| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| MIKE | Adatlap | 399766 | 2006. december 23. 14:55 | ![]() | |
|
erről van szó: | |||||
| MIKE | Adatlap | 399765 | 2006. december 23. 14:50 | ![]() | |
|
Lenne pár kérdés.A kipufogón némelyiken van ilyen cső,aminek ventillátor valami van a tetején(ezt jól megmondtam :) )arról van infód,esetleg rajz? | |||||
| MIKE | Adatlap | 399764 | 2006. december 23. 14:47 | ![]() | |
|
Pont elöttem van egy a Tigerrel együtt!Ezeket javítgatom,szépítgetem. | |||||
| notarius | Adatlap | 399763 | 2006. december 23. 13:58 | ![]() | |
|
Erre nincs felelős válasz. Keress konkrét járművet, amin jól látszik a minta. Valahol van jó szakirodalmam a Tigrincsről, de most éppen lakásfelújítás van, így ha akarnám sem találnám. Kérdezz Párducot. :) | |||||
| MIKE | Adatlap | 399762 | 2006. december 23. 13:38 | ![]() | |
|
milyen tipusú zimmeritek vannak Tiger I-re(vízszintes csíkos,kicsit íves)ezeken kívül alkalmaztak rá másmilyet,és melyiket mikor? :)Tudom egyszerübbwt és kettőt... :))) | |||||
| notarius | Adatlap | 399761 | 2006. december 23. 13:14 | ![]() | |
|
A Tamiya egyik legelső készlete. Játékszintű. Bérmunka, csak még nem jöttek érte. | |||||
| notarius | Adatlap | 399760 | 2006. december 23. 13:13 | ![]() | |
|
Csináltam néhányat, de túlzás, hogy otthon lennék. Mi a kérdés? | |||||
| Elektrolakatos | Adatlap | 399758 | 2006. december 23. 12:51 | ![]() | |
|
Hát ami a háttérben látható ! :D:D | |||||
| MIKE | Adatlap | 399757 | 2006. december 23. 12:46 | ![]() | |
|
Tigerben otthon vagy? | |||||
| notarius | Adatlap | 399756 | 2006. december 23. 12:26 | ![]() | |
| notarius | Adatlap | 399755 | 2006. december 23. 12:26 | ![]() | |
| notarius | Adatlap | 399754 | 2006. december 23. 12:26 | ![]() | |
|
Asszem ez 0.5-ös. | |||||
| MIKE | Adatlap | 399753 | 2006. december 23. 12:00 | ![]() | |
|
Köszi!Szép hatása van! | |||||
| Elektrolakatos | Adatlap | 399752 | 2006. december 23. 11:52 | ![]() | |
|
És a PZ III-ról nem mondassz semmit? :D:D:D | |||||
| Elektrolakatos | Adatlap | 399751 | 2006. december 23. 11:40 | ![]() | |
|
Szia Andris! Kérdésem az lenne mekkor átmérőjű rézdróttal dolgozol kapaszkodónak? Üdv: Elektro (capuchino) | |||||
| notarius | Adatlap | 399750 | 2006. december 23. 11:01 | ![]() | |
|
Feloldott Tamiya paszta lapos ecsettel (az ecsetszárat a felületre merőlegesen tartva). | |||||
| KormosP | Adatlap | 399749 | 2006. december 23. 09:02 | ![]() | |
|
Szia Némo: Megvan még. Bescannelem, és felrakom ide. Üdv: kp | |||||
| MIKE | Adatlap | 399748 | 2006. december 22. 22:17 | ![]() | |
|
Szia!Mivel kezelted a felület zömét,hogy egyenetlen fémes hatása legyen? | |||||
| imi | Adatlap | 399747 | 2006. december 22. 21:33 | ![]() | |
|
jah kicsit kiéltem elfojtott énemet is. versenyre pl nem is fogom vinni elkerülendő a megszólásokat meg a "ha már ilyen borult legalább csinálná meg rendesen"eneket de azért örülö hogy felismerted, ezekszerint legalább emlékzetet rá | |||||
| Macal | Adatlap | 399746 | 2006. december 22. 21:26 | ![]() | |
