<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Zoli | Adatlap | 399315 | 2006. november 27. 14:55 | ||
Zoli | Adatlap | 399314 | 2006. november 27. 14:53 | ||
Szia! Kösz az infot! Sajnos már ritkán jutok el Pestre, azért érdekelt volna a pontos neve, hogy nálunk meg tudjam nézni. Én is a félfényes felület híve vagyok, de ezüstnél jobban tetszik a fényes. Meg állítólag polírozták is az alut, bár arra már nem emlékszem, hogy a bombázóknál is. Amúgy elvileg én is így fogom majd festeni ezt a típust, azért érdekelt a lakk. De lehet, hogy azt valami autós sprayvel fogom fújni. z | |||||
warbirds | Adatlap | 399313 | 2006. november 27. 08:00 | ||
Szia Xcraft! Gondoltam rá, de az már túl sok lett volna egyszerre a jóból...:) Meg eltérő árnyalatú spray-m sem volt. Majd a legközelebbi fémszínű gépnél megpróbálom valahogyan megoldani. Egyelőre azonban a szórást is kell még gyakorolnom, mert azért közelről nézve van olyan terület, ahová nem jutott rendesen festék, meg maradtak kis karcok. Hála Istennek ezek nagy részét még feketére kell festenem (belépőélek), úgyhogy nem fog látszani annyira. Zoli! A felület tényleg matt (de inkább félfényes), maga a lakk is az volt. Nem tudom miért, nem szeretem a fényes felületeket.:)) A lakk nevére most nem emlékszem (gyárt a DEKA is, de asszem ez másik gyártmány), de az Oktogon és a király utca közötti hobbyboltban vettem, 50 ml-es kiszerelésben 750 Ft-ért. Természetesen van fényes változata is. Üdv! warbirds | |||||
xcraft | Adatlap | 399312 | 2006. november 26. 21:24 | ||
Szia Top! Az enyém is Italeri, de most nem tudok referálni a kiviteléről, a beszívódások, kilökőnyomok biztosan azonosak, hiszen ugyanabban a szerszámban fröccsöntik őket. A festésnél nem gond a különböző, enamel/akril/művészolaj anyagok használata, talán a festés topicban véleményezzük. | |||||
Tophatters | Adatlap | 399311 | 2006. november 26. 20:47 | ||
Szia xcraft! Valóban szép gép, az egyik legkecsesebb bombázó, és amilyen szép olyan dolgos is... Nem tudom hogy csak nekem sikerült kifognom egy ilyen darabot, vagy mindegyik ilyen?? Az enyém teli van beszívódásokkal, alig győzöm a tömítést. A szárny és a törzs illesztéseinél is voltak gondok, de ez nem volt vészes. A törzs elején lévő négy kisablak az sajna nagyon tré volt gyárilag... Mind a 4 ablaknál kb 2mm-es eltérések voltak. Már nézegettem a hajtóműveket is. Alighanem ezekkel nem lesz gond :) A vízszintes vezérsíkok sem stimmelnak a legjobban. Szóval ezek miatt is egy kicsit lassan haladok vele. Az én makettem amúgy Italeri kiadás. Iraki matricával fogom csinálni, már beszereztem a festéket is hozzá. Ja és ha már itt tartok egy kérdés is lenne! A zöld színt enamelben sikerült beszerezni, a homokszínnt azonban akrilban. Az nem baj ha két különböző típusú festékkel fújok egy makettet. (Akrillal még soha nem festettem, azért is vagyok ilyen tudatlan... ) | |||||
Boriszjelszint | Adatlap | 399310 | 2006. november 26. 20:35 | ||
jaja, ügyesek vagytok, én meg itt szentségelek ezzel a génhibás szitakötővel... van nemis egy alkatrész, amiről azt írják, hogy gyárcsam le, ők mellékelték hozzá az öntőkeretet:( :) ha végeztem vele két hét szanatórium:) fecó | |||||
xcraft | Adatlap | 399309 | 2006. november 26. 20:25 | ||
