<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Archy | Adatlap | 398933 | 2006. november 4. 20:13 | ![]() | |
Batya | Adatlap | 398932 | 2006. november 4. 20:04 | ![]() | |
Krisztián! Hát már megint nem kell csalódnom! Gyönyörű a '56os. Szoktam aludni de nem sokat:) Üdv Batya | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398931 | 2006. november 4. 20:00 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 398930 | 2006. november 4. 19:59 | ![]() | |
Szia Krisztián! Akkor oké, nem szóltam, azért is írtam az előbb, hogy lehet, hogy így volt. Ezek szerint azért nem csak nekem tünt fel, ha te is kérdezted. Tényleg nagyon jól megcsináltad eddig, jöhet a többi. Gabi | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398929 | 2006. november 4. 19:56 | ![]() | |
köszi, amúgy még nincsen kész | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398928 | 2006. november 4. 19:56 | ![]() | |
Szia Gabi Fotókon ott van. De ha megnézed Kálmánnál is otvan. És én is ezt kérdezetm tőle mire előhalászott vagy egy tucat képet. Ezek inkább csak felpufadtak és kiégtek. | |||||
Akos | Adatlap | 398927 | 2006. november 4. 19:37 | ![]() | |
Zsugorítod? Most már 1:100-as? :-) Régóta nem láttam ennyire kidolgozott 72-es járműveket. A kocskakő is teljesen jó, talán a különálló kockák sötétek egy kicsit. A villamossín is jól sikerült (ha az akart lenni)Várom a házat a sarokra! | |||||
Gabi | Adatlap | 398926 | 2006. november 4. 19:32 | ![]() | |
Szia Krisztián! Nekem tetszik a dolog, szépen alakul a diod. Egy kérdésem lenne csak, a Zil vagy Zisz még benzines volt, és ezért nekem kicsit furcsa, hogy egy ilyen tűz után ennyire éppen maradjon a tankja. Lehet, hogy üres volt vagy hasonló, eredeti képeken biztos látni, ezt csak azért jegyeztem meg, mert nekem egy kicsit elüt. Biztos szép lesz a végeredmény, várom a folytatást. Gabi | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398925 | 2006. november 4. 19:30 | ![]() | |
gyönyörű szépen készíted elő a felületet. Gratulálok!!! | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398924 | 2006. november 4. 19:27 | ![]() | |
igen csak szép ez a makett. mióta nem alszol, hogy így haladsz? :P | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398923 | 2006. november 4. 19:23 | ![]() | |
| |||||
Joce | Adatlap | 398922 | 2006. november 4. 16:39 | ![]() | |
Ha már T-70-es a téma, szintén Miniart, itt tartok vele még a kipufogó és a lánctalp van vissza. Én nem mertem belevágni a sárvédők leamortizálásához, így egy kissé megkíméltebb példány lesz az enyém. Üdv Joce | |||||
Batya | Adatlap | 398921 | 2006. november 4. 15:38 | ![]() | |
Fimre ! A makett várakozásaimon fellül vizsgázott. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom a figurák jó minőségüek. Kis sufni tuningal vagy maratásokkal nagyon inpozáns csöpséget lehet belölle építeni. A lánctalp sajnos éppen annyi amenyi a lánctalpakra elég, Pánczél Matyi barátom adta oda az ö készletéből. Üdv Batya | |||||
Fimre | Adatlap | 398920 | 2006. november 4. 15:31 | ![]() | |
Batya! És egészben mi a véleményed a makettről? Tervezek egy ilyen beszerzését, mert megtetszett.Ennyi tartalék lánc jár hozzá? És a figurák milyenek? Imi | |||||
Kalóz | Adatlap | 398919 | 2006. november 4. 15:22 | ![]() | |
Nekem is most alakul. Tényleg kis aranyos, bár a köteleket én is le akarom cserélni. Apropó! a tárgyi példányokon volt zimmerit? Kalóz | |||||
Batya | Adatlap | 398918 | 2006. november 4. 12:00 | ![]() | |
