<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sib | Adatlap | 401978 | 2007. május 30. 11:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 401977 | 2007. május 30. 11:30 | ![]() | |||||||||||||||||
Kb PzIII/IV futóműszerűséget látok, meg egyéb érdekes dolgokat. z | |||||||||||||||||||||
Mauser | Adatlap | 401976 | 2007. május 30. 11:19 | ![]() | |||||||||||||||||
Úgy látom, hogy még a messzi-messzi galaxisban is a német harckocsi-gyártás vívmányait használták fel a falcon megépítésénél. Na ki találja meg a bizonyos alkatrészt mondjuk az első képen? :) | |||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 401975 | 2007. május 30. 10:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Évekkel ezelőtt az az italeri fűrész volt az egyik első makettem...emlékszem,a törzs és a szárnytövek találkozásánál mindkét oldalon 2-3 mm-t kellett lecsiszolni,mert nem lehetett összeilleszteni őket...De a matricája szép:) | |||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 401974 | 2007. május 30. 09:24 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia RPG! Wellesley mondandójához még hozzátenném a futóakna idióta hálómintáját is. Feltétlenül csiszold le, ha eddig még nem tetted! A fotón nem látom, ha már megtetted, tárgytalan. Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||
wellesley | Adatlap | 401973 | 2007. május 30. 09:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia RPG! Úgy látom az Italeri 72-es készletét építgeted... :( Részvétem... Nem tudom észrevetted-e az építés közben, de a törzsön abszolút rossz helyen vannak a panelvonalak, sőt nem is a megfelelő számú van bevésve (ez gyári hiba, úgyhogy nem tehetsz róla)! Szóval ha szépen meg akarod csinálni, akkor megpróbálhatod újravésni (bár már össze lett rakva a törzs, így kicsit nehezebb); ha csak abszolút-doboz kategóriaként építed, akkor hagyhatod. Majd eldöntöd... :) Üdv. Mészáros János ui. Ha minden jól megy kb. 3-4 hét múlva én is ezzel fogok szenvedni... :) | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 401972 | 2007. május 30. 08:54 | ![]() | |||||||||||||||||
RPG | Adatlap | 401971 | 2007. május 29. 21:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Petibá | Adatlap | 401970 | 2007. május 29. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||
Hickory! Matricaügyben tudok eredetivel segíteni. Petibá | |||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 401969 | 2007. május 29. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||
A Hornet matricahiányban továbbra is elnapolva.A hiányzó (azaz általam tönkretett:) matricák miatt vár még egy enyhe panelvonal kiemelésre és a futóaknáknál ás száraknál némi koszolásra.Ha Bp.-n valahol 1:144-es kanadai Hornetet láttok,üvöltsetek! Ez az új project,a Revell 1:72-es Mk.IIC Hurrija.Gondoltam kipróbálom magam a házi feljavítások színpadán is.Egyelőre itt járok.Tök jó,hogy semmi sem fog belőle látszani:) Azt sem tudom,hogy melyik nemzet hurriját készítem még,az biztos,hogy nem a készlet által adott afrikai és távol-keleti festésekkel fog készülni. | |||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 401968 | 2007. május 29. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 401967 | 2007. május 29. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||
Jobb ,mint Robidoki tippje, de ez tényleg a Millennium Falcon része. :) Eredetileg egy Porsche váltómű egyik fele + pár egyéb izé. Egy fél laprúgós felfüggesztés még felismerhető. :) | |||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 401966 | 2007. május 29. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||
Pontosabban : Ragyionavigácionnaja Szisztyéma Blízsnaja navigácija | |||||||||||||||||||||
marci | Adatlap | 401965 | 2007. május 29. 18:58 | ![]() | |||||||||||||||||
gőzmozdony alsórésze. | |||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 401964 | 2007. május 29. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||
Hello! Szerintem: Ragyioszisztyema-blízsnaja-navigacija! Vagy valami protyivopazsarnaja? | |||||||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401963 | 2007. május 29. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 401962 | 2007. május 29. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||
Látom azért vannak még erre művelt emberek. :) | |||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 401961 | 2007. május 29. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||
Finemolds Millenium Falcon | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401960 | 2007. május 29. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Millenium Falconnak egy alkatrésze:) | |||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 401959 | 2007. május 29. 18:13 | ![]() | |||||||||||||||||
MrChef | Adatlap | 401958 | 2007. május 29. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Salou, már megint elkápráztatsz. Nem kis munka lehetett ez az érdekes küllemű gép. Igazad van, hogy nem koszolod agyon a makettedet, én sem teszem. Nemsokára belekezdek egy 1:48-as La-7-esbe (Academy), Eduard rezekkel. | |||||||||||||||||||||
marci | Adatlap | 401957 | 2007. május 29. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 401956 | 2007. május 29. 17:11 | ![]() | |||||||||||||||||
salou | Adatlap | 401955 | 2007. május 29. 16:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 401954 | 2007. május 29. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Samme! Bocsi, de a motoron a gyújtókábel megoldásod igen távol áll a valóditól! Minden hengernek két gyújtógyertyája van, melyeket két gyújtómágnes szolgál ki. A kábelek a forgattyús ház és a reduktor ház csatlakozásánál lévő vezetékgyűrüben futnak. (mindkét hengersoré). Egy hengernél egy kábel előre, az első, a másik kábel a hátsó gyertyához megy. Tehát keveslem a kábeleket. Meg nem látom a gyújtómágneseket.) Muzzy | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401953 | 2007. május 29. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap este a "gerincproblémát" megoldottam.Mivel ugye a panelek miatt el kellett tolnom az alkatrészt, ezért, az üveg helye lényegesen csökkent.A hézagnak megfelelően kivágtam a gerinc egyik részéről(köszönet Solonak az ötletért:)),így az üveg hiánytalanul elfér már.Magáról a gerinc alkatrészéről tudni kell, hogy kisebb a kelleténél, ezért kicsit magasitottam a helyzetén egy sztirollapocska segítségével.A hézagot sablon és sztirol segítségével potoltam,ez még behelyezés előtt méretre lesz alakitva.Kb itt tartok most, a gerinc összeragasztva, tömítve, csiszolásra vár. Matyi | |||||||||||||||||||||
Samee | Adatlap | 401952 | 2007. május 29. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||
Hella Mindenki! Aca Vought F4U-1 Corsair 1:72 következő lépés. Elindult a festés. Először az alapozást csináltam h kihozza a hibákat. Utána felfújtam a felső 2 kéket. A sötéttel kezdtem, a szárnyakon ez is maradt. Az egyiken próbálgattam a géppuskák kormozódását. A mellékelt ábra mutatja h hogy sikerült. Elkészült a motor is, illetve felkerült az azt takaró gyűrű, hogy könnyebb legyen a festéshez a mintát felfújni. Egyelőre ennyi, amint előrelépés van jönnek a képek. Samee | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 401951 | 2007. május 29. 10:17 | ![]() | |||||||||||||||||
Warbirds! Nincs informatikai segítségem, még régi motorosként a műszaki főiskolán tanult körző-vonalzó szerkesztős módszert használom. Először 1,5 mm-es hullámlemezen kirajzolom, ollóval kivágom és összepróbálo. Ha műxik, akkor megy sztirolra. Ha fiatalabb lennék, biztos inkább monitoron tervezném, de így gyorsabb :-)), és kevesebbet hibázok. Hiába na, kézimunka az igazi!!! Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 401950 | 2007. május 29. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||
Hmmm... Pedig azt hittem valami fain kis műhelyed van otthon... :) Akkor további technikai kérdésem lenne: az általad készített alkatrészeket ceruza-körző-szögmérő-vonalzó módszerrel tervezed vagy itt azért bedobsz némi informatikai segítséget egy sablonhoz? Egyáltalán melyik a célszerűbb? warbirds | |||||||||||||||||||||
