/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Fimre 399155 2006. november 19. 17:06
Válasz erre
tank 001.JPG méret: 214.7 KB
tank 004.JPG méret: 199.1 KB
tank 005.JPG méret: 198.9 KB
tank 006.JPG méret: 232.5 KB
tank 007.JPG méret: 232.8 KB
tank 008.JPG méret: 195.7 KB
tank 010.JPG méret: 181.7 KB
tank 012.JPG méret: 179.6 KB
tank 013.JPG méret: 249.3 KB
tank 015.JPG méret: 187.4 KB
Sziasztok!

Pár "projekt" a befejezés végső stádiumába lépett:)Mind tamiya, de még messze nincsenek készen..
IMi
Zoli 399154 2006. november 19. 15:28
Válasz erre
Szia Lori!
Klafa, a motor sokkal jobb lett átfestve, de a többi rész is szép.
z
Gabi 399153 2006. november 19. 13:20
Válasz erre
Miggyuri 399152 2006. november 19. 11:10
Válasz erre
Gabi!
Igen 1:72-es lesz. Ha kerekekkel tudnál segíteni, örülnék!
Miggyuri
Gabi 399151 2006. november 19. 10:05
Válasz erre
Szia Gyuri!
72-es lesz szokás szerint? Mert akkor hátsó dupla kerékkel ki tudlak segíteni.
Gabi
Miggyuri 399150 2006. november 19. 07:33
Válasz erre
ccscsleek1.jpg méret: 34.5 KB
Zavargásos?
Olyan már van. Bővítem. Lesz, persze tömeg, vagy vmi olyas. Meglátjuk. A kerekekkel vagyok meglőve, de az s kialakul majd. :)
Kis mai történelem.
Miggyuri
Atlasz 399149 2006. november 18. 20:41
Válasz erre
Miggyuri !
Tehetsz "felkelőket" a tetejére.
Üdv:
Atlasz
Zsolti 399148 2006. november 18. 20:38
Válasz erre
:) Zavargásos dioráma lesz?
Boriszjelszint 399147 2006. november 18. 20:07
Válasz erre
Gyuri!
Diorámához lesz, vagy csak úgy magában?:)

borisz
Bendeguz 399146 2006. november 18. 19:30
Válasz erre
alakul, jó lesz. jól látom, hogy kartont használsz a kasztnihoz?
Miggyuri 399145 2006. november 18. 19:27
Válasz erre
SA550287.JPG méret: 177.3 KB
SA550286.JPG méret: 177.3 KB
Nekifogtam a Hydromil II-nek. Ez a rendőrség vízágyúja.
Miggyuri
lori 399144 2006. november 18. 19:23
Válasz erre
HPIM1623.jpg méret: 113.9 KB
HPIM1624.jpg méret: 104.6 KB
HPIM1625.jpg méret: 78.3 KB
HPIM1626.jpg méret: 87.4 KB
HPIM1627.jpg méret: 103.9 KB
HPIM1628.jpg méret: 87.5 KB
HPIM1632.jpg méret: 81.9 KB
HPIM1630.jpg méret: 78.9 KB
HPIM1649.jpg méret: 86.2 KB
Sziasztok!

Mint ahogy írtam, a DB-motor festésével nem igazán voltam elégedett. Ezzel volt aki egyetértett és volt aki nem, minden esetre minden hozzászólást és tanácsot köszönök! Szóval a motort átfestettem matt feketével, és felragasztgattam a gyújtáskábeleket (röpke öt óra alatt meg is volt...). Folytatva az elégedetlenségeimet, következő célpontom a kabin hátsó részén lévő doboz volt. Valahogy az oldalai nem akartak párhuzamosak lenni, ezért a már lefestett alkatrészt elkezdtem átalakítani (végül negyedjére sikerült normálisan megcsinálni). Aztán kitömtem a futóaknát papírzsebkendő darabokkal, majd Humbrol Maskollal lefedtem az aknákat. A tűzfal alsó részének kialakításával folytattam a munkát. Vékony alumínium lemez, tömítő és pillanatragasztó segítségével készítettem el a felületek pótlását, amelyet csiszolás után RLM 02-re festettem, de ekkor már látszott, hogy lesz még mit finomítani ezen a területen...

