/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
lori 399129 2006. november 16. 21:48
Válasz erre
Xcraft,

szerintem tompítás után nem jó lesz, hanem szuper!

lori
xcraft 399128 2006. november 16. 21:31
Válasz erre
P1050389mmmm.JPG méret: 259.6 KB
Sziasztok!
Most csak egy kép az A-12 jelenlegi állásáról, kritikákra, észrevételekre lenne szükségem.
Néhány gondolat: Az eredeti homogén szürkének tűnik, egy-egy ritka kivétel más árnyalatú panellel. A panelvonalak látszanak, ezt egy barnásszürke befolyatással gondolom megjeleníteni. A mostani erőteljes színeltéréseket, rondának tűnő panelvonalátfújásokat egy alapszínnel történő átködöléssel tompítani fogom.
X.
lori 399127 2006. november 16. 20:31
Válasz erre
HPIM1569.jpg méret: 71.8 KB
HPIM1581.jpg méret: 65.6 KB
HPIM1582.jpg méret: 70.2 KB
HPIM1583.jpg méret: 74.4 KB
HPIM1588.jpg méret: 68.5 KB
HPIM1589.jpg méret: 111 KB
HPIM1598.jpg méret: 102.7 KB
HPIM1599.jpg méret: 87.5 KB
HPIM1600.jpg méret: 112.1 KB
HPIM1601.jpg méret: 112.8 KB
HPIM1606.jpg méret: 133.4 KB
HPIM1613.jpg méret: 91.7 KB
HPIM1615.jpg méret: 64.5 KB
HPIM1616.jpg méret: 82.5 KB
Sziasztok!

Messzerből itt a mai adag. A törzs összeragasztása után helyére raktam a kabin alsó/hátsó részét, majd a tűzfalat is megtoldottam egy sztirol csikkal, hogy leérjen a szárny aljáig. Vékony alumínium lemezből és némi tömítőből (ami természetesen most is rendszeresen kipergett, ezért pillanatragasztóval pótoltam) felépítettem a kabin hátfalán lévő dobozt. A száradások ideje alatt összeraktam a póttartályt, finomítottam az oldalkormányon, kiszabadítottam a farokfutót a ráöntött kerékvillából (ez utóbbi alkatrészt maradékból pótoltam) és felragasztottam a gép orrán lévő kicsi beömlőket. Természetesen véglegesen helyére került a szárny is.

FOLYT. KÖV.

lori
Samee 399126 2006. november 16. 20:28
Válasz erre
Hella!
Köszönöm a dicséreteket és az észrevételeket!
Kalóz. Nem hinném h kifele kellene állniuk mert akkor az még durvább hiba lenne. De mindenkinek csak ajánlani tudom az újragyártást, aki ezzel a makettel kezd.
Jah és mégvalami, nem tudom h csak az én kit-em rosz vagy szériahiba, de nálam az alsó szárnyrész és a törzs illeszkedésénél a motor felőli részen a hűtőkimlő előtt egy kb 1mm-s lépcső volt. Ezt is el kell tűntetni, ugyanis az igazi gépeken teljesen homogén a felület.
Egylőre ennyi, amint fejlemény van írok.
Üdv by Samee
Kalóz 399125 2006. november 16. 19:53
Válasz erre
Samee!
Az én airfixemen sem volt belső merevítő borda, viszont másikat kellett készítsek, mert kissé lötyögött a helyén.
Mellesleg nem kifelé kellett volna tenni azokat a bordákat, kvázi merevítőkként? Tudom, ronda lenne, de láttam már durvább megoldást is. Sztem jobban jártál az újragyártással.
Kalóz
Samee 399124 2006. november 16. 19:38
Válasz erre
Semmi gond.
Köszi a képeket, még jól jönnek.:)
Samee
lori 399123 2006. november 16. 18:34
Válasz erre
Samee!

O.K., így már értem. Bocsi...

lori
Samee 399122 2006. november 16. 16:58
Válasz erre
bord?k.jpg méret: 87.9 KB
Lori!

