/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Macal 400438 2007. február 4. 20:45
Válasz erre
Akos nem képes nuygodtan otthon ülni és pl TVzni:D Neki alkotnia kell:D Már most szép lesz...Amúgy neked nincs munkád, hoyg mást is csinálj néha?:D Nagyon gyorsan haladsz mindennel...
Tényleg szép!
Macal
Akos 400437 2007. február 4. 20:19
Válasz erre
me262_2.jpg méret: 50.4 KB
me262_3.jpg méret: 50.4 KB
A hétvége termése (nagyon ráértem): beépítettem az Aires kabin, futóakna és motortartó alkatrészeit, feljavítottam a gyári gépágyúteret, átszegecseltem az egész gépet, összeraktam és tömítettem, ahol kellett. A tömítéseket le kell csiszolnom, és jöhet a festés. Itt csalok egy kicsit: hétfőn-kedden szabadságon leszek...
Tomcat 400436 2007. február 4. 19:39
Válasz erre
Hello xcraft!
Sajnos nem tudom, bár megeshet. Ahogy kettejük fényképét nézem, talán van valami hasonlóság (mármint apa-lánya), de lehet hogy véletlen.
Az viszont biztos, hogy a gép férfi pilótája, Dick Rutan a gép tervezőjének, Burt Rutannak volt testvére.
Vadász 400435 2007. február 4. 17:10
Válasz erre
hurrimk-IId-48.jpg méret: 96.5 KB
hurri.mk-IId-50.jpg méret: 213.1 KB
hirri.mk-IId-51.jpg méret: 213.1 KB
hurri.mk-IId-52.jpg méret: 237.6 KB
Becsiszoltam a lámpákat, és felpoliroztam.
Kitisztitottam a felületeket, és potoltam a hiányzó panelvonalakat.
Elkezdtem a szegecselést.

Vadász
Vadász 400434 2007. február 4. 17:01
Válasz erre
hurri-IId-48.jpg méret: 150.3 KB
hurri-IId-49.jpg méret: 187.1 KB
hurri-IId-47.jpg méret: 195.8 KB
hurri.mk-IId.53.jpg méret: 174.1 KB
Feldobok néhány képet a Hurricane-ról.

Felkerült a második alapozás Gunze 1000-es Surface formályában.
A keréken volt két kilökőtüske nyom, amit szintén eltömitettem.

Vadász
Zoli 400433 2007. február 4. 13:34
Válasz erre
Szia!
Tetszik a festése, mégha kicsit sok is a rozsda rajta. A torony viszont nem az igazi, tényleg túl homogén a felület.
z
Joce 400432 2007. február 4. 12:53
Válasz erre
Hali!

A torony gyárilag nem ilyen, egy kis Neoflex van rajta, bár félek itt-ott túl szabályos lett. Amúgy a kis csörömpösökbe én is csak ritkán nyulok bele, de megvettem az Italeri Js-2-est és ott vigyorgott mellette a kisebbik elvtárs nem hagyhattam ott, de nem bántam meg.

Joce
notarius 400431 2007. február 4. 12:49
Válasz erre
Egy kicsit soknak tartom a rozsdát a tornyon.
Fodi 400430 2007. február 4. 12:36
Válasz erre
A torony felülete gyárilag ilyen, vagy módosítottál rajta? Ahhoz képest, hogy 72-es elég szépnek tűnik. Nem vagyok nagy csörömpös, de pár legendás cucc beszerzésén gondolkoztam már, egyike ezeknek a T-34-es... A képek alapján lehet, hogy Revell lesz a nyerő.
Joce 400429 2007. február 4. 12:27
Válasz erre
test 1.jpg méret: 23.9 KB
test 2.jpg méret: 28.9 KB
torony 1.jpg méret: 29.9 KB
torony 2.jpg méret: 34.6 KB
Sziasztok!

Hétvégi "rövidprogram", Revell 1/72 T-34/85. A torony már kész, a páncéltest még csak festve van, a futómű még sehol.

Üdv Joce
Dudly 400428 2007. február 4. 07:42
Válasz erre
ok
köszi :)
kalóz 400427 2007. február 3. 22:21
Válasz erre
Dudly!
A csillagmotoros gépekhez rendszerint adnak motort, mert elég jól látszik. A soros motorokhoz már elég ritka, ezeket rendszerint kiegészítőkként lehet beszerezni.
Dudly 400426 2007. február 3. 22:17
Válasz erre
vannak olyan makettek ahol adnak a repülőkhöz motort?
xcraft 400424 2007. február 3. 21:23
Válasz erre
Hi!
A hölgy Chuck Yeager lánya?? Vagy csak névrokonság?
xcraft 400423 2007. február 3. 21:19
Válasz erre
Sajnos így. :(
Itt a cég honlapja www.scaled.com/
A csoki nem is kell, a sört jobban szeretem. :DD
Tomcat 400422 2007. február 3. 21:17
Válasz erre
Akkor egy kis ismertető (nem okoskodás:D)
A Rutan Voyager 1986 decemberében kilenc nap alatt (216 óra) kerülte meg a Földet leszállás, tankolás nélkül. Fejlesztője Burt Rutan volt. Hogy képes legyen eme út megtételére, vitorlázógéphez hasonló alakja volt, több mint 3 tonna üzemanyagot vitt magával, és 90%ban könnyű, erős szén-üvegszál erősítésű anyagból készült.
Az út alatt két pilótája Dick Rutan és Jeanna Yeager volt. Mindkét pilóta előkészítésként 111 órát repült a géppel. Szárnyai hajlékonyságuk miatt fel és le 3 méter kitérésre voltak képesek, s érdekesség, hogy a startnál az egyik szárnyvégfül leesett, a másikat később simán "lerázták".
Tomcat
Fodi 400421 2007. február 3. 21:14
Válasz erre
Így jártál. A csoki tönkreteszi a fogaidat. :D De ha ragaszkodsz hozzá, akkor tárgyalhatunk róla. :D
xcraft 400420 2007. február 3. 21:07
Válasz erre
Várhattál volna egy percet :))
Macal 400419 2007. február 3. 21:06
Válasz erre
xcraft 400418 2007. február 3. 21:05
Válasz erre
Szia Fodi!
Azt gondoltam, hogy Burt Rutan agyszüleménye, szerintem jelegzetes a stílusa, csak nem tudtam melyik? De megtaláltam: images.google.hu/imgres Jár a csoki? :))

A pusztában egy Belfegor áll, a gázturbinás kukacbombázó.
Fodi 400417 2007. február 3. 21:04
Válasz erre
Nem, amit Te láttál az egy M-15 "Belfegor".
www.airliners.net/open.file/1134812/L/
Az is érdekes szerkezet, de más célra készült mint a Rutan Voyager. A Belphegor egy sugárhajtású mezőgazdaségi repülőgép. A Voyager meg Föld-kerülő. :)))
boriszjelszint 400416 2007. február 3. 20:51
Válasz erre
fesd valamilyen semleges színre szerintem, mert ez így tényleg olyan, mintha bioszszertárból csórtad volna:D
Elektrolakatos 400415 2007. február 3. 20:50
Válasz erre
Fodi!

Nem ez van Szolnok elött a pusztában?
Macal 400414 2007. február 3. 20:45
Válasz erre
IMG_1952.JPG méret: 116 KB
IMG_1953.JPG méret: 98.2 KB
IMG_1963.JPG méret: 123.4 KB
IMG_1964.JPG méret: 127.5 KB
IMG_1970.JPG méret: 120.4 KB
IMG_1971.JPG méret: 135.4 KB
IMG_1975.JPG méret: 131.7 KB
IMG_1982.JPG méret: 93.4 KB
IMG_1984.JPG méret: 115.1 KB
Szevasztok!

Alakulgat a "szkreccs" diorámám. Készítettem rá két "löveget", az egyik egy maradék TOW, Tigris torony homlok páncél a csőbefogóval, és két kübelwagen kerék, nomeg némi sztirol, a másik millenium falcon maradék, injekcióstű műanyagfej, bergepanther maradék és egy roncs óra fogaskerekei felhaszálásával készült. A talaj oldala nagyon snassznak tűnt ezért csíkokat festettem rá, a talajrétegek imitálására, de lehet nem volt jó 5let:S...
Márcsak egykét apróság, és egy álcaháló+ponyva kombó hiányzik róla:)
Üdv:
Macal (alias Zs. Zolee)
Fodi 400413 2007. február 3. 20:34
Válasz erre
20070113 004.jpg méret: 50 KB
Így talán többen felismerik. Nem tengeralattjáró. Nem űrhajó. Repülőgép. :)
Fodi 400412 2007. február 3. 20:27
Válasz erre
Már fogalmazom a köszönőlevelet Amodeléknek. :D
RaPe 400411 2007. február 3. 20:13
Válasz erre
Attól mert felraktál egy képet egy adag sorjáról, még most sem hiszem :D
Fodi 400410 2007. február 3. 20:11
Válasz erre
20070113 003.jpg méret: 26.2 KB
Nálam például ez. Csak azért rakok fel képet, mert RaPe nem hitte el... :DDD
Tomcat 400409 2007. február 3. 10:13
Válasz erre
Ákos megállíthatatlan. Épphogy elkészült a dió, már kész is van az újnak egy része.
No one can stop him! :D
Nagyon szép lesz, főleg így, hogy ilyen rövid idő alatt már ennyit haladtál.
Akos 400408 2007. február 2. 23:26
Válasz erre
me262_1.jpg méret: 39 KB
Me-262 főfutóakna Aires 1:48
Az új gyártmány...
Csillagvadász 400407 2007. február 2. 21:01
Válasz erre
Macal! Zenét nem nagyon,max söröcskét, meg egymás kezébe a félkész-kész maketteket;)
Üdv:CSV
Elektrolakatos 400406 2007. február 2. 14:58
Válasz erre
Batya!