|
Figyuli...a srác fejével mi történ a vw87 képen?:) Mintha szétlőtték volna, tiszta vér körülötte minden...vagy tényleg?:D Macal | |||||
| notarius | Adatlap | 399745 | 2006. december 22. 20:22 | ![]() | |
|
Készül még egy Mk.IX-es Spit is, de a kabinfotók valahogy nem akarnak sikerülni... | |||||
| notarius | Adatlap | 399744 | 2006. december 22. 20:17 | ![]() | |
|
Lassan festhető lett az ISU-122S. Sajnos (?) itt is a pléh zöme felesleges... A görgők és a lengőkarok a Trumpi dzsugasvili-III-ból származnak. Ezek legalább mérethelyesek. :) | |||||
| imi | Adatlap | 399743 | 2006. december 22. 18:39 | ![]() | |
|
hello hát nálam ezek azok amiket az "éppen készül" skatulyába lehetne tenni:-) a "könnyeddélután"-ban ar arcokat meg egyéb szabad testfelületet pano művészolajjal aarom festeni az alá alapozzak valamivel? milyen színnel? a vw87esen csak finomítani kell meg ponyvázni meg minidio köré a pz35ön az alap szín van ki kéne találnom hogy mi legyen a végeredmény és az alapján folytatni. a pz4en az alapszin van erre holnap fújom az alap afrika sárgát és utána koptatok koszolok dioramizálok:-)majd eccer. képeken szineket ne nézzetek vakuztam. mindegy egyéb észrevétel kritika jöhet legfeljebb bevágoma durcit de azt ugyse látjátok:-) köszi minden jót | |||||
| Némo | Adatlap | 399742 | 2006. december 22. 15:20 | ![]() | |
|
Sziasztok! KormosP!! Nem közvetlenül témába vágó kérdés de mégis itt teszem fel.Említetted a B-17-es cikkedben hogy már raktál össze Monogram 1:48-as B-17-est,és az érdekelne hogy véletlenül nincsen-e meg az összeállítási rajz az említett géphez?? Ha megvan,akkor szeretném megigényelni tőled valamilyen formában!Előre is köszönöm! | |||||
| Bundesign | Adatlap | 399741 | 2006. december 22. 14:43 | ![]() | |
|
sziasztok! én meg kicseréltem a fokkerben a csatokat maratásra, és elkezdtem össezragasztani a gép darabjait. a képek kicsikét sötétek lettek, bocsee, pár nap és meglesz az új képezőm, a haldokló helyett B | |||||
| KormosP | Adatlap | 399740 | 2006. december 22. 13:31 | ![]() | |
|
Köszi srácok! A leírásból a rugó kimaradt. Az rézdrótból készült, de gondolom a fotó alapján egyértelmű. ;-) kp | |||||
| Bombraider | Adatlap | 399739 | 2006. december 22. 11:29 | ![]() | |
|
Mit lehetne mondani?? Azt,hogy Ő sem normális:) Grat Péter,szép lesz! üdv:bomb | |||||
| georch | Adatlap | 399738 | 2006. december 22. 11:21 | ![]() | |
|
Hát most erre mit lehetne mondani??? Nagyon élethű, le a kalappal!!! | |||||
| KormosP | Adatlap | 399737 | 2006. december 22. 11:00 | ![]() | |
|
Sziasztok! Dragon, 1:48, Fw190D-9: Az időm nagy része a referenciák bogarászásával telt, mert lassan rátérek a szárnytőben a fegyvertér feljavítására. A vázlatok már készülnek, így a makett effektíve lassan haladt tovább. Közben meg kitaláltam hogy a törzs alatti két üzemanyagtartályt is meg kéne csinálni, mert az relatíve egyszerű. Úgyhogy tegnap estém ezzel ment el. Azért itt van két kép a futóaknáról: Az egyiken az új rugós tag készül acéldrótból, húzott fülpiszkálóból meg elektromos kábel