/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
xcraft 399299 2006. november 26. 14:40
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek, az észrevételt, és a segítséget.
Azt azért mégegyszer kiemelném, hogy a palalemez alap ötletét Szabó Ákos adta, csupán a kivitel az én előadásom, ezúton is köszönöm Neki. Az, hogy kerek alapra kerüljön a háromszög, többek véleménye alapján lett kialakítva. A Workshop-on Ákos egyből ezt javasolta, és családom, barátaim, kollégáim közötti közvéleménykutatás eredménye is ezt erősítette meg.

A palalemez olyan mint az első képen, nincs különböző méretű formájú, (kivéve hullámpala, de ez szóba sem jöhet) tehát vágni kell, vagy törni, mint gyurmakoma írta. A vágásához nem kell nagy "flex", a 115-ös koronggal is simán vágható.
Varjúbácsi! Direkt, mert az a vonal az eredeti négyszögmintához tartozik, és csak a repedések javításait húztam meg a sárga csík fölött.
X.
Boriszjelszint 399298 2006. november 26. 12:04
Válasz erre
naggyon ott van, X !
Varjúbácsi 399297 2006. november 26. 11:11
Válasz erre
Xcraft!
Nagyon brutál az alap is, meg a gép is. Az alapon egy helyen szándékosan nem folyattad át a sárga felvezető vonalat?
Varjú bácsi
georch 399296 2006. november 26. 10:35
Válasz erre
Hogy venném már zokon!!:) Most javítom, szerencsére még csak az egyik oldal volt kész! Köszönöm az információt!
Üdvözlettel:
georch/Zoli
Hooligan 399295 2006. november 26. 09:54
Válasz erre
Mondanám, hogy viszek bárkinek palát, mert volt kb 50x50-esből vagy 60-70 db. de valami barom szétkaratézta mindet, de ha kell valakinek, akkor szóljon és viszek ki stefire! Szerintem még egy pár azért életben maradt...
gyurmakoma 399294 2006. november 26. 09:41
Válasz erre
skacok!
iparos embör vagyok.
egyszerű,tetőpalát elvileg karcolásos megoldással is el lehet vágni egyenesen...
egyenes vonalzó mellett sokszor mélyen beklarcolod,a karolási vonal alá fektetsz egy ugyaolyan hosszú kábeldarabot és kézi nyomást fejtessz ki a pala letörni való oldalára tenyérrel.vagy asztal,vagy beton sarkán kétkézben fogva a két oldalt,odaütöd húzóssan.
bent ne flexeljetek mert nagyon porol és asszem eléggé mérgező is a porja.
ja és fontos: ne hullámpalát keressetek :)
Hooligan 399293 2006. november 26. 09:26
Válasz erre
Szerintem ha veszel egy ilyen palát, és elviszed egy építkezésre, a melósok egy sörért 10 másodperc alatt kivágják neked!
NSVT 399292 2006. november 26. 06:58
Válasz erre
xcraft!

Eza a palalemezes megoldás kimondottan tetszik, csak a megmunkálása nagyon körülményes olyanoknak akik nem rendelkeznek hozzá nagyob flexel és különálló helységgel. Palalemezeket többféle méretben és formában is lehet kepni, vagy mindegyiket így kell kivágni?
Nagyon jó formai ötlet a Kör és háromszög párosítása, na és persze a makett is szuper lesz.
Archy 399291 2006. november 25. 20:14
Válasz erre
xcraft 399290 2006. november 25. 18:23
Válasz erre
Hello Bomb!
Köszi, a repcsi festése még nincs kész, most csak szemléltetőeszköz szerepére van kárhoztatva, azért került ide.
Bombraider 399289 2006. november 25. 18:14
Válasz erre
Szia!
Gratulálok,tényleg megérte végig "szenvedni" az építést!

üdv:bomb
xcraft 399288 2006. november 25. 17:22
Válasz erre
alap (1).JPG méret: 99.6 KB
alap (2).JPG méret: 97.4 KB
alap (3).JPG méret: 249 KB
alap (4).JPG méret: 231.4 KB
alap (5).JPG méret: 224.5 KB
alap (6).JPG méret: 221.8 KB
alap (7).JPG méret: 226 KB
alap (8).JPG méret: 243.4 KB
alap (9).JPG méret: 244 KB
alap (10).JPG méret: 193.5 KB
alap (11).JPG méret: 213.3 KB
alap (12).JPG méret: 164.4 KB
alap (13).JPG méret: 180.2 KB
alap (14).JPG méret: 162.4 KB
alap (15).JPG méret: 177.7 KB
És ami készül:
A-12 25. része

