/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
xcraft 401945 2007. május 29. 06:51
Válasz erre
Jól néz ki, főleg ezeket az íves oldallapokat lehet nehéz megcsinálni.
Balu 401944 2007. május 28. 23:06
Válasz erre
Szia Batya!

Nagyon impozáns! :)
Kicsit lehetne többet tudni a technikáról?

Üdv: Balu!
Varjúbácsi 401943 2007. május 28. 22:32
Válasz erre
Nagytotál
Nagytotál
Hűtőrácsok
Hűtőrácsok
Parancsnoki torony a távmérővel
Parancsnoki torony a távmérővel
Szegecsek, csavarok
Szegecsek, csavarok
Ez már a vég!-e
Ez már a vég!-e
Oldalfal
Oldalfal
Hegesztés
Hegesztés
Hűtőrács
Hűtőrács

Sziasztok!
Én is haladtam a "vizibusszal". Elkészült néhány hűtőrács, szegecselés, csavarfejek, hegesztési varrat. Kapott egy Surfacer 1200-as próbát, ami sajnos kihozott néhány felületi hibát, de szerencsére könnyen korrigálható helyen.
Varjú bácsi
Propellerfanatic 401941 2007. május 28. 21:46
Válasz erre
P1000210
P1000210

Hali!
Időközben én felrezeztem a Pfalzot, és ha megkapja az engedélyeket a kucsordi tanács részirül, (azaz jóváhagyom) elkezdem festeni.
Batya 401940 2007. május 28. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!

Igen Plus model. Ecsettel festettem szivaccsal nem ilyen finom.
xcraft 401939 2007. május 28. 21:15
Válasz erre
Hello Gery!
Nem rossz, a hajtómű mögött viszont van egy tömítetlen törzsillesztés, ha jól látom.
Átfújtad szilikonnal az egészet? Tudom, hogy ez egy makettezős könyvben van, én is csináltam, de ma már nem értek egyet ezzel a technikával, a lakkok sokkal jobbak. Ráadásul, szerintem a szilikon homályossá teszi a kabintetőt. Először fényes, de idővel nem lesz olyan csillogóan átlátszó, legalábbis erre a következtetésre jutottam, látva a régi makettjeimet, amiken ezt elkövettem.
xcraft 401938 2007. május 28. 21:08
Válasz erre
Szia Batya!
Felétek már bevezették az Eurót? :))
A láda jó, szivaccsal csinálod te is?
notarius 401937 2007. május 28. 20:49
Válasz erre
Batya 401936 2007. május 28. 20:22
Válasz erre
faláda
faláda

Sziasztok!

Délután próbálgattam fa kopást öregbítést ez let belölle.

Üdv
Batya
Gery 401935 2007. május 28. 18:51
Válasz erre
P1020694
P1020694
P1020698
P1020698
P1020700
P1020700
P1020701
P1020701
P1020703
P1020703
P1020704
P1020704

Sziasztok!!

Most készültem el a hétvén, Revell 1/32-es.Mi a véleményetek?
Előre is kösz!

GERY
MattHeafy 401934 2007. május 28. 17:57
Válasz erre
HPIM0716
HPIM0716
HPIM0717
HPIM0717

Hali!

Na az ülésen pár hiányzó alkatrész ptolva lett:
-a bal kéznél látható kis sztirol lapocska az ülés biztosító kara, ide még kell egy "remove before Fly" felirat, amit vszínű maratás keretéből csinálok meg.
-A pilota bel oldalán hátul az oxigénpalack körül volt egy vezeték/cső, ezt 0.2es rézhuzalból potoltam.
-a fejnél lévő környezet érzékelő pitot és a katapultálást inditó kar az Italeri kitből van.
-jobb oldalt találhatő a vész heveder-kioldó kar, ezt 0.25ös sárgarézből potoltam.

Azt hiszem kb ennyi amit ki tudtam hozni az ülésből.Most Soloval a "gerincproblémáról" értekezünk, remélem hamar meglesz a megoldás:)

Matyi
MattHeafy 401933 2007. május 28. 15:22
Válasz erre
igen ez az:)
Nemrég nézegettem a Tamiya új f-16osát.Azon van olyan öntöcsonk, hogy szinte lefordultam a székről.Hamar megnéztem a sajátom és ott nincs, sokkal jobban oldották meg.Most épp a műszerek szépitésén és az Aces II hiányzó részeinek potlásán dolgozom, később lesznek képek is.

Matyi
f2d 401932 2007. május 28. 14:46
Válasz erre
Most adták ki újra az A verziót. Pompás matricával. Szerintem nagyon megéri.
http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1501
Tophatters 401931 2007. május 28. 14:34
Válasz erre
Szia!

Nekem is van 48-as Italeri F-16-om, csak a kétüléses verzió. Hát szerintem is nagyon szép makett, és ráadásul nem is drága. Nekem annó csak a kabin illeszkedésével volt problémám. Egyébként tervezem hogy egyszer építek egy együlésest is.
www.modellversium.de/kit/artikel.php
Smoke 401930 2007. május 28. 13:31
Válasz erre
tray!
Köszönöm a képeket :D
tuti jol raktam fel máshogy, máshova nem lehet felrakni, de az Italeri más dolgokat is elrontott már makettjein, uh ugy gondolom ezt is elszurták. Olyan szép lenne ez a makett csak ne lennének rajta ilyen pici szembetünő hibák...
MattHeafy 401929 2007. május 28. 13:16
Válasz erre
Kabin balról
Kabin balról
Kabin jobbról
Kabin jobbról
Gerinc
Gerinc
Gerinc II.
Gerinc II.
Aces II.
Aces II.

Sziasztok!

Na a fantasztikus hétvége után vissza a hétkönapok szürkeségébe.
Belekezdtem az Italeri 95ben kiadott 48as F-16osába.Akkoriban nagy számnak számított, beelözte(hibái ellenére is) a Hasegawa maketteket.Mai szemmel nézve is megállja sztem a helyét, sok makett elbujhatna mögötte.
Az első két képen a kabin látható, gyanta üléssel.Nem lesz semmi feljavítás csak amit nagyon szükségesnek tartok, pár apróság, de az is saját gyártmány lesz.
a másik két képen a gerinc különálló alkatrésze látható.Az elsőn látható az Italeri szerinti felhelyezés, a 2. meg az általam beállított.Az utóbbi a helyes szerintem, a panelvonala csak így találkoznak egymással.Ebből kifolyolag egy kb 2.5 mmes hézagot kell eltüntetnem, illetve az üvegből kell faragnom majd.Sokáig töprengtem, hogy ez miért jó nekik, hogy külön adják, aztán rátaláltam az "új" kétüléses verzióra, amit nem is olyan rég adtak ki.Ez az egyetlen súlyos hibája a kitnek, a többi helyén van.
A lengyel 4040es oldalszámú gépet fogom elkészíteni.
Az utolsó képen az Aces II ülés látható, ahol buborék volt, kijavitottam, a csat egy részét sárgarézzel potoltam, még pár apróság és ez is festhető lesz.

Matyi
tray 401928 2007. május 28. 13:12
Válasz erre
Ja, vékony rézlemez ügyben a Boltok topicban találsz címeket. Ha van valamilyen tubusos krémed (pirosarany, gulyáskrém), abból is meg lehet oldani a kötényt. Esetleges sörösdobozzal is próbálkozhatsz, de az rohadt kemény.
tray 401927 2007. május 28. 13:01
Válasz erre
JagdTiger1
JagdTiger1
JagdTiger2
JagdTiger2
JagdTiger3
JagdTiger3

Smoke!
Átfutottam az idevágó könyveimet, és azt kell mondanom, teljesen igazad van. Nem találtam olyan képet, ahol lépcsős lett volna a "lövegdob" kialakítása. Ettől függetlenül, lehetségesnek tartom, hogy volt egy ilyen változat, de valószínűtlen.
Biztos, hogy jól raktad fel? :)

Bónuszként kapsz egy képet a varratokról is.
f2d 401926 2007. május 28. 12:50
Válasz erre
Hátha lesz rajta egy ilyen repülő:-)))
f2d 401925 2007. május 28. 12:49
Válasz erre
Köszi szépen! Na akkor indúltam palát begyűjteni.:)
Akos 401924 2007. május 28. 12:44
Válasz erre
Nincs festve, csak egy kicsit meg van csiszolva, ez a természetes színe...
f2d 401923 2007. május 28. 12:42
Válasz erre
Semmi több? Csak lefestetted valamivel.
Smoke 401922 2007. május 28. 12:37
Válasz erre
JT2
JT2

tray!
Igaz nem eredetit találtam, pontosabban nem azon mutatom mert f-f és nem látszodik rajta rendesen. erre gondoltam, hogy ezt hogyan tudnám megcsinálni az én kis italerimen is.

