/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
PETI 399236 2006. november 22. 21:30
Válasz erre
notarius, lori, Zoli!

Köszi az infót!
lori 399235 2006. november 22. 21:09
Válasz erre
HPIM1705.jpg méret: 106.9 KB
HPIM1706.jpg méret: 133.6 KB
HPIM1707.jpg méret: 139 KB
HPIM1708.jpg méret: 155.5 KB
HPIM1709.jpg méret: 149.7 KB
HPIM1710.jpg méret: 58.6 KB
HPIM1714.jpg méret: 84.5 KB
HPIM1718.jpg méret: 90.7 KB
HPIM1720.jpg méret: 56.9 KB
HPIM1722.jpg méret: 49.9 KB
HPIM1723.jpg méret: 72.7 KB
HPIM1724.jpg méret: 95.8 KB
HPIM1725.jpg méret: 84.3 KB
HPIM1727.jpg méret: 90.9 KB
Sziasztok!

A Messzer építését a futóaknák borítolemezeivel folytattam. Az eredeti Revell alkatrészek szerintem egy Kirélytigris frontpáncélzatának is megállták volna a helyüket... Nem volt sok választásom, elővettem egy nagy darab csiszolóvásznat és elvékonyítottam az alkatrészek mindkét oldalát. Ezután a belső részeiket RLM 02-vel lealapoztam. Elkészültek a fékszárnyak tömítései is, pillanatragastóból... Ugyanis a Molak tömítő természetesen tette a dolgát és szorgalmasan potyogott ki a helyéről... Felragasztottam a kompresszor szívótorkára egy húzott szál darabot, imitálva a hegesztési varatot (ezen kell még finomítani...). Elkezdtem a kabintető és a szélvédő festését is, először a belső részek RLM 66-os szürkével, majd az RLM 74 következett (ez utóbbi mostanra már feleslegessé vált...). Végüll felragasztottam a tűzfalra a két MG-131-es hátsó részét, valamint a hüvelyelvezetőket (ezeken faragni kellett egy kicsit, hogy beférjenek a helyükre).

FOLYT. KÖV.:

lori
Kalóz 399234 2006. november 22. 20:48
Válasz erre
Nem 72-es volt? Amibe a készítője egy ásítozó szerelőt tett?
Zoli 399233 2006. november 22. 20:42
Válasz erre
Szia!
Egy régi Modell&Makettben volt egy teszt róla, talán érdemes lenne annak is utánna járni.
z
lori 399232 2006. november 22. 20:30
Válasz erre
Peti!

Igaz angol nyelven van, de azért sok infót össze lehet gyűjteni innan a kérdéses makettről:

modelingmadness.com/scotts/mod/fr/jagapreview.htm
Üdv:

lori
notarius 399231 2006. november 22. 20:03
Válasz erre
Ua, mint az Airfix. Méretpontos, vastag, de negatív panelek. Rengeteg apróság feljavítandó, amihez ajánlom a Paragon gyanta kiegészítőket, vagy a Neomega kabint.
A matrica egész jó.
PETI 399229 2006. november 22. 19:36
Válasz erre
Sziasztok!

Szeretnék információkat kérni az 1/48-as Heller JAGUAR (francia festésű) makettről, mert nem ismerem és a boltban nincs lehetőség rá, hogy megnézzem!
Alakhűség, méretproblémák jellemzik? Matrica használható? Egyéb előnyök/hátrányok…?

Köszi: PETI
Bombraider 399228 2006. november 22. 19:30
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a választ!

üdv:bomb
xcraft 399227 2006. november 22. 19:09
Válasz erre
Hello muzzy, Bombraider!
Az 5. képen a fogkefe arra jó, hogy a tamiya maszkolót a felületre simítsam, ne legyen a széleknél a festéknek lehetősége alámenni. Ez leginkább két maszkolószalag találkozásánál fordulhat elő, itt van egy kis lépcső, és ha nincs a sarok eléggé összetapadva, itt aláfolyhat a szín.
Nem kell pont fogkefével, csak éppen ez volt kéznél, jó az ecset, csipesz hegye, bármi,
esetleg kézzel is rásimítható, csak nem szeretem festés közben taperolni a makettet, ha egy mód van rá.
Akos 399226 2006. november 22. 18:44
Válasz erre
corsair.jpg méret: 51.7 KB
Köszönöm, tényleg jól mutat a gép, de nem ez a legjobban sikerült makettem.
A Revell matricái olyanok voltak, hogy tükörfényes felületre Gunze matricafeszítővel is gyönyörű ezüstösödéseket produkáltak. Ezért nem szeretek matricázni. De sebaj: a következő tigrismintás 1:32-es gépnél majd nem kell!
Atlasz 399225 2006. november 22. 18:42
Válasz erre
Hickory !
Olvasd el Répáczki András cikkét M-10 Achilles makettjéről.
(Én is így csinálom)
Üdv:
Atlasz
muzzy 399224 2006. november 22. 18:23
Válasz erre
Szia Xraft;
Az otos kepen a fogkefe mire jo?
muzzy
Bombraider 399223 2006. november 22. 18:18
Válasz erre
Szia!
Keménydrog...mást nem tudok rá mondani:)

