<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Akos | Adatlap | 402605 | 2007. július 8. 18:04 | ||
IRon | Adatlap | 402602 | 2007. július 8. 11:36 | ||
romsitsa! szép lesz! de egy vami zavar... hogy az oldalemezeknél körbe van a fehér(?) festés maradványa... olyan mintha igazából is ott el lenne vágva... üdv Áron PS.: amugy ez a "gyilkos kenyér" ez jó :D:D:D:D:D:D már maga a a munka is Grat! Panther! de ezt már mondtam neked:) | |||||
romsitsa | Adatlap | 402601 | 2007. július 8. 00:56 | ||
Nálam meg még mindig ez készül (de még mindig gyorsabb, mint 251 volt vagy a pz IV lesz:) Hezter 45 tavaszán magyar személyzettel. Hiányzik még a pótlánc, a tetőlemez, az antennabak és antennatartók koszolása, a töltő végszerelése és festése, a feket oldalfalak csiszolás-festése és talán egy-két felszerelés tárgy. Bocs a képekért. Üdv ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 402600 | 2007. július 8. 00:50 | ||
Miután megláttam a Stugod előkapartam a gépem, mert ez a kettő szerintem ugyannál az alakulatnál szolgált. Vagy ugyanannál a javítóműhelynél alakították őket át. Egyébként szép a "gyilkos kenyered" Üdv ad | |||||
Archy | Adatlap | 402599 | 2007. július 8. 00:41 | ||
A fotón is minden így van, tanusíthatom :-) A "rézszalag" a pótlánctalp tartója, ami leszakadt, és szó szerint a szentlélek tartja. A T-34-es lánctalp felpakolása pedig általános volt, van egy fotó egy Pz IV-ről, ami full be van csomagolva vele, viccesen néz ki :-) Tray! A betonba öntött T-34-es lánctalp fel sem tűnik? Nem szoktuk meg tőled ezt a felületességet :-) (meg ne sértődj!) Bocsi Panther, remélem nem haragszol meg, hogy én válaszoltam. Ádám! Szép lesz! Milyen festéssel tervezed? Áron | |||||
Adrian | Adatlap | 402598 | 2007. július 8. 00:00 | ||
tray | Adatlap | 402597 | 2007. július 7. 23:32 | ||
Ja meg az a ruszki láctalp is érdekes az oldalán :D :D :D | |||||
tray | Adatlap | 402596 | 2007. július 7. 23:31 | ||
Nem rossz, csak azt nem tudom, mi az a rézszalag, ami ott az elején félig le van törve. | |||||
Archy | Adatlap | 402595 | 2007. július 7. 22:40 | ||
Szép nagy cipó :-) | |||||
Panther | Adatlap | 402594 | 2007. július 7. 22:07 | ||
Panther | Adatlap | 402593 | 2007. július 7. 22:04 | ||
xcraft | Adatlap | 402592 | 2007. július 7. 21:50 | ||
Szia Pistike! De igen, az OBO-nál a Pg a tömszelence jele, de ezeket a kábelbilincseket is így jelölik. | |||||
Csodabogár | Adatlap | 402591 | 2007. július 7. 16:36 | ||
A fenét nem ismered, egyszerűen csak lusta vagy dolgoztatni az agyad!!! :-) Egyébként meg nem mondtam, hogy ez a kép az Alföldön készült. Azt mondtam, akár oda is beférhet. De sajnos abszolút nem biztos, hogy magyarországi. Cs | |||||
Panther | Adatlap | 402590 | 2007. július 7. 15:26 | ||
Tényleg nem ismerem! | |||||
romsitsa | Adatlap | 402589 | 2007. július 7. 13:35 | ||
Hali, Persze:) Most kicsit macerás szeknnelni ha a leírás alapján nem ismered fel hétfőn elküldöm. Szeritem Stug III/G Mid heggesztett blendével. A Teknő alsó lemeze tele T-34 lánccal, a felsőn 2x4 Stug lánctalpszem, az oldalán végig T-34 pótlánc. Érdekes módom az oldalpáncél zimmeritezettnek tűnik, a homloklemezen ennek nyoma sincs. Kötényezés nem volt rajta, zsákmányszáma 6. A felépítmény homlokrésze ugyanúgy feltöltve betonnal mint a tiéd. A teljes tetőlemeze leszakadt. Vasúti pálya mellett áll az úton, a háttérben villanyoszlopok. ad | |||||
Panther | Adatlap | 402588 | 2007. július 7. 11:40 | ||
Romsitsa! Azt a képet átküldhetnéd nekem, mert leírásod alapján nem ismerem. Amiről én csinálom a stugomat, nincs kilőve, sőőőt. De sajnos, nem kivehető milyen országban lehet. A Csodabogárral és Panzer Matyival is beszélgettünk már a dologról, de sajnos ők sem tudták hova tenni. A Peti szerint valahol az alföldön lehet. A kép minőségét elnézve egyébként egy filmhíradóból lehet, egy pillanatkép! Egyébként haladtam vele rendesen, meg most már van normális fotómasinám is, úgyhogy sztem este lesznek jó minőségű fotók is! Üdv: Panther | |||||
Batya | Adatlap | 402587 | 2007. július 7. 10:29 | ||
Vadász | Adatlap | 402586 | 2007. július 7. 10:07 | ||
Fodi | Adatlap | 402585 | 2007. július 7. 01:54 | ||
Höhööhöö, király. :) A végén kapott még valami védő lakkréteget? | |||||
romsitsa | Adatlap | 402584 | 2007. július 6. 23:29 | ||
Panther, tudtam, hogy valahonnan ismerős volt. Találtam egy szinte azonos kivitelt, csak itt egy Stug láncdarabot gyógyítottak bele a jobb oldali homloklemez betonrétegébe és az oldalai nincsenek betonozva. A kép ami alapján építed nem Mo-n készült? Már ha ki van lőve a Stug. ad | |||||
Romo | Adatlap | 402583 | 2007. július 6. 21:56 | ||
Batya a király!!! | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 402582 | 2007. július 6. 20:56 | ||
uh.. ez a bukó nagyon ott van.. nem vagy gyenge eresztés :) | |||||
ChevyG | Adatlap | 402581 | 2007. július 6. 20:52 | ||
Szia Batya! Uhh, 1:1es sisak makett:) Ne felejts szólni a srácnak, h festetted, nehogy kidobja a rozsda miatt!:D GRat! Üdv! | |||||
tégé | Adatlap | 402580 | 2007. július 6. 20:51 | ||
Keri, xcraft! Köszönöm a választ! tégé | |||||
Batya | Adatlap | 402579 | 2007. július 6. 20:36 | ||
Sziasztok! Jóbarátom cross motorozik és valami örültet akart a sisakjára hát ez lett belölle:) A Sisak alap színe rikító sárga volt. A Sisak 100% ban át lett festve, fekete/fehér/kék színű a motoros ruha. Alap:vallejo fekete/fehér/kék Terepszín: Tamiya Buff/Red Brown/Olive Green. Rozsda: Mig Pigment/művészoloj burnt sienna,lasur oxid orange Üdv Batya u.i.: Hétfőn végre nyaralok és kitisztúl az agyam a beteg ötleteimtől:) | |||||
Zebi | Adatlap | 402578 | 2007. július 6. 19:11 | ||
Kösz, ez az 1/48-as Tamiya makett. Kedden hozta a postás néni, és nem bírtam magammal :-) | |||||
warbirds | Adatlap | 402577 | 2007. július 6. 18:59 | ||
Hú Zebi, ez nagyon komoly! Milyen méretarány? warbirds | |||||
Zebi | Adatlap | 402576 | 2007. július 6. 15:52 | ||
Köszi! Az ülés Ultracast gyártmányú műgyanta, a hevedereket ráöntötték az ülésre, nekem csak ki kellett festeni. Első maketthez szerintem felesleges lenne kiegészítőt venni, először úgyis az alap technikákkal kell megismerkedni. Ha azok már biztosan mennek, akkor lehet továbblépni. | |||||
Cement | Adatlap | 402575 | 2007. július 6. 15:42 | ||
Szia Zebi! Ez nagyon szép!!Miből csináltad az öveket? Ez maratás? Én,most fogom megvenni életem első makettét.(még nincs konkrét elképzelésem,hogy milyen legyen a makett) Szerintetek vegyek bele valami kiegészítőt? Üdv:Cement | |||||
Zebi | Adatlap | 402574 | 2007. július 6. 15:27 | ||
Nálam egy Birdcage Corsair épül, ma délelőtt elkészült a kabin. A cockpit belül Dull Dark Green festést kapott, mert erre a típusra akkor ez volt az előírt szín, bár a képek és roncsok alapján az is elképzelhető, hogy matt feketére festették az egészet. Interior Green-re csak később, az 1A sorozatnál álltak át. (Csak ha valaki kérdezné :-) ) | |||||
pistike | Adatlap | 402573 | 2007. július 6. 07:34 | ||
xcraft! Bocsi, ha hülyeséget kérdezek, de az OBO-nál a "Pg" nem a tömszelencék típusjele? Üdv: pistike | |||||
xcraft | Adatlap | 402572 | 2007. július 5. 21:05 | ||
Szia Tégé! Kerinek teljesen igaza van, ez a villanyszerelésben használt csőbilincs. A pontos típusa OBO Pg 23. Ez utóbi szám a méretét jelöli, olyant válassz ami a gépedhez jó. Egy szabvány méretsor létezik, Pg ...9-13-16-21-23 stb... Vannak utánzatok is, csak OBO-t vegyél, ennél nincsen jobb. | |||||
sib | Adatlap | 402570 | 2007. július 5. 18:16 | ||
Keri | Adatlap | 402569 | 2007. július 5. 18:12 | ||
tégé! Szerintem sima villanyvezetékcső-rögzítő.Bármelyik barkácshodályban vagy villanyos boltban kapni.Csak a megfelelő belső átmérőre kell ügyelni. Keri | |||||
Akos | Adatlap | 402568 | 2007. július 5. 14:15 | ||
Corelben megszerkesztettem, ilyen barna színű borítékra nyomtattam, kivágtam. Mivel mindkét oldalon van két nagy ablak, talán látszik belőle valami összerakás után is. | |||||
ChevyG | Adatlap | 402567 | 2007. július 5. 11:00 | ||
tégé | Adatlap | 402566 | 2007. július 5. 07:57 | ||
xcraft! A P1090649 számú képeden azt a fúró rögzítőt honnan vetted? tégé | |||||
Akos | Adatlap | 402565 | 2007. július 4. 22:22 | ||
busi | Adatlap | 402564 | 2007. július 4. 22:10 | ||
Szia Timur. Bocs hogy csak most irok vissza de eddig nem voltam gép közelben. Köszi a véleményezést megpróbálom építöleg használni.Néhány hibával én is tisztában vagyok pl:a műszerfal "össze-vissza"festésével,olajtöltő kupak. Az a furcsa hogy én is ismerem a szín kódokat,mégisha nincs szines fotó a kezemben az aktuális gépről hajlamos vagyok igy "érdekessebé"tenni a gépet,ez igazából elfogadhatatlan.A hevederek színeit színes fotók alapján festetem.A motortartó bakok valóban csúnyák ,de látad volna eredetiben semmi köze a valoságban használthoz igy csak ennyire tudtam kijavítani hogy a lyukakat befoltoztam.A vezetékelés valóban gyér de két arhív képet tanulmányozva sem látszik több,és az általam tisztlet CSeh Z Sebesta is hasonló menyiségü kanocot rakott a gépére.A motor egyszerü festésére mit értesz?Ugy tudom hogy a DB. mocikat igy festették. MAjd még rakok fel más munkákat is arra is várok kritikát. üdv:busi | |||||
sib | Adatlap | 402563 | 2007. július 4. 19:01 | ||
szép izmos öntőcsonkok :) kiváncsian várom a további fejleményeket! van egy olyan gyanúm hogy szuper lesz! és izgalmas :) hajrá! | |||||
Propellerfanatic | Adatlap | 402562 | 2007. július 4. 18:53 | ||
Dr Xcraft! (A klónozó) Respect és Tisztelet! (Vagy má' mondtam?) Nem nagyon tudok mást mondani. Remélem belőled még nincs kettő. Csak mert, hogy úgy nem tudnám tartani veletek a tempót, a malátás üdítők tekintetében Velencén. | |||||
