/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Bundesign 397897 2006. augusztus 9. 20:41
Válasz erre
de a legáltalánosabb makettekenk mind van +os változata :) amúgy valóban jó dolog faragcsálni, de nemmindenki szereti a makettezés azon részét. valakinek az kell hogy öszeáll a gép ,,holt simán,, lefesti, és kész. és akkor nekik ajánlom pl az Academy-t, én szinte mindet ismerem, és eddig nem találkoztam +ossal.
Kalóz 397896 2006. augusztus 9. 19:54
Válasz erre
Bund!
Nem minden fenékig tejfej, azaz nem minden elterjedt gépnek van + és - verziója. Meg a rántottcsirkét is meg lehet unni, ha mindennap azt kapsz reggeli-ebéd-vacsorára.
És a makettező fogásokat mikor sajátítja el egy kezdő, ha mindig csak csodamaketteket pakol össze (ragasztó és festék a dobozba, kis mixes mozdulatok és kész az álommakett - jó ez igazán?).

Üdv: kalóz
Bundesign 397895 2006. augusztus 9. 19:40
Válasz erre
de amúgy ha rámhalgatsz, vegyél -paneles gépet, csak akkor vegyél +osat ha olyan a gép, amit nemgyárt senki más, csak az az egy cég, mittom én pl régi saabok, ha jól tudom csak az airfix meg a heller gyártja, és egyik régebbi makett másiknál, de ha pl valami áltálos makettet nézel ki, pb bf 109, vagy f14, akkor nézz körül, és ved meg a szebbet
Kalóz 397894 2006. augusztus 9. 19:19
Válasz erre
Na, kicsit belemásztam a kérdésbe!

A P-40 Warhawk gépek hosszméretei az In detail kiadvány adatai alapján:

A P-40 XP, CU (Tomahawk I.), B (Tomahawk II. és IIA.), C (Tomahawk IIB.) törzshossza 9,68 m (13,44 cm);
a D (Kittyhawk I.) és E és E-1 (Kittyhawk IA.) változatoké 9,50 m (13,19 cm);
az F (Kittyhawk II.) rövidtörzsűé 9,67 m (13,43 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
a K (Kittyhawk III.) rövidtörzsűé 9,50 m (13,19 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
az L (Kittyhawk II.) megegyezik az F-ével, azaz 9,67 m (13,43 cm);
az M (Kittyhawk III.) és N (Kittyhawk IV.) változatoké 10,15 m (14,10 cm)

A fentiekből látható, hogy az E változatot nem lehet az N-nel összemérni, mert a különbség 1:72-ben valóban majdnem 1 cm (9,1 mm)
Az F és K változatokból meg kétféle törzshosszal is gyártották, azoknál tehát még az azonos típusjel esetén is van különbség (az F-nél 6,7 mm, a K nál 9,1 mm).
Szóval csínján kell bánni az összehasonlításokkal. A fentiek alapján u.i. az Aca E is, meg a Matchbox N is pontos, csak az egyik alma, a másik meg körte (Major Tamás után - szabadon).

Üdv: Kalóz
vrauko 397893 2006. augusztus 9. 19:07
Válasz erre
Szia,
Hát miként mondám vala, ha az Aca N változatját pászítod össze a Matchbox N változatjával, akkor illik, már ha a Matchboxon rajt' levő, az Aca-n nem rájaöntött orr-részt is számításba veszed. De ha pl. az Aca E vagy az Airf E változatját pászítod a Matchbox N változatjához, akkor gyön elő a különbség. Az E és M változatot könnyű összetéveszteni, ha nem 1más mellett láod őket, mer' az ablakja azonos, csak a törzs hosszában különbözik külsőleg. Ha + 1más mellett látod őket, azt hiheted, hogy az 1ik pontatlan, mint amikor 1más mellé teszed a Revell és az Aca 1:72-es Spadját - tisztára mint 2 köülönböző léptékű makett. Mármost asse kizárt, hogy több gyártó is pontatlan 1xre; Skulski-Gronczewski: P-40 Warhawk (ACE, 1993) azt írja, hogy a Hasegawa (E változat), Matchbox (N), és Nichimo 1aránt inkább 1:70-es, mint echte 1:72-es, ebből következően az Aca is. A Nitto pl. ezzel szemben inkább 1:75-ös (Murphy: ha van 1 órád, tudod mennyi az idő. Ha 2 van, már sose lehetsz biztos benne). Üdv: VT
Vadász 397892 2006. augusztus 9. 18:28
Válasz erre
Kalóz!