szigeteléséből. A másik kép a futómű burkolatot mutatja. A közhiedelemmel ellentétben a futóművön kialakított csatlakozási pontok nagyjából jók, max. 0,1 mm eltérés van itt-ott, egyébként teljesen korrektek. Ebből adódik, hogy a futómű burkolaton egy-két bemélyedés rossz. Ezekből kell párat tömíteni, és helyettük újat csinálni (kékkel jelölve). A kész maketten nem tudom még hogy ezek közül mennyi lesz kitömítve. Mert ugye eredetileg is ki voltak tömítve ezek a pontok, csak használat közben néha kipergett a tömítés... Üdv: kp | |||||
| MattHeafy | Adatlap | 399736 | 2006. december 21. 17:05 | ![]() | |
|
Na kész a baloldal teljesen, a jobbra is kéne pár drót, de amit találtam képet, azon hol volt, hol nem volt, hol erre volt elvezetve, hol arra, szóval még gondolkozom, hogy legyen!Most elkezdek a műszerfalon dolgozni, aztán még a kabin teknőt javítgatom és jöhet a festés! Üdv.:Matty | |||||
| notarius | Adatlap | 399733 | 2006. december 21. 16:07 | ![]() | |
|
Nem kapkodod el. :) | |||||
| Sonka_papa | Adatlap | 399732 | 2006. december 21. 15:24 | ![]() | |
|
Matty! Kívánmcsian várom a végeredményt. Mikorra tervezed a befejezését? (nem biztos, hogy megyek klubbolni szombaton pedig jó lenne már csak a fehérváiak miatt is, de majd meglátjuk). | |||||
| MattHeafy | Adatlap | 399731 | 2006. december 21. 12:00 | ![]() | |
|
sziasztok! Itt a 48as Mosquito bal oldalfala:a képek csalókák, úgy tünik, h sok ragasztó van rajta, de a valóságban el van csiszolva a felesleg.Márcsak pár vastagabb drót kell és véglegesen is elkészül ez a része! Üdv.:Matty | |||||
| Hickory | Adatlap | 399730 | 2006. december 21. 09:25 | ![]() | |
|
Megkoptatom,megantikolom a párnát,mint amit szétültek már,és tök jó lesz:) | |||||
| boriszjelszint | Adatlap | 399729 | 2006. december 21. 09:21 | ![]() | |
|
nem rosz ötlet:) ékes bizonyítéka a makettezők találékonyságáta:) | |||||
| Hickory | Adatlap | 399728 | 2006. december 21. 08:51 | ![]() | |
|
Támadt egy idióta ötletem:láttam egy fotón,hogy az egyik stukán a pilótaülésben egy párnát.Tudom,hogy a pilóták a kedveseik cuccait ereklyeként tisztelték,és mi van,ha az imádott nőszemély ajándékozta a párnát a pilótának?:)Szóval megfaragtam egy 1:72-es italeri homokzsákot,elvéknyítottam,lekerekítettem és lefestettem kárminvörösre.Ha megszárad,sablonnal festek rá kis fehér szivecskéket.komolyan gondoltam. | |||||
| CsTom | Adatlap | 399727 | 2006. december 20. 17:21 | ![]() | |
|
Már töltöm is!! Köszönjük!! Tényleg oktatóanyagnak beillô információ! | |||||
| tsaba | Adatlap | 399726 | 2006. december 20. 17:15 | ![]() | |
|
Köszönjük xcraft! Na ebből tényleg lehet tanulni rendesen. | |||||
| xcraft | Adatlap | 399722 | 2006. december 20. 16:26 | ![]() | |
|
Sziasztok! members.chello.hu/lenartestarsa.bt/xcraft_a12.zip Az A-12 építésének összes képe és információja egybegyűjtve letölthető a fenti linken. Sajnos csak 2007 január 14.-ig őrzik a tárhelyen, utána törlésre kerül. Külön köszönet Nagy "Bombraider" Máténak a képek feltöltéséért, és tárhelyre helyezéséért. | |||||
| Bundesign | Adatlap | 399721 | 2006. december 20. 13:47 | ![]() | |
|
hali hó! revell fokker d7 kabinja kész. házilag eszkábáltam, a revell elintézte egy pilótával, és kész. igaz nem sok fog látszódni belőle, de ez van B | |||||
| Muzzy | Adatlap | 399720 | 2006. december 19. 16:13 | ![]() | |
|
Szia Timur! Köszi a kiigazitást! (ezéret is irtam oda, hogy tudtommal) Muzzy | |||||
| Timur | Adatlap | 399719 | 2006. december 19. 15:13 | ![]() | |
|
Hickory! Szerintem se fesd át.Jó lesz a 02. | |||||
| Hickory | Adatlap | 399718 | 2006. december 19. 10:42 | ![]() | |
|
Én stukákra vonatkozóan nem találtam a kabinfestés változásával kapcsolatos konkrétumot...ha jól tudom,a dorák már rlm 66-tal lettek ellátva,de a b-szériát nem tudom mikor kezdik el átfesteni.az én stukám 1941 júniusában szolgált Afrikában(az útmutató szerint).Nincs túl sok kedvem átfesteni... | |||||
| Timur | Adatlap | 399717 | 2006. december 19. 09:50 | ![]() | |
|
Muzzy! A 66-ra váltás minden gépre vonatkozott, függetlenül a rendeltetésétől. A 66-ra váltás már '41 novembere előtt megkezdődött. (Jó példa erre a "T" Messer-széria, mindnek 66 a kabinja, annak is, amelyet '41 márciusában gyártottak.) Üdv. | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 399716 | 2006. december 19. 09:33 | ![]() | |
|
Ez nagyon meggyőző! Teccik!:) | |||||
| georch | Adatlap | 399715 | 2006. december 19. 09:27 | ![]() | |
|
Na, ilyesmi lesz a póttankom, ezüstre festettem, majd folyékony maszkolót vittem fel egyes helyekre, ezután preshading, majd RLM 76 felfújása következett. A maszkolót még nem távolítottam el mindenhonnan, de valami ilyesmi lesz, jó sok üzemanyagfolyással, meg kosszal. | |||||
| Macal | Adatlap | 399714 | 2006. december 19. 08:55 | ![]() | |
|
Bigpanther! A revell festékek elég érdekesek, nekem valahogy nagyon nem jönnek be:S Amúgy milyen "fémes" felületet szeretnél festeni? Mert ha fémszínűt akkor inkább polirozható fémszínt használj az a legtutibb:) | |||||
| xcraft | Adatlap | 399713 | 2006. december 18. 22:12 | ![]() | |
|
Szia Blackbird! Szép lesz, tetszik nagyon. | |||||
| georch | Adatlap | 399712 | 2006. december 18. 20:01 | ![]() | |
|
Hát, látványos, az tuti! ;) De nem tudom maradjon-e, én a hosszú farkú változatot építem,a barna 4-es oldalszámút, amit félig szétbontva (rombolva) találták meg szövetséges katonák... Még az is lehet, hogy rugós volt! Majd meglátom... | |||||
| BIGPANTHER | Adatlap | 399711 | 2006. december 18. 19:09 | ![]() | |
|
HELLO mindenkinek!!! Most épp egy 1/72-es REVELL FAMO-n dolgozom, de képpel sajnos még nem tudok szolgálni.Az alapozó réteget már fölfújtam.Ha majd oda jutok, nemsokára( mivel DAK-osra tervezem..) rajta lesz a sárga is.REVELL festékkel festek.Azt szeretném megkérdezni, hogy száradás után lesz-e fémes hatása a felületnek, vagy nem?!És ha nem, akkor milyen lakkot keverjek a festékbe, s milyen arányban???Már csak azért kkérdezem, mer idáig szinte csak Model Master-t használtam. Előre is köszönöm a segítséget... BIG | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |