<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
notarius | Adatlap | 403319 | 2007. szeptember 11. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Á, Robi, ez a te műved? Gratulálok hozzá, dolgoztál vele rendesen! Előzmény: (403318) Robi 2007. szeptember 11. 11:23 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 403318 | 2007. szeptember 11. 11:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Először vagyok az oldalatokon, de értesültem egyik kollégátoktól, hogy megfordult itt a linken a munkám s hiányolva volt az értelmezhető magyarázat. Akkor néhány mondatban belesűrítve: Először is a gépnek a végeredményben egy kiselejtezett roncsot kellene ábrázolnia 1942 őszén Ilovskoje repterén. A linken található bevezető képeket vettem alapul ehhez. Mivel csak a torzs és a hátsó vezérsíkok vannak rajta, feleslegesnek tartottam a Classic makett felét kidobni (nem is tudtam akkoriban megszerezni), így a Smìr alkatrészeit vettem alapul (a Classicon is lett volna rengeteg munka, most ahogy nézegettem a doboz tartalmát). Az egyetlen oka annak, hogy belementen az egész belső kidolgozásába az volt, hogy a szárny, ülés az oldaltakaró lemez hiánya s a farok futó méretes aknája végett kiszámíthatatlan volt a betekinthetőség mértéke, így biztos ami biztos bele tettem amit csak tudtam. Nagyon örülök hogy a gép megtetszet nektek, de természetesen én sem vagyok tokéletes, így a művem sem lehet az, ezért is örülök a konstruktív kritikának :), a festésről tudok még-ha ez még csupán a panelozás átmosásáig van kész, van még rajta (s rajtam is) rengeteg munka. Nagyon sokáig lesz még az a téma, mi a fontosabb a kitten de szerintem, az hogy kilegyen egyensúlyozva s összhangban legyen az egész (de nem szeretnék belemerülni). Jut eszembe, itt Felvidéken nemigen volt lehetőségem konzultálni a századjelvény viseletét a gépen. Ha jó a dedukcióm, akkor a Dongó sz.- hoz tartozott a V442-es gép, de nem vagyok benne száz százalékosan biztos, ahogy arról sem hogy fönt e volt rajta a dongó jele. Örülnék, ha segíthetnétek e dilemmában. Ezen kívül még hátra van a hajtómű kidolgozása s a beszerelése. Ha minden jól megy majd, akkor az anyaországba is megfordulok vele Mosonmagyaróváron, mivel nagyon jó barátaim vannak ott. U.I. Elnézést kérek minden helyesírási hibáért, de nem írok gyakran magyarul. Próbáltam korrigálni. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 403317 | 2007. szeptember 11. 07:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bakker, akkor ez NDK turmixgép volt? :D Na jó, akkor majd leválasztom az ajtót. Kérdés az, hogy hová a pitlibe fogom rakni, hogy ne vesszen el? A kabintető tényleg eléggé rázós volt, de 3-4 új üveg húzása, némi szódabikarbóna és egy maréknyi tépett ősz hajszál árán megoldottam...:))) A fekete színt én is csak utólag vettem észre, bár azt egyszerű megoldani. Kösz, hogy szóltál! Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403316 | 2007. szeptember 11. 00:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xcraft, Warbirds! köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 403315 | 2007. szeptember 10. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Köszi mindenkinek. Chevy! A pillanatragasztó a legolcsóbb, 60 ft/tubus kategóriájú. Mindegyik ugyanazt tudja, mire beszáradna a 3g-os tubus, addígra elhasználom. Ebből a szempontból jobb a Loctite super attack, az 10g, és nem hajlamos a tönkremenetelre. A sztirol csíkot egy A4-es 0,25-ös sztirol lapból vágom, fém vonalzó mellett, szikével. Donor! Két nap, reggeltől estig számítva. Warbirds! Az X-1 teljesen jó, nem látszik, hogy ecsettel van csinálva. Gondolom a Tamiya, ezen a kabintető pontatlanul illeszkedik, a felső kis háromszög alakú részt nehéz jól összehozni az üveggel, és a törzzsel, de jól megcsináltad. A kabinüveg bordázata fekete volt, az ajtó pedig levehető. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 403314 | 2007. szeptember 10. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Igazad van, én is egy Uhu-n láttam ezt a módszert a Hyperscale-en. És van egy kis csavar is a történetben: az eredeti Uhut először RLM 75 középszürkével fújták le, majd erre RLM 76 világosszürke kukacminta került, így ez a módszer pont a bemutatott makettre nem volt alkalmazható... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 403313 | 2007. szeptember 10. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG! A Vámpír ezen festéséhez egyelőre csak saját készítésben fogok majd felségjelzéseket gyártani. Már csak a méreteket kellene megtudnom, mégis mekkorák lehetnek eredeti méretben...:))) A makett eredetileg az Airfix 72-es készlete. Nem tudom mennyire beszerezhető, én már régóta kerestem, aztán a Sugárban akadtam rá féláron...:DD Amúgy méretarányhoz képest nem rossz, bár a panelvonalakat újra kell karcolni. Tibcsi! A Blu-Tac módszer valóban jó ilyen foltozás készítésére (is), csakhát a csúfos anyagiak miatt még mindig ecsethez vagyok kötve kompresszor híján.:(( De eccer valahogy összeéhezem a rávalót...:))) Üdv!warbirds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kojak | Adatlap | 403312 | 2007. szeptember 10. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyuró83! Milyen gyerek betegségről beszélsz? Szerintem nagyon ígéretes a csörömp! nekem Külön öröm hogy modern orosz a gép. További képeket is szívesen látnék róla! Üdv kojak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 403311 | 2007. szeptember 10. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis adalék a Vámpír festéséhez (alternatíva a kisollós módszerre): valamelyik külföldi makettező oldalon láttam egy olyan megoldást az ilyen foltozás festéséhez, hogy először lefestették a gépet a foltok színével, majd BlueTac (vagy hasonló) gyurmából rányomkodták a foltokat. Ezután fújták rá az alapszínt, majd a gyurmagolyókat leszedve (tádáámm!) előállt a kafa pöttyösfoltos álcázófestés. :) (Ha jól emlékszem, egy Uhu-n szemléltették a módszert.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 403310 | 2007. szeptember 10. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403309 | 2007. szeptember 10. 18:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szép madarak! A vámpírnak honnan lehet ehez a festéshez szerezni matricát? Melyik kittet érdemes beszerezni ebből a tipusból (méretarány függetlenül) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyuro83 | Adatlap | 403307 | 2007. szeptember 10. 16:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Összeszedtem a bátorságomat és megmutatom a kászülő tankomat(T80UD). Életem első lánctalpas járműve elég sok fejfájást okozott már így elég sok gyermekbetegsége van. A póttartájok és a légzőcső csak fel van rakva csak a hatás kedvéért raktam fel. üdv:Gyuro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jocó | Adatlap | 403306 | 2007. szeptember 10. 11:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Éhes vagyok!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 403305 | 2007. szeptember 10. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözület az Uraknak! 3 heti kényszerű nélkülözés után végre odáig jutottam, hogy leülhessek kicsit nyugodtan a sarkomba. :) Ennek apropójaként elkészült a Bell X-1-es, valamint újabb állomásához érkezett a Vámpiroska festése is. (Ennek érdekében még az igen apró foltok körömollóval történő kivágására is hajlandó voltam.:DD) A Dominikai Köztársaság "békája" lesz belőle, már csak matrica kell. Ráadásnak meg készül az óriás Mig-dióm alapja is. Ahol nincs annyira lefesteve, oda jön a fedezékül szolgáló hungarocell "földhányás" patkója. Üdv! warbirds U.i.: Ákos, X nagyok vagytok! A képregényes beszámoló meg külön jó, megint tanultam valamit...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lori | Adatlap | 403304 | 2007. szeptember 9. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A betakarítást mikorra tervezed? :-D Gratulálok, nagyon szép lett! lori | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Corto_Maltese | Adatlap | 403303 | 2007. szeptember 9. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batya! Gratulálok! Nagyon szép! Az oszlopot miből csináltad? Üdv! Corto | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403302 | 2007. szeptember 9. 18:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos: köszi! Batya: Grat! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Smoke | Adatlap | 403301 | 2007. szeptember 9. 17:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az államat keresem a földön!!! Ahogy a Megasztárban mondá vala Mama gésánk : Átjött! :) gyönyörü!GRATULÁLOK! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batya | Adatlap | 403300 | 2007. szeptember 9. 17:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szasztok én is dolgozgattam a hétvégén. További kép itt: www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 403299 | 2007. szeptember 9. 17:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most éppen a ModelMaster Custom Enamel System matt enamel lakkja. Sokkal jobban hozza egy fényességűre a felületeket, mint az akril. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403298 | 2007. szeptember 9. 16:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403297 | 2007. szeptember 9. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezer köszi! Azért kérdeztelek Téged, mert a figurafestők 1/72-ben és 1/48-ban nem nagyon szoktak dolgozni. A dio nagyon szép lett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403296 | 2007. szeptember 9. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Utánanéztem a motor-kérdésnek,sok makettet megnéztem. Konklúzió:ha egy 48-as Tamiyán és egy 32-es Hasegawán vki megengedi magának azt,hogy ott se látszék a motor a futóaknán keresztül,akkor egy 72-es Academyn meg pláne,hogy megengedhetem magamnak,ne látszódjék semmiféle Jumo.:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 403295 | 2007. szeptember 9. 16:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A dioráma rész kész, most jön a repülő. Sajnos, mivel kész vannak a figurák, már nem tudom most megcsinálni, de majd legközelebb. Bár én közel sem vagyok olyan profi, mint a figurafestők. Addig is dióhéjban: olajfestékkel festek, ezért az alapszín felvitele után akril lakkal lelakkozom a figurákat. Ezután az alapszín sötétített és hígított verziójával befolyatom, majd száradás után letörlöm a felesleget. Ezután az alapszínel és az alapszín világosított verziójával kiemelem az éleket. Ha kell hígítós ecsettel finomítom az átmeneteket. Végül matt lakk. Ez kis méretekben (72, 48) válik be igazán,elég látványos, kontrasztos figurákat lehet vele csináni. 35-ben még nem próbáltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 403294 | 2007. szeptember 9. 12:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ez tényleg jó lenne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403293 | 2007. szeptember 9. 12:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos! Csinálhatnál valami olyan kis "képregényes" tanfolyamot a figurafestésről mint amit X csinált a 7015-ben, na persze csak akkor, ha ven kedved. Sajnos ez az egyik gyönge pontom, a sok többi mellett.:-( Előre is köszi. f2d | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403292 | 2007. szeptember 9. 11:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Állítsd makro módra a fényképezőgéped, akkor nem lesz homályos a közeli fotó. Valaki nagyon Mig függő.:-) www.aircraftresourcecenter.com/Gal1/401-500/Gal469_Two_MiG& | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzaTi | Adatlap | 403291 | 2007. szeptember 9. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Xcrat! Nagyon jó, és tanulságos a képes beszámolód. SzaTi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 403290 | 2007. szeptember 9. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, az lesz. :) Nemrég sikerült szereznem a "NATO" festéshez matricát, olyanra fogom megépíteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403289 | 2007. szeptember 9. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kérdésed kínosan érint:D Igen,ez az Aca Dorája. Nincs motorom,de lesz a helyén egy nagyon szép lemez:) Majd szkreccselek oda valamit.Vagy nem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403288 | 2007. szeptember 9. 10:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az Academy Fw-190D? Ha igen, van bele motorod, mert az látszik a futóaknán keresztül :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 403287 | 2007. szeptember 9. 10:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