Nem a merevítésekkel van a baj, hanem azzal, hogy az eredeti gyári alkatrésznek a belsején a merevítéseknél befelé kb 1mm-s borda van, és ilyennel én nem talákoztam a referenciákon, és az általad küldött képeken sem látok.
A mellékelt képen látszik h mikről beszélek.
Üdv by Samee
boriszjelszint 399121 2006. november 16. 16:56
Válasz erre
én is csak "csak így továbbozni" tudok, samee!

fecó
lori 399120 2006. november 16. 14:11
Válasz erre
01.jpg méret: 75.7 KB
04.jpg méret: 83.4 KB
Samee,

eddig nagyon szép munkát végeztél, csak így tovább. Viszont a két hátsó ablakot ellenőrizd le újra, mert szerintem vannak rajtuk merevítések!!! Viszonylag jó fotók (3 walk alround sorozat) vannak a P-40E-ről az ARC honlapján.

Üdv:

lori
Samee 399119 2006. november 16. 01:28
Válasz erre
ablak1.jpg méret: 90.3 KB
ablak2.jpg méret: 95.8 KB
ablak3.jpg méret: 119.3 KB
Hella Mindenki!

Kis szünet után ismét folytattam a Warhawkot.
Az üvegezést csináltam, de sajna a pilótafülke mögötti ablakokat elrontottam, így újra kellett kezdenem az egészet.
Az üveget sikeresen megmarta a ragasztó, és sehogy sem sikerült eltűntetnem, sőt még az alkatrészből is eldaráltam egy jó nagy darabot.
Mit volt mit tenni, újra kellett szabnom az ablakokat, szerencsére akadt itthon írásvetítő fólia, ami megfelelő vastagságú volt.
Először vékony sztirollapból megcsináltam a sablont, majd ez alapján kivágtam a fóliából.
A végeredmény sztem jobb lett mint az eredeti, ugyanis az eredeti darabok belsején bellül bordák vannak, ezekkel viszont nem találkoztam egyetlen referenciaképen sem. Továbbá az eredetiek nagyon kiálltak a repülőgép felületéből és az igazi gépeken teljesen egy szintben van.

Képek:
1: az egyik "késztermék" és a sablon
2: a két "késztermék"
3: a "késztermékek", a sablon és az eredeti ablakok, jól látszanak rajtuk az előbb említett bordák.

Nna egyelőre ennyi.
Minden jót!
Samee
Kalóz 399118 2006. november 15. 20:39
Válasz erre
Szerintem az előző valahogy természetesebb volt. Ez túl elegáncs!
No persze ez sem rossz!

Kalóz
lori 399117 2006. november 15. 20:36
Válasz erre
HPIM1558.jpg méret: 78.2 KB
HPIM1559.jpg méret: 75 KB
HPIM1560.jpg méret: 77.7 KB
HPIM1561.jpg méret: 84.2 KB
HPIM1562.jpg méret: 76.7 KB
Sziasztok!

Az előbbi kitérő után itt a beígért folytatás. A következő lépés a két törzsfél egyesítése volt, amelyeket a száradás idejére Tesa-szalaggal rögzítettem. Az illesztésekkel egyedül az alsó részen, a kabin közelében volt problémám, itt viszonylag sokat kellett tömíteni és csiszolni. Apropó tömítés! Debrecenben csak a Molak tömítőhöz tudtam hozzájutni, ami már akkor is kipereg a helyéről, ha csúnyábban néz rá az ember, így sokszor pillanatragasztóval egészítettem ki a hiányokat (ma este pont a törzs alsó részén lévő panelvonalak újrakarcolásakor hullott ki egy nagyobb darab...). Nem mondhatnám, hogy kellemes tapasztalataim vannak ezzel az anyaggal... Vagy csak én vagyok ügyetlen :-). Ekkor ragasztottam a helyére az előzőleg RLM 02-re festett tűzfalat is (legalább ez is merevítette a törzset). Az illesztés itt sem volt tökéletes (hiszen a kiegészítőt nem a Revell maketthez tervezték), ragasztás előtt sokat kellett csiszolni és próbálgatni. A szárny felpróbálásakor derült ki, hogy a tűzfal nem fog leérni a szárny aljáig... Az összergasztott törzsbe megpróbáltam beragasztani a műszerfalat, amelyet az Eduard ehhez a maketthez tervezett. Nem illeszkedett a helyére, kb. 1mm-rel volt kisebb, mint a helye. Ide 0,5-ös sztirol lemezből egy csikot vágtam, beragasztottam, lefestettem RLM 66-ra, majd ehhez ragasztottam a műszerfalat.