Most nem a gépről, hanem az alá szánt alapról vannak képek. Szerintem egy alap, ha csak alig valamivel nagyobb, mint a rajta lévő makett, akkor is igen fontos, szerves része művünknek. Ettől egységesebb a kinézete, kiemeli munkánkat, összességében "eladhatóbbá" teszi. Védi is, hiszen általában a kiállításokon terítőn állnak féltett munkáink, és ennek meggyűrődése, mozgása, az alsó részek sérüléséhez is vezethet. Eddig festett betonutánzatokat csináltam, de a Workshop-on, Tornado és Herculesgyártó kolléga :) mutatott több verziót, nekem a palalemez nagyon szimpatikus volt. Az ára is kibírható, hiszen egy lap 3-400Ft között kapható. Minden festés, pasztellporozás nélkül is élethű hatást kelt.
X.
xcraft 399287 2006. november 25. 16:20
Válasz erre
Sziasztok!
Georch, a kerekek nagyon jól mutatnak, tőled is van mit ellesni.
Ákos Tornado-ja is klassz, szerintem csak a fényképen nem válik el az alaptól, az eredeti térbeli művön ez nem lehet gond. Az alap-ötlet önmagában is értékelendő. A szélvédő vizes, mert annyira frissek a képek, hogy most jött a fürdőből? Vagy a kit mérethibája miatt hozzáér a műszerfalhoz egy ponton? (Sötétebb fekete folt.)
X
Boriszjelszint 399286 2006. november 25. 14:03
Válasz erre
nekem mondod??
ez inkább paródia, de legalább van, abben igazad van.
csak jó sok refi kell hozzá:(
Miggyuri 399285 2006. november 25. 13:50
Válasz erre
Borisz!
Annal a makettnek két előnye van. Az egyik hogy van, mert a más tudtommal nem gyártja. Eddig a jó hír.
:)
Miggyuri
Boriszjelszint 399283 2006. november 25. 10:16
Válasz erre
jóreggelt, makettinfó!!!
én is írok egy kicsit:)
most éppen a "skih-high" kamovjával szenvedek. Éppen a rotornál tartok, egyszerűen szörnyű az egész megolás, borzalom, szégyen és gyalázat.
tényleg iszonyat. a törsz rendbenvan, meg a vezérsíkok, de minden más egyszerűen norzalmas, és szépen fogalmazok. tényleg csak a legelvetemültebbeknek való az egész cucc, mert minden alkatrészt először a sorjából kell kifaragni, utána meg úgy egyáltalán újra kell faragni ez egészet. álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen melós egy szönyeteg ez. mégcsak hasonlót sem láttam ezelőtt.
most ezt nem pocskondiázásnak szántam, meg rosszindulatuságból, hanem tényleg nagyon rázós, ha más nem akkor lehet hogy csak az enyém ilyen retenet, nem tom, de még a KP és a heller cuccok is mások. Mások, azok nem ilyen részletesek, merthogy ez legalább részletes, csak semmi köszönet nincs benne.

fecó
KormosP 399282 2006. november 24. 23:25
Válasz erre
Georch: Most láttam az LSP fórumon, hogy nyitottál egy topicot a Fókádnak. Hajrá, nagyon szép bemutatkozás a magyarok részéről!

Látom nem riadsz el egy kis scratch build-től, így remélem nem veszel zokon egy kiigazítást. foto2.jpg: Egyenes bevezetőn az elektromos jeladó doboza 90 fokkal elfordítva állt. Na, de becsatolok egy linket, azon jól látszik mire gondolok...

www.freeweb.hu/kismorc/models/Fw190/081.JPG

Üdv:

kp
Bundesign 399281 2006. november 24. 21:53
Válasz erre
Hello Ákos!
eszement dúrva lett! remélem megcsodálhatom élőben is!! de ha egy kis kritikát elfogadsz! a talapzat nem tetszik, egyáltalán a túl erős narancssárga összemossa a géppel, így eltereleődik a figyelem a fantasztikus tigrismintáról! én a helyebne sima feketet talpra tenném, íg y a tekintet nem vezetődik egyből a gépről a talpra! szerintem próbáld ki egy sima fekete talpon, és meglátod, mennyivel jobban kiemelődik a gép gyönyörű optikája!
Bund
Muzzy 399280 2006. november 24. 15:37
Válasz erre
Szia Xraft!
Köszi az infót! Én is arra gondoltam, hogy a szalagot rá kell nyomni a felületre, ezért gondoltam, hogy ez valami spec eljárás.
Üdv
Muzzy
BlueDanube 399279 2006. november 24. 14:22
Válasz erre
kupola.JPG méret: 29.6 KB
TÉnyleg! De miééért??? :(
amúgy eredetileg D-t akartam készíteni, de hamar kiderült, hogy a revell kupolája érthetetlen okból el van rontva, na most meg már a másik sem stimmel...
Nagy kaland volt meghajlítani az injekciós tűt, természetesen drótot dugtam bele, szépen meghajlott, de a kezdeti örömöm gyorsan elszállt, amikor azt ki akartam húzni belőle :D
Másodjára teljesen kilágyított réz drótot dugtam bele és csak éppen annyira amennyire muszáj volt. Úgy már sikerült kihúzni.

A sárga műanyag a revelltől, a többi tőlem származik.
Archy 399275 2006. november 24. 13:25
Válasz erre
Eddig teccik! Különösen a kipufogó! Hegesztési varatokat is csanáld majd meg, sokat dob rajta! Ja és még festés előtt szólok, hogy az eredeti párduc parancsnoki kupoláján 7 periszkóp van, a revellén csak 6. Nekem sajnos már "rá volt hegesztve" a toronyra, mikor szóltak. Szal ajánlatos a dragonét(vagy annak másolatát) használni.
Várom a folytatást!
Üdv: Áron
warbirds 399274 2006. november 24. 13:17
Válasz erre
Tibcsi 399273 2006. november 24. 13:11
Válasz erre
Eddig oké, de hogyan veszem ki utána a drótot belőle? :-)
warbirds 399272 2006. november 24. 13:03
Válasz erre
Tibcsi! Dugj bele valami tömör dolgot (plö. bele illő rézdrótot) és úgy hajtsd meg. Akkor ne tud meglapulni a hajlításnál. Régen a csöveket úgy hajlították eszcájg nélkül, hogy teletömték homokkal. Üdv! warbirds
Tibcsi 399271 2006. november 24. 12:59
Válasz erre
Én ugyan nem csörömpözök, de nekem is tetszik. :-)

A kipufogókat hogy csináltad? Hogyan lehet meghajlítani a fémcsövet úgy, hogy ne lapuljon össze? A Mi-1-es kipufogója is hasonló, csak nekem nem sikerült szépre legyártanom... :(
sarkanyhuzo 399270 2006. november 24. 12:54
Válasz erre
csak így tovább, lássuk a többit is ;-)
Stefan 399269 2006. november 24. 11:51
Válasz erre
Ezeket a fém feljavításokat te csináltad hozzá?
BlueDanube 399268 2006. november 24. 11:48
Válasz erre
1.jpg méret: 128.9 KB
2.jpg méret: 59.2 KB
3.jpg méret: 134.2 KB
4.jpg méret: 137.4 KB
5.jpg méret: 123.6 KB
Sziasztok!
Ezt mostanában építgetem(1/72 revell panther A/D), igyekszem itt-ott feljavítani, de még nincs minden kész, amit terveztem hozzá.
Mi a véleményetek?
Bendeguz 399267 2006. november 24. 10:41
Válasz erre
faja kis gép lesz, ahogy haladsz vele. nekem ott figyel a szekrény aljában arra várva, hogy John Sullivan(azaz SkyCaptain) gépét faragjam ki belőle. De lehet stefi után neki is esek.
Bombraider 399266 2006. november 24. 10:30
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a választ!

üdv:bomb
Macal 399265 2006. november 24. 10:23
Válasz erre
Wáó...:O
Ez igen...én asszem visszavonulok:(
Chak így Tovább!
Akos 399264 2006. november 24. 10:03
Válasz erre
Bomb!
Alumínium tálca meggyűrve, jó vastagon befújva sűrű festékkel.
Köszönöm a gratulációkat, bár mint írtam korábban, enm ez a legjobban sikerült makettem, de kétségtelenül látványos a fotókon és élőben is.
Az alap azért lett olyan, ami, mert nem akartam beton alapot csinálni ehhez a géphez. Ezért lett a tigrisfejes századjelvény az alap. Élőben máshogy mutat, mint a vakuval készült képen.
Tibcsi 399263 2006. november 24. 09:48
Válasz erre
Ákos,

Nagyon kafa lett, gratula! Azt hiszem, ez az egyetlen maketted, amit még tapogattam is Hévízen. Igaz, akkor még nem volt ilyen készültségi állapotban... ;-)

Tibcsi
Bombraider 399262 2006. november 24. 09:34
Válasz erre
Szia!
Ákos minőség,ennyi:)
A beömlőtakarót miből csináltad?

