/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
dönö 397540 2006. július 12. 10:19
Válasz erre
Sziasztok,
most láttam a velencei verseny képeit, és ott ezt a magyar MiG-17PF-et, ami egyébként nagyon szép, ezúton is gratula a készítőjének.
www.makettinfo.hu/versenyek/2006/velence/borka_kiallitas/53.jpg
Viszont felmerül a kérdés: ez a fekete sáv a szárnyak tövében volt minden magyar PF-en? A hunavia.hu-n lévő szolnoki gépen pl. nincs, csak ennek a helyén eltérő árnyalatú a fém. Esetleg volt, csak lekopott teljesen? Ha valakinek van régi képe a magyar PF-ekről, nagyon megköszönném, ha elküldené nekem! Csak mert most én is azt építek.
Mellesleg, ugye jól sejtem, hogy ez a fekete sáv arra szolgált, úgy általában, nem csak a Mig-17-esen, hogy a szerelők ezen járkáljanak?
üdv, dönő
xcraft 397539 2006. július 11. 22:15
Válasz erre
Bocs, látom a kétnyelvűhöz raktad a linket.
xcraft 397538 2006. július 11. 22:14
Válasz erre
Igen, ez egy nagyon penge lap a "székekhez", valahol egy fordítás is van hozzá (angolra) mert alapvetően olaszul? vannak a szinek megadva rajta.
X.
G-cart 397537 2006. július 11. 22:07
Válasz erre
Sziasztok! Ha ismeritek, akkor bocs, ha nem, akkor használjátok egészséggel:
www.seatejectcolor.com/seat/sedili/ditte/aces/f15.htm
Üdv: G'cart
Bundesign 397536 2006. július 11. 21:50
Válasz erre
igazad van, rákerestem én is, és tényleg. na nembaj, nem is nagon figyeltem, hogy van fekete is, de jó tudni. lehet azért mert f 15 öm nincs, (nem is tudom mér) van 1 félkész f 22őm, de az űlésével még nemigen foglalkoztam, de most nem is fogok, félre van téve. az aktuális f 16 omon meg szürke, bordó hevederekkel
B
xcraft 397535 2006. július 11. 21:47
Válasz erre
Ja, lemaradt. Az indítókarok helyzete is eltérő az ACESII modifikációk között, vagy a térdeknél kétoldalt( A-10, F-15 ) vagy a lábak között elől középen (f-16, A-12 )
X.
xcraft 397534 2006. július 11. 21:43
Válasz erre
Bundesign!

van szürke is, fekete is, nem látom mitől függ.
F-16, B-2, szürke, F-15, F-22, A-12 fekete képek alapján.
Érdemes eredeti kabinfotót keresni a neten, és ez alapján dolgozni, lehet, hogy egy típuson belül van ilyen is, olyan is.
Az üléspárnák, hátpárnák is többfélék, feketétől az olive drabon át, a zöld különböző árnyalatai.
Hevederek: ugyan ez szürke a legjellemzőb, de kék, barnás is előfordul.
Tehát nem lehet általánosítani.
X.
Bundesign 397533 2006. július 11. 21:31
Válasz erre
baromi jó! amúgy általában nem szűrke?
xcraft 397532 2006. július 11. 20:58
Válasz erre
1 (2).jpg méret: 131.6 KB
1 (3).jpg méret: 240.5 KB
1.jpg méret: 138.5 KB
1 (1).jpg méret: 208.7 KB
1 (4).jpg méret: 94.5 KB
1 (5).jpg méret: 132.7 KB
1 (6).jpg méret: 235.2 KB
1 (7).jpg méret: 225.6 KB
1 (8).jpg méret: 81.7 KB
1 (9).jpg méret: 83 KB
1 (10).jpg méret: 80.2 KB
1 (11).jpg méret: 76 KB
Harckocsi után repülő.

Az A-12 ACESII -je elkészült. (elég lassan)

1-1/1 a festékeket kinyitás után egy ronggyal mindíg megtörlöm, így elkerülhető a nehézkes nyitás. Kivenni egy pálcával, ecsettel szoktam, de láttam olyat is, hogy egyszerűen kiöntik, ízlés dolga.
1/2-1/3 A szárazecseteléshez használt kisméretű szőrecset, mikor már elhasználódott és nagyon bolyhos, erre a célra még remekül felhasználható, csak le kell vágni egyenesre. A másik képen a vékony ecsetek, amikkel a pontszerű dolgokat kenem. A fekete szőrecset, a két alsó jó minőségű szintetikus. Ezek jobban bírják a hígítókat, tovább maradnak használhatóak.
1/4-1/5 Akril festés, a keverék sűrűbb, mint a fújásnál használt fekete.
1/6 kikent színminták, így fotó alapján könnyebb kiválasztani a megfelelőt.
1/7 A kis részletekhez előszeretettel használok művészolajat, sokkal precizebben kezelhető minden makettfestéknél, és nem akar az ecsetbe száradni. Hátránya is van, a
száradási ideje több nap, én 3 napig szoktam hagyni. A biztonsági övek is így vannak festve, csak szürkével.
1/8-1/10 A kész ACESII, a fémszínű részeket( csatok ) csak lakkozás után festem.
A gép gyári állapotú lesz, az ülés minimálisan van szárazecsetelve RLM66 sötétszürkével, csak azért, hogy az apró részletek kijöjjenek, a fotókon nem is látni.
X.
xcraft 397531 2006. július 11. 20:34
Válasz erre
MrChef! Nagyon mutatós a Merkavád, sok képet csinálj.

X.
Kisrozi 397530 2006. július 11. 17:48
Válasz erre
azért kérdezem ,mert a keletiblok-ból jó áron tudnak hozni, ahogy számolom olcsóbb ,mint a közvetlen netes rendelés.Csak érdekesség azoknak akik tervezik. Mellesleg egy Tiger komplett maratás ahogy írták 3600 - 4000 forint körül van.(pontos árat mondanak , csak a Set tipusától függ az ár) ennyit még szánok egy maratásra. Ahogy látom jó minőség.
MrChef 397529 2006. július 11. 17:43
Válasz erre
"Megszokhattuk"? Ááá:-) Majd a végeredmény lesz a fontos. :-)
Jó kérdés a Sherman: most talonban van szegény, mert a harmadik szín sem tetszett rajta, de igazából megvan hozzá minden festék és szerszám, csak le kéne fújni, mint ahogy a még nyers lánctalpat is, meg persze koptatni, koszolni. Amint kész lesz, dobok fel képet.
Az Eduardot a HobbyEasy-től rendeltem, de asszem Csehországból is ugyanennyibe kerül, csak persze hamarabb van itt. (több más dologgal együtt rendeltem a rezet)
Batya 397528 2006. július 11. 17:41
Válasz erre
Üdv !

Én kb 1 éve akarok venni Hama háttér karton de sajnos nem beszerezhető és irreális áron van.
A PM-s fotós úriemberrel beszéltem a 2szinű átmenetes fotóháttér 15-20ezer !!!
Aból inkább makettezek:)

Üdv
Batya
Kisrozi 397526 2006. július 11. 17:07
Válasz erre
Mrchef szép nagyon,de ezt szinte már megszoktuk tőled.Mi van a shermannal? megnézhetjük? Itthon vetted az eduard-ot vagy rendelted?
Bundesign 397525 2006. július 11. 16:22
Válasz erre
azért a leopard 2 a6 ot se felejteném el :)
MrChef 397524 2006. július 11. 16:03
Válasz erre
Na igen, a szemcsés rész, a csúszásgátló réteg:-) Láttam képeket, ahol még rajta volt a tankon, de olyat is, ahonnan már lekopott. Van nagyon finom szemcséjű, tunéziai sivatagi homokom, azzal fogok próbálkozni (először persze csak egy műanyaglapon).