xcrat! Gratu a képregényedhez!! Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 403286 | 2007. szeptember 9. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minden elismerésem, én ilyen készleteknek nem is mernék nekiállni, mert sose készülne el :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403285 | 2007. szeptember 9. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az én Dorám is készülget,összepakoltam a maratásokból álló kabint,meg gyártanom kellett gázkart,meg két kis izét,mert a csipeszből elpattantak Coloradoba... Nem készítem el a kiégett kabint.Majd 48-ban egyszer.De a sérült légcsavartollat megkapja a Vörös 1-es. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 403284 | 2007. szeptember 9. 09:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jó.Csinálhatna valaki ilyen tanfolyamot csörompben is. Xcraft várom a folytatást főleg a festés,koszolás trükjeit | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403283 | 2007. szeptember 9. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon profi vagy ám.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 403282 | 2007. szeptember 9. 08:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon állat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Donor | Adatlap | 403281 | 2007. szeptember 9. 00:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Xcraft! Köszi a "gyorstalpaló tanfolyamot". Nekem legalábbis felért azzal. Mennyi idő volt, amíg eddig eljutottál ezzel a csodával? Donor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403280 | 2007. szeptember 8. 23:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 403279 | 2007. szeptember 8. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Grat a minicikkhez! kiváncsian várom a folytatást! Milyen pillanatragasztót használsz? Sztirol bordákad olfával szabod? Üdv: C! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403278 | 2007. szeptember 8. 23:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jesszus,ez a kit színvonalra,kidolgozásra egy az egyben az én He-178 pionírom... Már hányszor nekiültem,hogy elkészítem,de a kabin az egy borzalom,és sehonnan nincs egy fotóm,rajzom,hogy valami alapján elrendezzem legalább a maratásokat,mert a Condor nem jelöl semmit.A beömlőről nem is beszélve,de legalább nincs futóakna:) Várom a folytatást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 403277 | 2007. szeptember 8. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
az az X és a smiley nagyon ott van csak úgy, mint a gép :P:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 403275 | 2007. szeptember 8. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft,nagyon jó a "képregényed",ugye folytatod majd?!! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 403274 | 2007. szeptember 8. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A palma fix univerzális építőipari ragasztó oldószere. Palma lemosó a becsületes neve, talán fél liter van egy fém flakonban. Tökéletes a sztirol befuttatásos ragasztásához, kapilláris aktivitású folyadék. Talán ilyen a tamiya extra thin cement is, de ezt nem használtam. Nagy, teherviselő elemek ragasztására nem ajánlom, de ilyen kis vacakok felrakásához ideális. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 403273 | 2007. szeptember 8. 22:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 403272 | 2007. szeptember 8. 22:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! Nekikezdtem egy haditengerészeti gépnek, azzal a reménnyel, hogy Dec 31-ig el is készül. :) A Ryan FR-1 Fireball módosításával jött létre az XF2R-1 Dark Shark, az U.S. NAVY pályázatára. A teszteket 1946-ban Murocban (ma Edwards AFB) kezdték meg, ez volt az első turbopropelleres haditengerészeti gép az USA-ban. Két sugárhajtóműve volt, A GE T31 az orrban elhelyezve, ez forgatta a légcsavart, miközben a kiömlőnyílásokon további 550 font (~250 kg; 2,5 KN) tolóerőt adott le. A törzs hátsó részében egy GE J31 sugárhajtómű további 1600 lbst (725 kg; 7,11 KN) tolóerővel. Mindezek ellenére csak 120 km/h- val volt gyorsabb az előd Fireballnál. Még bővebben nem néztem utána, nem tudom csapatszolgálatba állt, vagy megbukott, de repültek vele, korában magassági rekordot is tartott. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krisi | Adatlap | 403271 | 2007. szeptember 8. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 403270 | 2007. szeptember 8. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
busi! Ilyen számú füvet sajnos nem találtam a Noch honlapján, így nem is tudom megmondani, milyen. Bekenem az alapot ragasztóval és ebb tunkolom csomónként. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Balu | Adatlap | 403269 | 2007. szeptember 8. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Ákos! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 403268 | 2007. szeptember 8. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Nem is kell az... Egy szép formájú gép a domborulataival hódítson,ne az antennáival:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |