/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
georch 399707 2006. december 18. 13:54
Válasz erre
Hát akkor leszedem!:) Épp hogy egy csepp pillanatragasztóval rögzítettem, úgyhogy nem gáz! Akkor maradjon natúr, amilyet a Revell(Hasegawa) adott, ami elég szép mása a 3. képen látható eredetinek? A Hyperscale-en található cikket használtam, ami az FW 190-esek futójával foglalkozik, de akkor úgy tűnik, hogy ezt a rugót burkolták (mondjuk elég logikusnak tűnik a dolog)
www.clubhyper.com/reference/fw190landinggear_1.htm
Meg még kell majd rá a farokfutó behúzó drót rögzítő tüskéje, meg a futómű állapotát jelző pöcök mozgató drótja, ezek is jól látszanak a 3-as képen!
Köszönettel:
Zoli/georch
Hickory 399706 2006. december 18. 13:44
Válasz erre
én úgy tudom,1941 novemberétől váltja fel a kabinok belsejében a 66 a 02-őt.Ha jól tudom,az én stukám 1941 nyarán szolgált Líbiában,tehát még határidőn belül esik.De ha jobban belegondolok,nem mindenhol hajtották végre azonnal a parancsot.Nem hiszem,hogy Észak-Afrikában azzal szórakoztak volna,hogy azonnal nekiesnek festeni.
KormosP 399705 2006. december 18. 13:25
Válasz erre
Bocsi, ...formájú...

kp
KormosP 399704 2006. december 18. 13:22
Válasz erre
1.jpg méret: 64.4 KB
2.jpg méret: 46.5 KB
3.JPG méret: 174.1 KB
Hickory: 1941 nyara(?) óta a pilótafülkét RLM02 helyett RLM66 -ra festették. Szépen kifestetted az alkatrészeket a maketteden, de szerintem a te Stukádon is 66-nak kéne lennie a pilótafülkének.

georch: A rugó szépre sikerült. Sajnos van egy rossz hírem is: A gyári rugós tag, amit feljavítottál nem a rugós változat - mármint nem kívül volt benne a rugó, hanem talán belül. Voltak kívülről rugós változatok is, de azok más formályúak. Külső rugósból is volt beburkolt változat.

Üdv:

kp
Blackbird 399703 2006. december 18. 13:05
Válasz erre
Szia!

Természetesen majd írok cikket is, ha egyszer végre elkészül. Így utólag visszatekintve talán a légcsavar festése volt a legegyszerűbb lépés: az alapszín Gunze barnás-zöld (nekem inkább sötétsárgának tűnik), erre a legvékonyabb tűecsetemmel Gunze rozsdaszínnel megfestettem a faerezetet, majd olajos világos fa-színnel teljesen befestettem. Kis száradás után szinte az egészet lemostam, majd olajos világos rozsdával már csak az akril rozsdaszínt húztam végig, és ezt is visszamostam. Ha valaki tud jobb megoldást szóljon, mert nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel!
Blackbird
ati27 399702 2006. december 18. 12:10
Válasz erre
Háát mostmár ilyen marad... MAjd tolok fel képet mi alapján csináltam.. Monnyik az mkV lehet hogy átfestem ezek után... Revell Fw190-es... Nem is annyira a sorja... Nem volt vészes. Viszont beszívódás, az alsó szárnyfélen az frankon volt.. :) LEhet hogy nekem alacsonyabb fröcsinyomással nyomták, neked meg magasabbal, hogy megszűnjön a szívodás... Ez viszont eredményezhette azt, hogy picit "megnyitotta" a szerszámot. Persze azt se felejcsük a fröcsiszerszámok sem örökéletűek.. Én kb 6-7 éve vettem a 190-est!
Tibcsi 399701 2006. december 18. 12:08
Válasz erre
Én is úgy tervezem a Camelt, hogy először a légcsavart csainálom meg, mert az a legnehezebb (mármint festés szempontjából). :) Ha az megvan, akkor a többi már csak sétagalopp. :-)
Bendeguz 399699 2006. december 18. 11:59
Válasz erre
Szia, írnál néhány szót majd arról, hogy a légcsavar festését hogyan csináltad? esetleg majd számíthatunk egy komplett cikkre is?Amúgy a Nieuport nekem is megvan, majd egyszer bele is vágok :D
Tibcsi 399698 2006. december 18. 11:51
Válasz erre
A Spit-ek kabinbelseje (hivatalosan) nem cinkkromát zöld, hanem egy zöldes-szürke szín (Cockpit green). A Humbrol 78-as számmal gyártja.
Hickory 399697 2006. december 18. 11:45
Válasz erre
az fw 190 éjszakai vadász a revelltől nekem is megvan...még az életben nem láttam annyi sorját,mint azon:)
ati27 399696 2006. december 18. 11:42
Válasz erre
Háát igen.. cinkromát zöld... kicsit megfakitva.. Találtam pár irodalmat, színes képeket, az egyiken valóban nagyon ilyen zöld volt.. De találtam szürkés-kékes-zöldes kabinbelsőt, sőt szimpla világos szürkét, enyhe kékes árnyalattal..:) Ember legyen a talpán.. nomeg ez vakuval készült.. Jó-jo ez a digitális korszak, csakhát ahány gép annyiféleképpen "szinez" :)
warbirds 399695 2006. december 18. 11:36
Válasz erre
Óóhhh, másfél centin az ember csodákra képes...:DD Jó lett a kabin, a gépek eddig nemkülönben. Az első képen a Spitnek nekem fura kicsit a kabin zöldje, ez ilyen lehetett eredetiben is? warbirds
ati27 399694 2006. december 18. 11:23
Válasz erre
ati1.jpg méret: 69.6 KB
ati2.jpg méret: 66.2 KB
ati3.jpg méret: 65.7 KB
dori1.jpg méret: 76.7 KB
dori2.jpg méret: 72.7 KB
dori3.jpg méret: 112.6 KB
Szasztok!

