/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
georch 399259 2006. november 24. 06:35
Válasz erre
Samee 399258 2006. november 24. 02:49
Válasz erre
P40 (1).jpg méret: 128.6 KB
P40 (2).jpg méret: 124.5 KB
P40 (3).jpg méret: 117.7 KB
kipufug?k.jpg méret: 85.9 KB
Hella mindenki!

Nos szünet után folytattam a Warhawkot. Újra kellett szabnom mégegyszer a már korábban említett és legyártott ablakokat. A repülőgép alján a hűtőkiömlőket is sikerült a megfelelő állapotba hoznom és felkerült a kabintető is. Kész lett a dioráma alap is, köszönet érte MattHeafy-nek. Az alap szélén neofelxxel tűntettem el az egyenetlenségeket. A légcsavar és a futóművek csak a fényképek kedvéért kerültek fel ideiglenesen a gépre. Megfestettem koszoltam és kifúrtam a kipufogókat is.
A következő fázis, a már említett újrakarcolás, aztán jöhet a maszkolás és a festés.
Egyelőre ennyi, amint haladok vele jönnek az újabb képek.
Addig is minden jót
Samee
RaPe 399257 2006. november 23. 23:50
Válasz erre
061123_133227.jpg méret: 65.5 KB
061123_234347.jpg méret: 65 KB
061123_234406.jpg méret: 58.8 KB
061123_234432.jpg méret: 66.4 KB
061122_233711.jpg méret: 41.3 KB
Mint Atis, én is gyorsmunkázom a stefániára.

Revell EH-101 HMA.1 simán dobozból.

Kellemes csalódás, hogy nincs a makettel sok próbléma, nem kell faragni hogy beférjenek az alkatrészek, bár a pilótaülke szélességét meg kellett kicsi toldani (2x fél mm sztirol csík). Most éppen csiszolgatok, hétvégén már szereték festeni, meglátjuk hogy alakul.

RaPe
zsury 399256 2006. november 23. 23:31
Válasz erre
Ákos!

Igazad van, nem ide való! Inkább néhány első díj mellé! Gratula! Ha volna kalapom, most megemelném!

zsury
Keri 399255 2006. november 23. 22:57
Válasz erre
Ákos!

Hát ez nagyon-nagyon jó lett!Gratulálok!
Egyetlen dolog,ami számomra csak az összhatást rontja: ez a Tornado így egy nagyon szép színes gép,a törzse tele van optikailag mozgó dolgokkal.Szerintem egy egyszerűbb ,egyszínű talapzat jobb lett volna.Így soxor keresnem kell,hol van a gép és hol kezdődik az alapzata,kissé egybefolyik a két dolog,mert alul is színes,mozgalmas.Aztán lehet,hogy csak így 2 dimenzióban ilyen...

Keri
warbirds 399254 2006. november 23. 22:54
Válasz erre
Anyuuu!!! Én is akajoook egy olyat, amit a bácsi csinááált!!! :)))

Meghajlok nagyságod előtt! warbirds
Batya 399252 2006. november 23. 22:40
Válasz erre
lori 399251 2006. november 23. 22:29
Válasz erre
Ákos,

csak annyit mondanék, hogy gyönyörű! Gratulálok!

lori
CsTom 399250 2006. november 23. 22:25
Válasz erre
Ákos előtt meghajlok! Nagyon szép lett, gratulálok!
KossuthLajos 399249 2006. november 23. 22:11
Válasz erre
Áááá, egyszerűen gyönyörű. Tényleg.
Elektrolakatos 399248 2006. november 23. 22:04
Válasz erre
Zoli 399247 2006. november 23. 22:00
Válasz erre
Hűha, izé... nagyon szép! Döbbenet, most csak ennyi...
z
Akos 399246 2006. november 23. 21:57
Válasz erre
tornado1.jpg méret: 102.2 KB
tornado2.jpg méret: 121.9 KB
tornado3.jpg méret: 111 KB
tornado4.jpg méret: 113.1 KB
tornado5.jpg méret: 128.1 KB
Elkészült, már nem is ide való...
lori 399245 2006. november 23. 21:16
Válasz erre
Szia Xcraft!

Használnék én más normálisabb tömítőt, ha lehetne Debrecenben kapni... Egyébként valószínűleg a Neoplast, vagy a Neoflex marad...