FOLT. KÖV.

lori
xcraft 399142 2006. november 17. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek az ötletet, új állapotú lesz, nagyon finom panelkiemelésekkel.
Holnap leszabom az alaplapot is, pala lemezből. - (C)Akos :)
Bundesign 399138 2006. november 17. 15:03
Válasz erre
szerintem ez nem lenne jó megoldás! mert akkor az scifi kategória lenne! :) a gépet úgyépítsed szerinte hogy full szalon zsír új! a gépről láttam egy újságban kb 1 éve 2 fotót is, ugyhogy elkészült 1 db az tuti. és a gépen semmi használéati nyom nem volt, csilli villi volt az egész. én tuti max az egésezt átködölnémpanelezés után az alpszínnel, de semmi mást.
Zoli 399137 2006. november 17. 00:01
Válasz erre
Szia!
Szerintem ne sokat foglalkozz ezzel a kérdéssel, mert ha már teljesen készre építed, akkor nem az eredeti állapotot mutatod be, tehát nyugodtan koszolhatod finoman! De tényleg nem kell túlzásba esni. Esetleg a paneleket egyesével ködöld át, vagy filterezd az egészet, a panelvonalakat meg csak sötétített színnel futtasd be! Szóval csináld meg úgy, mint egy alig használt új gépet, amin azért már látszanak a használat nyomai! Ez csak ilyen elméleti okoskodás volt, de talán segít valamit a hogyan továbbon.
z
lori 399136 2006. november 16. 22:51
Válasz erre
Ha már az A-12-es project döglött, akkor legalább a festése ne legyen az! :-D

lori
xcraft 399135 2006. november 16. 22:43
Válasz erre
Hello!
Fakítva nem lesz, ez biztos. Csak nem szeretném, ha "szürke" lenne.
Bundesign 399134 2006. november 16. 22:36
Válasz erre
valóban gyönyörű lesz!

szerintem nem lekk túlzásba vinni ezt a homogéniztás kérdést jelen esetben!! ha valamit összeraknak, lefestenek, de nem használják , akkor újmarad! nézz meg egy új fehér autót pl meg egy használtat! az új homogén, a használt nem! szerintem ha a panelvonal szinezetét váltogatod, z bőven elég jelen esetben. ha bekoszolod, fakítod, meg stb, nem lenne reális! ez az én véleményem! csak így tovább!!
B
xcraft 399133 2006. november 16. 22:17
Válasz erre
Szia lori!
Előszöris köszönöm a véleményt, (Bombnak is!)
Ez a gép nemcsak nem agyonhasznált, hanem egyáltalán nem használt! Rendszerpróbák voltak rajta, de egészében el sem készült, szerintem a napra sem tolták ki. Szerencsére
a kabintetőkeret sárgásbarna volt, ez visz bele némi színt.
lori 399132 2006. november 16. 22:09
Válasz erre
Szia!

Tulajdonképpen azért is nehéz a helyzeted, mert egy nem agyonhasznált gépről van szó, ráadásul formájánál fogva még az árnyékhatással sem igazán tudsz élni ennél a típusnál. Talán a kabintető keretét és környékét egy árnyalattal sötétebbre festve lehet jelezni azt, hogy a fenti területet ponyvával védték és így nem fakult ki annyira. A kabin környékén, futóakna ajtókon a ki- és beszálláskor talán lehet némi festékleverődés, de a fentiek miatt szerintem nem szabad túlzásba vinned a felületek koszolását/koptatását.

lori
Bombraider 399131 2006. november 16. 21:51
Válasz erre
Szia!
Igen,ez szuperzöld lesz!!! (annyit tesz,hogy marha jó:))
Szerintem amikor átködölöd 1 színnel, utánna összevissza több árnyalattal,csak mintha a kezed rángatnád. Bár a szürkét koptatás nélkül élővé tenni,nehéz dolog.
Kérdezd meg Kormos Petit mi a véleménye erről.

