<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
geri | Adatlap | 398680 | 2006. október 8. 13:17 | ||
Zebi | Adatlap | 398679 | 2006. október 8. 13:17 | ||
A kereszt egy Propagteam German Insignia WW.II matricáról származik. | |||||
geri | Adatlap | 398678 | 2006. október 8. 13:14 | ||
Nagyon jo lett zebi a fw-od én is dolgozom ezen a kiten csak én az r-11 csinálom. Hogytudtad megcsinálni a h. kersztet rá? Gergo | |||||
Zebi | Adatlap | 398677 | 2006. október 8. 11:00 | ||
Az IPMSStockholm-on olvastam egy cikket (http://ipmsstockholm.org/magazine/2006/02/tech_aircraft_in_a_day_01.htm), az inspirált. Én nem akartam 1 nap alatt megépíteni, egy hétvégét tűztem ki célnak. Két délután elég lett rá, kb 16 óra volt, a száradási időkkel együtt. Természetesen a minősége nem lett olyan, mintha elég időt szántam volna rá, főleg a tömítésnél vannak hiányosságai, meg sikerült egy-két biometrikus azonosítót (ujjlenyomat) hagyni rajt. Viszont igazi örömmakettezés volt :-) | |||||
Hooligan | Adatlap | 398674 | 2006. október 8. 08:16 | ||
Az Istenit EZ k..vajól nééz ki! Le az öszes kalapommal! Esetleg ha tudnál élesebb képeket feltenni! Üdv.:Bala | |||||
agaba | Adatlap | 398673 | 2006. október 8. 06:56 | ||
Készül egy PzIII ill. hozzá egy szerelő részleg is :) | |||||
Archy | Adatlap | 398672 | 2006. október 8. 06:41 | ||
Irigyellek titeket, én valahogy sosem bírok elkészülni egy hónapnál hamarabb :-) Áron | |||||
Zebi | Adatlap | 398671 | 2006. október 8. 00:25 | ||
Péntek délután vágtam le az első alkatrészt, szombat este a kabintető kivételével készen van. A kabintetőt sehogyan sem sikerült összehozni, így aztán le kellett vágni az egészet. Majd egy másik makettből fog rákerülni új tető. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398670 | 2006. október 6. 22:12 | ||
A terepjárók Dragon gyártmányok, dobozból építve, maratással(ami inkább csak udvariasság volt, de legalább mostmár nem a réztől félek, hanem a pillanatragasztótol...) 7297-es ki, két jármű volt benne. érdekes módon melózni kellett velük, mert folt egy "rakat" öntőcsonk, meg hülye helyeken sorja, de azért jó volt, leszámítva a gumi kereket, amit rettentő nehezen(egy megtermett kombifogó segítségével) tudtam ahelyére operálni. A CH-54es revell, és a figurák is, amiket újrahasználtam. valaki írta a tippek-trükkökbe a "tecsós" lefolyótistítót festék leszedőnek-bevált!! köszönöm neki! | |||||
Zoli | Adatlap | 398669 | 2006. október 6. 21:24 | ||
Még nem mélyedtem bele a különbségekbe, de ezek az átalakítások se lehettek egyszerűek. Én is tervbe vettem a típust, de még várok vele, hátha lesz valami átépítő hozzá. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 398668 | 2006. október 6. 21:19 | ||
Változtattam, de nem mindent, amit kellett volna. Kivágtam három plusz ablakot, ajtót alakítottam ki a jobb oldalon, a légcsavart is átszabtam egy kicsit és a motorburkolaton alakítottam. Sajna a futóvilla maradt a C-47-esé, és még sok apróság is... :( | |||||
Zoli | Adatlap | 398667 | 2006. október 6. 21:15 | ||
Szia! Nekem is tetszenek, szépek! Változtattál valamit a C-47-esen, hogy Li-2 legyen belőle, vagy csak simán dobozból építetted? z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 398666 | 2006. október 6. 21:08 | ||
Kösz CSV, Bocs, nem írtam oda, hogy melyik mi... Az F-15E "a" Revell, 1/48-ban. A Li-2 Revell/Italeri 1/72-ben. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 398665 | 2006. október 6. 21:05 | ||
Tibcsi, nagyon jó lett mindkettő:) Az Academy F-15E szép makett, szépen összerakva:) A Li-2 miből készült? Üdv:CSV | |||||
Tibcsi | Adatlap | 398664 | 2006. október 6. 20:30 | ||
| |||||
Bundesign | Adatlap | 398663 | 2006. október 6. 14:47 | ||
Alakul az f16 om, ma reggel már elkezdtem finomítani, panelezgetni az alját | |||||
Bundesign | Adatlap | 398662 | 2006. október 4. 21:28 | ||
X nem unod még ezt az elakadás jelzőt? :)) amúgy nagyon szép, átgondolt lesz! | |||||
xcraft | Adatlap | 398661 | 2006. október 4. 18:41 | ||
