/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Apaka 400467 2007. február 6. 09:40
Válasz erre
Szuper lesz ismét!
Azért nem értem, hogy ahol Te laksz ott gyorsabban szárad a festék, a ragasztó, a tömítő? Egyszerűen hihetetlen. :)
Bomb 400466 2007. február 6. 09:04
Válasz erre
Szia!
ÁÁÁ,nagyon kemény lesz,grat!

üdv:bomb
Akos 400465 2007. február 5. 22:10
Válasz erre
me262_4.jpg méret: 42.4 KB
Mi mindent meg tud csinálni az ember, ha van rá egy egész napja...
A csiszolás megvolt, az eltűnt szegecseket pótoltam, a gépágyúteret és a futóaknákat a kit eredeti alkatrészeivel takartam ki. Ezek nem kellenek, van gyanta helyettük. A kabintetőnél is a kithez adott alkatrésszel dolgoztam.
A festék ModellMaster enamel, az előrekevert RLM sorozatból. Látható, habár mattnak írják, a festék selyemfényű, sima, ideális alap a matricázáshoz. Az alapréteg felfújása után a panel- és szegecsvonalakat átfújtam az alap sötétített árnyalatával, majd a panelek közepét kétféle vlágosított árnyalattal. Alul csak a sötétített árnyalat ráfújásáig jutottam, a többit holnap.
Bendeguz 400464 2007. február 5. 21:13
Válasz erre
ecsééém, akkor csak én pacsálok rá mindig? kétfajta m151-et is vettem anno(egy kész, egy meg talon), és egyikben se volt motor, ez meg annyira nem jön be, hogy csak a motor miatt vegyem meg. pfff marad a szkreccs asszem
SzaTi 400463 2007. február 5. 21:08
Válasz erre
Ne aggódjatok a fakanál miatt, az asszony ötlete volt és különben is, a cél érdekében mindent:)

Bendegúz!

A motort a készlet adja, csak pár db rézdrótot és a porlasztót kellett pótolni. A motortér is be van vezetékelve. A géptetőt nyitott állapotban, egy fazon fogja tartani bal kezével, a jobbal meg a fejét vakarja.

SzaTi
Vadász 400462 2007. február 5. 20:35
Válasz erre
SzaTi!
Hozzátok se megyek ebédre.

Vadász
Bendeguz 400461 2007. február 5. 20:33
Válasz erre
Szép lesz, asszony mit szólt a fakanalat látván?:P
A motor saját készítésű, vagy doboz? nekem is van van talonban egy m151, bár az csak simán futóval, és jó volna nyitott motorháztetővel csinálni, csakhogy az kimaradt
Batya 400460 2007. február 5. 20:32
Válasz erre
Szia SzaTi!

Tetszik a fakanál:)
Asszony látta már! Nem haragszik?

Üdv
batya
SzaTi 400459 2007. február 5. 20:15
Válasz erre
motor 1.JPG méret: 119.9 KB
motor 3.JPG méret: 216 KB
motor 4.JPG méret: 192.3 KB
M151A2..JPG méret: 85.4 KB
Sziasztok!

A hétvégén festegettem egy kicsit, száradás után a terepminta felfestése lesz a következő lépés.

SzaTi
Tomcat 400458 2007. február 5. 18:00
Válasz erre
Ha ákosnyi időben mérünk, akkor én legalább egy ákoshónapig építem mostanában a maketteimet:D:D
boriszjelszint 400457 2007. február 5. 17:01
Válasz erre
ez egy mekett:)
az arab miges topikban már "kiveséztük"
Matroz 400456 2007. február 5. 16:52
Válasz erre
Ez valódi 24-es vagy makett;-D ?Tetszik!!
warbirds 400454 2007. február 5. 14:54
Válasz erre
Helló! Remélem nem lett vastag Borisz... A kép lehet csalóka, illetve a zöld festék kényes. Meg még amúgy is alakítani kell rajta. :)

Tophatters! Jobbulást, úgy látszik ugyanabba a verembe estünk... Mindjárt mennem is kell vissza, mert a nővérke csak 2 percet engedélyezett a felkelésre...:)

Vigyázzon magára mindenki, hacsak nem akar úgy trüsszögni, mint egy festékszóró! warbirds
gábor76 400453 2007. február 5. 14:28
Válasz erre
Su-24-in-Iraq-color.jpg méret: 64.9 KB
Én szeretném megépiteni Iraki,Szir,Algériai és Iráni szinekben.
Az irakival én is gondban voltam,aztán találtam néhány fotót és rajzot.
Matroz 400452 2007. február 5. 14:08
Válasz erre
Gábor76,nekem megvan a Revell-féle SU-24.Te milyen sorozatot emlegetsz?Csak mert kéne kis segitség az iraki kamuflázs szinösszetételével kapcsolatban.Hallgassak inkább az összeállitási mutatóra vagy nézzek jobban körül inkább?
gábor76 400451 2007. február 5. 13:24
Válasz erre
DSC00198.JPG méret: 40.2 KB
Idénre tervezem a Su-24 sorozat befejezését.
A képen látható gépet 1994-ben vettem,épitettem és festettem Italeri dobozbol.
Hickory 400450 2007. február 5. 08:50
Válasz erre
Tegnap nekiláttam a He-178-nak.Referencia terén igencsak gyér a felhozatal,és ez érthető is...Mivel ez a V1,egy-két dologban különbözik a "szériától".Fix,merev futóműve van.A Condor makettje egyébként eléggé öregecske.A két törzsfél abszolute nem illeszkedik,a formájuk engem két banánra emlékeztet...A szárny a törzsre nem illeszkedik,a padlólemez nem fér bele a két nem illeszkedő törzsfélbe,3-4mm hosszú öntésmaradványok vannak mindenhol.A szívócsatorna egyáltalán nincs kidolgozva,azt sem tudom,a pilótafölke alatt,vagy az oldalfalak mentén szívta a hajtómű a levegőt.Teljesen csupasz a pilótafülke jobb oldalfala,a bal oldalra maratásból lesz a gázkar és konzola.A műszerfal szintén maratás+film.Elleszek vele egy darabig.
A stuka szárad.Képek hamarosan:)
Vadász 400449 2007. február 5. 05:32
Válasz erre
Ákos!

A reflektorra már megvan a kidolgozott technológiám, de hiba mindig csűszhat a dologba.

Vadász
Vadász 400448 2007. február 5. 05:31
Válasz erre
Ákos!

A spit már régi álmom volt, és afelderitőkről találtam egy jó kis anyagot.
Lesz még néhány változat belőle.

Vadász
Tophatters 400447 2007. február 4. 22:35
Válasz erre
Szia Warbirds!

Nagyon tetszik a MiG!!! Jó lesz!
A kék tényleg élénk, egy kicsit inkább a Lancerek aljára hasonlít, de jó lesz ez így is :)

Én a Black Box MiG-21 kabinomat festegettem a hétvégén, sajna úgy elkapott a láz meg a nátha, hogy festékszórózni nem tudtam... Majd teszek fel képet. Amúgy beépíteni nem lesz olyan egyszerű munka, mert elég tré módon illeszkedik egyenlőre.
Akos 400446 2007. február 4. 22:09
Válasz erre
Vadász!
Nagyon szép lett, nem is tudom, mióta nem láttam felderítő Spitet. A Hurricane is nagyon tetszik, a legnagyobb buktató (én is belebuktam) a szárnyreflektor nagyon jól sikerült.
Keri!
A kényszerzubbonyt inkább hagyjuk, nem kényelmes:) Az Aires nagyot alkotott, minden illik a helyére, a részletessége egészen fantasztikus. Egyébként szombaton csak 1 órácskát maketteztem, a többi ma készült.
Robidoki 400445 2007. február 4. 21:50
Válasz erre
Sziasztok Skacok!

Nem is oly rég,láttam én rózsaszín MI-8 t is! Igazit!!! Csak a bekapott "védőital"volt több mint a megengedett.Mármint festőJÓZSIBÁCSI részéről.Ő barnát akart keverni,de ...nem sikerült.
Meg kell ezekkel a dolgokkal barátkozni!

Baráti üdv Robi
boriszjelszint 400444 2007. február 4. 21:36
Válasz erre
a 21esen nem vastag a "máz"?
vagy a távolság teszi?
G-cart 400443 2007. február 4. 21:34
Válasz erre
Vadász: Ez jó - a makettezés időbeni mértékegysége: 1 ákosnyi :-)
Egyébként mindkettőtök munkája nagyon szép!
Üdv: G'
Bombraider 400442 2007. február 4. 21:00
Válasz erre
Szia!
Áááá,mik ezek a színek a 21esen?:)
Eléggé eltalált lett,sztem!

üdv:bomb
warbirds 400441 2007. február 4. 20:54
Válasz erre
He-112.jpg méret: 112.3 KB
He-112_2.jpg méret: 112.3 KB
Mig-21_4.jpg méret: 163.7 KB
Hali! Sztem Ákosból minimum kettő van. az egyik dolgozik, amíg a másik éjjel-nappal épít...:)))
Részemről matricázás előtti állapotba került a He-112-es és élnyerte foltjait a Mig is. Utóbbin még finomítani kell. Az alsó kékkel nem tudtam mit kezdeni, az már marad ilyen, amilyen lett. A zöld foltok helyenként azért tűnhetnek kopottnak, mert átmostam az egész gépet fehér temperával. De legalább napszítta lett a felület...:) Üdv! warbirds
Keri 400440 2007. február 4. 20:53
Válasz erre
Javaslom,hogy Ákosra húzzunk kényszerzubbonyt,hátha lassabban termeli a maketteket!:-)
Szép lesz ez is,milyen volt az Aires ileszkedése?
Keri
Vadász 400439 2007. február 4. 20:50
Válasz erre
spit.pr.Ia-18.jpg méret: 250 KB
spit.pr.Ia-16.jpg méret: 241.8 KB
Ez meg elkészült, bár nem egyákosnyi idő alatt.

Vadász
Macal 400438 2007. február 4. 20:45
Válasz erre
Akos nem képes nuygodtan otthon ülni és pl TVzni:D Neki alkotnia kell:D Már most szép lesz...Amúgy neked nincs munkád, hoyg mást is csinálj néha?:D Nagyon gyorsan haladsz mindennel...
Tényleg szép!
Macal
Akos 400437 2007. február 4. 20:19
Válasz erre
me262_2.jpg méret: 50.4 KB
me262_3.jpg méret: 50.4 KB
A hétvége termése (nagyon ráértem): beépítettem az Aires kabin, futóakna és motortartó alkatrészeit, feljavítottam a gyári gépágyúteret, átszegecseltem az egész gépet, összeraktam és tömítettem, ahol kellett. A tömítéseket le kell csiszolnom, és jöhet a festés. Itt csalok egy kicsit: hétfőn-kedden szabadságon leszek...
Tomcat 400436 2007. február 4. 19:39
Válasz erre
Hello xcraft!
Sajnos nem tudom, bár megeshet. Ahogy kettejük fényképét nézem, talán van valami hasonlóság (mármint apa-lánya), de lehet hogy véletlen.
Az viszont biztos, hogy a gép férfi pilótája, Dick Rutan a gép tervezőjének, Burt Rutannak volt testvére.
Vadász 400435 2007. február 4. 17:10
Válasz erre
hurrimk-IId-48.jpg méret: 96.5 KB
hurri.mk-IId-50.jpg méret: 213.1 KB
hirri.mk-IId-51.jpg méret: 213.1 KB
hurri.mk-IId-52.jpg méret: 237.6 KB
Becsiszoltam a lámpákat, és felpoliroztam.
Kitisztitottam a felületeket, és potoltam a hiányzó panelvonalakat.
Elkezdtem a szegecselést.

Vadász
Vadász 400434 2007. február 4. 17:01
Válasz erre
hurri-IId-48.jpg méret: 150.3 KB
hurri-IId-49.jpg méret: 187.1 KB
hurri-IId-47.jpg méret: 195.8 KB
hurri.mk-IId.53.jpg méret: 174.1 KB
Feldobok néhány képet a Hurricane-ról.

Felkerült a második alapozás Gunze 1000-es Surface formályában.
A keréken volt két kilökőtüske nyom, amit szintén eltömitettem.

Vadász
Zoli 400433 2007. február 4. 13:34
Válasz erre
Szia!
Tetszik a festése, mégha kicsit sok is a rozsda rajta. A torony viszont nem az igazi, tényleg túl homogén a felület.
z
Joce 400432 2007. február 4. 12:53
Válasz erre
Hali!

A torony gyárilag nem ilyen, egy kis Neoflex van rajta, bár félek itt-ott túl szabályos lett. Amúgy a kis csörömpösökbe én is csak ritkán nyulok bele, de megvettem az Italeri Js-2-est és ott vigyorgott mellette a kisebbik elvtárs nem hagyhattam ott, de nem bántam meg.

Joce
notarius 400431 2007. február 4. 12:49
Válasz erre
Egy kicsit soknak tartom a rozsdát a tornyon.
Fodi 400430 2007. február 4. 12:36
Válasz erre
A torony felülete gyárilag ilyen, vagy módosítottál rajta? Ahhoz képest, hogy 72-es elég szépnek tűnik. Nem vagyok nagy csörömpös, de pár legendás cucc beszerzésén gondolkoztam már, egyike ezeknek a T-34-es... A képek alapján lehet, hogy Revell lesz a nyerő.
Joce 400429 2007. február 4. 12:27
Válasz erre
test 1.jpg méret: 23.9 KB
test 2.jpg méret: 28.9 KB
torony 1.jpg méret: 29.9 KB
torony 2.jpg méret: 34.6 KB
Sziasztok!

Hétvégi "rövidprogram", Revell 1/72 T-34/85. A torony már kész, a páncéltest még csak festve van, a futómű még sehol.

Üdv Joce
Dudly 400428 2007. február 4. 07:42
Válasz erre
ok
köszi :)
kalóz 400427 2007. február 3. 22:21
Válasz erre
Dudly!
A csillagmotoros gépekhez rendszerint adnak motort, mert elég jól látszik. A soros motorokhoz már elég ritka, ezeket rendszerint kiegészítőkként lehet beszerezni.
Dudly 400426 2007. február 3. 22:17
Válasz erre
vannak olyan makettek ahol adnak a repülőkhöz motort?
xcraft 400424 2007. február 3. 21:23
Válasz erre
Hi!
A hölgy Chuck Yeager lánya?? Vagy csak névrokonság?
xcraft 400423 2007. február 3. 21:19
Válasz erre
Sajnos így. :(
Itt a cég honlapja www.scaled.com/
A csoki nem is kell, a sört jobban szeretem. :DD
Tomcat 400422 2007. február 3. 21:17
Válasz erre
Akkor egy kis ismertető (nem okoskodás:D)
A Rutan Voyager 1986 decemberében kilenc nap alatt (216 óra) kerülte meg a Földet leszállás, tankolás nélkül. Fejlesztője Burt Rutan volt. Hogy képes legyen eme út megtételére, vitorlázógéphez hasonló alakja volt, több mint 3 tonna üzemanyagot vitt magával, és 90%ban könnyű, erős szén-üvegszál erősítésű anyagból készült.
Az út alatt két pilótája Dick Rutan és Jeanna Yeager volt. Mindkét pilóta előkészítésként 111 órát repült a géppel. Szárnyai hajlékonyságuk miatt fel és le 3 méter kitérésre voltak képesek, s érdekesség, hogy a startnál az egyik szárnyvégfül leesett, a másikat később simán "lerázták".
Tomcat
Fodi 400421 2007. február 3. 21:14
Válasz erre
Így jártál. A csoki tönkreteszi a fogaidat. :D De ha ragaszkodsz hozzá, akkor tárgyalhatunk róla. :D
xcraft 400420 2007. február 3. 21:07
Válasz erre
Várhattál volna egy percet :))
Macal 400419 2007. február 3. 21:06
Válasz erre
xcraft 400418 2007. február 3. 21:05
Válasz erre
Szia Fodi!
Azt gondoltam, hogy Burt Rutan agyszüleménye, szerintem jelegzetes a stílusa, csak nem tudtam melyik? De megtaláltam: images.google.hu/imgres Jár a csoki? :))

A pusztában egy Belfegor áll, a gázturbinás kukacbombázó.
Fodi 400417 2007. február 3. 21:04
Válasz erre
Nem, amit Te láttál az egy M-15 "Belfegor".
www.airliners.net/open.file/1134812/L/
Az is érdekes szerkezet, de más célra készült mint a Rutan Voyager. A Belphegor egy sugárhajtású mezőgazdaségi repülőgép. A Voyager meg Föld-kerülő. :)))
boriszjelszint 400416 2007. február 3. 20:51
Válasz erre
fesd valamilyen semleges színre szerintem, mert ez így tényleg olyan, mintha bioszszertárból csórtad volna:D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.