<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Batya | Adatlap | 401498 | 2007. május 2. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 401497 | 2007. május 2. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Salou! Milyen tipusú ez a gép? Elég ritka madárnak tünik, szégyellem de nem ismerem... Viszont a makett kidolgozása gyönyörü! A szegecssor milyen technikával lett ilyen szép plasztikus? üdv: rittal | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
boriszjelszint | Adatlap | 401496 | 2007. május 2. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tastvír nágyon sukár lett! Közben nálam egy dioráma készül, egy P-63A lesz rajta, vörös csillaggal, egy Dodge WC-51 meg néhány iván, akik azt akarják, hogy a repülő repüljön. "költséghatékonysági okok miatt" a terepjáró egy olyan példány, ami már megvolt évek óta összerakva, kismilliószor ki akartam dobni, satöbbi. aztán venni akartam egy újat, és rájöttem, hogy inkább ezt szedem szét, áztatom le a festékat, és csinálom meg újra, és igazam lett, mert olcsón jutottam jó cucchoz. majdnem kész van már. tejfölösdoboz szélvédő fülhalgatókábel csörlőmeg majd kerül ráegy rakat sár. van hozzá marmonkanna is. a ponyvát nem fogom feltennni a terepjáróra, mert szerintem szépp lett adeszka háttámla a csomagtérben, meg egyébként is így van terepjáró formája. Szóval szurkoljatok, hogy legyen annyira jó, hogy indulhasson Jászberényben;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IRon | Adatlap | 401495 | 2007. május 2. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 401494 | 2007. május 2. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Igaz, hogy már 98%-ban késznek nyilvánítottam, de azért még egy kis koszolást itt-ott elvisel. :) Sőt, azt hiszem a szárnyvégeket is újra kellene festeni, mert ez így nem az igazi... Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 401493 | 2007. április 29. 04:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egykor én is megvettem,aztán majdnem el is adtam,de szerencsére nem ment el az eszem.Még dobozban van.Valóban szép,és valljuk be nem egy hétköznapi tipus, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401492 | 2007. április 28. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky Hajráá!! Végre látok megint 1 órjást születni. Üdv Batya | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 401491 | 2007. április 28. 19:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lépcsőnél a bordáslemez imitációról van szó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 401490 | 2007. április 28. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elkezdtem a Trumpi SLT-56-t. Feljavításként Lion Roar maratás lesz benne(+ egy-két saját extra). A hosszabbik lépcsőnél emlegettem a tervező édesanyját, de rendesen, nem épen dicsérő jelzőkkel. A probléma az volt,h először sima lemezből kellett volna meghajlítani a lépcsőt, majd ez után (ugyan arról a lapról) egy másik alkatrészt kellet volna felragsztani a már kész darabra. Ennek pedig úgy kellet volna kinéznie mintha hajlított lett volna. Szóval az alkatrész bontással is baj volt + ha meg tudták marni a lapot akkor miért bonyolítja meg? Az már csak hab, h néhol hiányzott a hajlítási vonal... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401489 | 2007. április 28. 12:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na itt van még egy "szépség". Maga a nyers makett egy igazi "gyönyörűség". Nem sokan vágtunk bele világszerte! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 401488 | 2007. április 27. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kösz az infot! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 401487 | 2007. április 27. 15:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hella! Zebi az volt az első dolog amit kijavítottam. :D A második majd a célzókészülék párnája lesz mert az elég butának hat. Köszönöm az elismerő szavakat. Amit változás van, mennek a képek. S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 401486 | 2007. április 27. 14:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha jól érzékelem akkor 1:72? Az Aca kitek egyébként is melósabbak szoktak lenni a tapasztalataim alapján, szóval külön gratula, szépen alakul! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stefan | Adatlap | 401485 | 2007. április 27. 14:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem nem is aludt... :))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401484 | 2007. április 27. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Te is korán keltél :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401483 | 2007. április 27. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép lesz. Azért azt az illesztési vonalat a műszerfal fölött tömítsd el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 401482 | 2007. április 27. 04:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hella Mindenki. Aca F4U-1 Corsair second round. Kabin összeépítve, a képeken még pár dolog hiányzik de azokat azóta pótoltam illetve javítottam. A képek tegnapelőttiek, azóta már felkerült a szárny és bekerült az ülés. A botkormányon kívűl a kabin kész. Jöhet a külső tunning. A fényképek minőségért bocsi. Mellékeltem az eredeti kabinrajzot is az összehasonlításhoz. S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
