/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Gery 399184 2006. november 20. 15:57
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 70.1 KB
K?p 005.jpg méret: 97.8 KB
K?p 006.jpg méret: 94.3 KB
K?p 013.jpg méret: 95.8 KB
K?p 016.jpg méret: 96.9 KB
K?p 019.jpg méret: 237.7 KB
K?p 021.jpg méret: 264.6 KB
Sziasztok!!

A hétvégen kezdtem el 1/48-as Eurofighter.Revell.Mi a véleményetek??

Előre is köszi!!

Gery
Timur 399183 2006. november 20. 13:59
Válasz erre
Szia Lori!

Én sem a kötözködés miatt írom, csak a pontosság kedvéért.

1, Az, hogy minden G-10 roncsokból épült volna teljes tévedés. A széria egy részénél (de korántsem minden gépen!) valóban felhasználtak "újrahasznosított" darabokat. (Ebben semmi újdonság nincs, hiszen a késői G-6, vagy G-14 sorozatoknál ugyanez a helyzet.) Az "újrahasznosítás" azonban nem csak a sérült gépeket (roncsokat) jelenti, hanem a gyárból még ki nem került, vagy az építés valamely fázisában lévő korábbi széria (pl. G-14) gépeinek "menet közbeni" módosítását. A gyártás alatti standardváltás, korszerűbb típusra váltás tehát működött, de a "visszabutítás" K-ról G-re nem.

2, A K-sorozat minden darabja új gép volt. Ez nem csak a külső változások, hanem a belső, jelentős szerkezeti eltérések miatt is történt. (Pl. oxigéntartályok áthelyezése a szárnyba, rádió áthelyezése,stb.) Az egyik leglátványosabb belső különbség a G és a K között éppen a kabin. A K új, az elődtípusoktól teljesen eltérő műszerfalat kapott. Új a padlólemez. Új a jobb oldalfal, az elődtípusoktól teljesen eltérő kapcsolótáblával. Az oldalfalról eltűnt az elődtípusok jellegzetes üzemanyagvezetéke, stb.

3, Ha ismered a gép építésének menetét, akkor tudod, hogy a törzset kabinbelsőstől egyszerre készítették. Egy G-6-ot G-10-re menet közben (vagy roncsból) átalakítani a kabinbelső szempontjából nem nagy dolog. (Főbb vonásaiban: egy MW50-műszer, és a padlón a három kapcsolódoboz áthelyezése-elfordítása.) De K-ból vissza G-re?
A Te maketted az elmélet szerint (ami -minden bántás nélkül- téves) K-ból "alakult vissza" G-10-re. De akkor miért van G- műszerfala? Miért van a kabinban az akkumulátor-doboz? (A K-nál még a burkolólemez formája is más, mint a korábbi gépeken, akku-doboz pedig egyáltalán nincs!) Miért van a törzsön a G-re jellemző rádiótér-nyílás? Stb., stb.

4,A G és a K gyártása valóban párhuzamosan folyt, de nem volt átjárás, nem épültek félig ilyen-félig olyan gépek. (A K-nál azért alkatrészhiány miatt igen ritkán találunk "öszvér" megoldást, pl. rövid, nem behúzható farokfutót.)

5, Ha szedett-vedett hatást akarsz, azt elérheted pl. az ülés előtti taposólemezzel (fa vagy fém), a kabinbelső "késői formulás" 66 festésével (miközben a műszerfal megmaradhat "normál" 66-nak), és számtalan más ötlettel. Ez a jelenlegi forma szerintem nélkülözi a megalapozottságot és hibás feltevésen alapul.

Remélem nem sértődtél meg.
A többiekkel együtt én is kíváncsian várom az új fotókat.

Üdv és Horrido!
notarius 399182 2006. november 20. 13:41
Válasz erre
Ne is mond. Én tegnap finn zöldet kevertem ki tudja miből.
MrChef 399181 2006. november 20. 13:10
Válasz erre
Az alapszín már nem is tudom, hány festékből állt össze (akrilok): Lifecolor sinai grey, Tamiya field green és german grey, Gunze bőrszín...asszem ennyi. :-)
notarius 399180 2006. november 20. 13:08
Válasz erre
Szerintem a színt eltaláltad. Nekem amúgy sem tetszik a mostani "moóindent világosra festünk" divat. Talán azért, mert a valóságban nem olyanok. :)
MrChef 399179 2006. november 20. 12:58
Válasz erre
A fotón vöröses árnyalata van a tanknak, a valóságban inkább sötétszürke-szürke. Viszont még filterezni fogom szürkés-kékes árnyalattal, nomeg a lakk is sötétít rajta egy kicsit. Direkt nem akartam túl világosra vagy homoszínűre, mert ez a típus (és a IV-es) amolyan german grey-be hajló színű.
notarius 399178 2006. november 20. 12:10
Válasz erre
Az éleket ne sötétítsd! Szerintem. A szín nagyon jó, lehet ám, hogy a fotó csal.
MrChef 399177 2006. november 20. 12:01
Válasz erre
Igen, jóval vastagabb a képen, mint valójában. Én is lefújtam a sötét alapszínnel, aztán rá a világosított változatát. Lehet, hogy még egy árnyalatot világosítok, és azt tényleg csak a panelek közepére, kis felületre fújom fel. (vagy pedig az éleket fújom be sötéttel)
lori 399176 2006. november 20. 11:56
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Akkor sok sikert és kitartást kívánok hozzá!

lori
notarius 399175 2006. november 20. 11:36
Válasz erre
Nem erre gondoltam, hanem maga a réteg tűnik vastagnak a méretarányhoz viszonyítva. ersze biztosan a kép is csal.
A panelezést én úgy szoktam, hogy sötétebbel kezdem az egész átfújását, és a fedőszín a világos.

Az ami színek, meg olyanok, mint az orosz színek. :)))
MrChef 399174 2006. november 20. 11:24
Válasz erre
Ma végre összebarkácsolom a fotódobozomat, abban majd jobban fognak látszódni a dolgok. Most megnéztem, a fotón tényleg nagyszeműnek látszanak a csúszásgátló réteg kavicsai, de a valóságban sokkal kisebbek. Eléggé ronda lett volna, ha ilyet teszek fel a tankra. :-)
MrChef 399173 2006. november 20. 11:15
Válasz erre
Köszi, jó, hogy mondtad, valami nekem is feltűnt a Merkaván. :-) Úgy érted, hogy lágyítani kéne a csúszásgátló réteg színét? Nagyon látszanak az élei? (mert akkor visszafújom az alapszínnel, és majd panelezéskor úgyis "kijönnek" a dolgok)

A valsógában a Sherman zöldesbarna, asszem a Gunzénak ez a színe a legmegfelelőbb, persze túl nagy szabvány erre sincs.
notarius 399172 2006. november 20. 11:13
Válasz erre
Nekem egy kicsit durvának tűnik a csúszásgátló bevonat a Merkaván. És egy kicsit kontrasztosabbra fújnám a paneleket. Egyébként jó kis gép.

A Shermanról így nehéz bármit is mondani: egyelőre nagyon barna. :)
lori 399171 2006. november 20. 10:57
Válasz erre
Szia Timur!

Ezt én is tudom, és valamelyest igazat is adok Neked, de (most jön a szokásos kötözködésem)... A gép eredetie '44 novemberében állt szolgálatba. Ekkor már a K-4 sorozat volt gyártásban. A G-10-esek mindegyikét roncsokból építették újjá, és minden esetben azokat az alkatrészeket, motorokat, fegyvetreket építették be, ami éppen kéznél volt. Tehát elképzelhető (számomra), hogy épültek ilyen gépek. Kicsit szándékosan ezt a szedett-vetett állapotot szerettem volna bemutatni.
Azért köszi az építő jellegű tanácsot:

lori
MrChef 399170 2006. november 20. 10:47
Válasz erre
Szia Amon!

Ez még csak Gunze olive drab (olive green) szín. Ezután még jön a ködölés, panelezés, koptatás...stb.
Timur 399169 2006. november 20. 10:34
Válasz erre
Szia Lori!

Van egy kis gond a Messer kabinjával. Ha jól látom, akkor K-messer padlólemezt és jobb oldalfalat használtál fel. Ez a G-10-en teljesen más volt, sajnos.Ez a munkád értékéből természetesen nem von le, de így nem lesz autentikus.

Üdv.
Tibcsi 399168 2006. november 20. 08:30
Válasz erre
Lori,

Tetszik a Messzered, már régóta figyelemmel kísérem a születését. Már csak azért is, mert én is egy Revell G-10-ből és egy FM feljavítóból próbálok valami épkézláb dolgot kihozni. :)

Üdv, Tibcsi
Amon 399167 2006. november 19. 22:59
Válasz erre
Szia Mrchef!