üdv:bomb
xcraft 399130 2006. november 16. 21:48
Válasz erre
Tulajdonképpen az érdekelne, hogy szerintetek egy szürke felület mitől lesz élő, és nem
egy egyszínű, döglött műanyagdarab, azzal a megkötéssel, hogy nem lehet agyonkoptatni, koszolni, fakítani?
lori 399129 2006. november 16. 21:48
Válasz erre
Xcraft,

szerintem tompítás után nem jó lesz, hanem szuper!

lori
xcraft 399128 2006. november 16. 21:31
Válasz erre
P1050389mmmm.JPG méret: 259.6 KB
Sziasztok!
Most csak egy kép az A-12 jelenlegi állásáról, kritikákra, észrevételekre lenne szükségem.
Néhány gondolat: Az eredeti homogén szürkének tűnik, egy-egy ritka kivétel más árnyalatú panellel. A panelvonalak látszanak, ezt egy barnásszürke befolyatással gondolom megjeleníteni. A mostani erőteljes színeltéréseket, rondának tűnő panelvonalátfújásokat egy alapszínnel történő átködöléssel tompítani fogom.
X.
lori 399127 2006. november 16. 20:31
Válasz erre
HPIM1569.jpg méret: 71.8 KB
HPIM1581.jpg méret: 65.6 KB
HPIM1582.jpg méret: 70.2 KB
HPIM1583.jpg méret: 74.4 KB
HPIM1588.jpg méret: 68.5 KB
HPIM1589.jpg méret: 111 KB
HPIM1598.jpg méret: 102.7 KB
HPIM1599.jpg méret: 87.5 KB
HPIM1600.jpg méret: 112.1 KB
HPIM1601.jpg méret: 112.8 KB
HPIM1606.jpg méret: 133.4 KB
HPIM1613.jpg méret: 91.7 KB
HPIM1615.jpg méret: 64.5 KB
HPIM1616.jpg méret: 82.5 KB
Sziasztok!

Messzerből itt a mai adag. A törzs összeragasztása után helyére raktam a kabin alsó/hátsó részét, majd a tűzfalat is megtoldottam egy sztirol csikkal, hogy leérjen a szárny aljáig. Vékony alumínium lemezből és némi tömítőből (ami természetesen most is rendszeresen kipergett, ezért pillanatragasztóval pótoltam) felépítettem a kabin hátfalán lévő dobozt. A száradások ideje alatt összeraktam a póttartályt, finomítottam az oldalkormányon, kiszabadítottam a farokfutót a ráöntött kerékvillából (ez utóbbi alkatrészt maradékból pótoltam) és felragasztottam a gép orrán lévő kicsi beömlőket. Természetesen véglegesen helyére került a szárny is.

FOLYT. KÖV.

lori
Samee 399126 2006. november 16. 20:28
Válasz erre
Hella!
Köszönöm a dicséreteket és az észrevételeket!
Kalóz. Nem hinném h kifele kellene állniuk mert akkor az még durvább hiba lenne. De mindenkinek csak ajánlani tudom az újragyártást, aki ezzel a makettel kezd.
Jah és mégvalami, nem tudom h csak az én kit-em rosz vagy szériahiba, de nálam az alsó szárnyrész és a törzs illeszkedésénél a motor felőli részen a hűtőkimlő előtt egy kb 1mm-s lépcső volt. Ezt is el kell tűntetni, ugyanis az igazi gépeken teljesen homogén a felület.
Egylőre ennyi, amint fejlemény van írok.
Üdv by Samee
Kalóz 399125 2006. november 16. 19:53
Válasz erre
Samee!
Az én airfixemen sem volt belső merevítő borda, viszont másikat kellett készítsek, mert kissé lötyögött a helyén.
Mellesleg nem kifelé kellett volna tenni azokat a bordákat, kvázi merevítőkként? Tudom, ronda lenne, de láttam már durvább megoldást is. Sztem jobban jártál az újragyártással.
Kalóz
Samee 399124 2006. november 16. 19:38
Válasz erre
Semmi gond.
Köszi a képeket, még jól jönnek.:)
Samee
lori 399123 2006. november 16. 18:34
Válasz erre
Samee!