Hello Bombázógyártók. Ha készen lesznek, mindkettőt jó lenne látni valamelyik kiállításon. Warbirds, szép az alap fémszín, a felület is simának, klassznak tűnik. Ha még egy kis időt rászánsz, egyes paneleket kicsit eltérő színnel érdemes lenne átfesteni, az eredeti sem teljesen egytónusú fém. (A múzeumi Enola Gay fotói igen, itt teljesen egyszínű, tükörfényesre polírozott felületeket láthatsz.)Neten vannak képek, és nekem is van egy B-29 könyvem, de egyszerűen nem találom. Ha gondolod Stefániára előkerítem. Top, a Tu-22 nálam is dobozban várja a feltámadást. Nagyon szép gép, eredetileg a NATO kódja is Beauty (szépség) volt, csak később változtatták Blinder-re (~szemfényvesztő) | |||||
Zoli | Adatlap | 399308 | 2006. november 26. 19:48 | ||
Szia! Tényleg szép lett a festés, bár kicsit mattnak tűnik. Mi a neve annak a lakknak, amivel lekented? z | |||||
Tophatters | Adatlap | 399307 | 2006. november 26. 19:47 | ||
Szia Warbirds! Nagyon tetszik a B-29-ed! Várom a folytatást. | |||||
warbirds | Adatlap | 399306 | 2006. november 26. 19:26 | ||
üdv! warbirds | |||||
Tophatters | Adatlap | 399305 | 2006. november 26. 19:25 | ||
Ez télleg nagyon jó!! Gratula! | |||||
Bundesign | Adatlap | 399304 | 2006. november 26. 19:07 | ||
fergeteges! többet nem érdemes mondani !!! totál jó! B | |||||
Zoli | Adatlap | 399303 | 2006. november 26. 15:36 | ||
Szia Xcraft! Csatlakozom én is a többiek véleményéhez, nagyon szép alapot csináltál! z | |||||
Gabi | Adatlap | 399302 | 2006. november 26. 14:57 | ||
Szia xcraft! Nagyon szép lesz a géped, igazi "makettezős" repülő lesz. Nagyon szép az alap is, teljesen élethű. Sokat nem értek a repülőkhőz, de szerintem szuper lesz. Gabi | |||||
xcraft | Adatlap | 399299 | 2006. november 26. 14:40 | ||
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek, az észrevételt, és a segítséget. Azt azért mégegyszer kiemelném, hogy a palalemez alap ötletét Szabó Ákos adta, csupán a kivitel az én előadásom, ezúton is köszönöm Neki. Az, hogy kerek alapra kerüljön a háromszög, többek véleménye alapján lett kialakítva. A Workshop-on Ákos egyből ezt javasolta, és családom, barátaim, kollégáim közötti közvéleménykutatás eredménye is ezt erősítette meg. A palalemez olyan mint az első képen, nincs különböző méretű formájú, (kivéve hullámpala, de ez szóba sem jöhet) tehát vágni kell, vagy törni, mint gyurmakoma írta. A vágásához nem kell nagy "flex", a 115-ös koronggal is simán vágható. Varjúbácsi! Direkt, mert az a vonal az eredeti négyszögmintához tartozik, és csak a repedések javításait húztam meg a sárga csík fölött. X. | |||||
Boriszjelszint | Adatlap | 399298 | 2006. november 26. 12:04 | ||
naggyon ott van, X ! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 399297 | 2006. november 26. 11:11 | ||
Xcraft! Nagyon brutál az alap is, meg a gép is. Az alapon egy helyen szándékosan nem folyattad át a sárga felvezető vonalat? Varjú bácsi | |||||
georch | Adatlap | 399296 | 2006. november 26. 10:35 | ||
Hogy venném már zokon!!:) Most javítom, szerencsére még csak az egyik oldal volt kész! Köszönöm az információt! Üdvözlettel: georch/Zoli | |||||
Hooligan | Adatlap | 399295 | 2006. november 26. 09:54 | ||
