/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
csabi 402772 2007. július 24. 19:13
Válasz erre
Hello MrChef!
Eddig a Revell lakkjait használtam,a fényes nagyon jó a matt felületekre,szép homogén réteget képez ha jól eltalálod a higítást.Ja,és nem sárgul mint a régebbi Humbrolok.Selyemhez ugyancsak a Revellt használtam,matt+fényes különféle keverési arányban.Higítani sima háztartási lakkbenzinnel szoktam volt.Azért beszélek ezekről múlt időben mert mostanság inkább a környezet és ami a lényeg EGÉSZSÉG barát akrilokat használok,abból is a Gunzét favorizálom.A fényes+matt lakkjaiból szintén nagyon szép felületeket lehet kikeverni,azonban ezeknél akár két,három rétegben is meg szoktam ismételni a fújást vékonyan.Egykis retardert is teszek néha bele.Higítani csakis a saját gyári higitójával szoktam, bár néha 70-es alkoholt is használok.A pisztoly mosására aceton mentes körömlakk lemosókat szoktam bevetni.
Hát,dióhéjban ennyi.Szia!
MrChef 402771 2007. július 24. 18:39
Válasz erre
Köszi, amúgy pont ma rendeltem meg tőlük az IAF First fighters matricaszettet (1:48; a Mustangomhoz lesz), erre a cuccra most ingyenes a szállítás, légi úton!
Luckytól eddig kábé kétszer, a Hobbyeasy-től háromszor rendeltem, mindkettő bevált.

Kérdés: te milyen lakkot használsz, mivel higítod és mihez milyen arányban?
csak mert most kísérletezem ModelMaster-rel, Revell akrillal...
(eddig a Vallejo GameColor jött be, de az fogytán van nálam)
csabi 402770 2007. július 24. 18:26
Válasz erre
MrChef!
Én a Sufa-hoz mindent a Lucky-tol rendeltem,semmi gond nem volt vele.Ugyhogy csak próbálkozz!
csabi 402769 2007. július 24. 18:23
Válasz erre
Hello F2d!
A színek a megadott Gunze szerintiek,ámbár a homok színt világosítottam.Ja,a zöldet viszont úgy kellett kikevernem.Igyekeztem a már meglévő F-15I alapján eltalálni ugyanazt az árnyalatot.

Többieknek köszi a grat-okat!!!
migi 402767 2007. július 24. 17:17
Válasz erre
Kép 089
Kép 089
Kép 090
Kép 090
Kép 093
Kép 093
Kép 096
Kép 096

Sziasztok
Lassan élkészülök vele,
Üdv:migi
KormosP 402766 2007. július 24. 09:35
Válasz erre
csabi: Eddig jól néz ki, gratulálok! Csak így tovább!
Hickory 402765 2007. július 23. 23:15
Válasz erre
Nagyon ász!Érdekes,hogy mennyivel vadabb kinézete van,mint egy szimpla Falconnak...
MrChef 402764 2007. július 23. 22:19
Válasz erre
Csabi,

qrvayol néz ki már most! Mintha a vadászgép megirigyelte volna a kockás abrosz barna színét!:-)
(Ma próbáltam rendelni a Luckymodeltől IAF's First fighters (1:48) matricaszettet a P-51D-mhez, de nem jött össze vmi miatt - remélem besegítenek)
f2d 402762 2007. július 23. 21:17
Válasz erre
Szép lesz nagyon. A színeket keverted vagy standard festék színek?
csabi 402760 2007. július 23. 20:09
Válasz erre
Kép 091
Kép 091
Kép 091
Kép 091
Kép 094
Kép 094
Kép 096
Kép 096
Kép 090
Kép 090

Sziasztok!
Jelen pillanatban így állok a Sufa-val.
MrChef 402759 2007. július 23. 10:23
Válasz erre
Ha nincs elég meleg a festék száradásához, akkor: hajszárító!:-)
Kalóz 402758 2007. július 23. 10:05
Válasz erre
A hőségnerk is van előnye: gyorsabban szárad a festék, hamarabb készül a makett :)))
A Dornier Do-18 befejezés előtt, ha meglenne hozzá minden matrinya (gyárilag). A Revel nem elég, hogy egy Matchbox szerszámmal gyártotta le, ráadásul még hiányosan adja a matricákat is. A törzskód csak egy oldalára elég (az összeállítási matricatérképe szerint is), későn vettem észre és a G1-es változatot kezdtem matricázni, a D2 helyett, ahhoz u.i. elég a matrica. Na, mindegy, majd szerzek hozzá valahogy (Még egy makettet viszont nem veszek, nem férne el sehol!)
Lakkozás után összeszerelem, aztán majd teszek fel képeket is.
Kalóz
mcs 402756 2007. július 23. 08:34
Válasz erre
Hello, Zebi adta meg a választ, és a csatolt linket mentem a köv. Messzeremhez.
Szerintem egy régi Revell- ből nem rosz, szerintem ;)
Köszi Zebi a linket!
Üdv
MrChef 402755 2007. július 23. 00:03
Válasz erre
Igen, azok kis gyűrődések, és majd a koptatáskor meg koszoláskor lesznek rendesen ki/megdolgozva.

Üdv,

Tamás

("Séf", aki amúgy nem séf:-)
Archy 402754 2007. július 22. 23:45
Válasz erre
Chef!
Szép lesz, de a sárvédővel mit csináltál? Ez sérülés akar lenni?
Áron
MrChef 402753 2007. július 22. 22:05
Válasz erre
utána
utána

Bocs a második kép mérete miatt, de a Photoshop elsajátítására még nem volt időm...így ez csak Paint-ben készült.
Amúgy a mozaik egyik képe ilyen:
MrChef 402752 2007. július 22. 22:03
Válasz erre
bázis
bázis
alakulgat
alakulgat

Végre haladok a KV-I-gyel. (Heavy cast turret)

Az alapszín Vallejo Air orosz zöld, kevés vizet adtam a festékhez, úgy már fújható. Olyan jó tulajdonságú festék, hogy viszonylag sűrűn, kis nyomáson is gyönyörű felületet ad.
Pisztolyból a Zoli-féle Akrisolv-val érdemes kimosni, mással (pl. denaturált szesszel) nem nagyon/nehezebben jön ki.
Hickory 402751 2007. július 21. 19:20
Válasz erre
Hurricane
Hurricane
a fokker
a fokker

A hurri újravésett vásznazása.Gondoltam már mutatok valamit:)
Szokásomtól eltérően csak nem bírtam ki,és elkezdtem egy Fokker E.III-at.1:72-es eduard profipack.
Sonka_papa 402745 2007. július 21. 07:24
Válasz erre
Teljesen egyetértek.
Én sem tudok már napok oda munkálkodni.
Viszont az a legyezgetés jól jönne :)
MrChef 402744 2007. július 21. 00:01
Válasz erre
Helló,

a fehér festéket a festékBE kell keverni, nem rá, mert abból csak maszat lesz. ha RÁfested valamire, akkor pedig a festék higítójával kell eldolgozni a felületen (pl. téli álcázófestés, aminél akril a jobb).
A pasztellport nem árt rögzíteni pl. terpentinnel vagy lakkal, különben egyszerűen leesik a makettről.
szerintem.
Zebi 402742 2007. július 20. 21:01
Válasz erre
Szia!
Ezt a 109lair.hobbyvista.com/-ról linkeltem be, ott több verzióról is van többnézeti rajz.
Szamum 402741 2007. július 20. 19:35
Válasz erre
Egész jók!
Talán a színeket próbáld meg fakítani kicsit. Ezt teheted fehérfestékkel vagy pasztellkrétával is.
Festék: egy-egy helyre vigyél fel KEVÉS felhígított fehéret, majd dörzsöld szét egy másik, tiszta ecsettel. Jól jársz, ha acril fehér a festék, mert nem mossa fel az előző réteget.
Ha pasztell: lereszelsz némi port és felecseteled a felületre. Utána ezt is szétdörzsölöd. Ne használj hozzá semmit. Többszöri átkenés után fújd le a maradék port és kész. Én ezt ajánlom!
MattHeafy 402739 2007. július 20. 19:09
Válasz erre
Borisz!
Tudod modern világban élünk, tudod van olyan hogy ventillátor, tudod van olyan h klíma:D meg olyan is h maláj konzumhölgyek legyezgetnek pálmalevelekkel!:D

Matyi
borisz 402738 2007. július 20. 19:07
Válasz erre
Sziasztok!
Nemtom ti hogy álltok a dologhoz, de én a meleg miatt fellfüggesztettem a makettezést, mert ilyen melegben figyelni sem tudok, meg izzadok, ejtek el mindant szóval nálam éppen sokminden nemkészül:):S
Más is van hasonló helyzetben?
Béla 402737 2007. július 20. 19:03
Válasz erre
Szia Zebi!
Tudnál nekem küldeni magánba a Messerről más nézetből is képeket, amin ugyanilyen jól látszik a szegecselés?
Ha igen, előre is köszönöm, mivel 10 napig nem leszek neten elérhető.
Béla
Zebi 402734 2007. július 20. 13:10
Válasz erre
Igen, látszik a videón, hogy fölfele csak néhány foknyit mozdul a csűrő.
Zebi 402733 2007. július 20. 13:08
Válasz erre
A törzs alsó részén kell lennie egy panelvonalnak, igaz meg kéne szakadni a 2. törzskeret meg a szárny alsó része között egy kicsi darabon.
109lair.hobbyvista.com/drawings/g10_130000/g10_under_130000.jpg
Csaba307 402732 2007. július 20. 12:52
Válasz erre
A J-79 egy repülősnek legalább annyit mond,mint neked a Tiger! :)))
Robidoki 402731 2007. július 20. 12:51
Válasz erre
JET-ENGINE-79(a rövidítése-J-79)
Panther 402729 2007. július 20. 10:19
Válasz erre
Pepe!

Mi a f...szom az a j79. Érthetően beszélj! Tiger Panther StuG stb érzed a különbséget!

Panther
KormosP 402728 2007. július 20. 10:02
Válasz erre
Panther: A rúdnak kb. 6-7-8 mm átmérőnek kellene lennie, olyan vastagnak, mint egy 1:72 -es J79 hajtómű belső átmérője.

A vízért meg majd megint megpróbálok elmenni ezen a hétvégén (is). :-)

Üdv:

kp
Tibcsi 402727 2007. július 20. 10:00
Válasz erre
Csak még annyit tennék hozzá, hogy a Fantamásokon a csűrők csak lefelé térnek ki, ellentétben a legtöbb "normális" repgéppel, ahol az egyik lefelé, a másik felfelé... De ez lehet, hogy látszik a videón is, de azt nem tudtam megnézni (le van tiltva innen a youtube..).
Hickory 402726 2007. július 20. 09:59
Válasz erre
Nem volt ott semmiféle csík eredetileg.
borisz 402725 2007. július 20. 09:52
Válasz erre
Szia! a kettes képen látszik a hasán egy hosszanti csík, az volt az eredeti gépeken is, vagy illesztési hiba?
Panther 402724 2007. július 20. 09:13
Válasz erre
Pepe!

Milyen hosszúnak kellene lennie annak a rúdnak? Két lehetőség van. Vagy adok neked dragon készletből periszkópok öntőkeretét, vagy amikor elviszed a vizet (műgyanta) akkor abból adok annyit, hogy ki tudd önteni a rudakat.

