<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hickory | Adatlap | 401012 | 2007. március 10. 23:55 | ||
Bár ha jobban megnézem,most gördülnek ki a gyártósorról:) Előzmény: (401011) Hickory 2007. március 10. 23:08 | |||||
Hickory | Adatlap | 401011 | 2007. március 10. 23:08 | ||
www.fprado.com/armorsite/tiger1-05.htm Asszem ez a két kép alátámasztja Elektro megközelítését.A harckocsik tiszták! | |||||
xcraft | Adatlap | 401010 | 2007. március 10. 22:47 | ||
AAA! Elektro! Mi az a stb?? Részletezd! :))) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 401009 | 2007. március 10. 22:26 | ||
Ferike! Te nem tudsz elvonatkoztatni a sártól?Nálad csak a sár létezik?Fantázia mint olyan? Miért nem lehetett volna bárakármelyik Tigris valamely csoda folytán egy telephelyen ahol lemosták,kiöntötték belőle a vért agymaradványokat,testrészeket...stb. majd ezek után kapott új motortúj váltót a lemezárú csavarozott részeit lecserélték majd kigördült a betonplaccra és várja hogy visszavezényeljék? Ez annyira valószerűtlen? Fotót láttál német szervízállomásról?Ott éppen ilyen is lehetett! Elektro | |||||
Atlasz | Adatlap | 401008 | 2007. március 10. 21:02 | ||
Elektro! És ha a vasútról letették őket, mivel mentek? Persze hogy a a saját lábukon. És ráadásul eléggé bele is nyúltál a témába, mert ahol először ezek a korai Inital tigrisek szolgáltak az Leningrád volt. Leningrád saras, mocsaras vidéke... Üdv: Atlasz | |||||
notarius | Adatlap | 401007 | 2007. március 10. 20:57 | ||
Kösz mindenkinek. Azért élőben nem tökéletes. Sajnos. Igen nagy valószínűséggel elviszem Szolnokra. | |||||
Zoltán | Adatlap | 401006 | 2007. március 10. 19:57 | ||
notarius! Nekem NAGYON TETSZIK a Spit!!! | |||||
Némo | Adatlap | 401005 | 2007. március 10. 19:56 | ||
Aki tud,az tud!!!:) | |||||
xcraft | Adatlap | 401004 | 2007. március 10. 19:50 | ||
Nagyon jó, az alap is. Szolnokon láthatjuk? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 401003 | 2007. március 10. 19:42 | ||
Wazze Andris! Azt hiszem át kéne mennem hozzátok, hogy beszélgessünk! Grat! :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 401002 | 2007. március 10. 19:29 | ||
notarius | Adatlap | 401001 | 2007. március 10. 19:24 | ||
Ez pedig elkészült. | |||||
notarius | Adatlap | 401000 | 2007. március 10. 19:21 | ||
Hogyne, már nagyon várom őket. Mindkettőt szeretném (illetve inkább akarom :)) ) az AEW-et, és az AS-t is. Addig is egy kis Canberra lesz a következő. Argentin. | |||||
notarius | Adatlap | 400999 | 2007. március 10. 19:19 | ||
halaci | Adatlap | 400998 | 2007. március 10. 19:14 | ||
Ez az elmúlt két óra eredménye vagy képes voltál dél óta ezzel piszmogni :-))? Imádom a fedélzeti gépeket. Notarius: a Wyvern nagyon kalszz lett, a Gannet-be is belevágsz, vagy előtte tartasz egy kis szépérzék regeneráló kúrát? | |||||
Akos | Adatlap | 400996 | 2007. március 10. 18:47 | ||
Italeri, de az öntőkeretekre Accurate Miniatures van írva:) | |||||
Archy | Adatlap | 400995 | 2007. március 10. 18:42 | ||
Ez az Ita, vagy az eredeti Accurate? | |||||
papgyuri | Adatlap | 400994 | 2007. március 10. 18:04 | ||
Elektro! Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését... baráti üdvözlettel: papgyuri | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400993 | 2007. március 10. 18:03 | ||
Ákos! Azt hiszem téged elküldtelek nyugdíjba kicsit! :D:D: Alapból az lenne a téma de asszem szolnokig nem lesz kész...lehet utána se! | |||||