Vékony rézlemezt lehet kapni valamilyen boltban? Olyat ami jo lenne kötényezéshez is?

Üdv.: Szabolcs
SSgt.Chris 401920 2007. május 28. 12:25
Válasz erre
Köszi, ha más nem lesz, majd kipróbálom azt. Ha járok Győr fele, majd hozok...addig marad kerekek nélkül az Ural.
Akos 401919 2007. május 28. 12:22
Válasz erre
Nekem a ModelMaster kerek üveges matt lakkját nem dobta le az ilyen gumi...
SSgt.Chris 401918 2007. május 28. 12:21
Válasz erre
Igen, írtam a a címre amit adtál, megvan még. Kérdeztem pár dolgot róla, most várom a választ... :-) Többek között, hogy ez mennyi makettra elég? MErt élőben nem láttam ilyet, úgyhogy lövésem sincs...
tray 401917 2007. május 28. 12:17
Válasz erre
Smoke!
Ebből a szögből nem tudom megítélni, de ha találsz oldalnézeti képet igazi járműről, ott biztos kiderül.
gyurmakoma 401916 2007. május 28. 12:05
Válasz erre
ssgt!
Sikerült elüzletelni a tamiya wheteringet amit kerestél??
Mert egy darab tuti van,berénybe vittük
SSgt.Chris 401915 2007. május 28. 12:04
Válasz erre
Elegem van az Alangerből... Már 4 napja szárazecseteltem a gumikat az Uralon, de még mindig fog..illetve nem is tudom, mintha nem száradna meg rajta. Megfogom és lejön. Mi a jó francot csináljak vele? Meg ráadásul csillog is, de ezek után mi az ami megfogja? A matt lakkot is ledobná, nem? Nem elég, hogy megeszik egymást a felnikkel, még ez is... Ötlet esetleg??? :-(
Akos 401914 2007. május 28. 12:04
Válasz erre
A beton egyszerű tetőfedő pala...
f2d 401913 2007. május 28. 12:01
Válasz erre
Nagyon szép munka, gratula.

A betont hogy csináltad ilyen frankó foltosra?
Akos 401912 2007. május 28. 11:39
Válasz erre
4
4
5
5
6
6
7
7

Elég nagyot haladtam az Avengerrel, már csak egy pár apróság hiányzik...
Smoke 401911 2007. május 28. 11:31
Válasz erre
Megprobálom! Köszi a segitséget neked is!
Archy 401910 2007. május 28. 11:24
Válasz erre
panther_nyers
panther_nyers

Smoke!
Eleve az egész túl vastak. Szedd le az egészet, és kezd előlről. Ha nem elég híg a neoflex, akkor egy kevész szintetikus higítóval tudsz segíteni rajta. Fogvájóval hord fel, de csak szépen finoman. Nem kelle ennyit, nézz közben egy képet az igaziról. A felesleget szintén fogvájóval tudod leszedni. A rovátkolást szikével, vagy más célszerszámmal tudod megcsinálni, és a lényeg, hogy sűrűn! Sok sikert!

Áron

UI.: 72-ben meg lehet csinálni a hegesztési varratokat. Ahogy Kalóz mondja, kb tizedmiliméteres lenne a méretarányos, de egy "kicsit" csalunk, és akkor egy kb 0,7mm-nyi csíkot ki tudunk maszkolni. Smoke esetében a maszk nem használható, az íves részek miatt. Most nem találom a Panther cikket, de már elküldtem Mekettéknek. Abban minden benne lesz, lépésről lépésre, buktatókkal. Addig is itt egy kép.
Ja és gyakorolni!
Smoke 401909 2007. május 28. 11:00
Válasz erre
DSCF3776 dob jav
DSCF3776 dob jav

tray!
Én erre gonoltam, hogy nem igazodik a tetejéhez, és hogy ezt hogyan tudnám javitani?
Smoke 401908 2007. május 28. 10:58
Válasz erre
Értem! köszönöm szépen a segitséget és a kritikát!!
üdv.: Szabolcs
tray 401907 2007. május 28. 09:38
Válasz erre
PA210003x
PA210003x
PA210004x
PA210004x
PA210007x
PA210007x

Készülget: ACE 1/72 Pak 43
Mosások és filterezések előtt.
Balu 401906 2007. május 28. 00:07
Válasz erre
Szia!

Szerintem is sok és változó is a mennyisége... Szóval még javíts rajta :)
Mondjuk 72-ben tényleg nem lehet könnyű!

Üdv!
tray 401905 2007. május 27. 23:38
Válasz erre
Ha ezt megnézed, szerintem a "dob" jó helyen van ott, bár lehet, hogy nem azt nézem, amit kell... www.missing-lynx.com/library/german/jagdtiger/17-1.jpg

A heggesztési varratokhoz annyit, hogy 1/72-ben bizony le kell mondanunk néhány részlet kidolgozásáról, ez benne van a pakliban. Ha méretarányosan lennének kidolgozva, annyira aprók lennének a varratok, hogy csak igazán jó szeműek látnák meg. Ha nagyobbra csinálod őket, mint ami a méretarányból következne, akkor meg a ló túlsó oldalán vagy.

Én max. úgy csinálnám, hogy ragasztóval vékonyan bekenném a csíkot, majd 10-20 másodperc elteltével, amikor már kicsit megpuhult a műanyag, szike hegyével (vagy valami tompábbal) végignyomkodnám.
Smoke 401904 2007. május 27. 22:20
Válasz erre
Sziasztok!
kalóz!
azt én is néztem azokon a képeken amik abban a linkben vannak amit zoli adott, hogy vékonyak a varratok, és hogy 72-ben nagyon kicsik, de valahogy fel kéne rá rakni mert sztem azért dobna az összhangon. hogyan tudnám ezt megjeleniteni? Meg aza bajom a készlettel, hogy az a "dob" (nem tom mi a rendes neve), ahol az ágyúcső jön ki az a valoságban a tank tetejéhez igazodott, olyannak néz ki mintha a dob folytatása lenne a tető. Na de ez nagyon nem olyan!!! Ezt hogyan tudnám korrigálni? Vagy csak én néztem (ezt is) el mint a varratok vastagságát?
Üdv.: Szabolcs
Kalóz 401903 2007. május 27. 21:46
Válasz erre
Ilyen széles varratot a valóságban nem lehet készíteni egysoros varrattal, ami a képeken látszik, többsorost meg ebben a méretarányban elkészíteni? ChevyG tanácsa szerint vékonyabbra készítsd, bár a valódi méret 72-ben még úgy is tizedmm-ek kéne legyen.
Kalóz
ChevyG 401902 2007. május 27. 12:52
Válasz erre
Szeva Pajti!

Sztem sok. Túl vastag. 35ben még okés lenne, de 72ben sok. kevesebbet tegyél fel és akkor jó lesz. a "mintázat" sztem korrekt!

Üdv!
Zoli 401901 2007. május 27. 12:17
Válasz erre
Szia!
Nem rontottál rajta, de még mindig nem az igazi. Sokkal finomabbnak kéne lennie, túl vastag és egyenetlen. Szerintem keresgélj képeket és alapján csináld! Asszem a bovingtoni, aberdeeni és kubinkai múzeumban is van egy példány, biztos találsz pár használható képet. Esetleg ez is segít valamit: www.missing-lynx.com/library/german/jagdtiger/jagdtiger.htm.
z
Hickory 401900 2007. május 27. 12:02
Válasz erre
A hornet orra
A hornet orra
darázs
darázs
ez is darázs
ez is darázs

Addig is itt van pár kép,hogy lássátok,nem csak dumálni járok ide:)
Smoke 401899 2007. május 27. 11:11
Válasz erre
DSCF3775
DSCF3775
DSCF3776
DSCF3776

Sziasztok! Javitottam a hegesztésen, vagy rontottam rajta?
Üdv.: Szabolcs
beta 401898 2007. május 27. 09:45
Válasz erre
Elnézést, küldöm újra:
makettezea.blog.hu/
beta 401897 2007. május 27. 09:44
Válasz erre
Itt van egy link néhány makettemről:
http://makettezea.blog.hu/

(csak a keptar-os oldal valamiért kicsinyítve adja ki képeimet...)
Atesz 401896 2007. május 27. 07:49
Válasz erre
Szia!

Próbáld meg a dobozról a vonalkódot és az összerakási leírást (ha volt) elküldeni a Revellnek, azzal a szöveggel, hogy kimaradt a dobozból a matrica, hátha küldenek helyette másikat. Nekem párszor már bejött :-D)

Atesz
Hickory 401895 2007. május 26. 23:48
Válasz erre
Hornet
Hornet

Ja,a kép lemaradt:)
Donor 401894 2007. május 26. 23:37
Válasz erre
A Kék Kobrát próbáld meg
Donor
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.