<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
boriszjelszint | Adatlap | 399729 | 2006. december 21. 09:21 | ||
Hickory | Adatlap | 399728 | 2006. december 21. 08:51 | ||
Támadt egy idióta ötletem:láttam egy fotón,hogy az egyik stukán a pilótaülésben egy párnát.Tudom,hogy a pilóták a kedveseik cuccait ereklyeként tisztelték,és mi van,ha az imádott nőszemély ajándékozta a párnát a pilótának?:)Szóval megfaragtam egy 1:72-es italeri homokzsákot,elvéknyítottam,lekerekítettem és lefestettem kárminvörösre.Ha megszárad,sablonnal festek rá kis fehér szivecskéket.komolyan gondoltam. | |||||
CsTom | Adatlap | 399727 | 2006. december 20. 17:21 | ||
Már töltöm is!! Köszönjük!! Tényleg oktatóanyagnak beillô információ! | |||||
tsaba | Adatlap | 399726 | 2006. december 20. 17:15 | ||
Köszönjük xcraft! Na ebből tényleg lehet tanulni rendesen. | |||||
xcraft | Adatlap | 399722 | 2006. december 20. 16:26 | ||
Sziasztok! members.chello.hu/lenartestarsa.bt/xcraft_a12.zip Az A-12 építésének összes képe és információja egybegyűjtve letölthető a fenti linken. Sajnos csak 2007 január 14.-ig őrzik a tárhelyen, utána törlésre kerül. Külön köszönet Nagy "Bombraider" Máténak a képek feltöltéséért, és tárhelyre helyezéséért. | |||||
Bundesign | Adatlap | 399721 | 2006. december 20. 13:47 | ||
B | |||||
Muzzy | Adatlap | 399720 | 2006. december 19. 16:13 | ||
Szia Timur! Köszi a kiigazitást! (ezéret is irtam oda, hogy tudtommal) Muzzy | |||||
Timur | Adatlap | 399719 | 2006. december 19. 15:13 | ||
Hickory! Szerintem se fesd át.Jó lesz a 02. | |||||
Hickory | Adatlap | 399718 | 2006. december 19. 10:42 | ||
Én stukákra vonatkozóan nem találtam a kabinfestés változásával kapcsolatos konkrétumot...ha jól tudom,a dorák már rlm 66-tal lettek ellátva,de a b-szériát nem tudom mikor kezdik el átfesteni.az én stukám 1941 júniusában szolgált Afrikában(az útmutató szerint).Nincs túl sok kedvem átfesteni... | |||||
Timur | Adatlap | 399717 | 2006. december 19. 09:50 | ||
Muzzy! A 66-ra váltás minden gépre vonatkozott, függetlenül a rendeltetésétől. A 66-ra váltás már '41 novembere előtt megkezdődött. (Jó példa erre a "T" Messer-széria, mindnek 66 a kabinja, annak is, amelyet '41 márciusában gyártottak.) Üdv. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399716 | 2006. december 19. 09:33 | ||
Ez nagyon meggyőző! Teccik!:) | |||||
georch | Adatlap | 399715 | 2006. december 19. 09:27 | ||
| |||||
Macal | Adatlap | 399714 | 2006. december 19. 08:55 | ||
Bigpanther! A revell festékek elég érdekesek, nekem valahogy nagyon nem jönnek be:S Amúgy milyen "fémes" felületet szeretnél festeni? Mert ha fémszínűt akkor inkább polirozható fémszínt használj az a legtutibb:) | |||||
xcraft | Adatlap | 399713 | 2006. december 18. 22:12 | ||
Szia Blackbird! Szép lesz, tetszik nagyon. | |||||
georch | Adatlap | 399712 | 2006. december 18. 20:01 | ||
Hát, látványos, az tuti! ;) De nem tudom maradjon-e, én a hosszú farkú változatot építem,a barna 4-es oldalszámút, amit félig szétbontva (rombolva) találták meg szövetséges katonák... Még az is lehet, hogy rugós volt! Majd meglátom... | |||||
BIGPANTHER | Adatlap | 399711 | 2006. december 18. 19:09 | ||
HELLO mindenkinek!!! Most épp egy 1/72-es REVELL FAMO-n dolgozom, de képpel sajnos még nem tudok szolgálni.Az alapozó réteget már fölfújtam.Ha majd oda jutok, nemsokára( mivel DAK-osra tervezem..) rajta lesz a sárga is.REVELL festékkel festek.Azt szeretném megkérdezni, hogy száradás után lesz-e fémes hatása a felületnek, vagy nem?!És ha nem, akkor milyen lakkot keverjek a festékbe, s milyen arányban???Már csak azért kkérdezem, mer idáig szinte csak Model Master-t használtam. Előre is köszönöm a segítséget... BIG | |||||
Hickory | Adatlap | 399710 | 2006. december 18. 16:06 | ||
Ugyan már,a lényeg,hogy segítsünk egymásnak,nem? | |||||
KormosP | Adatlap | 399709 | 2006. december 18. 16:01 | ||
Hickory: Lehet hogy igazad van az RLM02-vel kapcsolatban. Sajnos a Pölz gépet ilyen szinten nem ismerem. Bocs, ha hülyeséget írtam. georch: Én D-9 -est építek, és a múzeumi gépen rugós változat van. A makettemre olyat rakok ... sokkal látványosabb, mint a "kopasz"... ;-) Üdv: kp | |||||
Muzzy | Adatlap | 399708 | 2006. december 18. 14:21 | ||
Bocsánat, de csak a vadászoknál vezették be 41-től a 66-ost, a bombázók maradtak 02-esek,- tudtommal. Muzzy | |||||
georch | Adatlap | 399707 | 2006. december 18. 13:54 | ||
Hát akkor leszedem!:) Épp hogy egy csepp pillanatragasztóval rögzítettem, úgyhogy nem gáz! Akkor maradjon natúr, amilyet a Revell(Hasegawa) adott, ami elég szép mása a 3. képen látható eredetinek? A Hyperscale-en található cikket használtam, ami az FW 190-esek futójával foglalkozik, de akkor úgy tűnik, hogy ezt a rugót burkolták (mondjuk elég logikusnak tűnik a dolog) www.clubhyper.com/reference/fw190landinggear_1.htm Meg még kell majd rá a farokfutó behúzó drót rögzítő tüskéje, meg a futómű állapotát jelző pöcök mozgató drótja, ezek is jól látszanak a 3-as képen! Köszönettel: Zoli/georch | |||||
Hickory | Adatlap | 399706 | 2006. december 18. 13:44 | ||
én úgy tudom,1941 novemberétől váltja fel a kabinok belsejében a 66 a 02-őt.Ha jól tudom,az én stukám 1941 nyarán szolgált Líbiában,tehát még határidőn belül esik.De ha jobban belegondolok,nem mindenhol hajtották végre azonnal a parancsot.Nem hiszem,hogy Észak-Afrikában azzal szórakoztak volna,hogy azonnal nekiesnek festeni. | |||||
KormosP | Adatlap | 399705 | 2006. december 18. 13:25 | ||
Bocsi, ...formájú... kp | |||||
KormosP | Adatlap | 399704 | 2006. december 18. 13:22 | ||
georch: A rugó szépre sikerült. Sajnos van egy rossz hírem is: A gyári rugós tag, amit feljavítottál nem a rugós változat - mármint nem kívül volt benne a rugó, hanem talán belül. Voltak kívülről rugós változatok is, de azok más formályúak. Külső rugósból is volt beburkolt változat. Üdv: kp | |||||
Blackbird | Adatlap | 399703 | 2006. december 18. 13:05 | ||
Szia! Természetesen majd írok cikket is, ha egyszer végre elkészül. Így utólag visszatekintve talán a légcsavar festése volt a legegyszerűbb lépés: az alapszín Gunze barnás-zöld (nekem inkább sötétsárgának tűnik), erre a legvékonyabb tűecsetemmel Gunze rozsdaszínnel megfestettem a faerezetet, majd olajos világos fa-színnel teljesen befestettem. Kis száradás után szinte az egészet lemostam, majd olajos világos rozsdával már csak az akril rozsdaszínt húztam végig, és ezt is visszamostam. Ha valaki tud jobb megoldást szóljon, mert nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel! Blackbird | |||||
ati27 | Adatlap | 399702 | 2006. december 18. 12:10 | ||
Háát mostmár ilyen marad... MAjd tolok fel képet mi alapján csináltam.. Monnyik az mkV lehet hogy átfestem ezek után... Revell Fw190-es... Nem is annyira a sorja... Nem volt vészes. Viszont beszívódás, az alsó szárnyfélen az frankon volt.. :) LEhet hogy nekem alacsonyabb fröcsinyomással nyomták, neked meg magasabbal, hogy megszűnjön a szívodás... Ez viszont eredményezhette azt, hogy picit "megnyitotta" a szerszámot. Persze azt se felejcsük a fröcsiszerszámok sem örökéletűek.. Én kb 6-7 éve vettem a 190-est! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399701 | 2006. december 18. 12:08 | ||
Én is úgy tervezem a Camelt, hogy először a légcsavart csainálom meg, mert az a legnehezebb (mármint festés szempontjából). :) Ha az megvan, akkor a többi már csak sétagalopp. :-) | |||||
Bendeguz | Adatlap | 399699 | 2006. december 18. 11:59 | ||
Szia, írnál néhány szót majd arról, hogy a légcsavar festését hogyan csináltad? esetleg majd számíthatunk egy komplett cikkre is?Amúgy a Nieuport nekem is megvan, majd egyszer bele is vágok :D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399698 | 2006. december 18. 11:51 | ||
A Spit-ek kabinbelseje (hivatalosan) nem cinkkromát zöld, hanem egy zöldes-szürke szín (Cockpit green). A Humbrol 78-as számmal gyártja. | |||||
Hickory | Adatlap | 399697 | 2006. december 18. 11:45 | ||
az fw 190 éjszakai vadász a revelltől nekem is megvan...még az életben nem láttam annyi sorját,mint azon:) | |||||
ati27 | Adatlap | 399696 | 2006. december 18. 11:42 | ||
Háát igen.. cinkromát zöld... kicsit megfakitva.. Találtam pár irodalmat, színes képeket, az egyiken valóban nagyon ilyen zöld volt.. De találtam szürkés-kékes-zöldes kabinbelsőt, sőt szimpla világos szürkét, enyhe kékes árnyalattal..:) Ember legyen a talpán.. nomeg ez vakuval készült.. Jó-jo ez a digitális korszak, csakhát ahány gép annyiféleképpen "szinez" :) | |||||
warbirds | Adatlap | 399695 | 2006. december 18. 11:36 | ||
Óóhhh, másfél centin az ember csodákra képes...:DD Jó lett a kabin, a gépek eddig nemkülönben. Az első képen a Spitnek nekem fura kicsit a kabin zöldje, ez ilyen lehetett eredetiben is? warbirds | |||||
ati27 | Adatlap | 399694 | 2006. december 18. 11:23 | ||
Na egy kicsit belendültem!:) Készül egy revell 1/72 Fw190 éjszakai, egy 1/72 Fw190 dora academy, egy spitfire XIVc academy, A képeken még nincs de egy revell 1/72 Spitfire MkVb, És egy revell mig3. Szal sorozatgyártás, egészen addig amig nem szerzek/csinálom meg a kompimat, mert jelenleg nem kompatibilis a Holding pisztolyommal.. A másik.. Aszony nekiállt a 2. repülőjének.. Megtetszet neki az 1/72-es fokkerem! Eduárd, tele fotomaratással. Én eddig még egy-két fotómaratott műszerfalon kívül mást nem mertem bevállalni. Őt is probáltam lebeszélni... Nohát, ez lett belőle.. Valamennyire érzékeljétek a méreteket.. A kabinbelső nem lógna le egy huszasról... | |||||
lucky | Adatlap | 399693 | 2006. december 18. 10:25 | ||
A készülő Zlin Z-43-ről képek a repülős groupbild topicban | |||||
Blackbird | Adatlap | 399692 | 2006. december 18. 10:25 | ||
Úgy van! A párja is ott van a szekrényemben egy Nieuport. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399691 | 2006. december 18. 10:18 | ||
Gratula, nagyon szép lett! Egy ilyenem nekem is van talonban, úgy látom, neki kellene állnom. :) (Ugye 32-es Academy?) | |||||
Blackbird | Adatlap | 399690 | 2006. december 18. 10:05 | ||
Végéhez közeledik a Sopwith Camel építése, már csak a kedvenc munkafázisom, az öregítés van hátra. Blackbird | |||||
georch | Adatlap | 399689 | 2006. december 18. 09:19 | ||
Igen, innen-onnan kell összeszedni őket! Egy része a próbahelyünkön (nagy csúnya gyártelep, már majdnem ránk dől:D) talált kb. 5 cm-es vezetékdarabból származik (vagy 20 kb 0,2-es szál volt benne), ezek most éppen egy leselejtezett adapter kábelének lecsupszaításából jöttek. A lényeg, hogy öngyújtóval fel kell hevíteni, majd hagyni lehülni, így sokkal könnyebben formázható. Amúgy a hajlítást úgy végeztem, hogy injekciós tőre halítottam őket, így szép ívesek, nincs bennük törés és nagyjából hasonló ívben hajlanak. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399688 | 2006. december 18. 09:04 | ||
Alternatív lehetőség, hogy villanyszerelőktől kérsz hajlékony vezetéket és azt szétbontva az elemi szálakat kihuzigálod belőle. Érdemes többféle vezetéket beszerezni, mert nem egyforma vákonyak az elemi szálak bennük. | |||||
Hickory | Adatlap | 399687 | 2006. december 18. 08:28 | ||
Én kibeleztem egy rossz genius hangfalat.Most van vagy 4m 02-03-as drótom:) | |||||
tsaba | Adatlap | 399686 | 2006. december 18. 08:27 | ||
Ilyen vékony, hajlítható drótot honnan lehet szerezni? tsaba | |||||
Hickory | Adatlap | 399685 | 2006. december 18. 08:27 | ||
Kösz! Nem akarok negatív hullámokkal bombázni,mint Moriarti a Kelly hőseiben,de az enyémen igazából egy pontos illeszkedési helyet nem találtam még,mindenhol akkora árkok meg ugrások vannak,a legjobb a jobb szárny és a törzs esete,a miatt nem tudok mostanság aludni:)De tény,ha egyszer elkészül,a festés és a kígyós matrica miatt látványos lesz.Csak úgy vonzza majd a macskát!:) | |||||
georch | Adatlap | 399684 | 2006. december 18. 08:23 | ||
Jól néz ki eddig! A műszerfal különösen tetszik! Nekem kicsit sötétnek hat így az RLM02, de amúgy nem rossz. Hevedereket lehet nyomdai lemezből, ólomfóliából, vagy akár maszkolószalag csíkokból is gyártani, vékony drótból pedig a csatokat is meg lehet hajlítani. Nekem is megvan ez a makett, de még nem kezdtem hozzá! Szép lesz! | |||||
Hickory | Adatlap | 399683 | 2006. december 18. 08:16 | ||
Tényleg,hevedereket miből gyártsak? | |||||
georch | Adatlap | 399682 | 2006. december 18. 07:53 | ||
| |||||
warbirds | Adatlap | 399681 | 2006. december 18. 07:46 | ||
Mindegy, majd kutyulok valamit. :) Azért kösz a segítséget! warbirds | |||||
xcraft | Adatlap | 399680 | 2006. december 17. 23:06 | ||
Kabinbelső kékje, Fulcrum szürkéje és zöldje, flanker kékjei vannak, MiG21 alsó nincs. A kabinbelső szín eléggé jó, a többi megkérdőjelezhető, igaz Su27 kékből szinte annyi van, mint ahány gép. | |||||
Amon | Adatlap | 399679 | 2006. december 17. 22:48 | ||
Üdv Warbirds! Asszem valamelyik festékgyártónak van direkt orosz repülős "kékei" asszem Model-Master. | |||||
warbirds | Adatlap | 399678 | 2006. december 17. 22:13 | ||
Köszönöm srácok, akkor a kéket szürkítjük egy kicsit. Nekem sem tűnt az igazinak a képekkel összevetve, de gondoltam rákéredzkedek, hátha az én szemem csal...:)) Tibcsi! Egyébként tényleg magyar kamója lesz a gépnek. Héja ügyben a helyzet, hogy a jelzéseket megpróbáltam a hossztengellyel párhuzamosan feltenni. Így sikerült...:) warbirds | |||||
Zoli | Adatlap | 399677 | 2006. december 17. 21:04 | ||
Biztos, hogy csak optikai csalódás? Nekem nem úgy tűnik, a hossztengellyel párhuzamos panelvonalak miatt se hinném. Remélem, Warbirds majd nyilatkozik erről. z | |||||
Kalóz | Adatlap | 399676 | 2006. december 17. 20:45 | ||
Az ékek tengelye párhuzamos a gép tengelyével, úgyhogy semmi sem áll kifelé. A szárny kontúrja viszi el a szemet. A gép festése tényleg érdekes, nekem akkor is tetszik, ha a valóságban nem ilyen volt, ami persze nem kizárt- kalóz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ékes bizonyítéka a makettezők találékonyságáta:)