<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
dönö | Adatlap | 397540 | 2006. július 12. 10:19 | ||
xcraft | Adatlap | 397539 | 2006. július 11. 22:15 | ||
Bocs, látom a kétnyelvűhöz raktad a linket. | |||||
xcraft | Adatlap | 397538 | 2006. július 11. 22:14 | ||
Igen, ez egy nagyon penge lap a "székekhez", valahol egy fordítás is van hozzá (angolra) mert alapvetően olaszul? vannak a szinek megadva rajta. X. | |||||
G-cart | Adatlap | 397537 | 2006. július 11. 22:07 | ||
Sziasztok! Ha ismeritek, akkor bocs, ha nem, akkor használjátok egészséggel: www.seatejectcolor.com/seat/sedili/ditte/aces/f15.htm Üdv: G'cart | |||||
Bundesign | Adatlap | 397536 | 2006. július 11. 21:50 | ||
igazad van, rákerestem én is, és tényleg. na nembaj, nem is nagon figyeltem, hogy van fekete is, de jó tudni. lehet azért mert f 15 öm nincs, (nem is tudom mér) van 1 félkész f 22őm, de az űlésével még nemigen foglalkoztam, de most nem is fogok, félre van téve. az aktuális f 16 omon meg szürke, bordó hevederekkel B | |||||
xcraft | Adatlap | 397535 | 2006. július 11. 21:47 | ||
Ja, lemaradt. Az indítókarok helyzete is eltérő az ACESII modifikációk között, vagy a térdeknél kétoldalt( A-10, F-15 ) vagy a lábak között elől középen (f-16, A-12 ) X. | |||||
xcraft | Adatlap | 397534 | 2006. július 11. 21:43 | ||
Bundesign! van szürke is, fekete is, nem látom mitől függ. F-16, B-2, szürke, F-15, F-22, A-12 fekete képek alapján. Érdemes eredeti kabinfotót keresni a neten, és ez alapján dolgozni, lehet, hogy egy típuson belül van ilyen is, olyan is. Az üléspárnák, hátpárnák is többfélék, feketétől az olive drabon át, a zöld különböző árnyalatai. Hevederek: ugyan ez szürke a legjellemzőb, de kék, barnás is előfordul. Tehát nem lehet általánosítani. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397533 | 2006. július 11. 21:31 | ||
baromi jó! amúgy általában nem szűrke? | |||||
xcraft | Adatlap | 397532 | 2006. július 11. 20:58 | ||
Az A-12 ACESII -je elkészült. (elég lassan) 1-1/1 a festékeket kinyitás után egy ronggyal mindíg megtörlöm, így elkerülhető a nehézkes nyitás. Kivenni egy pálcával, ecsettel szoktam, de láttam olyat is, hogy egyszerűen kiöntik, ízlés dolga. 1/2-1/3 A szárazecseteléshez használt kisméretű szőrecset, mikor már elhasználódott és nagyon bolyhos, erre a célra még remekül felhasználható, csak le kell vágni egyenesre. A másik képen a vékony ecsetek, amikkel a pontszerű dolgokat kenem. A fekete szőrecset, a két alsó jó minőségű szintetikus. Ezek jobban bírják a hígítókat, tovább maradnak használhatóak. 1/4-1/5 Akril festés, a keverék sűrűbb, mint a fújásnál használt fekete. 1/6 kikent színminták, így fotó alapján könnyebb kiválasztani a megfelelőt. 1/7 A kis részletekhez előszeretettel használok művészolajat, sokkal precizebben kezelhető minden makettfestéknél, és nem akar az ecsetbe száradni. Hátránya is van, a száradási ideje több nap, én 3 napig szoktam hagyni. A biztonsági övek is így vannak festve, csak szürkével. 1/8-1/10 A kész ACESII, a fémszínű részeket( csatok ) csak lakkozás után festem. A gép gyári állapotú lesz, az ülés minimálisan van szárazecsetelve RLM66 sötétszürkével, csak azért, hogy az apró részletek kijöjjenek, a fotókon nem is látni. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 397531 | 2006. július 11. 20:34 | ||
MrChef! Nagyon mutatós a Merkavád, sok képet csinálj. X. | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397530 | 2006. július 11. 17:48 | ||
azért kérdezem ,mert a keletiblok-ból jó áron tudnak hozni, ahogy számolom olcsóbb ,mint a közvetlen netes rendelés.Csak érdekesség azoknak akik tervezik. Mellesleg egy Tiger komplett maratás ahogy írták 3600 - 4000 forint körül van.(pontos árat mondanak , csak a Set tipusától függ az ár) ennyit még szánok egy maratásra. Ahogy látom jó minőség. | |||||
MrChef | Adatlap | 397529 | 2006. július 11. 17:43 | ||
"Megszokhattuk"? Ááá:-) Majd a végeredmény lesz a fontos. :-) Jó kérdés a Sherman: most talonban van szegény, mert a harmadik szín sem tetszett rajta, de igazából megvan hozzá minden festék és szerszám, csak le kéne fújni, mint ahogy a még nyers lánctalpat is, meg persze koptatni, koszolni. Amint kész lesz, dobok fel képet. Az Eduardot a HobbyEasy-től rendeltem, de asszem Csehországból is ugyanennyibe kerül, csak persze hamarabb van itt. (több más dologgal együtt rendeltem a rezet) | |||||
Batya | Adatlap | 397528 | 2006. július 11. 17:41 | ||
Üdv ! Én kb 1 éve akarok venni Hama háttér karton de sajnos nem beszerezhető és irreális áron van. A PM-s fotós úriemberrel beszéltem a 2szinű átmenetes fotóháttér 15-20ezer !!! Aból inkább makettezek:) Üdv Batya | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397526 | 2006. július 11. 17:07 | ||
Mrchef szép nagyon,de ezt szinte már megszoktuk tőled.Mi van a shermannal? megnézhetjük? Itthon vetted az eduard-ot vagy rendelted? | |||||
Bundesign | Adatlap | 397525 | 2006. július 11. 16:22 | ||
azért a leopard 2 a6 ot se felejteném el :) | |||||
MrChef | Adatlap | 397524 | 2006. július 11. 16:03 | ||
Na igen, a szemcsés rész, a csúszásgátló réteg:-) Láttam képeket, ahol még rajta volt a tankon, de olyat is, ahonnan már lekopott. Van nagyon finom szemcséjű, tunéziai sivatagi homokom, azzal fogok próbálkozni (először persze csak egy műanyaglapon). (A "Csörömpös" topikban is többen a Merkavára szavaztak, mint a jelenleg legjobb harckocsira; én hozzátettem, hogy mellette fut még az Abrams is) HAMA háttérkartonja nővérem fotósbarátjának van, és ha jól emlékszem, valami 5-8 ezer Ft-ba került. Nem emlékszem pontosan az árra, csak arra, hogy nagyon drága. De érdemes lenne utánaérdeklődni a HAMA forgalmazójánál. Üdv: MrChef | |||||
IRon | Adatlap | 397523 | 2006. július 11. 15:04 | ||
MrChef! Jó lesz a Merkavád! Bár most még látom az elején tartasz, várom a végét mert egyik kedvenvcem nekem is, sőt a modernek közül én mellette tenném le a voksomat a legjobb cimért. Szóval jó téma. A felületen lévő szemcsés érdes részeket hogy fogod elkésziteni? A HAMA háttérkartont hol lehet beszerezni és milyen szinek vannek? mit jelent hogy jó drága? üdv IRon | |||||
MrChef | Adatlap | 397519 | 2006. július 11. 12:24 | ||
Köszönöm, de várjuk ki a végét. :-) A döntő szó a tiétek. | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 397518 | 2006. július 11. 11:16 | ||
Hát ez nagyon szép lesz. | |||||
dönö | Adatlap | 397517 | 2006. július 11. 10:27 | ||
korzaar | Adatlap | 397516 | 2006. július 10. 23:21 | ||
na ugy látszik ébresztő volt:))) | |||||
korzaar | Adatlap | 397515 | 2006. július 10. 23:20 | ||
| |||||
Bundesign | Adatlap | 397514 | 2006. július 10. 23:18 | ||
mert késő van már, és álmos :D | |||||
korzaar | Adatlap | 397513 | 2006. július 10. 23:17 | ||