Üdv:

lori
xcraft 399244 2006. november 23. 20:43
Válasz erre
Szia Lori!
Ha ennyi bajod van a Molak tömítővel, akkor ne használd. Egy csomó működőképes anyag is létezik, pld neoplaszt.
Miggyuri 399243 2006. november 23. 18:44
Válasz erre
2006.11.23. 030.jpg méret: 177.5 KB
2006.11.23. 032.jpg méret: 177.8 KB
Haladok a Hydromil II-el.
Miggyuri
lori 399242 2006. november 23. 15:15
Válasz erre
Szia!

A gratulációt köszönöm, de ezt igazából akkor fogom megérdemelni, ha sikerül a gépet átszabnom K-4-re... De már dolgozok az ügyön... :-D

A szárnytő illesztése azóta már finomítva lett, de azért még egyszer megnézem...

Üdv:

lori
Fimre 399241 2006. november 23. 13:11
Válasz erre
flak36 001.jpg méret: 285.9 KB
flak36 002.jpg méret: 287.7 KB
flak36 003.jpg méret: 254.3 KB
flak36 008.jpg méret: 246.6 KB
flak36 009.jpg méret: 242.4 KB
Flak 36 dragon.Nem könnyű összerakni, vannak buktatók, de az eredmény szép.Még nincs kész, most készülnek a vontató részek.
Imi
KormosP 399240 2006. november 23. 08:58
Válasz erre
Lori: Szépen haladsz, grat! Jobb szárnytőben viszont ha jól látom van egy rész, ahol rosszul van kitömítve az illeszkedési vonal.

kp
Hickory 399239 2006. november 23. 08:20
Válasz erre
Kösz az infót,időközben már utánaolvastam.
Koszoláshoz szerencsére jól el vagyok látva mindenféle krétával,festékkel,ezért jó a makettező élete,ha rajztanár is egyben:)
Zoli 399238 2006. november 22. 21:33
Válasz erre
De volt olyan is, de egy még régebbiben volt 48-as is, szintén sivatagi festéssel.
z
Zoli 399237 2006. november 22. 21:32
Válasz erre
Szia!
Továbbra is csak az tudom mondani, azaz írni, hogy jóoooóóó! Esetleg annyit kötnék bele, hogy ha lehet, a szürke elemeket ne szürke háttérrel fotózd! És a kabintető keretei picit göröngyösek lettek, de lehet, hogy csak a nagy képeken látszik, élőben biztos nem feltűnő. Szép lesz!
z
PETI 399236 2006. november 22. 21:30
Válasz erre
notarius, lori, Zoli!

Köszi az infót!
lori 399235 2006. november 22. 21:09
Válasz erre
HPIM1705.jpg méret: 106.9 KB
HPIM1706.jpg méret: 133.6 KB
HPIM1707.jpg méret: 139 KB
HPIM1708.jpg méret: 155.5 KB
HPIM1709.jpg méret: 149.7 KB
HPIM1710.jpg méret: 58.6 KB
HPIM1714.jpg méret: 84.5 KB
HPIM1718.jpg méret: 90.7 KB
HPIM1720.jpg méret: 56.9 KB
HPIM1722.jpg méret: 49.9 KB
HPIM1723.jpg méret: 72.7 KB
HPIM1724.jpg méret: 95.8 KB
HPIM1725.jpg méret: 84.3 KB
HPIM1727.jpg méret: 90.9 KB
Sziasztok!

A Messzer építését a futóaknák borítolemezeivel folytattam. Az eredeti Revell alkatrészek szerintem egy Kirélytigris frontpáncélzatának is megállták volna a helyüket... Nem volt sok választásom, elővettem egy nagy darab csiszolóvásznat és elvékonyítottam az alkatrészek mindkét oldalát. Ezután a belső részeiket RLM 02-vel lealapoztam. Elkészültek a fékszárnyak tömítései is, pillanatragastóból... Ugyanis a Molak tömítő természetesen tette a dolgát és szorgalmasan potyogott ki a helyéről... Felragasztottam a kompresszor szívótorkára egy húzott szál darabot, imitálva a hegesztési varatot (ezen kell még finomítani...). Elkezdtem a kabintető és a szélvédő festését is, először a belső részek RLM 66-os szürkével, majd az RLM 74 következett (ez utóbbi mostanra már feleslegessé vált...). Végüll felragasztottam a tűzfalra a két MG-131-es hátsó részét, valamint a hüvelyelvezetőket (ezeken faragni kellett egy kicsit, hogy beférjenek a helyükre).