Mondanám, hogy viszek bárkinek palát, mert volt kb 50x50-esből vagy 60-70 db. de valami barom szétkaratézta mindet, de ha kell valakinek, akkor szóljon és viszek ki stefire! Szerintem még egy pár azért életben maradt... | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 399294 | 2006. november 26. 09:41 | ||
skacok! iparos embör vagyok. egyszerű,tetőpalát elvileg karcolásos megoldással is el lehet vágni egyenesen... egyenes vonalzó mellett sokszor mélyen beklarcolod,a karolási vonal alá fektetsz egy ugyaolyan hosszú kábeldarabot és kézi nyomást fejtessz ki a pala letörni való oldalára tenyérrel.vagy asztal,vagy beton sarkán kétkézben fogva a két oldalt,odaütöd húzóssan. bent ne flexeljetek mert nagyon porol és asszem eléggé mérgező is a porja. ja és fontos: ne hullámpalát keressetek :) | |||||
Hooligan | Adatlap | 399293 | 2006. november 26. 09:26 | ||
Szerintem ha veszel egy ilyen palát, és elviszed egy építkezésre, a melósok egy sörért 10 másodperc alatt kivágják neked! | |||||
NSVT | Adatlap | 399292 | 2006. november 26. 06:58 | ||
xcraft! Eza a palalemezes megoldás kimondottan tetszik, csak a megmunkálása nagyon körülményes olyanoknak akik nem rendelkeznek hozzá nagyob flexel és különálló helységgel. Palalemezeket többféle méretben és formában is lehet kepni, vagy mindegyiket így kell kivágni? Nagyon jó formai ötlet a Kör és háromszög párosítása, na és persze a makett is szuper lesz. | |||||
Archy | Adatlap | 399291 | 2006. november 25. 20:14 | ||
xcraft | Adatlap | 399290 | 2006. november 25. 18:23 | ||
Hello Bomb! Köszi, a repcsi festése még nincs kész, most csak szemléltetőeszköz szerepére van kárhoztatva, azért került ide. | |||||
Bombraider | Adatlap | 399289 | 2006. november 25. 18:14 | ||
Szia! Gratulálok,tényleg megérte végig "szenvedni" az építést! üdv:bomb | |||||
xcraft | Adatlap | 399288 | 2006. november 25. 17:22 | ||
A-12 25. része Most nem a gépről, hanem az alá szánt alapról vannak képek. Szerintem egy alap, ha csak alig valamivel nagyobb, mint a rajta lévő makett, akkor is igen fontos, szerves része művünknek. Ettől egységesebb a kinézete, kiemeli munkánkat, összességében "eladhatóbbá" teszi. Védi is, hiszen általában a kiállításokon terítőn állnak féltett munkáink, és ennek meggyűrődése, mozgása, az alsó részek sérüléséhez is vezethet. Eddig festett betonutánzatokat csináltam, de a Workshop-on, Tornado és Herculesgyártó kolléga :) mutatott több verziót, nekem a palalemez nagyon szimpatikus volt. Az ára is kibírható, hiszen egy lap 3-400Ft között kapható. Minden festés, pasztellporozás nélkül is élethű hatást kelt. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 399287 | 2006. november 25. 16:20 | ||
Sziasztok! Georch, a kerekek nagyon jól mutatnak, tőled is van mit ellesni. Ákos Tornado-ja is klassz, szerintem csak a fényképen nem válik el az alaptól, az eredeti térbeli művön ez nem lehet gond. Az alap-ötlet önmagában is értékelendő. A szélvédő vizes, mert annyira frissek a képek, hogy most jött a fürdőből? Vagy a kit mérethibája miatt hozzáér a műszerfalhoz egy ponton? (Sötétebb fekete folt.) X | |||||
Boriszjelszint | Adatlap | 399286 | 2006. november 25. 14:03 | ||
nekem mondod?? ez inkább paródia, de legalább van, abben igazad van. csak jó sok refi kell hozzá:( | |||||
Miggyuri | Adatlap | 399285 | 2006. november 25. 13:50 | ||