Panther
Bendeguz 402722 2007. július 20. 07:46
Válasz erre
Szóval ezért nem jársz te klubbolni, mert itt sutyiban rakod a gépeket... amúgy fájentos kis gép lesz. remélem nem csak igy álánátúr akarod megjeleniteni, hanem lesz majd valami kis dioráma is körülötte
mcs 402721 2007. július 19. 22:43
Válasz erre
festes 01
festes 01
festes 02
festes 02
festes 02
festes 02
festes 04
festes 04

Hali!
Készül(get) a Messzerem...
Üdv: mcs
kocka 402720 2007. július 19. 21:57
Válasz erre
Panther 402719 2007. július 19. 21:43
Válasz erre
P1020542
P1020542
P1020544
P1020544
Stugbeton
Stugbeton

Na festés előtt van a járgányom! Holnap készítek normális fotókat addig ízelítőnek legyen ez elég!
KormosP 402717 2007. július 19. 20:10
Válasz erre
Zoli: Köszi a felajánlást, de letettem a dologról. Túl sok plusz munkával járna egy korrekt WW gép megcsinálása. Egyenlőre maradok sima vadásznál.

Viszont egy pár korai változatú AIM-9B Sidewinder -es jól jönne...

Üdv:

kp
Zoli 402716 2007. július 19. 16:33
Válasz erre
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy milyen függesztmények kellenének a WW-hez? Hátha találok itthon valamit...
z
Zoli 402715 2007. július 19. 16:01
Válasz erre
Sejtettem, hogy ennek a kitnek nem fogod minden mm-ét feljavítani/átépíteni, de kíváncsi voltam, hogy mi a terved. Ha esetleg leönte(t)néd a Revell lapátsorát, szívesen eljuttatom hozzád. Az árnyékos rajzot is néztem, de nem tudom, mennyire lesz élethű. Én is építenék majd két Phantomot is, de még nem tudom, hogy fogom megoldani a szívócsatornát.
(A makettek szétvágása már nekem is megy, el is csesztem pár autó kaszniját...)
z
KormosP 402714 2007. július 19. 15:35
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat.

Ákos: Én eddig csak fehér, fekete, szürke fogasokat láttam, de majd nyitva tartom a szemem. Legrosszabb esetben megpróbálom valamilyen műanyag vagy rézcsövet felhajtani és megfestem feketére meg lángszínre.

Zsebi: Köszi a linkeket, mindjárt megnéztem őket. Azt már kiderítettem, hogy a futószárak egyszerre húzódnak be, így ezt a részt egyszerűen el tudom majd intézni. (A futószárakat majdnem teljesen behúzott állapotban szeretném megjeleníteni, hogy adjon az egész makettnek egy kis dinamizmust.)
Ez az alulról felfogatós dolog nekem nem nagyon tetszik, de az emberke makettjei ellenben nagyon jól sikerültek. Látom van neki egy Euro1(?) -es kamójú 'Wild Weasel'-e is. Én is gondolkodtam hogy a makettet SEAC -os WW-nek csinálom, de nincsenek a maketthez függesztményeim, bár egy ECM pod meg a raketták biztos jól feldobnák - na erre még alszok egyet... Bárcsak már a festésnél járnék...

Zoli: Nem lesz szívőcsatorna hardweres tunink. :-) A Fóka mellett fut egy titkos project, ami szintén doboznak indult. Aztán kaptam hozzá egy Verlinden műgyanta feljavítót, ami miatt szétfűrészeltem az egész makettet. Mikor a "szürke köd" elszállt a szemem elől és elkezdtem próbálgatni a feljavítót kiderült, hogy szörnyű rosszul illeszkedik. Én ennyit nem akarnék befektetni a Phantomba. Korábban már belebuktam egy Revell RF-4E -be (abban nem volt lapátsor). Ezt a Hasegawát már jó lenne befejezni "időben". :-)
Könyvekben szerencsére jól el vagyok látva, hála orosz internetes makettező barátainknak. Van már vagy 8-10 Phantomos könyv a notebookomon. :-P

Egyébként a lapátsor csak egy dolog. Az alatta levő rajz a szívócsatornában keletkező árnyékokat szimulálná... Azaz ez a rész még nagyon kezdetleges a rajzomon. Ha megvan a végleges tervezet, akkor majd úgyis felrakom. A J79 rajz sem tökéletes, de nekem jó lesz. végülis a makett csak 1:72-es lesz.

