<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
xcraft | Adatlap | 401945 | 2007. május 29. 06:51 | ||||||||||||||||||
Jól néz ki, főleg ezeket az íves oldallapokat lehet nehéz megcsinálni. Előzmény: (401943) Varjúbácsi 2007. május 28. 22:32 | |||||||||||||||||||||
Balu | Adatlap | 401944 | 2007. május 28. 23:06 | ||||||||||||||||||
Szia Batya! Nagyon impozáns! :) Kicsit lehetne többet tudni a technikáról? Üdv: Balu! | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 401943 | 2007. május 28. 22:32 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Én is haladtam a "vizibusszal". Elkészült néhány hűtőrács, szegecselés, csavarfejek, hegesztési varrat. Kapott egy Surfacer 1200-as próbát, ami sajnos kihozott néhány felületi hibát, de szerencsére könnyen korrigálható helyen. Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 401941 | 2007. május 28. 21:46 | ||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401940 | 2007. május 28. 21:29 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Igen Plus model. Ecsettel festettem szivaccsal nem ilyen finom. | |||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 401939 | 2007. május 28. 21:15 | ||||||||||||||||||
Hello Gery! Nem rossz, a hajtómű mögött viszont van egy tömítetlen törzsillesztés, ha jól látom. Átfújtad szilikonnal az egészet? Tudom, hogy ez egy makettezős könyvben van, én is csináltam, de ma már nem értek egyet ezzel a technikával, a lakkok sokkal jobbak. Ráadásul, szerintem a szilikon homályossá teszi a kabintetőt. Először fényes, de idővel nem lesz olyan csillogóan átlátszó, legalábbis erre a következtetésre jutottam, látva a régi makettjeimet, amiken ezt elkövettem. | |||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 401938 | 2007. május 28. 21:08 | ||||||||||||||||||
Szia Batya! Felétek már bevezették az Eurót? :)) A láda jó, szivaccsal csinálod te is? | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 401937 | 2007. május 28. 20:49 | ||||||||||||||||||
Plus Models? Jó kis darab... | |||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401936 | 2007. május 28. 20:22 | ||||||||||||||||||
Gery | Adatlap | 401935 | 2007. május 28. 18:51 | ||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401934 | 2007. május 28. 17:57 | ||||||||||||||||||
Hali! Na az ülésen pár hiányzó alkatrész ptolva lett: -a bal kéznél látható kis sztirol lapocska az ülés biztosító kara, ide még kell egy "remove before Fly" felirat, amit vszínű maratás keretéből csinálok meg. -A pilota bel oldalán hátul az oxigénpalack körül volt egy vezeték/cső, ezt 0.2es rézhuzalból potoltam. -a fejnél lévő környezet érzékelő pitot és a katapultálást inditó kar az Italeri kitből van. -jobb oldalt találhatő a vész heveder-kioldó kar, ezt 0.25ös sárgarézből potoltam. Azt hiszem kb ennyi amit ki tudtam hozni az ülésből.Most Soloval a "gerincproblémáról" értekezünk, remélem hamar meglesz a megoldás:) Matyi | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401933 | 2007. május 28. 15:22 | ||||||||||||||||||
igen ez az:) Nemrég nézegettem a Tamiya új f-16osát.Azon van olyan öntöcsonk, hogy szinte lefordultam a székről.Hamar megnéztem a sajátom és ott nincs, sokkal jobban oldották meg.Most épp a műszerek szépitésén és az Aces II hiányzó részeinek potlásán dolgozom, később lesznek képek is. Matyi | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401932 | 2007. május 28. 14:46 | ||||||||||||||||||
Most adták ki újra az A verziót. Pompás matricával. Szerintem nagyon megéri. http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1501 | |||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 401931 | 2007. május 28. 14:34 | ||||||||||||||||||