Na egy kicsit belendültem!:) Készül egy revell 1/72 Fw190 éjszakai, egy 1/72 Fw190 dora academy, egy spitfire XIVc academy, A képeken még nincs de egy revell 1/72 Spitfire MkVb, És egy revell mig3. Szal sorozatgyártás, egészen addig amig nem szerzek/csinálom meg a kompimat, mert jelenleg nem kompatibilis a Holding pisztolyommal.. A másik.. Aszony nekiállt a 2. repülőjének.. Megtetszet neki az 1/72-es fokkerem! Eduárd, tele fotomaratással. Én eddig még egy-két fotómaratott műszerfalon kívül mást nem mertem bevállalni. Őt is probáltam lebeszélni... Nohát, ez lett belőle.. Valamennyire érzékeljétek a méreteket.. A kabinbelső nem lógna le egy huszasról...
lucky 399693 2006. december 18. 10:25
Válasz erre
A készülő Zlin Z-43-ről képek a repülős groupbild topicban
Blackbird 399692 2006. december 18. 10:25
Válasz erre
Úgy van! A párja is ott van a szekrényemben egy Nieuport.
Tibcsi 399691 2006. december 18. 10:18
Válasz erre
Gratula, nagyon szép lett! Egy ilyenem nekem is van talonban, úgy látom, neki kellene állnom. :)

(Ugye 32-es Academy?)
Blackbird 399690 2006. december 18. 10:05
Válasz erre
DSC_5504.JPG méret: 164.6 KB
DSC_5505.JPG méret: 162.6 KB
DSC_5506.JPG méret: 161 KB
DSC_5508.JPG méret: 154.8 KB
DSC_5509.JPG méret: 172.5 KB
Üdv Kollégák!

Végéhez közeledik a Sopwith Camel építése, már csak a kedvenc munkafázisom, az öregítés van hátra.
Blackbird
georch 399689 2006. december 18. 09:19
Válasz erre
Igen, innen-onnan kell összeszedni őket! Egy része a próbahelyünkön (nagy csúnya gyártelep, már majdnem ránk dől:D) talált kb. 5 cm-es vezetékdarabból származik (vagy 20 kb 0,2-es szál volt benne), ezek most éppen egy leselejtezett adapter kábelének lecsupszaításából jöttek. A lényeg, hogy öngyújtóval fel kell hevíteni, majd hagyni lehülni, így sokkal könnyebben formázható. Amúgy a hajlítást úgy végeztem, hogy injekciós tőre halítottam őket, így szép ívesek, nincs bennük törés és nagyjából hasonló ívben hajlanak.
Tibcsi 399688 2006. december 18. 09:04
Válasz erre
Alternatív lehetőség, hogy villanyszerelőktől kérsz hajlékony vezetéket és azt szétbontva az elemi szálakat kihuzigálod belőle. Érdemes többféle vezetéket beszerezni, mert nem egyforma vákonyak az elemi szálak bennük.
Hickory 399687 2006. december 18. 08:28
Válasz erre
Én kibeleztem egy rossz genius hangfalat.Most van vagy 4m 02-03-as drótom:)
tsaba 399686 2006. december 18. 08:27
Válasz erre
Ilyen vékony, hajlítható drótot honnan lehet szerezni?