Gábor: Köszi a képeket, nagyon szupik!

Zsebi:
arn88 402713 2007. július 19. 15:15
Válasz erre
hali.
Hogyan lehet embernek jól megcsinálni az arcát??segítsetek!!!
köszi!
notarius 402712 2007. július 19. 15:01
Válasz erre
Nagyon jól látszik az egész szívócsatorna. Annak hiánya meg főleg. Ráadásul a lapátsor jó bent is van.
ati27 402711 2007. július 19. 14:22
Válasz erre
Szerintem a lapátsor jo lesz matricábol is.. Amilyen mélyen van, éppen hogy látszani fog... Pláne 72-ben. Átlátszó rudra per pillanat nincs ötletem..
Zebi 402710 2007. július 19. 14:17
Válasz erre
Itt a videó a csűrő működésről: www.youtube.com/watch Benne hagytam a fékszárny, meg a féklap részt is.

Az állvány elkészítéséhez meg itt a közvetlen link: scalespot.com/reference/stands/stand.htm
Zoli 402708 2007. július 19. 13:59
Válasz erre
Szia!
Nem tudom, kell-e említenem, de a lapátsor képe szerintem nem lesz elég imitálni a beömlőt, pláne Neked. A csatornát is el kéne készíteni, illetve a lapátsor is sokkal jobb lenne 3D-ben. Amúgy melyik készletből építed? Mert asszem a 72-es Revell kitben megvannak a lapátok. Ha 48-as, akkor ahhoz nem tudok hozzászólni...
A kitéríthető kormányfelületek esetében szerintem nézz utánna kiegészítőknek! Legalábbis a réselt változatú orrsegédszárnyak elkészítése kissé problémás lehet (illetve még nem ismerlek eléggé).
A válaszok(?):
1. A főfutóaknák mögött tényleg vannak lenyitható szárny-féklapok, ahogy Notarius is említette, de arra nem emlékszem, hogy ezek csűrőként is funkcionáltak volna. (Ettől még persze lehet, valami szakirodalomban utánna kéne néznem.)
2. Jelenleg semmi átlátszó rúd nem jut eszembe, ami jó lenne a célra. Viszont nekem nagyon tetszenek az ilyen megoldások, nem akarod inkább a főfutóknál rögzíteni a makettet az alaphoz? Akkor nem kellenének a rudak, illetve leszálló helyzetben a kampónál is az alaphoz lehet ragasztani a gépet.

Javaslom, tölts le néhány kiadványt a gépről, mert rengeteg kis eltérés van a szárazföldi és a hajófedélzeti gépek között! Illetve nekem is van pár, ha szükséged lenne rá, szívesen küldöm.
z
Zebi 402707 2007. július 19. 13:51
Válasz erre
Az alsó féklapok tudomásom szerint csak féklapként funkcionálnak, a csűrőket a szárny tetején elhelyezett spoilerek segítik. Megpróbálok felrakni egy pár másodpercces videót valahova a működéséről, majd írok ide, ha sikerült.

A makett felfüggesztése: nézd meg Gary Wickham weblapját, ő nagyon szépen meg tudja ezt csinálni scalespot.com/
Nem átlátszó rudat használ, és nem a kiömlőbe rögzíti, de szerintem így talán még "profibban" néz ki.
Toth_Gabor 402706 2007. július 19. 13:50
Válasz erre
F-4 airbrake
F-4 airbrake
F-4 Flap
F-4 Flap
F-4 airbrake
F-4 airbrake

Péter!

Ezeket találtam. (az egyik Flap helyett airbrake, de majd rájössz.)
A flap külső részei a "csűrők" de csak lefelé mozdulnak el, aszimmetrikusan. a felfelé hajló szárnyszekciókon nincs kormányfelület. Nem tudom, hogy a szárnyakon felül a fékszárnyak előtt volt-e interceptor...

Üdv,
Tóth Gábor
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.