FOLYT. KÖV.

lori
Zoli 399116 2006. november 15. 19:17
Válasz erre
Szia Lori!
Jól tetted, hogy átfestetted, így azért élethűbb!
z
Bombraider 399115 2006. november 15. 19:16
Válasz erre
Szia!
Ez a verzió nekem sokkal jobban tetszik,grat!!

üdv:bomb
lori 399114 2006. november 15. 19:15
Válasz erre
HPIM1692.jpg méret: 97 KB
Warbirds,

már késő, át lett festve. Néány nap múlva teszek fel több képet is róla.

lori
MattHeafy 399113 2006. november 15. 16:51
Válasz erre
HPIM0544.JPG méret: 91 KB
Sziasztok!
1/144 Dragon A-10 Warthog:
Most ezen dolgozgatom, nem a tökéletességre törekszem(rendes tömítés hiánya pl), gyakorló makett, szorópisztolyomat használatra.A pólitafülke mretéhez képest nem is rossz, az illeszkedés viszont csapnivaló!Idáig jutottam ma, holnap fújom a szürkét, pénteken a barnát:)Köv hétvégére szeretném befejezni...szeretném:)
Matty
warbirds 399112 2006. november 15. 11:18
Válasz erre
Xcraft, Georch! Kösz a tippeket, próbálkozom majd velük.

Lori, sztem semmi baj nincs azzal a motorral, nekem tetszik.

Üdv! warbirds
lori 399111 2006. november 14. 22:59
Válasz erre
HPIM1531.jpg méret: 63.3 KB
HPIM1542.jpg méret: 89.7 KB
HPIM1543.jpg méret: 84.3 KB
HPIM1544.jpg méret: 71.4 KB
HPIM1546.jpg méret: 82.6 KB
HPIM1547.jpg méret: 97.5 KB
Sziasztok!

A következő nap inkább hátrafelé haladtam, mint előre, így látványos dolgokra most ne számítson senki. Bocs... De úgy gondolom, az általam elkövetett hibákat sem hallgatom el, hátha valakinek segítek ezzel.
A szárny középső, alsó részét vékonyra csiszoltam, ugyanis később a motor felrakását lehetetlenné tette volna az odaöntött merevítés. A képen látszik még, hogy a póttartályt tartó szerkezet nem az eredeti (egyébként a szárnyra ráöntött) alkatrész, hanem egy Hobbycraft makett felesleges részegysége. Ez valamivel szebb, mint az eredeti...
Aztán jött egy rossz döntés. A motort (amelyet először feketére lefestettem) elkezdtem szárazecsetelni világosszürkével. Pechemre a festék száradás után világoskéknek hatott... Már ekkor láttam, hogy ebből átfestés lesz... A motort mérgemben félretettem és nekiláttam a törzs összerakásához. de erről majd holnap.

lori
Amon 399110 2006. november 14. 20:41
Válasz erre
Valahogy én így vagyok vele. Egyszer biztos elkészülnek. :-(
Kevés az időm. Sok a meló.
georch 399109 2006. november 14. 20:37
Válasz erre
Köszi mindenkinek az elismerő szavakat!:)
A futó behúzó karján a vezetékek, amik sárgák, azok rézdrótból vannak. nagyjából egymás mellé raktam őket, formára hajlítgattam, majd pillanatragasztóval, a belső oldalukon összeragasztottam őket. Csak azt a kis részüket nem ragasztottam egymáshoz, melyek a tag csuklójához csatlakoznak ívesen. Ezt követően vékony húzott szálból készítettem a kis bilincset, ami fémes színű lett. A húzott szálat kétszer tekertem rá a drótokra, majd finom csiszolópapírral laposra csiszoltam. Az egészet felragasztottam a helyére pillanatragasztóval, majd festettem ilyen RLM 02-höz hasonló színűre (kevertem zöldből és világosszürkéből, nagyon nem 100%-os...). A vezetékek sárgájához Gunze fényes sárgát használtam, vízzel higítva. Egy kihúzott 1-es ecsettel vittem fel, úgy, hogy éppen érintettem a drótokat, és így szépen végig húzta rajtuk a festéket. Azt hiszem 2x - 3x mwentem végig rajtuk, majd ezek is kaptak kis koszolást, pigmentekkel és olajfestékkel. A futókon a fékvezetékek húzott szálból vannak. Ezeket meleg víz alatt hajlítgattam, így kevésbé törnek, deformálódnak. Itt még arra ügyeltem, hogy lágy műanyag keretet használjak, a Revell kitben a Hasegawától átvett keretek jóval ridegebb anyagból lettek öntve, mint a saját gyártású keretek, vagyis a farokrész alkatrészei, ez elég érdekes. Én jobban szeretem a lágyabbat, sokkal könnyebben megmunkálható. Ja, meg festésnél mindig próbálom a "pre-shadeing" módszert is alkalmazni!
xcraft 399108 2006. november 14. 20:28
Válasz erre
Szia Warbirds!
Tipp1:
A futóaknába beragasztott vezetékeket művészolajjal szoktam festeni, ez nem folyik mellé, nagyon precízen használható, igaz, három nap alatt szárad meg.
Kell még hozzá egy hegyes, minőségi ecset, meg sok türelem.
-Meg egy fél deci pálinka, hogy ne remegjen a kezed :) -
boriszjelszint 399107 2006. november 14. 17:54
Válasz erre
és szabad tudni milyen aproppóval, illetve milyen céllal "vetemedtél" ilyenre?:)

