/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767.
Bombraider 398272 2006. szeptember 1. 11:24
Válasz erre
Szia!
Irigykedsz?
1)nem tudom ezt miért fórumban kell hangoztatni,miért nem lehetett írni Attilának egy mélt vagy felhívni telefonon. Mindkét elérhetősége publikus! Versenyek után is mindig van valaki aki ott nem mondja meg a véleményét,de fórumon meg nagy a szája.
2)Ha tőled olvashattunk volna több,ilyen minőségű cikket,akkor lenne alapod kritizálni.
3)Meg tudnád mutatni az oldalad ahol az összes felrakott cikket végig olvastad és kijavítottad? Amúgy is elég sok idő a Makettinfóval foglalkozni,főleg most,hogy újra beindult.

Nem értem,hogy miért jó,hogy mindenkibe bele kell marni...Több olyan embert ismerek aki nagyon jól makettezett,de volt valaki aki ezt nem tudna elviselni,ezért kényszert érzett arra,hogy megbántsa...

Asszem ennyi...

Üdv:Nagy Máté
(mélem publikus,ha vmit szeretnél)
Vip 398271 2006. szeptember 1. 11:10
Válasz erre
Tisztelt Baranyai Attila!

Olvastam már néhány írásodat a Makettinfón. Attól, hogy makettezésről szóló cikket teszel közzé, még lehetne helyesen, értelmesen "magyarul" írni. Te vagy az egyik "ifjú Titán" a magyar makettezésben, téged istenít a Makettinfó közönségének nagy része. Egy ilyen kaliberű makettezőnek, figyelnie kéne arra - amellett, hogy milyen maketteket épít -hogy milyen írást ad ki a kezéből! Ha ezeket a cikkeket olyan valaki olvassa, aki járatos a helyes magyar nyelvben, akkor abbahagyja az olvasást, de akár ki is röhöghet. Amennyiben ezt el akarod kerülni, vagy sérti a hiúságodat, kérj meg valakit, hogy a kéziratodban ellenőrizze helyesírási hibákat.
Egyébként ez a Tisztelt Makettinfó szerkesztőségnek is feladata lenne! Azaz, egy írást csak akkor szabadna megjelentetni, ha az nyelvtanilag, stilisztikailag teljesen hibátlan, így ugyanis megmosolyogtató.

Tisztelettel: Vincze Péter
Bundesign 398267 2006. augusztus 30. 21:40
Válasz erre
2006-08-30_213814.jpg méret: 135.7 KB
2006-08-30_213833.jpg méret: 149.4 KB
na, ezek a képek színvilága megfelel a valóságnak kb! nyilván a képen csalóka az egész kabin kidolgozottsága mert kb 1cm, a képen meg úgy 10 :) a valóságban szebben hat :P

warbirds, gyönyörű a kabinod!
Bundesign 398264 2006. augusztus 30. 21:18
Válasz erre
hát igen, de sajna ilyen! nagyon szép az eduard maratás, de ez az egy baja van! de ez ugyan akkor pozitívum is, mert szabályosabban lehet festeni!
amúgy köszi mindenkienk, még rengeteg melóm lesz a paki géppel! (habár még egyenlőre az se biztos hogy paki lesz, még mindig nincs a kezemben a matrica... :S
Tophatters 398263 2006. augusztus 30. 21:07
Válasz erre
Warbirds!
Nagyon jó lesz a MiG-23UB kabinja. Magyar gépet csinálsz?