O.K., így már értem. Bocsi...

lori
Samee 399122 2006. november 16. 16:58
Válasz erre
bord?k.jpg méret: 87.9 KB
Lori!

Nem a merevítésekkel van a baj, hanem azzal, hogy az eredeti gyári alkatrésznek a belsején a merevítéseknél befelé kb 1mm-s borda van, és ilyennel én nem talákoztam a referenciákon, és az általad küldött képeken sem látok.
A mellékelt képen látszik h mikről beszélek.
Üdv by Samee
boriszjelszint 399121 2006. november 16. 16:56
Válasz erre
én is csak "csak így továbbozni" tudok, samee!

fecó
lori 399120 2006. november 16. 14:11
Válasz erre
01.jpg méret: 75.7 KB
04.jpg méret: 83.4 KB
Samee,

eddig nagyon szép munkát végeztél, csak így tovább. Viszont a két hátsó ablakot ellenőrizd le újra, mert szerintem vannak rajtuk merevítések!!! Viszonylag jó fotók (3 walk alround sorozat) vannak a P-40E-ről az ARC honlapján.

Üdv:

lori
Samee 399119 2006. november 16. 01:28
Válasz erre
ablak1.jpg méret: 90.3 KB
ablak2.jpg méret: 95.8 KB
ablak3.jpg méret: 119.3 KB
Hella Mindenki!

Kis szünet után ismét folytattam a Warhawkot.
Az üvegezést csináltam, de sajna a pilótafülke mögötti ablakokat elrontottam, így újra kellett kezdenem az egészet.
Az üveget sikeresen megmarta a ragasztó, és sehogy sem sikerült eltűntetnem, sőt még az alkatrészből is eldaráltam egy jó nagy darabot.
Mit volt mit tenni, újra kellett szabnom az ablakokat, szerencsére akadt itthon írásvetítő fólia, ami megfelelő vastagságú volt.
Először vékony sztirollapból megcsináltam a sablont, majd ez alapján kivágtam a fóliából.
A végeredmény sztem jobb lett mint az eredeti, ugyanis az eredeti darabok belsején bellül bordák vannak, ezekkel viszont nem találkoztam egyetlen referenciaképen sem. Továbbá az eredetiek nagyon kiálltak a repülőgép felületéből és az igazi gépeken teljesen egy szintben van.

Képek:
1: az egyik "késztermék" és a sablon
2: a két "késztermék"
3: a "késztermékek", a sablon és az eredeti ablakok, jól látszanak rajtuk az előbb említett bordák.

Nna egyelőre ennyi.
Minden jót!
Samee
Kalóz 399118 2006. november 15. 20:39
Válasz erre
Szerintem az előző valahogy természetesebb volt. Ez túl elegáncs!
No persze ez sem rossz!

Kalóz
lori 399117 2006. november 15. 20:36
Válasz erre
HPIM1558.jpg méret: 78.2 KB
HPIM1559.jpg méret: 75 KB
HPIM1560.jpg méret: 77.7 KB
HPIM1561.jpg méret: 84.2 KB
HPIM1562.jpg méret: 76.7 KB
Sziasztok!