Borisz! Annal a makettnek két előnye van. Az egyik hogy van, mert a más tudtommal nem gyártja. Eddig a jó hír. :) Miggyuri | |||||
Boriszjelszint | Adatlap | 399283 | 2006. november 25. 10:16 | ||
jóreggelt, makettinfó!!! én is írok egy kicsit:) most éppen a "skih-high" kamovjával szenvedek. Éppen a rotornál tartok, egyszerűen szörnyű az egész megolás, borzalom, szégyen és gyalázat. tényleg iszonyat. a törsz rendbenvan, meg a vezérsíkok, de minden más egyszerűen norzalmas, és szépen fogalmazok. tényleg csak a legelvetemültebbeknek való az egész cucc, mert minden alkatrészt először a sorjából kell kifaragni, utána meg úgy egyáltalán újra kell faragni ez egészet. álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen melós egy szönyeteg ez. mégcsak hasonlót sem láttam ezelőtt. most ezt nem pocskondiázásnak szántam, meg rosszindulatuságból, hanem tényleg nagyon rázós, ha más nem akkor lehet hogy csak az enyém ilyen retenet, nem tom, de még a KP és a heller cuccok is mások. Mások, azok nem ilyen részletesek, merthogy ez legalább részletes, csak semmi köszönet nincs benne. fecó | |||||
KormosP | Adatlap | 399282 | 2006. november 24. 23:25 | ||
Georch: Most láttam az LSP fórumon, hogy nyitottál egy topicot a Fókádnak. Hajrá, nagyon szép bemutatkozás a magyarok részéről! Látom nem riadsz el egy kis scratch build-től, így remélem nem veszel zokon egy kiigazítást. foto2.jpg: Egyenes bevezetőn az elektromos jeladó doboza 90 fokkal elfordítva állt. Na, de becsatolok egy linket, azon jól látszik mire gondolok... www.freeweb.hu/kismorc/models/Fw190/081.JPG Üdv: kp | |||||
Bundesign | Adatlap | 399281 | 2006. november 24. 21:53 | ||
Hello Ákos! eszement dúrva lett! remélem megcsodálhatom élőben is!! de ha egy kis kritikát elfogadsz! a talapzat nem tetszik, egyáltalán a túl erős narancssárga összemossa a géppel, így eltereleődik a figyelem a fantasztikus tigrismintáról! én a helyebne sima feketet talpra tenném, íg y a tekintet nem vezetődik egyből a gépről a talpra! szerintem próbáld ki egy sima fekete talpon, és meglátod, mennyivel jobban kiemelődik a gép gyönyörű optikája! Bund | |||||
Muzzy | Adatlap | 399280 | 2006. november 24. 15:37 | ||
Szia Xraft! Köszi az infót! Én is arra gondoltam, hogy a szalagot rá kell nyomni a felületre, ezért gondoltam, hogy ez valami spec eljárás. Üdv Muzzy | |||||
BlueDanube | Adatlap | 399279 | 2006. november 24. 14:22 | ||
amúgy eredetileg D-t akartam készíteni, de hamar kiderült, hogy a revell kupolája érthetetlen okból el van rontva, na most meg már a másik sem stimmel... Nagy kaland volt meghajlítani az injekciós tűt, természetesen drótot dugtam bele, szépen meghajlott, de a kezdeti örömöm gyorsan elszállt, amikor azt ki akartam húzni belőle :D Másodjára teljesen kilágyított réz drótot dugtam bele és csak éppen annyira amennyire muszáj volt. Úgy már sikerült kihúzni. A sárga műanyag a revelltől, a többi tőlem származik. | |||||
Archy | Adatlap | 399275 | 2006. november 24. 13:25 | ||
Eddig teccik! Különösen a kipufogó! Hegesztési varatokat is csanáld majd meg, sokat dob rajta! Ja és még festés előtt szólok, hogy az eredeti párduc parancsnoki kupoláján 7 periszkóp van, a revellén csak 6. Nekem sajnos már "rá volt hegesztve" a toronyra, mikor szóltak. Szal ajánlatos a dragonét(vagy annak másolatát) használni. Várom a folytatást! Üdv: Áron | |||||