üdv:bomb
georch 399261 2006. november 24. 08:25
Válasz erre
kerekek.jpg méret: 27.3 KB
Na készülnek a főfutó kerekei. Még csak feketére festettem őket, majd átmostam terpenollal - pigmentekkel és világos okkerbarna olajfestékkel. Még némi szárazecsetelés és nagyjából készen is lesznek.
Hickory 399260 2006. november 24. 07:49
Válasz erre
Azt nem tudom még eldönteni,hogy a sherman melyik változatát készítsem.lehet,hogy a zsákmányolt német változatot fogom,de tetszik a "KOKOMO" feliratú,klasszik olive sherman(maga az alapszín megegyezik mind a kettőnél).Az utóbbi mellett az szól,hogy itáliában szolgált,szóval az ottani terep alapján lehet koszolni rendesen.
Van vagy 100 fajta pasztelem,ennyiből csak kikeverek valami jó kis port:)
georch 399259 2006. november 24. 06:35
Válasz erre
Samee 399258 2006. november 24. 02:49
Válasz erre
P40 (1).jpg méret: 128.6 KB
P40 (2).jpg méret: 124.5 KB
P40 (3).jpg méret: 117.7 KB
kipufug?k.jpg méret: 85.9 KB
Hella mindenki!

Nos szünet után folytattam a Warhawkot. Újra kellett szabnom mégegyszer a már korábban említett és legyártott ablakokat. A repülőgép alján a hűtőkiömlőket is sikerült a megfelelő állapotba hoznom és felkerült a kabintető is. Kész lett a dioráma alap is, köszönet érte MattHeafy-nek. Az alap szélén neofelxxel tűntettem el az egyenetlenségeket. A légcsavar és a futóművek csak a fényképek kedvéért kerültek fel ideiglenesen a gépre. Megfestettem koszoltam és kifúrtam a kipufogókat is.
A következő fázis, a már említett újrakarcolás, aztán jöhet a maszkolás és a festés.
Egyelőre ennyi, amint haladok vele jönnek az újabb képek.
Addig is minden jót
Samee
RaPe 399257 2006. november 23. 23:50
Válasz erre
061123_133227.jpg méret: 65.5 KB
061123_234347.jpg méret: 65 KB
061123_234406.jpg méret: 58.8 KB
061123_234432.jpg méret: 66.4 KB
061122_233711.jpg méret: 41.3 KB
Mint Atis, én is gyorsmunkázom a stefániára.

Revell EH-101 HMA.1 simán dobozból.

Kellemes csalódás, hogy nincs a makettel sok próbléma, nem kell faragni hogy beférjenek az alkatrészek, bár a pilótaülke szélességét meg kellett kicsi toldani (2x fél mm sztirol csík). Most éppen csiszolgatok, hétvégén már szereték festeni, meglátjuk hogy alakul.

RaPe
zsury 399256 2006. november 23. 23:31
Válasz erre
Ákos!

Igazad van, nem ide való! Inkább néhány első díj mellé! Gratula! Ha volna kalapom, most megemelném!

zsury
Keri 399255 2006. november 23. 22:57
Válasz erre
Ákos!

Hát ez nagyon-nagyon jó lett!Gratulálok!
Egyetlen dolog,ami számomra csak az összhatást rontja: ez a Tornado így egy nagyon szép színes gép,a törzse tele van optikailag mozgó dolgokkal.Szerintem egy egyszerűbb ,egyszínű talapzat jobb lett volna.Így soxor keresnem kell,hol van a gép és hol kezdődik az alapzata,kissé egybefolyik a két dolog,mert alul is színes,mozgalmas.Aztán lehet,hogy csak így 2 dimenzióban ilyen...

Keri
warbirds 399254 2006. november 23. 22:54
Válasz erre
Anyuuu!!! Én is akajoook egy olyat, amit a bácsi csinááált!!! :)))

Meghajlok nagyságod előtt! warbirds
Batya 399252 2006. november 23. 22:40
Válasz erre
lori 399251 2006. november 23. 22:29
Válasz erre
Ákos,

csak annyit mondanék, hogy gyönyörű! Gratulálok!

lori
CsTom 399250 2006. november 23. 22:25
Válasz erre
Ákos előtt meghajlok! Nagyon szép lett, gratulálok!
KossuthLajos 399249 2006. november 23. 22:11
Válasz erre
Áááá, egyszerűen gyönyörű. Tényleg.
Elektrolakatos 399248 2006. november 23. 22:04
Válasz erre
Zoli 399247 2006. november 23. 22:00
Válasz erre
Hűha, izé... nagyon szép! Döbbenet, most csak ennyi...
z
Akos 399246 2006. november 23. 21:57
Válasz erre
tornado1.jpg méret: 102.2 KB
tornado2.jpg méret: 121.9 KB
tornado3.jpg méret: 111 KB
tornado4.jpg méret: 113.1 KB
tornado5.jpg méret: 128.1 KB
Elkészült, már nem is ide való...
lori 399245 2006. november 23. 21:16
Válasz erre
Szia Xcraft!

Használnék én más normálisabb tömítőt, ha lehetne Debrecenben kapni... Egyébként valószínűleg a Neoplast, vagy a Neoflex marad...

Üdv:

lori
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.