<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Vadász | Adatlap | 397961 | 2006. augusztus 14. 06:27 | ||
Bundesign | Adatlap | 397960 | 2006. augusztus 13. 23:19 | ||
az airfix sokal olcsóbb :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 397959 | 2006. augusztus 13. 22:58 | ||
a 29est mért nem academybe vetted? | |||||
xcraft | Adatlap | 397958 | 2006. augusztus 13. 22:55 | ||
Ciao warbirds! Ezért érdemes ide irkálni! Én csak egyszer használtam réz kabinbelsőt egy Su 17-ben, azt hittem kihullik a hajam mire a helyére raktam. (Eduard volt). Te még csak belepróbáltad a képen? X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397957 | 2006. augusztus 13. 22:35 | ||
elég faja lesz! milyen maratást használsz? | |||||
warbirds | Adatlap | 397956 | 2006. augusztus 13. 22:23 | ||
Nálam most párhuzamosan készül a Zvezda Mig-31 (Zoli jóvoltából:D) és az Airfix B-29...:) Utóbbi eléggé babra munka, tekintve hogy kabinbelső nem sok van és karcolászni, szegecselni is kell egy sort. Meg mást is... De az élet szééép! :)) Most csak a Fox-ról hoztam képet. Alakul a kabin...:DD warbirds | |||||
xcraft | Adatlap | 397955 | 2006. augusztus 13. 21:11 | ||
Fodi! Az az! Akkora beszívósások vannak rajta, hogy szerintem azt már meg is kellett tervezni. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 397954 | 2006. augusztus 13. 21:09 | ||
Akos Már írtam is neked valamikor, hogy csodálkozom a gyorsaságodon, szinte hihetetlen. Már cak azért is, mert mindenki láthatja, hogy te nagyon magasra teszed a mércét. Talán az időbeosztáson múlik? nem tudom. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397953 | 2006. augusztus 13. 20:59 | ||
én már most gratulálok, ez újfent egy 5csillagos makett lett!! üdv: András | |||||
Fodi | Adatlap | 397952 | 2006. augusztus 13. 20:56 | ||
Az Airfix gyártja/gyártotta 1:72-ben. Elég gagyi, de sok munkával szépre meg lehet csinálni. | |||||
Akos | Adatlap | 397951 | 2006. augusztus 13. 20:56 | ||
Még nincs teljesen kész, a gépen még 6 alkatrész vár festésre (futók, légcsavar). | |||||
xcraft | Adatlap | 397950 | 2006. augusztus 13. 20:54 | ||
Tomcat! Köszönöm amit írtál, igyekszem is megfelelni ennek az irányvonalnak. Ami a lassúságot illeti, biztosan valahol az is nyomasztóan hat rám, hogy ebben a tempóban haladva, kb a következő 35 évre vagyok ellátva gépekkel, és a legtöbbje valamelyest kuriózum. Csak egy:pld a Fairey Rotodyne-ről hallottatok már? | |||||
Bundesign | Adatlap | 397949 | 2006. augusztus 13. 20:53 | ||
na ja! meg alapba az egészet újrakezdtem, mert vettem hozzá maratást, és a már kész kabint szétszedtem, és most készül az új ozzá, szóval sokára lesz kész szegénykém szerintem! :S amúgy meg ha a gépösszeáll, addig nem kezdem el festeni, amig nincs a kezembe a matrica, mert ha kész a gép véletlen, mire a matrica megjönne, de nem jön véletlen meg, akkor meg cum :S | |||||
Tomcat | Adatlap | 397948 | 2006. augusztus 13. 20:43 | ||
xcraft! Az én Szuhojom már március óta készül, és csak a mai napon jutottam el odáig, hogy összeragasszam a két törzsfelet. Az építést a szárnyakkal kezdtem, de ezekkel még most sem vagyok készen (bár az is igaz, hogy elég lassan tudok dolgozni, pedig minden nap munkálkodom...) Úgyhogy nyugodj meg, egyáltalán nem építesz csigatempóban! Egyébként öröm nézni és olvasni, ahogy elkészíted a gépeidet, akár a PM Makettező abc-jét olvasnám:D! Gratuláció a készülő A12-eshez! Tomcat | |||||
xcraft | Adatlap | 397947 | 2006. augusztus 13. 20:31 | ||
Van aki egyszerre több makettet épít, nekem nem megy, ha nem csinálom végig, akkor soha nem lesz kész. Sőt, megpróbáltam egyszerre két egyforma gépet építeni, különböző festéssel, de ez sem volt járható, egyik fokozatosan lemaradt, és még mindíg nincsenek sehol a készhez képest. X. | |||||
Hooligan | Adatlap | 397946 | 2006. augusztus 13. 20:22 | ||
Nekem is van egy M-10 Duckbill-em amit már két éve építek. Már belekezdtem vagy tízszer de mindig rájövök fél óra útán hogy míjfód késöbb. Mát 10 százaléka kész : ) | |||||
xcraft | Adatlap | 397945 | 2006. augusztus 13. 20:10 | ||
Emlékszem, kb akkor kezdted a matricát keresgélni, mikor én nekiláttam a sziszifuszi munkának. Ma volt egy gyenge pillanatom, és ha nem kezdtem volna az infóba leírni az építést, már biztosan a szekrény hátuljába zártam volna ezt a csodát. Szégyenben viszont nem maradhatok, úgyhogy elhesegettem a gondolatot. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 397944 | 2006. augusztus 13. 20:03 | ||
nem csak ez a leglassabban készülő gép hanem az én pakisztáni f 16 om is! kiderült, nem lehet kapni pakisztáni matricát már sehol, így felvettema kapcsolatot a gyárral, áttúrták a raktárat, és találtak 1 matricaíívet, amin a pakisztáni is rajta van, és azt megvettem, de még nem ért ide, talán a jöv 7en megfjön, és amig nincs a kezembe, addig a gép áll! és most épp a diorámán dolgozok amin lesz, ha megköt a cement, akkro rakok fel képet róla :) | |||||
xcraft | Adatlap | 397943 | 2006. augusztus 13. 20:00 | ||
Utána kellett néznem, hol hagytam abba majdnem egy hónapja, a 8/1288-ban meg is találtam. Ahhoz képest nem sok előrelépés történt. A tömítés-csiszolás folyamatáról próbálok több képet összeollózni egy lapra, mivel ez nem annyira látványos fázisa az építésnek. 0. A surfacerrel átfújt felületet újból átcsiszoltam 600-as vízpapírral, szinte az egész lejött a felületről, persze a hézagokban remélhetőleg ottmaradt. 1. A szemmel látható hibákat alkoholos filccel megjelölöm. 2. Utána ecsettel 1000-es surfacert hordok fel a jelölt hibákra. Száradás után az előzőekben leírt módon simára csiszolom. 3. Az eldugott, nehezen hozzáférhető helyek csiszolásának másik módja, hogy fogpiszkálóra szorítom a vízpapírt. Normál kinézetű, hagyományos elrendezésű gépeknél így csiszolom a szárnytövek tömítéseit is. A papírt gyakran kell fordítani, mert a koncentrált igénybevételtől hamar leválik a csiszolóréteg. 4. A teljesen átcsiszolt, portalanított "törzs", amiről azt hiszem, már jó. Persze nem az. 5. Az újból szürkével átfújt felület, ami még mindig a hibák kiemelésére hivatott. Ezúttal a Humbrol 1-es alapozóját használtam, most kár lenne a sokkal drágább surfacert használni. 6-7. Látszik még egy pár hiba, de már sokkal barátságosabb a felület, mint a kezdeteknél. 8-9.A látható hibákra ecsettel, és szórással felhordott újabb réteg surfacer 1000. X. | |||||
EmbersRise | Adatlap | 397942 | 2006. augusztus 13. 16:31 | ||
xcraft | Adatlap | 397941 | 2006. augusztus 13. 16:30 | ||
Nagyon baba, szinte kedvet kapok tőle a helikoptergyártáshoz. | |||||
Akos | Adatlap | 397940 | 2006. augusztus 13. 16:06 | ||
48-as vagy 35-ös? | |||||
EmbersRise | Adatlap | 397939 | 2006. augusztus 13. 15:37 | ||
Sziasztok, nálam ő készül,lassan elkészülök vele, de azért még van mit csinálni: www.sg.hu/galeria/10638355371155473031.jpg www.sg.hu/galeria/10638355371155471282.jpg | |||||
Bundesign | Adatlap | 397938 | 2006. augusztus 12. 22:35 | ||
nagyon jó lesz, csak amúgy mellékesen mondom , én pont hasonlóra gondoltam :) | |||||
Akos | Adatlap | 397937 | 2006. augusztus 12. 22:28 | ||
Az, starter kocsi, 72-es. | |||||
kisrozi | Adatlap | 397936 | 2006. augusztus 12. 21:22 | ||
nagyon szép | |||||
ChevyG | Adatlap | 397935 | 2006. augusztus 12. 21:21 | ||
ez "starter" kocsi, nem? | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 397934 | 2006. augusztus 12. 21:18 | ||
azthitem valami szép autó lesz ott 21"-os krómfelnikkel:( de valami sokkal érdekesebb, értékesebb volt ott:) | |||||
Akos | Adatlap | 397933 | 2006. augusztus 12. 21:03 | ||
Batya, ha olvasod, még nincs kész, de lehet, hogy holnap meglesz:)) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 397932 | 2006. augusztus 11. 12:37 | ||
Archy! Igen menet közben nagyításon már megtaláltam...hiába...öregSZEM ! :D:D:D István | |||||
Archy | Adatlap | 397931 | 2006. augusztus 11. 10:50 | ||
Elektro! A parancsnok a toronyban ordibál. Kicsi fekete pötty a képen :-D Ákos! Szerintem is vigyázz a kocsival, nagyon ne strapáld le. A sorozás helyett és inkább repesznyomokat hagynék rajta, vagy valami hasonló, valami por kell rá, esetleg pár pámalevelet hozzátámaszthatsz az elejéhez, de többet ne nagyon. Majd Lentiben megbeszéljük. Egyébként pedig nagyon teccik! Áron | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 397927 | 2006. augusztus 10. 23:12 | ||
Bundesign | Adatlap | 397925 | 2006. augusztus 10. 22:21 | ||
igazad van, elnézést, azóta én is utánaolvatam a ,,sziget reptereknek,, :) csak hírtelen fúrcsa volt! de baromi szép lesz ám, azt el is felejettem ;) | |||||
Archy | Adatlap | 397924 | 2006. augusztus 10. 22:10 | ||
G! Őszinte részvétem. De a mászókötélzetet (vagy mi a túró az), miért nem csinálod meg? ;-) Áron | |||||
Archy | Adatlap | 397923 | 2006. augusztus 10. 22:05 | ||
Hát, majdnem eltaláltam :-D | |||||
Akos | Adatlap | 397922 | 2006. augusztus 10. 21:48 | ||
Regeteg fotó van arról, hogy az amerikaiak a japán eszközöket egyszerűen félretolták, mikor a repteret elfoglalták. Ezért ez az indítókocsi porosan, rozsdásan, szakadozott ponyvával, leeresztett gumikkal fog készülni. Pont, amit csak félretoltak a fák alá. A Corsairnek meg olyan festést válaszottam, amelyik század egymás után települt át szigetről szigetre, az egykor japán kézen levő repterekre. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 397921 | 2006. augusztus 10. 21:36 | ||
japánok menekülni? biztos csináltak akkortlyt ojat? | |||||
Fodi | Adatlap | 397920 | 2006. augusztus 10. 21:32 | ||
Na ez szép lesz. :) | |||||
G-cart | Adatlap | 397919 | 2006. augusztus 10. 21:24 | ||
Üdv: G' | |||||
Archy | Adatlap | 397918 | 2006. augusztus 10. 21:24 | ||
vagy zsákámány kocsi! :-) A japcsik a legnagyobb bunkerharcok és menekülések közepette pont az indítókocsit fogják magukkal hurcolni egy szigetről? És az első corsairek, akik megérkeznek a szétlőtt, éppen hogy helyrepofozott reptérre, pont az indítókocsira fognak várni, hogy újabb bevetésre mehessenek? És így már össze is álta a kép:-) Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 397917 | 2006. augusztus 10. 21:19 | ||
ien kocsim nekem isvan, de figyu! én nem akarok kötekxeni, de a kocsi japán repülőkhöz kisegítő , a corsair pedig amcsi. na most, mit keresnek egy reptéren?valami titkos szövetség? vagy zsákmány repülő? :) | |||||
Akos | Adatlap | 397916 | 2006. augusztus 10. 20:34 | ||
Archy! Szerintem nem tartalmaz rejtett hibát, egyetlen hibája az, hogy nincs még kész! | |||||
Fodi | Adatlap | 397915 | 2006. augusztus 10. 18:27 | ||
| |||||
boriszjelszint | Adatlap | 397914 | 2006. augusztus 10. 17:28 | ||
én nem látom se az árkot, se a hidat... a kiabálást, meg hallani nem hallom...:) | |||||
Archy | Adatlap | 397913 | 2006. augusztus 10. 17:25 | ||
| |||||
Archy | Adatlap | 397912 | 2006. augusztus 10. 17:25 | ||
Urak! A könnyű-nehéz makett és a harrieres kasztrálásról visszakanyarodva a topic eredeti témájához, segítséget kérnék. Mint tudjátok éppen egy aranyos kis 72-es párducot fejeznék be, de félek a dio alapötlete rejtett hibákat tartalmaz. Ezek felfedésére kérem a segítségeteket. Én már annyit agyaltam rajta, hogy ha fejetetőn lenne a párduc, azt sem venném észre :-) Nos a story a következő. Aachen melletti kis tanya, valahol a Hürtgeni-erdő szélén. 1944 ősze. A szövetségesek éppen betörnek a birodalomba. A Siegfried vonal roskadozik, de még nincs minden veszve. Pantherünk hős legénysége egy ködös reggelen riasztást kap a legközelebbi vezetési pontról, hogy baj van, csatlakozzanak három másik társukhoz a megadott térségben. A legénység gyorsan szedelőzködik, de a mindig álomszuszék Jürgen, persze most is az utolsó pillanatban ér a harckocsihoz, amit a parancsnok harsány üvöltözéssel nyugtáz. A hk és Jürgen között egy árok lesz, amin kis fa-híd ível át. Valamint a hk-ra épp akkor mászik majd fel Hans is (ő még festés alatt). Nos, várom a véleményeket. Áron | |||||
Tibcsi | Adatlap | 397906 | 2006. augusztus 9. 21:20 | ||
Archy, Egyetértek. Az "egyszerű makett" kérdésben is, és a Fujimi Tomcat-ben is.. :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 397905 | 2006. augusztus 9. 21:19 | ||
én is ezt mondom, ezért mondomazt hogy aki nem akar vacakolni panelkarcal, meg olyan makettet akar, ami könyen épül, nem 1000részből, annak általában az academy kézenfekvő megoldás lehet. mert alapba a legtöbb baromi 1xü, és felületes, de jól illeszekedik, meg stb! szerintem kezdőknek a lehető legjobb megoldás ui: szerintem meg a hasegawa legutoljára kiadott 72 es f14 e vág szájba minden makette apiacon ;) :P | |||||
Archy | Adatlap | 397903 | 2006. augusztus 9. 21:16 | ||
Hát én meg azt mondom, hogy amíg az ember abban a fázisban van, hogy pfű, ez jól néz ki, megépítem, na addig legyen egyszerűen összerakható academy, meg társai. Nekem még ma is elveszi a kedvem az egésztől, ha sok rajta a gubanc, pedig csinálgatom már pár éve. Persze vannak esetek, amikor vállalom a kockázatot, pl a Kiowa. ott tényleg újra kellett építeni az egész belét. Vagyis azt mondom, hogy akkor vegyen az ember nehéz makette, ha a könnyűt már unja, vagy ha nagyon fanatikus. Mert különben egy élatra elmehet a kedve az egésztől. Szerintem. Áron UI.: Szerintem 72-ben a Fujimi Tomcatje részletességben mindent ver :-) | |||||
vrauko | Adatlap | 397901 | 2006. augusztus 9. 21:11 | ||
Szia, kalóz! Itt az eredeti kulcsmondat "Ha valaki véletlenül a Matchbox N változatához..." érted; véletlenül! Nem szándékosan, hanem véletlenül... így eléáll az 1 cm különbség, másképp nem. Az adataid helyesek, de nem is azokat ?eztem +. Üdv: VT |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ime egy példa a történelmi távlatokon átívelő makettezésre
1987:-ajándékot kaptam egy lengyel barátomtól, egy LaGG-3 lapult a csomagban.
1988 ápr. 1: megszületett a második gyerekünk.
1988. jún. összeépítettem a LaGG törzsét
1989 okt. 23: A csehországi Novy-Bor városában egy makettversenyen ér minket a rendszerváltozás híre.
1989. nov. Levágtam a LaGG szárnyát a centroplán résztől kifele és pótoltam egy HC La-5 FN szárnyával
1989 dec. vettünk egy építési telket
1989 dec. Végre sikerült összetömítenem a szárnyakat
1990. márc. elkezdtük az építkezést
1990. már a vezérsíkok is a helyükön vannak.
1991. elkészült a tető a házon
1991. a jobb oldali szárny a kezemben maradt.
1992 dec. felépült a házunk
1993-1999 folytonosan elpattannak a ragasztások, de nem adom fel
2000 eladtuk a házat és egy másik városba költöztünk
2000. dec. kipakoltam és újra megtaláltam a LaGG-t
2001 felépítettünk egy asztalos műhelyt.
2001. dec. a kabin is felkerült.
2002 elkészült a második házunk és beköltöztünk.
2002.dec felkerültek a futóművek,
2003. feláldoztam egy Jak-9 légcsavart a cél érdekében, a LaGG-é a kosárban landolt.
2004. sikerült új keréktárcsákat vásárolnom a LaGG-ra
2005 júl. A nagyobbik fiam beiratkozott a főiskolára
2005 aug. elkészült a LaGG-3
2005 okt. az ICM hírül adta, hogy 1/48-as LaGG-3-t fog piacra dobni.
Vadász