Bund!
Tetszik a Falcon kabinja. Így tovább!!!
Zoli 398262 2006. augusztus 30. 20:48
Válasz erre
Egyébként szép, amit csináltál, főleg, hogy először használtál maratást. Nekem csak az oldalkonzolokkal van bajom, kiálló gombokkal élethűbb lenne, de ez nem a Te hibád.
z
Bundesign 398260 2006. augusztus 30. 20:42
Válasz erre
igen, maratás, eduard. a kis fekete panelek meg a szürkésfehér gombok élethűsége nem olyan túl rosz a maratáson, a valós képeket nézve ottvannak és úgy. nem ilyen sötétek a színek, csal a gép, ha végre nem vacakol, akkro csinálok 1 új, világosab képet róla, amin látszanak a műszerek is! amúgy ez az első maratás kabinom, a következő majd szebb lesz biztos, sokat tanultam belőle :)
b
Zoli 398258 2006. augusztus 30. 20:41
Válasz erre
Javítom magam: a szürke tűnt kissé sötétnek, de jobban megnézve jónak tűnik. Bocs!
z
kisrozi 398257 2006. augusztus 30. 20:39
Válasz erre
kisrozi 398255 2006. augusztus 30. 20:39
Válasz erre
warbirds 398254 2006. augusztus 30. 20:38
Válasz erre
Bund! Jó lett, gratula. Ha gondolod (és nem remeg nagyon a kezed..:) ), akkor vékonyhegyű alkoholos filccel vagy 3/0-ás ecsettel és feketével kicsit kihúzhatod még a jobb oldali műszerek kereteit. De jó így is, tetszik! warbirds
boriszjelszint 398253 2006. augusztus 30. 20:37
Válasz erre
hmm...
hányas méretarány?
144tű48ig jó, nagyon szép, bár nekem egy kicsit retkesnek tűnik, ami persze egyrészt egyéni vélemény, másrésztcsalhat a kép is
Zoli 398252 2006. augusztus 30. 20:37
Válasz erre
A celluxot még nem próbáltam, de a bátyám egyszer használta és akkor bevált neki. Én maradok a sima ecsetes megoldásnál.
z
Zoli 398251 2006. augusztus 30. 20:35
Válasz erre
Szia!
Nekem kicsit sötétek a színek, az első kép meg nagyon árnyékos, arról nem sokat lehet nyilatkozni. A másodikon az ülés tetszik, de az oldalkonzolok szerintem nem túl élethűek, gondolom a maratás miatt (ha az az).
z
warbirds 398250 2006. augusztus 30. 20:34
Válasz erre
A celluxnak visszamarad a ragasztórétege és elég körülményes leszedni. Én helyette Tesa maszkolószalagot használok, mint a festők. Az egész jól beválik. De ha ecsettel fest az ember, akkor tényleg nem is kell maszkolni. A félig megszáradt festéket fogpiszkálóval le lehet kaparni az üvegről, ha véletlenül mellément.
Bundesign 398249 2006. augusztus 30. 20:27
Válasz erre
2006-08-30_202456.jpg méret: 159.5 KB
2006-08-30_202527.jpg méret: 204.9 KB
haly! elkészülta paki f16 kabin. vélemény? :)
Zoli 398248 2006. augusztus 30. 20:06
Válasz erre
Én sehogy, ecsettel festek. Lehet kapni maszkolófóliákat (Eduard, Montex stb), de megpróbálhatod celluxszal is.
z
csíbor 398247 2006. augusztus 30. 19:55
Válasz erre
a kabintetőt hogyan maszkoljátok?
Zoli 398246 2006. augusztus 30. 17:47
Válasz erre
warbirds 398245 2006. augusztus 30. 17:22
Válasz erre
100_1598.jpg méret: 51.6 KB
100_1601.jpg méret: 52.9 KB
100_1602.jpg méret: 55.6 KB
Haladtam megint egy kicsit a Mig-gel. Ezúttal a kabint készítgettem, bár a festés nem mindenhol lett tökéletes. hiába, a remegő kéz nem sokat segít...:) warbirds
Archy 398244 2006. augusztus 30. 11:23
Válasz erre
Tophatters!
Egy valami még megütötte a szemem (egyébként nem rosz a makett), a gépágyúnál, ha az lőpornyom akar lenni, akkor tüntesd el, mert a német phantomok nem nagyon lövöldöznek, és a vulcan nem kormol ennyire (kivéve a haditengerészet hornetjein, mert azok használják rendszeresen, meg a spaonyolokén, mert azok meg nem mosták le, mióta megkapták őket :-)
Áron
warbirds 398243 2006. augusztus 30. 11:20
Válasz erre
Tophatters! Sztem egy kis fekete temperás átmosást még megpróbálhatsz a kiömlőre (ha matt a felülete), hogy tompítsa a fényét. Lehet, hogy télleg csak a vaku miatt csillog ennyire, de sztem is fényes kicsit még a koszolás ellenére is. A többi egyébként szuper lett és a kabintetőt is meg lehet még oldani sztem. Üdv! warbirds
Tophatters 398242 2006. augusztus 30. 10:05
Válasz erre
Sziasztok!!