boriszjelszint | Adatlap | 401481 | 2007. április 26. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziísztok! Nálam egy Iráni F-5B készül éppen vagy ezen a héten lesz kész, vagy jövőhéten. festés nagyjából kész, még ügyködöm majd rajta. Amúgy a revell 72 ese, amihez apaka lassan egy éve küldött matricát, mert ő (is) jófej. ha nem rontok el komolyabban semmit, viszem Jászberénybe. meg készül egy Dodge WC-51 is, ami egy P63A mellett lesz mindkettő szovjet-orosz szinekben. iletve felségjelzéssel, mert zöld színűek:D fénykép nincs, mert nem tudok intézni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401480 | 2007. április 26. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Notarius! Kösz a hozzászólást amit írtál természetes minden olyan lesz. A T-55ös figura PZS műve tőle vásároltam. Üdv Batya | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 401479 | 2007. április 26. 19:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia salou! Látod,nagyon is jó lenne,ha írnál az építésről cikket,mert ezzel a hőlégfúvós dologgal nagyon jó ötletet adtál nekem sárvédőkészítéshez.Köszi! Gratula,nekem nagyon tetszik a "kicsike"! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401478 | 2007. április 26. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos, és Kedves MINDENKI! Örülök hogy ilyen sokaknak tetszik a masina, úgyhogy a teljesség igénye nélkül, néhány szó róla. Ez az ezer éves Revell 48-as, ami néhány éve újra piacra került, csak sajnálatosan változatlan tartalommal mint, 20 évvel ezelőtt. De hát látjátok a makett gyártók már csak ilyenek. A minimum lett volna egy új fegyverkészlet, a régi SRAM rakéták helyett. CBU-89-esek, Mk-82-esek, vagy netán néhány JDAM bomba. Szóval a matricalapon kívül semmi nem változott. Nagyon szívesen írok az elkészítéséről, de higgyétek el az égvilágon semmi különös nincs benne. Úgyanúgy készült mint bármely más makett, és a fotókon sokkal szebb mint a valóságban. Azért egy óriási difi azért mégis akadt, pl, az hogy szó szerint izomlázat kapott a bal vállam mire lefestettem. Persze tudom hogy száz dolgot lehetett volna még rajta faragni de már nem volt hozzá lelkierőm. Pl, a törzsben a "szárnyszekrényt" teljesen át kellett volna építeni, és a felső "katapult ajtókról" sem volt akkor megfelelő fotóm. Talán első olvasatra furcsán hangzik, de a letöbb fejtörést nem is a fékszárnyak hanem az orrsegédzsárnyak elkészítése jelentette. Egyébként semmi feljavító nincs a maketten javarészt dobozból van "összereszelve". Négy gyanta ülés van benne semmi más. A fékszárnyak elkészítése egész egyszerű sztirollapszabászat semmi más. Persze azért az Evergreen idomok nagyban segítették a munkát. Persze Ákos munkáihoz képest ez csak zsenge próbálkozás, de azért látványos. Visszatérve az orrsegédszárnyakhoz, hát ez bizony majdnem kifogott rajtam, de végül is azt hiszem rájöttem a csak közel tökéletes megoldásra. Vékony sztirol lapot hőlégfúvóval teljesen meglágyítottam és ráhúztam eredeti szárnybelépőélre. Persze csak a sokadik darab sikerült, de azok már tökéletesek lettek. Mikor kihűlt már csak ki kellett szabni a pontos darabot. Magából a szárnyból pedig pontosan lecsiszoltam ill. elvékonyítottam a belépőélet az "ellendarabot" ahová becsukodik ill. besimúl az orr.s.szárny. Na ezt most jól megmondtam, de talán érthető. Itt persze vigyázni kellett hogy a látvány szép legyen ugyanakkor azért maradjon némi falvastagság is. Hát röviden ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 401477 | 2007. április 26. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jobban nézne ki nyitott szárnyakkal,de a gyárto nem ad hozzá utmutatot!én csak magamtol probálnám megcsinálni,ezért kérdezem bele-e vágjak?Nehogy nagyobb kárt csináljak mint szépséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 401476 | 2007. április 26. 17:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha valami hülyeséget írtam nyugodtan kiabáljátok le a hajam :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 401475 | 2007. április 26. 17:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz ! Végülis veszíteni nem sokat veszítesz ha a fékszárnykat "kinyitott" állapotban akarod megcsinálni.Szerintem nem hátrányos azért, ha a gyártó megadja a lehetőségét (az összerakási útmutatóban), mert azért gondolom nem egyszerű megcsinálni, ha csak "zárt" állapotban ajánlja. Festés ügyben csak azt tudom ajánlani, hogy turd fel a netet, biztos találsz róla képeket. A képek sem lennének rosszak csak valamivel lehetnének fényesebb helyen :) Salou ! Hát az agyam eldobom :D Tényleg kár, hohy nem jutott le mosonra, pedig nagy ász nálam ez a gép :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
FireFoX | Adatlap | 401474 | 2007. április 26. 16:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osztom MrChef véleményét, én is szívesen olvasnék rólla a "Hogyan készült?"-ben :), Gratula hozzá!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 401473 | 2007. április 26. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bakker, ez gyönyörű!! Nem csak mint makett, hanem mint repülőgép is! Gratulálok! Olvashatunk majd róla a "Hogyan készült?" fejezetben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 401472 | 2007. április 26. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
B-29, két Hercules meg Catalina. Úgy látom a nagyvasakat szereted... :-) A tükröződés miatt tényleg kát. Kicsit kifolyt a szemem, de aztán visszamászott. Üdv: kp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 401471 | 2007. április 26. 14:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg kár... Kis háttérinfot lehet tudni róla? Gyártó, feljavítások... Amit összeraktam Monogram 48-as, nagyon gyerekjáték volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomgrey | Adatlap | 401470 | 2007. április 26. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
oops... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tomgrey | Adatlap | 401469 | 2007. április 26. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 401468 | 2007. április 26. 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
látom nem aprózod el:):):) (kár, hogy tükröződik az üveg) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401467 | 2007. április 26. 13:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt, rém egyszerű vitrin! Amúgy nem igazán újdonság, két éve fent van az ARC-n. KormosP. Köszi!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 401466 | 2007. április 26. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou: Huuu, nagyon jól néz ki, kár hogy nem jutott el Mosonra... kp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 401465 | 2007. április 26. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Húú, ezt brutálisan feljavítottad! Gratula, nagyon jó "kis" gép! Hol tárolod? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401464 | 2007. április 26. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 401463 | 2007. április 26. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Csupán költői kérdések: - miért van nyitva a rács? Nagy a meleg? :) - a hordók gondolom üresek, mert 400 liter gázolaj alatt a sárvédőt már nem a gépen kéne keresni. - a legjobb a jedi-beütésű repülő fazon. :))) Egyébként meg a megszokott minőség, biztosan szép lesz. Más: a T-55-ösödön álló magyar figura milyen gyártmány? Jól jönne egy hasonló. András | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KormosP | Adatlap | 401462 | 2007. április 26. 09:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 401461 | 2007. április 26. 09:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennyire képes a telefon,sokkal kozelebbrol nem megy.De ha mondjuk érdekel a két gép,adhatnál tanácsot a 24-est illetoen.Az iraki gépet szeretném megcsinálni de a színekkel bajban vagyok,ill.hogy kiszeretném téríteni a fékszárnyat és orrsegédszárnyat.Megtegyem vagy ne kockáztassam? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 401460 | 2007. április 26. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Panther | Adatlap | 401459 | 2007. április 26. 08:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Te Matyi fiú! Az lehet hogy Ti mutattátok de attól még az nem lesz kész mint ahogy a Te polcodon sem haladt túl sokat! :) Dú jú kátting? ? ?:) Egyébként már régen nevettem ilyen jót fórumon mint a Te tegnapi üzeneteden. KösziTéged én is szeretlek, de Petit... Majd a 4 napos ünnep alatt, csak győzd letölteni a sok képet a készülő stugról. Panther | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 401458 | 2007. április 26. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz ! Nem tudsz szolgálni valami közelebbi képpel, mert engem érdekelne közelebbről is a két gépezet ? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 401457 | 2007. április 25. 22:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atlasz | Adatlap | 401456 | 2007. április 25. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Batya! Persze hogy jó barátok vagyunk... Üdv: Atlasz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401455 | 2007. április 25. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem mutatja rendesen. Föléviszem az egeret, és kb 1 másodperc múlva megjelenik a szöveg. Ha nem megy, esetleg jelezd Mekettnek, ahogy látom még csiszolgatja ezt a funkciót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vadász | Adatlap | 401454 | 2007. április 25. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi! Most direkt kerestem a szöveget, de csak egy pillanatra villant fel. Vadász | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401453 | 2007. április 25. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha fölé viszed az egeret, meglátod, hogy én is ezt írtam :-) Így állna alapból, majd dolgozni kell rajta, hogy jól a helyére menjen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vadász | Adatlap | 401451 | 2007. április 25. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401450 | 2007. április 25. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401449 | 2007. április 25. 19:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megtaláltam a hibát! ...nincs lefestve :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atlasz | Adatlap | 401448 | 2007. április 25. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! A figurák sorjásak egy picit, és a csizmák sarkai lekerekítettek. A járművön a sárvédő szerintem nem tépődik fel ennyire a rögzítés miatt.(A T-70-et ugyanilyenre csináltad.) A a ponyva, a hordók és a görgők is sorjásak. És van egy rés a hátfalon. A műgyanta hordókra viszont ráférne egy kis horpasztás. A többi azért szép, pofás makett! Üdv: Atlasz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Olyan Mesteres:)
Üdv
Batya