xcraft | Adatlap | 402561 | 2007. július 4. 18:42 | ||
Sziasztok! Top, jók lesznek ezek a nagy "vasak", a Tu 22 nekem is benne van a következő ötéves tervben. :) Közben én is barmoltam egy kicsit, klónoztam a törzset, hogy tovább alakíthassam, de maradjon egy biztonsági tartalék. A hengerek is sorozatgyártásra kerültek, a minőséget megfelelőnek találtam, igaz az elején volt egy pár selejt. | |||||
Fodi | Adatlap | 402560 | 2007. július 4. 13:48 | ||
Nekem 72-es úszótalpas van, az sem sokkal jobb... :) Keresgéltem már én is festéseket az airliners.net-en, de még nem találtam meg az igazit. :) A végén még a dobozban lvéő fehér gép lesz belőle, de az elég fantáziátlan festés... | |||||
Akos | Adatlap | 402559 | 2007. július 4. 08:40 | ||
48-as lesz, Hobbycraft, Harbour Air festéssel. Újraépítettem a kabint, a panelvonalak hiányoztak, ezeket bevéstem. A szárnyakon és a törzs egyes részein jól látszanak a szegecsek, ezeket megcsináltam. Itt tartok most. Teljesen hiányzik (és a maketten sincs jelölve) az úszótalpakat merevítő kötélzet, a fartokrész alján található kiegyensúlyozó résszel. Az Airliners.net-en kb 1000 fotó van a gépről, eszméletlen jó diorámaötletekkel, ezek alapján dolgoztam. www.airliners.net/search/photo.search | |||||
Fodi | Adatlap | 402558 | 2007. július 4. 03:23 | ||
Ákos, 48-as vagy 72-es? Nekem 72-es van elkezdve, azon tényleg van mit pótolni... Várom a képeket! | |||||
Fodi | Adatlap | 402557 | 2007. július 4. 03:21 | ||
Na jóvanmááá'! :) Le lehet állni a hülyeséggel! :) | |||||
Tophatters | Adatlap | 402556 | 2007. július 3. 21:10 | ||
Szia! Nem karcoltam, csak szegecseltem... :) De a képen az most nem látszik. A szárny koszolása sajna nem a legjobb lett, de azért nem rossz. | |||||
Bombraider | Adatlap | 402555 | 2007. július 3. 20:03 | ||
Szevaa! Látom szereted az apróságokat:) Tu-22-t átkarcoltad? Így képen nagyon patent a koszolás. Hajráhajrá! üdv:bomb | |||||
Tophatters | Adatlap | 402554 | 2007. július 3. 19:57 | ||
MrChef | Adatlap | 402553 | 2007. július 3. 15:09 | ||
Hűha, ez megint egy gyönyörű és izzadtságszagtól túltengő makett lesz tőled! De miért nem építesz egyszer olyat, anélkül tudsz összerakni, hogy beleőszülnél?:-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Haladgatok én is a Beaverrel, A törzs és a szárnyak készen vannak, össze is állítottam a fődarabokat. Az apró alkatrészek hiányoznak.
Ma a két úszótalpat vettem kezelésbe. Az eredeti készletben két jó formájú, de minden részlettől mentes darab van. A panelvonalakat és szerelőnyílásokat véstem, majd szegecseltem. Minden részlet saját készítésű, a legfontosabb talán a kormánylapátokat mozgató bovdenes mechanizmus. Az igazi gépen orsókkal megvezetett bovdennel volt összekötve az oldalkormány tengelye a kormánylapátokkal, így ha a pilóta mozgatja az oldalkormányt, a kormánylapátok is mozognak. Egy másik bovdennel pedig a kormánylapátokat ki lehetett emelni a vízből.
Az evező szinte minden képen ott van, fából faragtam.
Még hátra vannak az úszótalpakat a törzshöz rögzítő dúcok, ezeket szinte újra kell építenem, a készletben lévőknek nem sok köze van az eredetihez.