Timur | Adatlap | 401949 | 2007. május 29. 09:13 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Gery! -a felső felület egy színűnek látszik (remélem,csak a képen). -hiányzik a horogkereszt -az orron a színek (és csíkok) felvitele teljesen hibás. -a Revi téves helyen van. Az igazi gépen csak a reflexüveg van a páncéllemez felett. -a hajtómű-burkolólemez belső része festetlen natúrfém kellene, hogy legyen. -nem emlékszem, hogy Demuth gépén sárga lenne a hajtómű beömlője. -tömítési és festési problémák a hajtóműnél -matricázási gondok a szárnyakon ...és akkor a kabint meg a futóaknákat még nem is láttuk. A következő majd jobb lesz. Üdv | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 401948 | 2007. május 29. 08:18 | ![]() | |||||||||||||||||
Warbirds! Amit a képeken látsz, és nem gyári alkatrész (tornyok, és az oldalfalakon a géppuskablendék) azokhoz CSAK sztirollapokat, sniccert, pillanatragasztót, Evergreen szálakat, csöveket és Milliputot használtam. Pont azért lassultam be egy kicsit, mert lassanként kellene néhány esztergált darab, és most találtam valakit, aki megcsinálja őket. Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 401947 | 2007. május 29. 08:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Hűűű, ez igen impozáns! Minden tiszteletem azoké az embereké, akik a sima sztirol lapot ilyen széppé tudják varázsolni. :) Mekkora eszközparkkal dolgozol, hogy ilyeneket tudsz csinálni? Gondolom egynémely részegység elkészítéséhez már komolyabb eszcájg is szükségeltetik...:) Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 401946 | 2007. május 29. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Gery! Xcraft jól mondja, az a tömítés kimaradt, de összességében jól néz ki. Én még kicsit feltuningoltam a hajtóművet pár dróttal, de nem olyan lényeges. Meg esetleg a burkolólemezek belsejét befolyathatnád valamivel, hogy kijöjjön a mintázata. Így egy kicsit egybemosódik. A szárnyvégek festése viszont határozottan jobb, mint az enyém lett...:))) Gratu! warbirds | |||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 401945 | 2007. május 29. 06:51 | ![]() | |||||||||||||||||
Jól néz ki, főleg ezeket az íves oldallapokat lehet nehéz megcsinálni. | |||||||||||||||||||||
Balu | Adatlap | 401944 | 2007. május 28. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Batya! Nagyon impozáns! :) Kicsit lehetne többet tudni a technikáról? Üdv: Balu! | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 401943 | 2007. május 28. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Én is haladtam a "vizibusszal". Elkészült néhány hűtőrács, szegecselés, csavarfejek, hegesztési varrat. Kapott egy Surfacer 1200-as próbát, ami sajnos kihozott néhány felületi hibát, de szerencsére könnyen korrigálható helyen. Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 401941 | 2007. május 28. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401940 | 2007. május 28. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Igen Plus model. Ecsettel festettem szivaccsal nem ilyen finom. | |||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 401939 | 2007. május 28. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||
Hello Gery! Nem rossz, a hajtómű mögött viszont van egy tömítetlen törzsillesztés, ha jól látom. Átfújtad szilikonnal az egészet? Tudom, hogy ez egy makettezős könyvben van, én is csináltam, de ma már nem értek egyet ezzel a technikával, a lakkok sokkal jobbak. Ráadásul, szerintem a szilikon homályossá teszi a kabintetőt. Először fényes, de idővel nem lesz olyan csillogóan átlátszó, legalábbis erre a következtetésre jutottam, látva a régi makettjeimet, amiken ezt elkövettem. | |||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 401938 | 2007. május 28. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia Batya! Felétek már bevezették az Eurót? :)) A láda jó, szivaccsal csinálod te is? | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 401937 | 2007. május 28. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||
Plus Models? Jó kis darab... | |||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 401936 | 2007. május 28. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||
Gery | Adatlap | 401935 | 2007. május 28. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401934 | 2007. május 28. 17:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali! Na az ülésen pár hiányzó alkatrész ptolva lett: -a bal kéznél látható kis sztirol lapocska az ülés biztosító kara, ide még kell egy "remove before Fly" felirat, amit vszínű maratás keretéből csinálok meg. -A pilota bel oldalán hátul az oxigénpalack körül volt egy vezeték/cső, ezt 0.2es rézhuzalból potoltam. -a fejnél lévő környezet érzékelő pitot és a katapultálást inditó kar az Italeri kitből van. -jobb oldalt találhatő a vész heveder-kioldó kar, ezt 0.25ös sárgarézből potoltam. Azt hiszem kb ennyi amit ki tudtam hozni az ülésből.Most Soloval a "gerincproblémáról" értekezünk, remélem hamar meglesz a megoldás:) Matyi | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401933 | 2007. május 28. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||
igen ez az:) Nemrég nézegettem a Tamiya új f-16osát.Azon van olyan öntöcsonk, hogy szinte lefordultam a székről.Hamar megnéztem a sajátom és ott nincs, sokkal jobban oldották meg.Most épp a műszerek szépitésén és az Aces II hiányzó részeinek potlásán dolgozom, később lesznek képek is. Matyi | |||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 401932 | 2007. május 28. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||
Most adták ki újra az A verziót. Pompás matricával. Szerintem nagyon megéri. http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1501 | |||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 401931 | 2007. május 28. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Nekem is van 48-as Italeri F-16-om, csak a kétüléses verzió. Hát szerintem is nagyon szép makett, és ráadásul nem is drága. Nekem annó csak a kabin illeszkedésével volt problémám. Egyébként tervezem hogy egyszer építek egy együlésest is. www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 401930 | 2007. május 28. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||||
tray! Köszönöm a képeket :D tuti jol raktam fel máshogy, máshova nem lehet felrakni, de az Italeri más dolgokat is elrontott már makettjein, uh ugy gondolom ezt is elszurták. Olyan szép lenne ez a makett csak ne lennének rajta ilyen pici szembetünő hibák... | |||||||||||||||||||||
MattHeafy | Adatlap | 401929 | 2007. május 28. 13:16 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Na a fantasztikus hétvége után vissza a hétkönapok szürkeségébe. Belekezdtem az Italeri 95ben kiadott 48as F-16osába.Akkoriban nagy számnak számított, beelözte(hibái ellenére is) a Hasegawa maketteket.Mai szemmel nézve is megállja sztem a helyét, sok makett elbujhatna mögötte. Az első két képen a kabin látható, gyanta üléssel.Nem lesz semmi feljavítás csak amit nagyon szükségesnek tartok, pár apróság, de az is saját gyártmány lesz. a másik két képen a gerinc különálló alkatrésze látható.Az elsőn látható az Italeri szerinti felhelyezés, a 2. meg az általam beállított.Az utóbbi a helyes szerintem, a panelvonala csak így találkoznak egymással.Ebből kifolyolag egy kb 2.5 mmes hézagot kell eltüntetnem, illetve az üvegből kell faragnom majd.Sokáig töprengtem, hogy ez miért jó nekik, hogy külön adják, aztán rátaláltam az "új" kétüléses verzióra, amit nem is olyan rég adtak ki.Ez az egyetlen súlyos hibája a kitnek, a többi helyén van. A lengyel 4040es oldalszámú gépet fogom elkészíteni. Az utolsó képen az Aces II ülés látható, ahol buborék volt, kijavitottam, a csat egy részét sárgarézzel potoltam, még pár apróság és ez is festhető lesz. Matyi | |||||||||||||||||||||
tray | Adatlap | 401928 | 2007. május 28. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||
Ja, vékony rézlemez ügyben a Boltok topicban találsz címeket. Ha van valamilyen tubusos krémed (pirosarany, gulyáskrém), abból is meg lehet oldani a kötényt. Esetleges sörösdobozzal is próbálkozhatsz, de az rohadt kemény. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ez meg 1 sherman futóra emlékeztet... vagy hülyeséget beszélek? :)