Szia! Nekem is van 48-as Italeri F-16-om, csak a kétüléses verzió. Hát szerintem is nagyon szép makett, és ráadásul nem is drága. Nekem annó csak a kabin illeszkedésével volt problémám. Egyébként tervezem hogy egyszer építek egy együlésest is. www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401930 | 2007. május 28. 13:31 | ||||||||||||||||||
tray! Köszönöm a képeket :D tuti jol raktam fel máshogy, máshova nem lehet felrakni, de az Italeri más dolgokat is elrontott már makettjein, uh ugy gondolom ezt is elszurták. Olyan szép lenne ez a makett csak ne lennének rajta ilyen pici szembetünő hibák... | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401929 | 2007. május 28. 13:16 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Na a fantasztikus hétvége után vissza a hétkönapok szürkeségébe. Belekezdtem az Italeri 95ben kiadott 48as F-16osába.Akkoriban nagy számnak számított, beelözte(hibái ellenére is) a Hasegawa maketteket.Mai szemmel nézve is megállja sztem a helyét, sok makett elbujhatna mögötte. Az első két képen a kabin látható, gyanta üléssel.Nem lesz semmi feljavítás csak amit nagyon szükségesnek tartok, pár apróság, de az is saját gyártmány lesz. a másik két képen a gerinc különálló alkatrésze látható.Az elsőn látható az Italeri szerinti felhelyezés, a 2. meg az általam beállított.Az utóbbi a helyes szerintem, a panelvonala csak így találkoznak egymással.Ebből kifolyolag egy kb 2.5 mmes hézagot kell eltüntetnem, illetve az üvegből kell faragnom majd.Sokáig töprengtem, hogy ez miért jó nekik, hogy külön adják, aztán rátaláltam az "új" kétüléses verzióra, amit nem is olyan rég adtak ki.Ez az egyetlen súlyos hibája a kitnek, a többi helyén van. A lengyel 4040es oldalszámú gépet fogom elkészíteni. Az utolsó képen az Aces II ülés látható, ahol buborék volt, kijavitottam, a csat egy részét sárgarézzel potoltam, még pár apróság és ez is festhető lesz. Matyi | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401928 | 2007. május 28. 13:12 | ||||||||||||||||||
Ja, vékony rézlemez ügyben a Boltok topicban találsz címeket. Ha van valamilyen tubusos krémed (pirosarany, gulyáskrém), abból is meg lehet oldani a kötényt. Esetleges sörösdobozzal is próbálkozhatsz, de az rohadt kemény. | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401927 | 2007. május 28. 13:01 | ||||||||||||||||||
Smoke! Átfutottam az idevágó könyveimet, és azt kell mondanom, teljesen igazad van. Nem találtam olyan képet, ahol lépcsős lett volna a "lövegdob" kialakítása. Ettől függetlenül, lehetségesnek tartom, hogy volt egy ilyen változat, de valószínűtlen. Biztos, hogy jól raktad fel? :) Bónuszként kapsz egy képet a varratokról is. | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401926 | 2007. május 28. 12:50 | ||||||||||||||||||
Hátha lesz rajta egy ilyen repülő:-))) | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401925 | 2007. május 28. 12:49 | ||||||||||||||||||
Köszi szépen! Na akkor indúltam palát begyűjteni.:) | |||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 401924 | 2007. május 28. 12:44 | ||||||||||||||||||
Nincs festve, csak egy kicsit meg van csiszolva, ez a természetes színe... | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401923 | 2007. május 28. 12:42 | ||||||||||||||||||
Semmi több? Csak lefestetted valamivel. | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401922 | 2007. május 28. 12:37 | ||||||||||||||||||
tray! Igaz nem eredetit találtam, pontosabban nem azon mutatom mert f-f és nem látszodik rajta rendesen. erre gondoltam, hogy ezt hogyan tudnám megcsinálni az én kis italerimen is. Vékony rézlemezt lehet kapni valamilyen boltban? Olyat ami jo lenne kötényezéshez is? Üdv.: Szabolcs | |||||||||||||||||||||
SSgt.Chris | Adatlap | 401920 | 2007. május 28. 12:25 | ||||||||||||||||||