hello Bomb! Biztosan a hígítás okozza, nekem még soha nem fordult elő, mostanra viszont kevés van az üvegben, és jópár éves az anyag, lehet, hogy ez a baja. A nyomást is meg kellett növelnem, hogy kijöjjön a pisztolyból, pedig már annyira híg volt, hogy az ecsetről lefolyt. Csak a surfacer 500 csinálta ezt. De nem gond, csak polírozni kell. X. | |||||
tray | Adatlap | 398660 | 2006. október 4. 18:38 | ||
Pókhálós Surfacer: Nekem akkor jött ez elő, amikor acetonnal higítottam a Surfacert, de akkor nagyon. Utána lakkhigítót vetettem be (ha jól emlékszem, a MM higítójából volt még egy kevés, és azt próbáltam ki), azzal tökéletes volt. | |||||
Bombraider | Adatlap | 398659 | 2006. október 4. 18:27 | ||
Szia! Surfacer pókhálósodás nekem is bekövetkezett sajna 2x eddig... Attól van,hogy túl gyorsan szárad,és már a dűzniből kijövet megszárad egy része. Acetonnal higítottam mind2x,először azért volt mert túl meleg volt amikor fújtam,másodszorra nem tudom mi lehetett az oka:( Ezért érdemes próbafújás végezni akkor rögtön kijön az ilyen hiba. üdv:bomb | |||||
Batya | Adatlap | 398658 | 2006. október 4. 18:10 | ||
Hooligan ! NEKEM NAGYON TETSZIK!!! Hozd el Hévízre megszakértjük. Üdv Batya | |||||
Zoli | Adatlap | 398657 | 2006. október 4. 18:05 | ||
Szia! KÖnyörgöm ne folytasd, teljesen elveszed a kedvem a gyanta makettektől, pedig nemrég is vettem párat. Azért további jó bíbelődést! z | |||||
xcraft | Adatlap | 398655 | 2006. október 4. 17:37 | ||
A-12 építés 21. rész. Majd egy hónappal az előző írás óta sikerült annyit előrelépnem, hogy ismét kitöltse a megengedett méreteket. Nagyban hozzájárult, hogy az építés továbbhaladását a felület buborékosságának eltüntetése nem tette lehetővé, és ez irdatlan sok munkával, csak mostanra sikerült. Jóval kevesebb a leírnivaló technika is, hiszen nagyrész csak a tömítés – csiszolás folyamata ismétlődik. Mire elkészült, összeszámolni sem tudom, de hétszer legalább megismételtem ezt a ciklust. 0. A Neoplaszt tömítőanyag, kitűnő, gyors segítség. Mikor elkezd gumiszerűvé válni a bekevert anyag, hagyjuk abba a felhasználását, és gyorsan tisztítsuk meg a szerszámokat, nitro-val ilyenkor még lemosható. 1. A tömítés. 2. A panelvonalakat még teljes eltűnésük előtt újrakarcoltam. A vonalak mellett keletkező sorját lepolírozom 1000-es vízpapírral. 3-4-5. Ismét tömítés. 6. Túl hamar örültem a végének, megint fellépett egy kis gond, de mostanra már el sem keserít az ilyen malőr. 7-8. Az előbbi beavatkozás javítása. 9. Számomra is hihetetlen, de túl vagyok a nehezén, a felületek simák, festésre készek. 10-11. Felragasztom a műszerfalakat, és rápróbálom a kabintetőkeretet. 12-13-14. Közben elkészültek a futóakna ajtók is. Hogy a szórópisztoly ne fújja el, Blu-Tack –kel rögzítem egy papírlapon. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 398654 | 2006. október 4. 17:32 | ||
Hello A 144-es apacs szebben kidolgozott, mint az én 72-es italerim. Fejlődik a technika. :) X | |||||
Hooligan | Adatlap | 398653 | 2006. október 4. 16:51 | ||
Betehetnéd a helit a sörmis dióra, ahogy a gyerekek RC-znek vele a mezőn. Az arány az már megvan! : P | |||||
MrChef | Adatlap | 398652 | 2006. október 4. 14:50 | ||
A jó kis Sherman M4A1! Az enyém majdnem készen van. Közös dioráma? :-) | |||||
Solo | Adatlap | 398651 | 2006. október 4. 14:18 | ||
Festék: revell 46 Higítás: 1:1 (kb) Nyomás: 1 bár (atlán kicsit sok volt. :) Pisztoly: Aerograf (orosz csoda) | |||||
RaPe | Adatlap | 398650 | 2006. október 4. 12:09 | ||
geri | Adatlap | 398649 | 2006. október 4. 11:56 | ||
Nagyon jo lesz holigan igy tovább! Sok sikert! | |||||
Cstom | Adatlap | 398648 | 2006. október 4. 09:27 | ||
Hooligan! Ez nagyon szép lett! Várom a végeredményt!! Üdv. CsTom | |||||
Hooligan | Adatlap | 398647 | 2006. október 3. 22:46 | ||
www.malnabiker.hu Lassan kész! Bocs RaPe! Ha Kész a kövi makett és a két cikk azonnal elküldöm neked! Becs szó! De nincs kedvem belinkelni minden képet... Üdv.:Bala | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 398646 | 2006. október 2. 20:22 | ||