üdv:bomb
Elektrolakatos 399222 2006. november 22. 18:17
Válasz erre
Ákos!

Meghajlok nagyságod elött! :O:O:O:O
Akos 399221 2006. november 22. 18:10
Válasz erre
tornado.jpg méret: 84.3 KB
Georch!
A tigrisminta nagyon egyszerű volt: a Revell adja a fekete csíkokat matricából. A matricalapot lefénymásoltam öntapadós ívre, ebből vágtam maszkolót. Ezzel maszkoltam a világossárga alapszínű felületeket, de akár ecsettel is meg lehetett volna csinálni. A narancs átszóródásokat vízben feloldott és felecsetelt, majd utána vizes ecsettel elmosott narancsszínű pigmentporral csináltam.

Xcraft!
Végre láttam egy elég vékony festést a 14-es képen... sokan nem hitték el amíg meg nem mutattam, hogy festés után a festékről le lehet törölni azt a port, ami festés előtt volt a maketten.
Bombraider 399220 2006. november 22. 13:25
Válasz erre
Szia!
Grat,sztem nagyon korrekt lett!
1kérdés..
Amikor a négy panelt picit eltérő színűre fújtad,akkor miért van ott a fogkefe? Azzal mit csináltál?
Ez a minden réteg utáni átpolírozást kipróbálom,elég jól hangzik.
Hajráhajrá!

üdv:bomb
Hickory 399219 2006. november 22. 10:09
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Jópár éven át,még ifjonti gimis koromban maketteztem,de akkor csak repülőgépeket.Most újra kezdtem,átnyergeltem harcjárműre.Egy Dragon 1:72-es M4A3(76)W VVSS készül.HVSS felfüggesztésű változatnak jobban örültem volna...Festéssel lenne kis gondom.Humbrol olive-val már átfújtam a kis dögöt,a lánctalppal nem tudok mit kezdeni.Az útmutató nem érdekel,aszerint acél szín az egész...egy kopottas,koszos,helyenként kibukkanó fémszínű lánctalpat akarok készíteni.Hogy fogjak hozzá?
georch 399218 2006. november 22. 09:52
Válasz erre
Szia Ákos!
Ez iszonyatosan jól néz ki!!! A tigriscsíkokat nem tudnád leírni, hogyan festetted fel? (Vagy már írtad csak vissza kell olvasnom? :-O )
Zoli 399217 2006. november 22. 09:42
Válasz erre
Blackbird, Lori, Xcraft!
Nagyon szép munkát csináltok, tetszenek a cuccok, várom a további fejleményeket, hajrá!
z
Timur 399216 2006. november 22. 09:19
Válasz erre
Szia Lori!

Nincs mit. Hál' Istennek, Te nem az a fajta makettező vagy, aki az észrevétel után a "minek pofázik bele" stílussal válaszol. Szerintem is jobb még menet közben változtatni, mint esetleg egy versenyen, a zsűrizés után szembesülni a tévedéssel. (S, mivel bontott kategóriában készül, a zsűri biztosan szőrözni fog...)
A kiválasztott gépről találsz egy fotót a JaPo Bf 109 K Camouflage & Markings könyvében. A grafikával ellentétben leszerelték a főfutó külső aknaajtaját, a hátsó futót pedig mereven rögzítették, csukott aknaajtóval. A gép jelzését először a KommandeurDecals adta ki, s kicsit más festési utasítása van, mint amit a JaPo-könyv ajánl. A KD a gépet Nachtschlacht-egységhez sorolja, így nem zárja ki a bombafüggesztményt sem.
A kabin változtatásain (műszerfal, akku-doboz) és a rádiótér áthelyezésén túl a szárny alsó felületére is karcolnod kell egy új szerelőnyílást (az oxigénrendszernek).
Az FM műszerfal-filmjéből lehet, hogy van fölös darabom. Majd megnézem otthon. Ha van, és magánban megírod a címed, akkor elküldöm.

