/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Bendeguz 400644 2007. február 14. 21:37
Válasz erre
höh, miafene, csak nem beruháztál egy digit gépre?
mellesleg szép lett a festés
Tibcsi 400643 2007. február 14. 21:15
Válasz erre
Elektro,

Gratula, ez még nekem is tetszik, pedig nem vagyok csörömpös. :)
Aztán nemám összekoszolod??!! Hagyd így, ez így szép! :-)))
Bombraider 400642 2007. február 14. 21:13
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett!
Festés is elég vékonynak tűnik,tetszik.
Legközelebb ne rakd fel a lapátot,meg ilyeneket,mert sokkal nehezebb kifesteni utánna őket:)

üdv:bomb

u.i.:vettél fényképezőt?:)
Zoli 400641 2007. február 14. 21:07
Válasz erre
Keri 400640 2007. február 14. 21:06
Válasz erre
Elektro,Uram,fel a kezekkel!
Mikor 30-as kulccsal kereket szedett le az ótóról,nem gondoltam volna,hogy íly szépségeket tud összehozni!Gratulálok,füstöltkalbász-horgász elvtárs!
Keri
Elektrolakatos 400639 2007. február 14. 20:54
Válasz erre
Fodi 400636 2007. február 14. 20:04
Válasz erre
storch_lajstrom.JPG méret: 53.5 KB
Storch update.
Felkerültek a lajstromok. Összesen egy órányi munka volt, ehhez képest a végeredmény nem lett rossz. A képen a leggyengébben sikerült felirat van, a többi jobb lett. A kiálló darab miatt itt kicsit torzult a felirat "OA" része, de igazából csak hátulról feltűnő. Oldalról szemlélve nem rossz.
A felirat valószínűleg kicsit nagyobb, mint az eredetin, de szerintem ennyi "belefér". Azéer írtam, hogy valószínű, emrt erről a festési variációról eddig nem került elő fotó, csak rajz és visszaemlékezés.
Kalóz 400635 2007. február 14. 13:05
Válasz erre
ha már a lovaknál tartunk. Aki esetleg hegedül vagy vaélamilyen vonőshangszeren játszik,a vonókon is lószőr található. Ami a használat során egyesével le szokott szakadozni (gyak tapasztalat: fiatal koromban hegedültem. Muszáj vót a suli miatt, ahova jártam). A hangszerboltot nem ajánlanám, mert tudtommal elég drága, de aki rászánja a pénzt meglehetősen sok anyaghoz jurhat. Megjegyzem, az állati(emberi) szőrnek van egy rossz tulajdonsága, higroszkóp, azaz a levgő páratartalmából vizet felvéve változtatja a hosszát(akárcsak a rézdrót, bár az nem szívja be a nedvességet.) Emiatt - bár antennánál ez a tulajdonsága csak pozitív értelemben jelentkezik (kevésbé törékeny) - a huzalozásra ugyanúhgy kevésbé alkalmas, mint a rézdrót. (persze ha valaki állandó páratartalmat tud biztosítani, akkor ez nem számít.
Kalóz
ati27 400634 2007. február 14. 12:16
Válasz erre
Stefan 400630 2007. február 14. 09:33
Válasz erre
Így képen tényleg elég vastagnak tűnik, ennek az is lehet az oka, hogy nem áttetszőt vettem, hanem barnát. Sajna ez volt a legvékonyabb, amit találtam, aminek egy kicsit a lustaság is volt az oka :)
Egyáltalán nem butaság elmélázni ezeken a kicsi mértékegységeken, mert tényleg nagyon kijön a különbség (elég csak a méretarányokra gondolni, vagy abba, hogy, ha 1/72-re zsugorodnál, akkor milyen vastagnak tűnne az a damil :) ).
Ami a képeken nem látszik, hogy a pillanatragasztóval még nem bánok 100%-osan, és 1-2 helyen elég érdekes foltok, dudorok vannak, amiket majd le kell csiszolnom majd, dehát tanulómakett... Már elég sokat tanultam belőlük, úgyhogy mire az 1/48-as "kétfedelűekre" kerül a sor, már egész "profi" leszek ;)))
Köszi még egyszer mindenkinek a sok jó szót! :)))
Macal 400629 2007. február 14. 09:26
Válasz erre
Nálam is meglepődnek mindig mikor mondom, hogy a járművel antennája a macskám bajszából készült. Persze itt sem állatkínzásról van szó, ahogy a szőrét, úgy a bajszát is hullajtaj a macs, csak nehéz megtalálni. Mellesleg nagyon jó a tartása,rugalmas és nem törik, valamint szépen egyenletesen vékonyodik a vége felé:)
warbirds 400628 2007. február 14. 07:04
Válasz erre
Borisz! Mondd neki, hogy a karám oldalát alkotó fagerendákról csipegessen neked ottmaradt lófarok- vagy sörényszőrt. Lovat kopasztani nem ér! Azt tiltja a törvény, valamint az állat is bünteti...:D warbirds
xcraft 400626 2007. február 13. 20:20
Válasz erre
Stefan!
Látom alkottál. Ezerszer jobb az előzőnél. Gratula. A damil vastagságának bizony nagy a jelentőssége, 72-es méretarányban a 0,1-es 0,08- as még élethűbb. Talán butaságnak tűnik itt tized, századmillimétereken elmélázni, de szemmel látható a differencia, próbáljátok ki.