A korai E és K változatokhoz képpest a késői K, N, és az M változat törzse hosszabb volt.

Vadász
Kalóz 397891 2006. augusztus 9. 18:12
Válasz erre
vrauko!

Hááát, akkor mégsem az Aca pontatlan, hanem a többi, amik ahhoz képest hosszabbak (vagy rövidebbek). Az Airfix hossza 13,3 cm, fesztávja 15,8 cm, az eltérés itt sem jelentős.
Egyébként ha a Matchbox N 1 cm-rel hosszabb az Aca-nál, akkor a Matchbox N hogyan illik össze az Academyvel ??? Vagy a tányér görbe, vagy a leves nem egyenes ... Az orrkúp u.i. 1,1 cm az Aca-nál, a törzshossz eltérésből adódóan tehát a Matchboxnál nincs is orrkúp!? Márha az utóbbi pontos (1613 hsz). Vagy 2 cm az orrkúp hossza?! (1624 hsz). Szóval sehogysem értem ...

Üdv: Kalóz
vrauko 397890 2006. augusztus 9. 17:49
Válasz erre
Kalóz,
A különböző változatok között. Ha valaki véletlenül a Matchbox N változatához egy más változatot (pl. az Academy vagy Airfix E változatát) mér hozzá, akkor kigyön a majd' 1 centi különbség. Ha 1más mellé teszed a Matchbox N változatának törzsfelit meg az Academyét, akkor a 2 szépen összeillik. Sajna az Academy nem mindenütt ilyen akkurát, mer' pl. az új Stuka G-nek a nózija tényleg rövidebb vagy pár milliméterrel.
Kalóz 397889 2006. augusztus 9. 17:25
Válasz erre
Gábor!
A panelvonalak vésése nem olyan egyszerű, de nem lehetetlen. Ha a pozitív vonalak jó helyen vannak, akkor fel lehet őket használni a negatívak elkészítéséhez, ha rossz a helyzetük, alakjuk, stb, akkor először le kell csiszolni azokat, és puha ceruzával feltrajzolni az új osztást (ezt egyszerre nem érdemes elkészíteni, mert munka közben úgyis letörlöd őket, tehát először csak a főbb vonalakat kell rajzolni, aztán lehet sűríteni a részleteket)
A karcoláshoz szinte minden makettező mást használ, egyben egyezünk csak: a kisméretű köröket és egyéb alakzatokat sablonnal és köralakú tűvel (mint a körző hegye vagy éppen az) készítjük.
A hosszabb, egyenes vagy enyhén görbe vonalakat vonalzó vagy sablon (ez megint makettezőtől függően változóan készülhet) mellett különböző, erre a célra készült karctűkkel készítjük.
Én személy szerint ékszerész "spitz" vésőt használok, ami direkt ilyen célra készült azon a területen (édesapám hagyatékából maradt pár ilyen, korábban tettem fel képeket a Szerszámok .. topikban róluk). Ennek fő előnye, hogy megfelelő gyakorlattal bármilyen vonalat lehet velük kialakítani.
Egyébként a karcolásról több helyen is olvashatsz, ahol a makettezés technikájáról van szó.

Üdv: Kalóz
Kalóz 397888 2006. augusztus 9. 17:16
Válasz erre
Hozé!

A P-40 E hossza 9,5 m, fesztávolsága 11,37 m. Ezek 1:72-re átszámítva 13,2 cm ill. 15,8 cm.
Az Academy makettjének hossza 13,3 cm, a fesztávolsága 15,7 cm (nem tolómérővel mérve).

Hol van itt az 1 cm hiány???

Üdv: Kalóz
ChevyG 397887 2006. augusztus 9. 16:51
Válasz erre
köszi, kiváncsi voltam (nem mind1:D)
wmormo 397886 2006. augusztus 9. 16:48
Válasz erre
1/35 léptékű, kb25x30 cm méretű alapra készül, a ház kb 6x6-os (cm)
ChevyG 397885 2006. augusztus 9. 13:25
Válasz erre
wmormo 397884 2006. augusztus 9. 13:24
Válasz erre
alap2.JPG méret: 149.6 KB
h?z 01.JPG méret: 39 KB
ez egy dioráma, ami éppen készülget, ha valakit érdekel... (akkor folyt. köv.)
wmormo 397883 2006. augusztus 9. 13:21
Válasz erre
alap1.JPG méret: 46.1 KB
alap01.JPG méret: 39.9 KB
ez
Gábor 397882 2006. augusztus 9. 10:55
Válasz erre
dánke
Bundesign 397881 2006. augusztus 9. 10:45
Válasz erre
Tibcsi 397880 2006. augusztus 9. 10:09
Válasz erre
Gábor 397879 2006. augusztus 9. 09:11
Válasz erre
hogyan lehet pozitív panelvonalas gápből negatívat varázsolni?
Hozé 397878 2006. augusztus 9. 00:16
Válasz erre
Helló MattHeafy!

