/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Akos 397933 2006. augusztus 12. 21:03
Válasz erre
toyota.jpg méret: 94.3 KB
Közben, elsősorban a Lenti makettezőknek köszönhetően haladtam a Corsair diorámával.

Batya, ha olvasod, még nincs kész, de lehet, hogy holnap meglesz:))
Elektrolakatos 397932 2006. augusztus 11. 12:37
Válasz erre
Archy!

Igen menet közben nagyításon már megtaláltam...hiába...öregSZEM ! :D:D:D

István
Archy 397931 2006. augusztus 11. 10:50
Válasz erre
Elektro!
A parancsnok a toronyban ordibál. Kicsi fekete pötty a képen :-D

Ákos!
Szerintem is vigyázz a kocsival, nagyon ne strapáld le. A sorozás helyett és inkább repesznyomokat hagynék rajta, vagy valami hasonló, valami por kell rá, esetleg pár pámalevelet hozzátámaszthatsz az elejéhez, de többet ne nagyon. Majd Lentiben megbeszéljük. Egyébként pedig nagyon teccik!
Áron
Elektrolakatos 397927 2006. augusztus 10. 23:12
Válasz erre
Bundesign 397925 2006. augusztus 10. 22:21
Válasz erre
igazad van, elnézést, azóta én is utánaolvatam a ,,sziget reptereknek,, :) csak hírtelen fúrcsa volt! de baromi szép lesz ám, azt el is felejettem ;)
Archy 397924 2006. augusztus 10. 22:10
Válasz erre
G!
Őszinte részvétem. De a mászókötélzetet (vagy mi a túró az), miért nem csinálod meg? ;-)
Áron
Archy 397923 2006. augusztus 10. 22:05
Válasz erre
Hát, majdnem eltaláltam :-D
Akos 397922 2006. augusztus 10. 21:48
Válasz erre
Regeteg fotó van arról, hogy az amerikaiak a japán eszközöket egyszerűen félretolták, mikor a repteret elfoglalták. Ezért ez az indítókocsi porosan, rozsdásan, szakadozott ponyvával, leeresztett gumikkal fog készülni. Pont, amit csak félretoltak a fák alá.
A Corsairnek meg olyan festést válaszottam, amelyik század egymás után települt át szigetről szigetre, az egykor japán kézen levő repterekre.
boriszjelszint 397921 2006. augusztus 10. 21:36
Válasz erre
japánok menekülni? biztos csináltak akkortlyt ojat?
Fodi 397920 2006. augusztus 10. 21:32
Válasz erre
G-cart 397919 2006. augusztus 10. 21:24
Válasz erre
victory.jpg méret: 212.2 KB
Én ezt faragom.
Üdv: G'
Archy 397918 2006. augusztus 10. 21:24
Válasz erre
vagy zsákámány kocsi! :-)
A japcsik a legnagyobb bunkerharcok és menekülések közepette pont az indítókocsit fogják magukkal hurcolni egy szigetről? És az első corsairek, akik megérkeznek a szétlőtt, éppen hogy helyrepofozott reptérre, pont az indítókocsira fognak várni, hogy újabb bevetésre mehessenek? És így már össze is álta a kép:-)
Áron
Bundesign 397917 2006. augusztus 10. 21:19
Válasz erre
ien kocsim nekem isvan, de figyu! én nem akarok kötekxeni, de a kocsi japán repülőkhöz kisegítő , a corsair pedig amcsi. na most, mit keresnek egy reptéren?valami titkos szövetség? vagy zsákmány repülő? :)
Akos 397916 2006. augusztus 10. 20:34
Válasz erre
corsairdio.jpg méret: 96.8 KB
Nálam pedig ez: 1/72 Tamiya Corsair, Hasegawa japán reptéri indítókocsi, Preiser pilótafigurák, pálmafák... avagy készülök Lentire.