Üdv és Horrido!
warbirds 399215 2006. november 22. 09:06
Válasz erre
Srácok ne fájdítsátok a szívem ilyen szépséges képekkel! Két hete nem jutottam haza egy jót makettezni...:(((

Amúgy gratulálok minden kollégának a remekműveikhez!

Üdv! warbirds
Blackbird 399214 2006. november 22. 06:01
Válasz erre
Pontosan, Ő volt az, de festéket akkor még csak üvegben látott. Szőnyeget nem vállalok, nem lenne nagy kihívás, de most hogy mondod, lehet hogy szövök egyet 1/72-ben, diorámában jól mutatna!
Blackbird
xcraft 399213 2006. november 21. 23:35
Válasz erre
A-12 (1).JPG méret: 83 KB
A-12 (2).JPG méret: 75.6 KB
A-12 (3).JPG méret: 83.5 KB
A-12 (4).JPG méret: 215.4 KB
A-12 (5).JPG méret: 91.8 KB
A-12 (6).JPG méret: 75.7 KB
A-12 (7).JPG méret: 71.3 KB
A-12 (8).JPG méret: 99 KB
A-12 (9).JPG méret: 89.7 KB
A-12 (10).JPG méret: 71.6 KB
A-12 (11).JPG méret: 79.6 KB
A-12 (12).JPG méret: 99.3 KB
A-12 (13).JPG méret: 61.6 KB
A-12 (14).JPG méret: 102.1 KB
A-12 (15).JPG méret: 106.8 KB
Sziasztok!

A-12 építés 24. része.
Elérkeztem a kedvenc foglalatosságomhoz, végre festhetem a gépem külső felületét. Felüdülés az építés gyötrelmei után, de nehezebb róla bármit írni, mint gondoltam. A leírt nyomás, távolság, és hígítási arányok az alkalmazott festéktől függenek, csak nagyságrendileg mutatja, mit hogyan használok.

1. A gép formája nem tette lehetővé, hogy a megszokott módon, a légcsavartengelybe, vagy a hajtómű fúvócsőbe dugott pálcán rögzítsem, ezért egyszerűen egy kerek dobozon festettem, hátránya, hogy nem lehet az alsó és felső felületet egyszerre csinálni, ki kell várni a száradást.
2. Az első festékréteg nem tökéletes, meg is folyt picit, és apró felületi hibákat is javítani kellet egy polírozással. Ezután még egy szürke réteget hordtam fel, ez az alap.
3. Az alap száradása után a panelvonalakat kiemeltem, átszórva egy sötétebb réteggel. A nyomás 0,8 – 1 bar közötti, a pisztoly pedig kb. 1 cm távolságra volt a felülettől. Itt egy nagyon híg, vízszerű festéket használtam, többször átfújva a csíkokat.
4. Az alsó felület panelezés után.
5. Az alapszíntől eltérő burkolólapok is vannak, ezeket most festem meg, jobb lett volna panelezés előtt, így megspóroltam volna egy kis munkát.
6. A felfestett felületi eltérések. A jobb alsó sarokban látszik, hogy a panelvonalak átfújását meg kellett ismételnem az eltérő színű lemez megfestése után.
7. Mikor a panelezés is megszáradt, az egész felületet átködöltem ( nagyobb, 1,5-1,6 bar nyomáson, a pisztolyt 10-15 cm távolságra tartva, gyorsan mozgatva ) az alapszínnel. Ettől egybeolvadnak a kontúrok, egységes, mégsem unalmas látványt keltve. Figyelni kell, hogy a ködöléssel ne tüntessem el teljesen a panelvonalak átszórását, de csak halványan látszanak.
8-15. Pár kép a végeredményről. ( Persze még nincs kész, csak most ennyi.)
X.
xcraft 399212 2006. november 21. 23:28
Válasz erre
Hello!
Csupa professzionalista! Minden nagyon szép, minden nagyon jó...
Blackbird! Fonott ülés? Hová keveredtem... :)
lori 399211 2006. november 21. 23:11
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem... Eldöntöttem, hogy a Messzerem K-4-es lesz, de a műszerfalhoz tartozó filmet (1/48-as FM) valahová nagyon elpakoltam... Ha valakinek megvan és el tudná küldeni a bescan-elt képét, akkor azt nagyon megköszönném.

lori
Bundesign 399210 2006. november 21. 22:46
Válasz erre
K?p 194.jpg méret: 123.5 KB
hally! én meg belehúztam a kis 72es x be, lassan kész, a diója van kissé elmaradva, kb úgy 0% on áll :) 7végén aszem neki esek annak is! .
B
lori 399209 2006. november 21. 21:54
Válasz erre
HPIM1680.jpg méret: 55.9 KB
HPIM1681.jpg méret: 69.8 KB
HPIM1684.jpg méret: 64.3 KB
HPIM1685.jpg méret: 76.2 KB
HPIM1688.jpg méret: 66.2 KB
HPIM1689.jpg méret: 62.3 KB
HPIM1692.jpg méret: 97 KB
HPIM1693.jpg méret: 87.3 KB
HPIM1694.jpg méret: 90.8 KB
2_18.jpg méret: 73.6 KB
Sziasztok!

Annak ellenére, hogy alulinformáltságom miatt enyhén szólva izgalmassá vált a Messzer építése, folytatom az eddig elvégzett munkám bemutatását.
A következő napokban az apróságok festésével, alakítgatásával töltöttem szabadidőmet. Először a fékszárnyakat ragasztottam össze. A szárnyhoz csatlakozó rész vastagabb húzott szálból készült, amelyet később tömítettem és lecsiszoltam. Lefestettem a géppuskák alkatrészeit, a hüvelyelvezetőket matt feketére, majd egy vékony lakkréteg után a Humbrol gun metal festékével szárazecseteltem. Az átfestett motort szintén hasonló technikával tettem valamivel látványosabbá, de valószínűleg az elkövetkező változtatások miatt egy újjabb (részleges) átfestésre lesz szükség.

PS.: Timur! Ezúton is szeretném megköszönni Neked, hogy felhívtad a figyelmemet az általam elkövetett tévedésre. Megpróbálom a gépet átszabni K-4 változatra, már a festését is kiválasztottam...

FOLYT. KÖV:

lori
Bombraider 399208 2006. november 21. 18:57
Válasz erre
Szia!
ÁÁáá,nagyon durci lett,gratulálok!!

üdv:bomb
Akos 399207 2006. november 21. 18:41
Válasz erre
A tigrisminta festve van, csak a "lelógó" világos darabok matricák.
Nem csináltam nagyobb alapot, mert akkor a Te maketted már nem fér rá az aztalra :)

Ma itthon voltam, nem dolgoztam, már majdnem kész...
Archy 399206 2006. november 21. 16:21
Válasz erre
Látom szépen sikerült a matricát felaplikálni. Az alap nem lett egy kicsit pici ennek a monstrumnak?
Áron
MrChef 399205 2006. november 21. 15:33
Válasz erre
Akkor újgazdagék kislányának akár gyárthatnál is bababútorokat a babapalotába! :-)

(amúgy gyönyörű, amit alkottál, le a kipával előtted!)
exec 399204 2006. november 21. 14:22
Válasz erre
Jól van Balcki, látom te se vagy normális... megszőni az űlést... szőnyeget nem vállalsz? :))

Egyébként minden elismerésem, szép lesz. Ő az akiről nem akartál mesélni a villamoson, csak, hogy készül?

üdv.
exec
KormosP 399203 2006. november 21. 12:40
Válasz erre
DCP_0546.JPG méret: 73 KB
DCP_0547.JPG méret: 83 KB
Sziasztok!

Nem teljesen makett, de remélem megbocsájtjátok nekem. Én most két, eredeti 2. vh-s rohamsisakon dolgozok, egy németen és egy magyaron.

Elég rossz állapotban voltak, amikor nekikezdtem a feljavításnak...

Bocsi a rossz minőségű képekért...

Üdv:

kp
gyurmakoma 399202 2006. november 21. 12:25
Válasz erre
huh..ehez nem fűzök akkor most semmit :)
egyszerűen csak döb-döbb
Blackbird 399201 2006. november 21. 12:19
Válasz erre
Nem olyan kicsi, az ülőlap kb. 1,5cm széles, és 1cm mély.
gyurmakoma 399200 2006. november 21. 12:12
Válasz erre
blackbird!
én mint kivülálló kérdezném,mekkora kb centiben az a fonott ülés???
kicsit lekoppant az állam.nem semmi
warbirds 399199 2006. november 21. 12:06
Válasz erre
ööö.. Azt hiszem "No comment"... :ooo
Cébés 399198 2006. november 21. 12:04
Válasz erre
Szia Ákos!

Brutál lesz a Tornadod,az enyém is készül,a törzs már összeállt még egy kis csiszolás és lassan lehet festeni.
Kompresszor hiányában most az apróbb alkatrészekkel bíbelődök.

Cébés
Blackbird 399197 2006. november 21. 12:02
Válasz erre
Örülnék neki, ha így tudnék festeni, valóban szövés, egy régifajta bálázó madzagból fejtettem ki a szálakat, máshol nem találtam ilyen vékony damilt. Mellesleg kb. 2 hétig dolgoztam rajta.
Blackbird
warbirds 399196 2006. november 21. 10:44
Válasz erre
Uhh... Ez a csillagmotor nagyon pofás lett! A pilóta ülését hogyan csináltad? Jól látom, hogy megfontad vagy csak k*rva jól festesz? :) Mindkét esetben kalaplengetés! Üdv! warbirds
Blackbird 399195 2006. november 21. 07:55
Válasz erre
DSC_5338.JPG méret: 108.1 KB
DSC_5340.JPG méret: 104.1 KB
DSC_5341.JPG méret: 93.2 KB
DSC_5342.JPG méret: 82 KB
Nálam most éppen egy Sopwith Camel F.1 késtül, Academy 1/32. A régi Academy minőséget hozza: sok csúnya kilökőtüskenyom, elnagyolt belső részek, stb...
Blackbird
Bundesign 399194 2006. november 20. 23:30
Válasz erre
teljesen tökéletes! no coment! várom a folytatást.
CsTom 399193 2006. november 20. 23:29
Válasz erre
Ákos előtt megemelem kalapom! Nem vagyok repülős, de ez igen profi munka! Várjuk a végeredményt! Csak így tovább!

Üdv.
CsTom
Bundesign 399192 2006. november 20. 23:23
Válasz erre
Akos 399191 2006. november 20. 22:55
Válasz erre
tornado.jpg méret: 98.1 KB
Én is haladtam a Tornadoval, rengeteg kis részlet, alkatrész lett kész.
A pajzs alakú fekete valami a 321-esek tigrisfejes századjévényéből készült alap.

Georch!
Ha az egész gép ilyen részletes és szép festésű lesz, sok díjat fogsz nyerni vele!
boriszjelszint 399190 2006. november 20. 20:55
Válasz erre
ja
xcraft 399189 2006. november 20. 20:18
Válasz erre
A futószár legalább szép lett...
georch 399188 2006. november 20. 20:12
Válasz erre
futo3.jpg méret: 21.8 KB
Na, egész hétvégén dolgoztam, aztán most sikeresen összevesztem a barátnőmmel... A kompresszoromon meg elszállt a nyomáskapcsoló... Nem tudom mi jöhet még...
Mindenesetre sikerült a bal oldali futó takarólemezét még lefesteni. Először Testors alumínium, erren kis foltokban folyékony maszkolót vittem fel, majd preshadinget követően vékonyan megfestettem az egészet az általam kevert (nem éppen tökéletes) RLM 02-vel. Ezután egy igazán durva ecsettel végigdörzsöltem a felületet, így lejött a maszkoló és itt-ott előtűnt a fémszín. Ezután olajos befolyatás némi szárazecsetelés és pigmnentek felvitele után matt lakkal fújtam át. Ilyen lett. A futószár még nincs teljesen kész és csak rátettem, hogy rajta legyen. Amúgy a pigmentek nem drágák. Én két kis tégellyel vettem - művészellátóben - és egy ezresbe sem kerültek, megvannak vagy 3 éve és kb a negyedük sem hiányzik, bár mondjuk nem sarazok annyit, mint egy "harkocsizó".
lori 399187 2006. november 20. 18:10
Válasz erre
Szia Timur!

Semmi gond, valószínűleg tájékozottabb vagy ebben a témában mint én. Most vagy felvállalom a tévedésemet és folytatom a munkát, vagy gondolkodok a gép K-4-é történő átalakításán. Tulajdonképpen ez sem lenne nagy munka... Azért köszi az észrevételt, szerencsére még a festés előtt kaptam meg, így még talán javítani is tudok...

köszi

lori
Stefan 399185 2006. november 20. 16:06
Válasz erre
Nem rossz. Bár így makróba nagyon kijön a festési egyenetlenség, de én nem tudnám ilyen jóra megcsinálni. Kíváncsian várom a folytatást, az egyik kedvenc típusom (az EF-2000 c. játék óta :) ).
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.