fecó
Highlander 399105 2006. november 14. 15:20
Válasz erre
Warbirds,
köszi az infókat. Előbb-utóbb be akarok ruházni egy kafa digitális gépre, azért kérdezek mindenkit. De ha már így eszembe jutott ez, Tisztelt Kollégák, ha megtennétek, hogy ha képeket raktok fel, odaírnátok azt is, hogy milyen típusú géppel csináltátok? Köszi!
Georch, megoszthatod velem is a technikádat, félelmetesen jó, amit eddig láttam Tőled!
Highlander
AdEe 399104 2006. november 14. 14:34
Válasz erre
Jó lesz ez barátom :)
Remélem ma megszemlélhetem :)
CsTom 399103 2006. november 14. 11:41
Válasz erre
Én nem vagyok repülôs, de amit Georch felrakott.. az nagyon brutál... így már várom a folytatást

Üdv.
CsTom
Stefan 399102 2006. november 14. 09:36
Válasz erre
Ez tényleg brutálisan jó... :-o
warbirds 399101 2006. november 14. 08:06
Válasz erre
Georch! Valld be, hogy egy restaurálás alatt álló szétbontott Fókát fotózgatsz!! :DDD Nagyon nívós munka!

A vezetékeket hogyan tudod ilyen szépen festeni? Én akárhogyan is csinálom, mindig gagyi lesz amikor felrakom. Hiába égetem le a rézdrótról (trafóból) a bevonatot, akkor is lekopik róla a festék amikor felrögzítem. Ha meg a helyén festem, akkor vastag lesz a festék és összekenem az alkatrészt is még mellette. A húzott szál meg mindig eltörik...:( Magán mélt is írhatsz, ha gondolod. Előre is köszi! warbirds
warbirds 399100 2006. november 14. 07:56
Válasz erre
Szia Highlander!

Részemről egy Kodak Z740-es a gép (5MP, 10x optikai zoom, 2576 x 1932 max felbontás, SD kártya bővíthetőség).

Üdv! warbirds
Miggyuri 399099 2006. november 14. 06:16
Válasz erre
Ősszejöttek az adatok. Nekifogtam a rendőrségi vízágyú 1:72-es makettjének. Hosszú menet várható.
Miggyuri
MrChef 399098 2006. november 14. 00:26
Válasz erre
Én sem vagyok repülős, de nálam máris négy repülő áll talonban, amiket nem hagynék ki:
MIG-3 (Trumpeter, 1:32)
P-51D Mustang (Tamiya, 1:48)
La-7 (Academy, 1:48)
Mi-24D (Trumpeter, 1:48)