Akos | Adatlap | 400992 | 2007. március 10. 18:00 | ||
Elektro! Ne hagyd, magad, az ellenkezőket hívdd ki egy kis birkózásra:) Szerintem bele kell tenni egy diorámába, ahol pár egyszerű dolog van (betonpadló, téglafal, munkapad, pár ipari cucc, ilyesmik) és kész a "Birth of a Tiger" dioráma. Notarius! Szép, nagyon. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400991 | 2007. március 10. 17:34 | ||
Pl. "4. századként az 506. nehézpáncélos-zászlóalj szervezetéhez csatolták és az 500. tartalék zászlóaljat új, valószínűleg felújított páncélosokkal látták el." | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400990 | 2007. március 10. 17:20 | ||
Félreértés ne legyen, dehogy bántottál meg! :) | |||||
Amon | Adatlap | 400989 | 2007. március 10. 16:31 | ||
Ne haragudj nem akartalak megbántani de Atlasznak teljesen igaza van 1943 után minden müködőképes pánclosra szükségük volt a németeknek és ha szervizen volt a páncélos legfeljebb ott takarították le ahol javítást végeztek és mehetett is. | |||||
Hickory | Adatlap | 400988 | 2007. március 10. 16:28 | ||
Amilyen ronda tud lenni egy wywern,olyan szép ez a makett! | |||||
notarius | Adatlap | 400987 | 2007. március 10. 16:22 | ||
| |||||
Miggyuri | Adatlap | 400986 | 2007. március 10. 16:07 | ||
csb! Szép munkák! Apró hibák vannak, amiket könnyedén tudsz javítani. A 21-es fülketetejének nincs meg a vége. Gobdolom kitömítetted és összecsiszoltad a törzzsel. Ott nem gond, ha látható a kabin alsó szegélye, az eredetin is látható, hogy hol a kabin alsó szegélye. A kabinető festésénél vigyázni kell, mert, ott is festékes lesz, ahol nem kéne (merevítők mellett)az nem néz ki jól. Szépen megoldottad az orron lévő szonda négytollú végződését! Gratu! A 29-esen egy kicsit zavaró festési gond van. A kabin előtti fekete mező széle nem lett egyenes. Összeségében igéretes munkák. :) Miggyuri | |||||
Atlasz | Adatlap | 400985 | 2007. március 10. 15:56 | ||
Na ne mond Lakatos, hogy ha javítottak rajta valamit, le mosták az utolsó zugát??? Ez eleve logikátlan, s ha még hozzátesszük hogy ott akkor nem volt semmire idő, mert kellettek a frontra a tankok... Hát nem mondom hogy sose volt tiszta, de ha (nem betonon!) ment 200 métert, már dzsuvás volt. Én nem mondom azt se hogy lerohadtat csinálj, de én egy alapos porozást minimum csinálnék rá. Üdv: Atlasz | |||||
sib | Adatlap | 400984 | 2007. március 10. 15:30 | ||
Egyetértek Veled, miez az általánosítás hogy egy csörömp annál szebb minél szutykosabb és ratyadékabb? Megvan annak is a "feelingje", de nem lehet igy általánosítani... szerintem. Elektro! Nekem a frissen festett fotósor tetszett a legjobban, lemenő napnál a kertben, amikor még nem voltak alatta görgők. Csudaszép! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400983 | 2007. március 10. 15:24 | ||
"Mert ebben az állapotában mst jött le a gyártó sorrol" Éppen ez lenne a lényeg, ha nem is a gyártó sorról de egy szervízről! Mindamellett én nem tudom elfogadni és erről többekkel már beszélgettem, hogy CSAK és KIZÁRÓLAG szétharcoltnak lehet elfogadni. | |||||
Atlasz | Adatlap | 400982 | 2007. március 10. 15:20 | ||
Igen egyetértek, már csak amit megbeszéltünk az hiányzik. Kosz,kosz és megint kosz. Különben jó lesz. Üdv: Atlasz | |||||
Hickory | Adatlap | 400981 | 2007. március 10. 15:17 | ||