MrChefnek igaza van. Tényleg jók a képek, és bár az eredetit nem láttam, de szerintem is így adja vissza legjobban az eredeti szineket a kép. Nagyon szép a makett. | |||||
MrChef | Adatlap | 398645 | 2006. október 2. 20:11 | ||
Nem szar képek, mert élesek, és nincsenek levakuzva. Különösen a "torony1" tetszik nekem. Több fénnyel talán nem a valós árnyalat látszódna. | |||||
Mekett | Adatlap | 398644 | 2006. október 2. 19:46 | ||
Nagyon szép lesz, gratula Hooligan! | |||||
Hooligan | Adatlap | 398643 | 2006. október 2. 19:40 | ||
Festve és a pigment már félúton a kész felé! Elégg szar képek lettek, mert semmi fényem sem volt. | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 398640 | 2006. október 2. 17:53 | ||
| |||||
gyurmakoma | Adatlap | 398639 | 2006. október 2. 15:14 | ||
külső elfedő plasztikázással. | |||||
Zoli | Adatlap | 398638 | 2006. október 2. 14:26 | ||
Podva | Adatlap | 398637 | 2006. október 2. 13:38 | ||
Szia Elvileg igen cserélhető, hisz az utasítás kétféle méretű négyzetet írt elő! Gyakorlatilag azonbanban általában a fronton átvett gépeken a felségjel a német hasábkereszt átfestésével került fel a gépekre. Ezért a mérete megegyezett a német szavány szerinti felségjellel, ami géptipusonként változott. Ezért egyes esetekben még a felségjel arányai, alakja sem egyeztek az előírással nemhogy a mérete. Azonban a Mo-n gyártott gépekre, ill. az ékes korszakban érkező gépekre a szabványos méretű hadijelek valamelyike került. Pl: Egy győri Bf 109-re adott kereszt lehet, hogy jó pl egy Bf 108-ra... Természetesen ennek minden esetben utána kell nézni. Üdv Viktor | |||||
Zoli | Adatlap | 398636 | 2006. október 2. 12:15 | ||
Szia! Lenne egy kérdésem: azt nem tudod véletlen, hogy a felségjelek mérete megegyezik más (pl Ju-87, Fw-190) típusokra festettekkel, szóval ki lehetne cserélni az újabb HAD jelzésekre? Előre is kösz a segítséget! z | |||||
Zoli | Adatlap | 398635 | 2006. október 2. 12:12 | ||
Az már elég régi készlet, azóta már egész más alapanyagot használnak, szóval az újabb matricáik biztos nem sárgulósak (egy ideig). z | |||||
Podva | Adatlap | 398634 | 2006. október 2. 09:40 | ||
Hali Majd minden matrica sárgul a lapon, napra kell tenni attól visszafehéredik. FW189-es matricát a kiadott makettjéhez a Bilek. Ez bűn rossz ahogy a makett se leányálom.(F.0+64) A HAD a felségjel és a számok tűrhetőek, de a Hableányka felirat és a pegazus szeríntem jócskán túlméretes.(F.0+64, F.0+55) Az Italeri matrica esetében a pegazus és a hableányka felirat jó A felségjel és az oldalszám alakja kicsit furcsának tűnik.(F.0+55) Üdv Podva | |||||
Bundesign | Adatlap | 398633 | 2006. október 2. 08:46 | ||
a had matricái sárgulnak? ha már fennvnnak, lakk alatt? | |||||
warbirds | Adatlap | 398632 | 2006. október 2. 07:25 | ||
| |||||
Zoli | Adatlap | 398631 | 2006. október 1. 19:04 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 398630 | 2006. október 1. 18:44 | ||
szóval kisérletezés? | |||||
Zoli | Adatlap | 398629 | 2006. október 1. 18:36 | ||
Szia! Régen a HAD kiadott egy FW-189 készletet, de már nagyon nehéz valahonnan szerezni, és amúgy is megsárgult. Az Italeri mellékelt magyar jelzéseket hozzá, de nem tudom, hogy azok mennyire pontosak... z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398628 | 2006. október 1. 18:27 | ||
itt egy kép a küszelgető Kosovós diómról, éppen a HMMWV-k ácsingóznak félkészen, ha minden jólmegy a héten elkészülnek;) a másik pedig egy kérdés, hogy képeket-valamenyit- találtam már magyar FW-189esről, szóval ez félig-meddig pipa, de az a kérdésem van, hogy mondjuk a HAD, vagy a TOFF gyárt-e hozzá is jó matricát??? | |||||
lucky | Adatlap | 398627 | 2006. október 1. 17:36 | ||
Hooligan! Sztem írj cikket a mohás meg vizes témáról és küldd el RaPe-nak.Úgy is nyafog h unatkozik.:) | |||||
Hooligan | Adatlap | 398626 | 2006. október 1. 15:19 | ||
Sajna minden eltünt! Viszont a vizeset ha akarjátok megcsínálhatom újra a füvessel együtt, az aktuális dió keretein bellül!? Ugyanis mindkettő lesz rajta! Szerintem pár nap és úgyis kész a dio... Üdv.:Bala |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gergo