Valamikor csak elkészülnek. :-)
Samee 399097 2006. november 14. 00:19
Válasz erre
kabin1.jpg méret: 89.4 KB
kabin2.jpg méret: 96.2 KB
Hella!
Végre összeállt rendesen a kabin. Kész lett az ülésre a hevederezés. Kicsit talán gyengébben sikerült mint a többi. Most a külső munkálatok kovetkeznek.
Üdv by Samee
Amon 399096 2006. november 13. 23:43
Válasz erre
Nem vagyok repülős de tetszik. Csak így tovább!
Úgy érzem benevezek egy Trumpi 1/35 Mil Mi-24V Hind-E Helicopterre
xcraft 399095 2006. november 13. 23:19
Válasz erre
Gratula neked is, marhára tetszenek.
X.
georch 399094 2006. november 13. 23:10
Válasz erre
pit.jpg méret: 40.1 KB
futo2.jpg méret: 63.4 KB
futo1.jpg méret: 72.2 KB
Na, lassan, de biztosan haladok én is. Felkerültek az ülésre a bekötő hevederek, majd nekiláttam a futóműveknek. Itt néhány apróságot pótoltam (kábelek, a futószár alján a kis fülek, melyek - helytelenül - a futó burkolólemezeire voltak öntve), majd jöhetett a festés. Először fekete és sienna pigmentekkel, majd sötétbarna olajfestékkel emeltem ki a részleteket. A futószárakra, maradék matricából, felraktam egy-egy kis szervízfeliratot. Később lelakkoztam az egészet, maszkoltam és testors metalizer festékkel lefújtam a rugóstagokat (vagy miket...). Még pár apróság és ezek készen is lesznek!:) Jöhet a farokfutó, meg a motortérből látható részek...

Itt szertném megragadni az alkalmat, hogy elismerésemet fejezzem ki, az itt látható szép munkákért!! Jó, hogy van ez az oldal!!:)
Highlander 399093 2006. november 13. 20:38
Válasz erre
Samee!
Kafa!

Warbird,
most már téged is megkérdezlek, milyen tipusú géppel csinálod a fotókat?
Highlander
lori 399092 2006. november 13. 20:29
Válasz erre
Warbirds,

köszi, Te sem panaszkodhadsz a Superfortressedre...

lori
xcraft 399091 2006. november 13. 19:22
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon kedvemrevaló a mai termés, csak repülők! :) És igényes munkák, gratula mindenkinek!
Bombraider 399088 2006. november 13. 19:08
Válasz erre
Szia!
Faja lesz!
1714es képen látszik egy kilökőtüske nyom. Ha msn-n rámkattintasz elmondom h lehet eccerűen eltűntetni!

üdv:bomb
warbirds 399087 2006. november 13. 19:07
Válasz erre
100_1714.jpg méret: 42.3 KB
100_1716.jpg méret: 66.2 KB
100_1719.jpg méret: 116 KB
100_1721.jpg méret: 123.3 KB
100_1722.jpg méret: 48.5 KB
Üdvözület az Uraknak! 7végén tovább csinálgattam a B-29 monstrumot, bár alig látszik rajta...:( A tömítgetések mellett azonban kicsit megtuningoltam a fő- és orrfutót, ezekről teszek fel pár képet.
1714, 1716: orrfutó feljavítva (rugós tag kicserélve, plusz pár papírcsík:) )
1719: csavarok imitálása a főfutókön
1721: főfutó festés és temperás átmosás után
1722 orrfutó festés és temperás átmosás után (fejjel lefelé tartva)

A makró miatt eléggé látszik minden rücsök, de azért élőben szebb látvány...:)

Üdv!

warbirds

U.i.: Lori! Nagyon jó lesz a Messzered!!!
Samee 399086 2006. november 13. 19:06
Válasz erre
Hella Highlander!
Egy nagyon egyszerű gépet, Cannon Powershot A410-est használok. 3,2 Megapixeles és 3x-os optikai zoomot tud (tud digitálisat is de én nem szeretem, ezért nem is használom). A képek többsége pedig szupermakró üzemmóddal készül. Legnagyobb fenbontáson is max 900kb-os képeket készít. Egy a baj vele, h max zoomnál nagyon érzékeny a rezgésekre.
Samee
Highlander 399085 2006. november 13. 18:48
Válasz erre
Lori!
Nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok a folytatásra (ismét;)!
Highlander
Highlander 399084 2006. november 13. 18:46
Válasz erre
Hello Samee!
Ha már fényképezőkről kérdeztem Lorit, Téged is meginterjúvollak, szal milyen géppel csinálod a fotókat? Nagyon jó képeket készít!
High
lori 399082 2006. november 13. 17:42
Válasz erre
HPIM1494.jpg méret: 85.8 KB
HPIM1495.jpg méret: 78.6 KB
HPIM1501.jpg méret: 98.1 KB
HPIM1504.jpg méret: 58.9 KB
HPIM1532.jpg méret: 69.9 KB
HPIM1533.jpg méret: 64.4 KB
HPIM1536.jpg méret: 70.8 KB
HPIM1537.jpg méret: 69.2 KB
HPIM1538.jpg méret: 72.3 KB
HPIM1540.jpg méret: 69.6 KB
HPIM1541.jpg méret: 67.3 KB
HPIM1551.jpg méret: 62.8 KB
HPIM1553.jpg méret: 57.6 KB
HPIM1556.jpg méret: 60.6 KB
HPIM1564.jpg méret: 74.9 KB
Sziasztok!