A shermanhoz milyen színt használsz? Pontosabban melyiket.
xcraft 399166 2006. november 19. 22:24
Válasz erre
Szia Boriszfecó!
Sokáig kell ám nézni! :)
lori 399165 2006. november 19. 22:06
Válasz erre
HPIM1660.jpg méret: 100.9 KB
HPIM1661.jpg méret: 115.2 KB
HPIM1662.jpg méret: 101.6 KB
HPIM1663.jpg méret: 108.3 KB
HPIM1665.jpg méret: 86.5 KB
HPIM1666.jpg méret: 80.8 KB
HPIM1667.jpg méret: 87.9 KB
HPIM1669.jpg méret: 92.4 KB
HPIM1670.jpg méret: 90.9 KB
HPIM1673.jpg méret: 80.7 KB
HPIM1675.jpg méret: 133.6 KB
Sziasztok!

A 109-es születésének következő lépései azoknak a részeknek finomítgatása volt, amellyekkel elégedetlen voltam. A tűzfal pótlását három napos tömítgetés-csiszolás során sikerült elfogadható minőségűvé varázsolnom. Rötön le is festettem RLM 02-re, majd száradás után kapott egy vékony lakkréteget is. Utolsó lépésként nagyon híg matt feketével átmostam a teljes felületet, amelyet száradás után még egyszer hígítóval átecseteltem.
Ezután vettem egy nagy levegőt és nekiestem a kabin hátfalán lévő doboznak. Miután megfelelőnek ítéltem a formáját, lefestettem RLM 66-ra, majd száradás után jött a lakk és a szárazecsetelés világosszürkével. Miután ez is elkészült, végre felragaszthattam a két vállhevedert is.
Ezt követően felkerült a gépre a szélvédő és a REVI is. Tömítés és csiszolás után a szélvédő kerete is megkapta a belső részek RLM 66-os színét, és elkezdtem festeni a többi apróságot is (légcsavar - feketés zöld, futószárak RLM 02).

FOLYT. KÖV:

lori
korzaar 399164 2006. november 19. 21:09
Válasz erre
Némely jármüvön nagy a fejetelnség:)))
Emerick 399163 2006. november 19. 21:06
Válasz erre
Én is leírom, mit csináltam ma meg tegnap: előszedtem a Mercim, fekete helyett középszürkével lefúlytam. Most szárad. Pótoltam az elveszett benzintankkot, a jövőben lesz lefestve a belső tér. Kerekeket még fel kell javítani. Az macerás lesz:10 kerék. Emellett meg építek egy teljesalakos figurát (1/12), egy már itt fenn is látott fejhez tervezem a testet és még két fejet kezdtem a nulláról. Jajj, csak vmivel legyek kész a Stefániára... Ha lesznek képeim, felteszem őket ide is...
boriszjelszint 399162 2006. november 19. 20:59
Válasz erre
Sziasztok!
újból elővettem a KA-25ösömet, ma egész jól haladtam vele, egy két hét, és passzolnak a korrekciók, osz má csak részletezni kell:)
olyan öntéshibák vannak rajt', hogy az eszméletlen, és még ésszerűtlen is!
ez kifelyezetten ilyen Ákosoknak, meg Xcraftoknak való, akik csak ránéznek amakettre és összerakja magát:)(aki kimaradt, annak bocsi)
komolyan: ilyen macerás gépem még nem volt, pedig találkoztam már hellerrel, meg mindenfáéle nóném ruszki csodával, de ha kiadná ezt a helit mondjuk a KP...:)
MrChef 399161 2006. november 19. 20:49
Válasz erre
?j.jpg méret: 89.7 KB
k?d?l?s (2).jpg méret: 102.8 KB
k?d?l?s (1).jpg méret: 101.9 KB
Végre továbbhaladtam a Shermannal és a Merkavával. Előbbire negyedszerre fújtam fel az alapszínt (el lett rontva a ködölése), utóbbit most ködöltem.
Bundesign 399160 2006. november 19. 19:42
Válasz erre
K?p 186.jpg méret: 131.9 KB
én meg haladok az x wingel, stefire már hozni szeretném, ma meg is vettem a talpát, egy fekete képkeret, és jó vastaf fajta hogy beleférjen az elem a világításokhoz :) (a képen azon áll.)
Bund
Fimre 399159 2006. november 19. 19:15
Válasz erre
Most próbálom kukázni a darabjaikat.pl tegnap még megvolt a 3 gyanta figura összes keze, ma már csak 2 pár van meg...Szóval keresd a párját játékunk folyik most...
Imi
Bundesign 399158 2006. november 19. 19:01
Válasz erre
Zoli 399157 2006. november 19. 18:57
Válasz erre
Szia!
A "messze" kicsit túlzásnak tűnik nekem, egyébként eddig szépek, tetszenek!
z
Fimre 399155 2006. november 19. 17:06
Válasz erre
tank 001.JPG méret: 214.7 KB
tank 004.JPG méret: 199.1 KB
tank 005.JPG méret: 198.9 KB
tank 006.JPG méret: 232.5 KB
tank 007.JPG méret: 232.8 KB
tank 008.JPG méret: 195.7 KB
tank 010.JPG méret: 181.7 KB
tank 012.JPG méret: 179.6 KB
tank 013.JPG méret: 249.3 KB
tank 015.JPG méret: 187.4 KB
Sziasztok!

Pár "projekt" a befejezés végső stádiumába lépett:)Mind tamiya, de még messze nincsenek készen..
IMi
Zoli 399154 2006. november 19. 15:28
Válasz erre
Szia Lori!
Klafa, a motor sokkal jobb lett átfestve, de a többi rész is szép.
z
Gabi 399153 2006. november 19. 13:20
Válasz erre
Miggyuri 399152 2006. november 19. 11:10
Válasz erre
Gabi!
Igen 1:72-es lesz. Ha kerekekkel tudnál segíteni, örülnék!
Miggyuri
Gabi 399151 2006. november 19. 10:05
Válasz erre
Szia Gyuri!
72-es lesz szokás szerint? Mert akkor hátsó dupla kerékkel ki tudlak segíteni.
Gabi
Miggyuri 399150 2006. november 19. 07:33
Válasz erre
ccscsleek1.jpg méret: 34.5 KB
Zavargásos?
Olyan már van. Bővítem. Lesz, persze tömeg, vagy vmi olyas. Meglátjuk. A kerekekkel vagyok meglőve, de az s kialakul majd. :)
Kis mai történelem.
Miggyuri
Atlasz 399149 2006. november 18. 20:41
Válasz erre
Miggyuri !
Tehetsz "felkelőket" a tetejére.
Üdv:
Atlasz
Zsolti 399148 2006. november 18. 20:38
Válasz erre
:) Zavargásos dioráma lesz?
Boriszjelszint 399147 2006. november 18. 20:07
Válasz erre
Gyuri!
Diorámához lesz, vagy csak úgy magában?:)

borisz
Bendeguz 399146 2006. november 18. 19:30
Válasz erre
alakul, jó lesz. jól látom, hogy kartont használsz a kasztnihoz?
Miggyuri 399145 2006. november 18. 19:27
Válasz erre
SA550287.JPG méret: 177.3 KB
SA550286.JPG méret: 177.3 KB
Nekifogtam a Hydromil II-nek. Ez a rendőrség vízágyúja.
Miggyuri
lori 399144 2006. november 18. 19:23
Válasz erre
HPIM1623.jpg méret: 113.9 KB
HPIM1624.jpg méret: 104.6 KB
HPIM1625.jpg méret: 78.3 KB
HPIM1626.jpg méret: 87.4 KB
HPIM1627.jpg méret: 103.9 KB
HPIM1628.jpg méret: 87.5 KB
HPIM1632.jpg méret: 81.9 KB
HPIM1630.jpg méret: 78.9 KB
HPIM1649.jpg méret: 86.2 KB
Sziasztok!

Mint ahogy írtam, a DB-motor festésével nem igazán voltam elégedett. Ezzel volt aki egyetértett és volt aki nem, minden esetre minden hozzászólást és tanácsot köszönök! Szóval a motort átfestettem matt feketével, és felragasztgattam a gyújtáskábeleket (röpke öt óra alatt meg is volt...). Folytatva az elégedetlenségeimet, következő célpontom a kabin hátsó részén lévő doboz volt. Valahogy az oldalai nem akartak párhuzamosak lenni, ezért a már lefestett alkatrészt elkezdtem átalakítani (végül negyedjére sikerült normálisan megcsinálni). Aztán kitömtem a futóaknát papírzsebkendő darabokkal, majd Humbrol Maskollal lefedtem az aknákat. A tűzfal alsó részének kialakításával folytattam a munkát. Vékony alumínium lemez, tömítő és pillanatragasztó segítségével készítettem el a felületek pótlását, amelyet csiszolás után RLM 02-re festettem, de ekkor már látszott, hogy lesz még mit finomítani ezen a területen...

FOLT. KÖV.

lori
xcraft 399142 2006. november 17. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek az ötletet, új állapotú lesz, nagyon finom panelkiemelésekkel.
Holnap leszabom az alaplapot is, pala lemezből. - (C)Akos :)
Bundesign 399138 2006. november 17. 15:03
Válasz erre
szerintem ez nem lenne jó megoldás! mert akkor az scifi kategória lenne! :) a gépet úgyépítsed szerinte hogy full szalon zsír új! a gépről láttam egy újságban kb 1 éve 2 fotót is, ugyhogy elkészült 1 db az tuti. és a gépen semmi használéati nyom nem volt, csilli villi volt az egész. én tuti max az egésezt átködölnémpanelezés után az alpszínnel, de semmi mást.
Zoli 399137 2006. november 17. 00:01
Válasz erre
Szia!
Szerintem ne sokat foglalkozz ezzel a kérdéssel, mert ha már teljesen készre építed, akkor nem az eredeti állapotot mutatod be, tehát nyugodtan koszolhatod finoman! De tényleg nem kell túlzásba esni. Esetleg a paneleket egyesével ködöld át, vagy filterezd az egészet, a panelvonalakat meg csak sötétített színnel futtasd be! Szóval csináld meg úgy, mint egy alig használt új gépet, amin azért már látszanak a használat nyomai! Ez csak ilyen elméleti okoskodás volt, de talán segít valamit a hogyan továbbon.
z
lori 399136 2006. november 16. 22:51
Válasz erre
Ha már az A-12-es project döglött, akkor legalább a festése ne legyen az! :-D

lori
xcraft 399135 2006. november 16. 22:43
Válasz erre
Hello!
Fakítva nem lesz, ez biztos. Csak nem szeretném, ha "szürke" lenne.
Bundesign 399134 2006. november 16. 22:36
Válasz erre
valóban gyönyörű lesz!

szerintem nem lekk túlzásba vinni ezt a homogéniztás kérdést jelen esetben!! ha valamit összeraknak, lefestenek, de nem használják , akkor újmarad! nézz meg egy új fehér autót pl meg egy használtat! az új homogén, a használt nem! szerintem ha a panelvonal szinezetét váltogatod, z bőven elég jelen esetben. ha bekoszolod, fakítod, meg stb, nem lenne reális! ez az én véleményem! csak így tovább!!
B
xcraft 399133 2006. november 16. 22:17
Válasz erre
Szia lori!
Előszöris köszönöm a véleményt, (Bombnak is!)
Ez a gép nemcsak nem agyonhasznált, hanem egyáltalán nem használt! Rendszerpróbák voltak rajta, de egészében el sem készült, szerintem a napra sem tolták ki. Szerencsére
a kabintetőkeret sárgásbarna volt, ez visz bele némi színt.
lori 399132 2006. november 16. 22:09
Válasz erre
Szia!

Tulajdonképpen azért is nehéz a helyzeted, mert egy nem agyonhasznált gépről van szó, ráadásul formájánál fogva még az árnyékhatással sem igazán tudsz élni ennél a típusnál. Talán a kabintető keretét és környékét egy árnyalattal sötétebbre festve lehet jelezni azt, hogy a fenti területet ponyvával védték és így nem fakult ki annyira. A kabin környékén, futóakna ajtókon a ki- és beszálláskor talán lehet némi festékleverődés, de a fentiek miatt szerintem nem szabad túlzásba vinned a felületek koszolását/koptatását.

lori
Bombraider 399131 2006. november 16. 21:51
Válasz erre
Szia!
Igen,ez szuperzöld lesz!!! (annyit tesz,hogy marha jó:))
Szerintem amikor átködölöd 1 színnel, utánna összevissza több árnyalattal,csak mintha a kezed rángatnád. Bár a szürkét koptatás nélkül élővé tenni,nehéz dolog.
Kérdezd meg Kormos Petit mi a véleménye erről.

üdv:bomb
xcraft 399130 2006. november 16. 21:48
Válasz erre
Tulajdonképpen az érdekelne, hogy szerintetek egy szürke felület mitől lesz élő, és nem
egy egyszínű, döglött műanyagdarab, azzal a megkötéssel, hogy nem lehet agyonkoptatni, koszolni, fakítani?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.