FOLYT. KÖV.:

lori
Kalóz 399234 2006. november 22. 20:48
Válasz erre
Nem 72-es volt? Amibe a készítője egy ásítozó szerelőt tett?
Zoli 399233 2006. november 22. 20:42
Válasz erre
Szia!
Egy régi Modell&Makettben volt egy teszt róla, talán érdemes lenne annak is utánna járni.
z
lori 399232 2006. november 22. 20:30
Válasz erre
Peti!

Igaz angol nyelven van, de azért sok infót össze lehet gyűjteni innan a kérdéses makettről:

modelingmadness.com/scotts/mod/fr/jagapreview.htm
Üdv:

lori
notarius 399231 2006. november 22. 20:03
Válasz erre
Ua, mint az Airfix. Méretpontos, vastag, de negatív panelek. Rengeteg apróság feljavítandó, amihez ajánlom a Paragon gyanta kiegészítőket, vagy a Neomega kabint.
A matrica egész jó.
PETI 399229 2006. november 22. 19:36
Válasz erre
Sziasztok!

Szeretnék információkat kérni az 1/48-as Heller JAGUAR (francia festésű) makettről, mert nem ismerem és a boltban nincs lehetőség rá, hogy megnézzem!
Alakhűség, méretproblémák jellemzik? Matrica használható? Egyéb előnyök/hátrányok…?

Köszi: PETI
Bombraider 399228 2006. november 22. 19:30
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a választ!

üdv:bomb
xcraft 399227 2006. november 22. 19:09
Válasz erre
Hello muzzy, Bombraider!
Az 5. képen a fogkefe arra jó, hogy a tamiya maszkolót a felületre simítsam, ne legyen a széleknél a festéknek lehetősége alámenni. Ez leginkább két maszkolószalag találkozásánál fordulhat elő, itt van egy kis lépcső, és ha nincs a sarok eléggé összetapadva, itt aláfolyhat a szín.
Nem kell pont fogkefével, csak éppen ez volt kéznél, jó az ecset, csipesz hegye, bármi,
esetleg kézzel is rásimítható, csak nem szeretem festés közben taperolni a makettet, ha egy mód van rá.
Akos 399226 2006. november 22. 18:44
Válasz erre
corsair.jpg méret: 51.7 KB
Köszönöm, tényleg jól mutat a gép, de nem ez a legjobban sikerült makettem.
A Revell matricái olyanok voltak, hogy tükörfényes felületre Gunze matricafeszítővel is gyönyörű ezüstösödéseket produkáltak. Ezért nem szeretek matricázni. De sebaj: a következő tigrismintás 1:32-es gépnél majd nem kell!
Atlasz 399225 2006. november 22. 18:42
Válasz erre
Hickory !
Olvasd el Répáczki András cikkét M-10 Achilles makettjéről.
(Én is így csinálom)
Üdv:
Atlasz
muzzy 399224 2006. november 22. 18:23
Válasz erre
Szia Xraft;
Az otos kepen a fogkefe mire jo?
muzzy
Bombraider 399223 2006. november 22. 18:18
Válasz erre
Szia!
Keménydrog...mást nem tudok rá mondani:)

üdv:bomb
Elektrolakatos 399222 2006. november 22. 18:17
Válasz erre
Ákos!

Meghajlok nagyságod elött! :O:O:O:O
Akos 399221 2006. november 22. 18:10
Válasz erre
tornado.jpg méret: 84.3 KB
Georch!
A tigrisminta nagyon egyszerű volt: a Revell adja a fekete csíkokat matricából. A matricalapot lefénymásoltam öntapadós ívre, ebből vágtam maszkolót. Ezzel maszkoltam a világossárga alapszínű felületeket, de akár ecsettel is meg lehetett volna csinálni. A narancs átszóródásokat vízben feloldott és felecsetelt, majd utána vizes ecsettel elmosott narancsszínű pigmentporral csináltam.

Xcraft!
Végre láttam egy elég vékony festést a 14-es képen... sokan nem hitték el amíg meg nem mutattam, hogy festés után a festékről le lehet törölni azt a port, ami festés előtt volt a maketten.
Bombraider 399220 2006. november 22. 13:25
Válasz erre
Szia!
Grat,sztem nagyon korrekt lett!
1kérdés..
Amikor a négy panelt picit eltérő színűre fújtad,akkor miért van ott a fogkefe? Azzal mit csináltál?
Ez a minden réteg utáni átpolírozást kipróbálom,elég jól hangzik.
Hajráhajrá!

üdv:bomb
Hickory 399219 2006. november 22. 10:09
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Jópár éven át,még ifjonti gimis koromban maketteztem,de akkor csak repülőgépeket.Most újra kezdtem,átnyergeltem harcjárműre.Egy Dragon 1:72-es M4A3(76)W VVSS készül.HVSS felfüggesztésű változatnak jobban örültem volna...Festéssel lenne kis gondom.Humbrol olive-val már átfújtam a kis dögöt,a lánctalppal nem tudok mit kezdeni.Az útmutató nem érdekel,aszerint acél szín az egész...egy kopottas,koszos,helyenként kibukkanó fémszínű lánctalpat akarok készíteni.Hogy fogjak hozzá?
georch 399218 2006. november 22. 09:52
Válasz erre
Szia Ákos!
Ez iszonyatosan jól néz ki!!! A tigriscsíkokat nem tudnád leírni, hogyan festetted fel? (Vagy már írtad csak vissza kell olvasnom? :-O )
Zoli 399217 2006. november 22. 09:42
Válasz erre
Blackbird, Lori, Xcraft!
Nagyon szép munkát csináltok, tetszenek a cuccok, várom a további fejleményeket, hajrá!
z
Timur 399216 2006. november 22. 09:19
Válasz erre
Szia Lori!

Nincs mit. Hál' Istennek, Te nem az a fajta makettező vagy, aki az észrevétel után a "minek pofázik bele" stílussal válaszol. Szerintem is jobb még menet közben változtatni, mint esetleg egy versenyen, a zsűrizés után szembesülni a tévedéssel. (S, mivel bontott kategóriában készül, a zsűri biztosan szőrözni fog...)
A kiválasztott gépről találsz egy fotót a JaPo Bf 109 K Camouflage & Markings könyvében. A grafikával ellentétben leszerelték a főfutó külső aknaajtaját, a hátsó futót pedig mereven rögzítették, csukott aknaajtóval. A gép jelzését először a KommandeurDecals adta ki, s kicsit más festési utasítása van, mint amit a JaPo-könyv ajánl. A KD a gépet Nachtschlacht-egységhez sorolja, így nem zárja ki a bombafüggesztményt sem.
A kabin változtatásain (műszerfal, akku-doboz) és a rádiótér áthelyezésén túl a szárny alsó felületére is karcolnod kell egy új szerelőnyílást (az oxigénrendszernek).
Az FM műszerfal-filmjéből lehet, hogy van fölös darabom. Majd megnézem otthon. Ha van, és magánban megírod a címed, akkor elküldöm.

Üdv és Horrido!
warbirds 399215 2006. november 22. 09:06
Válasz erre
Srácok ne fájdítsátok a szívem ilyen szépséges képekkel! Két hete nem jutottam haza egy jót makettezni...:(((

Amúgy gratulálok minden kollégának a remekműveikhez!

Üdv! warbirds
Blackbird 399214 2006. november 22. 06:01
Válasz erre
Pontosan, Ő volt az, de festéket akkor még csak üvegben látott. Szőnyeget nem vállalok, nem lenne nagy kihívás, de most hogy mondod, lehet hogy szövök egyet 1/72-ben, diorámában jól mutatna!
Blackbird
xcraft 399213 2006. november 21. 23:35
Válasz erre
A-12 (1).JPG méret: 83 KB
A-12 (2).JPG méret: 75.6 KB
A-12 (3).JPG méret: 83.5 KB
A-12 (4).JPG méret: 215.4 KB
A-12 (5).JPG méret: 91.8 KB
A-12 (6).JPG méret: 75.7 KB
A-12 (7).JPG méret: 71.3 KB
A-12 (8).JPG méret: 99 KB
A-12 (9).JPG méret: 89.7 KB
A-12 (10).JPG méret: 71.6 KB
A-12 (11).JPG méret: 79.6 KB
A-12 (12).JPG méret: 99.3 KB
A-12 (13).JPG méret: 61.6 KB
A-12 (14).JPG méret: 102.1 KB
A-12 (15).JPG méret: 106.8 KB
Sziasztok!

A-12 építés 24. része.
Elérkeztem a kedvenc foglalatosságomhoz, végre festhetem a gépem külső felületét. Felüdülés az építés gyötrelmei után, de nehezebb róla bármit írni, mint gondoltam. A leírt nyomás, távolság, és hígítási arányok az alkalmazott festéktől függenek, csak nagyságrendileg mutatja, mit hogyan használok.

1. A gép formája nem tette lehetővé, hogy a megszokott módon, a légcsavartengelybe, vagy a hajtómű fúvócsőbe dugott pálcán rögzítsem, ezért egyszerűen egy kerek dobozon festettem, hátránya, hogy nem lehet az alsó és felső felületet egyszerre csinálni, ki kell várni a száradást.
2. Az első festékréteg nem tökéletes, meg is folyt picit, és apró felületi hibákat is javítani kellet egy polírozással. Ezután még egy szürke réteget hordtam fel, ez az alap.
3. Az alap száradása után a panelvonalakat kiemeltem, átszórva egy sötétebb réteggel. A nyomás 0,8 – 1 bar közötti, a pisztoly pedig kb. 1 cm távolságra volt a felülettől. Itt egy nagyon híg, vízszerű festéket használtam, többször átfújva a csíkokat.
4. Az alsó felület panelezés után.
5. Az alapszíntől eltérő burkolólapok is vannak, ezeket most festem meg, jobb lett volna panelezés előtt, így megspóroltam volna egy kis munkát.
6. A felfestett felületi eltérések. A jobb alsó sarokban látszik, hogy a panelvonalak átfújását meg kellett ismételnem az eltérő színű lemez megfestése után.
7. Mikor a panelezés is megszáradt, az egész felületet átködöltem ( nagyobb, 1,5-1,6 bar nyomáson, a pisztolyt 10-15 cm távolságra tartva, gyorsan mozgatva ) az alapszínnel. Ettől egybeolvadnak a kontúrok, egységes, mégsem unalmas látványt keltve. Figyelni kell, hogy a ködöléssel ne tüntessem el teljesen a panelvonalak átszórását, de csak halványan látszanak.
8-15. Pár kép a végeredményről. ( Persze még nincs kész, csak most ennyi.)
X.
xcraft 399212 2006. november 21. 23:28
Válasz erre
Hello!
Csupa professzionalista! Minden nagyon szép, minden nagyon jó...
Blackbird! Fonott ülés? Hová keveredtem... :)
lori 399211 2006. november 21. 23:11
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem... Eldöntöttem, hogy a Messzerem K-4-es lesz, de a műszerfalhoz tartozó filmet (1/48-as FM) valahová nagyon elpakoltam... Ha valakinek megvan és el tudná küldeni a bescan-elt képét, akkor azt nagyon megköszönném.

lori
Bundesign 399210 2006. november 21. 22:46
Válasz erre
K?p 194.jpg méret: 123.5 KB
hally! én meg belehúztam a kis 72es x be, lassan kész, a diója van kissé elmaradva, kb úgy 0% on áll :) 7végén aszem neki esek annak is! .
B
lori 399209 2006. november 21. 21:54
Válasz erre
HPIM1680.jpg méret: 55.9 KB
HPIM1681.jpg méret: 69.8 KB
HPIM1684.jpg méret: 64.3 KB
HPIM1685.jpg méret: 76.2 KB
HPIM1688.jpg méret: 66.2 KB
HPIM1689.jpg méret: 62.3 KB
HPIM1692.jpg méret: 97 KB
HPIM1693.jpg méret: 87.3 KB
HPIM1694.jpg méret: 90.8 KB
2_18.jpg méret: 73.6 KB
Sziasztok!

Annak ellenére, hogy alulinformáltságom miatt enyhén szólva izgalmassá vált a Messzer építése, folytatom az eddig elvégzett munkám bemutatását.
A következő napokban az apróságok festésével, alakítgatásával töltöttem szabadidőmet. Először a fékszárnyakat ragasztottam össze. A szárnyhoz csatlakozó rész vastagabb húzott szálból készült, amelyet később tömítettem és lecsiszoltam. Lefestettem a géppuskák alkatrészeit, a hüvelyelvezetőket matt feketére, majd egy vékony lakkréteg után a Humbrol gun metal festékével szárazecseteltem. Az átfestett motort szintén hasonló technikával tettem valamivel látványosabbá, de valószínűleg az elkövetkező változtatások miatt egy újjabb (részleges) átfestésre lesz szükség.

PS.: Timur! Ezúton is szeretném megköszönni Neked, hogy felhívtad a figyelmemet az általam elkövetett tévedésre. Megpróbálom a gépet átszabni K-4 változatra, már a festését is kiválasztottam...

FOLYT. KÖV:

lori
Bombraider 399208 2006. november 21. 18:57
Válasz erre
Szia!
ÁÁáá,nagyon durci lett,gratulálok!!

üdv:bomb
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.