Notarius ! -A Zsalus motorblokkban igazad van ami a Interneten fellelhető restaurált darabokon ez látható, de mivel a Miniart rácsosra adta meg ezért én is ráccsal készítettem el. Szerény véleményem szerint látványosabb a rácsos jobban leamortizálható:) -A jármű elején kisebb kampók és drótok segítségével fogom rögzíteni a láncokat. -A tejeskanna rögzítve lesz. -A sárvédő azért van ilyen állapotban, mert a jármű T-70 korai melyet 1943-tól már bevetettek. A járművem, pedig 1944 télén Magyarország területén szolgált igen leamortizált állapotban . -A lánctalpat most a helyén festem, mert szemenkénti láncot ragasztás után nem akarom már mozgatni. De 90%ban nem a helyén festem. -A Jármű nem német lesz hanem Orosz! Köszönöm a véleményed. SzaTi! Köszönöm. Hát próbálok normális képeket csinálni:) Üdv Batya | |||||
Macal | Adatlap | 398917 | 2006. november 3. 21:26 | ![]() | |
Szevasztok! Nálam a revell 72 es tigrincse gondolta azt hogy megformálódik kezeim között, némi tunning keretében: új, nagyon vékony drótból fonott vontatókötelekkel, és ólomfóliából készűlt sárvédőkkel, és kipufogó védőburkolattal. Képeket szerintem holnap nyomatok fel az oldalra...de olyan kis pöttöm:D Üdv: Matsal-koma | |||||
SzaTi | Adatlap | 398916 | 2006. november 3. 19:27 | ![]() | |
Batya! Idáig szép munka, várom a festés utáni fotókat. A sárvédők gyűrődéseit, igazán jól eltaláltad. Jó a sötét háttér!:) SzaTi | |||||
notarius | Adatlap | 398915 | 2006. november 3. 13:58 | ![]() | |
Hello! - Amiket én láttam, azokon zsalus motorburkolat volt és nem rácsos. - A homlokpáncélon mivel fogatod oda a pótláncokat? - a tejeskanna súlypontját nézve az első gödörnél kiesne a tartóból. Bár gondolom valamivel oda lesz kötözve. - nekem egy kicsit túlzás a szarrá gyűrődött sárvédő. Ha én lettem volna ott az alegységpk., akkor rendesen megfenyítettem volna a karbantartó állományt. :))) - a láncot a helyén szoktad festeni? Egyébként a tőled megszokott színvonal. Német festés lesz gondolom. Üdv.: SA | |||||
georch | Adatlap | 398913 | 2006. november 3. 09:00 | ![]() | |
Szia! Igazad van, mert többnyire nem volt bennük semmi, de a Focke-Wulfokban volt; ilyen bőr üléspárnaféleség. Nem tudom, hogy miért... | |||||
xcraft | Adatlap | 398909 | 2006. november 2. 22:27 | ![]() | |
Szia georch! A kabin frankó, egy kérdésem van: az ülésen a párna volt az eredeti gépen? Nem foglalkoztam egyáltalán a fókával, úgyhogy nem tudom, csak azt hittem, a WWII. gépeken általában az ejtőernyőn ültek, amivel együtt szálltak be, és az ülés csak egy fém kagyló volt. X. | |||||
Archy | Adatlap | 398908 | 2006. november 2. 22:01 | ![]() | |
Bukebe | Adatlap | 398907 | 2006. november 2. 22:00 | ![]() | |
Archy | Adatlap | 398906 | 2006. november 2. 21:45 | ![]() | |
Not bad, csak nagyon sötét. De ez lehet a fotó hibája. Áron | |||||
xcraft | Adatlap | 398904 | 2006. november 2. 21:00 | ![]() | |
Amennyit én ehez a témához konyítok, a koszolása nagyon jó. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 398903 | 2006. november 2. 20:58 | ![]() | |
Sziasztok! A csörömpöket összerakva szokás festeni? Mindíg egy kész makettet látok, amire azt mondjátok, már csak festeni kell. El sem tudom képzelni. X. | |||||
Archy | Adatlap | 398902 | 2006. november 2. 20:53 | ![]() | |
Batya | Adatlap | 398901 | 2006. november 2. 20:43 | ![]() | |
Ilyen gyorsan és még nem építettem meg makettet. A T-70es a Miniart cég terméke a készlethez saját építésű feljavítást használtam. Pár finomítás és már festem is… Várom a kritikákat. Üdv Batya | |||||
PapaDocc | Adatlap | 398899 | 2006. november 2. 17:46 | ![]() | |
Nem semmi, sőt. A koszolás nagyon jó! | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398894 | 2006. november 2. 16:46 | ![]() | |
szasztok! most éppen az Il-2 fűfutóaknájit"húzom", van mit rajt' javítgatni rendesen, bár már megvan mind a négy fala:) (eddi csak 3volt) most csinálom az erősítéseket, remélem ma meglesz, durván egy kicsitejfölös doboz belemegy! a teteje is halad valamelyes az aknáknak, cask azt később kell hozzá alakítani. a négy kép, amit kaptam nagyon sokat segít, köszönöm! | |||||
Archy | Adatlap | 398893 | 2006. november 2. 14:11 | ![]() | |
Csatlakozom Bomb-hoz. És közben van idegzeted fotózni, meg írogatni róla... Elismerésem Áron | |||||
Stefan | Adatlap | 398892 | 2006. november 2. 12:14 | ![]() | |
Teljesen egyetértek. Szerintem kijelenthető, hogy a makettezés egy jellemformáló dolog. | |||||
warbirds | Adatlap | 398891 | 2006. november 2. 11:53 | ![]() | |
Xcraft egy igazi JELLEM! Ezt meg kell állapítani... :) Tényleg csak kalapot lehet lengetni a kitartása előtt. Na meg a készülő csoda előtt is. :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 398890 | 2006. november 2. 11:40 | ![]() | |
Szia! Öcséém,maximális respect ezért...Én már 5x elraktam volna ezt a makettet. Nem tudom,hogy bírod folyamatosan építeni úgy,hogy ennyi szívás van vele:) Grat! üdv:bomb | |||||
warbirds | Adatlap | 398887 | 2006. november 2. 10:20 | ![]() | |
Huhh... Engem meggyőzött! :) | |||||
Zebi | Adatlap | 398886 | 2006. november 2. 10:08 | ![]() | |
Szép lesz, csak így tovább :-) | |||||
georch | Adatlap | 398885 | 2006. november 2. 09:53 | ![]() | |
A kabin padlólemeze és oldalfalai, az oldalkonzolok és a hátsó rész kivételével, saját gyátmányok (sztirollemezből, műgyanta üléspárnával, injekciós tűből, húzott szálból és nyomdai lemezből+eduard oldalkormány pedálok). Gunze és Humbrol festékekkel festve, olajfestékekkel, pasztel reszelékkel és pigmentekkel koszolva, fakítva, koptatva. | |||||
Bukebe | Adatlap | 398884 | 2006. november 1. 21:10 | ![]() | |
Nálam most éppen ezaz Abrams készül! Még lesz egy kis szárazecsetelés és kész is:) | |||||
Bundesign | Adatlap | 398882 | 2006. november 1. 20:34 | ![]() | |
ez valóban nem semmi makett lesz! irigylem a kitartásod! megérdemled hogy szép legyen! | |||||
Zoli | Adatlap | 398881 | 2006. november 1. 17:42 | ![]() | |
Ha minden kész, és a festéssel se lesz gond, akkor max 1 hét alatt be lehetne fejezni. Gondolom festés után már csak a futókat kellene alápakolni. Na jó, nem sürgetlek, jó munkához idő kell! z | |||||
xcraft | Adatlap | 398880 | 2006. november 1. 17:33 | ![]() | |
Már valóban a festés fog jönni,utána végszerelés, minden más alkatrésze készen van. Talán december közepére.. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 398879 | 2006. november 1. 17:28 | ![]() | |
Szia! Az előző résznél naívan azt hittem, már tényleg csak néhány apró simítás kell, hogy festeni lehessen a kitet... Remélem, azért a többi elemmel nem kell majd ennyit vesződnöd, és nemsokára készen is megcsodálhatjuk ezt az izét. Továbbra is hajrá! z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398878 | 2006. november 1. 17:10 | ![]() | |
háát, gratu, hogy van ennyi kitartásod! | |||||
xcraft | Adatlap | 398877 | 2006. november 1. 17:00 | ![]() | |
A-12 építés 23. rész A múltkori rész óta csak a kabintetővel vacakoltam, saját hibák, és a kit adottságai miatt ismét nem ment könnyen. 0. A nem gyári katapultülés miatt nem fért a helyére az üveg, ki kellett törnöm a már kész kabinból, és alacsonyabbra csinálni. Egy időben elkövetett szárazpróbával elkerülhettem volna. 1. A gyári elképzelést már-már megoldhatatlannak találtam, szerencsére az átlátszó alkatrész lehetővé teszi a módosítást, a műgyanta keretalkatrész kiváltható a vákuumos tető megfelelő kivágásával. A szívási eljárással készült tetőn pici pozicionáló dudorok vannak, ez szikével könnyen levágható. 2.-3. A tető felrakásának előkészületei, illetve a belső kabinkeret festése. 4. Az első felragasztás nem sikerült, nem megfelelő az íveltség, ráadásul a loctite 460, minden várakozásommal szemben begőzölte a tetőt. ( A papírja, és az eddigi tapasztalatok szerint ez nem történhetett volna meg. ) Levágtam, és újraragasztottam, most már normál pillanatragasztóval, de minden óvatosságom ellenére, belül újra megjelent a fehér gőz! Rövid idegbaj után tovább folytattam az építését, mivel nagyon szépen ült a helyén és nem akartam megint levenni. 5. Maszkolás után NEOPLASZT – tal körbetömítettem, és becsiszoltam a felületet. 6. Egy réteg surfacer 1000 felfújásával ellenőriztem a felületet, és nekiláttam a fehér köd kabinból való eltávolításának. Először lyukat fúrtam egy alkalmas helyen, a törmeléket kiporszívóztam, csúnya lenne a kész kabinban. 7. Réz drótra, és húzott szálra tekert vattával dörzsöltem le a pillanatragasztó gőzeit. Több mint egy órát vett igénybe mire mindenhová elértem. A vatta szálai bekerülhetnek a kabinba, mikor látszik, hogy bolyhosodik a használattól, ki kell cserélni. 8. A kabint a tisztítás után átfújtam levegővel, hogy ne maradjon semmi idegen anyag a beltérben. 9.-10. A pucolás végeredménye, és a felület újrakarcolása. 11. A törzs jelzőlámpáinak kialakítása. 12.-13. A kabin maszkolása kívülről. 14. Helyén a kabin, az utolsó surfacerréteggel ellenőrzöm a felületet, ha ezt is átpolíroztam kezdődhet a festés. Már nagyon várom, végre visszakerülhet a fiókba a tömítőanyag, vízpapír. X. | |||||
Ottó | Adatlap | 398876 | 2006. november 1. 15:35 | ![]() | |
1/72-es nálam is készült | |||||
tsaba | Adatlap | 398875 | 2006. november 1. 13:18 | ![]() | |
Andor | Adatlap | 398874 | 2006. november 1. 13:16 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki rakott már össze Trumpeter Ferdinandot ? | |||||
CsTom | Adatlap | 398873 | 2006. november 1. 12:08 | ![]() | |
BENDEGÚZ.. természetesen.. elírtam.. bocsánat | |||||
CsTom | Adatlap | 398872 | 2006. november 1. 12:08 | ![]() | |
Bendehúz!..Én bolyai helyett dolgoztam.. brbrrr alig voltam mérges. A Stefire megpróbálok eljutni.. Na Én pedig nekiálltam a Revell (1:144) U-213 Type VIID szivarnak.. karácsonyra készül ajándékba.. Mivel évek óta nem maketteztem idő hiányában.. nem tudom milyen lesz.. majd képeket rakok fel. Üdv. Cstom | |||||
Bendeguz | Adatlap | 398871 | 2006. október 31. 16:24 | ![]() | |
Ott voltál a Bolyain?, mert úgy eléggé nehéz odaadni, ha nem tudom ott vagy-e, meg hogyhogyan nézel ki, esetleg telszám. De semmi gond, mert nemsokára lesz majd a stefi is, ha kell, akkor viszek, csak majd dobj fel magadról a megfelelő topikba egy képet, hogy tudjam kit kell keresni. egyébként ez volnék én: makettinfo.hu/forum/upload_20060921/2.2130.4_Edes_fiam_Bendeguz!Egyszer_elvisz_az_ordog!.JPG Bende |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Áron