(A "Csörömpös" topikban is többen a Merkavára szavaztak, mint a jelenleg legjobb harckocsira; én hozzátettem, hogy mellette fut még az Abrams is)

HAMA háttérkartonja nővérem fotósbarátjának van, és ha jól emlékszem, valami 5-8 ezer Ft-ba került. Nem emlékszem pontosan az árra, csak arra, hogy nagyon drága. De érdemes lenne utánaérdeklődni a HAMA forgalmazójánál.

Üdv:

MrChef
IRon 397523 2006. július 11. 15:04
Válasz erre
MrChef!

Jó lesz a Merkavád! Bár most még látom az elején tartasz, várom a végét mert egyik kedvenvcem nekem is, sőt a modernek közül én mellette tenném le a voksomat a legjobb cimért.
Szóval jó téma. A felületen lévő szemcsés érdes részeket hogy fogod elkésziteni?

A HAMA háttérkartont hol lehet beszerezni és milyen szinek vannek? mit jelent hogy jó drága?

üdv
IRon
MrChef 397519 2006. július 11. 12:24
Válasz erre
Köszönöm, de várjuk ki a végét. :-) A döntő szó a tiétek.
Corpuschristi 397518 2006. július 11. 11:16
Válasz erre
dönö 397517 2006. július 11. 10:27
Válasz erre
korzaar 397516 2006. július 10. 23:21
Válasz erre
na ugy látszik ébresztő volt:)))
korzaar 397515 2006. július 10. 23:20
Válasz erre
olasz2.JPG méret: 205.8 KB
Na remélem most mán jo lett
Bundesign 397514 2006. július 10. 23:18
Válasz erre
mert késő van már, és álmos :D
korzaar 397513 2006. július 10. 23:17
Válasz erre
őőő sorry de nálam a gépen állt az utolso kép is . Itt miért fexik???
korzaar 397512 2006. július 10. 23:16
Válasz erre
olasz.JPG méret: 249.7 KB
olasz1.JPG méret: 251.3 KB
olasz2.JPG méret: 244.3 KB
Sziasztok! A visegrádi palotajátékokon fellelkesülve , elkezdem a következö figurám készitését, egyelöre az eredeti képek vannak itt, remélem elég hamar sikerül jutnom valamire. A zászlo elég nagy kihivás, de szerencsére rézmaratással nem lesz olyan nehéz megcsinálni, bár hogy a "lobogást" hogy teszem bele azt még nem tudom:)))
Bundesign 397511 2006. július 10. 23:10
Válasz erre
igen, a 3ik kép határozottan homokszín:) szerintem jó, mert nem sárga, de már bőven nem zöld! :)
MrChef 397510 2006. július 10. 23:07
Válasz erre
54.1851.1_b_76_1.jpeg méret: 40.8 KB
4369_merkava_0010.jpeg méret: 70.4 KB
csodálatos...á dehogy!:-) remélhetőleg valamennyire szép lesz.

A színével az a helyzet, hogy van LifeColor Israeli Sandgrey színem, ami nagyon hasonló az eredetihez. Ha fújáshoz is beválik (valszeg igen, bár LC-t még nem fújtam), akkor marad ez a szín. Ma vettem ModelMaster Israeli Armor Sand festéket, de reménytelenül be van száradva, honap visszaviszem. Ebben inkább van homokszín árnyalat, az LC viszont inkább olyan, mint amit most a csatolt képen látni.
(próbafújások után is megmutatom nektek véleményezésre)

Az első képen gondolom egy gyári, használatlan példány van, a másodikon egy már használt tank, a harmadikon is, ennek viszont már határozottan homokszíne van.
Bundesign 397509 2006. július 10. 22:53
Válasz erre
csodálatos lesz. szeretem a merkavát. homok színűre akarod? merkavának az áll jól :)
MrChef 397508 2006. július 10. 22:25
Válasz erre
elso.jpg méret: 57.6 KB
hatso.jpg méret: 55.7 KB
kerekek.jpg méret: 83.3 KB
torony.jpg méret: 78 KB
Üdv!

Nálam ez készül éppen: Merkava Mk. III. (Academy), + Eduard réz.
Fodi 397507 2006. július 10. 16:05
Válasz erre
Dönö!

A MiG-15 maximális kormánykitérései:
oldalkormány: 28°
féklapok: 55°
magassági kormány: 20°
A csűrőkről sajna nem találtam semmit...
Stefan 397506 2006. július 10. 10:41
Válasz erre
Felfele kb. 10 fokkal kisebb szöggel tér ki a csűrőkormány lap.
dönö 397505 2006. július 10. 10:32
Válasz erre
Szia Komppeter,
Köszi! ekkora kitérés például még életszerű lehet egy szolgálatban álló gépnél? És akkor a túloldal meg fordítva ugyanennyi, ugye?
www2.airliners.net/open.file
üdv,
komppeter 397504 2006. július 10. 08:24
Válasz erre
Szia Dönö!
Szerintem ha ki akarsz téríteni vmit akkor csak max 10 fokot téríts rajta ezek azért kivoltak balanszírozva és alaphelyzetben beálltak középre-amit jobban ki lehet téríteni az a féklap+fékszárny- Persze a csűrőket ellentétesen kell beállítani bár a modern gépeknél ahol már nincs mechanikus kapcsolat a kormány és a kormányszervek között ott bármilyen beállítás elképzelhető de a földön levő gépeknél ez nem volna túl életszerű ...
Üdv
dönö 397503 2006. július 10. 00:03
Válasz erre
HPIM4633.JPG méret: 35 KB
Ez meg tavalyról, egy MiG-15UTI, élőben szerintem jobban néz ki mint a fotón, kevésbé látszanak a festés hibái. A csűrőket szerintetek hogy kellett volna kitéríteni? Egyiket felfelé, másikat lefelé, vagy úgy, mint itt ezen? Én azt gyanítom itt azt elhibáztam, és most egy Mig-17-est építtek, azért is érdekelne, hogy térítsem ki őket?
G-cart 397501 2006. július 9. 21:34
Válasz erre
Gratula Archy! Hát aki tud, az munkásruhában is tud...
G
Bundesign 397500 2006. július 9. 20:50
Válasz erre
szerintem nem kell a géped kommentálni... most erre mit lehet mondani? csak 1 kérdés: mennyiért vetted a zsugorító ágyút? :DD nagyon dúrva lesz ;)
Batya 397499 2006. július 9. 20:16
Válasz erre
Estét !

Megnéztem a Tiger 2 esed nincs azzal semmi baj.

De figyeljél és tanuljál mert amit itt művel az a pár "kilogó" az NEKED jó mert átadják a tudást és segítenek bármiben ha nem tudod vagy nem érted .
Ha élőben akarod látni akkor Ott a helyed Októberben a WorkShopon.

Üdv

Batya
Archy 397498 2006. július 9. 20:12
Válasz erre
Köszi! :-)
Igen, Revell 72-es párduc, és part maratás+3 alkatrész, meg a kötényezés tartója az eduard. A "tubust" megcsináltam volna, de igazából nem akartam scratchelni. Úgy volt nagyjából megcsinálom a torony belsejét is, de nem volt most hozzá kedvem (Batya lebeszélt :-) Inkább a külsőt hangsúlyoztam.

Fimre!
El ne taposd! Inkább nézd meg jól a képeket, meg mások képeit, és tanulj. Ha valami nem világos, akkor kérdezz! Tudod, jó pap holtig tanul.
Áron
Kisrozi 397497 2006. július 9. 20:09
Válasz erre
mielőtt eltaposod Imi szólj ,átveszem :-)egyébbként nem verseny , mindenki a saját örömére csinálja.Archy jó néhány társával "picit" kilóg az átlagtól.:-)
Fimre 397496 2006. július 9. 19:59
Válasz erre
Archy!

