<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Corpuschristi | Adatlap | 398928 | 2006. november 4. 19:56 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 398927 | 2006. november 4. 19:37 | ![]() | |
Zsugorítod? Most már 1:100-as? :-) Régóta nem láttam ennyire kidolgozott 72-es járműveket. A kocskakő is teljesen jó, talán a különálló kockák sötétek egy kicsit. A villamossín is jól sikerült (ha az akart lenni)Várom a házat a sarokra! | |||||
Gabi | Adatlap | 398926 | 2006. november 4. 19:32 | ![]() | |
Szia Krisztián! Nekem tetszik a dolog, szépen alakul a diod. Egy kérdésem lenne csak, a Zil vagy Zisz még benzines volt, és ezért nekem kicsit furcsa, hogy egy ilyen tűz után ennyire éppen maradjon a tankja. Lehet, hogy üres volt vagy hasonló, eredeti képeken biztos látni, ezt csak azért jegyeztem meg, mert nekem egy kicsit elüt. Biztos szép lesz a végeredmény, várom a folytatást. Gabi | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398925 | 2006. november 4. 19:30 | ![]() | |
gyönyörű szépen készíted elő a felületet. Gratulálok!!! | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398924 | 2006. november 4. 19:27 | ![]() | |
igen csak szép ez a makett. mióta nem alszol, hogy így haladsz? :P | |||||
Corpuschristi | Adatlap | 398923 | 2006. november 4. 19:23 | ![]() | |
| |||||
Joce | Adatlap | 398922 | 2006. november 4. 16:39 | ![]() | |
Ha már T-70-es a téma, szintén Miniart, itt tartok vele még a kipufogó és a lánctalp van vissza. Én nem mertem belevágni a sárvédők leamortizálásához, így egy kissé megkíméltebb példány lesz az enyém. Üdv Joce | |||||
Batya | Adatlap | 398921 | 2006. november 4. 15:38 | ![]() | |
Fimre ! A makett várakozásaimon fellül vizsgázott. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom a figurák jó minőségüek. Kis sufni tuningal vagy maratásokkal nagyon inpozáns csöpséget lehet belölle építeni. A lánctalp sajnos éppen annyi amenyi a lánctalpakra elég, Pánczél Matyi barátom adta oda az ö készletéből. Üdv Batya | |||||
Fimre | Adatlap | 398920 | 2006. november 4. 15:31 | ![]() | |
Batya! És egészben mi a véleményed a makettről? Tervezek egy ilyen beszerzését, mert megtetszett.Ennyi tartalék lánc jár hozzá? És a figurák milyenek? Imi | |||||
Kalóz | Adatlap | 398919 | 2006. november 4. 15:22 | ![]() | |
Nekem is most alakul. Tényleg kis aranyos, bár a köteleket én is le akarom cserélni. Apropó! a tárgyi példányokon volt zimmerit? Kalóz | |||||
Batya | Adatlap | 398918 | 2006. november 4. 12:00 | ![]() | |
Notarius ! -A Zsalus motorblokkban igazad van ami a Interneten fellelhető restaurált darabokon ez látható, de mivel a Miniart rácsosra adta meg ezért én is ráccsal készítettem el. Szerény véleményem szerint látványosabb a rácsos jobban leamortizálható:) -A jármű elején kisebb kampók és drótok segítségével fogom rögzíteni a láncokat. -A tejeskanna rögzítve lesz. -A sárvédő azért van ilyen állapotban, mert a jármű T-70 korai melyet 1943-tól már bevetettek. A járművem, pedig 1944 télén Magyarország területén szolgált igen leamortizált állapotban . -A lánctalpat most a helyén festem, mert szemenkénti láncot ragasztás után nem akarom már mozgatni. De 90%ban nem a helyén festem. -A Jármű nem német lesz hanem Orosz! Köszönöm a véleményed. SzaTi! Köszönöm. Hát próbálok normális képeket csinálni:) Üdv Batya | |||||
Macal | Adatlap | 398917 | 2006. november 3. 21:26 | ![]() | |
Szevasztok! Nálam a revell 72 es tigrincse gondolta azt hogy megformálódik kezeim között, némi tunning keretében: új, nagyon vékony drótból fonott vontatókötelekkel, és ólomfóliából készűlt sárvédőkkel, és kipufogó védőburkolattal. Képeket szerintem holnap nyomatok fel az oldalra...de olyan kis pöttöm:D Üdv: Matsal-koma | |||||