Tudtad, hogy az Academy P-40es majdnem egy centivel rövidebb, mint kellene?
Csak úgy érdekességképpen mondom, nem azért, hogy belepofázzak az építésbe.
Méret szempontjából a Machbox a legjobb, legalábbis Academy, Heller és Machbox közül 1/72 ben.
Nekem most folyamatban van egy roncs P-40.
Pman 397877 2006. augusztus 8. 22:47
Válasz erre
Köszi kalózmester:)
Kalóz 397876 2006. augusztus 8. 22:26
Válasz erre
A 9., 10, 11. oldalakon biztos vannak (a link az első oldalra mutat).
Kalóz 397875 2006. augusztus 8. 22:25
Válasz erre
Pmam!
Az Armored Vehicles oldalon a régebbi anyagok között nézz szét!

Mondjuk nézz be ide: betah.co.il/BooksCatalog.aspx a következő (11.) oldalon is van. meg valszeg többet is találsz.

Kalóz
Pman 397874 2006. augusztus 8. 22:16
Válasz erre
Kalóz
Szerinted van a németfelderítő járművekkel foglalkozó könyv?
Kalóz 397873 2006. augusztus 8. 22:14
Válasz erre
Változó! 1 megától akár száz fölött is, de egyben letölthető. Modemhez persze nem mindegyik ajánlott.
Kalóz
Pman 397872 2006. augusztus 8. 22:10
Válasz erre
Köszi srácok!
Kb mekkora a mérete egy könynek?
Kalóz 397871 2006. augusztus 8. 22:05
Válasz erre
Majdnem jó!
Bizonyos anyagokat csak a regisztrált tagok, bizonyos anyagokat csak a VIP tagok tölthetnek le (Az utóbbi feltételei kissé homályosak, pontosan még senki nem fejtette meg. Ha tagdíjat fizetsz, biztosan VIP tag lehetsz). Az utóbbi anyagok egy része megtalálható a bronarm oldalán, ami regisztrációs és orosz nyelvű, de egyéb megkötés nincs.
Bizonyos anyagokat (amik elvileg mindenkinek elérhetőek) viszont senki sem, mert hibát jelez letöltéskor! (a limitet viszont vagy csökkenti, vagy nem, erre még nem jöttem rá, milyen szisztáma szerint dolgozik).
A régi anyagok viszont mind letölthetőek. Néha ismétel oldalon belül vagy oldalak között is.
Érdemes körülnézni az Aviation, Armoure vehicles, War Ships, Modell, History, Journal és Other oldalakon.
Macal 397870 2006. augusztus 8. 21:57
Válasz erre
Pman!

Vendégként (guest) 7 könyvet enged letölteni naponta. Ha regisztrálsz akkor ha jól emléxem 15 a limit. Bizonyos könyveket csak a forum tagok tölthetnek le, az meghívásos ha jól tom, olyan tag még énsem vagyok. Amúgy igen ingyenes az oldal.

Macal
Pman 397869 2006. augusztus 8. 21:47
Válasz erre
Ingyér van?
ChevyG 397866 2006. augusztus 8. 21:04
Válasz erre
Pman 397865 2006. augusztus 8. 21:02
Válasz erre
Hello mindenkinek!
Vettem egy Italeri Sd.Kfz 234-est(Puma).
Valaki tudna egy pár jó fotót mutatni egy kész műről?
Referencia anyagok szintén érdekalnek.
A segítséget előre is köszi.
Pman
SzaTi 397864 2006. augusztus 8. 20:49
Válasz erre
Sziasztok!

Bendegúz & Archy & Kalóz!
Köszönöm szépen!

SzaTi
Kalóz 397863 2006. augusztus 8. 20:12
Válasz erre
SzaTi!

