/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
SzaTi 397991 2006. augusztus 15. 20:51
Válasz erre
Ákos!

Nagyon frankó lett a diorámád, gratula!

SzaTi
makettes 397990 2006. augusztus 15. 20:47
Válasz erre
Tophatters!
1/72-s mind,KP és Eastern Express.
Nehéz dió...
makettes
Akos 397989 2006. augusztus 15. 20:43
Válasz erre
corsairdio_1.jpg méret: 91.3 KB
corsairdio_2.jpg méret: 78.3 KB
corsairdio_3.jpg méret: 75.1 KB
corsairdio_4.jpg méret: 88.6 KB
corsairdio_5.jpg méret: 77.7 KB
corsairdio_7.jpg méret: 85.1 KB
corsairdio_8.jpg méret: 87.3 KB
Hát ez itt már egy kicsit off, mert elkészült az 1/72 Corsair dioráma. Megfogadtam a tanácsot a Makettinfo topikból, és fényképeztem.
Xcraft!
Őszinte részvétem ehhez a maketthez.
Tophatters 397988 2006. augusztus 15. 20:40
Válasz erre
DSCF0744.JPG méret: 147.9 KB
DSCF0728.JPG méret: 85.9 KB
Szia!
Jók lesznek a gépek! Milyen méretarányúak?

Cápetim nekem is van. Június végén lettem vele kész.
makettes 397983 2006. augusztus 15. 19:24
Válasz erre
DSCN1567.JPG méret: 66.1 KB
DSCN1568.JPG méret: 66.8 KB
DSCN1564.JPG méret: 69.4 KB
DSCN1560.JPG méret: 62.2 KB
Sziasztok!
Ezekkel "szenvedek"...
makettes
ChevyG 397982 2006. augusztus 15. 18:46
Válasz erre
külön grat ahhoz, hogy közben ól) tudasz fényképezni!!!
xcraft 397981 2006. augusztus 15. 15:33
Válasz erre
A-12 16. kiegészítés

A 8. képnél lemaradt, hogy van egy kis füzetem, amibe a fontossab dolgokat, például kevert festékek arányát, változtatásokat feljegyzem. Mikor fél évig épül valami, elkél az ilyen segítség.
xcraft 397980 2006. augusztus 15. 15:28
Válasz erre
kerekek (0).JPG méret: 47.5 KB
kerekek (1).JPG méret: 59 KB
kerekek (2).JPG méret: 46.9 KB
kerekek (3).JPG méret: 115.9 KB
kerekek (4).JPG méret: 55.7 KB
kerekek (5).JPG méret: 40.5 KB
kerekek (6).JPG méret: 50.8 KB
kerekek (7).JPG méret: 69.1 KB
kerekek (8).JPG méret: 53.7 KB
kerekek (9).JPG méret: 58.9 KB
kerekek (10).JPG méret: 136.5 KB
kerekek (11).JPG méret: 137.2 KB
kerekek (12).JPG méret: 150.8 KB
kerekek (13).JPG méret: 154.4 KB
kerekek (14).JPG méret: 136.3 KB
Sziasztok!
A-12 16.rész

Újításként kísérletezem egy témához több, kisebb méretű kép csatolásával egy egységbe illesztve, így bőven túlléphető a 15 darabos limit. A fontosabbakat továbbra is önállóan teszem fel. Ha nagyon nem jó jelezzétek.