tsaba
Hickory 399685 2006. december 18. 08:27
Válasz erre
Kösz!
Nem akarok negatív hullámokkal bombázni,mint Moriarti a Kelly hőseiben,de az enyémen igazából egy pontos illeszkedési helyet nem találtam még,mindenhol akkora árkok meg ugrások vannak,a legjobb a jobb szárny és a törzs esete,a miatt nem tudok mostanság aludni:)De tény,ha egyszer elkészül,a festés és a kígyós matrica miatt látványos lesz.Csak úgy vonzza majd a macskát!:)
georch 399684 2006. december 18. 08:23
Válasz erre
Jól néz ki eddig! A műszerfal különösen tetszik! Nekem kicsit sötétnek hat így az RLM02, de amúgy nem rossz. Hevedereket lehet nyomdai lemezből, ólomfóliából, vagy akár maszkolószalag csíkokból is gyártani, vékony drótból pedig a csatokat is meg lehet hajlítani. Nekem is megvan ez a makett, de még nem kezdtem hozzá! Szép lesz!
Hickory 399683 2006. december 18. 08:16
Válasz erre
K?p 268.jpg méret: 236.8 KB
K?p 269.jpg méret: 220.4 KB
K?p 270.jpg méret: 225.8 KB
Készülget a stuka.Már 2 hete csak kabinnal szórakozok,jelenleg még kell gyártanom hátsó kabinfalat(a faroklövész géppuskája alatti falat "elfelejtették" legyártani!Biztos,hogy ez a kit eredetileg Hasegawa volt?!),valamint bekötőhevedereket is,mert nincsenek.A pilótaülés úgy rossz,ahogy van,de nem érdekel:)Sőt,a festési útmutató szerint rozsdára kell festeni.Ja,az a zöldes szín a lifecolor rlm 02-je.egy kicsit megkevertem sötétszürkével,az alapszíne ennél jóval zöldebb,bár a fénykép élénkít rajta kissé...

Tényleg,hevedereket miből gyártsak?
georch 399682 2006. december 18. 07:53
Válasz erre
DSCF1858.JPG méret: 37.2 KB
Na végre kész a futómű behúzó karja. Amúgy észre vettem,hogy a ftuómű takarólemezét RLM76-ra fújtam:D úgyhogy most majd azt javítom!
warbirds 399681 2006. december 18. 07:46
Válasz erre
Mindegy, majd kutyulok valamit. :) Azért kösz a segítséget! warbirds
xcraft 399680 2006. december 17. 23:06
Válasz erre
Kabinbelső kékje, Fulcrum szürkéje és zöldje, flanker kékjei vannak, MiG21 alsó nincs. A kabinbelső szín eléggé jó, a többi megkérdőjelezhető, igaz Su27 kékből szinte annyi van, mint ahány gép.
Amon 399679 2006. december 17. 22:48
Válasz erre
Üdv Warbirds!

Asszem valamelyik festékgyártónak van direkt orosz repülős "kékei" asszem
Model-Master.
warbirds 399678 2006. december 17. 22:13
Válasz erre
Köszönöm srácok, akkor a kéket szürkítjük egy kicsit. Nekem sem tűnt az igazinak a képekkel összevetve, de gondoltam rákéredzkedek, hátha az én szemem csal...:)) Tibcsi! Egyébként tényleg magyar kamója lesz a gépnek.

Héja ügyben a helyzet, hogy a jelzéseket megpróbáltam a hossztengellyel párhuzamosan feltenni. Így sikerült...:)

warbirds
Zoli 399677 2006. december 17. 21:04
Válasz erre
Biztos, hogy csak optikai csalódás? Nekem nem úgy tűnik, a hossztengellyel párhuzamos panelvonalak miatt se hinném. Remélem, Warbirds majd nyilatkozik erről.
z
Kalóz 399676 2006. december 17. 20:45
Válasz erre
Az ékek tengelye párhuzamos a gép tengelyével, úgyhogy semmi sem áll kifelé. A szárny kontúrja viszi el a szemet.
A gép festése tényleg érdekes, nekem akkor is tetszik, ha a valóságban nem ilyen volt, ami persze nem kizárt-
kalóz
Zoli 399675 2006. december 17. 19:31
Válasz erre
Szia!
A MiG aknái túl élénkek, mindenképp javaslom a világosítást!
A Héjának elég érdekes festése lett. Az ékek tényleg ennyire kifelé álltak a szárnyakon?
z
Tibcsi 399674 2006. december 17. 19:28
Válasz erre
Ohh, bocsi: a MiG-ről beszéltem. :)
Tibcsi 399673 2006. december 17. 19:27
Válasz erre
Warbirds,

Nekem az alsó kék túl kéknek tűnik... én megszelídíteném egy kis világosszürke hozzáadásával. Legalábbis, ha a magyar zöld/barna kamó lesz rajta felül...

