/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.
tray 402130 2007. június 10. 18:08
Válasz erre
PB030001x
PB030001x
PB030002x
PB030002x
PB030004x
PB030004x
PB030007x
PB030007x
PB030009x
PB030009x
PB030011x
PB030011x
PB030015x
PB030015x
PB030017x
PB030017x

Sziasztok!
ACE 1/72 Pak43 - néhány kép a matt lakkozás előtt.
csabi 402128 2007. június 10. 16:27
Válasz erre
Kép 052
Kép 052
Kép 053
Kép 053
Kép 054
Kép 054
Kép 055
Kép 055

Sziasztok!
Lassan finisbe érek a SUFA "programmal".Kapott egy surfacer 1000 alapozást,kijavítottam a kisebb hibákat,ugyhogy hamarosan ha időm engedi jöhetnek a terepszínek.
Zoli 402127 2007. június 10. 15:43
Válasz erre
Hú, azok az aknák nagyon tetszenek. Csak nem valami falklandi veterán lesz?
z
notarius 402126 2007. június 10. 15:21
Válasz erre
DSCN2968
DSCN2968
DSCN2966
DSCN2966

Most ezzel haladtam egy kicsit.
salou 402125 2007. június 10. 13:21
Válasz erre
Makettek 038
Makettek 038
Makettek 039
Makettek 039
Makettek 040
Makettek 040

Ősi Matchbox 32-es a 70-es évekből.
Atesz76 402124 2007. június 10. 12:08
Válasz erre
Zoltán 402123 2007. június 10. 11:44
Válasz erre
Szia salou.
Brutálisak a gépeid! P-47 van??? Lécci lécci lécci!!!
salou 402122 2007. június 10. 10:06
Válasz erre
Szia!
Nos ez is az "ez van ezt kell szeretni" makettek közé tartozik, tehát ha ebben a méretarányban szeretnéd elkészíteni, akkor nincs más választás. Ismerni ismerem, és ha csak a "nyers" makettről kell nyilatkozni akkor azt kell mondjam hogy egy komplett borzalom. A Large Scale Planes oldalon találsz róla készítés közbeni fotókat, és ott is úgy tűnik hogy egyetlen korrekt négyzetcentimétere nincs a modellnek. A Flightpath csinált hozzá réz szettet, de ez is valami 35 font körül van. De én ennek ellenére azt vallom, hogy szépen összerakva a legrondább makettből is látványos darab készíthető. Hogy te mennyire akarsz belemerülni a dologba, bokáig vagy nyakig, ez tőled függ de ha rám halgatsz akkor csak rakd össze dobotból picinyke plussz munkával és kész. Az a lényeg hogy neked tetszen, semmi más. Ha netán összerakod azért oszd meg velünk a végeredményt.
Miggyuri 402120 2007. június 10. 07:09
Válasz erre
Persze még pár alkatrész, aztán kész is lesz.
Miggyuri 402119 2007. június 10. 07:08
Válasz erre
Csepel b-130 "Kecske"
Csepel b-130 "Kecske"

Ez:
Miggyuri
Atesz76 402118 2007. június 10. 07:02
Válasz erre
Atesz76 402117 2007. június 10. 07:01
Válasz erre
saolu! Nem ismered véletlen ezt a makettet: Italeri 1/32 F-117/A "Stealth"(62.8cm)Ha ismered mondanál róla véleményt hogy milyen a készlet!?
kekfeny 402116 2007. június 9. 22:36
Válasz erre
DSCF0267
DSCF0267
DSCF0270
DSCF0270
DSCF0271
DSCF0271