Kösz..megyek eltaposom a királytigrist és megyek jehova tanújának...Hát én olyan messze vagyok a makettezéstől mint makó jeruzsálemtől.
Ja szerintem 1/72-es és lengyel maratás a párduc.
Imi
Kisrozi 397495 2006. július 9. 19:49
Válasz erre
Fantasztikus Archy, két kérdés, milyen makett , és milyen maratás?
Féltve mondott javaslat. Ha már ilyen gyönyörűen felépíted , a baloldali "tubust" is megprobáltam volna ,pl mustáros tubus anyagából elkészíteni.Ez ugyanis a legtöbb esetben ilyen jól leharcolt járműnél szintén sérült.Most nézem ez ugye nem 1/72 -es mert ha igen feljtsd el amit mondtam, egyszerűen fantasztikus.
Archy 397494 2006. július 9. 19:37
Válasz erre
IMGP6987s.jpg méret: 112.4 KB
IMGP6990s.jpg méret: 140.1 KB
IMGP6992s.jpg méret: 132.5 KB
IMGP6994s.jpg méret: 130.3 KB
IMGP6996s.jpg méret: 135.3 KB
Nos én is készülgetek a párduccal. Ma jutottam el a féstéskész állapotig, így fotóztam párat. Ha találtok valami bibit, még most szóljatok lécci :-)
Áron
Kaloz 397493 2006. július 9. 19:15
Válasz erre
Fimre!

Valamilyen képjavító programmal nem tudsz beavatkozni? Akkor nem muszáj a vaku, hacsak nincs nagyon sötét.
Zoli 397492 2006. július 9. 18:50
Válasz erre
Tényleg nem rossz, de a festés nem élethű, fakítani stb kellett volna.
z
Fimre 397489 2006. július 9. 16:50
Válasz erre
m4-76-1.JPG méret: 214.7 KB
m4-76-2.JPG méret: 218.4 KB
m4-76-3.JPG méret: 204.5 KB
m4-105-1.JPG méret: 197.4 KB
m4-105-2.JPG méret: 188.6 KB
m4 k?z?s.JPG méret: 212.5 KB
m48-1.JPG méret: 204.1 KB
m48-2.JPG méret: 207.9 KB
tiger2-1.JPG méret: 202.8 KB
tiger2-2.JPG méret: 203.9 KB
SZiasztok!

Pár makettkép, a királytigris kivételével nincsenek befejezve.Sokat rontott a vaku is, mert közben beborult:(
Imi
dönö 397486 2006. július 9. 16:29
Válasz erre
HPIM4612.JPG méret: 45.7 KB
HPIM4630.JPG méret: 40 KB
HPIM4631.JPG méret: 52.5 KB
HPIM4628.JPG méret: 38 KB
üdv mindenkinek,
szóval végre tegnap elkészült, 1/72-es Academy, Equipage kerekekkel, HAD matricákkal. Kiváncsian várom a véleményeteket!
Nem vagyok profi, de az összhatással most nagyon elégedett vagyok:)
dönö 397485 2006. július 9. 16:26
Válasz erre
HPIM4608.JPG méret: 50.4 KB
A Mig-23-asom.
Akos 397482 2006. július 9. 15:15
Válasz erre
1:48-as. Italeri
xcraft 397481 2006. július 9. 14:43
Válasz erre
Azt a mindenit, összedolgozod a makettel a tubus (vagy ilyesmi) anyagát?
Ez már nem kis pálya. Nagyon kényes dolog lehet, a hímes tojás ehez képest harckocsiakasztó. Egész építés alatt rettegnék, hogy megsérül.

X.
Akos 397480 2006. július 9. 14:19
Válasz erre
alul_2n.jpg méret: 35.2 KB
Xcraft!
Ha már az offolásnál tartunk: Herkules jobb futóakna, kerék kiszakadt...

Fimre!
Szépek lesznek, további fotókat kérünk...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.