/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
Sonka_papa 401030 2007. március 11. 18:31
Válasz erre
Én szerintem ez egy újabb olyan "vita" aminek nincsen vége, mert mindig lesz olyan ember aki a leharcolt harcjárművekben képviselteti magát a másik pedig a visszafogotabb koszolásban.
Én pölö (ha tudnék normálisan makettezni :D) biztos, hogy csinálnék leharcoltat és nem leharcoltat :)
Most én is egy tigrisen ügyködöm (dragon, 1/72) és úgy tervezem, hogy szárazecsetelek rajta. (makettes "pályafutásom" során elöszőr) :D
Fimre 401028 2007. március 11. 16:05
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon nem akarok belefolyni a tigrises vitába, de akár a fronton is lehetett tök tiszta jármű, főleg az ilyen korai tigrisek esetén, hisz 43 tavaszán-nyarán rengeteg olyan kép készült amikor spanyol, japán, stb katonai delegációk erőteljesen vizslatták az új technikát.Meg olyan képem is van amikor a tábornokok-Guerdian pl- épp szemrevételezik a technikát.Ezek után hogy nézne ki, hogy talpig koszos gépeket raktak volna a "kirakatba"?Viszont az is hozzátartozik a dologhoz ,hogy a majd 60 tonnás harci súlyú tigris igencsak felverte a port.Amit még olvastam a lenti írásokban, hogy ez egy initalos tigris: hát tutira nem.Amit a dragon csinál az inital verzió, ez egy early modell./inital-bevezető, early-korai/ Initalt dobozból csak a dragon csinál egész jól.Ezen a maketten már a korai széria ismertetőjelei vannak.Ebben a témában mind az oroszok, mind a lengyelek csinálnak egész jó könyveket.
Imi
Atlasz 401027 2007. március 11. 15:52
Válasz erre
Atlasz 401026 2007. március 11. 15:50
Válasz erre
http://missing-lynx.com/gallery/german/stugiiiblm_1.html
Ezen pl. alig van kosz.
Ha nem akarjuk összedzsuvázni, akkor egy élkiemelés mindenképp kell rá.
Mindenki úgy készíti makettjeit, ahogy ő akarja.
A tied is szép-más szemszögből nézve.
Üdv:
Atlasz
Elektrolakatos 401025 2007. március 11. 13:01
Válasz erre
Sokhajú barátom Gyuri bácsi! :)

Itt szó nincs arról, hogy kak...bocsi kákán is csomót keresnénk!
Én továbbra is folytatom ahogy elképzeltem, jelenleg is higítóban tocsog szegény vas! :D
Mindösszesen arra szerettem volna meggyőzetni magam, hogy miért kell, illetve miért lett elfogadott az a trend, hogy lepusztítsunk egy harcjárművet.