Köszi a tippeket:-) A kabinablakot valóban nem koszoltam. Ennél a makettnél már ígyhagyom, de a legközelebbinél azt is fogom.
A hajtóműnél egy kicsit csalt a fényképező is. Revell 91-es festékkel fújtam (csak ilyen volt otthon) és utána fekete szénkréta reszelékével koszoltam. Békéscsabán valószínű ott lesz, ott majd élőbe is megtudjátok nézni.
Kalóz 398241 2006. augusztus 30. 08:37
Válasz erre
Tophatters!
Véleményem egyezik a két előttem szólóval. A fúvócsövet inkább gun metallal kellett volna festened (ha jól látom, alu vagy króm?), némi kékes, bordós, barnás koszolással. De szerintem elég lesz a koszolás (égésnyomok) is. És a kabintetőkre tényleg nem ártana visszatérni, mert szerintem is valami nem stimmol. Tömíteni utólag sűrű festékkel óvatosan lehet, ne fogd vissza magad megéri!
Amúgy szép lett a makett, ezeket leszámítva.
Kalóz
Bundesign 398239 2006. augusztus 30. 00:21
Válasz erre
helló! nagyon szép lett! a koszolása valóban gyönyörű! nekem ami bajom van esetleg vele, hogy a kabinüveget nem nagyon tömítetted a gép testhez, és a színe is más, vagyis túl tiszta, nyers festék színű a gép többi,,érett,, színéhez képest, gondolomazt nem koszoltad! amúgy nagyon tetszik!
üdv B
Zoli 398238 2006. augusztus 30. 00:00
Válasz erre
Szia!
Nagyon tetszik a Phantom, főleg a színek és a koszolás! De természetesen ebbe is belekötök: a kabintetők festése és ragasztása nem lett szép, mintha a színek se egyeznének a törzzsel és az öntőcsonk helye is látszik. A fúvócsövek színe se tetszett, nagyon világosnak tűnnek, bár lehet, hogy csak a fényképező csalt. Ennyi lenne, egyébként nagyon szép lett!
z
Tophatters 398237 2006. augusztus 29. 23:38
Válasz erre
DSCF1616.JPG méret: 181.8 KB
DSCF1617.JPG méret: 192.5 KB
DSCF1620.JPG méret: 190.4 KB
DSCF1622.JPG méret: 193.7 KB
DSCF1625.JPG méret: 220.8 KB
DSCF1626.JPG méret: 264.4 KB
Sziasztok!
Végre elkészült a 72-es Revell F-4F-ICE Phantom II makettem, bár fegyverzet még mindig nincs, de hamarosan az is lesz.
Íme néhány kép:
Elektrolakatos 398236 2006. augusztus 29. 20:04
Válasz erre
kisrozi 398235 2006. augusztus 29. 19:22
Válasz erre
:-)))Mond !! Nem jó? nem elég lakatos?
kisrozi 398234 2006. augusztus 29. 19:21
Válasz erre
ezt probáltad, nekem nem kilágyult hanem elolvadt, ahol nem ott a felület kaasztroális lett.énnem tudtam az alut lágyítani.Réznél ez simán megy
komppeter 398233 2006. augusztus 29. 09:56
Válasz erre
Kisrozi!
A sörösdobozt is lehet használni csak gáz fölött 1 pillanatig vörösre kell izzítani-és kilágyul-talán megeresztésnek hívják ha tanulmányiból jól emlékszem.
Üdv
Elektrolakatos 398232 2006. augusztus 28. 22:53
Válasz erre
kisrozi 398231 2006. augusztus 28. 20:41
Válasz erre
igen , az nem tetszik mert a húzástól ahogy készítik felkeményedik.(kemény éles)
ChevyG 398230 2006. augusztus 28. 20:00
Válasz erre
5letes! Grat!