Sziasztok!
Nos, alakulnak a molekulák:)
Kékfény.
halaci 402112 2007. június 9. 18:37
Válasz erre
Úgy emlékszem, hogy az első és hátsó tornyok típusa változott meg, külsőleg legalább is ez volt a fő különbség. Az Academynek volt egy elég szép felületi kidolgozású sorozata 1/72-ben, 1/48-ban pedig a régi Monogramok vannak. Az Airfix 1/72 gépe a szokásos szegecsdömping, működő vezérsíkok kivitel a 70-es évekből.
Bill 402111 2007. június 9. 18:11
Válasz erre
B-24 Liberator makettet keresek, van-e tippetek, hogy milyet érdemes venni? Úgy látom, hogy sajnos egyik nagyobb gyártó palettáján sem szerepel most ez a típus.
Mi a különbség a "J" és a "H" változat között?
Béla 402110 2007. június 9. 13:03
Válasz erre
pipper!
Köszönöm a választ!!!
Béla
salou 402109 2007. június 9. 12:30
Válasz erre
1/72-es... hát nem is tudom az milyen méretarány??
f2d 402108 2007. június 9. 12:27
Válasz erre
Nagyon szép.
Hol fér el ez a sok gigantomán méretű makettet? Gondolom 1/72-es méretarányú repülőd egyáltalán nincs.:-)
salou 402107 2007. június 9. 12:16
Válasz erre
Makettek 227
Makettek 227
Makettek 228
Makettek 228
Makettek 230
Makettek 230
Makettek 231
Makettek 231
Makettek 232
Makettek 232
Makettek 233
Makettek 233

Szintén csak úgy dobozból van összedobálva, de szerintem szép makett még mindig megállja a helyét. Egy kis csalás azért van rajta, mégpedig a nőalak a törzsön. De ilyeneket gyakran elkövetek. Sajnos a kétüléses változatot ezidáig nem sikerült beszereznem. /Hasegawa 1/32-es/
pipper 402106 2007. június 8. 20:56
Válasz erre
Szia Béla
Szerintem 20 fél e lehetett mert ennyit gyártottak !
Ha 1/35ben készíted vigyáz semmilyen jelzés nem volt rajtuk !
Ezt a 6 db foton is látni !!!
pipper 402105 2007. június 8. 20:53
Válasz erre
halli Macal
Fel hívom a figyelmedet hogy 1/16os , gombostű meg esztergálva kb. 2honap az
elkésztése kb. 470db de még hátra van a torony !
ati27 402104 2007. június 8. 15:24
Válasz erre
Én svédben vagyok! Göteborgban láttam hasonló méretű darut. De a svédeknél is szinte megszünt a hajó gyártás. Távol kelet..
Bill 402103 2007. június 8. 12:25
Válasz erre
Sajnos én még nem jártam ott de benne van a 10 éves tervben.:)
Toth_Gabor 402102 2007. június 8. 11:22
Válasz erre
Bill,
Persze, ezek a daruk már sokkal később épültek. A helyiek szerint lehet, hogy csak valamiféle logisztikai központ marad az egész.
A városközpontban van az ún. "The Crown" 160 éves Pub, melynek emeleti, étterem részében találtam egy kis tárlatot amin a többi hajóval kapcsolatos korabeli újságcikkekből. Múzeumot nem volt időm keresgélni, de biztos van valami.

Üdv,
T.G.
Panther 402101 2007. június 8. 09:42
Válasz erre
Sziasztok!

Sajnos a levelező rendszerem hibájából, elveszett az a levelem amiben innen a fórumról megkért valaki, hogy írjak cikket a Dragon Panther G -mről. Kérem írjon nekem egy mailt újból a gszaszko@chello.hu ra ugyanis a cikk készen van és valószínűleg a fotók is elkészülnek a hétvégén.

Üdv: Panther
Bill 402100 2007. június 8. 09:23
Válasz erre
Azért még működik, csak ez már régen nem az a gyár ahol a három óriást készítették anno. Kétségtelenül a Titanic volt a legismertebb alkotásuk de ne feledkezzünk el az Olympic-ról és a Britannic-ról sem. Egyedül az Olympic élte túl a háborút de sajna lebontották a 30-as években...
Toth_Gabor 402099 2007. június 8. 08:05
Válasz erre
Belfast Harland & Wolf
Belfast Harland & Wolf
 H&W daru
H&W daru

Bill!

Ma már sajna így néz ki a gyár. Mivel a távol-keleti munkaerő sokkal olcsóbb, réges régen megszűnt a munka. Azért a bazi darukat, és a betűjeleiket meghagyták. A városban mindenhol előkerül a Titanic téma...

Üdv,
Tóth Gábor
MrChef 402098 2007. június 7. 20:03
Válasz erre
Üdv!
Csatlakozom Billhez a véleménnyel: folyamatosan elkápráztatsz minket a repülőiddel! Van honlapod?
Bill 402097 2007. június 7. 16:38
Válasz erre
Köszi szépen!
jaja, többé kevésbé saját készítés. "Kicsit" időigényes volt.:) Főleg a referenciák beszerzésével bajlódtam, elég kevés használható kép van a gyárról sajna. Az állványzat megépítéséhez azért kellett egy profi ismerős segítsége...
Bill 402096 2007. június 7. 16:34
Válasz erre
Szia salou!

Bár nem vagyok repülős, már egy ideje figyelem a makettjeidet és nagyon tetszenek! Gratula, nagyon szépek! Úgy láttam van köztük pár masszív ritkaság is.:)
salou 402095 2007. június 7. 15:55
Válasz erre
Makettek 242
Makettek 242
Makettek 243
Makettek 243
Makettek 244
Makettek 244
Makettek 245
Makettek 245
Makettek 246
Makettek 246
Makettek 248
Makettek 248

Csak dobozból, és nem fekete!
Smoke 402094 2007. június 7. 10:15
Válasz erre
Szia!

Ez brutális! Gratulálok!
Zebi 402093 2007. június 7. 09:25
Válasz erre
Az nem a kit leggyengébb pontja. Majd akkor szólj, ha tömíted a törzs hátsó alsó részén a külön panelt :-)
ChevyG 402092 2007. június 7. 09:10
Válasz erre
Szeva Bill!
Ha ezt Te műveltad, akkor egy hatalmas GRAT!
Macal 402091 2007. június 7. 08:10
Válasz erre
Pipper!

Baromira gyó! A szegecseket miből csináltad??? Én most egy ilyen szegecselős részen vagoyk elakadva:(
Üdv:
Macal
Béla 402090 2007. június 7. 07:31
Válasz erre
Pipper!
Meg tudnád mondani, mi volt a négy féle álcaszín a lengyel TFC-n?
Béla
halaci 402089 2007. június 7. 07:11
Válasz erre
Atyaisten... Orvos mit mondott?... Nagyon brutális!
Robidoki 402088 2007. június 7. 02:56
Válasz erre
Ne izgulj,az igazi repcsiknél is csak bemondják a százalékot.Mondjuk az gyanús lehet ha már valami féléve 70%-on áll.
Bill 402087 2007. június 6. 22:40
Válasz erre
Dsc00416
Dsc00416
Dsc00418
Dsc00418
Dsc00419
Dsc00419
Dsc00421
Dsc00421
Dsc00422
Dsc00422

Egy kis csemege: Az Olympic, a Titanic testvérhajója, a három Olympic osztályú óceánjáró legnagyobbika az írországi Harland and Wolff hajógyárban építés alatt 1908-ban...
Hickory 402086 2007. június 6. 20:16
Válasz erre
Megakadt a Hurri project.A radiátorok szörnyűek.Lényegében egy darab sorja ez egész,úgy kellett belőle kibányászni az igazi formát...Ez egy cseppet elvette a kedvem,de hétvégén újult erővel látok neki.:)

Honnan a fenéből tudjátok megmondani,hogy hány százaléknál jártok?!:)
pipper 402085 2007. június 6. 19:55
Válasz erre
Ford tfc 001
Ford tfc 001
Ford tfc 002
Ford tfc 002
Ford tfc 004
Ford tfc 004
Ford tfc 003
Ford tfc 003

Ford TFc 1/16
70%ban kész a zsanérok működnek !
Mi a véleményed ?
G-cart 402084 2007. június 5. 22:59
Válasz erre
0513 015
0513 015

Nos, szóval erre jó a Blu Tack. Korábban (igen, korpásodott a hajam, de mióta...) állandó problémát okozott, hogy hol és miként fogjam meg a kabintetőket, hogy ki tudjam festeni ecsettel a kereteket. A csipesz összekarcolhatja, és nem is stabil, ha lerakom valahova, akkor meg nem férek oda minden oldalra. Hogy miként is gyúlt világosság az agyamban, már nem tudom, lehet, hogy valaki már leírta és csak eszembe jutott. Egy galacsinnal meg lehet fogni a tetőt és "fogásváltás" nélkül minden részt le lehet ecsetelni.
Jó munkát!
Üdv: G'
Archy 402083 2007. június 5. 22:54
Válasz erre
A kerék és a farokcsúszó, meg a fém részek a tetején eszméletlen jól néznek ki. Az orrán az olajmegfolyások nem teccenek, de biztos ilyen volt. A műszerfal megfogott a maga túlkomplikáltságával :-)
Ja és matrica nem árt rá, még jó hogy észrevetted :-D
Áron
Propellerfanatic 402082 2007. június 5. 22:06
Válasz erre
P1000227
P1000227
P1000228
P1000228
P1000229
P1000229
P1000230
P1000230
P1000232
P1000232

Hali!
Én koszolgattam egy kicsit a Pfalzot. A legtöbbet a Z63 filctollakat használtam, warm gray, olive drab, és black színeket. Nem szerettem volna a mai divatos fakítgatós módszerekkel dolgozni, mert szerintem ez nem ilyen volt. Valószínűleg az is sokat számít, hogy milyen kép alakult ki az eredetiről bennem, hogyan látom én a replikát, de a fotókon is csak ilyesfajta koszok voltak. Már éppen építeni akartam össze, amikor hatalmas rutinnal észrevettem, hogy nincsenek rajta matricák. Így hát most pacsálok egy kicsit.
Muzzy 402076 2007. június 5. 13:57
Válasz erre
Szia Samme! jelentősen javult a helyzet! Egy apró megjegyzést még engedj meg, tényleg nem kötözködni akarok! Szerintem a második sorhoz menő gyújtógyertya kábelek még mindíg hiányoznak. De 1/72-ben elmegy.
További sok sikert!
Muzzy
ChevyG 402074 2007. június 5. 06:58
Válasz erre
Mire jo a blue tech? homáLyos lesz a kép?:D

Szép gép, grat!

Üdv!
G-cart 402070 2007. június 5. 00:12
Válasz erre
1
1
0604 042
0604 042
0513 012
0513 012
0604 051
0604 051

Sziasztok!
Nálam most ez készülget.
Üdv: G'
kekfeny 402069 2007. június 4. 22:54
Válasz erre
DSCF0265
DSCF0265

Sziasztok!
Alakulgat a rendőrségi porsche projekt:)
Kékfény.
Samee 402068 2007. június 4. 22:25
Válasz erre
motor javítva
motor javítva
corsairbal
corsairbal
corsairjobb
corsairjobb

Hella Mindenki!

Aca 1:72 Corsair sokaid felvonás.
Muzzy kolléga javaslatára kijavítottam a motort. A kép még a befejezett állapot előtti (ittott hiányos a festés). Remélem így már közelebb van a valósághoz.
Felkerült a 2 felső szín is. Az egyik az 1718-as MM (Flat sea blue)(=Humbrol 182) a másik Humbrol 144. Az ívek maszkolása kicsit "sírós" volt pláne a motor felőli részen de azért sikerült. Elkészültek a felrezezett futószárak is.
Következő lépés az alsó fehér szín felvitele.
Amint változás van jönnek a képek.

Addig is minden jót.
Üdv by Samee
Bluedanube 402067 2007. június 4. 22:00
Válasz erre
Az a helyzet, hogy mint mondtam videón láttam, de ha érdekel innen letöltheted. Ez valami japán makettező műsor, amúgy marha jó, bárcsak egyszer látnék ilyet a magyar TV-ben!!!

www.farposst.ru/2007/05/29/Custom__6_Vs_Uss_Cv2___Trumpeter_1_350_.html
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751.