warbirds | Adatlap | 399274 | 2006. november 24. 13:17 | ||
Tibcsi | Adatlap | 399273 | 2006. november 24. 13:11 | ||
Eddig oké, de hogyan veszem ki utána a drótot belőle? :-) | |||||
warbirds | Adatlap | 399272 | 2006. november 24. 13:03 | ||
Tibcsi! Dugj bele valami tömör dolgot (plö. bele illő rézdrótot) és úgy hajtsd meg. Akkor ne tud meglapulni a hajlításnál. Régen a csöveket úgy hajlították eszcájg nélkül, hogy teletömték homokkal. Üdv! warbirds | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399271 | 2006. november 24. 12:59 | ||
Én ugyan nem csörömpözök, de nekem is tetszik. :-) A kipufogókat hogy csináltad? Hogyan lehet meghajlítani a fémcsövet úgy, hogy ne lapuljon össze? A Mi-1-es kipufogója is hasonló, csak nekem nem sikerült szépre legyártanom... :( | |||||
sarkanyhuzo | Adatlap | 399270 | 2006. november 24. 12:54 | ||
csak így tovább, lássuk a többit is ;-) | |||||
Stefan | Adatlap | 399269 | 2006. november 24. 11:51 | ||
Ezeket a fém feljavításokat te csináltad hozzá? | |||||
BlueDanube | Adatlap | 399268 | 2006. november 24. 11:48 | ||
Ezt mostanában építgetem(1/72 revell panther A/D), igyekszem itt-ott feljavítani, de még nincs minden kész, amit terveztem hozzá. Mi a véleményetek? | |||||
Bendeguz | Adatlap | 399267 | 2006. november 24. 10:41 | ||
faja kis gép lesz, ahogy haladsz vele. nekem ott figyel a szekrény aljában arra várva, hogy John Sullivan(azaz SkyCaptain) gépét faragjam ki belőle. De lehet stefi után neki is esek. | |||||
Bombraider | Adatlap | 399266 | 2006. november 24. 10:30 | ||
Macal | Adatlap | 399265 | 2006. november 24. 10:23 | ||
Wáó...:O Ez igen...én asszem visszavonulok:( Chak így Tovább! | |||||
Akos | Adatlap | 399264 | 2006. november 24. 10:03 | ||
Bomb! Alumínium tálca meggyűrve, jó vastagon befújva sűrű festékkel. Köszönöm a gratulációkat, bár mint írtam korábban, enm ez a legjobban sikerült makettem, de kétségtelenül látványos a fotókon és élőben is. Az alap azért lett olyan, ami, mert nem akartam beton alapot csinálni ehhez a géphez. Ezért lett a tigrisfejes századjelvény az alap. Élőben máshogy mutat, mint a vakuval készült képen. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399263 | 2006. november 24. 09:48 | ||
Ákos, Nagyon kafa lett, gratula! Azt hiszem, ez az egyetlen maketted, amit még tapogattam is Hévízen. Igaz, akkor még nem volt ilyen készültségi állapotban... ;-) Tibcsi | |||||
Bombraider | Adatlap | 399262 | 2006. november 24. 09:34 | ||
Szia! Ákos minőség,ennyi:) A beömlőtakarót miből csináltad? üdv:bomb | |||||
georch | Adatlap | 399261 | 2006. november 24. 08:25 | ||
| |||||
Hickory | Adatlap | 399260 | 2006. november 24. 07:49 | ||
Azt nem tudom még eldönteni,hogy a sherman melyik változatát készítsem.lehet,hogy a zsákmányolt német változatot fogom,de tetszik a "KOKOMO" feliratú,klasszik olive sherman(maga az alapszín megegyezik mind a kettőnél).Az utóbbi mellett az szól,hogy itáliában szolgált,szóval az ottani terep alapján lehet koszolni rendesen. Van vagy 100 fajta pasztelem,ennyiből csak kikeverek valami jó kis port:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
z