sörösdobozzal próbáltad?
gerezit 398229 2006. augusztus 28. 19:16
Válasz erre
warbirds 398228 2006. augusztus 28. 18:45
Válasz erre
Sztem tök jó lesz mindkettő. Legalábbis nekem nagyon tetszik, csak így tovább! ALU POWER! :DDD warbirds
boriszjelszint 398227 2006. augusztus 28. 18:20
Válasz erre
hmm...
ezek alapján nehéz kommentálni a dolgokat, mert kezdeti stádium, és nem is értek annyira páncélosokhoz. Viszont az ósönös dolgot köszi
kisrozi 398226 2006. augusztus 28. 18:19
Válasz erre
503 th&501th.jpg méret: 239.7 KB
503 th&501th2.jpg méret: 153.8 KB
Na még egy ,itt a párja kicsit később (44 nyara) persze ez is újjáépítés , bontott
kisrozi 398225 2006. augusztus 28. 18:18
Válasz erre
211 Blech.jpg méret: 137.8 KB
211 Blech 2.jpg méret: 206 KB
Kicsit szütyörögtem én is a sufnituning lemezeimmel. Persze van ég vele gond bőven.
Jött az ihlet a Tuningra a repcsik láttán.Kis segítség kezdő alusoknak.Az auchanban lehet kapni eldobható alu tányért, dobozt.(és grill sutő lemezt is de az nem jó ,mert lyukacsos)Elég nagy könnyen meghajtható, puha ,olcsó...Üdv

Kisrozi
warbirds 398224 2006. augusztus 28. 17:27
Válasz erre
Aha, érdekes ötlet. Lehet, hogy kipróbálom. A másik kiömlő még úgysincs kész teljesen. Azt' ha jó lesz, akkor szétoperálom emezt is. :)
Csabee 398223 2006. augusztus 28. 16:12
Válasz erre
Szia warbirds!

Csak egy ötlet:
A MiG-eken a lángstabilizátorok V alakú lemezek, szerintem készíts róla pozitív és egy kicsivel nagyobb méretű negatív formát (mint a kabintető húzásnál) és nyomd bele azt a lágy alu lemezt. Egy próbát megér!

Üdv: Csabee
kisrozi 398222 2006. augusztus 28. 16:08
Válasz erre
warbirds 398221 2006. augusztus 28. 15:20
Válasz erre
Ez egy nagyon vékony alulemez tulképpen. Nagyon könnyű vágni, hajtani. Kicsit túl könnyű is, úgyhogy vigyázni kell a kész alkatrészekkel könnyen gyűrődnek. Még azon gondolkodtam, hogy a lángstabilizátort is megcsinálom, de nem tudtam mit kitalálni, hogy rendesen ki tudjam vágni...
ati27 398220 2006. augusztus 28. 15:07
Válasz erre
MEgasirály! mán én is gondolkoztam hasónlón! :) De csak a gondolatig jutottam el. Én pl a külső gsf szirmokra azt a megoldást ötlöttem ki, hogy 0.05-os hézagoló lemezből megcsinálni, csak az elég kemény, nehéz jól megmunkálni. De ez a mécses anyag jobban hangzik!
Tophatters 398219 2006. augusztus 28. 15:05
Válasz erre
Szia Warbirds!!

Nagyon tuti lett ez a hajtómű!! Gratula!Várom a folytatást!

Ma lehet hogy este teszek fel képet az újonnan elkészült Phantomomról. Fegyverzet még nincs rajta, csak két póttartály, de már maga a repülő az kész.
Archy 398218 2006. augusztus 28. 14:57
Válasz erre
Zoli 398217 2006. augusztus 28. 13:57
Válasz erre
Szia Warbirds!
Megáll az ész, hogy Te mikre vagy képes... Nagyon kíváncsi vagyok a végére, hátha megint kedvet kapok a típushoz...
z
Elektrolakatos 398216 2006. augusztus 28. 13:50
Válasz erre
warbirds!

Azt hiszem ennek az elkészítéséről kezdheted a cikket faragni !

Grat!

Elektro
xcraft 398215 2006. augusztus 28. 13:06
Válasz erre
Annyira jó, hogy el sem hiszem. Grat.
X.
Bombraider 398214 2006. augusztus 28. 12:12
Válasz erre
Szia!
Én is próbáltam így kiömlőnyílást gyártani,de nem találtam elég puha fémet hozzá.
De ez a teamécses úgy néz ki,hogy teljesen jó.
Nagyon jó lett,grat!

üdv:bomb
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767.