Bocs a közbeszólásért,de én is tigrisezek éppen,és én a köténylemezeket nem használtam fel,sörösdobozból gyártottam megfelelően gyűrött kis lemezeket.A Revell 1:72-es Ausf.H Tigriséről van szó.Vékony huzalból pótoltam egy-két hiányzó kapaszkodót,most még a ködvetőkön filózok.Ugyanis a gyári nem tetszik.Nem is olyan,mint amiket a forráskiadványokban láttam.Le is szedem:) | |||||
sib | Adatlap | 400980 | 2007. március 10. 15:15 | ||
bocs hogy belerondítok, de ízlések és pofonok... szerintem | |||||
Amon | Adatlap | 400979 | 2007. március 10. 15:12 | ||
A hajlítgatás azért fontos mert szegény ment mindenhol és kapta az ívet. Mert ebben az állapotában mst jött le a gyártó sorrol. Meg a csörömpök már csak ilyenek minnél ütött-kopott annél szebb. :-) Mint itt nekem a sárhányó. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400978 | 2007. március 10. 15:07 | ||
Amon | Adatlap | 400977 | 2007. március 10. 15:03 | ||
Elektrolakatos! Már csak jól lekel koszolni koptatni rozsdásítani meg egy kicsit meghajlítgatni a sárvédőket kötény lemezeket. És jó is. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 400976 | 2007. március 10. 14:54 | ||
| |||||
Solo | Adatlap | 400975 | 2007. március 10. 13:46 | ||
Megyek. ha tudsz keress meg itt: msn: gripsolo@freemail.hu | |||||
csb | Adatlap | 400974 | 2007. március 10. 13:33 | ||
Solo | Adatlap | 400973 | 2007. március 10. 13:24 | ||
Elvinni? Magadat hozd el. :) A makettet is hozhatod ha meg akarod mutatni vagy kiváncsi vagy a véleményünkre. | |||||
csb | Adatlap | 400972 | 2007. március 10. 12:54 | ||
igen tudom,de nemtudom érdemes lenne e elvinni | |||||
Solo | Adatlap | 400971 | 2007. március 10. 12:31 | ||
Helló! Szépek a gépek. Tudsz róla, hogy már működik a veszprémi makett klub? | |||||
csb | Adatlap | 400970 | 2007. március 10. 12:17 | ||
| |||||
exec | Adatlap | 400969 | 2007. március 10. 11:57 | ||
csb! köszöntelek itt! SZépek a gépek, további jó makettezést kívánok! Abba ne hagyd! :) Üdv. exec | |||||
csb | Adatlap | 400967 | 2007. március 10. 11:27 | ||
Én egy 14 éves veszprémi makettező vagyok ezt a két gépet készítem. véleményeket szívesen várom | |||||
Russell | Adatlap | 400966 | 2007. március 10. 09:56 | ||
Szia Miggyuri! Köszi az infot! Az Általad említett verziókat sem ismerem, de tudod, a jó pap is... A srácoknak üdvözlet, és már várom a meccset! (Remélem addigra rendbejön a térdem!) Üdv: Russell | |||||
Russell | Adatlap | 400965 | 2007. március 10. 09:54 | ||
Vadász | Adatlap | 400964 | 2007. március 10. 05:57 | ||
Russel! Bf-109 G-10. Gyanta belsővel (FM?) Ide a sörömet! Vadász | |||||
Miggyuri | Adatlap | 400963 | 2007. március 10. 05:08 | ||
Csillagvadász! A T valóban a vontató variáció. Gyárilag e célra épített változat volt, a fegyverzet helyére beépített vontatócsörlóvel vágóval stb. Volt az alap 15-ösnek is T változata, de az tudomásom szerint nálunk nem szerepelt. Russel! Az SB és a PPZ variációról tudsz? :) A csemeték nagyon készülnek a 14-én esti megméretésre. Jó kis csapat ez. Meglátod. Meg ahogy az okosok mondják: A részvét a fontos...! Miggyuri | |||||
Mekett | Adatlap | 400961 | 2007. március 9. 22:01 | ||
OFF gomb! | |||||
Russell | Adatlap | 400960 | 2007. március 9. 21:57 | ||
A bicepsz rendben van! Budweiser... Assemtudodmijezb+! Háezcsöves, nemsrófos! Egysöré teis mekkérded valakitűnem??? énarásszel Péccemajtedudodismijaté!!! Há! Kacagavakkbelem! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |