítást csináltam. A kabin FM Detail, ez az első feljavító készletem. Kíváncsian várom véleményeiteket!
Bundesign 396719 2006. május 15. 14:16
Válasz erre
téleg?:) hát kb tényleg első makettenk jó! mivel fekete műanyag , kezdőknek akár festenie se kell :))
Bombraider 396718 2006. május 15. 14:06
Válasz erre
Szia!
Nekem egy ilyen volt az első makettem:)

üdv:bomb
Bundesign 396717 2006. május 15. 13:34
Válasz erre
hát ja, azért az a jó megoldás valóban.
Zoli 396716 2006. május 15. 13:29
Válasz erre
Nem rossz! Így már más a leányzó fekvése, bár az Academy se túl pontos, egyet már leselejteztem, a következő szerintem Hasegawa lesz.
z
Bundesign 396715 2006. május 15. 13:13
Válasz erre
IMG_8538.jpg méret: 194 KB
IMG_8539.jpg méret: 194.5 KB
IMG_8542.jpg méret: 142.8 KB
azt az f-117 em egy zacskó ropira cseréltem :)) ugyhogy megérte! és votl egy régebbi academim és aketőből épült 1 :)
Zoli 396714 2006. május 15. 12:45
Válasz erre
Szerintem nem vészes az a pár vonal bekarcolása, amúgy elég jó a makett. Bár azt akkoriban nem ellenőriztem, hogy mennyire alakhű, de nem hiszem, hogy nagyobb gondok lennének vele. Egyébként néha muszáj felvállalni a pozitív paneleket, mert egyszerűen nincs más választás. Pl a B-36 tele van egy csomó kisebb-nagyobb kiálló vonallal (kb 1m a fesztávja), de nem valószínű, hogy valamelyik cég kiadna róla egy teljesen új makettet. A panelek mellett szerintem a pontatlanság sokkal nagyobb hiba. Ezért én nem is vettem meg az Italeri F-117-est, inkább költök többet egy Hasegawa-ra, aztán majd teszek bele kiegészítőt, hogy a belseje is szép legyen.
z
Bundesign 396713 2006. május 15. 12:31
Válasz erre
nemláttam még az italeri 23 as kitjét, de viszont a + panelvonalakat rühellem! eleve teljesen érthetetlen! panelvonal, a panelek illeszekedés, egy ,,rés,, erre kiemelkedik. :) nekem egyetleen ilyen gépem van, amin+, egy italeri f-117 de azon szerencséra alig van panel, és mivel az egész fekete, nem zavaró. de az a kit is elég ratyi, alapos feljavításon esett át... kabi q ka, meg stb. és akkor így elmegy.pl a rafalet se vettem meg pedig elg szép gép, de .. megint az hogy nincsenek panelvonalak, csak +minták:)
Zoli 396712 2006. május 15. 12:11
Válasz erre
Szerintem meg nem volt logikus a névváltoztatás. Általában meg szokták tartani azt a nevet, amit a prototípusoknak adnak, itt se kellett volna váltani. Tudom, hogy ez már teljesen más gép, alaposan átépítették, de a típusszám mégis megmaradt.
Az YF-23 nekem a szárnyai miatt is tetszik, és a felület sincs tele dudorokkal, mint a Raptor esetében. Egyébként az Italeri kitje egész tűrhető abból is, bár már elég régi, a felület pozitív paneles, de a fegyverteret elkészítették.
z
warbirds 396711 2006. május 15. 11:18
Válasz erre
Ja, igen a méretarányt elfelejtettem. Joce jól mondja, 1:32-es Trumpi Mig. A Revell félével nem párosult a megrendelt réz...:S
Joce 396710 2006. május 15. 10:33
Válasz erre
Ez egy Trumpeter 1/32-es Mig-21-es?
Bundesign 396709 2006. május 15. 10:29
Válasz erre
Bundesign 396708 2006. május 15. 10:29
Válasz erre
igazad van amúgy! engem is kicsit zavar hogy nem a szolgálatba állított gép, de hát ... ki lehet belőle építeni egyet ami nem annyira demó gép már, szóval én azt csinálom. amúgy a névváltoztatás logikus volt, hiszen ez egy másik repülő! vagyis pontosabban a prototipusoknak atták a ligtnning nevet, és a rendes gépet a tervekktől fogva raptornak hívták. az f23 nekem is bejött, csak aszárnyai anyira nem , kicsit olyan esetlennek tűnik nekem. na sebaj, ha kiadnak egy jobbat, lehet nekivágok annak is, de addig is! jobb mint a semmi! :)
warbirds 396707 2006. május 15. 10:01
Válasz erre
K?p 108.jpg méret: 226.1 KB
K?p 109.jpg méret: 232.9 KB
K?p 110.jpg méret: 263.1 KB
K?p 111.jpg méret: 190.7 KB
Helló! Beszereztem végre egy digit. gépet. Nos nálam ez készül mostanság. Üdv! warbirds
KeyPi 396706 2006. május 15. 09:57
Válasz erre
Szia Vadász!
Jó tudni, hogy más sem kapkodja el az építést! :)
De a képeket elnézve érdemes volt befejezni!
Üdv. KeyPi
Zoli 396705 2006. május 15. 08:53
Válasz erre
Tudom, hogy nem olyan rossz, láttam a kínai másolatát is. Viszont egy új kitet már nem igazán akarok faragni, legfeljebb, ha valami nagyon kuriózum téma, és más nem gyártja. És ha jól emlékszem, ez még az előszériáról készült, szóval inkább várok egy jobb minőségűre, ami már a szolgálatba állított gépeket mintázza. Ne értsd félre a lustaságom, nagyon sok szutyokszart begyűjtöttem már, amit bőven tömíthetek és csiszolhatok, de egy újabb kitnél már elvárom, hogy illeszkedjen is, illetve a nyugaton készülteknél. Pl a Condor MiG-25 makettjét nem ezért vettem meg, és nincs is ezirányú elvárásom iránta. A típus amúgy nem tartozik a kedvenceim közé, csak jobban tetszik, mint a Lightning, bár a névváltoztatást megint csak nem díjaztam. Egyébként én az YF-23 iránt lelkesedtem inkább, szerintem az sokkal szebb!
z
Bundesign 396704 2006. május 14. 23:29
Válasz erre
Zoli. nem olyan rosz ám ez, sőt, elég jó! alakhűségre nagyon szép, jó panelvonalak, meg elégrészletes, meg stb csakhát anyi hogy egy kicsit nehezenilleszkednek a darabok, de lehet azért is mertmostanába csupa japán mkettet csináltam, ami sebészi pontosággal illett össze :) de a réseket simán ki lehet tömíteni, és akkor jó lesz! ha szerete a típust, akkor vágj bele szerintem! a rések 1általán nem gond. ami inkább már zavaró, hogy a törzs alső felső része 2-2 darabból ál, nem úgy mint a lightningná, és egy nagyon nyers vágás illeszekdés van amit nem könnyű szépen eltüntetni! vagyis az nem lenne gond, csak ott sok a panevonal, és ha lecsiszolod akkor mégroszabb. énmár ot tömítettem is meg csiszoltam is , most már kb elmegy ha lefujom. összegezve nem olyan rosz, érdemes nekiálni, az árát megéri. ;)
Tophatters 396703 2006. május 14. 21:31
Válasz erre
Sziasztok!

Én most a Cápetit építem (többek között) az Academy 48-as MF makettjéből. Ma ragasztottam be az FM Detail kabint a törzselsőrészbe, holnap ragasztom a két törzsfelet egymáshoz. Majd rakok fel képeket holnap.
Kisrozi 396702 2006. május 14. 20:14
Válasz erre
van referncia fotód, archiv vagy múzeumi esetleg ? én is építek egyet nem osztanád meg ja szépen kérlek?
Pilota 396701 2006. május 14. 20:10
Válasz erre
PICT0001.JPG méret: 103.2 KB
PICT0002.JPG méret: 129.8 KB
PICT0007.JPG méret: 110.5 KB
PICT0010.JPG méret: 116.3 KB
Kicsit bütyköltem az sdkfz-n, a belső lassan elkészül, és jöhet a festés:)
rcm 396700 2006. május 14. 18:35
Válasz erre
Harold Keck1-.jpg méret: 22.4 KB
Harold Keck-nek hívják a pilótát és elsőre ezt találtam.
Zoli 396699 2006. május 14. 18:25
Válasz erre
A típus a proto-hoz képest kezd tetszeni, de látva a tömítéseket, inkább még várok a vásárlással, hátha lesz egy jobb makett, amiből már a végleges változatot lehet megépíteni. Kíváncsian várom a folytatást.
z
rcm 396698 2006. május 14. 18:22
Válasz erre
Gyurmakoma,ezek után tuti verdát kell építs!:-))Van egy oldal ahol az'50 -es évektől fent van minden:verseny, rajtszám ,versenyző és fotó,ott még utánna nézek hátha kivülröl is találok Neked fotót.
gyurmakoma 396697 2006. május 14. 18:21
Válasz erre
Jók a képek,köszi.
Gyakorlatilag nekem a légszűrő előtt levő tartály /olaj?/ teljesen hiányzik.Legalább eddig nem teláltam még meg :(
Zoli 396696 2006. május 14. 18:21
Válasz erre
getImagecobradoor.jpg méret: 72.4 KB
getImagecobraframe.jpg méret: 76.4 KB
getImagecobrainterior.jpg méret: 90.3 KB
getImagecobrainterior2.jpg méret: 53.3 KB
getImagecobrainterior3.jpg méret: 91.4 KB
getImagecobrainterior4.jpg méret: 66.9 KB
getImagecobratrunk.jpg méret: 58.8 KB
getImagecobratrunk2.jpg méret: 55.7 KB
És talán ezeknek is hasznát veszed.
z
Zoli 396695 2006. május 14. 18:18
Válasz erre
getImagecobraengine.jpg méret: 83.1 KB
getImagecobraengine2.jpg méret: 64 KB
getImagecobraengine3.jpg méret: 58.7 KB
getImagecobraengine4.jpg méret: 52.6 KB
getImagecobraengine5.jpg méret: 90.6 KB
Hírtelenjében ennyit találtam.
z
gyurmakoma 396694 2006. május 14. 18:14
Válasz erre
És a legközelebbi verda amit találtam az a 10 es rajtszámú meg a 3-as volt :)
határeset..
rcm 396693 2006. május 14. 18:12
Válasz erre
7.0 liter,427 V8, 0-100 4 másodperc,S/C(Semi/Competition).ennyi adat van a papíron.
Segít valamit?
Bundesign 396692 2006. május 14. 18:01
Válasz erre
IMG_8532.jpg méret: 193.4 KB
IMG_8533.jpg méret: 158.8 KB
IMG_8534.jpg méret: 188.6 KB
IMG_8535.jpg méret: 205 KB
jó lesz Gyurmakoma, imádom ezt a vasat :) nekem meg kész az X, és most elkeztem egy új cuccot, 1:72 italeri f 22 raptort. a kit elég szép, de nekem valahogy olyan semmi se passzol semmihez... ugyhogy most ösze van dobva a törzs, meg kicsit csiszolva, és minnyárt tömítek még mert hatalmas résyek vannak, és még fel se raktam mindnet rá :S de amúgy téleg nem rosz kit, szép madár lesz ő :) a pilótafülke gomjai kissé kautiksnak látszanak, de a valóságban jók, csak a kép túl lentről készült, meg hát 100x os nagyítás :))
Zoli 396691 2006. május 14. 17:59
Válasz erre
Gyurmakoma, a motor típusa nincs rajta a készlet valamelyik darabján? Úgy egyszerűbb lenne. Egyébként eddig tetszik, bár a zöld kicsit világosnak tűnik.
z
gyurmakoma 396690 2006. május 14. 17:26
Válasz erre
nanáá!!Megköszönném..
igazából a motorral vagyok bajban,mert legalább 3 fajtát találtam már hozzá,elég nagy külömbségekkel.Meg hát jó lenne bármilyen eredeti fotó is..
rcm 396689 2006. május 14. 17:24
Válasz erre
1965 SCCA bajnokság.Nézzek róla fotókat Neked?
gyurmakoma 396688 2006. május 14. 17:19
Válasz erre
Shelby Cobra 427 004.jpg méret: 85.5 KB
ez a leirás,de nem vagyok jó angolos..
gyurmakoma 396687 2006. május 14. 17:17
Válasz erre
112-2828l.jpg méret: 76.8 KB
ez lesz elvileg
rcm 396686 2006. május 14. 17:16
Válasz erre
Semmi?Az sem hogy ki ment vele és melyik versenyen?
gyurmakoma 396685 2006. május 14. 17:15
Válasz erre
Gyakorlatilag nincs..
De eh..én balga rosszul irtam.A 11 es a kék,fehér csikkal.
A zöld, a 2 es számú autó
rcm 396684 2006. május 14. 17:12
Válasz erre
Az AC Cobrából és a Shelby Cobrából rengeteg ment a verseny pályákon és agyonütött mindenkit.Simán létezhetett ez a verzió is de lehet hogy a Revell grafikusai találták ki.Az összerakási rajzon szokott lenni néha egy kis ismertető ,nincs ott leírva valami konkrétabb dolog?
gyurmakoma 396683 2006. május 14. 17:09
Válasz erre
kap dekort.A revell dobozán látható 11 es -t kapja meg.nekem az tetszik,bár nem tudom,hogy létezett e az a kocsi,ugyanis semmi infót nem találtam róla
rcm 396682 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Szia,alakul!A szine elsőre kicsit furcsa a sokszor látott és ezért megszokott kék-fehér és fehér-kék szinezés után de nem rossz.Egyszinű marad vagy dekort kap?
gyurmakoma 396681 2006. május 14. 17:07
Válasz erre
Bársonypor???
Arra a flokkolásra vagy mire gondolsz?
Bombraider 396680 2006. május 14. 17:06
Válasz erre
Szia!
Jó lesz!
Kárpitozást megpróbálhatnád azzal a bársonyporral vagy mivel. Sztem elég élethű.
Kérdezd a kamejonosokat,vagy barackdr-t.

üdv:bomb
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.