Tényleg: milyen kamó lesz felül?
warbirds 399672 2006. december 17. 19:17
Válasz erre
100_2015.jpg méret: 155.1 KB
100_2016.jpg méret: 149.9 KB
100_2019.jpg méret: 175.5 KB
100_2027.jpg méret: 151.8 KB
100_2028.jpg méret: 95 KB
Üdvözlet az Uraknak! A hétvégén kész lettem a Héjával, ímhol a végeredmény. Az apróminta kompresszor híján kicsit gondot okozott, de aztán egy szivacs segítségével megoldottam. Ugyanakkor úgy döntöttem, hogy az 1:32-es Trumpi Mig-21 is ecsettel lesz festve, az alsó világoskék festést már el is kezdtem, egy réteg fenn van (a futóaknákon és törzsféklapok fészkeinkettő, mert azokat még régebben festettem ki). Abban viszont szeretnék tanácsot kérni, hogy világosítsam még egy kicsit, vagy maradhat így is? Kösz! warbirds
Bundesign 399671 2006. december 16. 21:17
Válasz erre
georch 399669 2006. december 16. 19:36
Válasz erre
Hát igen, végig is néztem már párszor az oldaldon! Nagyon jó lesz!!!
georch 399668 2006. december 16. 19:23
Válasz erre
DSCF1849.JPG méret: 31.3 KB
DSCF1851.JPG méret: 27.1 KB
Nois tehát, a képeken az új kapcsolódoboz és a kábelei láthatóak és a MIG-15 ülésének alsó része. Még egyik sincsen készen. A MiG ülése egyelőre még csak próbálkozás, lesz még szerintem egy pár kísérlet.
Tamas008 399666 2006. december 16. 19:11
Válasz erre
Drága Zoli
Meg szeretnélek kérni hogy lépj be a chetre és beszélgessünk egy picit mielőtt minden topicot teleírnál. előre is köszönöm.
Tamás008
Kaloz 399665 2006. december 16. 19:11
Válasz erre
Tudod, én nem igazán kedvelem a krómozott dolgokat, ha nem jól sikerülnek, elég gázos! És a lökhárítók saját gyártmány (a gumibabák Ladától vannal). mellesleg a spojler is!
Kalóz
Zoli 399664 2006. december 16. 19:07
Válasz erre
Gondoltam, hogy az a spoiler nem eredeti, de az tetszik, a színezett lökösök viszont nem igazán. Meg a tükör se, jobb lenne az helyett is valami krómos. De összességében nagyon szép autó!
z
Kalóz 399663 2006. december 16. 18:58
Válasz erre
hillmanavenger.jpg méret: 18.5 KB
Eredetileg így néz ki (a kocsi nem az enyém, a netről töltöttem le)
Kalóz 399662 2006. december 16. 18:56
Válasz erre
A lökhárítók azok, amik nem eredetiek (az orr-rész alsó spojlere mellett). Az eredetiek vékonyabbak és krómozottak, de ez jobban illik hozzá :)
Amúgy köszi!
Kalóz
Kalóz 399661 2006. december 16. 18:54
Válasz erre
SunbeamUtaster.jpg méret: 243.2 KB
És akkor az utolsó is!
Zoli 399660 2006. december 16. 18:53
Válasz erre
Szép a verdád és egyedi! Kár, hogy a lökhárítók nem krómozva lettek, de így is nagyon pöpec!
z
Kalóz 399659 2006. december 16. 18:53
Válasz erre
SunbeamMotorter.jpg méret: 226.2 KB
A harmadik (negyedszerre!)
Kalóz 399658 2006. december 16. 18:46
Válasz erre
SunbeamRear.jpg méret: 273.2 KB
Akkor egyenként!
Kalóz 399657 2006. december 16. 18:44
Válasz erre
SunbeamFront.jpg méret: 268.4 KB
Az előbb nem engedte át :(((
kalóz
xcraft 399656 2006. december 16. 18:21
Válasz erre
FokDVII l?gcsavar.bmp méret: 285.8 KB
P1050802.JPG méret: 109.2 KB
P1050804.JPG méret: 235.4 KB
P1050805.JPG méret: 84.4 KB
P1050806.JPG méret: 98.4 KB
Bundesign!
Itt vannak a DVII képek, A Betahon pedig két könyvet is letölthetsz erről a tipusról.
Bundesign 399655 2006. december 16. 17:56
Válasz erre
2006-12-16_175657.jpg méret: 140 KB
2006-12-16_175735.jpg méret: 138.2 KB
2006-12-16_175805.jpg méret: 131.3 KB
ma elkezdtem a szárnyakat szétvagdosni, meg lecsiszolni, tömíteni az ilyen kilökö tüske szerű kéződményeket róla! ma sajna többre nem volt időm (eddig). nincs még összeragasztva, most készül majd a kabin.
B
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.