Archy!
Szerintem nem tartalmaz rejtett hibát, egyetlen hibája az, hogy nincs még kész!
Fodi 397915 2006. augusztus 10. 18:27
Válasz erre
16.JPG méret: 54.9 KB
Nálam ez. Roden Curtiss H-16, 1:72. Gyönyörű, de kicsit "melós" makett.
boriszjelszint 397914 2006. augusztus 10. 17:28
Válasz erre
én nem látom se az árkot, se a hidat...
a kiabálást, meg hallani nem hallom...:)
Archy 397913 2006. augusztus 10. 17:25
Válasz erre
IMGP7111.JPG méret: 181 KB
kép lemaradt :-D
Archy 397912 2006. augusztus 10. 17:25
Válasz erre
Urak!
A könnyű-nehéz makett és a harrieres kasztrálásról visszakanyarodva a topic eredeti témájához, segítséget kérnék. Mint tudjátok éppen egy aranyos kis 72-es párducot fejeznék be, de félek a dio alapötlete rejtett hibákat tartalmaz. Ezek felfedésére kérem a segítségeteket. Én már annyit agyaltam rajta, hogy ha fejetetőn lenne a párduc, azt sem venném észre :-)
Nos a story a következő. Aachen melletti kis tanya, valahol a Hürtgeni-erdő szélén. 1944 ősze. A szövetségesek éppen betörnek a birodalomba. A Siegfried vonal roskadozik, de még nincs minden veszve. Pantherünk hős legénysége egy ködös reggelen riasztást kap a legközelebbi vezetési pontról, hogy baj van, csatlakozzanak három másik társukhoz a megadott térségben. A legénység gyorsan szedelőzködik, de a mindig álomszuszék Jürgen, persze most is az utolsó pillanatban ér a harckocsihoz, amit a parancsnok harsány üvöltözéssel nyugtáz.
A hk és Jürgen között egy árok lesz, amin kis fa-híd ível át. Valamint a hk-ra épp akkor mászik majd fel Hans is (ő még festés alatt).
Nos, várom a véleményeket.
Áron
Tibcsi 397906 2006. augusztus 9. 21:20
Válasz erre
Archy,

Egyetértek. Az "egyszerű makett" kérdésben is, és a Fujimi Tomcat-ben is.. :)
Bundesign 397905 2006. augusztus 9. 21:19
Válasz erre
én is ezt mondom, ezért mondomazt hogy aki nem akar vacakolni panelkarcal, meg olyan makettet akar, ami könyen épül, nem 1000részből, annak általában az academy kézenfekvő megoldás lehet. mert alapba a legtöbb baromi 1xü, és felületes, de jól illeszekedik, meg stb! szerintem kezdőknek a lehető legjobb megoldás
ui: szerintem meg a hasegawa legutoljára kiadott 72 es f14 e vág szájba minden makette apiacon ;) :P
Archy 397903 2006. augusztus 9. 21:16
Válasz erre
Hát én meg azt mondom, hogy amíg az ember abban a fázisban van, hogy pfű, ez jól néz ki, megépítem, na addig legyen egyszerűen összerakható academy, meg társai. Nekem még ma is elveszi a kedvem az egésztől, ha sok rajta a gubanc, pedig csinálgatom már pár éve. Persze vannak esetek, amikor vállalom a kockázatot, pl a Kiowa. ott tényleg újra kellett építeni az egész belét. Vagyis azt mondom, hogy akkor vegyen az ember nehéz makette, ha a könnyűt már unja, vagy ha nagyon fanatikus. Mert különben egy élatra elmehet a kedve az egésztől. Szerintem.
Áron

UI.: Szerintem 72-ben a Fujimi Tomcatje részletességben mindent ver :-)
vrauko 397901 2006. augusztus 9. 21:11
Válasz erre
Szia, kalóz! Itt az eredeti kulcsmondat "Ha valaki véletlenül a Matchbox N változatához..." érted; véletlenül! Nem szándékosan, hanem véletlenül... így eléáll az 1 cm különbség, másképp nem. Az adataid helyesek, de nem is azokat ?eztem +. Üdv: VT
Bundesign 397897 2006. augusztus 9. 20:41
Válasz erre
de a legáltalánosabb makettekenk mind van +os változata :) amúgy valóban jó dolog faragcsálni, de nemmindenki szereti a makettezés azon részét. valakinek az kell hogy öszeáll a gép ,,holt simán,, lefesti, és kész. és akkor nekik ajánlom pl az Academy-t, én szinte mindet ismerem, és eddig nem találkoztam +ossal.
Kalóz 397896 2006. augusztus 9. 19:54
Válasz erre
Bund!
Nem minden fenékig tejfej, azaz nem minden elterjedt gépnek van + és - verziója. Meg a rántottcsirkét is meg lehet unni, ha mindennap azt kapsz reggeli-ebéd-vacsorára.
És a makettező fogásokat mikor sajátítja el egy kezdő, ha mindig csak csodamaketteket pakol össze (ragasztó és festék a dobozba, kis mixes mozdulatok és kész az álommakett - jó ez igazán?).

Üdv: kalóz
Bundesign 397895 2006. augusztus 9. 19:40
Válasz erre
de amúgy ha rámhalgatsz, vegyél -paneles gépet, csak akkor vegyél +osat ha olyan a gép, amit nemgyárt senki más, csak az az egy cég, mittom én pl régi saabok, ha jól tudom csak az airfix meg a heller gyártja, és egyik régebbi makett másiknál, de ha pl valami áltálos makettet nézel ki, pb bf 109, vagy f14, akkor nézz körül, és ved meg a szebbet
Kalóz 397894 2006. augusztus 9. 19:19
Válasz erre
Na, kicsit belemásztam a kérdésbe!

A P-40 Warhawk gépek hosszméretei az In detail kiadvány adatai alapján:

A P-40 XP, CU (Tomahawk I.), B (Tomahawk II. és IIA.), C (Tomahawk IIB.) törzshossza 9,68 m (13,44 cm);
a D (Kittyhawk I.) és E és E-1 (Kittyhawk IA.) változatoké 9,50 m (13,19 cm);
az F (Kittyhawk II.) rövidtörzsűé 9,67 m (13,43 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
a K (Kittyhawk III.) rövidtörzsűé 9,50 m (13,19 cm), a hosszútörzsűé 10,15 m (14,10 cm);
az L (Kittyhawk II.) megegyezik az F-ével, azaz 9,67 m (13,43 cm);
az M (Kittyhawk III.) és N (Kittyhawk IV.) változatoké 10,15 m (14,10 cm)

A fentiekből látható, hogy az E változatot nem lehet az N-nel összemérni, mert a különbség 1:72-ben valóban majdnem 1 cm (9,1 mm)
Az F és K változatokból meg kétféle törzshosszal is gyártották, azoknál tehát még az azonos típusjel esetén is van különbség (az F-nél 6,7 mm, a K nál 9,1 mm).
Szóval csínján kell bánni az összehasonlításokkal. A fentiek alapján u.i. az Aca E is, meg a Matchbox N is pontos, csak az egyik alma, a másik meg körte (Major Tamás után - szabadon).

Üdv: Kalóz
vrauko 397893 2006. augusztus 9. 19:07
Válasz erre
Szia,
Hát miként mondám vala, ha az Aca N változatját pászítod össze a Matchbox N változatjával, akkor illik, már ha a Matchboxon rajt' levő, az Aca-n nem rájaöntött orr-részt is számításba veszed. De ha pl. az Aca E vagy az Airf E változatját pászítod a Matchbox N változatjához, akkor gyön elő a különbség. Az E és M változatot könnyű összetéveszteni, ha nem 1más mellett láod őket, mer' az ablakja azonos, csak a törzs hosszában különbözik külsőleg. Ha + 1más mellett látod őket, azt hiheted, hogy az 1ik pontatlan, mint amikor 1más mellé teszed a Revell és az Aca 1:72-es Spadját - tisztára mint 2 köülönböző léptékű makett. Mármost asse kizárt, hogy több gyártó is pontatlan 1xre; Skulski-Gronczewski: P-40 Warhawk (ACE, 1993) azt írja, hogy a Hasegawa (E változat), Matchbox (N), és Nichimo 1aránt inkább 1:70-es, mint echte 1:72-es, ebből következően az Aca is. A Nitto pl. ezzel szemben inkább 1:75-ös (Murphy: ha van 1 órád, tudod mennyi az idő. Ha 2 van, már sose lehetsz biztos benne). Üdv: VT
Vadász 397892 2006. augusztus 9. 18:28
Válasz erre
Kalóz!

A korai E és K változatokhoz képpest a késői K, N, és az M változat törzse hosszabb volt.

Vadász
Kalóz 397891 2006. augusztus 9. 18:12
Válasz erre
vrauko!

Hááát, akkor mégsem az Aca pontatlan, hanem a többi, amik ahhoz képest hosszabbak (vagy rövidebbek). Az Airfix hossza 13,3 cm, fesztávja 15,8 cm, az eltérés itt sem jelentős.
Egyébként ha a Matchbox N 1 cm-rel hosszabb az Aca-nál, akkor a Matchbox N hogyan illik össze az Academyvel ??? Vagy a tányér görbe, vagy a leves nem egyenes ... Az orrkúp u.i. 1,1 cm az Aca-nál, a törzshossz eltérésből adódóan tehát a Matchboxnál nincs is orrkúp!? Márha az utóbbi pontos (1613 hsz). Vagy 2 cm az orrkúp hossza?! (1624 hsz). Szóval sehogysem értem ...

Üdv: Kalóz
vrauko 397890 2006. augusztus 9. 17:49
Válasz erre
Kalóz,
A különböző változatok között. Ha valaki véletlenül a Matchbox N változatához egy más változatot (pl. az Academy vagy Airfix E változatát) mér hozzá, akkor kigyön a majd' 1 centi különbség. Ha 1más mellé teszed a Matchbox N változatának törzsfelit meg az Academyét, akkor a 2 szépen összeillik. Sajna az Academy nem mindenütt ilyen akkurát, mer' pl. az új Stuka G-nek a nózija tényleg rövidebb vagy pár milliméterrel.
Kalóz 397889 2006. augusztus 9. 17:25
Válasz erre
Gábor!
A panelvonalak vésése nem olyan egyszerű, de nem lehetetlen. Ha a pozitív vonalak jó helyen vannak, akkor fel lehet őket használni a negatívak elkészítéséhez, ha rossz a helyzetük, alakjuk, stb, akkor először le kell csiszolni azokat, és puha ceruzával feltrajzolni az új osztást (ezt egyszerre nem érdemes elkészíteni, mert munka közben úgyis letörlöd őket, tehát először csak a főbb vonalakat kell rajzolni, aztán lehet sűríteni a részleteket)
A karcoláshoz szinte minden makettező mást használ, egyben egyezünk csak: a kisméretű köröket és egyéb alakzatokat sablonnal és köralakú tűvel (mint a körző hegye vagy éppen az) készítjük.
A hosszabb, egyenes vagy enyhén görbe vonalakat vonalzó vagy sablon (ez megint makettezőtől függően változóan készülhet) mellett különböző, erre a célra készült karctűkkel készítjük.
Én személy szerint ékszerész "spitz" vésőt használok, ami direkt ilyen célra készült azon a területen (édesapám hagyatékából maradt pár ilyen, korábban tettem fel képeket a Szerszámok .. topikban róluk). Ennek fő előnye, hogy megfelelő gyakorlattal bármilyen vonalat lehet velük kialakítani.
Egyébként a karcolásról több helyen is olvashatsz, ahol a makettezés technikájáról van szó.

Üdv: Kalóz
Kalóz 397888 2006. augusztus 9. 17:16
Válasz erre
Hozé!

A P-40 E hossza 9,5 m, fesztávolsága 11,37 m. Ezek 1:72-re átszámítva 13,2 cm ill. 15,8 cm.
Az Academy makettjének hossza 13,3 cm, a fesztávolsága 15,7 cm (nem tolómérővel mérve).

Hol van itt az 1 cm hiány???

Üdv: Kalóz
ChevyG 397887 2006. augusztus 9. 16:51
Válasz erre
köszi, kiváncsi voltam (nem mind1:D)
wmormo 397886 2006. augusztus 9. 16:48
Válasz erre
1/35 léptékű, kb25x30 cm méretű alapra készül, a ház kb 6x6-os (cm)
ChevyG 397885 2006. augusztus 9. 13:25
Válasz erre
wmormo 397884 2006. augusztus 9. 13:24
Válasz erre
alap2.JPG méret: 149.6 KB
h?z 01.JPG méret: 39 KB
ez egy dioráma, ami éppen készülget, ha valakit érdekel... (akkor folyt. köv.)
wmormo 397883 2006. augusztus 9. 13:21
Válasz erre
alap1.JPG méret: 46.1 KB
alap01.JPG méret: 39.9 KB
ez
Gábor 397882 2006. augusztus 9. 10:55
Válasz erre
dánke
Bundesign 397881 2006. augusztus 9. 10:45
Válasz erre
Tibcsi 397880 2006. augusztus 9. 10:09
Válasz erre
Gábor 397879 2006. augusztus 9. 09:11
Válasz erre
hogyan lehet pozitív panelvonalas gápből negatívat varázsolni?
Hozé 397878 2006. augusztus 9. 00:16
Válasz erre
Helló MattHeafy!

Tudtad, hogy az Academy P-40es majdnem egy centivel rövidebb, mint kellene?
Csak úgy érdekességképpen mondom, nem azért, hogy belepofázzak az építésbe.
Méret szempontjából a Machbox a legjobb, legalábbis Academy, Heller és Machbox közül 1/72 ben.
Nekem most folyamatban van egy roncs P-40.
Pman 397877 2006. augusztus 8. 22:47
Válasz erre
Köszi kalózmester:)
Kalóz 397876 2006. augusztus 8. 22:26
Válasz erre
A 9., 10, 11. oldalakon biztos vannak (a link az első oldalra mutat).
Kalóz 397875 2006. augusztus 8. 22:25
Válasz erre
Pmam!
Az Armored Vehicles oldalon a régebbi anyagok között nézz szét!

Mondjuk nézz be ide: betah.co.il/BooksCatalog.aspx a következő (11.) oldalon is van. meg valszeg többet is találsz.

Kalóz
Pman 397874 2006. augusztus 8. 22:16
Válasz erre
Kalóz
Szerinted van a németfelderítő járművekkel foglalkozó könyv?
Kalóz 397873 2006. augusztus 8. 22:14
Válasz erre
Változó! 1 megától akár száz fölött is, de egyben letölthető. Modemhez persze nem mindegyik ajánlott.
Kalóz
Pman 397872 2006. augusztus 8. 22:10
Válasz erre
Köszi srácok!
Kb mekkora a mérete egy könynek?
Kalóz 397871 2006. augusztus 8. 22:05
Válasz erre
Majdnem jó!
Bizonyos anyagokat csak a regisztrált tagok, bizonyos anyagokat csak a VIP tagok tölthetnek le (Az utóbbi feltételei kissé homályosak, pontosan még senki nem fejtette meg. Ha tagdíjat fizetsz, biztosan VIP tag lehetsz). Az utóbbi anyagok egy része megtalálható a bronarm oldalán, ami regisztrációs és orosz nyelvű, de egyéb megkötés nincs.
Bizonyos anyagokat (amik elvileg mindenkinek elérhetőek) viszont senki sem, mert hibát jelez letöltéskor! (a limitet viszont vagy csökkenti, vagy nem, erre még nem jöttem rá, milyen szisztáma szerint dolgozik).
A régi anyagok viszont mind letölthetőek. Néha ismétel oldalon belül vagy oldalak között is.
Érdemes körülnézni az Aviation, Armoure vehicles, War Ships, Modell, History, Journal és Other oldalakon.
Macal 397870 2006. augusztus 8. 21:57
Válasz erre
Pman!

Vendégként (guest) 7 könyvet enged letölteni naponta. Ha regisztrálsz akkor ha jól emléxem 15 a limit. Bizonyos könyveket csak a forum tagok tölthetnek le, az meghívásos ha jól tom, olyan tag még énsem vagyok. Amúgy igen ingyenes az oldal.

Macal
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.