A festékek közül egyedül a tempera (tojásfesték) az, ami száradáskor sötétedik. Egyébként minden festék - legyen enamel vagy akril - világosodik, kisebb vagy nagyobb mértékben.
Ami a festékek árnyalata közötti eltérést illeti: sajnos sok gyártó esetén az idő múlásával változik a festék árnyalata (ezt gyártástechnológia, alkalmazott anyagok minősége, összetétele stb. magyarázzák).
Egyébként én Humbrol-t, Revell-t és kereskedelmi zománc- ill. olajfestékeket használok, és általában nincs gondom velük. Kivételként: a fehérek szokás szerint sárgulnak, a mattfehér nehezen ecsetelhető, helyette pl. nagyon jó a Trinát matt fehér alapozója.
A problémás fényes színek (sárga, piros, sötétkék, meg még néhány) természetesen itt sem hazudtolják meg magukat, a mattfestékekkel általában semmi bajom. A félfényesekkel általában az a gondom, hogy a felületük rendszerint fényesség-foltos, amin egy utólagos lakkozással segítek.
A fenti tapasztalataim ecsetelésre vonatkoznak, de ezeket a festékeket amúgy sem igazán fújásra találták ki.

Üdv: Kalóz
boriszjelszint 397862 2006. augusztus 8. 19:08
Válasz erre
egyetértek 100/ban

szerintem kinek a pap, kinek a sekrestyés;)
Bundesign 397861 2006. augusztus 8. 19:06
Válasz erre
nekem semmi bajom a revell festékeivel, nekem tökéletsen működik mindegyik, főleg a mattokat imádom! egyedül a fehér matt festékel van bajom, ha nem használom, megdöglik hamar
boriszjelszint 397860 2006. augusztus 8. 17:25
Válasz erre
melegszik:)
csak késöbb vettem észre, hgy vitorlázó:) gyanús volt valami! "de mi?" és akkor vettem észre:)
warbirds 397859 2006. augusztus 8. 17:10
Válasz erre
Szerintem arra gondolsz, hogy az angyalok tolják. Vagy az utasok? :D
boriszjelszint 397858 2006. augusztus 8. 16:15
Válasz erre
az A319 esen valami nagyon furcsa volt:)
de aztán rájöttem, mi az! ki veszi még észre?
boriszjelszint 397857 2006. augusztus 8. 16:11
Válasz erre
én ezt akkor tapasztaltam először, amikor a most készülő kobrámról lekóztam a maszkot! feltűnően eltér a maszkolt, és a nem maszkolt színe.
MrChef 397856 2006. augusztus 8. 12:08
Válasz erre
SzaTi,

én utálom a Revell festékeket:-), mármint az enamelt: nyúlik, ragad, sosem szárad meg...broáfff.
Ellenben az új akrilok rohadt jók! Van 5 színem, fújtam is már, kellemes velük dolgozni.
Archy 397855 2006. augusztus 8. 09:38
Válasz erre
SzaTi!
Örülök, hogy tetszik.
Hummer: a rátolatós dologgal egyetlen bajom van, hogy nagyon rátolatott a falra. Ehhez egy hummer esetében szerintem már kívülről is segíteni kéne és így az egész már túl macerás, csak azért betolatni, hogy ott várjanak. Viszont a dio alapot már nem tudod átfabrikálni, marad így, annyira nem nagy gond, csak nekem szemet szúrt.

Festés: A párducra AB pisztollyal fújtam fel a mintát, amit egyébként egy infrával ellátott A változat hordott 44-ben, de ez engem nem zavar :-) Először nem tetszett, de egy krómoxid-zöld és egy égetett szienna filter, meg a fehér-fekete-égetett szienna lefolyások megtették a hatásukat.
Áron
Bendeguz 397853 2006. augusztus 7. 23:22
Válasz erre
05-02_kert_nyirfa.jpg méret: 16.4 KB
nyirfa.jpg méret: 4.1 KB
SzaTi!
A levelek a nyírfának a terméséből származnak
Kislõcsös 397851 2006. augusztus 7. 22:30
Válasz erre
makettek 002.jpg méret: 156.9 KB
makettek 003.jpg méret: 142.5 KB
makettek 005.jpg méret: 155 KB
makettek 006.jpg méret: 142.4 KB
makettek 019.jpg méret: 145 KB
makettek 020.jpg méret: 153.1 KB
makettek 022.jpg méret: 144.2 KB
makettek 024.jpg méret: 155.1 KB
P7070085.JPG méret: 157.8 KB
P7070086.JPG méret: 158.3 KB
makettek 008.jpg méret: 139.6 KB
makettek 009.jpg méret: 141.9 KB
makettek 010.jpg méret: 139.8 KB
nálam ezek a repcsik fognak a közeljövöben elkészülni:
-Welsh Models Saab 340 Carpatair,
-Revell Airbus A319 Germanwings,
-Airfix Boeing 737-200 Ryanair,
persze mind 1:144-es.
További jó munkát mindenkinek.
kislőcsös
SzaTi 397850 2006. augusztus 7. 22:04
Válasz erre
Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni a dícsérő szavakat, jól esett.

Archy & Batya

Ha megfigyelitek a terepet, 2db keréknyom látható. Arra gondoltam, hogy a Hummer elment a fedezék előtt, majd vissza tolatott elé, és ott várakozik a következő parancsra. Az autóban kettő figura is van, de a maszkolás miatt most az nem látható. Ezért a kompozíció címe, akár az is lehetne, hogy parancsra várva a fedezék előtt. Sajnos nincs róla dokumentációm, hogy az életben előfordult valaha is ilyen szituáció, az egész a saját fantáziám szüleménye.
Archy, a makett színe a Revell 39-es zöld színét viseli. Valószínűleg a fotózás miatt látod kékesszürkének. Szerintem teljesen jó. De Batyának igaza lehet abban, hogy sötétebb hátteret kell használnom a fotózásnál.
Nagyon tetszik a Panther, légyszíves az álcázó festés elkészítéséről írj nekem pár mondatot.

Kisrozi!

A füvet vasút modellezésben használják, én a versenyek börzéjén szoktam beszerezni növényekkel együtt. Mindig veszek valamit, úgy vagyok vele, valamikor, valamire jó lehet. Apróbb növényeket szupermarketekben is vásárolhatsz. A levéllel megfogtál, mert a környezetismeret sosem volt erősségem, és ezért sajnos nem tudom megmondani, hogy melyik fának, milye ez pontosan, de ha nyitott szemmel jársz, biztos rá fogsz bukkanni. Jó keresgélést!:)

MrChef!

Lehet, hogy nem árulok el a festéssel kapcsolatban új dolgot, de én úgy szoktam fújni, hogy a festéket nagyon meghígítom, (főleg a Revell-nél). Majd egyszer leheletvékonyan átködölöm a festendő felületet, ezután várok kb. 5percet, s utána üvegfényesre fújom a felületet. Száradás után olyan lesz a felület, mint a képeken. Nem szeretek Revell festéket használni, és most azt tapasztaltam nála, hogy száradás után világosodik. Pedig az olajos festékek, száradás után sötétedni szoktak. A Revell festékeinél, Te tapasztaltad már ezt?

Üdv mindenkinek!
SzaTi
Bundesign 397849 2006. augusztus 7. 21:59
Válasz erre
igen, igazad van, iszonyat dúrva! de a technika ugyan az lesz, csak igen, maszk nélkül.
Archy 397848 2006. augusztus 7. 21:56
Válasz erre
Vigyázz, mert az orosz hegesztés valami egészen borzasztó, nézz meg sok képet
lehet, hogy egyszedűbb lesz maszk nélkül, mert maszkal nagyon szabályos lesz
Áron
Bundesign 397847 2006. augusztus 7. 21:01
Válasz erre
köszi, tervben van a közeljövőben egy 72es t34, azon alkalmazom :)
Archy 397846 2006. augusztus 7. 20:16
Válasz erre
Köszi! :-D

Bundes!
Neoflex késrapasz. Kimaszkoltam a helyét, vékonyan rákenem fogpiszkálóval, aztán azon nyomban lehúzom a szalagot. Következő pillanatban már a szikével rovátkolom. Gyorsan kell csinálni, mert hamar megszárad a teteje. Ahol nehéz maszkolni: pl kibúvónyílások körül, ott óvatosan felkenem szabad kézzel, aztán fogpiszkálóval a nagyját leszedem a feleslegnek, szádarás után pedig lekaparom, vagy lecsiszolom óvatosan a felesleget. Nem nagy ördöngősség, csak előtte ki kell próbálni, hogy pontosan hogyan, mit.
Üdv: Áron
G-cart 397845 2006. augusztus 7. 20:05
Válasz erre
Hajrá Archy, Lentire meglegyen!!!
Gratula!
G'
Macal 397844 2006. augusztus 7. 19:52
Válasz erre
Archy!

Király lesz a párduc!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.