Az előbbi kitérő után itt a beígért folytatás. A következő lépés a két törzsfél egyesítése volt, amelyeket a száradás idejére Tesa-szalaggal rögzítettem. Az illesztésekkel egyedül az alsó részen, a kabin közelében volt problémám, itt viszonylag sokat kellett tömíteni és csiszolni. Apropó tömítés! Debrecenben csak a Molak tömítőhöz tudtam hozzájutni, ami már akkor is kipereg a helyéről, ha csúnyábban néz rá az ember, így sokszor pillanatragasztóval egészítettem ki a hiányokat (ma este pont a törzs alsó részén lévő panelvonalak újrakarcolásakor hullott ki egy nagyobb darab...). Nem mondhatnám, hogy kellemes tapasztalataim vannak ezzel az anyaggal... Vagy csak én vagyok ügyetlen :-). Ekkor ragasztottam a helyére az előzőleg RLM 02-re festett tűzfalat is (legalább ez is merevítette a törzset). Az illesztés itt sem volt tökéletes (hiszen a kiegészítőt nem a Revell maketthez tervezték), ragasztás előtt sokat kellett csiszolni és próbálgatni. A szárny felpróbálásakor derült ki, hogy a tűzfal nem fog leérni a szárny aljáig... Az összergasztott törzsbe megpróbáltam beragasztani a műszerfalat, amelyet az Eduard ehhez a maketthez tervezett. Nem illeszkedett a helyére, kb. 1mm-rel volt kisebb, mint a helye. Ide 0,5-ös sztirol lemezből egy csikot vágtam, beragasztottam, lefestettem RLM 66-ra, majd ehhez ragasztottam a műszerfalat.

FOLYT. KÖV.

lori
Zoli 399116 2006. november 15. 19:17
Válasz erre
Szia Lori!
Jól tetted, hogy átfestetted, így azért élethűbb!
z
Bombraider 399115 2006. november 15. 19:16
Válasz erre
Szia!
Ez a verzió nekem sokkal jobban tetszik,grat!!

üdv:bomb
lori 399114 2006. november 15. 19:15
Válasz erre
HPIM1692.jpg méret: 97 KB
Warbirds,

már késő, át lett festve. Néány nap múlva teszek fel több képet is róla.

lori
MattHeafy 399113 2006. november 15. 16:51
Válasz erre
HPIM0544.JPG méret: 91 KB
Sziasztok!
1/144 Dragon A-10 Warthog:
Most ezen dolgozgatom, nem a tökéletességre törekszem(rendes tömítés hiánya pl), gyakorló makett, szorópisztolyomat használatra.A pólitafülke mretéhez képest nem is rossz, az illeszkedés viszont csapnivaló!Idáig jutottam ma, holnap fújom a szürkét, pénteken a barnát:)Köv hétvégére szeretném befejezni...szeretném:)
Matty
warbirds 399112 2006. november 15. 11:18
Válasz erre
Xcraft, Georch! Kösz a tippeket, próbálkozom majd velük.

Lori, sztem semmi baj nincs azzal a motorral, nekem tetszik.

Üdv! warbirds
lori 399111 2006. november 14. 22:59
Válasz erre
HPIM1531.jpg méret: 63.3 KB
HPIM1542.jpg méret: 89.7 KB
HPIM1543.jpg méret: 84.3 KB
HPIM1544.jpg méret: 71.4 KB
HPIM1546.jpg méret: 82.6 KB
HPIM1547.jpg méret: 97.5 KB
Sziasztok!

A következő nap inkább hátrafelé haladtam, mint előre, így látványos dolgokra most ne számítson senki. Bocs... De úgy gondolom, az általam elkövetett hibákat sem hallgatom el, hátha valakinek segítek ezzel.
A szárny középső, alsó részét vékonyra csiszoltam, ugyanis később a motor felrakását lehetetlenné tette volna az odaöntött merevítés. A képen látszik még, hogy a póttartályt tartó szerkezet nem az eredeti (egyébként a szárnyra ráöntött) alkatrész, hanem egy Hobbycraft makett felesleges részegysége. Ez valamivel szebb, mint az eredeti...
Aztán jött egy rossz döntés. A motort (amelyet először feketére lefestettem) elkezdtem szárazecsetelni világosszürkével. Pechemre a festék száradás után világoskéknek hatott... Már ekkor láttam, hogy ebből átfestés lesz... A motort mérgemben félretettem és nekiláttam a törzs összerakásához. de erről majd holnap.

lori
Amon 399110 2006. november 14. 20:41
Válasz erre
Valahogy én így vagyok vele. Egyszer biztos elkészülnek. :-(
Kevés az időm. Sok a meló.
georch 399109 2006. november 14. 20:37
Válasz erre
Köszi mindenkinek az elismerő szavakat!:)
A futó behúzó karján a vezetékek, amik sárgák, azok rézdrótból vannak. nagyjából egymás mellé raktam őket, formára hajlítgattam, majd pillanatragasztóval, a belső oldalukon összeragasztottam őket. Csak azt a kis részüket nem ragasztottam egymáshoz, melyek a tag csuklójához csatlakoznak ívesen. Ezt követően vékony húzott szálból készítettem a kis bilincset, ami fémes színű lett. A húzott szálat kétszer tekertem rá a drótokra, majd finom csiszolópapírral laposra csiszoltam. Az egészet felragasztottam a helyére pillanatragasztóval, majd festettem ilyen RLM 02-höz hasonló színűre (kevertem zöldből és világosszürkéből, nagyon nem 100%-os...). A vezetékek sárgájához Gunze fényes sárgát használtam, vízzel higítva. Egy kihúzott 1-es ecsettel vittem fel, úgy, hogy éppen érintettem a drótokat, és így szépen végig húzta rajtuk a festéket. Azt hiszem 2x - 3x mwentem végig rajtuk, majd ezek is kaptak kis koszolást, pigmentekkel és olajfestékkel. A futókon a fékvezetékek húzott szálból vannak. Ezeket meleg víz alatt hajlítgattam, így kevésbé törnek, deformálódnak. Itt még arra ügyeltem, hogy lágy műanyag keretet használjak, a Revell kitben a Hasegawától átvett keretek jóval ridegebb anyagból lettek öntve, mint a saját gyártású keretek, vagyis a farokrész alkatrészei, ez elég érdekes. Én jobban szeretem a lágyabbat, sokkal könnyebben megmunkálható. Ja, meg festésnél mindig próbálom a "pre-shadeing" módszert is alkalmazni!
xcraft 399108 2006. november 14. 20:28
Válasz erre
Szia Warbirds!
Tipp1:
A futóaknába beragasztott vezetékeket művészolajjal szoktam festeni, ez nem folyik mellé, nagyon precízen használható, igaz, három nap alatt szárad meg.
Kell még hozzá egy hegyes, minőségi ecset, meg sok türelem.
-Meg egy fél deci pálinka, hogy ne remegjen a kezed :) -
boriszjelszint 399107 2006. november 14. 17:54
Válasz erre
és szabad tudni milyen aproppóval, illetve milyen céllal "vetemedtél" ilyenre?:)

fecó
Highlander 399105 2006. november 14. 15:20
Válasz erre
Warbirds,
köszi az infókat. Előbb-utóbb be akarok ruházni egy kafa digitális gépre, azért kérdezek mindenkit. De ha már így eszembe jutott ez, Tisztelt Kollégák, ha megtennétek, hogy ha képeket raktok fel, odaírnátok azt is, hogy milyen típusú géppel csináltátok? Köszi!
Georch, megoszthatod velem is a technikádat, félelmetesen jó, amit eddig láttam Tőled!
Highlander
AdEe 399104 2006. november 14. 14:34
Válasz erre
Jó lesz ez barátom :)
Remélem ma megszemlélhetem :)
CsTom 399103 2006. november 14. 11:41
Válasz erre
Én nem vagyok repülôs, de amit Georch felrakott.. az nagyon brutál... így már várom a folytatást

Üdv.
CsTom
Stefan 399102 2006. november 14. 09:36
Válasz erre
Ez tényleg brutálisan jó... :-o
warbirds 399101 2006. november 14. 08:06
Válasz erre
Georch! Valld be, hogy egy restaurálás alatt álló szétbontott Fókát fotózgatsz!! :DDD Nagyon nívós munka!

A vezetékeket hogyan tudod ilyen szépen festeni? Én akárhogyan is csinálom, mindig gagyi lesz amikor felrakom. Hiába égetem le a rézdrótról (trafóból) a bevonatot, akkor is lekopik róla a festék amikor felrögzítem. Ha meg a helyén festem, akkor vastag lesz a festék és összekenem az alkatrészt is még mellette. A húzott szál meg mindig eltörik...:( Magán mélt is írhatsz, ha gondolod. Előre is köszi! warbirds
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.