0.Az elején is említettem, hogy az öntőcsonkról való levágásnál sérült a kör keresztmetszet, egyértelműen figyelmetlenségből. Ezeket, és az öntési hibákat most állítom helyre, pillanatragasztó több rétegű felhordásával kezdve.
1.Kör keresztmetszetű fogpiszkáló hegyét levágom, hogy stabilabb, nagyobb ragasztási felületet nyerjek, ezután kevés!! pillanatragasztóval rögzítem. Itt fontos, hogy a legprecízebben a forgásközéppontba, a kerékre merőlegesen álljon a fogpiszkáló! Azért jó a fogpiszkáló, mert ha sok ragasztót használtok, és nem tudjátok kitörni a folyamat végén a helyéről, könnyen ki lehet fúrni.
2.A fogpiszkálót miniplexbe szorítom, és nem túl magas fordulaton, tökéletesen kerekre csiszolható ezzel a módszerrel. Lényeges, hogy a kerék két szemben lévő oldalánál egyszerre szorítsátok rá a vízpapírt, csak ekkor lesz kör. Ha csak egy oldalon nyomjátok a csiszolópapírhoz, nem lehet eltüntetni a tömítést, öntőcsonkot, és ellipszist eredményezhet.
3-4.A csiszolás végén szemmel és tolómérővel is ellenőrzöm, hogy egyformák e az átmérők.
5.A surfacer 1000-rel átszórt kerekek, a látható hibák még egy réteg felecsetelésével javítva. Nem szoktam alapozni a kerekeket, most csak a formakiigazításra használt pillanatragsztó miatt kellett.
6. Az újból lecsiszolt, most már tökéletes formák. (800-as vízpapírt használtam) A végén wc papírral felpolírozva, és fogkefével portalanítva. Még egy szélvédőmosó folyadékos mosás, és festhetőek.
7.A pattintós tetejű festékek nyitása, és a tető tisztítása. Évekig jó marad, ha a tető légmentesen zárható, érdemes ezt az egy mozdulatot rászánni.
8.A festéshez M.M. enamel rubber és Revell enamel matt8 keverékét használom. Kétszeres mennyiségű fekete, és érzésre hígító arányban. A M.M. rubber erősen barnás,
ezért önmagában nem alkalmas a gumi színének előállítására.
9.A szórópisztoly tankolása ecsettel, nem szeretem, ha minden csupa festék, ezért nem öntöm bele.
10-11. A kerekek festése. Közben a fogpiszkálónál fogva forgatom, a pisztoly alig mozog.
12-13. Az eszközök tisztítása is fontos. A festékszórót csak egy-egy makett elkészültekor, vagy működési hiba esetén szedem szét. A munkák között elég nagy mennyiségű hígító, és ecset használata.
14. A végeredmény. Persze még a felnit fehérre kell csinálni, de azt később, had száradjon, akár napokat is.
ati27 397979 2006. augusztus 15. 10:52
Válasz erre
Szia!

Milyen gyártmányú fotómaratást tettél a 31-be? Érdekelne... Nekem is van egy dobozban..:)
Bundesign 397978 2006. augusztus 14. 20:41
Válasz erre
Kalóz 397977 2006. augusztus 14. 19:42
Válasz erre
Lucky!
Örülj, ha a hetedikben sor kerül rá :(((
lucky 397976 2006. augusztus 14. 19:38
Válasz erre
Kalóz!
A 6. ötéves tervben előirányzott tevékenység nálam már a harmadikban megtörtént,de sajnos csúszást szenved...:)
De azér' kösz!:DDD
Kalóz 397975 2006. augusztus 14. 19:23
Válasz erre
3. ötéves terv: fedélzeti felszerelések, úgymint csörlő, horgony, mentőgyűrűk stb.
4. ötéves terv: festés
5. ötéves terv: elrontott részek javítgatása
6. ötéves terv: nyugdíjba vonulás

(hogy mért én kell összeállítsam más hosszútávú elképzeléseit ? :)))
Vadász 397974 2006. augusztus 14. 18:50
Válasz erre
Stefan!

Természetesen.

Rengeteg jó festésem van hozzá.

Gileg!

Sajna tényleg lassú vagyok, évente max4-5 gép készül átlagban.
Nem is merem megmutatni a rakrárt.

Vadász
Vadász 397973 2006. augusztus 14. 18:25
Válasz erre
Nem!

A galéria képei közé szeretném felrakni.
Van még néhány képem más gépekről is,de a fórumon két nap alatt elveszti aktualitását. Az új érdeklődő nem fogja megtalálni soha sem.

Vadász
kisrozi 397972 2006. augusztus 14. 18:16
Válasz erre
lucky 397971 2006. augusztus 14. 16:19
Válasz erre
Urak!
Ti marha gyorsak vagytok hozzám képest.:)
A lengyel vontató hajóm már v 5 éve épül.
1.ötéves terv: hajótest a felépítménnyel
2.ötéves terv: fedélzetek
3.ötéves terv: ???
:DDD
Gileg 397968 2006. augusztus 14. 15:42
Válasz erre
Üdv Vadász!egy biztos.Nem kapkodod el a makett építést.Ha ezt a tempót diktálod,akkor 2024-re elkészül az ICM kitje is.Jó munkát hozzá.
Zoli 397966 2006. augusztus 14. 15:34
Válasz erre
Szia!
Hát lehet, hogy veszek egy másik 31-est... A Part maratását tetted bele?
z
Stefan 397965 2006. augusztus 14. 10:50
Válasz erre
Nem semmi kis történet... Ezek után elkezded az 1/48-as ICM-est is? :)
Bundesign 397964 2006. augusztus 14. 10:45
Válasz erre
mindenképpen érdekes ! :) és ha már így leírtad a történetét, nem raknál fel róla pár képet a repcsi topikba?:)
Gabi 397962 2006. augusztus 14. 07:44
Válasz erre
Vadász!
Ezt akkor nevezhetjük az életművednek is!:DDD
Gabi
Vadász 397961 2006. augusztus 14. 06:27
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Nem kell kapkodni!
Ime egy példa a történelmi távlatokon átívelő makettezésre

1987:-ajándékot kaptam egy lengyel barátomtól, egy LaGG-3 lapult a csomagban.
1988 ápr. 1: megszületett a második gyerekünk.
1988. jún. összeépítettem a LaGG törzsét
1989 okt. 23: A csehországi Novy-Bor városában egy makettversenyen ér minket a rendszerváltozás híre.
1989. nov. Levágtam a LaGG szárnyát a centroplán résztől kifele és pótoltam egy HC La-5 FN szárnyával
1989 dec. vettünk egy építési telket
1989 dec. Végre sikerült összetömítenem a szárnyakat
1990. márc. elkezdtük az építkezést
1990. már a vezérsíkok is a helyükön vannak.
1991. elkészült a tető a házon
1991. a jobb oldali szárny a kezemben maradt.
1992 dec. felépült a házunk
1993-1999 folytonosan elpattannak a ragasztások, de nem adom fel
2000 eladtuk a házat és egy másik városba költöztünk
2000. dec. kipakoltam és újra megtaláltam a LaGG-t
2001 felépítettünk egy asztalos műhelyt.
2001. dec. a kabin is felkerült.
2002 elkészült a második házunk és beköltöztünk.
2002.dec felkerültek a futóművek,
2003. feláldoztam egy Jak-9 légcsavart a cél érdekében, a LaGG-é a kosárban landolt.
2004. sikerült új keréktárcsákat vásárolnom a LaGG-ra
2005 júl. A nagyobbik fiam beiratkozott a főiskolára
2005 aug. elkészült a LaGG-3
2005 okt. az ICM hírül adta, hogy 1/48-as LaGG-3-t fog piacra dobni.

Vadász
Bundesign 397960 2006. augusztus 13. 23:19
Válasz erre
ChevyG 397959 2006. augusztus 13. 22:58
Válasz erre
xcraft 397958 2006. augusztus 13. 22:55
Válasz erre
Ciao warbirds!

Ezért érdemes ide irkálni!

Én csak egyszer használtam réz kabinbelsőt egy Su 17-ben, azt hittem kihullik a hajam mire a helyére raktam. (Eduard volt). Te még csak belepróbáltad a képen?
X.
Bundesign 397957 2006. augusztus 13. 22:35
Válasz erre
elég faja lesz! milyen maratást használsz?
warbirds 397956 2006. augusztus 13. 22:23
Válasz erre
100_1273.jpg méret: 117 KB
100_1274.jpg méret: 97.8 KB
100_1277.jpg méret: 94.8 KB
Hurrá! Megjött Xcraft, újra vannak fain képek!! :))
Nálam most párhuzamosan készül a Zvezda Mig-31 (Zoli jóvoltából:D) és az Airfix B-29...:) Utóbbi eléggé babra munka, tekintve hogy kabinbelső nem sok van és karcolászni, szegecselni is kell egy sort. Meg mást is... De az élet szééép! :))
Most csak a Fox-ról hoztam képet. Alakul a kabin...:DD warbirds
xcraft 397955 2006. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Fodi!
Az az! Akkora beszívósások vannak rajta, hogy szerintem azt már meg is kellett tervezni.
X.
xcraft 397954 2006. augusztus 13. 21:09
Válasz erre
Akos