Ígéretemhez híven folytatom. Az elkövetkező napokban sikerült a kabint úgy-ahogy kifestenem. Az alap RLM 66-os szürke (Humbrol 32) festék kapott egy vékony lakkréteget, majd híg fekete temperás befuttatás, és világos szürkével történt szárazecsetelés következett (ez utóbbi lehet, hogy túl élénkre sikerült). A sok kis piros, sárga, kék és fekete kapcsolók, kallantyúk festése kissé időigényes feladat, de szerintem érdemes volt rá időt szánni. A műszerfal (Eduard) festésére szintén ekkor került sor.
Közben összeraktam a szárnyat (a radiátorok kiömlőit és a fékszárnyakat már az építás legelején kivágtam a helyükről), amelyenek részei a futóműaknák és a radiátorok beépítése miatt nehezen találtak egymásra. Itt jelentős tömítésre is sor került.
A nagyobb részek száradása közben folyamatosan festettem az apróbb részeket (főfutók, motortartó bakok, futószárak stb.).
Végül az elkészült részeket próbaképpen összeállítottam (Ezt érdemes gyakran megtenni a későbbi meglepetések elkerülése érdekében. Így is volt/van belőlük bőven :-)).

lori
Samee 399081 2006. november 13. 16:01
Válasz erre
Köszi Miggyuri!
Bocs a tegnapiért.
lori 399080 2006. november 13. 12:27
Válasz erre
Szia Peti!

Az RLM02-es szín rejtelmeiről már volt egy jó kis levélváltásom Zoli barátommal. Az általam használt szin a Humbrol 32-es, amit a régi cseh Avia S-92-es gépek színes képei alapján próbáltam beazonosítani. Kicsit huncut ez a festék, mert száradás közben nem fakul, hanem a zöldes árnyalat válik meghatározóvá. Híg feketével befuttatva a felületet már tompul ez a hatás, de sajna a sötét tónus is megmarad (erről is lesznek képek). Átfesteni már nem akartam az elkészült részeket, mert amikor mindez kiderült, akkor a szárnyak a futóaknákkal már össze votak ragasztva...

Üdv:

lori

PS.: Köszi a "grat-ot" :-)
Zoli 399079 2006. november 13. 09:45
Válasz erre
Szia!
Nekem is tetszik eddig a műved, csupán annyit fűznék hozzá, hogy az oldalpaneleken más színeket is használhatnál (pl feketét), hogy ne legyen olyan egyhangú.
z
KormosP 399078 2006. november 13. 09:20
Válasz erre
lori: Szépen haladsz, grat! RLM02 -nek milyen színt használsz?

Samee: A kicsi méretarányhoz képest nagyon látványos az eddigi eredmény. Műszerfal festésénél esetleg próbáld ki a szárazecsetelést, vagy azt hogy a műszereket először fehérre fested, majd utána folyatod be a műszereket (skála, mutató részletek körül) feketével.

Üdv:

kp
Miggyuri 399077 2006. november 13. 05:49
Válasz erre
Samee!
Szép lesz.
Különösen a műszefal tetszik.
Miggyuri
Samee 399076 2006. november 13. 02:39
Válasz erre
m?szerfal.jpg méret: 106 KB
oldalpanel1.jpg méret: 105.1 KB
oldalpanel2.jpg méret: 101.5 KB
P40.jpg méret: 101.5 KB
Hella mindenki!

Én épp egy 1:72es academy P-40E Warhawkot csinálok, doboz kategóriában.
Az oldalpanelek koszolása és a műszerfal befolyatása temperávaéltörént.
Ugyan az ülés egyszer már kész volt, neki kellett állnom mégegyszer, ugyanis a hevederek és a csatok túl vastagra sikeredtek.
A külső képen a légcsavar illesztése még nem végleges, csak a kép kedvéért került fel.
Egyelőre ennyi, amint haladok vele jönnek az újabb képek.
Üdv by Samee
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.