Üdv:ELektro

A továbbiakban ebben a témában OFF-ként írok!
papgyuri 401024 2007. március 11. 11:58
Válasz erre
Csak ismételni tudom önmagamat:
"Elektro!
Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését...
baráti üdvözlettel:
papgyuri"
Barátaim!
A topik nem arról szól, hogy "fényezzük" egymást, virtuálisan veregessük egymás vállát, hanem őszinte véleményünket fejezzük ki barátunk, hobbitársunk stb.bemutatott munkájáról, amit - javítsatok ki ha tévedek - azért mutat meg nekünk, mert kíváncsi a véleményünkre. Régen rossz az a makett vagy dioráma amit meg kell magyarázni... Az építő jellegű kritika nem egyenlő a "fikázással", a kákán is csomót kereséssel. Elektro készülő munkájával nem az a baj hogy tiszta,(nem ez a vita tárgya...) hanem mint azt már megírtam, a látvány kívánná meg a részletek kiemelését különböző technikákkal.
Üdvözlettel:
papgyuri
salou 401023 2007. március 11. 11:51
Válasz erre
Egy bizonyos szint felett a makettezést művészetnek nevezni...?
Nyitott kapukon dörömböltök!!
csb 401022 2007. március 11. 11:32
Válasz erre
mig29rs2.jpg méret: 29.9 KB
mig29rs4.jpg méret: 30 KB
Miggyuri!
A vonal nem egyenes az igazi gépen sem. itt van néhány fotó róla
Tomcat 401021 2007. március 11. 11:10
Válasz erre
Saras harcjármű, nem saras harcjármű...Az a véleményem, hogy mindenki hozzászólásában van igazság. Mert Leningrádnál sár volt, de javítóműhelyben gyakran tiszta a tank, aztán tiszta lehet városban is, de lehet ott is poros-koszos-mocskos-lucskos.
Néhány éve, ahogy makettezek, és egyre több makettet látok itt-ott, show-n, neten, versenyen, ...stb, egyre inkább az a gondolat kezd bennem is ébredezni, amit Macal is leírt. Hogy a makettezés művészet is lehet. Kifejezhet egy érzésvilágot, egy adott korra jellemző érzést, képi világot; a pillanat gyönyörűségét, illetve szörnyűségét is megjelenítheti. A makettezés valamiféle szobrászat, festészet és a finom, apró munkák keveréke. És ha akarjuk, kezelhetjük szimpla hobbiként, polcunk díszítőjeként, de akár művészetként is.
Ha pedig már itt tartunk, megjegyezném egy sajátos gondolatomat, ami lehet sokaknak nem tetszik, de kérem, ebből ne indítsunk vitát, csak vélemény. Szóval úgy érzem, a makettezésben is vannak különféle "stílusok" (nem ez a megfelelő szó, de jobb sincs)-és itt ne a harcjármű-repülő-hajó stb. megkülönböztetésre gondoljunk. Úgy veszem észre, hogy sok makettező sokféleképpen festi, készíti a makettjét. Az egyik kicsit porosabban, a másik élénkebb színekkel, kicsit élesebb határvonalakkal, a harmadik sok kopással, a következő összemosódott színekkel... festi makettjét. És mégis, ha jól van megcsinálva az a makett, (esetleg profin), akkor mindig nagyon hasonlít az eredetire. Ugyanazt a valóság-hatást érik el, de mégis eltérőek az elkészítési módok. És ez az, ami megkülönbözteti egyik makettezőt a másiktől. Ez az, ami egyéniséget visz a valósághűségbe.
Szóval ha valaki úgy érzi, valami nem tetszik a másik makettjében, nyugodtan szóljon, hiszen az építő jellegű kritikát, ha segíteni tudunk, mondanunk kell. Azt pedig már a másik belátására bízom, hogy megfogadja-e vagy sem. Helyzettől függ.
Tegyünk azért, hogy mindig jobban, és valami újat, egyedit alkossunk, s ha tudunk segítsünk ott ahol lehet/kell, valamint fogadjuk az építő jellegű kritikát.
Üdv.: Tomcat
(A befejezéssel nem személyeskedni kívánok, általánosságban mondtam)
Macal 401020 2007. március 11. 11:09
Válasz erre
Zoli 401019 2007. március 11. 11:08
Válasz erre
Hello!
Nagyon tetszik, és a Spitfire is!
z
notarius 401018 2007. március 11. 10:59
Válasz erre
w7.jpg méret: 128.6 KB
w8.jpg méret: 119.2 KB
w9.jpg méret: 121.3 KB
Elkészültem ezzel is.
Macal 401017 2007. március 11. 09:41
Válasz erre
Emberek!

Nem bírtam ki, hogy ne szólaljak meg, erről vagyok híres:D
Szal...egy harckocsinak nem muszáj agyonsarazottnak, porosnak, kopottnak, lennie. A könyvekben látni olyan képeken a tesztelések, gyakorlatok előtt, vagy ép mikor soakoznak egy gyár udvarán, vagy akár a városban állnak, hogy se sár, se por, se kopás nem látható rajtuk. Némelyik ráadásul generálra került vissza a frontról, ahol új festést is kapott, tehát mégcsak újnak sem mondható. Szerintem az 5let nagyszerű, a dzsuvás tigrisekkel már dunát lehetne rekeszteni. Megfelelő környezetben ábrázolva igazi kuriózum jeleníthető meg egy aprócska vagy méretesebb diorámán, vagy csak pusztán egy-két figurával kiegészítve.
Ez speciel az én véleményem, és csupán azért írtam le, mert észrevettem, hogy vannak akik úgy gondolják, hogy van egy fő csapásirány ahogy ki kell néznie egy makettnek. Ez az amitől falra tudnék mászni, én úgy tartom hogy a makettezés az önkifejezés egyik eszköze lehet, és leginkább a művészet kategóriába sorolnám. Persze lehet hobbiként is kezelni, de bármelyikről is beszélünk, mindkettőben az a lényeg, hogy TE MAGAD hogyan képzelsz el valamit, és hogyan valósítod meg. A festőknek is mindig próbálják megmondani, hogyan fessenek, mégis azokra emlékeznek akik valami azoktól eltérőt alkottak:D:D:D
Üdv:
Macal
Elektrolakatos 401016 2007. március 11. 08:39
Válasz erre
Atlasz!
Elöször is elnézést nem Ferenc Attila!

Csak egy kérdésem lenne még...amennyiben "új állapotúra" kosz,por,koptatás nélkül készül egy hk az nem jó?
Atlasz 401015 2007. március 11. 07:34
Válasz erre
http://missing-lynx.com/gallery/german/tigeriat_1.html
Nézd meg ezt.Ezen nincs sár, de por van.
Berlinben valahogy így nézne ki.
Üdv:
Atlasz
Atlasz 401014 2007. március 11. 07:23
Válasz erre
Elektro!
Fantáziám van, én is építek néha morbid dolgokat.
Úgy csinálod a harckocsidat, ahogy akarod.
Bendeguz!
A LEOMLOTT házak és ROMOS házak közötti csatában
általában por szokott lenni.
A harckocsival megtörténhet, hogy mind a 60 tonnájával átmegy a házon,
vagy szétlövik mellette, és zúdul rá a por.(Ha a fantáziánál vagyunk.)
Üdv:
Atlasz
Egyébként Mekett, RaPe!
Megint Ferencnek hívnak, javítsd Attilára!
Bendeguz 401013 2007. március 11. 00:28
Válasz erre
Atlasz!
próbáltál már valaha szerelnei akármilyen járművet? mi az első, ha nyakig retkes a gép? hát lemosod, és ha már előkapartad a salgot, akkor nem csak a kerekeket csapatod le, hogy fel tudd fújni, vagy lecserélni, hanem telibe lemososd az egészet, mert mire megcsinálod rajta a szükséges javításokat, addigra kellőképpen olyajos leszel, nemszükséges hozzá még a sár is. Azonkívül, ha egy harckocsit visszavontak nagyszervízre, akkor tutira cserélték a futógörgők csapágyait is, őleg a tigrisét, ami köztudottan a gyenge pontja volt a hk-nak, nomármost, ha nem vakarja le Hans a sarat a görgőről, akkor mikor az újat rakja be, óhatatlanul bekereül a csapágyházba retek, aztán a tigris megindul és mind a 60 tonnájával nekidörgöli a gedvát a csapágygolyóknak, ami így csiszolóvászonként működik és gyakorlatilag mire elérne a vasúti szerelvényhez, ami vinné vissza a frontra, már fordulhatna is meg az új csapágyakért.
Ezenfelül szerintem nem kell elmagyaráznod, hogy hogyan nézhet ki akármi is egy nagyjavítás alatt, egy olyan személynek, aki jelen pillantaban is aktív autószereleő és a seregben gépkocsizó volt, jelen esetben ez a személy Elektro. Lehet kicsit többet látott szétszedett/javítás alatt álló haditechnikát, meg javítóműhelyt.
Ja és mellékesen, a németek a háború végén már minden lehetséges eszközzel harcoltak, még az "ezeréves" korai tigrisekkel is, amiket oktató célokra haszáltak, szóval simmán elképzelhető még akár egy berlini utcarészletben is, no ott hol találsz derékigérő sarat?
Hickory 401012 2007. március 10. 23:55
Válasz erre
Bár ha jobban megnézem,most gördülnek ki a gyártósorról:)
Hickory 401011 2007. március 10. 23:08
Válasz erre
www.fprado.com/armorsite/tiger1-05.htm
Asszem ez a két kép alátámasztja Elektro megközelítését.A harckocsik tiszták!
xcraft 401010 2007. március 10. 22:47
Válasz erre
AAA! Elektro! Mi az a stb?? Részletezd! :)))
Elektrolakatos 401009 2007. március 10. 22:26
Válasz erre
Ferike!

Te nem tudsz elvonatkoztatni a sártól?Nálad csak a sár létezik?Fantázia mint olyan?
Miért nem lehetett volna bárakármelyik Tigris valamely csoda folytán egy telephelyen ahol lemosták,kiöntötték belőle a vért agymaradványokat,testrészeket...stb. majd ezek után kapott új motortúj váltót a lemezárú csavarozott részeit lecserélték majd kigördült a betonplaccra és várja hogy visszavezényeljék?
Ez annyira valószerűtlen?
Fotót láttál német szervízállomásról?Ott éppen ilyen is lehetett!

Elektro
Atlasz 401008 2007. március 10. 21:02
Válasz erre
Elektro!
És ha a vasútról letették őket, mivel mentek?
Persze hogy a a saját lábukon.
És ráadásul eléggé bele is nyúltál a témába,
mert ahol először ezek a korai Inital tigrisek szolgáltak
az Leningrád volt.
Leningrád saras, mocsaras vidéke...
Üdv:
Atlasz
notarius 401007 2007. március 10. 20:57
Válasz erre
Kösz mindenkinek. Azért élőben nem tökéletes. Sajnos.
Igen nagy valószínűséggel elviszem Szolnokra.
Zoltán 401006 2007. március 10. 19:57
Válasz erre
notarius! Nekem NAGYON TETSZIK a Spit!!!
Némo 401005 2007. március 10. 19:56
Válasz erre
xcraft 401004 2007. március 10. 19:50
Válasz erre
Nagyon jó, az alap is. Szolnokon láthatjuk?
Elektrolakatos 401003 2007. március 10. 19:42
Válasz erre
Wazze Andris!

Azt hiszem át kéne mennem hozzátok, hogy beszélgessünk!

Grat! :)
Bombraider 401002 2007. március 10. 19:29
Válasz erre
Szép,tiszta munka,tetszik!

üdv:bomb
notarius 401001 2007. március 10. 19:24
Válasz erre
notarius 401000 2007. március 10. 19:21
Válasz erre
Hogyne, már nagyon várom őket. Mindkettőt szeretném (illetve inkább akarom :)) ) az AEW-et, és az AS-t is.

Addig is egy kis Canberra lesz a következő. Argentin.
notarius 400999 2007. március 10. 19:19
Válasz erre
Kösz. :)

"egyszerű" gépet választottál... :)
halaci 400998 2007. március 10. 19:14
Válasz erre
Ez az elmúlt két óra eredménye vagy képes voltál dél óta ezzel piszmogni :-))? Imádom a fedélzeti gépeket.

Notarius: a Wyvern nagyon kalszz lett, a Gannet-be is belevágsz, vagy előtte tartasz egy kis szépérzék regeneráló kúrát?
Akos 400996 2007. március 10. 18:47
Válasz erre
Italeri, de az öntőkeretekre Accurate Miniatures van írva:)
Archy 400995 2007. március 10. 18:42
Válasz erre
Ez az Ita, vagy az eredeti Accurate?
papgyuri 400994 2007. március 10. 18:04
Válasz erre
Elektro!
Ha nem is a dzsuva hiányzik, de a méretarányból adódó - plasztikusság, látvány - megkívánná a beeresztést és a szárazecsetelest, élek kiemelését...
baráti üdvözlettel:
papgyuri
Elektrolakatos 400993 2007. március 10. 18:03
Válasz erre
Ákos!

Azt hiszem téged elküldtelek nyugdíjba kicsit! :D:D:

Alapból az lenne a téma de asszem szolnokig nem lesz kész...lehet utána se!
Akos 400992 2007. március 10. 18:00
Válasz erre
tbf_1.jpg méret: 61.7 KB
Most hogy kihevertem a Sea King okozta sokkot, elkezdtem egy újabb makettet. Ez egy egyszerű belsőteres TBF Avenger, kis Eduard extrákkal (4 rézlap:)). Sárga fekete csíkos célvontató lesz, felhajtott bal szárnnyal.

Elektro!
Ne hagyd, magad, az ellenkezőket hívdd ki egy kis birkózásra:)
Szerintem bele kell tenni egy diorámába, ahol pár egyszerű dolog van (betonpadló, téglafal, munkapad, pár ipari cucc, ilyesmik) és kész a "Birth of a Tiger" dioráma.

Notarius!
Szép, nagyon.
Elektrolakatos 400991 2007. március 10. 17:34
Válasz erre
Pl.

"4. századként az 506. nehézpáncélos-zászlóalj szervezetéhez csatolták és az 500. tartalék zászlóaljat új, valószínűleg felújított páncélosokkal látták el."
Elektrolakatos 400990 2007. március 10. 17:20
Válasz erre
Félreértés ne legyen, dehogy bántottál meg! :)
Amon 400989 2007. március 10. 16:31
Válasz erre
Ne haragudj nem akartalak megbántani de Atlasznak teljesen igaza van 1943 után minden müködőképes pánclosra szükségük volt a németeknek és ha szervizen volt a páncélos legfeljebb ott takarították le ahol javítást végeztek és mehetett is.
Hickory 400988 2007. március 10. 16:28
Válasz erre
Amilyen ronda tud lenni egy wywern,olyan szép ez a makett!
notarius 400987 2007. március 10. 16:22
Válasz erre
w6.jpg méret: 237.1 KB
Majdnem kész.
Miggyuri 400986 2007. március 10. 16:07
Válasz erre
csb!
Szép munkák! Apró hibák vannak, amiket könnyedén tudsz javítani. A 21-es fülketetejének nincs meg a vége. Gobdolom kitömítetted és összecsiszoltad a törzzsel. Ott nem gond, ha látható a kabin alsó szegélye, az eredetin is látható, hogy hol a kabin alsó szegélye. A kabinető festésénél vigyázni kell, mert, ott is festékes lesz, ahol nem kéne (merevítők mellett)az nem néz ki jól. Szépen megoldottad az orron lévő szonda négytollú végződését! Gratu!
A 29-esen egy kicsit zavaró festési gond van. A kabin előtti fekete mező széle nem lett egyenes. Összeségében igéretes munkák. :)
Miggyuri
Atlasz 400985 2007. március 10. 15:56
Válasz erre
Na ne mond Lakatos,
hogy ha javítottak rajta valamit, le mosták az utolsó zugát???
Ez eleve logikátlan, s ha még hozzátesszük hogy
ott akkor nem volt semmire idő,
mert kellettek a frontra a tankok...
Hát nem mondom hogy sose volt tiszta,
de ha (nem betonon!) ment 200 métert, már dzsuvás volt.
Én nem mondom azt se hogy lerohadtat csinálj, de én egy
alapos porozást minimum csinálnék rá.
Üdv:
Atlasz
sib 400984 2007. március 10. 15:30
Válasz erre
Egyetértek Veled, miez az általánosítás hogy egy csörömp annál szebb minél szutykosabb és ratyadékabb? Megvan annak is a "feelingje", de nem lehet igy általánosítani... szerintem.
Elektro! Nekem a frissen festett fotósor tetszett a legjobban, lemenő napnál a kertben, amikor még nem voltak alatta görgők. Csudaszép!
Elektrolakatos 400983 2007. március 10. 15:24
Válasz erre
"Mert ebben az állapotában mst jött le a gyártó sorrol"

Éppen ez lenne a lényeg, ha nem is a gyártó sorról de egy szervízről!

Mindamellett én nem tudom elfogadni és erről többekkel már beszélgettem, hogy CSAK és KIZÁRÓLAG szétharcoltnak lehet elfogadni.
Atlasz 400982 2007. március 10. 15:20
Válasz erre
Igen egyetértek,
már csak amit megbeszéltünk az hiányzik.
Kosz,kosz és megint kosz.
Különben jó lesz.
Üdv:
Atlasz
Hickory 400981 2007. március 10. 15:17
Válasz erre
Bocs a közbeszólásért,de én is tigrisezek éppen,és én a köténylemezeket nem használtam fel,sörösdobozból gyártottam megfelelően gyűrött kis lemezeket.A Revell 1:72-es Ausf.H Tigriséről van szó.Vékony huzalból pótoltam egy-két hiányzó kapaszkodót,most még a ködvetőkön filózok.Ugyanis a gyári nem tetszik.Nem is olyan,mint amiket a forráskiadványokban láttam.Le is szedem:)
sib 400980 2007. március 10. 15:15
Válasz erre
bocs hogy belerondítok, de ízlések és pofonok... szerintem
Amon 400979 2007. március 10. 15:12
Válasz erre
panther2.jpg méret: 238.7 KB
Mivel ez egy 2.vh német páncélos nem kímélték meg az időjárás sem.
A hajlítgatás azért fontos mert szegény ment mindenhol és kapta az ívet.
Mert ebben az állapotában mst jött le a gyártó sorrol. Meg a csörömpök már csak ilyenek minnél ütött-kopott annél szebb. :-)

Mint itt nekem a sárhányó.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.