/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753.
tray 398010 2006. augusztus 16. 20:30
Válasz erre
Archy!
Gratulálok, nagyon szép lett! Le a kalappal!
Megkérdezhetem, mennyi időt áldoztál rá?
Apaka 398009 2006. augusztus 16. 19:46
Válasz erre
kisrozi!
Nekem pl. nincs digit fényképezőm. :( Így nemtok mi a bánatot írni, így inkább csak ámulok a Ti munkáitokon. Amik amúgy is valszeg szebbek az enyémnél.
kisrozi 398008 2006. augusztus 16. 19:36
Válasz erre
Ákos , Archy bocs,hogy csak most írok , a saját gondommal voltam elfoglalva,mit is mondhatnék , olyat biztos nem amit mások még nem... talán ha azt írnám tőletek a szokásos , ez persze minden cinizmus nélkül, gratula.MR Xcraft pedig újab ötleteket adott, köszi átültetem.(viszont azt megkérdezném, hogy szerintetek csak ez a max 10 emberke aki írogat , az nézegeti a topicot? a többiek miért nem írnak ha vannak?)
Bundesign 398007 2006. augusztus 16. 18:11
Válasz erre
nem azért mondom, de az egyik leg szebb 72 csörömp amit valaha láttam, 1xüen szédületes, le is menettem a képeket! hogyan fújtad ilyen apró méretben ilyen kontúros, de mégis átmenetesre a festéket?
grat!!
ChevyG 398006 2006. augusztus 16. 17:33
Válasz erre
Archy 398005 2006. augusztus 16. 17:31
Válasz erre
IMGP7155.JPG méret: 115.4 KB
IMGP7156.JPG méret: 117.4 KB
IMGP7161.JPG méret: 120.2 KB
IMGP7164.JPG méret: 122.1 KB
IMGP7166.jpg méret: 149.5 KB
IMGP7171.JPG méret: 83.8 KB
IMGP7172.jpg méret: 140.7 KB
IMGP7174.JPG méret: 106.5 KB
Üdv!
Befejeztem a Panthert (revell 1/72). Az alap még várat magára, mert az eredetileg tervezett kicsit nagy lett. Majd kiötlök valamit. Várom a véleményeket.
Áron
Bundesign 398004 2006. augusztus 15. 23:14
Válasz erre
f1683.jpg méret: 98.8 KB
amúgy pedig nem kifutó pálya lesz, csak egy ,,dokk,,hely, és azok minősége olykor nagyon rosz! legalábbis a képek tanulsága szerint, amiket láttam. azóta kissé csiszoltam rajta még, de holnap még 1x átmegyek rajta. pl ittvan 1
üdv
Bundesign 398003 2006. augusztus 15. 22:58
Válasz erre
igazd van, egy csöppet huplis még, de csiszolás alatt áll! meg amúgy nem lesz tükör sima, láttál már pakisztáni repteret? :))
xcraft 398002 2006. augusztus 15. 22:37
Válasz erre
Hello Akos!

Látom gép elött vagy, akkor most gratula a corsairdio-hoz.
Én is szivesen a polcomra tenném.

X.
Akos 398001 2006. augusztus 15. 22:35
Válasz erre
Na végre, legalább megtudtam, mi ez. Én szárazvirág-kiegészítőként vettem.
boriszjelszint 398000 2006. augusztus 15. 22:25
Válasz erre
sziasztok!
venném a bátorságot a kritizáláshoz, természetesen segítő szándékkal

Bund: nekem-lehet, hogy optikai csalódás-elég egyenetlennek tűnik a beton. (olvastam, még nincs kész)

Ákos: a pálmafák leveleinél nekem nagyon szembetűnő, hogy szobafenyő levelei vannak

más újat én se tudok mondani
Bundesign 397999 2006. augusztus 15. 21:56
Válasz erre
2006-08-15_214733.jpg méret: 185.4 KB
2006-08-15_214709.jpg méret: 148.1 KB
2006-08-15_214752.jpg méret: 183.1 KB
én meg most épp a készülödő f 16 hoz alakítok kis diót! végignéztem az összes diós képemet, és szinte minden gép fatalpon áll, vagy képkeretben, vagy tükrön, gondoltam valami egyedit kéne hozzá, meg a matrica is nehézkesen jött össze(de még mindig nem ért ide ugye) ezért egy különleges talpat alakítok ki hozzá! pakisztán sziklás sivatagos területeire utalva kavicsokból kiraktam a formát, és kiöntöttem cementes vízzel, így a beton színe élethűbre nem lehetséges. még nincsen kész, rengeteg csiszolni és fsteni való van rajta még, de rakok fel képeket!
üdv
Highlander 397998 2006. augusztus 15. 21:37
Válasz erre
Ákos!
A nagy emberek ismertetőjele a szerénység! Még az Apám is boldog lenne, ha csak fele olyan szépen építgetnék, mint Te, Ákos Mester! Már csak annyit jegyeznék meg, hogy a honlapodat, mint referencia anyagot tartom számon és a kedvencek tetején tanyázik! Minden elismerésem!
Üdv:Highlander
Zoli 397997 2006. augusztus 15. 21:23
Válasz erre
Sajnos én se tudok belekötni, akkor is tetszik és kész! Mármint a Corsair, lehet, hogy a többiben van hiba, de azokon se nagyon láttam. Igazából csak a kocsi színe nem tetszik, vagy a koszolása.
z
Bundesign 397996 2006. augusztus 15. 21:17
Válasz erre
no hát akkor kritizáljuk! szóval, izéé! a gép melett álló hapsi nem borotválkozott! a pálmafákat nem locsolták meg! és a gép szélvédőjét se ártana lemosni felszállás elött ;)
Akos 397995 2006. augusztus 15. 21:15
Válasz erre
Köszönöm a sok dícséretet, örülök, hogy tetszik mindenkinek, de azért valaki kritizálja meg már, mert elég sok hibát sikerült rajt elkövetnem. A dologban valószínű közrejátszott az is, hogy ezt nem versenymunkának szántam, nem küzdöttem vele, nem javítgattam fel, egyszerűen egy jót akartam makettezni. Nna, vissza a Herkuleshez...
Gabi 397994 2006. augusztus 15. 21:03
Válasz erre
Hát Ákos, megint nagyot alkottál, szuper lett! Az nem fér a fejembe, hogy tudsz ilyen gyorsan, ilyen magas színvonalú munkákat készíteni.
Gratula!
Gabi
Archy 397993 2006. augusztus 15. 20:56
Válasz erre
Hát, egy Guns 'N' Roses idézet jut eszembe: "You are crazy..."
Most nagyon meghoztad a kedvem a csendes-óceáni gépekhez :-)
Áron
Bundesign 397992 2006. augusztus 15. 20:52
Válasz erre
hát igen! csodás lett! tényleg nagyon jó, a gépnek szinte élnek a színei! nagyon szép lett! gretula hozzá!! lehet már tudni a következő projektet?
András
SzaTi 397991 2006. augusztus 15. 20:51
Válasz erre
Ákos!

Nagyon frankó lett a diorámád, gratula!

SzaTi
makettes 397990 2006. augusztus 15. 20:47
Válasz erre
Tophatters!
1/72-s mind,KP és Eastern Express.
Nehéz dió...
makettes
Akos 397989 2006. augusztus 15. 20:43
Válasz erre
corsairdio_1.jpg méret: 91.3 KB
corsairdio_2.jpg méret: 78.3 KB
corsairdio_3.jpg méret: 75.1 KB
corsairdio_4.jpg méret: 88.6 KB
corsairdio_5.jpg méret: 77.7 KB
corsairdio_7.jpg méret: 85.1 KB
corsairdio_8.jpg méret: 87.3 KB
Hát ez itt már egy kicsit off, mert elkészült az 1/72 Corsair dioráma. Megfogadtam a tanácsot a Makettinfo topikból, és fényképeztem.
Xcraft!
Őszinte részvétem ehhez a maketthez.
Tophatters 397988 2006. augusztus 15. 20:40
Válasz erre
DSCF0744.JPG méret: 147.9 KB
DSCF0728.JPG méret: 85.9 KB
Szia!
Jók lesznek a gépek! Milyen méretarányúak?

Cápetim nekem is van. Június végén lettem vele kész.
makettes 397983 2006. augusztus 15. 19:24
Válasz erre
DSCN1567.JPG méret: 66.1 KB
DSCN1568.JPG méret: 66.8 KB
DSCN1564.JPG méret: 69.4 KB
DSCN1560.JPG méret: 62.2 KB
Sziasztok!
Ezekkel "szenvedek"...
makettes
ChevyG 397982 2006. augusztus 15. 18:46
Válasz erre
külön grat ahhoz, hogy közben ól) tudasz fényképezni!!!
xcraft 397981 2006. augusztus 15. 15:33
Válasz erre
A-12 16. kiegészítés

A 8. képnél lemaradt, hogy van egy kis füzetem, amibe a fontossab dolgokat, például kevert festékek arányát, változtatásokat feljegyzem. Mikor fél évig épül valami, elkél az ilyen segítség.
xcraft 397980 2006. augusztus 15. 15:28
Válasz erre
kerekek (0).JPG méret: 47.5 KB
kerekek (1).JPG méret: 59 KB
kerekek (2).JPG méret: 46.9 KB
kerekek (3).JPG méret: 115.9 KB
kerekek (4).JPG méret: 55.7 KB
kerekek (5).JPG méret: 40.5 KB
kerekek (6).JPG méret: 50.8 KB
kerekek (7).JPG méret: 69.1 KB
kerekek (8).JPG méret: 53.7 KB
kerekek (9).JPG méret: 58.9 KB
kerekek (10).JPG méret: 136.5 KB
kerekek (11).JPG méret: 137.2 KB
kerekek (12).JPG méret: 150.8 KB
kerekek (13).JPG méret: 154.4 KB
kerekek (14).JPG méret: 136.3 KB
Sziasztok!
A-12 16.rész

Újításként kísérletezem egy témához több, kisebb méretű kép csatolásával egy egységbe illesztve, így bőven túlléphető a 15 darabos limit. A fontosabbakat továbbra is önállóan teszem fel. Ha nagyon nem jó jelezzétek.

0.Az elején is említettem, hogy az öntőcsonkról való levágásnál sérült a kör keresztmetszet, egyértelműen figyelmetlenségből. Ezeket, és az öntési hibákat most állítom helyre, pillanatragasztó több rétegű felhordásával kezdve.
1.Kör keresztmetszetű fogpiszkáló hegyét levágom, hogy stabilabb, nagyobb ragasztási felületet nyerjek, ezután kevés!! pillanatragasztóval rögzítem. Itt fontos, hogy a legprecízebben a forgásközéppontba, a kerékre merőlegesen álljon a fogpiszkáló! Azért jó a fogpiszkáló, mert ha sok ragasztót használtok, és nem tudjátok kitörni a folyamat végén a helyéről, könnyen ki lehet fúrni.
2.A fogpiszkálót miniplexbe szorítom, és nem túl magas fordulaton, tökéletesen kerekre csiszolható ezzel a módszerrel. Lényeges, hogy a kerék két szemben lévő oldalánál egyszerre szorítsátok rá a vízpapírt, csak ekkor lesz kör. Ha csak egy oldalon nyomjátok a csiszolópapírhoz, nem lehet eltüntetni a tömítést, öntőcsonkot, és ellipszist eredményezhet.
3-4.A csiszolás végén szemmel és tolómérővel is ellenőrzöm, hogy egyformák e az átmérők.
5.A surfacer 1000-rel átszórt kerekek, a látható hibák még egy réteg felecsetelésével javítva. Nem szoktam alapozni a kerekeket, most csak a formakiigazításra használt pillanatragsztó miatt kellett.
6. Az újból lecsiszolt, most már tökéletes formák. (800-as vízpapírt használtam) A végén wc papírral felpolírozva, és fogkefével portalanítva. Még egy szélvédőmosó folyadékos mosás, és festhetőek.
7.A pattintós tetejű festékek nyitása, és a tető tisztítása. Évekig jó marad, ha a tető légmentesen zárható, érdemes ezt az egy mozdulatot rászánni.
8.A festéshez M.M. enamel rubber és Revell enamel matt8 keverékét használom. Kétszeres mennyiségű fekete, és érzésre hígító arányban. A M.M. rubber erősen barnás,
ezért önmagában nem alkalmas a gumi színének előállítására.
9.A szórópisztoly tankolása ecsettel, nem szeretem, ha minden csupa festék, ezért nem öntöm bele.
10-11. A kerekek festése. Közben a fogpiszkálónál fogva forgatom, a pisztoly alig mozog.
12-13. Az eszközök tisztítása is fontos. A festékszórót csak egy-egy makett elkészültekor, vagy működési hiba esetén szedem szét. A munkák között elég nagy mennyiségű hígító, és ecset használata.
14. A végeredmény. Persze még a felnit fehérre kell csinálni, de azt később, had száradjon, akár napokat is.
ati27 397979 2006. augusztus 15. 10:52
Válasz erre
Szia!

Milyen gyártmányú fotómaratást tettél a 31-be? Érdekelne... Nekem is van egy dobozban..:)
Bundesign 397978 2006. augusztus 14. 20:41
Válasz erre
Kalóz 397977 2006. augusztus 14. 19:42
Válasz erre
Lucky!
Örülj, ha a hetedikben sor kerül rá :(((
lucky 397976 2006. augusztus 14. 19:38
Válasz erre
Kalóz!
A 6. ötéves tervben előirányzott tevékenység nálam már a harmadikban megtörtént,de sajnos csúszást szenved...:)
De azér' kösz!:DDD
Kalóz 397975 2006. augusztus 14. 19:23
Válasz erre
3. ötéves terv: fedélzeti felszerelések, úgymint csörlő, horgony, mentőgyűrűk stb.
4. ötéves terv: festés
5. ötéves terv: elrontott részek javítgatása
6. ötéves terv: nyugdíjba vonulás

(hogy mért én kell összeállítsam más hosszútávú elképzeléseit ? :)))
Vadász 397974 2006. augusztus 14. 18:50
Válasz erre
Stefan!

Természetesen.

Rengeteg jó festésem van hozzá.

Gileg!

Sajna tényleg lassú vagyok, évente max4-5 gép készül átlagban.
Nem is merem megmutatni a rakrárt.

Vadász
Vadász 397973 2006. augusztus 14. 18:25
Válasz erre
Nem!

A galéria képei közé szeretném felrakni.
Van még néhány képem más gépekről is,de a fórumon két nap alatt elveszti aktualitását. Az új érdeklődő nem fogja megtalálni soha sem.

Vadász
kisrozi 397972 2006. augusztus 14. 18:16
Válasz erre
lucky 397971 2006. augusztus 14. 16:19
Válasz erre
Urak!
Ti marha gyorsak vagytok hozzám képest.:)
A lengyel vontató hajóm már v 5 éve épül.
1.ötéves terv: hajótest a felépítménnyel
2.ötéves terv: fedélzetek
3.ötéves terv: ???
:DDD
Gileg 397968 2006. augusztus 14. 15:42
Válasz erre
Üdv Vadász!egy biztos.Nem kapkodod el a makett építést.Ha ezt a tempót diktálod,akkor 2024-re elkészül az ICM kitje is.Jó munkát hozzá.
Zoli 397966 2006. augusztus 14. 15:34
Válasz erre
Szia!
Hát lehet, hogy veszek egy másik 31-est... A Part maratását tetted bele?
z
Stefan 397965 2006. augusztus 14. 10:50
Válasz erre
Nem semmi kis történet... Ezek után elkezded az 1/48-as ICM-est is? :)
Bundesign 397964 2006. augusztus 14. 10:45
Válasz erre
mindenképpen érdekes ! :) és ha már így leírtad a történetét, nem raknál fel róla pár képet a repcsi topikba?:)
Gabi 397962 2006. augusztus 14. 07:44
Válasz erre
Vadász!
Ezt akkor nevezhetjük az életművednek is!:DDD
Gabi
Vadász 397961 2006. augusztus 14. 06:27
Válasz erre
Lagg-3,25.2 méret: 120.1 KB
Nem kell kapkodni!
Ime egy példa a történelmi távlatokon átívelő makettezésre

1987:-ajándékot kaptam egy lengyel barátomtól, egy LaGG-3 lapult a csomagban.
1988 ápr. 1: megszületett a második gyerekünk.
1988. jún. összeépítettem a LaGG törzsét
1989 okt. 23: A csehországi Novy-Bor városában egy makettversenyen ér minket a rendszerváltozás híre.
1989. nov. Levágtam a LaGG szárnyát a centroplán résztől kifele és pótoltam egy HC La-5 FN szárnyával
1989 dec. vettünk egy építési telket
1989 dec. Végre sikerült összetömítenem a szárnyakat
1990. márc. elkezdtük az építkezést
1990. már a vezérsíkok is a helyükön vannak.
1991. elkészült a tető a házon
1991. a jobb oldali szárny a kezemben maradt.
1992 dec. felépült a házunk
1993-1999 folytonosan elpattannak a ragasztások, de nem adom fel
2000 eladtuk a házat és egy másik városba költöztünk
2000. dec. kipakoltam és újra megtaláltam a LaGG-t
2001 felépítettünk egy asztalos műhelyt.
2001. dec. a kabin is felkerült.
2002 elkészült a második házunk és beköltöztünk.
2002.dec felkerültek a futóművek,
2003. feláldoztam egy Jak-9 légcsavart a cél érdekében, a LaGG-é a kosárban landolt.
2004. sikerült új keréktárcsákat vásárolnom a LaGG-ra
2005 júl. A nagyobbik fiam beiratkozott a főiskolára
2005 aug. elkészült a LaGG-3
2005 okt. az ICM hírül adta, hogy 1/48-as LaGG-3-t fog piacra dobni.

Vadász
Bundesign 397960 2006. augusztus 13. 23:19
Válasz erre
ChevyG 397959 2006. augusztus 13. 22:58
Válasz erre
xcraft 397958 2006. augusztus 13. 22:55
Válasz erre
Ciao warbirds!

Ezért érdemes ide irkálni!

Én csak egyszer használtam réz kabinbelsőt egy Su 17-ben, azt hittem kihullik a hajam mire a helyére raktam. (Eduard volt). Te még csak belepróbáltad a képen?
X.
Bundesign 397957 2006. augusztus 13. 22:35
Válasz erre
elég faja lesz! milyen maratást használsz?
warbirds 397956 2006. augusztus 13. 22:23
Válasz erre
100_1273.jpg méret: 117 KB
100_1274.jpg méret: 97.8 KB
100_1277.jpg méret: 94.8 KB
Hurrá! Megjött Xcraft, újra vannak fain képek!! :))
Nálam most párhuzamosan készül a Zvezda Mig-31 (Zoli jóvoltából:D) és az Airfix B-29...:) Utóbbi eléggé babra munka, tekintve hogy kabinbelső nem sok van és karcolászni, szegecselni is kell egy sort. Meg mást is... De az élet szééép! :))
Most csak a Fox-ról hoztam képet. Alakul a kabin...:DD warbirds
xcraft 397955 2006. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Fodi!
Az az! Akkora beszívósások vannak rajta, hogy szerintem azt már meg is kellett tervezni.
X.
xcraft 397954 2006. augusztus 13. 21:09
Válasz erre
Akos

Már írtam is neked valamikor, hogy csodálkozom a gyorsaságodon, szinte hihetetlen. Már cak azért is, mert mindenki láthatja, hogy te nagyon magasra teszed a mércét.
Talán az időbeosztáson múlik? nem tudom.
X.
Bundesign 397953 2006. augusztus 13. 20:59
Válasz erre
én már most gratulálok, ez újfent egy 5csillagos makett lett!!
üdv: András
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753.