Köszi!

Elektro
Batya 400405 2007. február 2. 14:17
Válasz erre
Elektro!

Persze én is építek alakítom a felületeket sérüléseket...

Üdv
Batya
Bogyó 400404 2007. február 2. 13:51
Válasz erre
Szia

Szándékomban állt csak valszeg félrenyomtam. Bár igazán Bárkitől várnék véleményeket hogy mire kell jobban odafigyelnem és milyen hibának véltek felfedezni a makettemben. Több szem többet lát alapon.

Elöre is köszi
Bogyó
Elektrolakatos 400403 2007. február 2. 13:34
Válasz erre
Bogyo!

Ha a kérésed elött ráklikk a "Válasz erre" felíratra, akkor tudni fogja mindenki kinek is szólt.Vagy esetleg megnevezed a hszed elején az illetőt..pl. Gipsz Jakab!
Elektrolakatos 400402 2007. február 2. 13:33
Válasz erre
Batya!

Akkor elfogadható az is ha kis bevágásokat ejtessz a páncélzaton mint a valóságban is előfordul?

Üdv:Elektro
Bogyo 400401 2007. február 2. 13:11
Válasz erre
Szia

Megnéznéd és mondanál vélemény a dioráma elkészítése topickba berakott munkámról?
Batya 400400 2007. február 2. 12:55
Válasz erre
Blackbird!

A tökéletes a valóság:) Én tanácsot próbáltam adni.

Üdv
Batya
Blackbird 400399 2007. február 2. 10:13
Válasz erre
Batya!

Nem mondtam, hogy tökéletes, amit csinálok, egyellőre még tanulom a technikát. Elsőre nagyjából elégedett vagyok az eredménnyel, de még finomítok rajta!
Üdv: Blackbird
Batya 400398 2007. február 2. 09:48
Válasz erre
Blackbird !

Tetszik amit csinálsz De ! Nem reálisak a karcaid, mert nincsen semmi logikai felépítése . Nézzél meg 1 munkagépet,erdészeti járművet ott tökéletes látszik, hol kopnak és milyen arányba a felületek.

Tray !

A kétcsíkos kopás lényege:
Egy járművet különböző kopások érnek. Ezek lehetnek olyanok melyek a festékrétegben, tesznek kárt de nem tünik el a festék. Ezt úgy festjük, meg hogy az alap szint kivilágosítjuk.
Nagyobb erőhatású sérüléseknél a festékréteg eltűnik és a nyers acélréteg, marad.
Ekkor festjük meg a világosabb csík mellé a vörös és fekete 1/3arányában a kopást.
De erről órákig lehetne beszélni, mert kb. 10 fajtakopás, létezik….
Amit Blackbird csinál jó de még nem az igazi.

Üdv
Batya
Macal 400397 2007. február 2. 08:55
Válasz erre
Attól függ milyen zenét nyomattok a "klubban":D:D:D
Blackbird 400396 2007. február 2. 07:12
Válasz erre
DSC_5638.JPG méret: 100.6 KB
DSC_5640.JPG méret: 62.4 KB
DSC_5642.JPG méret: 77.9 KB
DSC_5643.JPG méret: 57.5 KB
Önmagában a világos vonalaknak tényleg nem sok értelme lenne, de ez egy fázisnak csak az egyik fele, ezek a képek talán magyarázattal szolgálnak.
Blackbird
Csillagvadász 400393 2007. február 1. 21:11
Válasz erre
Elektro Először is:P...:) Másodszor, Galliát rem egy darabig nem látom, most inkább Albion van kilátásba, de csk picit;)
Jah,én kiszámoltam, h szolnokra már lenyuxik minden, szval' nyugi!:)
Üdv:
CSV
Kaloz 400392 2007. február 1. 21:11
Válasz erre
Elektro! Én mindenütt biztonságban érzem magam! Tokajban érezném a leginkább! Annyi rendér között...
Elektrolakatos 400391 2007. február 1. 21:07
Válasz erre
Kalóz Cimbi!

Légy egy kicsit optimista!Lehet éppen ott leszünk biztonságban!
Kaloz 400390 2007. február 1. 21:05
Válasz erre
Kérdés Szolnok lesz-é . Nagyon rossz helyen van naptárilag.
Elektrolakatos 400389 2007. február 1. 21:04
Válasz erre
Minek?

Mostanság többet vagy Galliában mint Regiában! :P:P:P
Csillagvadász 400388 2007. február 1. 21:03
Válasz erre
Háp, én Szfvár. Nem jössz le eccer péntek este a klubunkba?Hm?
CSV:)
Macal 400387 2007. február 1. 20:43
Válasz erre
Budapset, XX.ker...Szolnokra még nemtom megyek e...
Csillagvadász 400386 2007. február 1. 20:37
Válasz erre
Macal, amikor legközelebb találkozunk:)
Szolnok? Bár most épp azt se tudom, Te merre lax:)
Üdv:CSV
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.