őőő sorry de nálam a gépen állt az utolso kép is . Itt miért fexik??? | |||||
korzaar | Adatlap | 397512 | 2006. július 10. 23:16 | ||
| |||||
Bundesign | Adatlap | 397511 | 2006. július 10. 23:10 | ||
igen, a 3ik kép határozottan homokszín:) szerintem jó, mert nem sárga, de már bőven nem zöld! :) | |||||
MrChef | Adatlap | 397510 | 2006. július 10. 23:07 | ||
A színével az a helyzet, hogy van LifeColor Israeli Sandgrey színem, ami nagyon hasonló az eredetihez. Ha fújáshoz is beválik (valszeg igen, bár LC-t még nem fújtam), akkor marad ez a szín. Ma vettem ModelMaster Israeli Armor Sand festéket, de reménytelenül be van száradva, honap visszaviszem. Ebben inkább van homokszín árnyalat, az LC viszont inkább olyan, mint amit most a csatolt képen látni. (próbafújások után is megmutatom nektek véleményezésre) Az első képen gondolom egy gyári, használatlan példány van, a másodikon egy már használt tank, a harmadikon is, ennek viszont már határozottan homokszíne van. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397509 | 2006. július 10. 22:53 | ||
csodálatos lesz. szeretem a merkavát. homok színűre akarod? merkavának az áll jól :) | |||||
MrChef | Adatlap | 397508 | 2006. július 10. 22:25 | ||
Nálam ez készül éppen: Merkava Mk. III. (Academy), + Eduard réz. | |||||
Fodi | Adatlap | 397507 | 2006. július 10. 16:05 | ||
Dönö! A MiG-15 maximális kormánykitérései: oldalkormány: 28° féklapok: 55° magassági kormány: 20° A csűrőkről sajna nem találtam semmit... | |||||
Stefan | Adatlap | 397506 | 2006. július 10. 10:41 | ||
Felfele kb. 10 fokkal kisebb szöggel tér ki a csűrőkormány lap. | |||||
dönö | Adatlap | 397505 | 2006. július 10. 10:32 | ||
Szia Komppeter, Köszi! ekkora kitérés például még életszerű lehet egy szolgálatban álló gépnél? És akkor a túloldal meg fordítva ugyanennyi, ugye? www2.airliners.net/open.file üdv, | |||||
komppeter | Adatlap | 397504 | 2006. július 10. 08:24 | ||
Szia Dönö! Szerintem ha ki akarsz téríteni vmit akkor csak max 10 fokot téríts rajta ezek azért kivoltak balanszírozva és alaphelyzetben beálltak középre-amit jobban ki lehet téríteni az a féklap+fékszárny- Persze a csűrőket ellentétesen kell beállítani bár a modern gépeknél ahol már nincs mechanikus kapcsolat a kormány és a kormányszervek között ott bármilyen beállítás elképzelhető de a földön levő gépeknél ez nem volna túl életszerű ... Üdv | |||||
dönö | Adatlap | 397503 | 2006. július 10. 00:03 | ||
| |||||
G-cart | Adatlap | 397501 | 2006. július 9. 21:34 | ||
Gratula Archy! Hát aki tud, az munkásruhában is tud... G | |||||
Bundesign | Adatlap | 397500 | 2006. július 9. 20:50 | ||
szerintem nem kell a géped kommentálni... most erre mit lehet mondani? csak 1 kérdés: mennyiért vetted a zsugorító ágyút? :DD nagyon dúrva lesz ;) | |||||
Batya | Adatlap | 397499 | 2006. július 9. 20:16 | ||
Estét ! Megnéztem a Tiger 2 esed nincs azzal semmi baj. De figyeljél és tanuljál mert amit itt művel az a pár "kilogó" az NEKED jó mert átadják a tudást és segítenek bármiben ha nem tudod vagy nem érted . Ha élőben akarod látni akkor Ott a helyed Októberben a WorkShopon. Üdv Batya | |||||
Archy | Adatlap | 397498 | 2006. július 9. 20:12 | ||
Köszi! :-) Igen, Revell 72-es párduc, és part maratás+3 alkatrész, meg a kötényezés tartója az eduard. A "tubust" megcsináltam volna, de igazából nem akartam scratchelni. Úgy volt nagyjából megcsinálom a torony belsejét is, de nem volt most hozzá kedvem (Batya lebeszélt :-) Inkább a külsőt hangsúlyoztam. Fimre! El ne taposd! Inkább nézd meg jól a képeket, meg mások képeit, és tanulj. Ha valami nem világos, akkor kérdezz! Tudod, jó pap holtig tanul. Áron | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397497 | 2006. július 9. 20:09 | ||
mielőtt eltaposod Imi szólj ,átveszem :-)egyébbként nem verseny , mindenki a saját örömére csinálja.Archy jó néhány társával "picit" kilóg az átlagtól.:-) | |||||
Fimre | Adatlap | 397496 | 2006. július 9. 19:59 | ||
Archy! Kösz..megyek eltaposom a királytigrist és megyek jehova tanújának...Hát én olyan messze vagyok a makettezéstől mint makó jeruzsálemtől. Ja szerintem 1/72-es és lengyel maratás a párduc. Imi | |||||
Kisrozi | Adatlap | 397495 | 2006. július 9. 19:49 | ||
Fantasztikus Archy, két kérdés, milyen makett , és milyen maratás? Féltve mondott javaslat. Ha már ilyen gyönyörűen felépíted , a baloldali "tubust" is megprobáltam volna ,pl mustáros tubus anyagából elkészíteni.Ez ugyanis a legtöbb esetben ilyen jól leharcolt járműnél szintén sérült.Most nézem ez ugye nem 1/72 -es mert ha igen feljtsd el amit mondtam, egyszerűen fantasztikus. | |||||
Archy | Adatlap | 397494 | 2006. július 9. 19:37 | ||
Áron | |||||
Kaloz | Adatlap | 397493 | 2006. július 9. 19:15 | ||
Fimre! Valamilyen képjavító programmal nem tudsz beavatkozni? Akkor nem muszáj a vaku, hacsak nincs nagyon sötét. | |||||
Zoli | Adatlap | 397492 | 2006. július 9. 18:50 | ||
Tényleg nem rossz, de a festés nem élethű, fakítani stb kellett volna. z | |||||
Fimre | Adatlap | 397489 | 2006. július 9. 16:50 | ||
Pár makettkép, a királytigris kivételével nincsenek befejezve.Sokat rontott a vaku is, mert közben beborult:( Imi | |||||
dönö | Adatlap | 397486 | 2006. július 9. 16:29 | ||
szóval végre tegnap elkészült, 1/72-es Academy, Equipage kerekekkel, HAD matricákkal. Kiváncsian várom a véleményeteket! Nem vagyok profi, de az összhatással most nagyon elégedett vagyok:) | |||||
dönö | Adatlap | 397485 | 2006. július 9. 16:26 | ||
| |||||
Akos | Adatlap | 397482 | 2006. július 9. 15:15 | ||
1:48-as. Italeri | |||||
xcraft | Adatlap | 397481 | 2006. július 9. 14:43 | ||
Azt a mindenit, összedolgozod a makettel a tubus (vagy ilyesmi) anyagát? Ez már nem kis pálya. Nagyon kényes dolog lehet, a hímes tojás ehez képest harckocsiakasztó. Egész építés alatt rettegnék, hogy megsérül. X. | |||||
Akos | Adatlap | 397480 | 2006. július 9. 14:19 | ||
Ha már az offolásnál tartunk: Herkules jobb futóakna, kerék kiszakadt... Fimre! Szépek lesznek, további fotókat kérünk... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
most láttam a velencei verseny képeit, és ott ezt a magyar MiG-17PF-et, ami egyébként nagyon szép, ezúton is gratula a készítőjének.
www.makettinfo.hu/versenyek/2006/velence/borka_kiallitas/53.jpg
Viszont felmerül a kérdés: ez a fekete sáv a szárnyak tövében volt minden magyar PF-en? A hunavia.hu-n lévő szolnoki gépen pl. nincs, csak ennek a helyén eltérő árnyalatú a fém. Esetleg volt, csak lekopott teljesen? Ha valakinek van régi képe a magyar PF-ekről, nagyon megköszönném, ha elküldené nekem! Csak mert most én is azt építek.
Mellesleg, ugye jól sejtem, hogy ez a fekete sáv arra szolgált, úgy általában, nem csak a Mig-17-esen, hogy a szerelők ezen járkáljanak?
üdv, dönő