SzaTi | Adatlap | 398916 | 2006. november 3. 19:27 | ![]() | |
Batya! Idáig szép munka, várom a festés utáni fotókat. A sárvédők gyűrődéseit, igazán jól eltaláltad. Jó a sötét háttér!:) SzaTi | |||||
notarius | Adatlap | 398915 | 2006. november 3. 13:58 | ![]() | |
Hello! - Amiket én láttam, azokon zsalus motorburkolat volt és nem rácsos. - A homlokpáncélon mivel fogatod oda a pótláncokat? - a tejeskanna súlypontját nézve az első gödörnél kiesne a tartóból. Bár gondolom valamivel oda lesz kötözve. - nekem egy kicsit túlzás a szarrá gyűrődött sárvédő. Ha én lettem volna ott az alegységpk., akkor rendesen megfenyítettem volna a karbantartó állományt. :))) - a láncot a helyén szoktad festeni? Egyébként a tőled megszokott színvonal. Német festés lesz gondolom. Üdv.: SA | |||||
georch | Adatlap | 398913 | 2006. november 3. 09:00 | ![]() | |
Szia! Igazad van, mert többnyire nem volt bennük semmi, de a Focke-Wulfokban volt; ilyen bőr üléspárnaféleség. Nem tudom, hogy miért... | |||||
xcraft | Adatlap | 398909 | 2006. november 2. 22:27 | ![]() | |
Szia georch! A kabin frankó, egy kérdésem van: az ülésen a párna volt az eredeti gépen? Nem foglalkoztam egyáltalán a fókával, úgyhogy nem tudom, csak azt hittem, a WWII. gépeken általában az ejtőernyőn ültek, amivel együtt szálltak be, és az ülés csak egy fém kagyló volt. X. | |||||
Archy | Adatlap | 398908 | 2006. november 2. 22:01 | ![]() | |
Bukebe | Adatlap | 398907 | 2006. november 2. 22:00 | ![]() | |
Archy | Adatlap | 398906 | 2006. november 2. 21:45 | ![]() | |
Not bad, csak nagyon sötét. De ez lehet a fotó hibája. Áron | |||||
xcraft | Adatlap | 398904 | 2006. november 2. 21:00 | ![]() | |
Amennyit én ehez a témához konyítok, a koszolása nagyon jó. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 398903 | 2006. november 2. 20:58 | ![]() | |
Sziasztok! A csörömpöket összerakva szokás festeni? Mindíg egy kész makettet látok, amire azt mondjátok, már csak festeni kell. El sem tudom képzelni. X. | |||||
Archy | Adatlap | 398902 | 2006. november 2. 20:53 | ![]() | |
Batya | Adatlap | 398901 | 2006. november 2. 20:43 | ![]() | |
Ilyen gyorsan és még nem építettem meg makettet. A T-70es a Miniart cég terméke a készlethez saját építésű feljavítást használtam. Pár finomítás és már festem is… Várom a kritikákat. Üdv Batya | |||||
PapaDocc | Adatlap | 398899 | 2006. november 2. 17:46 | ![]() | |
Nem semmi, sőt. A koszolás nagyon jó! | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398894 | 2006. november 2. 16:46 | ![]() | |
szasztok! most éppen az Il-2 fűfutóaknájit"húzom", van mit rajt' javítgatni rendesen, bár már megvan mind a négy fala:) (eddi csak 3volt) most csinálom az erősítéseket, remélem ma meglesz, durván egy kicsitejfölös doboz belemegy! a teteje is halad valamelyes az aknáknak, cask azt később kell hozzá alakítani. a négy kép, amit kaptam nagyon sokat segít, köszönöm! | |||||
Archy | Adatlap | 398893 | 2006. november 2. 14:11 | ![]() | |
Csatlakozom Bomb-hoz. És közben van idegzeted fotózni, meg írogatni róla... Elismerésem Áron | |||||
Stefan | Adatlap | 398892 | 2006. november 2. 12:14 | ![]() | |
Teljesen egyetértek. Szerintem kijelenthető, hogy a makettezés egy jellemformáló dolog. | |||||
warbirds | Adatlap | 398891 | 2006. november 2. 11:53 | ![]() | |
Xcraft egy igazi JELLEM! Ezt meg kell állapítani... :) Tényleg csak kalapot lehet lengetni a kitartása előtt. Na meg a készülő csoda előtt is. :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 398890 | 2006. november 2. 11:40 | ![]() | |
Szia! Öcséém,maximális respect ezért...Én már 5x elraktam volna ezt a makettet. Nem tudom,hogy bírod folyamatosan építeni úgy,hogy ennyi szívás van vele:) Grat! üdv:bomb | |||||
warbirds | Adatlap | 398887 | 2006. november 2. 10:20 | ![]() | |
Huhh... Engem meggyőzött! :) | |||||
Zebi | Adatlap | 398886 | 2006. november 2. 10:08 | ![]() | |
Szép lesz, csak így tovább :-) | |||||
georch | Adatlap | 398885 | 2006. november 2. 09:53 | ![]() | |
A kabin padlólemeze és oldalfalai, az oldalkonzolok és a hátsó rész kivételével, saját gyátmányok (sztirollemezből, műgyanta üléspárnával, injekciós tűből, húzott szálból és nyomdai lemezből+eduard oldalkormány pedálok). Gunze és Humbrol festékekkel festve, olajfestékekkel, pasztel reszelékkel és pigmentekkel koszolva, fakítva, koptatva. | |||||
Bukebe | Adatlap | 398884 | 2006. november 1. 21:10 | ![]() | |
Nálam most éppen ezaz Abrams készül! Még lesz egy kis szárazecsetelés és kész is:) | |||||
Bundesign | Adatlap | 398882 | 2006. november 1. 20:34 | ![]() | |
ez valóban nem semmi makett lesz! irigylem a kitartásod! megérdemled hogy szép legyen! | |||||
Zoli | Adatlap | 398881 | 2006. november 1. 17:42 | ![]() | |
Ha minden kész, és a festéssel se lesz gond, akkor max 1 hét alatt be lehetne fejezni. Gondolom festés után már csak a futókat kellene alápakolni. Na jó, nem sürgetlek, jó munkához idő kell! z | |||||
xcraft | Adatlap | 398880 | 2006. november 1. 17:33 | ![]() | |
Már valóban a festés fog jönni,utána végszerelés, minden más alkatrésze készen van. Talán december közepére.. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 398879 | 2006. november 1. 17:28 | ![]() | |
Szia! Az előző résznél naívan azt hittem, már tényleg csak néhány apró simítás kell, hogy festeni lehessen a kitet... Remélem, azért a többi elemmel nem kell majd ennyit vesződnöd, és nemsokára készen is megcsodálhatjuk ezt az izét. Továbbra is hajrá! z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398878 | 2006. november 1. 17:10 | ![]() | |
háát, gratu, hogy van ennyi kitartásod! | |||||
xcraft | Adatlap | 398877 | 2006. november 1. 17:00 | ![]() | |
A-12 építés 23. rész A múltkori rész óta csak a kabintetővel vacakoltam, saját hibák, és a kit adottságai miatt ismét nem ment könnyen. 0. A nem gyári katapultülés miatt nem fért a helyére az üveg, ki kellett törnöm a már kész kabinból, és alacsonyabbra csinálni. Egy időben elkövetett szárazpróbával elkerülhettem volna. 1. A gyári elképzelést már-már megoldhatatlannak találtam, szerencsére az átlátszó alkatrész lehetővé teszi a módosítást, a műgyanta keretalkatrész kiváltható a vákuumos tető megfelelő kivágásával. A szívási eljárással készült tetőn pici pozicionáló dudorok vannak, ez szikével könnyen levágható. 2.-3. A tető felrakásának előkészületei, illetve a belső kabinkeret festése. 4. Az első felragasztás nem sikerült, nem megfelelő az íveltség, ráadásul a loctite 460, minden várakozásommal szemben begőzölte a tetőt. ( A papírja, és az eddigi tapasztalatok szerint ez nem történhetett volna meg. ) Levágtam, és újraragasztottam, most már normál pillanatragasztóval, de minden óvatosságom ellenére, belül újra megjelent a fehér gőz! Rövid idegbaj után tovább folytattam az építését, mivel nagyon szépen ült a helyén és nem akartam megint levenni. 5. Maszkolás után NEOPLASZT – tal körbetömítettem, és becsiszoltam a felületet. 6. Egy réteg surfacer 1000 felfújásával ellenőriztem a felületet, és nekiláttam a fehér köd kabinból való eltávolításának. Először lyukat fúrtam egy alkalmas helyen, a törmeléket kiporszívóztam, csúnya lenne a kész kabinban. 7. Réz drótra, és húzott szálra tekert vattával dörzsöltem le a pillanatragasztó gőzeit. Több mint egy órát vett igénybe mire mindenhová elértem. A vatta szálai bekerülhetnek a kabinba, mikor látszik, hogy bolyhosodik a használattól, ki kell cserélni. 8. A kabint a tisztítás után átfújtam levegővel, hogy ne maradjon semmi idegen anyag a beltérben. 9.-10. A pucolás végeredménye, és a felület újrakarcolása. 11. A törzs jelzőlámpáinak kialakítása. 12.-13. A kabin maszkolása kívülről. 14. Helyén a kabin, az utolsó surfacerréteggel ellenőrzöm a felületet, ha ezt is átpolíroztam kezdődhet a festés. Már nagyon várom, végre visszakerülhet a fiókba a tömítőanyag, vízpapír. X. | |||||
Ottó | Adatlap | 398876 | 2006. november 1. 15:35 | ![]() | |
1/72-es nálam is készült | |||||
tsaba | Adatlap | 398875 | 2006. november 1. 13:18 | ![]() | |
Andor | Adatlap | 398874 | 2006. november 1. 13:16 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki rakott már össze Trumpeter Ferdinandot ? | |||||
CsTom | Adatlap | 398873 | 2006. november 1. 12:08 | ![]() | |
BENDEGÚZ.. természetesen.. elírtam.. bocsánat | |||||
CsTom | Adatlap | 398872 | 2006. november 1. 12:08 | ![]() | |
Bendehúz!..Én bolyai helyett dolgoztam.. brbrrr alig voltam mérges. A Stefire megpróbálok eljutni.. Na Én pedig nekiálltam a Revell (1:144) U-213 Type VIID szivarnak.. karácsonyra készül ajándékba.. Mivel évek óta nem maketteztem idő hiányában.. nem tudom milyen lesz.. majd képeket rakok fel. Üdv. Cstom | |||||
Bendeguz | Adatlap | 398871 | 2006. október 31. 16:24 | ![]() | |
Ott voltál a Bolyain?, mert úgy eléggé nehéz odaadni, ha nem tudom ott vagy-e, meg hogyhogyan nézel ki, esetleg telszám. De semmi gond, mert nemsokára lesz majd a stefi is, ha kell, akkor viszek, csak majd dobj fel magadról a megfelelő topikba egy képet, hogy tudjam kit kell keresni. egyébként ez volnék én: makettinfo.hu/forum/upload_20060921/2.2130.4_Edes_fiam_Bendeguz!Egyszer_elvisz_az_ordog!.JPG Bende | |||||
MrChef | Adatlap | 398870 | 2006. október 31. 12:09 | ![]() | |
CsTom, tenksz, kolléga! :-) Egyszerűen zseléállagú pillanatragasztóval tapadt egymáshoz a lánc és a golyó. Kis felület és könnyűek, elég erősek. Batya mondta, hogy M.óváron méterre árultak ilyesmi láncokat. Hát erről lemaradtam, kénytelen voltam az Aztékban megvenni a magamét (ezüst, viszont a legjobb mintázatú, amit találtam)...nem kevésbe van már nekem ez a csörömpös. :-) Asszem a Stefániára már tudom vinni a "kicsikét". | |||||
antarktika | Adatlap | 398869 | 2006. október 31. 11:47 | ![]() | |
Elsősorban a kumulatív gránátok elleni védelmet szolgálja a lánc a golyókkal. Idő előtt beindítja a gyújtót, így a kumulatív sugár nem a páncélzaton fókuszálódik, azon csak "szétkenődik". | |||||
notarius | Adatlap | 398868 | 2006. október 31. 10:49 | ![]() | |
Hogy ne menjen a torony alá az idegen és veszélyes anyag. :) A csapódógyújtós és a kumulatív gránátokat beindítja. | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 398864 | 2006. október 31. 10:20 | ![]() | |
Bocsánat, hogy belekontákodom, de elárulná cvalaki, mi végett van ott az a lánc? | |||||
CsTom | Adatlap | 398863 | 2006. október 31. 09:24 | ![]() | |
MrChef! Emelem nemlétezô kalapon... Hogy sikerült a lánc és a sörét találkozását megoldanod? Most már tényleg várom a végeredményt! Bendegúztól pedig Én is szeretnék beszerezni sörétet... Üdv. CsTom |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fotókon ott van. De ha megnézed Kálmánnál is otvan. És én is ezt kérdezetm tőle mire előhalászott vagy egy tucat képet. Ezek inkább csak felpufadtak és kiégtek.