/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
notarius 399996 2007. január 8. 13:58
Válasz erre
Nagyon szép. Én is nekiállnék egy Pfalz-nak, de nagyon félek a huzaloktól. :(
warbirds 399994 2007. január 8. 13:43
Válasz erre
... (a bennakadt lélegzet) Már az eleje is ígéretes volt, de ez meg aztán ... Gratulálok. A sodronyok milyen cérnából vannak? Vagy sodrott fémszál? warbirds
Stefan 399993 2007. január 8. 13:42
Válasz erre
Blackbird 399992 2007. január 8. 13:40
Válasz erre
DSC_5600.JPG méret: 150.2 KB
DSC_5602.JPG méret: 65.5 KB
DSC_5605.JPG méret: 81 KB
A "Mi készült el éppen" topic talán megfelelőbb lenne, de ilyen eddig még nem létezik (én pedig nem akarok újat nyitni), ezért ide teszem a képeket.
Blackbird
Stefan 399991 2007. január 8. 13:33
Válasz erre
Hát igen, ráadásul nekem a futószárak közti összekötő szélesebb is, mint kéne, úgyhogy ebből kellett vágni, reszelni, újból összeragasztani, csiszolni.
A szárnnyal nekem is kellemetlen tapasztalatom volt (lesz). Éppen ezért én úgy csináltam, hogy külön összeraktam a két szárnyat (már csak azért is, hogy szép függőlegesen száradjanak meg a tartók, és utána csúsztattam bele a törzset. Nem volt könnyű, mert nem sok hely volt, de végül is megoldottam, mert a próbáknál már kiderült, hogy hajlítani kell egy kicsit az alján, hogy szépen illeszkedjen az alsó szárny a törzsre.
Kalóz 399990 2007. január 8. 12:57
Válasz erre
Szia, sorstárs!
Akkor egy cipőben kinlódunk? Merthogy én is építek egy Spad XIII-ast.
A maketten az a furcsa, hogy amíg a szárnyak vásznazását (hullámok) egész tűrhetően elkészítették, addig a vezérsíkokon csak a kontúrjukat jelölték egy-egy vonallal (azért én kicsit becsiszoltam őket). A szárnytartó dúcok áramvonalasságát sem árt kicsit kezelésbe venni, ami a beépítésüket illeti, nos attól lehet idegrohamot kapni a besüllyesztett összekötő miatt, amit isteni dolog kitömíteni, meg kicsiszolni, főleg, ha összeragasztottad a szárnyakat.
Nekem még aranyos volt, hogy a futószáraknak is csak egy-egy bekötési pontját alakították ki, azt is kifúrva, miközben a tartó végek domborúak.
Az meg már csak apróság, hogy a motorburkolatot a törzsre ragasztva felül jó kis hézag marad.
Az összeállítási leírás egyszerűsége, meg a folttérkép hiánya már nem is tűnik fel. Apropó, a maketthez adott matricákkal rendelkező gépről semmilyen infot nem találtam (valszeg a törzsön lévő fordított svasztikák miatt), pedig jól nézne ki.
Hát ennyit egy viszonylag aprócska gépről, és valszeg nem minden :) Dehát mitől lenne szép a makettezés???
Kalóz
Stefan 399989 2007. január 8. 12:47
Válasz erre
Mondjuk ez talán nem annyira meglepő, de nekem Academy Spad XIII készítésénél volt (illetve most is van, mert épp készül a második), hogy a mintázat közepén (a szárnyon, a vezértsíkon...) volt öntési mélyedés. Végül is kis darab kétkomponensű epoxi gittel sikerült befoltoznom és még a mintázatot is sikerült kigyurmáznom belőle, ami kis csiszmikelés és persze a festés után már alig látszódott, hogy ott valami öntési hiba lett volna. A műszerfalat szintén "gyurmáztam", mert egyébként nincs benne semmi. A műszerek helyét (imitálását) egy tompára vágott fogpiszkálóval nyomtam bele.
Hickory 399988 2007. január 8. 12:42
Válasz erre
Én a belső íveknél az elektromos fogkefémet használom,belefogva az összegöngyölt csiszolópapírt.Nekem egész jól működik.
Kalóz 399987 2007. január 8. 12:34
Válasz erre
Én általában íves pengéjű szikével vagy íves vésővel kinagyolom a helyét, aztán a csiszolópapírt összegöngyölöm, és azzal csiszolok. A göngyölt csiszolópapírt szoktam használni a belső íves felületeknél is (végül is ugyanaz a munka).
Kalóz 399986 2007. január 8. 12:30
Válasz erre
xcraft!
Valszeg nem olyan egyszerű a dolog, mert több gyártó, több makettjénél vannak ilyen megoldások. Pedig látszatra nem nagy munka lett volna arrébb tenni.
Én egyébként jobban haragszom arra, amikor a kilökőtüskéket teszik olyan helyre, ahol tönkreteszi a mintázatot, ráadásul a szerszám hibája miatt lyukat hagy a felületen (tömíteni pedig ilyen helyeken nem éppen leányálom). Pedig azokat tényleg könnyebb arrébb rakni.
Kalóz
Kalóz 399985 2007. január 8. 12:25
Válasz erre
Én nem! Az összes meglévő Hase-m hasonló csapdákat rejt, van olyan is, amelyik még az A-modell minőségét sem éri el!
Igaz, nem a legdrágább dobozokat vettem meg ...
Kalóz
Hickory 399982 2007. január 8. 09:38
Válasz erre
na,akkor ma beugrok a játék-makettbe...
Bendeguz 399980 2007. január 8. 09:27
Válasz erre
az gyönyörű szép, és ráadásul a kötélzetnek a lyukak is megvannak csinálva
Hickory 399979 2007. január 8. 09:23
Válasz erre
hát,látszik...de a dr.1 állítólag 1:72-ben egész jó.
Bendeguz 399978 2007. január 8. 09:17
Válasz erre
Hickory!
Mert az a revell makett is van már vagy 20 éves
Tibcsi 399977 2007. január 8. 08:54
Válasz erre
Én egy Airfix Camelt vettem ugyanebben a méretben... hát mit mondjak: nagyot nyeltem, mikor kibontottam. :-)))
Hickory 399976 2007. január 8. 08:49
Válasz erre
A hibáról jut eszembe:900 ft-ot beruháztam a revell féle 1:72-es camelbe.Amikor kinyitottam a dobozt,egy cseppett megszédültem.Aztán egy kis törköly után ép ésszel konstatáltam,hogy ez eddigi életem leg*** makettje.De azért épül,mert nem félek semmitől:)
xcraft 399975 2007. január 8. 08:47
Válasz erre
Vadász! Azért biztosan meoldod. :)
Az ARC honlapján, az építési technikák között láttam, hogy hajtóműbelsőt, (a lényeg az íves felületen van) úgy csiszolt az írója, hogy Blu-Tac ra rakta a csiszolópapírt, és ez tökéletesen az ívekre nyomta. Nem tudom mennyire működik, de egy lehetőség.
Vadász 399974 2007. január 8. 08:42
Válasz erre
Nem fagyispálcát szoktam használni, hanem sztirol lapot gömbölyitek.

Egyébként gyorsan és könnyen épithető.

Most kezdtem el a P-40 -est, majd arról is készülnek képek.

Azzal is van gond, pedig új szerszám.

Vadász
notarius 399972 2007. január 8. 08:41
Válasz erre
Tibcsi 399971 2007. január 8. 08:39
Válasz erre
Attól még lehetne jó. A Hase Messzer Emilje még régebbi szerszám, de azon nincsenek ilyen durva hibák...
notarius 399970 2007. január 8. 08:30
Válasz erre
Azért ez kb. 15 éves szerszám.
warbirds 399968 2007. január 8. 08:25
Válasz erre
El vagytok kényelmesedve. :DDD
Van vele munka, de szerintem nem olyan vészes a dolog. A vásznazott rész mondjuk elég nagy baki... Ha fogsz egy jégkrémpálcikát, levágod egyenesre és a rövidebb "élét" legömbölyíted olyanra, mint a vásznak közei, akkor tudsz ráragasztani csiszkópapírt és a *völgyek* szépen vezetik az egészet. Egy próbát talán megér. Üdv! warbirds
Tibcsi 399967 2007. január 8. 08:15
Válasz erre
Kösz Vadász! Csalódtam a Hasegawában...
Vadász 399966 2007. január 8. 08:12
Válasz erre
Tibcsi!

Hasegawa 1/48 Hurricane Mk. II D.

Kat : 09052

Sajnos a mai napig ez a legjobb Hurricane a piacon.

Vadász
Hickory 399965 2007. január 8. 08:00
Válasz erre
Én is haladtam a stukámmal.Párna és kabin beépítve,Törzsfelek összeállítva,orr felragasztva.Vannak illeszkedési hibák bőven,főleg a radiátor körül...extra tuning volt,hogy a hűtőzsaluk mozgatórúdjait is elkészítettem.Azon kívül a szárnyon a féklapokat valami háromszögű bunkók tartották,azokat lemartam,(csak vettem egy minifúrót.praktiker,kinzo készlet) készül a megfelelő rudazat húzott szálból.Bár most szereztem vagy 200 injekcióstűt,lehet,hogy abból fogom.Csak az a baj,hogy mind 0.5-ös...
Holnap rakok fel képeket!
Tibcsi 399964 2007. január 8. 07:49
Válasz erre
Vadász 399963 2007. január 8. 06:28
Válasz erre
Szerintem nem is lehet tökéletesen megoldani.

Vadász
xcraft 399962 2007. január 7. 22:19
Válasz erre
Lesz mit tömítened, a vásznazás tényleg tervezési baklövés, semmivel sem lett volna nehezebb, ha fél centivel arrébtolják az illesztést.
Macal 399961 2007. január 7. 20:50
Válasz erre
Újabb Fejezet a szkreccselési mániámból...majis megkaptam hogy nem vagyok komplett:D:D:D A képek nem a legjobbak de remélem kivehető a lényeg rajtuk.

A zászló ólomfóliából készült, a tartója öntőkeretből készült, a csillag a tetején sztirol. Időközben még elkészült a jobb "kar", 8 rakétaindító került bele, a 3 rakéta maradékokból készült. A egész Behemót festése Humbrol polírozható Gun metal és szintén hunbrol réz. A koszolás, rozsda, lepattogzások, stb még hátra van, úgy tervezem hogy kipróbálom a revell gumivá szilárduló maszkoló izéjét:D hátha valamit ki lehet hozni belőle...

Macal

Képek a Scifi Topikban:)
Vadász 399960 2007. január 7. 20:34
Válasz erre
hurri-IId-44.jpg méret: 65.1 KB
hurri-IId-43.jpg méret: 127.8 KB
hurri-IId-45.jpg méret: 109.9 KB
hurri-IId-46.jpg méret: 96.2 KB
hurri-IId-47.jpg méret: 93 KB
hurri-IId-48.jpg méret: 134.8 KB
Hurricane Mk. II D.

Néhány illeszkedési hiba.

Miért kellett a vásznazást keresztben ketté vágni a gép alján?

Sok gondot fog okozni a motorburkolat környéki illesztések minősége is.

Vadász
Vadász 399959 2007. január 7. 20:30
Válasz erre
hurri-IId-41.jpg méret: 63.2 KB
hurri-IId-42.jpg méret: 65.3 KB
Hurricane Mk. II D.

A beíllesztett üvegfelületek lecsiszolás után.

Vadász
Vadász 399958 2007. január 7. 20:27
Válasz erre
hurri-IId-37.jpg méret: 83.7 KB
hurri-IId-38.jpg méret: 49.7 KB
hurri-IId-39.jpg méret: 55.8 KB
hurri-IId-40.jpg méret: 51.2 KB
hurri-IId-36.jpg méret: 65.9 KB
Hurricane Mk II D

Be illesztettem a szárnyakba a helyzetjelzők és a fényszorók üvegfelületét.
a ragasztás Revell oldószeressl történt, a széleit ciánakryláttal tömitettem.

Vadász
boriszjelszint 399957 2007. január 7. 18:15
Válasz erre
Megvan, mi a PSZH-n lévő hiba: nincs rajta kerék :D
warbirds 399956 2007. január 7. 17:38
Válasz erre
Hát akkor is piszok jó lett!
notarius 399955 2007. január 7. 15:08
Válasz erre
warbirds 399954 2007. január 7. 14:57
Válasz erre
Nagyon jól néznek ki! Különösen a Crusader futóaknája tuti. Teljesen saját építés vagy műgyanta? Ha az előbbi, akkor már értem miért készül olyan régóta. ennyire aprólékos és jó munkához idő kell... Csak így tovább! Üdv! warbirds
notarius 399953 2007. január 7. 14:53
Válasz erre
crouze1.jpg méret: 176.7 KB
crouze2.jpg méret: 184 KB
croue3.jpg méret: 124.3 KB
spit4.jpg méret: 171.6 KB
spit5.jpg méret: 164.6 KB
pszh2.jpg méret: 228.3 KB
Hagytak a hétvégén makettezni. :)
A Spit alapszínei felkerültek.
Lassan a száz éve épülő keresztes is festhető.
A PSZH meg igen gyenge minőség. Rengeteg vele a munka. És a kerekek kérdését nem tudom eldönteni. A dobozban adott úgy ahogy van sz*r: mind a mintázat, mind a méret terén. Ezen ívül borítékolok már most egy jelentős hibát, amit nem fogok javítani, hátha nem veszik észre... ;)
Az összerakási útmutatót inkább nem is minősítem... Ez a makett inkább strach, mint kisszériás. :(
SSgt_Chris 399952 2007. január 7. 10:27
Válasz erre
SA-6.jpg méret: 116.8 KB
Haladtam a SA-6-tal, gondoltam felteszek egy fotót, várom a véleményeiteket... Annyit előrebocsátanák, hogy csalós egy picit a fotó, mert a "rozsda" a valóságban kevésbé látható, mert amúgysem jellemző ezekre a masinákra, hogy nagyon leharcoltak lennének...
Fodi 399951 2007. január 7. 10:01
Válasz erre
Én régebben próbáltam a felvitt pasztellprot ecsettel lakkozni egy-két csörömpösön és repülőn is. Nem lehetetlen, de közel sem lesz olyan jó az eredmény, mint ha stukkerrel fújnál rá egy vékony réteget. De érdemes próbálkozni vele, sokat dob a kész makett megjelenésén.
tsaba 399950 2007. január 7. 08:40
Válasz erre
Ha szárazon felvitted a pasztelkrétaport, a lakk nem mossa el miközben felhordod a lakkréteget? Egyébként még egy Hasegawam hártavan, egy M-24 Chafee. Ezek mind olyanok, melyet más nem adott ki, vagy nem beszerezhető. Egy Leopoldon még gondolkozom tőlük, csak a Luckymodelnél most pont nincs. Ott nagyon jó árban van.
Archy 399949 2007. január 7. 00:12
Válasz erre
Szerintem inkább felejtsd el a hasegawa maketteket :-) Hál istennek ma már elég sok jó minőségű 72-es harcjármű van a piacon, és szinte mindegyik veri a hasegawát (kivéve a hase új SdKfz 234-eseit). Ajánlom a dragon (álomszépek), a revell (nem kevésbé) és az italeri (régi esci átvétel majdnem az összes, de megállják a helyüket) cégek termékeit!
Ecsettel pigment port, vagy pasztel krétát érdemes a porozáshoz használni. Mindkettő alkalmazható szárazon.
Áron
lori 399948 2007. január 6. 20:03
Válasz erre
De tényleg óvatosan, gyors és laza ecsetmozdulatokkal végezd, mert az ETOAc oldja a festékeket is! Először próbáld ki egy felhasználásra nem kerülő darabon!

lori
Kalóz 399947 2007. január 6. 19:26
Válasz erre
Etilacetáttal óvatosan lemosod a lakkréteget, aztán átfújod színtelen fényes lakkal.
Én még nem próbáltam, de állítólag működik ...
Bendeguz 399946 2007. január 6. 00:03
Válasz erre
tray 399945 2007. január 5. 22:45
Válasz erre
tsaba!
Nekem is bejön a tank, jó a mosása! A figurán még lenne mit javítani, de ezzel együtt is szép!
Atlasz 399944 2007. január 5. 21:13
Válasz erre
Szia !
Szerintem azért van ez, mert vastag a lakkréteg.
(A Hasegawánál ez általános)
Üdv:
Atlasz
tsaba 399943 2007. január 5. 21:10
Válasz erre
Nagyon szeretem a Hasegawa maketteket. Jó velük dolgozni. (egy-két dobozt kivéve) Ecsettel dolgozom csak, de az aljával is kezdek akkor valamit. Igazából inkább arra kellene megoldás, hogy a matricát hogyan lehet úgy feltenni, hogy ne látszódjon, hogy ott matrica van. Na ezt jól megmondtam. Tehát az a bajom, hogy kiemelkedik a felületből!
tsaba 399942 2007. január 5. 21:06
Válasz erre
Hát igen, így a képet nézve tényleg elég satnya. Élőben kicsit szebb, de megpróbálok valamit kezdeni vele.
Némo 399941 2007. január 5. 20:50
Válasz erre
tsaba!! 72-es létére nagyon korrekt kidolgozású a makett!!:)Én a helyedben kicsit még átfújnám az alját valami "föld" vagy "por" árnyalattal,és a lakkozást még a koszolás előtt csináltam volna.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.