Már írtam is neked valamikor, hogy csodálkozom a gyorsaságodon, szinte hihetetlen. Már cak azért is, mert mindenki láthatja, hogy te nagyon magasra teszed a mércét.
Talán az időbeosztáson múlik? nem tudom.
X.
Bundesign 397953 2006. augusztus 13. 20:59
Válasz erre
én már most gratulálok, ez újfent egy 5csillagos makett lett!!
üdv: András
Fodi 397952 2006. augusztus 13. 20:56
Válasz erre
Az Airfix gyártja/gyártotta 1:72-ben. Elég gagyi, de sok munkával szépre meg lehet csinálni.
Akos 397951 2006. augusztus 13. 20:56
Válasz erre
corsairdio.jpg méret: 78.4 KB
Akkor én vagyok az ellentét: ezt a diorámát a múlt hét elején kezdtem el.
Még nincs teljesen kész, a gépen még 6 alkatrész vár festésre (futók, légcsavar).
xcraft 397950 2006. augusztus 13. 20:54
Válasz erre
Tomcat!

Köszönöm amit írtál, igyekszem is megfelelni ennek az irányvonalnak.
Ami a lassúságot illeti, biztosan valahol az is nyomasztóan hat rám, hogy ebben a
tempóban haladva, kb a következő 35 évre vagyok ellátva gépekkel, és a legtöbbje
valamelyest kuriózum.
Csak egy:pld a Fairey Rotodyne-ről hallottatok már?
Bundesign 397949 2006. augusztus 13. 20:53
Válasz erre
na ja! meg alapba az egészet újrakezdtem, mert vettem hozzá maratást, és a már kész kabint szétszedtem, és most készül az új ozzá, szóval sokára lesz kész szegénykém szerintem! :S amúgy meg ha a gépösszeáll, addig nem kezdem el festeni, amig nincs a kezembe a matrica, mert ha kész a gép véletlen, mire a matrica megjönne, de nem jön véletlen meg, akkor meg cum :S
Tomcat 397948 2006. augusztus 13. 20:43
Válasz erre
xcraft!
Az én Szuhojom már március óta készül, és csak a mai napon jutottam el odáig, hogy összeragasszam a két törzsfelet. Az építést a szárnyakkal kezdtem, de ezekkel még most sem vagyok készen (bár az is igaz, hogy elég lassan tudok dolgozni, pedig minden nap munkálkodom...)
Úgyhogy nyugodj meg, egyáltalán nem építesz csigatempóban!
Egyébként öröm nézni és olvasni, ahogy elkészíted a gépeidet, akár a PM Makettező abc-jét olvasnám:D! Gratuláció a készülő A12-eshez!
Tomcat
xcraft 397947 2006. augusztus 13. 20:31
Válasz erre
Van aki egyszerre több makettet épít, nekem nem megy, ha nem csinálom végig, akkor soha nem lesz kész. Sőt, megpróbáltam egyszerre két egyforma gépet építeni, különböző festéssel, de ez sem volt járható, egyik fokozatosan lemaradt, és még mindíg nincsenek sehol a készhez képest.
X.
Hooligan 397946 2006. augusztus 13. 20:22
Válasz erre
Nekem is van egy M-10 Duckbill-em amit már két éve építek. Már belekezdtem vagy tízszer de mindig rájövök fél óra útán hogy míjfód késöbb. Mát 10 százaléka kész : )
xcraft 397945 2006. augusztus 13. 20:10
Válasz erre
Emlékszem, kb akkor kezdted a matricát keresgélni, mikor én nekiláttam a sziszifuszi munkának. Ma volt egy gyenge pillanatom, és ha nem kezdtem volna az infóba leírni az építést, már biztosan a szekrény hátuljába zártam volna ezt a csodát.
Szégyenben viszont nem maradhatok, úgyhogy elhesegettem a gondolatot.

X.
Bundesign 397944 2006. augusztus 13. 20:03
Válasz erre
nem csak ez a leglassabban készülő gép hanem az én pakisztáni f 16 om is! kiderült, nem lehet kapni pakisztáni matricát már sehol, így felvettema kapcsolatot a gyárral, áttúrták a raktárat, és találtak 1 matricaíívet, amin a pakisztáni is rajta van, és azt megvettem, de még nem ért ide, talán a jöv 7en megfjön, és amig nincs a kezembe, addig a gép áll! és most épp a diorámán dolgozok amin lesz, ha megköt a cement, akkro rakok fel képet róla :)
xcraft 397943 2006. augusztus 13. 20:00
Válasz erre
A(0).JPG méret: 35.7 KB
A (1).JPG méret: 70.8 KB
A (2).JPG méret: 39.3 KB
A (3).JPG méret: 49.1 KB
A (4).JPG méret: 166.3 KB
A (5).JPG méret: 58.4 KB
A (6).JPG méret: 129 KB
A (7).JPG méret: 155.6 KB
A (8).JPG méret: 128.9 KB
A (9).JPG méret: 124.8 KB
A világ leglassabban készülő gépe az A-12 ez már a 15. rész

Utána kellett néznem, hol hagytam abba majdnem egy hónapja, a 8/1288-ban meg is találtam. Ahhoz képest nem sok előrelépés történt. A tömítés-csiszolás folyamatáról
próbálok több képet összeollózni egy lapra, mivel ez nem annyira látványos fázisa az
építésnek.

0. A surfacerrel átfújt felületet újból átcsiszoltam 600-as vízpapírral, szinte az
egész lejött a felületről, persze a hézagokban remélhetőleg ottmaradt.
1. A szemmel látható hibákat alkoholos filccel megjelölöm.
2. Utána ecsettel 1000-es surfacert hordok fel a jelölt hibákra. Száradás után az
előzőekben leírt módon simára csiszolom.
3. Az eldugott, nehezen hozzáférhető helyek csiszolásának másik módja, hogy
fogpiszkálóra szorítom a vízpapírt. Normál kinézetű, hagyományos elrendezésű
gépeknél így csiszolom a szárnytövek tömítéseit is. A papírt gyakran kell
fordítani, mert a koncentrált igénybevételtől hamar leválik a csiszolóréteg.
4. A teljesen átcsiszolt, portalanított "törzs", amiről azt hiszem, már jó. Persze
nem az.
5. Az újból szürkével átfújt felület, ami még mindig a hibák kiemelésére hivatott.
Ezúttal a Humbrol 1-es alapozóját használtam, most kár lenne a sokkal drágább
surfacert használni.
6-7. Látszik még egy pár hiba, de már sokkal barátságosabb a felület, mint a
kezdeteknél.
8-9.A látható hibákra ecsettel, és szórással felhordott újabb réteg surfacer 1000.

X.
EmbersRise 397942 2006. augusztus 13. 16:31
Válasz erre
xcraft 397941 2006. augusztus 13. 16:30
Válasz erre
Nagyon baba, szinte kedvet kapok tőle a helikoptergyártáshoz.
Akos 397940 2006. augusztus 13. 16:06
Válasz erre
EmbersRise 397939 2006. augusztus 13. 15:37
Válasz erre
Sziasztok, nálam ő készül,lassan elkészülök vele, de azért még van mit csinálni:
www.sg.hu/galeria/10638355371155473031.jpg www.sg.hu/galeria/10638355371155471282.jpg
Bundesign 397938 2006. augusztus 12. 22:35
Válasz erre
nagyon jó lesz, csak amúgy mellékesen mondom , én pont hasonlóra gondoltam :)
Akos 397937 2006. augusztus 12. 22:28
Válasz erre
kisrozi 397936 2006. augusztus 12. 21:22
Válasz erre
nagyon szép
ChevyG 397935 2006. augusztus 12. 21:21
Válasz erre
boriszjelszint 397934 2006. augusztus 12. 21:18
Válasz erre
azthitem valami szép autó lesz ott 21"-os krómfelnikkel:(
de valami sokkal érdekesebb, értékesebb volt ott:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.