Köszi, ha más nem lesz, majd kipróbálom azt. Ha járok Győr fele, majd hozok...addig marad kerekek nélkül az Ural. | |||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 401919 | 2007. május 28. 12:22 | ||||||||||||||||||
Nekem a ModelMaster kerek üveges matt lakkját nem dobta le az ilyen gumi... | |||||||||||||||||||||
SSgt.Chris | Adatlap | 401918 | 2007. május 28. 12:21 | ||||||||||||||||||
Igen, írtam a a címre amit adtál, megvan még. Kérdeztem pár dolgot róla, most várom a választ... :-) Többek között, hogy ez mennyi makettra elég? MErt élőben nem láttam ilyet, úgyhogy lövésem sincs... | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401917 | 2007. május 28. 12:17 | ||||||||||||||||||
Smoke! Ebből a szögből nem tudom megítélni, de ha találsz oldalnézeti képet igazi járműről, ott biztos kiderül. | |||||||||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 401916 | 2007. május 28. 12:05 | ||||||||||||||||||
ssgt! Sikerült elüzletelni a tamiya wheteringet amit kerestél?? Mert egy darab tuti van,berénybe vittük | |||||||||||||||||||||
SSgt.Chris | Adatlap | 401915 | 2007. május 28. 12:04 | ||||||||||||||||||
Elegem van az Alangerből... Már 4 napja szárazecseteltem a gumikat az Uralon, de még mindig fog..illetve nem is tudom, mintha nem száradna meg rajta. Megfogom és lejön. Mi a jó francot csináljak vele? Meg ráadásul csillog is, de ezek után mi az ami megfogja? A matt lakkot is ledobná, nem? Nem elég, hogy megeszik egymást a felnikkel, még ez is... Ötlet esetleg??? :-( | |||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 401914 | 2007. május 28. 12:04 | ||||||||||||||||||
A beton egyszerű tetőfedő pala... | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401913 | 2007. május 28. 12:01 | ||||||||||||||||||
Nagyon szép munka, gratula. A betont hogy csináltad ilyen frankó foltosra? | |||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 401912 | 2007. május 28. 11:39 | ||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401911 | 2007. május 28. 11:31 | ||||||||||||||||||
Megprobálom! Köszi a segitséget neked is! | |||||||||||||||||||||
Archy | Adatlap | 401910 | 2007. május 28. 11:24 | ||||||||||||||||||
Smoke! Eleve az egész túl vastak. Szedd le az egészet, és kezd előlről. Ha nem elég híg a neoflex, akkor egy kevész szintetikus higítóval tudsz segíteni rajta. Fogvájóval hord fel, de csak szépen finoman. Nem kelle ennyit, nézz közben egy képet az igaziról. A felesleget szintén fogvájóval tudod leszedni. A rovátkolást szikével, vagy más célszerszámmal tudod megcsinálni, és a lényeg, hogy sűrűn! Sok sikert! Áron UI.: 72-ben meg lehet csinálni a hegesztési varratokat. Ahogy Kalóz mondja, kb tizedmiliméteres lenne a méretarányos, de egy "kicsit" csalunk, és akkor egy kb 0,7mm-nyi csíkot ki tudunk maszkolni. Smoke esetében a maszk nem használható, az íves részek miatt. Most nem találom a Panther cikket, de már elküldtem Mekettéknek. Abban minden benne lesz, lépésről lépésre, buktatókkal. Addig is itt egy kép. Ja és gyakorolni! | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401909 | 2007. május 28. 11:00 | ||||||||||||||||||
tray! Én erre gonoltam, hogy nem igazodik a tetejéhez, és hogy ezt hogyan tudnám javitani? | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401908 | 2007. május 28. 10:58 | ||||||||||||||||||
Értem! köszönöm szépen a segitséget és a kritikát!! üdv.: Szabolcs | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401907 | 2007. május 28. 09:38 | ||||||||||||||||||
Balu | Adatlap | 401906 | 2007. május 28. 00:07 | ||||||||||||||||||
Szia! Szerintem is sok és változó is a mennyisége... Szóval még javíts rajta :) Mondjuk 72-ben tényleg nem lehet könnyű! Üdv! | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401905 | 2007. május 27. 23:38 | ||||||||||||||||||
