/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
notarius 400038 2007. január 10. 09:40
Válasz erre
notarius 400037 2007. január 10. 09:40
Válasz erre
Hickory 400036 2007. január 10. 09:09
Válasz erre
Kösz!
A katapult mini kivitelben lesz,még nem tudom milyen méretarányban.Ha végzünk majd a lakásfelújítással akkor nekiesünk:)Hogy mire fogjuk használni?Sok a veréb a szüleim háza körül:DDD
Stefan 400035 2007. január 10. 09:07
Válasz erre
Szép munkát csinálsz a Stukával, pláne, hogy ennyit kell vele görcsölni.
Mekkora katapultot csináltok nyáron? 1:1? :) Mire fogjátok használni? :-o ;DDD
Hickory 400034 2007. január 10. 09:02
Válasz erre
IMG_6269.jpg méret: 206.8 KB
IMG_6271.jpg méret: 208.7 KB
IMG_6272.jpg méret: 200.9 KB
IMG_6273.jpg méret: 221.4 KB
IMG_6274.jpg méret: 214.4 KB
IMG_6275.jpg méret: 216.8 KB
IMG_6276.jpg méret: 242 KB
IMG_6279.jpg méret: 198.7 KB
IMG_6283.jpg méret: 216.4 KB
IMG_6284.jpg méret: 245.3 KB
IMG_6285.jpg méret: 215.8 KB
IMG_6286.jpg méret: 217.2 KB
K?p 293.jpg méret: 174.9 KB
K?p 294.jpg méret: 159.9 KB
Készülget a stukám.Lemartam a szárnyon lévő ekevasszerű izéket,injekcióstűvel pótoltam a hiányzó rudazatot.A radiátorzsaluk mozgatótagjai remélem nem lettek túl vastagok,csak egy nem túl éles fotót találtam erről a részről.Tegnap tömítettem.Volt mit.Észre sem vettem,hogy a jobb szárny közepén körömnyi "völgy",egy nagy beszívódás található...Nem a legjobb minőségű makett,akár hase,akár nem!
A mellékelt képeken látható továbbá egy római ballista és egy catapult.Megbeszéltem apámmal,hogy nyáron építünk egyet:)
Bombraider 400033 2007. január 10. 08:28
Válasz erre
Szia!
Na vééégre:D

Lassan nálad is el jön az az idő amikor a garázs kapujára kirakod a táblát:
"Ne zavarj,makettezem"

üdv:bomb
Bendeguz 400032 2007. január 9. 23:20
Válasz erre
Elektro!
hajrá, tudtam, hogy egyszer majd téged is elkap a gépszíj(látod, én is mondogattam, hogy éln kamiont sohaaa, azt most 3 is vár építésre:DD)
Kalóz
léccci léccci nekem is küld el azt a mélt, mint Stefannak(máramennyiben a huzalozásról szól a cikk)
Apaka 400031 2007. január 9. 22:00
Válasz erre
Hajrá! Sok sikert!
Viszont a második képpel meggyőztél, hogy továbbra se építsek csörömpöket. :)
Elektrolakatos 400030 2007. január 9. 21:57
Válasz erre
Batya!

óóó ha még látnád mik porosodnak készen a vitrinjében...volt benne részem! :):):)
Elektrolakatos 400029 2007. január 9. 21:56
Válasz erre
No kérem...megtört a jég!

Keritől szerzett Tigris építésével kezdem a pályafutásom! :D:D:D

kepfeltoltes.hu/070109/822682780K_p_2__www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/070109/109298989K_p_3__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
notarius 400028 2007. január 9. 20:04
Válasz erre
Szoktam. :)
De csak itthonra magamnak: a versenyek szintje nagyon elszaladt. Azért a harcjárművek jóval megbocsátóbbak: itt egy apró hiba, és már nem is mehet a közönség elé.
És azért más is készül. Vadász piszkált a repcsik miatt...
Batya 400027 2007. január 9. 19:56
Válasz erre
Solo !

Ügyes tetszik!

Notarius!

Hát megleptél hogy repcsit is építesz de jó lesz.
Üdv
Batya
notarius 400026 2007. január 9. 19:53
Válasz erre
Egyiptomi lesz 1948-ból. Egyébként szabvány brit terepszín: számos közel-keleti alakulat használta.
xcraft 400025 2007. január 9. 19:49
Válasz erre
Igen, a nagydarab gépeknek nehezebb nekikezdeni, a bombázóim dobozban állnak, pedig a B-29 kb 11 éve dédelgetett álmom, és 6 éve meg is szereztem. (Academy 1/72)
xcraft 400024 2007. január 9. 19:46
Válasz erre
Hol használtak ilyen homokszínű spiteket?
notarius 400023 2007. január 9. 19:46
Válasz erre
Hasonló példa erre a 234/4-esem. Alapból sem egyszerű, de van hozzá Cyberhobby cucc, gyanta kerék, berugózható Voyager futómű, Voyager pléh, ilyen-olyan gyanta fickók. Nézegetem, nézegetem, de sehogy nem akaródzik elkezdeni.
Solo 400022 2007. január 9. 19:40
Válasz erre
Nekem a Mi-17 az első feljavított makettem. Látszik is rajta.
Kedvem lenne csinálni , csak idegzetem nincs hozzá mindíg :)
xcraft 400021 2007. január 9. 19:35
Válasz erre
Nekem az a tapasztalatom, ha nagyon klasszra akarok építeni egy gépet, teletömöm feljavítóval, képeket keresek eredetiről, akkor soha nem akar elkészülni.
Szinte nyomasztó a hatása!
notarius 400020 2007. január 9. 19:32
Válasz erre
Gondolom a kedv a meghatározó... :)
Solo 400019 2007. január 9. 19:27
Válasz erre
Helló!

Igen, magyar lesz. Ha más nem csinál akkor befér majd. :)
xcraft 400018 2007. január 9. 19:22
Válasz erre
Szia Solo!
Magyar lesz? Ha így haladsz Óvárra készen lesz. Beférne a groupbuild-be
notarius 400017 2007. január 9. 19:20
Válasz erre
spit6.jpg méret: 177.3 KB
spit7.jpg méret: 207.7 KB
Kicsit ma is haladtam ezzel. Felfújtm a feka csíkokat és némi lepattogzást.
Solo 400016 2007. január 9. 19:17
Válasz erre
IMG_0629.JPG méret: 268.6 KB
IMG_0630.JPG méret: 185.6 KB
Mi-17, Mi-4 géppár. :))

A Mi-4 lassan beelőzi a Mi-17-et. Pedig jópár hónap hátránnyal indult. :))
Panther 400014 2007. január 9. 15:15
Válasz erre
DSC00006.JPG méret: 185.9 KB
250_1 (8).JPG méret: 188.4 KB
250_1.JPG méret: 192 KB
Gondoltam megmutatom hol tartok :)
warbirds 400013 2007. január 9. 14:09
Válasz erre
Fi-167 002.jpg méret: 59.6 KB
Igen tudom, hogy 48-as volt az Albatros, de tényleg meg lehet csinálni 72-ben is, itt a bizonyíték...:))
Stefan 400012 2007. január 9. 13:49
Válasz erre
Lassan átkergetnek minket a "kötelezés" topikba :D
Tibcsi 400010 2007. január 9. 13:34
Válasz erre
Kedvet kaptam a drótakadályokhoz... azt hiszem, otthon előveszem a jó öreg Podvát és szitává huzalozom! :-)))
Kalóz 400007 2007. január 9. 13:05
Válasz erre
Ward!
Ha elfelejted nem baj, nekem is megvan az a lapszám, meg scannerem is van.
Egyébként kifejezetten 48-as gépekre ajánlja BGy (azért 72-ben is meg lehet csinálni, csak apróbb kezű makettező (1:72-es) kell hozzá :)
Mellesleg a Spad huzalozása nem a szokványos volt, de a képek róla az otthoni gépemen vannak. Majd délután előkeresem.
Kalóz
warbirds 400006 2007. január 9. 12:35
Válasz erre
Rendben, akkor megpróbálom nem elfelejteni berakni a cumó közé a 7végén...:) Amúgy tényleg jól fejlődik a dolog, csak hajrá!
Stefan 400005 2007. január 9. 12:19
Válasz erre
Köszi a tippeket! Bár nem csak a "drótozásban" kell még fejlődnöm, de alakul, mint lapos gyerek a prés alatt ;) :)))
A szkennelt újságrészlet érdekelne, ha nem nagy gond. Köszi előre is!
warbirds 400004 2007. január 9. 12:12
Válasz erre
Stefan! Egyáltalán nem baj, elvégre ez is éppen készül...:DD Ha már nagyon profi leszel a "drótozásban" akkor azt is megcsinálhatod, hogy a legvékonyabb gombostűre vagy fúróra, amit találsz rátekersz egy rossz trafóból származó vékony rézszálat és hurkot csinálsz belőle. Hagysz neki egy kis szárat ott, ahol összetekerted a drótot és ezt ragasztod a dúcokba fúrt lyukakba. Ilyenkor nem kell átfúrni/később tömíteni a lyukakat, de méis át tudod fűzni rajta a huzalt/húzott szálat. Ebben az esetben arra vigyázni kell, hogy száradásig feszesen tartsd a "kötelet" és párhuzamosan feszítsd a kötéllel. Egy régi Modell és makettben van erről egy kis infó, ott egy Albatros-t készített a szerző. Ha gondolod, a jövő héten elhozom az újságot és beszkennelem neked. Üdv! warbirds
Stefan 400003 2007. január 9. 10:26
Válasz erre
Ja, a negydik képről nem is írtam :)
Ezúttal kifúrtam (jó vékony gombostűvel és nagyon óvatosan, ennek egyéb következményeit eltakarja majd a csiszolás, meg a festés) a tartóelemeket, hogy majd a kötelezés könnyebb legyen és ne kelljen rátekerni, mint az első Spad-on.
Remélem nem gond, hogy ide írtam és nem az "égbolt meghódítóiba".
Tudom, nem tökéletes még. Jó pici darabok vannak ebben az 1:72-ben :))
Stefan 400002 2007. január 9. 10:06
Válasz erre
Az első képen az epoxi gittből "gyurmázott" műszerfal van (az előzményről nem csináltam képet, de a dobozbontáson talán látszik, hogy semmi nem volt ott: kep.tar.hu/istf/50405725).
A második és az utolsó kép az öntési lyuk kitömését mutatja, amit szintén "gyurmával" követtem el. A csűrőkormány felületeket -az első repülőgépen is- kimozdítottra csináltam. A magassági és az oldalkormány is ilyen lesz (úgy tervezem, hogy ezen is).
Az ötödik képen a géppuska látható, amit 0.8-as fúróval fúrtam ki óvatosan. Erre a célra van egy kis fúrógépem is, ami 12V-ról megy és anno nyáklapokat fúrtam vele.
A hatodik és a hetedik képen a futómű kereszttartója (ami egyben szintén egy kis hordfelület is) látható, már megrövidített állapotban. Odaraktam mellé az alsószárnyat is, hogy látni lehessen miért is kellett rövidítenem -így már nagyjából stimmelni fog. Majd még kell egy kicsit csiszolni rajta, de utána a festés eltakarja.
Stefan 400001 2007. január 9. 09:57
Válasz erre
P1080001.JPG méret: 35 KB
P1080004.JPG méret: 38.8 KB
P1080005.JPG méret: 36.2 KB
P1080006.JPG méret: 45.5 KB
P1080007.JPG méret: 26.1 KB
P1080008.JPG méret: 41.4 KB
P1080009.JPG méret: 50.7 KB
P1080014.JPG méret: 47.9 KB
P1080016.JPG méret: 32.5 KB
Ha már ennyit beszéltem róla, akkor rakok fel pár képet az építésről. Ez már a második Spad építése. Igyekeztem némi fejlődést mutatni, több-kevesebb sikerrel :)
Batya 399998 2007. január 8. 14:26
Válasz erre
Szia Blackbird !

Szép munka! Gratula.

Üdv
Batya
Blackbird 399997 2007. január 8. 14:23
Válasz erre
Stefan: 1/32-es Academy

warbirds: a huzalozás a dobozban volt, még egy másik gépre is elég lenne, de csak jobb híján használtam fel, tudtommal nem sodort kábellel oldották meg, hanem csepp profilúval, de ezt nem tudom, mivel lehetne megoldani!
Blackbird
notarius 399996 2007. január 8. 13:58
Válasz erre
Nagyon szép. Én is nekiállnék egy Pfalz-nak, de nagyon félek a huzaloktól. :(
warbirds 399994 2007. január 8. 13:43
Válasz erre
... (a bennakadt lélegzet) Már az eleje is ígéretes volt, de ez meg aztán ... Gratulálok. A sodronyok milyen cérnából vannak? Vagy sodrott fémszál? warbirds
Stefan 399993 2007. január 8. 13:42
Válasz erre
Blackbird 399992 2007. január 8. 13:40
Válasz erre
DSC_5600.JPG méret: 150.2 KB
DSC_5602.JPG méret: 65.5 KB
DSC_5605.JPG méret: 81 KB
A "Mi készült el éppen" topic talán megfelelőbb lenne, de ilyen eddig még nem létezik (én pedig nem akarok újat nyitni), ezért ide teszem a képeket.
Blackbird
Stefan 399991 2007. január 8. 13:33
Válasz erre
Hát igen, ráadásul nekem a futószárak közti összekötő szélesebb is, mint kéne, úgyhogy ebből kellett vágni, reszelni, újból összeragasztani, csiszolni.
A szárnnyal nekem is kellemetlen tapasztalatom volt (lesz). Éppen ezért én úgy csináltam, hogy külön összeraktam a két szárnyat (már csak azért is, hogy szép függőlegesen száradjanak meg a tartók, és utána csúsztattam bele a törzset. Nem volt könnyű, mert nem sok hely volt, de végül is megoldottam, mert a próbáknál már kiderült, hogy hajlítani kell egy kicsit az alján, hogy szépen illeszkedjen az alsó szárny a törzsre.
Kalóz 399990 2007. január 8. 12:57
Válasz erre
Szia, sorstárs!
Akkor egy cipőben kinlódunk? Merthogy én is építek egy Spad XIII-ast.
A maketten az a furcsa, hogy amíg a szárnyak vásznazását (hullámok) egész tűrhetően elkészítették, addig a vezérsíkokon csak a kontúrjukat jelölték egy-egy vonallal (azért én kicsit becsiszoltam őket). A szárnytartó dúcok áramvonalasságát sem árt kicsit kezelésbe venni, ami a beépítésüket illeti, nos attól lehet idegrohamot kapni a besüllyesztett összekötő miatt, amit isteni dolog kitömíteni, meg kicsiszolni, főleg, ha összeragasztottad a szárnyakat.
Nekem még aranyos volt, hogy a futószáraknak is csak egy-egy bekötési pontját alakították ki, azt is kifúrva, miközben a tartó végek domborúak.
Az meg már csak apróság, hogy a motorburkolatot a törzsre ragasztva felül jó kis hézag marad.
Az összeállítási leírás egyszerűsége, meg a folttérkép hiánya már nem is tűnik fel. Apropó, a maketthez adott matricákkal rendelkező gépről semmilyen infot nem találtam (valszeg a törzsön lévő fordított svasztikák miatt), pedig jól nézne ki.
Hát ennyit egy viszonylag aprócska gépről, és valszeg nem minden :) Dehát mitől lenne szép a makettezés???
Kalóz
Stefan 399989 2007. január 8. 12:47
Válasz erre
Mondjuk ez talán nem annyira meglepő, de nekem Academy Spad XIII készítésénél volt (illetve most is van, mert épp készül a második), hogy a mintázat közepén (a szárnyon, a vezértsíkon...) volt öntési mélyedés. Végül is kis darab kétkomponensű epoxi gittel sikerült befoltoznom és még a mintázatot is sikerült kigyurmáznom belőle, ami kis csiszmikelés és persze a festés után már alig látszódott, hogy ott valami öntési hiba lett volna. A műszerfalat szintén "gyurmáztam", mert egyébként nincs benne semmi. A műszerek helyét (imitálását) egy tompára vágott fogpiszkálóval nyomtam bele.
Hickory 399988 2007. január 8. 12:42
Válasz erre
Én a belső íveknél az elektromos fogkefémet használom,belefogva az összegöngyölt csiszolópapírt.Nekem egész jól működik.
Kalóz 399987 2007. január 8. 12:34
Válasz erre
Én általában íves pengéjű szikével vagy íves vésővel kinagyolom a helyét, aztán a csiszolópapírt összegöngyölöm, és azzal csiszolok. A göngyölt csiszolópapírt szoktam használni a belső íves felületeknél is (végül is ugyanaz a munka).
Kalóz 399986 2007. január 8. 12:30
Válasz erre
xcraft!
Valszeg nem olyan egyszerű a dolog, mert több gyártó, több makettjénél vannak ilyen megoldások. Pedig látszatra nem nagy munka lett volna arrébb tenni.
Én egyébként jobban haragszom arra, amikor a kilökőtüskéket teszik olyan helyre, ahol tönkreteszi a mintázatot, ráadásul a szerszám hibája miatt lyukat hagy a felületen (tömíteni pedig ilyen helyeken nem éppen leányálom). Pedig azokat tényleg könnyebb arrébb rakni.
Kalóz
Kalóz 399985 2007. január 8. 12:25
Válasz erre
Én nem! Az összes meglévő Hase-m hasonló csapdákat rejt, van olyan is, amelyik még az A-modell minőségét sem éri el!
Igaz, nem a legdrágább dobozokat vettem meg ...
Kalóz
Hickory 399982 2007. január 8. 09:38
Válasz erre
na,akkor ma beugrok a játék-makettbe...
Bendeguz 399980 2007. január 8. 09:27
Válasz erre
az gyönyörű szép, és ráadásul a kötélzetnek a lyukak is megvannak csinálva
Hickory 399979 2007. január 8. 09:23
Válasz erre
hát,látszik...de a dr.1 állítólag 1:72-ben egész jó.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.