boriszjelszint 400624 2007. február 13. 19:30
Válasz erre
a hugom rendszeresen jár lovagolni!
szóval hogy is van a szőrös dolog?
warbirds 400623 2007. február 13. 18:38
Válasz erre
Kalóz! Valóban, bár a képen nem olyan észrevehető szerintem. A húzott szál jó megoldás, én is csináltam már vele drótozást. Meg esetleg lehetné még lófarok szőrrel. Akinek van a szomszédjában lovarda, vagy karám, rengeteget tud gyűjteni a fakerítésről...:D
kalóz 400622 2007. február 13. 16:37
Válasz erre
Duck4jav.jpg méret: 97.1 KB
Duck5jav.jpg méret: 130.1 KB
Warbirds! Pedig igenis tud nyúlni, talán még a saját sulyától is. Egyetlen előnye, hogy ha a tövénél finoman megtöröd, akkor valamennyire kifeszül. Ráadásul ha erősebben meghúzod "drótozás" közben, bizony könnyen szakad is. Már ha elég vékonnyal dolgozol. A damiltól én is ódzkodom, mert valóban nehezen ragasztható még pill. ragaccsal is, megfelelő madzagot meg nem árulnak. Valamikor voltak selyemcérnák, amik ráadásul a sodrást is imitálták és egyáltalán nem voltak szőrösek. manapság már nem gyártanak ilyet. A Duckot viszont húzott szállal készítettem, az antenna bontott műanyag cérna.
Stefan 400621 2007. február 13. 15:46
Válasz erre
Köszi a bíztatást! :) A MM az én "tapasztalatom" szerint is érdekesen terít, de a Humbrolok tényleg jók, bár van 1-2 Revellem is, amik szintén egész jól működtek -bár erről hallottam sok ellenpéldát már, de lehet, hogy szerencsém volt és egy jót fogtam ki.
warbirds 400620 2007. február 13. 14:38
Válasz erre
Hát nem tudom. Lehetséges, hogy a tapasztaltabbaknak igazuk van a rézdróttal kapcsolatban. Bár nem hiszem, hogy a szobahőmérsékleten feszesre ragasztott drót akkorát nyúlna, ha ne adj' Isten 1-2 fokot felmegy a szobában a hőmérséklet. A festéstől meg sztem ne parázz. Megfelelő méretű lapos ecset és elég híg festék kérdése a dolog. Ne sajnáld a hígítást, festés közben úgyis párolog el a tégelyből. Legfeljebb kevésbé fog fedni elsőre. Ami nem baj, majd a következő réteg többet takar. Ja, és néha mosd ki az ecsetet a felgyűlt festékből. Nálam ezek egész jól beváltak. Persze festéke is válogatja. A MM-rel óvatosabban kell bánni, többet kell a felületen teríteni és gyorsabban (azonkívül nagyon nem szereti, ha visszamész a száradó részre), míg a Humbrol sokkal barátibb ebből a szempontból. Próbálgasd, rá fogsz érezni az ízére...:D warbirds
Elektrolakatos 400617 2007. február 13. 13:58
Válasz erre
Stefan! Látom rögtön válaszoltál is...akármelyik horgász boltban..nem bevásárlóközpontban!
Stefan 400612 2007. február 13. 13:02
Válasz erre
Pont nem ér hozzá (van közte kb. 1mm) :))) Egyébként pont ti beszéltetek le a rézdrótról (az első Spad XIII-on -a "kalózosan" abból csináltam a huzalozást), de a rézdrót érzékeny a hőmérsékletváltozásra (mondjuk, ha fotózni akarom, akkor kiviszem a hidegbe és akkor jó feszes lesz :o) ). Szóval muszály volt kipróbálnom a damilozást, de nem rossz, bár dróttal, mintha egyszerűbb lett volna.
warbirds 400610 2007. február 13. 12:57
Válasz erre
Jó lett, bár a géppuskák fölötti keresztezés érdekes lett picit. De gondolom máshogyan nem lehetett megoldani anélkül, hogy ne érjen hozzá a fegyverhez. Lehet, hogy itt inkább trafótekercsből kiszedett rézszálat használtam volna. Azok sokkal jobban egymásra csavarodnak és nem ennyire észrevehető. Vagy esetleg úgy is meg csinálhatod, hogy alulra teszel egy hurkot, és a felső hurkot átbújtatod rajta. Akkor nem csavarodnak egymáson a szálak, hanem az alsó hurkot feszíti a felső. Így sokkal "hegyesebb" lenne az érintkezési pont. Persze ez semmit sem von le az elkészült "drótozás" értékéből. Gratula! warbirds
Hickory 400609 2007. február 13. 12:39
Válasz erre
Stefan 400606 2007. február 13. 11:33
Válasz erre
P2120030.JPG méret: 41.3 KB
P2120036.JPG méret: 66.3 KB
P2120042.JPG méret: 58.4 KB
Kipróbáltam a damilos trükkötöket... Tényleg jobban néz ki, de nem könnyű a pillanatragasztóval bánni :)
Egyébként ilyen vicces "ÖregHalászos" damilt sikerült beszereznem (img1.tar.hu/istf/img/28362221.jpg) :)))
Fodi 400605 2007. február 13. 09:56
Válasz erre
Lori!

Tervezek egy Po-2-est is, de azt majd 1:48-ban. A makett már megvan, de még nem döntöttem el melyik gépet készítem el. Volt egy érdekes festésű gép, talán szürke alapszínnel és piros-sárga vontatócsíkozással. Sajnos a színek nem biztosak, pedig az egy igazán különleges magyar Podva lenne...
warbirds 400604 2007. február 13. 08:00
Válasz erre
Ákos sírva könyörgöm, hogy ne fokozd; az élettől is elmegy a kedvem, ha ilyeneket látok, nemhogy a makettezéstől...:DDD
Zoltán 400602 2007. február 13. 00:03
Válasz erre
Nagyon durva !!!
Akos 400601 2007. február 12. 23:53
Válasz erre
me262_8.jpg méret: 54.1 KB
Némi drót (közel 60 cm) beillesztése után már alakul a dolog...
lori 400600 2007. február 12. 23:51
Válasz erre
Fodi!

Ez eszméletlen jó!!! Nem készíted el mellé a HA-PAO lajstromszámú Po-2-est?

lori
Kalóz 400599 2007. február 12. 20:49
Válasz erre
Fodi Látványosnak látványos, de nem jó! Rossz helyen tartózkodik ui. az én asztalomon kéne álljon:)))
Kalóz
Nowotny 400598 2007. február 12. 20:37
Válasz erre
Ok nekemis az egri beszerzőkörutamon vett fehérbor.Meg is van az eredménye, elszúrtam a csörömpöm futógörgő tartóit, most birtam nehezen, de legalább 1ben kiszedni.
Fodi 400597 2007. február 12. 20:31
Válasz erre
Nowotny 400596 2007. február 12. 20:30
Válasz erre
Szó se róla látványos, főleg a bilentyűzet előtt az ÁSZOKOS üveg.
Ja és a korsó.
Fodi 400595 2007. február 12. 20:02
Válasz erre
cs?kos_storch.JPG méret: 55.3 KB
A ma esti állapot. Senki se merje azt állítani, hogy nem látványos... :)))
Macal 400594 2007. február 12. 18:59
Válasz erre
1:1 es döntetlent játszott a paprika és a krumpli? :P:D:)
Propellerfanatic 400593 2007. február 12. 16:54
Válasz erre
Hickory 400591 2007. február 12. 15:36
Válasz erre
Ma paprikás krumplit készítek 1:1-ben:)Utána megyek,és kimaszkolom a stuka maradék kabintetőit.A 4 elemből a két leghúzósabb,a pilóta frontszélvédője és a lövész hátsó plexije már kész van.Izgalmas volt:)
Elektrolakatos 400590 2007. február 12. 15:19
Válasz erre
Festés elé
notarius 400589 2007. február 12. 15:16
Válasz erre
Elektrolakatos 400588 2007. február 12. 14:53
Válasz erre
Alte!

Akkor már nincs is tovább mit írnom róla :D:D
Fodi 400587 2007. február 12. 11:15
Válasz erre
Igen, az lesz, a legutolsó festésével. Szürke alap, kisméretű trikolorral a farokrészen és piros-fehér "vontatócsíkozással" a szárny felső részén. Koptatni majd nem nagyon kell, alig egy évet repült ezzel a festéssel mielőtt selejtezték.
Fodi
lori 400586 2007. február 12. 11:02
Válasz erre
Fodi!

Az Academy baklövéseit látva én egyelőre bele sem mertem kezdeni a Storch építésébe, pedig ott ül a szekrényem mélyén évek óta Eduard maratással és egy Extratech Argus motorral együtt...

lori
Alte 400585 2007. február 12. 10:15
Válasz erre
Udv,
igazad van most mielott irtal talaltam kepet rola.:o)
Alte
Fimre 400584 2007. február 12. 09:39
Válasz erre
Alte!

Amire Te ragasztottad a ködgránátvetőket, illetve a jobb oldalit az az oldalsó kitekintőnyílás, oda tutira nem raktak semmit.Szóval nézd meg jobban a képeket!A parancsnoki kupola meg nem hátra nyílt , szintén nézd meg a képeket.Ez nem forgatható volt , hanem fix!
Imi
Tibcsi 400583 2007. február 12. 09:07
Válasz erre
Fodi 400582 2007. február 12. 08:45
Válasz erre
Sajnos nem lesz olyan szép, mint lehetne. Az Academy Storch jobb lett, mint a kiindulási alapnak vett Heller de vannak vele gondok. A futómű részletei, a kabin sokkal szebb, de a vásznazás nagyon csúnya lett...
Ugyan látványos, de egyáltalán nem valósághű. A szárnyon lévő nagyon hullámos, főleg a szárny alján, ott nem is hullámosodik be a valóságban. A szárny felső részén és a vezérsíkokon is eltúlzott a hullámosság mértéke. A csűrőket és a fékszárnyakat is jobb lett volna leválasztani a szárnyról, a valóságban réselt kivitelűek voltak.
A következő Academy Storchot majd jobban szétvágom és kijavítom a hibákat. Ez meg megmarad teljesen dobozból épített makettnek. :)
Vadász 400581 2007. február 12. 06:19
Válasz erre
Prop!

Gunze H-327

Vadász
Alte 400580 2007. február 11. 23:40
Válasz erre
Elektrolakatos:
nem azert hogy kotozkodjek de utana neztem a neten es talaltam egy -ket fenykepet arrol hogy nem biztos hogy rossz helyen van az a kodgranat veto alvanya.:o)
Alte

www.tigerpanzer.de/tiger1/pics/69.jpg www.tigerpanzer.de/tiger1/pics/72.jpg
www.tigerpanzer.de/tiger1/pics/99.jpg www.tigerpanzer.de/tiger1/pics/041.jpg
xcraft 400579 2007. február 11. 23:00
Válasz erre
De nagyot alkotott ma mindenki!! Gratula.
Versenyre készültök? :))
lori 400578 2007. február 11. 21:25
Válasz erre
Fodi!

A Te Gólyád is nagyon szép lesz!

lori
lori 400577 2007. február 11. 21:20
Válasz erre
Hickory, Fodi, Zoli!

Köszönöm a gratulációkat és az észrevételeket. A kabin egyébként rézdrótokból, feles sztirollemezből és vékony alumínium lemezből készült.
A heveder ekkora nagyításban tényleg dúrvának tűnnek, de eredeti méretben nem annyira feltűnő...

lori
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.