Ha ezt megnézed, szerintem a "dob" jó helyen van ott, bár lehet, hogy nem azt nézem, amit kell... www.missing-lynx.com/library/german/jagdtiger/17-1.jpg A heggesztési varratokhoz annyit, hogy 1/72-ben bizony le kell mondanunk néhány részlet kidolgozásáról, ez benne van a pakliban. Ha méretarányosan lennének kidolgozva, annyira aprók lennének a varratok, hogy csak igazán jó szeműek látnák meg. Ha nagyobbra csinálod őket, mint ami a méretarányból következne, akkor meg a ló túlsó oldalán vagy. Én max. úgy csinálnám, hogy ragasztóval vékonyan bekenném a csíkot, majd 10-20 másodperc elteltével, amikor már kicsit megpuhult a műanyag, szike hegyével (vagy valami tompábbal) végignyomkodnám. | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401904 | 2007. május 27. 22:20 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! kalóz! azt én is néztem azokon a képeken amik abban a linkben vannak amit zoli adott, hogy vékonyak a varratok, és hogy 72-ben nagyon kicsik, de valahogy fel kéne rá rakni mert sztem azért dobna az összhangon. hogyan tudnám ezt megjeleniteni? Meg aza bajom a készlettel, hogy az a "dob" (nem tom mi a rendes neve), ahol az ágyúcső jön ki az a valoságban a tank tetejéhez igazodott, olyannak néz ki mintha a dob folytatása lenne a tető. Na de ez nagyon nem olyan!!! Ezt hogyan tudnám korrigálni? Vagy csak én néztem (ezt is) el mint a varratok vastagságát? Üdv.: Szabolcs | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 401903 | 2007. május 27. 21:46 | ||||||||||||||||||
Ilyen széles varratot a valóságban nem lehet készíteni egysoros varrattal, ami a képeken látszik, többsorost meg ebben a méretarányban elkészíteni? ChevyG tanácsa szerint vékonyabbra készítsd, bár a valódi méret 72-ben még úgy is tizedmm-ek kéne legyen. Kalóz | |||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 401902 | 2007. május 27. 12:52 | ||||||||||||||||||
Szeva Pajti! Sztem sok. Túl vastag. 35ben még okés lenne, de 72ben sok. kevesebbet tegyél fel és akkor jó lesz. a "mintázat" sztem korrekt! Üdv! | |||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 401901 | 2007. május 27. 12:17 | ||||||||||||||||||
Szia! Nem rontottál rajta, de még mindig nem az igazi. Sokkal finomabbnak kéne lennie, túl vastag és egyenetlen. Szerintem keresgélj képeket és alapján csináld! Asszem a bovingtoni, aberdeeni és kubinkai múzeumban is van egy példány, biztos találsz pár használható képet. Esetleg ez is segít valamit: www.missing-lynx.com/library/german/jagdtiger/jagdtiger.htm. z | |||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 401900 | 2007. május 27. 12:02 | ||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401899 | 2007. május 27. 11:11 | ||||||||||||||||||
beta | Adatlap | 401898 | 2007. május 27. 09:45 | ||||||||||||||||||
Elnézést, küldöm újra: makettezea.blog.hu/ | |||||||||||||||||||||
beta | Adatlap | 401897 | 2007. május 27. 09:44 | ||||||||||||||||||
Itt van egy link néhány makettemről: http://makettezea.blog.hu/ (csak a keptar-os oldal valamiért kicsinyítve adja ki képeimet...) | |||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 401896 | 2007. május 27. 07:49 | ||||||||||||||||||
Szia! Próbáld meg a dobozról a vonalkódot és az összerakási leírást (ha volt) elküldeni a Revellnek, azzal a szöveggel, hogy kimaradt a dobozból a matrica, hátha küldenek helyette másikat. Nekem párszor már bejött :-D) Atesz | |||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 401895 | 2007. május 26. 23:48 | ||||||||||||||||||
Donor | Adatlap | 401894 | 2007. május 26. 23:37 | ||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |