<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Corpuschristi | Adatlap | 397113 | 2006. június 16. 09:00 | ![]() | |
IRon | Adatlap | 397112 | 2006. június 16. 08:43 | ![]() | |
Sziasztok! Ehhez az aluminium témához óvatosan csak annyit mondanék hogy nekem pl alu a bicajvázam, és van rajta kopás rendesen évek óta megvan, a telet letekarás nélül most is kinnt töltötte az erkélyen. OK nem verte az eső de kinnt volt a szabadban, semmi korrozio nem látható rajta... ezenkívül egyszer sikerült elrepesztenem az ülés alatti varratnál, igy ott ujrahegesztették ezért ott festék is leégett egy darabon, az is kb egy évig ugy volt mielőtt találtam javitó szint... semmi baja nem volt. A másik dolog a véleményem a rozsdás kiégett makettekről: nagyon sokan csináltak már ilyen témájú járműveket, kb nem volt 2 egyforma sem szinben sem állpotban, és ha megnézzük a valőságban se nagyon kad két egyforma. A valóság olyan dolgokat is tud produkálni ami egy maketten megjelenítve pontos háttérinfó nélkül simán közfelháborodást és kifütyülés eredményezne. Szóval az én célom csupán annyi hogy egy ránészésre szép és élethű makettet készítsek, amire ráillik a valóság egy verziója. Ezenkívül persze nem baj az se ha sokaknak tetszik. :) IRon | |||||
Kalóz | Adatlap | 397111 | 2006. június 16. 07:38 | ![]() | |
Hali! Ezeket az információkat én is ismerem, a megjegyzésem nem erről szólt! Hogy elvonatkoztassunk az autóktól, a gondom a következő: Veszünk két acéllemezt (egyszerűbben, de pontatlanul vaslemezt), ugyanabból a minőségből. Az egyiket lealapozzuk, lefestjük stb., úgy ahogy illik. A másikat meg úgy hagyjuk mindenféle bevonat nélkül, majd kint hagyjuk őket a szabadban. Látszólag a védett lemez tovább kéne bírja, de nem mindig ez a helyzet!!! Na, ez a gondom :) (Mellesleg a Zsigulik anyagminősége nem a legjobb, és ráadásul még galvanizálva sem voltak. Mégis nem egyet láttam, amik hót kopottak voltak, de a festékhiány területén a lemez csak felületi rozsdát kapott, nem lukadt át, ellentétben azokkal, amik szépen le voltak kezelve. És az alumínium bizony keményen rozsdáll (oxidálódik)! Öt-hat év kültéri állás után seperni lehet róla az oxidréteget, hacsak nem volt előtte eloxálva. Az autók alumínium alkatrészeiben - kilincsek, lámpakeretek stb. - pedig aranyos, olyan milliméteres furatok vannak, mintha drótféreg rágta volna bele magát. Ha valakit érdekel, tudok róla csinálni képeket). Bendeguz! A zink vagy magyarosan cink magyar neve a horgany! És nem régiesebben, hanem magyarul! Ráadásul sokan még keverik is a horgonnyal, ami ugye egészen mást jelent! Üdv: Kalóz | |||||
Bendeguz | Adatlap | 397110 | 2006. június 16. 00:14 | ![]() | |
valszeg azért, mert a karosszériaa elemek galvanizálva vannak, azaz kapnak egy zink(régiesebben horgany) bevonatot, ami védi a cuccost, lásd ereszcsatorna...ami ha jól van megcsinálva két évig csillog, akkor kezd bemattulni és akkor festheted le, de ha nem is fested, akkor is kb tíz évig azon nem volna szabad rozsdának megjelenni, merthogy az eső, meg az időjárás(főleg a hőtágulás) következtében kb ennyi idő, mire "eljut az idő vas fog a vashoz", de ellenben, ha levágsz egy csíkot ebből a lemezből és hanyagul kintfelejted, nem kell neki egy hnap se és mér rozsdállik is, mert ott már közvetlen éri az vasat. Nos ugyanez a helyzet az autóval, amíg csak a festék hullik le, addig nincs gond, de ha már sérül a galvanizálás(és miértisne sérülne teszemazt egy karambolnál), akkor ott bíz megindul a korrózió | |||||
Bundesign | Adatlap | 397109 | 2006. június 16. 00:03 | ![]() | |
van 1 kasznis ismerősöm, és ő a multkor magyarázott dolgokat. pl szerinte az aluminium roszabb mint a vas, mert oxidálódik nagyon gyorsan, és sokkal nehezebb alu autón elemet cserélni (szerinte) . a legttöbb elem gyárilag le van kezelve valami lakkszerű ellenálló anyaggal, azért van az ha egy autón az új elem még nincs lefestve semmienre, akkor se kezd el (egyből ) rohadni, amúgy meg ah egy jó autófényező megcsinálja minőségi anyagokkal, most már majdnem a gyári festés elérhető, és nem fog neked soha lepattogni, csak ha már a gyári is pattogna... | |||||
Zoli | Adatlap | 397108 | 2006. június 15. 23:05 | ![]() | |
Tudom, hogy nem nekem címezted, de azért reagálok rá, ha nem veszed zokon. Na szóval hogy a témára térjek, az eltérő anyagok eltérően állnak ellen a korróziónak. Néhányuk (pl alu) nagyon ellenállóak és nedves környezetben se korrodálódnak, de ez függ a hőmérséklettől, páratartalomtól, hogy mennyire indult meg a rozsdásodás stb. Ezen anyagokon csak felületi korrózió jelentkezik, ez az új réteg meggátolja, hogy az anyag belső rétegei is rozsdásodjanak, és így nem fognak átrohadni. De a legtöbb fém nagyon érzékeny a korrózióra, ezért ha nincs megfelelően védve a felület, gyorsan megindul rajta a rozsda, tömören ennyi lenne. z | |||||
Kalóz | Adatlap | 397107 | 2006. június 15. 22:45 | ![]() | |
Engem egy dolog szokott csodálkozásra bírni: Ha kijavítasz egy karosszériát és lefested a legjobb technológia szerint, pár éven belül biztosan megindul a festés, sőt a lemez is átlyukad. Ugyanakkor nemegyszer látok autókat, amiken abszolúte nincs egyes helyeken festék évek óta, és éppen csak felületi rozsda van rajta. Na, ez hogy műxik? | |||||
Bundesign | Adatlap | 397106 | 2006. június 15. 22:09 | ![]() | |
igen, ez így van, a rozsdásodás 100000 dologtól függ! ezt amúgy nem a t 34 kapcsán írtam, csak amolyan tényként :) | |||||
Zoli | Adatlap | 397105 | 2006. június 15. 21:45 | ![]() | |
Természetesen a klíma se mindegy, de akkor már az alapanyagokba is el kéne mélyedni, mert mindegyiknek más a korrodálással szembeni ellenállása, az ötvözetekről nem is beszélve. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 397104 | 2006. június 15. 21:06 | ![]() | |
de amúgy attól függ hol van, milyen az időjárás az adott évbe, mennyire védett helyen stb. én láttam már vaslemezt 1 év alatt úgy elrohadni hogy cserélni kell, míg máshol 1 év alatt csak felületi kis rozsdika lett. és az ausztriai hegyekbe, alpokba 1 év alatt akár nagyon is megrozsdásodhat. de persze ez csak 1 eshetőség:) | |||||
IRon | Adatlap | 397103 | 2006. június 15. 20:20 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 397102 | 2006. június 15. 20:05 | ![]() | |
Nekem igazából a Famo-nak a színe se tetszett, bár nem tudom miért, valahogy nem találtam természetesnek. Egyébként mielőtt olyanra festenéd, vedd figyelembe, hogy az kb 50 évnyi rozsdát kapott, Te meg 1 évet írtál. z | |||||
IRon | Adatlap | 397101 | 2006. június 15. 14:19 | ![]() | |
sziasztok! köszi a tippeket! a PM-es T-34 cikk alapján dolgoztam belül és kivül is nagyrészt, valamint meg van a MIG könyve is, de a Famo cikkről elfelejtkeztem, köszi a figyelemfelhívást mindjárt meg is nézem mert azon tényleg jó öreg rozsda van. Ezenkívül épp most voltam kinnt a közelben lévő kisebb vasútállomás elhagyott részén és rozsdát fotóztam... volt belőle példa szép számmal. Plussz egy leharcolt markoló is állt a közelben azt is körbelőttem ha már ott vagyok. a látottak alapján abszolút látom hogy sokkal sötéttebbre kell vennem az árnyalatot, ahogy ti is irtátok és változatossabb rozsda szineket kell használnom. szóval folyt köv... köszi mindenkinek az építő hozzászólásokat IRon | |||||
MrChef | Adatlap | 397100 | 2006. június 15. 13:42 | ![]() | |
Jól jártak, akik benne ültek a tankban... | |||||
cstomm | Adatlap | 397099 | 2006. június 15. 13:35 | ![]() | |
Köszi Archy! Erre gondoltam! | |||||
Archy | Adatlap | 397098 | 2006. június 15. 13:34 | ![]() | |
Stug:www.missing-lynx.com/articles/german/jbvstug/jbvstug.htm Iron! Állat. Szerintem azért nem vagy kibékülve vele, mert a rozsdaszín nem elég változatos. Úgyértem, hogy a rozsda több árnyalatát is használd, világosabbakat főleg, de néhol lehet egészen sötét színt is. Szerintem ez sokat dobna rajta. Bár ezt a képek alapján mondom, és a képek (főleg a rozsda színnél) sokat csalnak, ezt tapasztaltam Batya 34-esének nézegetése közben is. Sok sikert! Áron | |||||
cstomm | Adatlap | 397097 | 2006. június 15. 13:13 | ![]() | |
Atlasz! Köszi! Erre gondoltam IRon számára! Volt még egy két részre szedett cikksorozat is a "használt T-34-es festése" vagy valami ilyesmi. Abban is voltak ötletek, koszolás, kopás, rozsda ésatöbbi képekkel illusztrálva. De a legjobb szerintem az elhagyott Famo tréler cikke! Ez ide vágna IRonnak, mert nagyjából hasonló a téma, csak nem T-34, hanem Famo. Egy évek óta rozsdásodó, szanaszét szedett Famo-t mutattak be. A kilôt Stug cikke is jó lenne, mert ott is volt rozsda, kilôvés, s elég jól nézett ki (szintén PM). Sok sikert továbbra is! Üdv. CsTom | |||||
atlasz | Adatlap | 397096 | 2006. június 15. 12:53 | ![]() | |
IRon! Tehetsz rá még több sötétkék foltot.(ne vidd túlzásba) Pl.:PM 2005/4 , K.O.T-34 Üdv:Atlasz | |||||
Zoli | Adatlap | 397095 | 2006. június 15. 12:41 | ![]() | |
Szasz IRon! Tényleg nagyon szép, de egyetértek CsTomm-mal, nekem a színekkel is baj van, mintha álcafestést csináltál volna vagy talán az a gond, hogy a rozsda különböző színei élesebben elkülönülnek vagy nem tudom, valamit még próbálj vele kezdeni, mert egyébként állat. z | |||||
cstomm | Adatlap | 397094 | 2006. június 15. 12:05 | ![]() | |
IRon! Én nem vagyok profi, de egy két dolgot tudok csak mondani. Kicsit plasztikus a dolog, nem igazán jön ki számomra a "használtság". Kopásokat, karcokat is tehetné rá + még szárazecsetelés. Valamelyik PM-ben Miguel Jimenez cikkében volt egy két jó ötlet az ilyen rozsdás, használt járm?vek készítéséhez. De teccik! Nagyon jó lesz! Várom a végeredményt! Üdv. CsTom | |||||
IRon | Adatlap | 397093 | 2006. június 15. 11:51 | ![]() | |
Itt tartok, még nincs kész, de közel már a vége, azonban valahogy nem vagyok teljesen kibékülve vele... ha láttok vmit ami nem ok vagy javaslat ami kellene még rá kérlek irjátok meg maga a roncs EGY ÉVE rozsdásodik a szabadban, az ausztriai hegyes dombos vidéken (1946 nyár) üdv IRon | |||||
xcraft | Adatlap | 397092 | 2006. június 14. 23:26 | ![]() | |
A-12 Folytatás 1.kép A futóaknák sem illeszkednek tökéletesen, (se a fő, se az orr) ezért itt is tömíteni kell, de óvatosan, az aknában lévő bordák között nem öröm a csiszolás. Én különben is az építés leginkább idegőrlő részének tartom a tömítés-csiszolás gyakran 3-4 szer megismétlődő ciklusát. 2. kép Mivel a gép felülete elég nagy, és emellett meglehetősen vékony, puha az anyag, összeragasztás után könnyen benyomható maradna. Ezért hulladék sztirol lapokból merevítést ragasztottam bele. 3. A képen a törzset a szárny felé lezáró lap látszik, amint az öntőcsonkot levágom róla. Ez nagyon vékony volt, nem kellett lecsiszolni, így egyszerűbb. A makett lehetőséget biztosít a szárnyak felhajtott állapotban való bemutatására, végtére is ez egy hordozófedélzeti támadógép lett volna. Ehhez komplett felhajtómechanizmust kapunk, ha ezt választjuk a lezárólapokat pontosan kell ragasztani és tömíteni. 4.kép A műgyanta makettek a fröccsöntötthöz képest hajlamosabbak fenékre billenni( a gyanta sűrűbb, nehezebb anyag), ezért az orrba tegyünk súlyt, még ha nem is írják az útmutatóban. Ez itt egy 10g-os horgászólom pillanatragasztó, bikarbóna keverékével beragasztva. Még valami: eszünkbe se jusson gyurmával beragasztani a súlyt! Ez évek múlva jelent problémát, a lakás hőingadozásai miatt valami zsíros, olajos lé folyhat ki az illesztési réseknél, vagy ahol tud. 5. kép Belső ragasztás képe, a szárny-törzs átmenet lezárólapjánál. 6.kép Egy műgyanta törzs összeragasztása nem a legegyszerűbb feladat, és ennek nehézsége a méret növekedésével arányos. Először két három, könnyen pozicionálható pontot ragasszunk össze, a többit nyugodtan hagyjuk egyenlőre szétállni. Itt az orrcsúcs, (és nem látszik ugyan, a főfutóakna felső része a felső törzzsel) lett ez a három pont. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397091 | 2006. június 14. 22:05 | ![]() | |
lehetséges, képek alapján csináltam, de majd kissé visszább veszem, meg majd kitöltöm kütyükékkel, és akkro nem lesz ekkora:) | |||||
ati27 | Adatlap | 397090 | 2006. június 14. 21:04 | ![]() | |
Xcraft! Amikor inditottam a topicot, ilyen leírásokra gondoltam. Nagyon jó, hogy leírod, hogy egy nem "tömegterméket-technológiát" hogyan kell alkalmazni. A tömegtermék-tömegtechnológia most nem leszólás akart lenni... | |||||
xcraft | Adatlap | 397089 | 2006. június 14. 20:21 | ![]() | |
6.kép A műgyantánál nagyon fontos aszárazpróba, a pillanatragasztó használata miatt. 7.kép Ennyi pénzért ennyi jár.. Az alkatrész sarkaink lecsiszolásával javíthatunk a helyzeten, de ilyen esetben nem ússzuk meg a tömítést. 8.kép A kabinteknő fölül is jócskán tömítendő a tamya putty alatt pillanatragasztó látszik. 9.kép A belső felületeken nem az esztétikum dominál, itt erős kötéseket kell létrehozni. A nagy mennyiségben felvitt pillanatragasztóba szódabikarbónát szórok, ez besűríti a ragasztót, a felületét azonnal megköti, belül csak 10-15 perc múlva lesz kikeményedve. Szerkezete a műgyantához hasonlít. 10.kép Ezért ne használjunk mélyebb árkok tömítésére tisztán puttyt! A beszívódás a látszólag simára csiszolt, lefestett maketten is előjöhet – elő is jön – akár fél egy év múlva is! Zoli! teljesen eltüntettem, majd meglátod. A gyantamakettek tömítése egyébként nem túl nehéz, az igazi probléma a felületen lévő milliónyi apró légbuborék, de ezt később. | |||||
Zoli | Adatlap | 397088 | 2006. június 14. 20:03 | ![]() | |
Hát az a rés gondolkodó ejtett, ha rászánom magam, inkább majd az Aningrand kitet fogom beszerezni valahogy. z | |||||
xcraft | Adatlap | 397087 | 2006. június 14. 19:53 | ![]() | |
Folytatom az A-12 építését. 1.kép Túlcsiszoltam a főfutót, ezt később kipótolom, és miniplexben megpörgetve csiszolom kör keresztmetszetűre. 2.kép Az öntési pontatlanságok, túlfolyások eltüntetésére a fogászati maró a leg alkalmasabb, itt közönséges acél marót használok alacsony fordulaton. 3.kép Fogpiszkálóval hordom fel a pillanatragasztót az – előzőleg csak a pozicionálás miatt két ponton megfogatott- kabinteknő köré. 4.kép A még folyékony pillanatragasztót papírlap élével dolgozom be a résekbe, ennek később tömítő szerepe is lesz. 5.kép A szárazpróbánál jól látszik, még sokat kell lecsiszolni az orrfutó és a kabinteknő belső felületéből. Átszakítani azért nem kell.. | |||||
Zoli | Adatlap | 397086 | 2006. június 14. 19:22 | ![]() | |
Kicsit mintha túlzásba vitted volna a mélyítést a főfutóknál. Azok fektetve vannak behúzott állapotban, és azért ennyire nem vastagok szerintem. Egyébként nem rossz. z | |||||
Csoder | Adatlap | 397085 | 2006. június 14. 19:11 | ![]() | |
Ajajj, ez szomorú... nagyon szomorú. :( Tőr a makettező szívébe. Mielőbbi lelki felépülést Kisrozi. Nekem eddig a legnagyobb megpróbáltatásom az volt, mikor a shermanom antennája beakadt a pulóverembe. Azóta meztelenül makettezek. (Ez nem igaz, csak "re" xcraft poénjára :D) Üdv. Csoder | |||||
Bundesign | Adatlap | 397084 | 2006. június 14. 18:40 | ![]() | |
igen, ez így van! amúgy csak azt akartam még mondani, hog yén szeretm a kisérleti gépeket, de elöbb megakarom csinálni újra a ,, sablon ,, gépeket, mint pl a hornet, mert elkezdtem selejtezni a régi maketteim, és na, szóval érted! :) amúgy az én ,,kisérleti,, kedvenceim a világháborús németek | |||||
xcraft | Adatlap | 397083 | 2006. június 14. 18:31 | ![]() | |
Kisrozi! Ez maga a BORZALOM! Nekem egyszer a macskám szétrágot egy jobb főfutószárat. Azóta kutyát tartok. (Ez nem igaz állatvédők kíméljenek.) | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397082 | 2006. június 14. 18:25 | ![]() | |
Hát fiúk tegnap éjfélkor megérkeztem Münchenből , és az előszobában egy halom törött makett fogadott. Rögtön rájöttem hogy az enyémek mind.Hát a polc amiből még kettő van , és kb 50 kg könyvet tart, megadtam magát kb fél kiló makett alatt. Hát a harckocsik nehezen repűlnek , de szét annál inkább.Két Tiger 1 egy ful pöpec SDKFZ222, 2 Sherman és sok sok alkatrész. Lenullázva. Megpróbálom megmenteni amit lehet de sok alkatrészt nem találok , mert 2-3 gyüjtő is kidölt, így nagy a kavarodás.A JPZ IV az asztalaon volt , a Tiger alu dobozzal, ezek uszták meg.Két fetékszoró doboza raptyára, remélem a pisztolyok működnek. Valahogy most nncs kedvem nekiállni | |||||
xcraft | Adatlap | 397081 | 2006. június 14. 18:25 | ![]() | |
Bombraider Kösszi, nem is néztem, a szokás nagy úr. Ott lézengtem volna egyedül. warbirds! Az előbb butaságot írtam, nem a fabulisnál, A REPLICA- ban kell keresni MPM-et és Planetet,- a határidők nem változnak. | |||||
Bombraider | Adatlap | 397080 | 2006. június 14. 18:20 | ![]() | |
Szia! Gárdony az idén Velence! Ne hogy rossz helyre menj:) üdv:bomb | |||||
xcraft | Adatlap | 397079 | 2006. június 14. 18:12 | ![]() | |
Bundesign Szép lesz amit csinálsz, és igazad van, nem is csinálhatja, szeretheti mindenki ugyanazt, különben elég sivár lenne pl: egy kiállítás. | |||||
xcraft | Adatlap | 397078 | 2006. június 14. 18:09 | ![]() | |
warbirds Erről a Szücs-Kiss Bt. -ről nem tudok, pedig hallottam már, vagy láttam valamelyik makettes cuccomon. Mintha valóban iportőrként rémlenének.. Ez miatt ha működnek akkor a boltokban ott kell lenie a termékeknek. Amit itthon megkaphatsz azok az MPM és Planet Models kitek, Pesten a FABULISNÁL - épp az előbb elégedetlenkedtünk velük MrChef- fel a " KÜLFÖLDI RENDELÉS" top. on. De behozzák, csak soká. Elérhető még TAMYA X-1, és HASEGAWA x-29, de inkább szerencse mint pénz kérdése. Ha behozatsz valamit tényleg gond, hogy a POSTA költsége az ár felét is kiteheti! Amit írok az 1/72-re vonatkozik, mást nem építek. Még valami: Gárdonyba viszek eladó X-eket, de az áruk, főleg a minőséghez képest elég vad. Csak megszállottaknak | |||||
Bundesign | Adatlap | 397077 | 2006. június 14. 17:57 | ![]() | |
| |||||
Zoli | Adatlap | 397076 | 2006. június 14. 17:03 | ![]() | |
Azt nem tudtam, hogy Hong Kongban készülnek, csak a neten szoktam nézegeti róluk a review-kat, mert tetszenek nekem is (mármint aminek még repülő formája van). z | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 397075 | 2006. június 14. 16:58 | ![]() | |
Hali! Akit érdekel az 1/72-es Revell U-Boot épülése,az nézzen be a Tengeralattjárók topikba! | |||||
warbirds | Adatlap | 397074 | 2006. június 14. 16:45 | ![]() | |
Xcraft! Köszi, én a Planet Models honlapját ismertem, ezeket még nem. Arról tudsz valamit, hogy az MPM oldalán a disztribútoroknál feltüntetett Szűcs-Kis bt. működhet-e? Mert onnan is lehetne elvileg beszerezni pár ilyen különlegességet. De sajna először a "Spórolás hadművelet" következik... :( | |||||
xcraft | Adatlap | 397073 | 2006. június 14. 15:45 | ![]() | |
warbirds! és mindeki aki már nem csak F-16-ot akar építeni. (Semmi gond az F-16-tal, szép vonalú, hálás makettéma, csúcs kitek, rengeteg irodalom, komoly feljavítók. De ezek - lehet csak nekem - érdekesebbek) Egy pár link amin extra dolgok vannak. Mindegyiktől rendeltem, megbízhatóak, Mivel manufaktúrák, a tulajjal állsz kapcsolatban, nagyon közvetlenek. -Nyugati mentalitás- bár mintha Ukrajna nem nyugat lenne... Lásd még a 797-et www.lonewulfmodels.co.uk/index.php www.unicraftmodels.com/ www.mach2.fr/ | |||||
xcraft | Adatlap | 397072 | 2006. június 14. 15:28 | ![]() | |
Warbirds! Gyakorlatilag igen. Egy két ritkaság itthon is van, de 90% -ban rendelni kell X. | |||||
IRon | Adatlap | 397071 | 2006. június 14. 15:28 | ![]() | |
Corpuschristi! Csak ismételni tudom magam várom a végét... ;) az épület is nagyon jó lesz sztem, nem gond egyáltalán hogy nem túl diszes... IRon | |||||
warbirds | Adatlap | 397070 | 2006. június 14. 15:26 | ![]() | |
Hol lehet ilyen makettet beszerezni? Csak külföldről? | |||||
xcraft | Adatlap | 397069 | 2006. június 14. 15:24 | ![]() | |
Zoli! Az amerikai makett nem amerikai, ott csak újracsomagolják. Az eredetije Hong-Kong -ban készül, és az ANIGRAND MODELCRAFTSWORK készíti. Az egyébként szerintem szebb, egyrészt a fegyverek, másrészt a hajtóműkiömlő miat. Neten rendelhető, nem drágább mint ez, csak én MÓVÁRON megláttam egyik ( nem magyar) kereskedőnél és muszáj volt megvenni. Itt egy link az ANIGRANDHOZ, olyanokat láthattok amiről még az sem hallott, aki 100 éve foglalkozik makettezéssel. Ha rendelni akartok és nem megy szóljatok. www.anigrand.com/ | |||||
Zoli | Adatlap | 397068 | 2006. június 14. 14:52 | ![]() | |
Na erre voltam kíváncsi, köszi a képeket. Eddig még csak az amerikai kitet láttam, abban voltak fegyverterek is, de arra nem emlékszem már, hogy ehhez képest jobb vagy rosszabb makett. Egyébként meglepően jól néz ki, nekem is van egy Planet makettem, de az szörnyű ehhez képest... z | |||||
xcraft | Adatlap | 397067 | 2006. június 14. 14:23 | ![]() | |
Folytatom az írást, csak tegnap a képek feltöltése közben már másodszor szállt el a kapcsolat, be kellet nyugtatóznom magamat. Zoli, ati27 ! Ami költségtúllépés összegét illeti az nem túlzás, van egy bírósági jegyzőkönyv másolat nálam - McDonnell Douglas/General Dynamics kontra USA- amiben leírják. A címe: Ki okozta az A-12 halálát? Az, hogy az eredete visszanyúlik a Hortenhez, vagy a Lipisch- hez az könnyen lehet, szerintem mind a nai napig a WWII- es német kutatásokból élnek sokan. És igen megvettem, de otthon nem reklámoztam, nehogy nekem is tárgyalásra kelljen járnom. A makett PLANET MODELS 1/72 Műgyanta A-12 AVENGER II. Tudom, hogy van "mi van a dobozban" rovat is, de tettem ide pár képet, ide tartozik, légyszi MAKETT hagyjátok benne. A műgyanta maketteket mossuk le mert a gyártás során szilikonolaj rakódik rájuk. Az öntőcsonkokat először lefűrészelem, ezután durva 150-es vízpapírral lecsiszolom, ami egy üveg lapra van ragasztva. Kell a durva papír mert különben nem haladunk. A száraz csiszolóvászon és a normál- nem gyémántporos - reszelő eltömődik a gyantától, ne kísérletezzetek vele. Az üregeket az öntéstechnológia miatt hártyaszerű sorja boríthatja, ezt orvosi, BB523 számú szikepengével vágom le. pár kép az építésről: | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397066 | 2006. június 14. 10:47 | ![]() | |
Aszonta mút év móváron, hogy joj lessz a lator pelota amit ottand vett. Oszt most nílonbidon pirgálással tartja be kend-tök a kőtekezési tílalmat. Soká lesz még Mág Focker. Ui.: elnézést mindenkitől a nem ide tartozó hozzászólásért. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 397065 | 2006. június 14. 10:09 | ![]() | |
Corpuschristi! Mire az 1/32-es orosz pilótámat a Rata mellé állíthatom talán kész lesz. Varjú bácsi | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397064 | 2006. június 14. 09:20 | ![]() | |
Hát le a kalappal előted. Én nem biztos, hogy nem vágtam volna bele. De be is fejezed? Fél kész kategóriában tarolnál azt tudod!!! Jövöre csinálunk neked egy Varjasi kategóriát. Meg csinálunk neked egy igazi doboz kategóriát, aztán a család imáiba fog minket foglalni, hogy a lakásban kétszer annyi hely van. Legalább egy hétvégére, de kis öröm is öröm. És mi szeretünk az embereknek örömet szerezni, Te meg hosszú évek után haza vihetsz egy díjat. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nos a kiégett vas függőleges részén sötét mogyoró illetve kékes szürke színüre, mig a vizszintes részén élénk narancs és okker színekre ég meg.
Ha pedig a tárgy egy csapadékban gazdag vidéken van, azokon a részeken ahol meg állhat a víz ott élénk friss rozsda keletkezik.
Ja igen és a szabadban por is van, ezt sem árt megjeleníteni.
A képen egy több hetes kiégett vas látható.